JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220909/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220909/0034062901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa i nadbudowa budynku usługowego na budynek mieszkalny wielorodzinny w miejscowości Klasztorne” II </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Bierzwnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 210967030</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kopernika 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bierzwnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">73-240</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL427 - Szczecinecko-pyrzycki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">95 768 01 30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">96 768 01 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@bierzwnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.bierzwnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa i nadbudowa budynku usługowego na budynek mieszkalny wielorodzinny w miejscowości Klasztorne” II </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-03dd18c0-300e-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00340629</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00035087/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa i nadbudowa budynku usługowego na budynek mieszkalny wielorodzinny na działkach o nr ewid. 325/1, 326/3,923 położonych w obrębie Klasztorne gm. Bierzwnik</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https:/bip.bierzwnik.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">-miniPortal http://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>-ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>-poczta elektroniczna e-mail: urzad@bierzwnik.pl z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje wyłącznie przy użyciu<br/>miniPortalu/ePUAP</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">10.1.2. Komunikacja między<br/>Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie<br/>sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz.2452).<br/>10.1.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać<br/>konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp:<br/>- do formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz<br/>- do formularza do komunikacji.<br/>10.1.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii<br/>dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu<br/>oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług ePUAP, które są dostępne na stronie:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin<br/>Ofertę należy złożyć w szczególności w formacie danych .doc, .docx, .pdf. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za<br/>pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji - przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>Dane postępowanie można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców”<br/>lub ze strony głównej z zakładki Postępowania podając ID postępowania ( Zamawiający przekazuje ID w załączniku).<br/>Złożenie oferty:Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku<br/>dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na mini portalu -Elektroniczna Skrzynka Podawcza – Urzędu Gminy w Bierzwniku.<br/>Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej (esp) na ePUAP:/t4khye646m/SkrytkaESP.<br/>Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika” miniPortalu:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi<br/>W formularzu do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku Wykonawca zobowiązany jest podać numer ogłoszenia BZP (wtedy<br/>dane postępowania zaciągną się automatycznie) lub numer referencyjny (wtedy dane postępowania należy wypełnić ręcznie.<br/>UWAGA – w tym przypadku należy podawać numer Id Postępowania z miniPortalu).<br/>Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego<br/>Postępowania na stronie - miniPortal.uzp.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1 ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Bierzwnik, ul. Kopernika 2, 73-240 Bierzwnik. Tel. 95 768 0130, email<br/>urzad@bierzwnik.pl<br/>- Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym można kontaktować się przez adres e-mail:<br/>iod@bierzwnik.pl lub pisemnie na adres administratora;<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa i nadbudowa budynku usługowego na<br/>budynek mieszkalny wielorodzinny w miejscowości Klasztorne”<br/>w trybie podstawowym.