JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220927/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220927/0036652501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowy budynków w Nadleśnictwie Lubaczów w 2022 roku – II postępowanie przetargowe </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">NADLEŚNICTWO LUBACZÓW</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 650016495</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Juliusza Słowackiego 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lubaczów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">37-600</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podkarpackie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL822 - Przemyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">lubaczow@krosno.lasy.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.lubaczow.krosno.lasy.gov.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Gospodarka leśna </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowy budynków w Nadleśnictwie Lubaczów w 2022 roku – II postępowanie przetargowe </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-73916d6a-3e5b-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00366525</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-27</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00233507/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Termomodernizacja budynku szkółki leśnej Sikorówka</p> <p class="mb-0">1.1.3 Budowa instalacji fotowoltaicznej na szkółce Sikorówka</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lubaczow <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja w niniejszym postępowaniu, w tym składanie ofert, wymiana informacji<br/>oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej. 2. Komunikacja ustna jest dopuszczalna w odniesieniu do informacji, które nie są istotne, w<br/>szczególności nie dotyczą ogłoszenia o zamówieniu lub dokumentów zamówienia oraz ofert, o ile jej treść jest udokumentowana. 3.<br/>Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu odbywa się przy użyciu platformy zakupowej<br/>Open Nexus - platformazakupowa.pl (dalej: „Platforma”): https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lubaczow lub przy użyciu poczty<br/>elektronicznej: lubaczow@krosno.lasy.gov.pl, z zastrzeżeniem, że złożenie oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą następuje<br/>wyłącznie przy użyciu Platformy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">4. Wymagania techniczne i<br/>organizacyjne dotyczące w szczególności logowania, składania ofert, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, wysyłania i<br/>odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz innych informacji przekazywanych<br/>przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji korzystania z Platformy https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje, w zakładce<br/>„Instrukcje dla Wykonawców” oraz w Regulaminie korzystania z Platformy, dostępnym pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego akceptuje warunki korzystania z Platformy określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod<br/>wskazanym wyżej linkiem, w zakładce „Regulamin”<br/>oraz uznaje go za wiążący, a ponadto powinien zapoznać się z Instrukcją składania ofert/wniosków dostępną pod wskazanym wyżej<br/>linkiem, i stosować do niej.<br/>5. Limit objętości plików lub spakowanych folderów w zakresie całej oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu<br/>warunków udziału w postępowaniu, a także innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą wynosi 10 plików lub<br/>spakowanych folderów (pliki można skompresować zgodnie z ust. 9), przy maksymalnej wielkości pojedynczego pliku 150 MB.<br/>Podczas komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.<br/>6. Za datę złożenia oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, a także innych<br/>oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą przyjmuje się datę ich złożenia na Platformie<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lubaczow Za datę przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów, oświadczeń lub ich kopii<br/>oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na adres poczty elektronicznej Zamawiającego wskazany w pkt 3 lub<br/>złożenia na Platformie https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lubaczow Pozostałe wymagania szczegółowo zostały opisane w pkt 8<br/>SWZ do niniejszego postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady<br/>(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w<br/>sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych<br/>osobowych)(Dz. Urz. UE L 119, str. 1 ze zm. – dalej „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowych jest<br/>Nadleśnictwo Lubaczów, ul. Słowackiego 20, 37-600 Lubaczów <br/>2. Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane w niniejszym<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym<br/>rozpowszechnianiem.<br/>3. