JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220919/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220919/0035362501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja wewnętrznej sieci ciepłowniczej i wewnętrznych sieci ciepłej i zimnej wody użytkowej w budynku internatu i szkoły ZSR CKZ w Pszczelej Woli – Etap I.”. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiat Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431019508</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Spokojna 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lublin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">20-072</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">81 52 86 600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">81 52 86 601</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@powiat.lublin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiat.lublin.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja wewnętrznej sieci ciepłowniczej i wewnętrznych sieci ciepłej i zimnej wody użytkowej w budynku internatu i szkoły ZSR CKZ w Pszczelej Woli – Etap I.”. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-fcf7b1b2-3800-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00353625</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00031912/12/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.6 &#34;Modernizacja wewnętrznej sieci ciepłowniczej i wewnętrznych sieci ciepłej i zimnej wody użytkowej w budynku internatu i szkoły ZSR CKZ w Pszczelej Woli – Etap I.”.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=604&amp;p1=szczegoly&amp;p2=82034 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://splublin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=604&amp;p1=szczegoly&amp;p2=82034 ,<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/,https://epuap.gov.pl/wps/portal</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wpostępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami<br/>odbywasię przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl,<br/>ePUAPu,dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej. 8.2<br/>Zamawiającywyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Agnieszka Wieleba , tel. 81<br/>52 86 663, Artur Serwicki, tel. 81 52 86 664, email:<br/>przetargi@powiat.lublin..pl8.3Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, musiposiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP<br/>ma dostęp do następującychformularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”<br/>oraz do „Formularza dokomunikacji”.8.4 Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania<br/>dokumentówelektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji<br/>przekazywanych przyich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz<br/>Warunkachkorzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP). Zasady<br/>składania ofertoraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne<br/>ich wysyłaniaopisane zostały w Instrukcji użytkownika. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z<br/>ww. Instrukcją ipostępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie<br/>zamówienia wszczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal<br/>wskazane wInstrukcji użytkownika i SWZ. W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest<br/>dysponowanieprzez użytkownika urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet.<br/>Aplikacja działa tylkona platformie Windows i wymaga .NET Framework 4.5. W przypadku korzystania<br/>z urządzeńmobilnych oraz Mac lub Linux, dostęp do wszystkich funkcjonalności systemu miniPortal<br/>może byćograniczony. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i<br/>oznaczaniaczasu odbioru danych: specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą<br/>protokołu TLS1.2, format danych oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie<br/>HTML zkodowaniem UTF-8, oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacjeopierają się oczas serwera i dane<br/>zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,<br/>integracja zsystemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu ePUAP.<br/>Wprzypadku Wykonawcy wysyłającego wniosek do Zamawiającego, ESP Zamawiającego<br/>automatycznie generuje Rodzaj Urzędowego Poświadczenia Odbioru, czyli Urzędowe Poświadczenie<br/>Przedłożenia(UPP), które jest powiązane z wysyłanym dokumentem. W UPP w sekcji „Dane<br/>poświadczenia” jestzawarta informacja o dacie doręczenia.System dostępny jest za pośrednictwem<br/>następującychprzeglądarek internetowych: Microsoft Internet Explorer od wersji 9.0, Mozilla Firefox od<br/>wersji 15,Google Chrome od wersji 20.8.5 Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za<br/>pośrednictwemdedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i<br/>„Formularzado komunikacji” wynosi 150 MB. 8.6 Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień,<br/>dokumentówelektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz<br/>innychinformacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.8.7 Zamawiający przekazuje<br/>identyfikatorpostępowania na miniPortalu jako załącznik Nr 9 do SWZ. Dane postępowanie można<br/>wyszukaćrównież na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu, klikając wcześniej opcję „Dla<br/>Wykonawców”lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE<br/>L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekazał w niniejszym postępowaniu;<br/>2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem<br/>oudzielenie zamówienia publicznego na niniejszezadanie, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;<br/>3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129), dalej<br/>„ustawa Pzp”;<br/>4) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantujący jego nienaruszalność.