<br/>- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych, dalej „ustawa Pzp”;<br/>- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22<br/>RODO;<br/>posiada Pani/Pan:<br/>• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych **;<br/>• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>- nie przysługuje Pani/Panu:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu<br/>oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia<br/>korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy<br/>interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZR.271.8.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 10. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji przedsięwzięcia pn. „Zmiana sposobu<br/>użytkowania oraz przebudowa i nadbudowa budynku usługowego na budynek mieszkalny wielorodzinny w miejscowości<br/>Klasztorne”, które obejmują wykonanie wszystkich prac prowadzących do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją<br/>projektową, a także wszelkie prace pomocnicze i towarzyszące jakie z technicznego punktu widzenia są konieczne do<br/>prawidłowego wykonania oraz przekazania do użytkowania<br/>11. Forma zamówienia to wykonanie robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz<br/>sprawowanie nadzoru nad całością inwestycji pn. „Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa i nadbudowa budynku<br/>usługowego na budynek mieszkalny wielorodzinny w miejscowości Klasztorne”<br/>12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym, który stanowi załącznik nr 2 do SWZ.<br/>13. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych<br/>14. Inwestycja zawiera w swoim zakresie m.in. zmianę sposobu użytkowania na budynek mieszkalny wielorodzinny,<br/>wykonanie zewnętrznej pochylni dla osób niepełnosprawnych, rozbiórkę ww. budynku, budowę parkingu dziesięciostanowiskowego<br/>oraz zewnętrzną instalacją do przyłączy.<br/>15. Inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Klasztorne, dz. nr 325/1; 326/3; 923, obr. : 0015 Klasztorne, gmina<br/>Bierzwnik.<br/>16. Do obowiązków wykonawcy będzie należało przede wszystkim:<br/>1) po podpisaniu umowy opracowanie harmonogramu realizacji inwestycji – w uzgodnieniu z Zamawiającym ( w terminie 14<br/>dni);<br/>2) przygotowanie rozliczenia końcowego robót;<br/>3) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,<br/>4) sporządzenie i przekazanie dokumentacji powykonawczej;<br/>5) przedstawienie do akceptacji wymaganych atestów, deklaracji zgodności dla wbudowanych materiałów, przedstawianie<br/>wymaganych wyników badań, pomiarów,<br/>6) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych,<br/>7) zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne,<br/>8) zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,<br/>9) utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych<br/>materiałów, odpadów i śmieci,<br/>10) w razie uszkodzenia lub zniszczenia wykonanych robót naprawić je i doprowadzić do stanu poprzedniego bez żądania<br/>dodatkowego wynagrodzenia,<br/>11) po zakończeniu robót doprowadzenie placu budowy do stanu pierwotnego lub uporządkowanie,<br/>12) wykonanie w okresie rękojmi i gwarancji wymaganych przez producentów zamontowanych urządzeń przeglądów,<br/>konserwacji tych urządzeń oraz ewentualnych napraw wszelkich zabudowanych urządzeń na zewnętrz, jak i wewnątrz<br/>obiektu.<br/>17. Zamawiający wstrzyma prowadzone roboty budowlane w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie<br/>przestrzegania przepisów BHP, p-poż, stosowania „planu BIOZ” i „Instrukcji organizacji bezpiecznej pracy”, czy też<br/>wystąpienia zagrożeń zdrowia i życia ludzi.<br/>18. Szczególne wymagania:<br/>Zakres prac wchodzących w skład przedmiotu Zamówienia obejmuje w szczególności:<br/>- wykonanie zmiany sposobu użytkowania oraz przebudowy i nadbudowy budynku usługowego na budynek mieszkalny<br/>wielorodzinny, miejsc postojowych wraz z zagospodarowaniem terenu oraz zewnętrzną instalacją do przyłączy. Inwestycja<br/>będzie pełnić funkcję mieszkalną – wielorodzinną. Budynek przeznaczony do zmiany sposobu użytkowania oraz<br/>przebudowy i nadbudowy o trzech kondygnacjach nadziemnych z częściowym podpiwniczeniem. Budynek o podstawie<br/>prostokąta. Dach płaski – dwuspadowy kryty papą termozgrzewalną, dach podzielony na dwie części o rożnych<br/>wysokościach. Budynek o konstrukcji tradycyjnej: murowany z elementów murowych – cegła pełna. Budynek z możliwością<br/>dostępu dla niepełnosprawnych poprzez zewnętrzną pochylnię i bezpośredni dostęp do mieszkania na parterze.