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony<br/>prawnej, o których mowa w dziale IX PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. <br/>4. Dane osobowe przetwarzane będą na<br/>podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, po wybraniu Wykonawcy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie<br/>zamówienia i jego archiwizacji. <br/>5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja postępowania<br/>zostanie udostępniona w oparciu o art. 18 – 19 oraz 74 – 76 PZP. <br/>6. Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem<br/>niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres<br/>przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. <br/>7. Niezależnie od postanowień<br/>pkt 1.6. powyżej, w przypadku zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, dane osobowe będą przetwarzane do upływu<br/>okresu przedawnienia roszczeń wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pozostałe wymagania szczegółowo<br/>zostały opisane w pkt 23 SWZ do niniejszego postępowania</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SA.270.56.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie częściowe nr 1 – Termomodernizacja budynku socjalno – biurowego leśnictwa<br/>Sikorówka wraz z wymianą źródła ogrzewania – w skład zadania będzie wchodzić między<br/>innymi:<br/>a) Prace demontażowe istniejącej instalacji wodociągowej wraz z armaturą oraz kanalizacji<br/>sanitarnej<br/>b) Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania<br/>c) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej<br/>d) Docieplenie ścian zewnętrznych i stropu<br/>e) Prace ogólnobudowlane<br/>Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w przedmiarach robót (przedmiary<br/>robót stanowią załącznik nr 13 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu<br/>podobnych robót budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy<br/>Pzp – o wartości do 50% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego. 2. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać<br/>udzielone w szczególności w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, stanowiących przedmiot<br/>zamówienia, wystąpienia robót dodatkowych i zamiennych lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub<br/>publicznych. 3. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi<br/>kryteriami:<br/>– Cena – 60%<br/>– Skrócenie terminu wykonania robót – 30%<br/>– Wydłużenie okresu gwarancji – 10%<br/>2. W ramach każdego z powyższych kryteriów można otrzymać maksymalnie 100 pkt, co po przeliczeniu przez odpowiednia wagę<br/>procentową oznacza, że w kryterium „Cena” można otrzymać maksymalnie 60 pkt, w kryterium „Skrócenie terminu wykonania robót”<br/>można otrzymać maksymalnie 30 pkt, w kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji” można otrzymać maksymalnie 10 pkt.<br/>3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Ocena ofert będzie się odbywać według zasad opisanych w<br/>ust. 4 poniżej.<br/>4. Oferty będą oceniane wg następującego wzoru:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie ce.na łączna brutto podana w formularzu oferty. Ocena ofert w tym kryterium<br/>zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru:<br/>Cmin<br/>C = ------------------ x 100 pkt x 60%<br/>Co<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”<br/>Cmin - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>2) W ramach kryterium „Skrócenie terminu wykonania robót - T” oceniane będzie skrócenie terminu wykonania robót budowlanych w<br/>stosunku do terminu wynikającego z SWZ (tj. 30.11.2022r.). Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty termin zadeklarowany w<br/>formularzu oferty.<br/>Ocena ofert w tym kryterium będą zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego schematu:<br/>- skrócenie terminu o tydzień (tj. do 23.12.2022r.) – 10 pkt<br/>- skrócenie terminu o dwa tygodnie (tj. do 16.12.2022r.) – 20 pkt<br/>- skrócenie terminu o trzy tygodnie (tj. do 9.12.2022r.) – 30 pkt<br/>Wykonawcy mogą zaoferować maksymalne skrócenie terminu wynoszące 3 tygodnie. W przypadku zaoferowania skrócenia terminu<br/>o okres dłuższy niż 3 tygodnie do oceny w ramach kryterium oceny ofert przyjęte zostanie skrócenie terminu o trzy tygodnie.<br/>W umowie w sprawie zamówienia publicznego obowiązywać będzie termin realizacji robót budowlanych zadeklarowany przez<br/>Wykonawcę w ofercie.<br/>3) W ramach kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi - G” oceniane będzie wydłużenie okresu Gwarancji na roboty<br/>budowlane w stosunku do minimalnego Okresu Gwarancji i rękojmi wynikającego z SWZ (tj. 12 miesięcy od dnia odbioru końcowego<br/>robót poświadczonego protokołem odbioru końcowego). Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty Okres Gwarancji i rękojmi<br/>zadeklarowany w formularzu oferty.<br/>Ocena ofert w tym kryterium będą zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru:<br/>Go<br/>G = ------------------- x 100 pkt x 10%<br/>Gmax<br/>gdzie:<br/>G – liczba punktów w kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi”<br/>Go – długość okresu wydłużenia gwarancji i rękojmi podana w ocenianej ofercie<br/>Gmax – największa długość okresu wydłużenia gwarancji i rękojmi ze wszystkich ofert podlegających badaniu<br/>Liczbę miesięcy określającej wydłużenie okresu gwarancji należy podać w liczbach naturalnych. Podanie liczby ujemnej, liczby<br/>zawierającej ułamki mniejsze od 1, lub liczby 0 (zero) miesięcy spowoduje, że oferta otrzyma 0 punktów w tym kryterium. W<br/>przypadku podania liczby ułamkowej większej od 1, do oceny w ramach tego kryterium oceny ofert zostanie przyjęta wartość<br/>całkowita wynikająca z tego ułamka, z zastrzeżeniem poniższego ograniczenia.