<br/>5) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym<br/>w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>7) Wykonawca posiada:<br/>− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia<br/>publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza integralności protokołu oraz<br/>jego załączników;<br/>− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego<br/>danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>8) Wykonawcy nie przysługuje:<br/>− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji<br/>mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursu.<br/>Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa<br/>w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie nie zgodnym z ustawą.<br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych<br/>do czasu zakończenia postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.<br/>W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których<br/>mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IGM-ZP.272.51.2022.AW1</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.1 Przedmiotem zamówienia jest wymiana wewnętrznych poziomów wody zimnej, wody ciepłej, cyrkulacji i centralnego<br/>ogrzewania w podpiwniczeniach internatów i stołówki oraz zewnętrznej instalacji wodociągowej od budynku internatu do<br/>budynku szkoły w ramach zadania &#34;Modernizacja wewnętrznej sieci ciepłowniczej i wewnętrznych sieci ciepłej i zimnej wody<br/>użytkowej w budynku internatu i szkoły ZSR CKZ w Pszczelej Woli&#34;– Etap I.<br/>Zakresem wykonania objęte będą m.in. następujące prace :<br/>- demontaż instalacji wewnętrznych wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji,<br/>- montaż instalacji wewnętrznych wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji z wymianą zaworów oraz izolacją,- demontaż instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania,<br/>- montaż instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania z wymianą zaworów malowaniem oraz izolacją,<br/>- wymiana rozdzielaczy centralnego ogrzewania,<br/>- roboty ziemne,<br/>- demontaż istniejącej zewnętrznej instalacji wody zimnej,<br/>- montaż zewnętrznej instalacji wody zimnej.<br/>4.2 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.<br/>Zgodnie ze sztuką budowlaną i wiedzą techniczną, technologiczne rozdzielenie przedmiotu zamówienia wymagałoby<br/>poniesienia dodatkowych kosztów m.in.: organizacji robót, organizacji zaplecza budowy i sprzętu budowlanego, jak również<br/>niemożność przekazania placu budowy kilku wykonawcom jednocześnie (roboty z uwagi na proces technologiczny muszą<br/>być realizowane w tym samym czasie lub następować kolejno po sobie). Podział zamówienia na części nie byłby właściwy,<br/>groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi lub nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba<br/>skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia dodatkowo mogłaby<br/>poważnie zagrozić właściwemu i terminowemu wykonaniu zamówienia. Występuje także ryzyko niezakończenia w tym<br/>samym czasie ew. postępowań na wszystkie części zamówienia. Wykonanie zamówienia, polegającego na wykonaniu robót<br/>budowlanych tego samego rodzaju (powiązanych ze sobą tożsamością funkcjonalną, przedmiotową) powodują, że zgodnie<br/>ze sztuką budowlaną, wiedzą techniczną i doświadczeniem Zamawiającego zachodzi konieczność udzielenia zamówienia w<br/>jednym czasie, jednemu wykonawcy.<br/>4.3 Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):<br/>45000000-7 Roboty budowlane<br/>45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych,<br/>45231100-6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów,<br/>45231110-9 Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów,<br/>45231112-3 Instalacja rurociągów, 45320000-6 Roboty izolacyjne,<br/>45321000-3 Izolacja cieplna,45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne,<br/>45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych,<br/>45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne,<br/>45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne,<br/>45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,<br/>45410000-4 Tynkowanie, 45442000-7 Nakładanie powierzchni kryjących,<br/>45442100-8 Roboty malarskie, 45442200-9 Nakładanie powłok antykorozyjnych.<br/>4.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące<br/>dokumenty:<br/>1) dokumentacja projektowa,<br/>2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),<br/>3) przedmiar robót.<br/>Uwaga: Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca<br/>przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej oraz STWIORB. Przedmiar<br/>robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w<br/>większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego<br/>wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w ww. dokumentach.<br/>4.5 Rozwiązania równoważne.<br/>W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i<br/>systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien<br/>przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.