<br/>- sporządzenie planu dotyczącego bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ);<br/>- zapewnienie nadzorów specjalistycznych w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej;<br/>- zapewnienie terenu pod zaplecze budowy, czasowe składowanie ziemi,<br/>- zapewnienie zaopatrzenia w wodę i energię elektryczną do terenu budowy;<br/>- wszystkie roboty realizowane zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi<br/>zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej;<br/>- ubezpieczenie terenu robót,<br/>- przygotowanie dokumentacji powykonawczej oraz złożenie kompletnego wniosku do Powiatowego Inspektora Nadzoru<br/>Budowlanego o udzielenie pozwolenia na użytkowanie, w imieniu Zamawiającego i uzyskanie tego pozwolenia;<br/>- Zamawiający będzie czynnie uczestniczył w tworzeniu poszczególnych opracowań,<br/>- wyposażenie obiektu w wymagane w projekcie budowlanym elementy wyposażenia;<br/>- wykonanie robót budowlanych związanych z inwestycją wraz z uprzątnięciem i uporządkowaniem terenu po wykonanych<br/>pracach zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót zawartymi w niniejszym projekcie budowlanym;<br/>- zapewnienie kierownika budowy i kierowników robót w odpowiednich specjalnościach,<br/>- dokonanie przez Wykonawcę wszelkich prób, sprawdzeń, pomiarów, badań, ekspertyz, regulacji i rozruchu, pozwalających<br/>na eksploatację obiektu,<br/>- opracowanie instrukcji obsługi i eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci oraz przeszkolenie użytkowników końcowych w<br/>zakresie bieżącej obsługi. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">36 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące kryteria<br/>oceny ofert:<br/>-Cena całkowita (CC) 60 %<br/>-Okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego (G) 40 %<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów, przyjmując zasadę że 1% = 1 punkt.<br/>1) Kryterium &#34;Cena całkowita&#34; (CC) – max 60 pkt. będzie rozpatrywana na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę Formularza<br/>Oferty.<br/>Najkrótszy możliwy okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot dopuszczony przez Zamawiającego: G min = 24 miesiące od<br/>dnia kolejnego po dacie odbioru końcowego. Najdłuższy możliwy okres gwarancji przyjęty do oceny oferty przez Zamawiającego: G<br/>max = 36 miesięcy od dnia kolejnego po dacie odbioru końcowego . Wykonawca może zaproponować okres gwarancji w miesiącach<br/>tj. 24, 30 lub 36 miesięcy. Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy to do oceny takiej oferty zostanie<br/>przyjęty okres 36 miesięcy i taki okres zostanie przyjęty w Umowie z Wykonawcą.<br/>W przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w formularzu ofertowym długości okresu gwarancji zamawiający uzna, że wykonawca<br/>oferuje minimalny wymagany okres gwarancji i nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.<br/>Okres gwarancji i rękojmi: 24 msc. - 0 pkt, 30 msc. - 20 pkt, 36 msc. - 40 pkt<br/>2. W toku oceny ofert, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyników z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Łącznie oferta<br/>najkorzystniejsza może uzyskać maksymalnie 100 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:<br/>1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.<br/>Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.<br/>2) Uprawnień do prowadzeni określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.<br/>3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej<br/>związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1.250.000,00 zł (słownie: jeden milion<br/>dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych).<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia warunek musi<br/>spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej ocena spełniania warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na<br/>podstawie złożonych dokumentów.<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>Minimalny poziom zdolności: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i zawodowe<br/>zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>4.1.1 wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie minimum 1 roboty budowlanej polegającej na budowie, przebudowie<br/>lub remoncie budynku o wartości robót co najmniej 650.000,00 zł brutto (sześćset pięćdziesiąt tysięcy brutto) wraz z<br/>załączeniem dowodów określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały<br/>wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej.<br/>W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej<br/>waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót (w przypadku robót rozliczanych<br/>wyłącznie w walutach innych niż PLN).<br/>Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 117 ust. 3 Pzp w sytuacji, gdy powyższy warunek będzie<br/>spełniony przez jednego ze wspólników konsorcjum to ten wspólnik musi wykonać roboty budowlane, do realizacji których<br/>zdolności te są wymagane.<br/>Uwaga: w celu spełnienia wymagań wynikających z treści art. 118 ust. 2 Pzp w sytuacji, gdy powyższy warunek będzie<br/>spełniony nie przez wykonawcę lub wspólnika konsorcjum, a przez „podmiot udostępniający zasoby wykonawcy” (tzw.