<br/>Wykonawcy mogą zaoferować maksymalne wydłużenie okresu gwarancji wynoszące 12 miesięcy. W przypadku zaoferowania<br/>wydłużenia okresu gwarancji i rękojmi o okres dłuższy niż 12 miesięcy do oceny w ramach kryterium oceny ofert przyjęte zostanie 12<br/>miesięczne wydłużenie Gwarancji i rękojmi.<br/>W umowie w sprawie zamówienia publicznego obowiązywać będzie okres gwarancji zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie.<br/>5. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:<br/>O = C + T + G<br/>Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>6. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie terminu wykonania robót</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zadanie częściowe nr 2 – Montaż instalacji fotowoltaicznej na obiektach szkółki leśnej<br/>Sikorówka – w skład zadania będzie wchodzić między innymi:<br/>a) Montaż zestawu paneli na obiekcie wiaty narzędziowej<br/>b) Montaż zestawu paneli na budynku socjalno – biurowym<br/>c) Podłączenia elektryczne do istniejącej instalacji<br/>Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został opisany w przedmiarach robót (przedmiary<br/>robót stanowią załącznik nr 13 do SWZ). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane <span class="normal">1. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienia polegającego na powtórzeniu<br/>podobnych robót budowlanych i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy<br/>Pzp – o wartości do 50% szacunkowej wartości zamówienia podstawowego. 2. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać<br/>udzielone w szczególności w przypadku wystąpienia potrzeby zwiększenia zakresu rzeczowego robót, stanowiących przedmiot<br/>zamówienia, wystąpienia robót dodatkowych i zamiennych lub powierzenia Zamawiającemu nowych zadań gospodarczych lub<br/>publicznych. 3. Zamówienia, o których mowa w ust. 1, mogą zostać udzielone po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi<br/>kryteriami:<br/>– Cena – 60%<br/>– Skrócenie terminu wykonania robót – 30%<br/>– Wydłużenie okresu gwarancji – 10%<br/>2. W ramach każdego z powyższych kryteriów można otrzymać maksymalnie 100 pkt, co po przeliczeniu przez odpowiednia wagę<br/>procentową oznacza, że w kryterium „Cena” można otrzymać maksymalnie 60 pkt, w kryterium „Skrócenie terminu wykonania robót”<br/>można otrzymać maksymalnie 30 pkt, w kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji” można otrzymać maksymalnie 10 pkt.<br/>3. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty niepodlegające odrzuceniu. Ocena ofert będzie się odbywać według zasad opisanych w<br/>ust. 4 poniżej.<br/>4. Oferty będą oceniane wg następującego wzoru:<br/>1) W ramach kryterium „Cena” oceniana będzie ce.na łączna brutto podana w formularzu oferty. Ocena ofert w tym kryterium<br/>zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru:<br/>Cmin<br/>C = ------------------ x 100 pkt x 60%<br/>Co<br/>gdzie:<br/>C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena”<br/>Cmin - najniższa cena spośród ofert ocenianych<br/>Co - cena oferty ocenianej<br/>2) W ramach kryterium „Skrócenie terminu wykonania robót - T” oceniane będzie skrócenie terminu wykonania robót budowlanych w<br/>stosunku do terminu wynikającego z SWZ (tj. 30.11.2022r.). Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty termin zadeklarowany w<br/>formularzu oferty.<br/>Ocena ofert w tym kryterium będą zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego schematu:<br/>- skrócenie terminu o tydzień (tj. do 23.12.2022r.) – 10 pkt<br/>- skrócenie terminu o dwa tygodnie (tj. do 16.12.2022r.) – 20 pkt<br/>- skrócenie terminu o trzy tygodnie (tj. do 9.12.2022r.) – 30 pkt<br/>Wykonawcy mogą zaoferować maksymalne skrócenie terminu wynoszące 3 tygodnie. W przypadku zaoferowania skrócenia terminu<br/>o okres dłuższy niż 3 tygodnie do oceny w ramach kryterium oceny ofert przyjęte zostanie skrócenie terminu o trzy tygodnie.<br/>W umowie w sprawie zamówienia publicznego obowiązywać będzie termin realizacji robót budowlanych zadeklarowany przez<br/>Wykonawcę w ofercie.<br/>3) W ramach kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi - G” oceniane będzie wydłużenie okresu Gwarancji na roboty<br/>budowlane w stosunku do minimalnego Okresu Gwarancji i rękojmi wynikającego z SWZ (tj. 12 miesięcy od dnia odbioru końcowego<br/>robót poświadczonego protokołem odbioru końcowego). Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty Okres Gwarancji i rękojmi<br/>zadeklarowany w formularzu oferty.