JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220928/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220928/0036768801-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla uczestników projektu pn. Usługi opiekuńcze w Gminie Kutno </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 610203343</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wincentego Witosa 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kutno</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">99-300</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL715 - Skierniewicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">24 355 70 22</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">-</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">gops@gminakutno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.gminakutno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Świadczenie usług opiekuńczych i specjalistycznych usług opiekuńczych dla uczestników projektu pn. Usługi opiekuńcze w Gminie Kutno </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-5074b602-3efc-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00367688</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://bip.gops.gminakutno.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://bip.gops.gminakutno.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Zgodnie z art. 67 ustawy Pzp, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z miniPortalu: Wymagania techniczne i organizacyjne, opisane zostały <br/>w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx.<br/><br/>Oferty należy składać wyłącznie za pośrednictwem skrzynki ePUAP: gops_Kutno/SkrytkaESP <br/> <br/> 2. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego regulaminu. <br/> 3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150MB. <br/> 4. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) za pomocą poczty elektronicznej, email: gops@gminakutno.pl. Dokumenty przesyłane na wezwanie lub przed podpisaniem umowy muszą być opatrzone przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. <br/> 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą: ePUAPu i/lub poczty elektronicznej email: gops@gminakutno.pl. Sposób sporządzenia dokumentów <br/>elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.<br/> 6. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ. <br/> 7. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Rafał Augustyniak: e-mail: r.augustyniak@gminakutno.pl, tel. (24) 3848903 oraz Małgorzata Modrzejewska e-mail: m.modrzejewska@gminakutno.pl, tel. (24) 355 70 22.<br/> 8. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawcy powinni posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania/ tytułem zamówienia. <br/> 9. Wykonawca może zwrócić się do zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. <br/> 10. Wyjaśnienia będą wysyłane za pomocą poczty elektronicznej email: gops@gminakutno.pl. oraz umieszczane na stronie BIP Zmawiającego https://bip.gops.gminakutno.pl/<br/> 11. Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania odpowiednio ofert. <br/> 12. Jeżeli zamawiający nie udzieli wyjaśnień w terminie, przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny do zapoznania się wszystkich zainteresowanych wykonawców z wyjaśnieniami niezbędnymi do należytego przygotowania i złożenia ofert. W przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert. <br/> 13. Przedłużenie terminu składania ofert, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Administratorem danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kutnie ul. Wincentego Witosa 1, e-mail: gops@gminakutno.pl, który przetwarza dane osobowe zebrane w postępowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący zabezpieczenie przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. <br/> 2. Kontakt do Inspektora ochrony danych e-mail: iod@gminakutno.pl. <br/> 3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzonym postępowaniem. <br/> 4. Odbiorcami danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp, podmioty usług IT u Administratora, organy kontroli. <br/> 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. <br/> 7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. <br/> 8. Posiada Pani/Pan: <br/> 1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia – art. 75 Pzp); <br/> 2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników – art. 76 Pzp); <br/> 3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); <br/> 4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. <br/>9.Nie przysługuje Pani/Panu: <br/> 1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; <br/> 2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; <br/> 3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.271.1.1.2022.MM</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">7</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych przez 1 opiekunkę/opiekuna<br/>Odbiorcami usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania/pobytu są osoby potrzebujące wsparcia <br/>w codziennym funkcjonowaniu. Są to osoby zagrożone ubóstwem/wykluczeniem społecznym które ze względu na stan zdrowia lub niepełnosprawność wymagają opieki lub wsparcia w związku z niemożnością samodzielnego wykonywania co najmniej 1 z podstawowych czynności dnia codziennego. W projekcie założono, że 28 osób biorących udział w projekcie objętych zostanie usługami opiekuńczymi w wymiarze średnio 16 godz./miesiąc, natomiast 12 osób biorących udział w projekcie objętych zostanie usługami opiekuńczymi w wymiarze średnio 8 godz./miesiąc. Łącznie realizowane będzie średnio 544 godz. miesięcznie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania. <br/>W okresie realizacji projektu przewiduje się wykonanie 5984 godz. usług opiekuńczych. <br/> Część obejmuje 1496 godz. przedmiotowej usługi w okresie realizacji projektu, średnio 136 godz. m-c. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/> 1) Cena brutto (C) – waga 60pkt.: <br/>Liczona według wzoru: C=(CN brutto/CO brutto)x60pkt. <br/>Gdzie: C - Wartość punktowa ceny, <br/>CN brutto – Najniższa oferowana cena brutto, CO brutto – Cena oferty ocenianej brutto. <br/><br/> 2) Kryterium Doświadczenie w opiece nad osobami starszymi i/lub niepełnosprawnymi (D) – waga max. 35pkt. - doświadczenie Wykonawcy, tj. osoby, która będzie realizować usługę nad osobą potrzebującą wsparcia. Doświadczenie Wykonawcy usługi będzie oceniane na podstawie wykazu wykonanych lub wykonywanych usług, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługi te wykonane zostały lub są wykonywane należycie. <br/>W przypadku Wykonawców, którzy wykonywali tego rodzaju usługi na rzecz Zamawiającego, są znani - nie muszą doręczać dowodów potwierdzających wykonanie/wykonywanie usług. Brak doręczonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych lub wykonywanych usług lub doręczony lecz nieuzupełniony oznacza, że Wykonawca nie posiada doświadczenia. W takim przypadku Zamawiający nie będzie wzywał o doręczenie tego dowodu oraz dowodów potwierdzających wykonanie, wykonywanie usług, a Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0pkt.<br/>Ocena w tym kryterium będzie dokonywana odrębnie dla każdej części. Zamawiający w tym kryterium przyzna punktację osobie posiadającej doświadczenie w opiece nad osobami starszymi i/lub niepełnosprawnymi:<br/> a) do 1 roku doświadczenia – 0pkt.<br/> b) powyżej 1 roku do 2 lat (włącznie) doświadczenia – 10pkt.<br/> c) powyżej 2 lat do 3 lat (włącznie) doświadczenia – 20pkt. <br/> d) powyżej 3 lat do 5 lat (włącznie) doświadczenia – 30pkt. <br/> e) powyżej 5 lat doświadczenia – 35pkt. <br/>3) Kryterium aspekt społeczny – zatrudnienie osób bezrobotnych (AS) będą liczone następująco: waga max. 5 pkt.<br/> • za zaoferowanie zatrudnienia 1. osoby bezrobotnej do wykonywania danej części zamówienia – 5 pkt;<br/> • za nie zatrudnienie osoby bezrobotnej do wykonywania danej części zamówienia– 0 pkt;<br/>Powyższej ocenie zostanie podana zaoferowana przez wykonawcę w ofercie ilość osób bezrobotnych zamieszkałych na terenie Gminy Kutno, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy, jakie wykonawca zobowiąże się do zatrudnienia na umowę zlecenie do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku samo zatrudnienia oraz osób fizycznych ubiegających się o udzielenie zamówienia ocenie zostanie poddany status osoby starającej się o zamówienie- premiowane będzie posiadanie statusu osoby bezrobotnej.