<br/>W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji<br/>technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.<br/>Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji<br/>projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne&#34;.<br/>Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane<br/>roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W<br/>przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety<br/>lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe<br/>środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub<br/>określone wymagania wskazane przez Zamawiającego.<br/>Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub<br/>sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z<br/>wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji<br/>zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające<br/>zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną<br/>producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani<br/>możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy,<br/>oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi<br/>spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z<br/>realizacją zamówienia.<br/>Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność<br/>wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza<br/>używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka<br/>niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.<br/>4.6 Przedmiotowe środki dowodowe.<br/>Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.<br/>Rozdział 5<br/>TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA<br/>5. Termin wykonania zamówienia: 60 dni od daty podpisania umowy. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">60 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">17.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących<br/>kryteriów oceny ofert:<br/>Lp. Nazwa kryterium Znaczenie kryterium (w %)<br/>1 Cena (C) 60<br/>2 Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane (G)<br/>40<br/>Ocena ofert..<br/>Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1<br/>punkt.<br/>17.2. Punkty za kryterium „Cena” zostaną obliczone według wzoru:<br/>Cn<br/>PC = ------- x 60 pkt ,<br/>Cb<br/>Gdzie: PC - ilość punktów za kryterium cena,<br/>Cn - najniższa cena ofertowa spośród ofert nieodrzuconych,<br/>Cb – cena oferty badanej.<br/>W kryterium „Cena”, oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów a pozostałe oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu<br/>do najniższej ceny odpowiednio mniej. Końcowy wynik powyższego działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.<br/>17.3. Kryterium „Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane” liczone w okresach miesięcznych:<br/>W przypadku zaoferowania minimalnej długości okresu gwarancji tj. 60 miesięcy, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów. W<br/>przypadku zaoferowania maksymalnej długości okresu gwarancji tj. 96 miesięcy, Wykonawca otrzyma czterdzieści (40) punktów.<br/>W przypadku zaoferowania gwarancji pomiędzy 60 a 96 miesięcy Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru:<br/>G o<br/>PG = ----------- x 40 pkt<br/>G max.<br/>gdzie: PG - wartość punktowa, którą należy wyznaczyć,<br/>G max. - najdłuższy oferowany okres gwarancji,<br/>Go - okres gwarancji podany w badanej ofercie.<br/>Uwaga:<br/>Zamawiający określa minimalną oraz maksymalną długość okresu gwarancji, w przedziale od 60 miesięcy do 96 miesięcy. W<br/>przypadku zaoferowania przez Wykonawcę długości gwarancji krótszego niż 60 m-cy, Zamawiający ofertę odrzuci. W przypadku,<br/>gdy Wykonawca w ogóle nie wskaże w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiający przyjmie, że Wykonawca nie oferuje<br/>gwarancji, i ofertę odrzuci. Wykonawca może zaproponować długość okresu gwarancji dłuższy niż wyznaczony maksymalny 96<br/>miesięcy, jednak w tym przypadku Zamawiający przyjmie do obliczeń wartość 96 m-cy - najdłuższy przyjęty w kryterium oceny ofert<br/>„Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane”. Wykonawcy oferują długości okresu gwarancji w pełnych<br/>miesiącach (w przedziale od 60 do 96 miesięcy).<br/>17.4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma największą ilość punktów (PO) obliczoną na podstawie<br/>wzoru:<br/>PO = PC + PG<br/>gdzie:<br/>PO - łączna ilość punktów oferty ocenianej,<br/>PC - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,<br/>PG - liczba punktów uzyskanych w kryterium „Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 6.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>6.1.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>6.1.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>6.1.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej;<br/>Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.<br/>6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku):<br/>Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności zawodowej – jeżeli wykaże że:<br/>1) wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej jedną robotę o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto,<br/>polegającą na budowie/przebudowie/remoncie budynku obejmującej w szczególności budowę/przebudowę/remont instalacji<br/>centralnego ogrzewania i instalacji wodociągowej,<br/>2) dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji<br/>1 osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w specjalności<br/>instalacyjnej w zakresie instalacji centralnego ogrzewania i instalacji wodociągowych w ograniczonym zakresie lub<br/>odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (w<br/>przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej<br/>wskazanych) .