<br/>Ocena ofert w tym kryterium będą zostanie dokonana przy zastosowaniu poniższego wzoru:<br/>Go<br/>G = ------------------- x 100 pkt x 10%<br/>Gmax<br/>gdzie:<br/>G – liczba punktów w kryterium „Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi”<br/>Go – długość okresu wydłużenia gwarancji i rękojmi podana w ocenianej ofercie<br/>Gmax – największa długość okresu wydłużenia gwarancji i rękojmi ze wszystkich ofert podlegających badaniu<br/>Liczbę miesięcy określającej wydłużenie okresu gwarancji należy podać w liczbach naturalnych. Podanie liczby ujemnej, liczby<br/>zawierającej ułamki mniejsze od 1, lub liczby 0 (zero) miesięcy spowoduje, że oferta otrzyma 0 punktów w tym kryterium. W<br/>przypadku podania liczby ułamkowej większej od 1, do oceny w ramach tego kryterium oceny ofert zostanie przyjęta wartość<br/>całkowita wynikająca z tego ułamka, z zastrzeżeniem poniższego ograniczenia.<br/>Wykonawcy mogą zaoferować maksymalne wydłużenie okresu gwarancji wynoszące 12 miesięcy. W przypadku zaoferowania<br/>wydłużenia okresu gwarancji i rękojmi o okres dłuższy niż 12 miesięcy do oceny w ramach kryterium oceny ofert przyjęte zostanie 12<br/>miesięczne wydłużenie Gwarancji i rękojmi.<br/>W umowie w sprawie zamówienia publicznego obowiązywać będzie okres gwarancji zadeklarowany przez Wykonawcę w ofercie.<br/>5. Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem:<br/>O = C + T + G<br/>Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>6. Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Skrócenie terminu wykonania robót</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">30</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Wydłużenie okresu gwarancji i rękojmi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz<br/>spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. W zakresie zdolności technicznej i zawodowej:<br/>1) W zakresie doświadczenia<br/>a) zadanie częściowe nr 1 - W zakresie realizacji robót budowlanych wykonał w okresie ostatnich<br/>pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w<br/>tym okresie, roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, odbudowie lub remoncie:<br/>- 1 budynku o powierzchni użytkowej min. 25 m2 w skład którego wchodziło m.in. docieplenie<br/>budynku i wymiana źródła ogrzewania<br/>b) zadanie częściowe nr 2 - W zakresie realizacji robót budowlanych wykonał w okresie ostatnich<br/>pięciu lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w<br/>tym okresie, roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, odbudowie lub remoncie:<br/>- 1 instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 10 kW<br/>2) W zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia<br/>Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi<br/>osobami, które skieruje do realizacji zamówienia, w tym:<br/>a) zadanie częściowe nr 1 - 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie kierowania<br/>robotami budowlanymi tj. posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności konstrukcyjno - budowlanej.<br/>b) zadanie częściowe nr 2 - 1 osobą zdolną do wykonania zamówienia w zakresie kierowania<br/>robotami budowlanymi tj. posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w<br/>specjalności elektrycznej.<br/>Wykonawca składający ofertę na 2 i więcej zadań częściowych wykaże osoby posiadające<br/>uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi dla danej części, bądź jedną osobę<br/>posiadającą uprawnienia bez ograniczeń, o ile będą obejmowały zakres uprawnień<br/>przewidzianych dla danej części.<br/>3) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej zostanie uznany za spełniony, jeśli<br/>Wykonawca wykaże, że: Posiada środki finansowe lub zdolność kredytową:<br/>a) zadanie częściowe nr 1 - na kwotę nie niższą niż 85 000,00 PLN.<br/>b) zadanie częściowe nr 2 – na kwotę nie niższą niż 70 000,00 PLN.<br/>3. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie<br/>postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez<br/>Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny<br/>wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Podmiotowe środki<br/>dowodowe składane wraz z ofertą.<br/>1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty „Oświadczenie, które roboty<br/>budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy” – jeżeli w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia,<br/>kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia polegają na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub<br/>usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane<br/>2) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, ma obowiązek złożyć wraz z ofertą,<br/>„Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji zamówienia” lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – jeżeli w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji<br/>zawodowych lub doświadczenia polegają na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty<br/>budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa wyżej, powinno potwierdzać, że stosunek łączący Wykonawcę z<br/>podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określać w szczególności:<br/>a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>b) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy<br/>wykonywaniu zamówienia;<br/>c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków<br/>udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub<br/>usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres<br/>zobowiązania innego podmiotu, określać, czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane.<br/>4. Podmiotowe środki dowodowe, które na wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie złożyć Wykonawca, którego oferta<br/>zostanie najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualne na dzień ich złożenia.<br/>1) W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub<br/>zawodowej, Zamawiający żąda:<br/>a) Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat (liczonych wstecz od dnia, w którym upływa<br/>termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,<br/>daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających,<br/>czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty<br/>sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od<br/>niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania<br/>warunku udziału w postępowaniu, o;<br/>b) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>świadczenie usług lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych<br/>do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do<br/>dysponowania tymi osobami - w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu;<br/>c) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków<br/>finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2) W<br/>celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego<br/>Zamawiający żąda:<br/>a) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp oraz art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia<br/>zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ);*<br/>b) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym<br/>wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub<br/>informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej<br/>(wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ);*<br/>c) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, a w<br/>przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z oświadczeniem Zamawiający żąda złożenia oświadczenia, że przed<br/>upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub<br/>zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ);*<br/>d) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art.<br/>109 ust. 1 pkt 1 ustawy, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z<br/>oświadczeniem zamawiający żąda złożenia oświadczenia, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności<br/>należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w<br/>sprawie spłat tych należności (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ);*<br/>e) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ);*<br/>f) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w Oświadczeniu<br/>o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie<br/>podstaw wykluczenia z postępowania, o których mowa w:<br/>I) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>II) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie<br/>publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>III) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia<br/>mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>IV) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,<br/>V) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności<br/>podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r.<br/>o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1170),*<br/>VI) art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy.*<br/>(wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 10 do SWZ).</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium<br/>w wysokości:<br/>a) zadanie częściowe nr 1 – 4 300,00 zł<br/>b) zadanie częściowe nr 2 – 3 500,00 zł<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia<br/>upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, gdy zawarto umowę (art. 98 ust. 1<br/>pkt 2 ustawy Pzp) albo unieważniono postępowanie (art. 98 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp) oraz złożono<br/>wniosek o zwrot wadium (art. 98 ust. 2 ustawy Pzp).<br/>3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących<br/>formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia<br/>9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r.<br/>poz. 310, 836 i 1572).<br/>4. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem<br/>okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na<br/>przedłużony okres związania ofertą.<br/>5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku PEKAO<br/>S.A. I Oddz. W Lubaczowie nr: 93 1240 2584 1111 0000 3944 5436, z dopiskiem na przelewie:<br/>„Przebudowy budynków w Nadleśnictwie Lubaczów w 2022 roku” część nr ….<br/>6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na<br/>rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem<br/>dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).<br/>7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniądza dokument<br/>potwierdzający dokonanie przelewu wadium został złożony wraz z ofertą.<br/>8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>9. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje<br/>Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 4. W odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający<br/>się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub<br/>usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty „Oświadczenie, które<br/>roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy” – jeżeli w odniesieniu do warunków dotyczących<br/>wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia polegają na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają<br/>roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do<br/>SWZ).<br/>2) Jeżeli w imieniu Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podmiotu<br/>udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby, działa osoba, której<br/>umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z powyższych dokumentów, należy złożyć pełnomocnictwo lub inny<br/>dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby lub podwykonawcy niebędącego podmiotem<br/>udostępniającym zasoby. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub w postaci cyfrowego odwzorowania<br/>dokumentu sporządzonego w postaci papierowej (elektronicznej kopii), poświadczonej za zgodność z oryginałem przez<br/>mocodawcę albo notarialnie. Do oferty należy dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków<br/>udziału w postępowaniu oraz inne oświadczenia lub dokumenty składane wraz z ofertą (np. oświadczenie Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni<br/>Wykonawcy, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, pełnomocnictwa – jeżeli dotyczy), w formie elektronicznej (postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej<br/>podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>1. Oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, podmiotowe środki<br/>dowodowe, w tym oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, które roboty budowlane,<br/>dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby,<br/>pełnomocnictwo, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na<br/>podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której<br/>dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z<br/>uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:<br/>1. Zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku zaistnienia jednej lub kilku wymienionych poniżej okoliczności:<br/>1) spowodowanych warunkami zewnętrznymi, w szczególności:<br/>a. klęskami żywiołowymi, w tym w szczególności epidemią wirusa Sars-Cov-2, warunkami atmosferycznymi odbiegającymi<br/>od naturalnych (np. ponadprzeciętne opady deszczu lub śniegu, długotrwała susza, zjawiska nietypowe dla danej strefy<br/>klimatycznej);<br/>2) spowodowanych warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności:<br/>a. odnalezieniem niewypałów i niewybuchów,<br/>b. stwierdzeniem odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (np. kategorie gruntu);<br/>3) będących następstwem zdarzeń leżących po stronie Zamawiającego, takich jak w szczególności:<br/>a. wstrzymaniem robót przez Zamawiającego,b. koniecznością usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji<br/>projektowej;<br/>4) będących następstwem działania organów administracji, w szczególności takich jak np.:<br/>a. odmową wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w<br/>dokumentacji projektowej,<br/>b. wstrzymaniem robót budowlanych przez organy nadzoru;<br/>5) stanowiących inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością<br/>prowadzenia prac takie jak np. błędy oraz niedopatrzenia powstałe w wyniku działalności człowieka, których skutki mogą<br/>doprowadzić do znacznej modyfikacji pierwotnych założeń projektu. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności<br/>wymienionych w pkt. 1)-5) termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do<br/>zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, stosowanie do okresu trwania tych okoliczności oraz skutków,<br/>które te okoliczności wywołały.<br/>2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia:<br/>1) zmiany technologiczne, w szczególności:<br/>a. konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w<br/>dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym<br/>wykonaniem projektu,<br/>b. odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (np. kategorie gruntu) skutkujące<br/>niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych założeniach technologicznych;<br/>c. konieczność zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na<br/>zmiany obowiązującego prawa<br/>Zmiany wskazywane w lit. c będą wprowadzane wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do<br/>użytkowania, a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie<br/>równej zwiększonym z tego powodu kosztom. Każda ze wskazywanych w lit. a – c zmian może być powiązana z obniżeniem<br/>wynagrodzenia na zasadach określonych przez Strony. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-12 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_lubaczow</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-12 11:05</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com