<br/><br/>Przez osobę bezrobotną należy rozumieć osobę spełniającą warunki, o których mowa w art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 690)<br/>Ocena ofert będzie ostatecznie wyliczana według wzoru: OCENA = C + D+ AS. Maksymalna liczba punktów w kryterium „cena” , „doświadczenie” i „ aspekt społeczny”. Kryteria oceny ofert nie podlegają zmianie podczas ich badania. Zamawiający ocenia ofertę do dwóch miejsc po przecinku. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert w zakresie danej części zamówienia.<br/>2. Kryteria oceny ofert nie podlegają zmianie podczas ich badania. <br/>3. Zamawiający ocenia ofertę do dwóch miejsc po przecinku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">aspekt społeczny – zatrudnienie osób bezrobotnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych przez 1 opiekunkę/opiekuna<br/>Odbiorcami usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania/pobytu są osoby potrzebujące wsparcia <br/>w codziennym funkcjonowaniu. Są to osoby zagrożone ubóstwem/wykluczeniem społecznym które ze względu na stan zdrowia lub niepełnosprawność wymagają opieki lub wsparcia w związku z niemożnością samodzielnego wykonywania co najmniej 1 z podstawowych czynności dnia codziennego. W projekcie założono, że 28 osób biorących udział w projekcie objętych zostanie usługami opiekuńczymi w wymiarze średnio 16 godz./miesiąc, natomiast 12 osób biorących udział w projekcie objętych zostanie usługami opiekuńczymi w wymiarze średnio 8 godz./miesiąc. Łącznie realizowane będzie średnio 544 godz. miesięcznie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania. <br/>W okresie realizacji projektu przewiduje się wykonanie 5984 godz. usług opiekuńczych. <br/>Część obejmuje 1496 godz. przedmiotowej usługi w okresie realizacji projektu, średnio 136 godz. m-c. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych</p> <p class="mb-0">85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/> 1) Cena brutto (C) – waga 60pkt.: <br/>Liczona według wzoru: C=(CN brutto/CO brutto)x60pkt. <br/>Gdzie: C - Wartość punktowa ceny, <br/>CN brutto – Najniższa oferowana cena brutto, CO brutto – Cena oferty ocenianej brutto. <br/><br/> 2) Kryterium Doświadczenie w opiece nad osobami starszymi i/lub niepełnosprawnymi (D) – waga max. 35pkt. - doświadczenie Wykonawcy, tj. osoby, która będzie realizować usługę nad osobą potrzebującą wsparcia. Doświadczenie Wykonawcy usługi będzie oceniane na podstawie wykazu wykonanych lub wykonywanych usług, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługi te wykonane zostały lub są wykonywane należycie. <br/>W przypadku Wykonawców, którzy wykonywali tego rodzaju usługi na rzecz Zamawiającego, są znani - nie muszą doręczać dowodów potwierdzających wykonanie/wykonywanie usług. Brak doręczonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych lub wykonywanych usług lub doręczony lecz nieuzupełniony oznacza, że Wykonawca nie posiada doświadczenia. W takim przypadku Zamawiający nie będzie wzywał o doręczenie tego dowodu oraz dowodów potwierdzających wykonanie, wykonywanie usług, a Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0pkt.<br/>Ocena w tym kryterium będzie dokonywana odrębnie dla każdej części. Zamawiający w tym kryterium przyzna punktację osobie posiadającej doświadczenie w opiece nad osobami starszymi i/lub niepełnosprawnymi:<br/> a) do 1 roku doświadczenia – 0pkt.<br/> b) powyżej 1 roku do 2 lat (włącznie) doświadczenia – 10pkt.<br/> c) powyżej 2 lat do 3 lat (włącznie) doświadczenia – 20pkt. <br/> d) powyżej 3 lat do 5 lat (włącznie) doświadczenia – 30pkt. <br/> e) powyżej 5 lat doświadczenia – 35pkt. <br/>3) Kryterium aspekt społeczny – zatrudnienie osób bezrobotnych (AS) będą liczone następująco: waga max. 5 pkt.<br/> • za zaoferowanie zatrudnienia 1. osoby bezrobotnej do wykonywania danej części zamówienia – 5 pkt;<br/> • za nie zatrudnienie osoby bezrobotnej do wykonywania danej części zamówienia– 0 pkt;<br/>Powyższej ocenie zostanie podana zaoferowana przez wykonawcę w ofercie ilość osób bezrobotnych zamieszkałych na terenie Gminy Kutno, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy, jakie wykonawca zobowiąże się do zatrudnienia na umowę zlecenie do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku samo zatrudnienia oraz osób fizycznych ubiegających się o udzielenie zamówienia ocenie zostanie poddany status osoby starającej się o zamówienie- premiowane będzie posiadanie statusu osoby bezrobotnej.