<br/>Kierownik robot powinien posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane, a więc uprawnienia do sprawowania<br/>samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane<br/>(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) lub odpowiadające im inne ważne uprawnienia budowlane wydane na mocy<br/>wcześniej obowiązujących przepisów.<br/>DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW<br/>UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:<br/>1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót, aby można było ustalić, czy spełnia warunek<br/>udziału w postępowaniu.<br/>2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów<br/>trzecich na podstawie art. 118 ust. 1 ustawy Pzp minimum jeden Wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi<br/>posiadać pełne doświadczenie wskazane w ww. warunku udziału w postępowaniu – pkt 6.1.4, ppkt 1) SWZ.<br/>3) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia,<br/>rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca<br/>1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2020 r, poz. 1333 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje<br/>techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi<br/>nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.<br/>4) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą<br/>obywatelem państwa członkowskiego UE, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w<br/>budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium<br/>Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o<br/>zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r.,<br/>poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2019 r. poz. 1117).<br/>6.2.Zamawiający może, oceniając zdolność techniczną lub zawodową, na każdym etapie postępowania, uznać, że<br/>Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w<br/>szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze<br/>Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia na każdym etapie postępowania (art. 116 ust. 2 ustawy<br/>Pzp).<br/>6.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane<br/>6.4. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale 8 SWZ.<br/>Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z<br/>okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o<br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie<br/>bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga<br/>złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym<br/>zakresie.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">8.3.<br/>Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż<br/>5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień złożenia):<br/>8.3.1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności zawodowej<br/>zamawiający żąda:<br/>a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ), oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje<br/>bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z<br/>przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do<br/>warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ,<br/>b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z<br/>Załącznikiem Nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ.<br/>8.3.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu:<br/>Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie.<br/>8.4. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może<br/>na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych<br/>wskazanych w pkt 8.3 SWZ.<br/>8.5. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe na wezwanie Zamawiającego. Dokumenty te powinny być aktualne na dzień<br/>ich złożenia.<br/>8.6. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne,<br/>Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych<br/>środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>8.7. Zamawiający nie będzie wzywał do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą<br/>bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o<br/>informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w<br/>pkt 8.1 SWZ dane umożliwiające dostęp do tych środków.<br/>8.8. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli<br/>Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 9.1 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w<br/>stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach<br/>technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z<br/>nimi stosunków prawnych.<br/>9.2 Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów<br/>udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacjipodmiotów udostępniających zasoby.<br/>9.3 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą<br/>polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te<br/>zdolności są wymagane.<br/>9.4 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.<br/>9.5 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w pkt 9.4 potwierdza, że stosunek łączący<br/>Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w<br/>szczególności:<br/>1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby<br/>przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, zrealizuje usługi, których<br/>wskazane zdolności dotyczą.