<br/>podmiot trzeci”), to „podmiot” ten musi być podwykonawcą robót budowlanych, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane.<br/>Zamawiający nie dopuszcza sumowania robót w celu osiągnięcia żądanej wartości.<br/>4.1.2. dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, umożliwiającymi jego realizację na odpowiednim<br/>poziomie jakości, tj. Wykonawca na funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne do realizacji<br/>zamówienia, spełniające następujące wymagania:<br/>a) co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić w trakcie realizacji zamówienia funkcję kierownika budowy posiadającym<br/>uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami w specjalności<br/>konstrukcyjno – budowlanej, ponadto posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub<br/>kierownika robót<br/>b) co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić w trakcie realizacji zamówienia funkcję kierownika robót branży sanitarnej<br/>posiadającym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,<br/>wodociągowych i kanalizacyjnych<br/>c) co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić w trakcie realizacji zamówienia funkcję kierownika robót branży elektrycznej<br/>posiadającym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.<br/>UWAGI!<br/>1. Kierownicy winni posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.<br/>2. Zamawiający dopuszcza połączenia wyżej wskazanych funkcji przez jedną osobę w sytuacji gdyby spełniała powyższe<br/>warunki.<br/>3. Osoby, które będą pełnić funkcję kierowników budowy/ robót muszą posiadać uprawnienia budowlane wymagane<br/>zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz.: 2351) oraz Rozporządzeniem Ministra<br/>Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych<br/>funkcji technicznych w budownictwie (jt. Dz. U z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które<br/>zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>4. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1<br/>ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach<br/>określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach<br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (jt. Dz.U. z 2021, poz. 1646).<br/>5. Kierownik budowy - odpowiedzialny będzie za koordynację robót i przebieg budowy oraz współpracę z Inspektorem<br/>nadzoru oraz Zamawiającym.<br/>6. W celu potwierdzenia spełniania warunku doświadczenia zawodowego Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie<br/>osób (zał. nr 8 do SWZ) - informacje umożliwiające Zamawiającemu zliczenie wymaganego w warunku okresu<br/>doświadczenia zawodowego tej osoby.<br/>Doświadczenie zawodowe będzie obliczane zgodnie z następującymi zasadami:<br/>• Wykonawca wskaże okresy, w których Kierownik budowy/robót pełnił swoją funkcję; Na potrzeby spełnienia powyższego<br/>warunku, należy przyjąć, że jeden miesiąc jest równy 30 dniom sprawowania funkcji;<br/>• suma okresów sprawowania funkcji przez Kierownika budowy/robót musi odpowiadać liczbie lat doświadczenia<br/>zawodowego wymaganego w warunku. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Dokumenty składane po<br/>otwarciu ofert na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta zostanie oceniona najwyżej (PODMIOTOWE ŚRODKI<br/>DOWODOWE):<br/>Zamawiający wezwie wykonawcę, na podstawie art. 274 ust. 1 którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, podmiotowych środków dowodowych, tj. aktualnych na dzień złożenia oświadczeń<br/>i/lub dokumentów.<br/>W celu wykazania braku podstaw wykluczenia:<br/>- Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) Art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp<br/>b) Art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie Publiczne tytułem środka<br/>zapobiegawczego,<br/>c) Art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie<br/>konkurencji,<br/>d) Art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp<br/>e) Art. 109 ust. 1 pkt 5- 6,8-10 ustawy Pzp.<br/>f) Art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.<br/>- zgodnie z załącznikiem nr 9 , 9a oraz nr 10 do SWZ (dla podmiotu udostępniającego swoje zasoby- jeśli dotyczy).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie wykonawcę, na podstawie art. 274 ust. 1 którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, podmiotowych środków dowodowych, tj. aktualnych na dzień złożenia oświadczeń<br/>i/lub dokumentów.