<br/>9.6 Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub<br/>zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz - jeżeli dotyczykryteriów<br/>selekcji, a także zbada, czy nie zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane<br/>względem Wykonawcy.<br/>9.7 Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez<br/>Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą, wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający<br/>zażąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub<br/>podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.<br/>9.8 Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia,<br/>wraz z oświadczeniami, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ także oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu<br/>lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>9.9 Zamawiający nie żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza<br/>powierzyć podwykonawcom, którzy nie są podmiotami udostępniającymi zasoby, oraz podania nazw ewentualnych<br/>podwykonawców.<br/>9.10 W przypadku zamówień na usługi, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi<br/>Zamawiającego, Zamawiający będzie żądał, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca podał nazwy,<br/>dane kontaktowe oraz przedstawicieli, podwykonawców zaangażowanych w takie usługi, jeżeli są już znani. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 10.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>10.2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a) oświadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy<br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.<br/>b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy<br/>złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem dowodowym.<br/>c) zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ,<br/>przy czym podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy,<br/>który/którzy wykazuje/-ą spełnienie warunku.<br/>10.3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może<br/>żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Strony dopuszczają możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano<br/>wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności:<br/>1) zmniejszenie/ ograniczenie zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie<br/>publicznym lub gdy wykonanie tego zakresu nie będzie możliwe z przyczyn niezależnych od Stron niniejszej umowy.<br/>2) zmiana materiałów budowlanych, urządzeń lub technologii wykonania na inne posiadające co najmniej takie same<br/>parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty Wykonawcy w przypadku:<br/>a) niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej/ technicznej, lub wycofania z<br/>rynku tych materiałów lub urządzeń,<br/>b) pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zmniejszenie kosztów wykonania<br/>przedmiotu umowy,<br/>c) pojawienia się nowszej technologii wykonania, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji lub kosztów<br/>wykonaniaprzedmiotu umowy,<br/>d) konieczności zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań tech.lub technologicznych niż wskazane w dok.<br/>proj. lub specyfikacji tech., w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych wcześniej rozwiązań groziło niewykonaniem lub<br/>wadliwym wyk.przedmiotu umowy,<br/>e) podyktowane to będzie usprawnieniem procesu budowy lub zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie lub zmianą<br/>przepisów prawa,<br/>3) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku:<br/>a) gdy zachowanie pierwotnie określonego terminu nie leży w interesie publicznym, o okres umożliwiający osiągnięcie<br/>uzasadnionego interesu publicznego,<br/>b) konieczności zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie<br/>publicznym, o okres proporcjonalny do zmniejszonego/ ograniczonego zakresu,<br/>c) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, o okres niezbędny do wykonania dodatkowych badań i<br/>ekspertyz,<br/>d) wydłużenia terminów dostaw materiałów lub urządzeń niezależnych od Wykonawcy, o okres wydłużenia terminu dostaw<br/>materiałów lub urządzeń,<br/>e) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosf., uniemożliwiających wykonanie robót zgodnie z przyjętą technologią i<br/>wymogami opisanymi w STWiORB, udokumentowanych w dzienniku budowy i potwierdzonych wyciągiem z IMi i GW, o<br/>czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych,<br/>4) wyst.okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze stron, zew., niemożliwe do<br/>zapobieżenia, które zakłócają lub uniemożliwiają realizację umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski<br/>żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, stany wyjątkowe, stany wojenne, katastrofy, stany zagrożenia,<br/>pandemie, epidemie, okresy kwarantanny. W przyp.ich wystąpienia ulec może zmianie termin realizacji zamówienia o liczbę<br/>dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej, zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena<br/>umowy brutto, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wyk.