<br/>a) wykaz robót budowlanych, zgodny ze wzorem zał. nr 7 SWZ wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed<br/>upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,<br/>wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających<br/>czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych<br/>od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>b) wykaz osób, zgodny ze wzorem zał. nr 8 SWZ, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami<br/>na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia<br/>publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>W celu potwierdzenia spełniania warunku doświadczenia zawodowego wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie osób - zał. nr<br/>8 do SWZ - informacje umożliwiające Zamawiającemu zliczenie wymaganego w warunku okresu doświadczenia zawodowego tej<br/>osoby (można załączyć dodatkowy dokument – wykaz doświadczenia).<br/>W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny ww. wykaz.<br/>c) Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,<br/>co najmniej na sumę gwarancyjną wymaganą przez Zamawiającego w przedmiotowym postępowaniu na kwotę nie mniejszą niż:<br/>- 1.250.000,00 (słownie: jeden milion dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 7. W terminie składania ofert określonym w rozdziale XIII SWZ wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu Ofertę,<br/>na którą składają się:<br/>a) Formularz Ofertowy (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ).<br/>b) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile oferta zostanie złożona przez pełnomocnika.<br/>c) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia (jeśli dotyczy) ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.<br/>Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu, lub reprezentowania w<br/>postępowaniu i zwarcia umowy.<br/>d) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania składane przez wykonawcę, zgodnie z załącznikiem nr 3 do<br/>SWZ<br/>e) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania składane przez Podmiot na zasoby, którego powołuje się<br/>Wykonawca, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ<br/>f) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składane przez wykonawcę, zgodnie z załącznikiem nr 4 do<br/>SWZ<br/>g) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składane przez Podmiot na zasoby, którego powołuje się<br/>Wykonawca zgodnie z załącznikiem nr 4 do SWZ.<br/>h) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby albo inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że<br/>Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - jeśli dotyczy. Wzór<br/>zobowiązania do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi<br/>załącznik nr 5 do SWZ.<br/>i) Oświadczenie o podziale obowiązków w trakcie realizacji zamówienia, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy) - wzór oświadczenia stanowi zał. nr 6 do SWZ – art. 117 ust. 4 ustawy Pzp.<br/>j) Oświadczenia i /lub dokumenty na podstawie, których zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji<br/>zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej<br/>konkurencji (w przypadku jeśli wykonawca zastrzega takie informacje).<br/>k) Dowód wniesienia wadium<br/>l) Przedmiotowe środki dowodowe - jeśli dotyczy;<br/>Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę<br/>przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli<br/>wykonawca wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzegł że nie mogą być one udostępnianie oraz wykazał, że<br/>zastrzeżone informacje stanową tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w<br/>art. 222 ust. 5 ustawy Pzp. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium:<br/>w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).<br/>2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 Pzp „Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących<br/>formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>3. Zgodnie z art. 97 ust. 8 Pzp „Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany<br/>przez zamawiającego”. Nr rachunku, na który należy wpłacić wadium: Gospodarczy Bank Spółdzielczy o. Bierzwnik<br/>nr rachunku: 16 8355 0009 0019 3584 2000 0005<br/>Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku<br/>bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.<br/>4. Zgodnie z art. 97 ust. 10 Pzp jeżeli wadium będzie wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 7<br/>pkt 2–4 ustawy , wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej przed<br/>upływem składania ofert.<br/>5. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, z wyjątkiem przypadków o których mowa w art. 98<br/>ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.<br/>6. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum w imieniu całego konsorcjum uważa się za wniesione<br/>prawidłowo. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Wykonawcy,którzy wspól. ubieg. się o udziel. zam.:są zob. ustanowić pełnomoc. do reprezentowania ich w postęp.o<br/>udzielenie zam.,reprezentowania w postęp. i zawarcia umowy w spr.zam.publicznego.Korespondencja będzie kierowana do<br/>pełnomocnika;pełnomocnictwo powinno być złożone w takiej formie, jak oferta i należy złożyć je z ofertą.Pełnomoc. musi<br/>określać czynności,do których pełnomocnik jest upoważniony;W przypadku, gdy Wykonawca nie posiada pełnomoc.w<br/>formie elektron.,a posiada dla danej osoby pełnomoc. tylko w formie papier. może złożyć cyfrowe odwzorowanie tego<br/>dokumentu opatrzone kwalifik.podp.elektron.poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci<br/>papier.Sposób poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokum. w postaci papier. reguluje par.7ust.3 RPRM z<br/>dn.30.12.2020r. w spr. sposobu sporządzania i przekazywania informacji,wymagań tech.dla dokum.elektron. oraz środków<br/>komunikacji elektron.w postęp.o udzielenie zam. pub. lub konkursie (Dz.U.z2020poz.2452).Tym samym dopuszcza się<br/>formę elektron. poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97§2 ustawy z dn.14.02 o notariacie, które to<br/>poświadczenie notariusz opatruje kwalifik. podp. elektron., bądź przez opatrzenie scanu pełnomoc. sporządzonego w for.<br/>pisemnej kwalifik. podp. przez mocodawcę.Elektron.kopia pełnomoc. nie może być uwierzytelniona poprzez<br/>upełnomocnionego.W przypadku Wykonawców wspól. ubiegaj. się o udziel. zam.:ten z nich musi speł. warunki udziału w<br/>postęp. w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej dział. Gosp. lub zawodowej w zakresie w jakim będzie świadczył<br/>usługę, do realizacji której te zdol. są wymagane;co najmniej jeden z nich musi speł. warunki udziału w postęp. w zakr.<br/>sytuacji ekonom. lub finansowej;łącznie muszą speł. warunki udziału w postęp. w zakr. zdolności tech. lub zawod., lub jeden<br/>Wykonawca samodzielnie;brak podst. do wyklucz. z postęp. musi zostać wykazany przez każdego z Wykonawców.<br/>Speł.warunków udziału w postęp. przez Wykonawców wspól. ubiegaj.się o udziel. zam. będzie weryfik. przez<br/>Zamawiającego zgod. z art.117ust.3 Pzp.Wykonawcy wspól. ubiegaj. się o udziel. zam. wraz z ofertą składają<br/>oświadczenie,z którego wynika który zakres przed. Zam. wykonują poszczególni Wykonawcy.Przedmiotowe oświadczenie<br/>stanowi zał.nr6doSWZ.Sposób wykazania braku podst. wyklucz. wskazano w rozdzialeVII SWZ.Zamawiający nie przewiduje<br/>badania podst. wyklucz. wobec podwykonaw., którzy nie udostęp. zasobów na podstawie art.118ustawy.W przypadku oferty<br/>wykonawców wspól.ubiegaj. się o udziel. zam.(konsorcjum):w formularzu oferty należy wskazać firmy wszystkich<br/>Wykonawców wspól. ubiegaj. się o udziel. zam.;oferta musi być podpis. w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich<br/>Wykonawców wspól. ubiegaj.się o udziel. zam. Osoba podpis. ofertę musi posiadać umocow.prawne do reprezent.<br/>Umocow.musi wynikać z treści pełnomoc. zał. do oferty–treść pełnomoc. winna określać zakres umocowania;dokumenty,o<br/>których mowa w pkt7.2.1 rozdziału VII obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspól. ubiegaj. się o udziel. zam.,<br/>dokumenty, o których mowa w pkt. 7.2.2. składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje speł. warunku, w zakresie i na<br/>zasadach opisanych w rozdz. III, pkt 6 SWZ;wszyscy Wykonawcy wspól. ubiegaj. się o udziel.zam.będą ponosić<br/>odpowiedzi. solidarną za wykon. umowy;Wykonawcy wspól. ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród<br/>siebie Wykonawcę kierującego, upoważ. do zaciągania zobowiązań,otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu<br/>każdego, jak też dla partnerów;Zamawiający może w ramach odpowiedzi. solidarnej żądać wykonania umowy w całości<br/>przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspól. ubiegaj. się o udziel.zam. łącznie lub każdego z osobna.W przypadku<br/>Wykonawców wykonujących działalność w formie spół.cywil. postanowienia dot. oferty Wykonawców wspól. ubiegaj. się o<br/>udziel. zamówienia (konsorcjum)stosuje się odpow.Przepisy dot. Wykonawcy stosuje się odp. do Wykonawców wspól.<br/>ubiegaj. się o udziel. zam. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany postanowień umowy mogą nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w for. aneksu,pod rygorem<br/>nieważności. Zmiany umowy nie mogą naruszać przepisów Pzp,szczególnie art.454 i art.455. Zam.,na<br/>podst.art.455ust.1pkt1 dop.możliwość wprowadzania zmiany umowy na podst.której dokonano wyboru Wykonawcy, w<br/>przypadku okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub wystąpienia którejkolwiek z<br/>sytuacji:wystąpienia okoliczności siły wyższej;zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:- zmiany stawki podatku od<br/>towarów i usług,-zmiany wysokości minim. wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minim. wynagrodzeniu za<br/>pracę, - zmiany zasad podlegania ubezp.społ.lub ubezp. zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezp. Społ. lub<br/>zdrowotne,- zasad gromadzenia i wysokości opłat pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4<br/>października 2018 o pracowniczych planach kapitałowych,-na zasadach i w sposób określony w ust. 7 i 8 paragrafu, jeśli<br/>zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę;zmiany terminu zakończenia przedmiotu umowy<br/>zgodnie z §4ust.4.;Wydłużenie czasu trwania umowy będzie równoważne z czasem trwania ich wstrzymania.;Przewiduje się<br/>zmianę polegającą na zmianie sposobu speł.