<br/>odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie) , sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub<br/>technologii wykonania zamówienia,<br/>5) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust.1, może nastąpić w przypadku skierowania przez<br/>Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego żądania wstrzymania robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia<br/>lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowiących przedmiot zamówienia przez organ administracji<br/>publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile żądanie lub wydanie zakazu nie nastąpiło z przyczyn, za które Wyk. ponosi<br/>odpowiedzialność, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi na<br/>jaki Wyk.nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenie robót budowlanych,<br/>cd. - Informacje dodatkowe <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-06 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wyk. składa ofertę przez .„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” z ePUAP i udostępnionego też na miniPortalu. Funkcjonalność do zaszyfr. oferty przez Wyk. jest dostępna dla wyk. na miniPortalu, w szczegółach danego postęp. W formularzu oferty Wyk. Zob. jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prow. będzie koresp. związana z postęp. https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-06 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-11-05</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> I. zmiany umowy cd. 6)przedłużenie terminu realizacji zam., o którym mowa w § 2 ust.1, może nastąpić w<br/>przyp.wyst.konieczności wprowadzenia w dok. proj.zmian, powodujących wstrzymanie lub przerwanie robót bud.,<br/>stanowiącychprzedmiot zam., przy czym przedłużenie terminu realizacji zam. nastąpi o l. dni niezbędną do wprow. zmian w<br/>dok. proj.oraz do przepr.uzgodnień (ustaleń) z właśc.organami, uzyskania opinii wł. organów oraz wydania decyzji przez<br/>wł.organy,<br/>przy czym wprow. w dok. proj. zmian nie może skutkować zwiększeniem (zmianą) zakresu świadczenia Wyk.zaw.w ofercie,<br/>stan.zał. nr 3 do umowy oraz zwiększeniem wynagrodzenia Wyk., o którym mowa w § 3 ust. 1,<br/>7) przedłużenia terminu wyk.zam. w zakresie niezbędnym do wyk.robót zleconych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4<br/>lub ust. 2 ustawy Pzp,<br/>8) zmniejszenie/ ograniczenie wynagrodzenia należnego Wyk. w przyp.zmniejszenia zakresu przedm.umowy, w sytuacji, o<br/>której mowa w pkt 1), na podst.wyliczenia wartości zmniejszonego zakresu okreś. przez strony umowy,<br/>9) zmiana treści kosztorysu ofertowego w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy w sytuacji, o której mowa w<br/>pkt 1),<br/>10) zmiany powsz.obow. prze.prawa w zakresie mającym bezpoś. wpływ na realizację przedmiotu zam. lub<br/>świadczeniastron umowy,<br/>11) w przyp. zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się w celu wykazania<br/>spełniania war. udziału w postępowaniu Wyk. jest obow. wykazać Zam. iż proponowany inny podwykonawca lub Wyk.<br/>samodzielnie spełnia warunki udziału w post., w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie post. o udziel. zamówienia,<br/>poprzez przedstawienie w tym celu odpow. dokumentów, potwierdzających spełnianie war. udziału w postępowaniu,<br/>12) zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wyk. wskutek zaistnienia przyczyn org. lub fin.<br/>leżących po stronie Zamawiającego,<br/>13) wszelkie zmiany, które będą konieczne do zagwarantowania zgodności umowy z wchodzącymi w życie po terminie<br/>skł.ofert lub po zawarciu umowy przep.prawa w szczególności przep. o podatku od towarów i usług w zakresie wynik. z tych<br/>przepisów,<br/>3. Z wnioskiem o zmianę umowy może wystąpić zarówno Wyk., jak i Zamawiający.<br/>4. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedst. powyżej katalog zmian umowy zobowiązana<br/>jest do sporządzenia i uzas. wniosku o taką zmianę. Wszelkie zmiany umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej<br/>w postaci aneksu do umowy.<br/>II. 13.4. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:<br/>1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Zał. nr 3 do SWZ (przy czym Wyk. może sporządzić<br/>ofertę wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmować dane wymagane dla oferty w SWZ i zał.)<br/>2) Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 8.1 SWZ;<br/>3) Ośw., o którym mowa w rozdziale 8.2 SWZ (jeżeli dotyczy),<br/>4) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy).<br/>5) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wyk. lub podmiotu udostępniającego zasoby:<br/>a) Zam. w celu potw., że osoba działająca w imieniu Wyk. lub podmiotu udostępniającego zasoby jest umocowana do jego<br/>reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z KRS, CEiIDGj lub innego właśc. rejestru;<br/>b) Wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zob. do złożenia dokumentów, o kt. mowa w lit a), jeżeli Zam.<br/>może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wyk. wskazał dane umożliwiające dostęp do<br/>tych dokumentów.<br/>c) jeżeli w imieniu Wyk. lub podmiotu udostępn.zasoby działa osoba, której umocowanie do jego repr.nie wynika z<br/>dokumentów, o których mowa w lit a), Zam. żąda od Wyk. lub podmiotu udost.zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa<br/>lub innego dok. potw. o umocowanie do repr. Wyk..<br/>6) Pełnomocnictwo do repr.Wyk. wspólnie ubieg. się o udziel. zamowienia w post. o udziel.zamówienia albo do reprez. ich w<br/>postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zam.publ. (jeżeli dotyczy).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com