świadczenia w tym:zmiany technologiczne,w szczególności jeżeli nastąpi(ą):-<br/>konieczność zrealizowania robót budowlanych przy zastosowaniu innych rozwiązań technicz/technolog niż wskazane w<br/>dokument.,w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem,wadliwym wykonaniem<br/>zamówienia,- konieczność zrealizowania robót budowl.przy zastosowaniu innych rozwiązań tech lub materiał. ze względu na<br/>zmiany obowiązującego prawa,-konieczność zrealizowania robót budowl.przy zastosowaniu innych rozwiązań tech.lub<br/>materiałowych z uwagi na czasową lub całkowitą niedostępność materiałów lub technologii-pojawienie się nowszej<br/>technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów<br/>wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy;zmiany wskazane w pkt a) będą<br/>wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania;Podstawą wprowadzenia<br/>zmian wskazanych w ust.2 pkt b) i c)oraz ust..4 będzie „Protokół konieczności” zawierający uzasadnienie, zatwierdzony<br/>przez Zamawiającego i Wykonawcę i zawarty aneks do umowy;Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić Wykonawca,<br/>jak i Zamawiający;Wynagrodzenie zostanie zmienione w przypadku wystąp. Okolicz.,o których mowa w art.436 pkt 4b Pzp<br/>zgodnie z poniższymi zasadami:do faktur wystawianych po dniu wejścia w życie zmiany stawki VAT naliczana będzie nowa<br/>stawka;w razie zmiany:wysokości minim. wynagrodzenia za pracę albo wysokości minim. stawki godzin.ustalonych na<br/>podstawie przep. ustawy z dnia 10.10.2002 r.o minim. Wynagrodz. za pracę(Dz.U.z2020r.poz.2207);zasad podlegania<br/>ubezp.społ.lub ubezp. zdrowot. lub wysokości stawki składki na ubezp. społ. lub zdrowotne;zasad gromadzenia i wysokości<br/>wpłat do pracowniczych planów kapitał.-Wykonawcy będzie przysługiwało prawo do zmiany wynagrodz. jeżeli wykaże, że<br/>zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania przed.zamówienia.W tym celu w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie<br/>przepis. dokonujących tych zmian Wykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu dowody określające wynagrodzenia<br/>pracowników zatrudnion. na podst.umowy o pracę i na podstawie umów cywilnopraw.wykonujących przedmiot umowy.<br/>Jeżeli wynagrodz, osób zatrudnionych w ramach stosunku pracy były na minim. poziomie to wynagrodzenie Wykonawcy<br/>wzrośnie o różnicę pomiędzy kwotą minim. wynagrodz. po jego podwyższeniu,a kwotą wcześniejszą. Jeżeli pracownicy<br/>otrzymywali wynagrodzenia wyższe niż minim., to wzrost minim.wynagrodzenia nie może być przesłanką do wzrostu<br/>wynagrodzenia.Wynagrodz. zostanie zmienione w przypadku wystąp. okoliczności,o których mowa w art.439 Pzp zgodnie z<br/>poniższymi zasadami opisanymi we wzorze umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-23 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wyłącznie drogą elektroniczną. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na e-PUAP i udostępnionego również na miniPortalu, https://miniportal.uzp.gov.pl https://epuap.gov.pl/wps/portal Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej (esp) na ePUAP:/t4khye646m/SkrytkaESP Nazwa zamawiającego na ePUAP: Urząd Gminy w Bierzwniku</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-23 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-10-22</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Zamawiający nie przewiduje:<br/>- zawarcia umowy ramowej,<br/>- składania ofert wariantowych,<br/>- składania ofert częściowych,<br/>- rozliczania w walutach obcych,<br/>- aukcji elektronicznej,<br/>- zwrotu kosztów udziału w postępowaniu;<br/>- zastrzeżenia możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94<br/>ustawy Pzp.<br/>- ani wymogu ani możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych;<br/>- wymogu odbycia wizji lokalnej (której odbycie jedynie zaleca) ani sprawdzenia dokumentów niezbędnych do realizacji<br/>zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego;<br/>- udzielenia zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Pzp.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com