<br/><br/>Przez osobę bezrobotną należy rozumieć osobę spełniającą warunki, o których mowa w art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 690)<br/>Ocena ofert będzie ostatecznie wyliczana według wzoru: OCENA = C + D+ AS. Maksymalna liczba punktów w kryterium „cena” , „doświadczenie” i „ aspekt społeczny”. Kryteria oceny ofert nie podlegają zmianie podczas ich badania. Zamawiający ocenia ofertę do dwóch miejsc po przecinku. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert w zakresie danej części zamówienia.<br/>2. Kryteria oceny ofert nie podlegają zmianie podczas ich badania. <br/>3. Zamawiający ocenia ofertę do dwóch miejsc po przecinku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">aspekt społeczny – zatrudnienie osób bezrobotnych</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych przez 1 opiekunkę/opiekuna<br/>Odbiorcami usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania/pobytu są osoby potrzebujące wsparcia <br/>w codziennym funkcjonowaniu. Są to osoby zagrożone ubóstwem/wykluczeniem społecznym które ze względu na stan zdrowia lub niepełnosprawność wymagają opieki lub wsparcia w związku z niemożnością samodzielnego wykonywania co najmniej 1 z podstawowych czynności dnia codziennego. W projekcie założono, że 28 osób biorących udział w projekcie objętych zostanie usługami opiekuńczymi w wymiarze średnio 16 godz./miesiąc, natomiast 12 osób biorących udział w projekcie objętych zostanie usługami opiekuńczymi w wymiarze średnio 8 godz./miesiąc. Łącznie realizowane będzie średnio 544 godz. miesięcznie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania. <br/>W okresie realizacji projektu przewiduje się wykonanie 5984 godz. usług opiekuńczych. <br/> Część obejmuje 1496 godz. przedmiotowej usługi w okresie realizacji projektu, średnio 136 godz. m-c. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/> 1) Cena brutto (C) – waga 60pkt.: <br/>Liczona według wzoru: C=(CN brutto/CO brutto)x60pkt. <br/>Gdzie: C - Wartość punktowa ceny, <br/>CN brutto – Najniższa oferowana cena brutto, CO brutto – Cena oferty ocenianej brutto. <br/><br/> 2) Kryterium Doświadczenie w opiece nad osobami starszymi i/lub niepełnosprawnymi (D) – waga max. 35pkt. - doświadczenie Wykonawcy, tj. osoby, która będzie realizować usługę nad osobą potrzebującą wsparcia. Doświadczenie Wykonawcy usługi będzie oceniane na podstawie wykazu wykonanych lub wykonywanych usług, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługi te wykonane zostały lub są wykonywane należycie. <br/>W przypadku Wykonawców, którzy wykonywali tego rodzaju usługi na rzecz Zamawiającego, są znani - nie muszą doręczać dowodów potwierdzających wykonanie/wykonywanie usług. Brak doręczonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych lub wykonywanych usług lub doręczony lecz nieuzupełniony oznacza, że Wykonawca nie posiada doświadczenia. W takim przypadku Zamawiający nie będzie wzywał o doręczenie tego dowodu oraz dowodów potwierdzających wykonanie, wykonywanie usług, a Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0pkt.<br/>Ocena w tym kryterium będzie dokonywana odrębnie dla każdej części. Zamawiający w tym kryterium przyzna punktację osobie posiadającej doświadczenie w opiece nad osobami starszymi i/lub niepełnosprawnymi:<br/> a) do 1 roku doświadczenia – 0pkt.<br/> b) powyżej 1 roku do 2 lat (włącznie) doświadczenia – 10pkt.<br/> c) powyżej 2 lat do 3 lat (włącznie) doświadczenia – 20pkt. <br/> d) powyżej 3 lat do 5 lat (włącznie) doświadczenia – 30pkt. <br/> e) powyżej 5 lat doświadczenia – 35pkt. <br/>3) Kryterium aspekt społeczny – zatrudnienie osób bezrobotnych (AS) będą liczone następująco: waga max. 5 pkt.<br/> • za zaoferowanie zatrudnienia 1. osoby bezrobotnej do wykonywania danej części zamówienia – 5 pkt;<br/> • za nie zatrudnienie osoby bezrobotnej do wykonywania danej części zamówienia– 0 pkt;<br/>Powyższej ocenie zostanie podana zaoferowana przez wykonawcę w ofercie ilość osób bezrobotnych zamieszkałych na terenie Gminy Kutno, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy, jakie wykonawca zobowiąże się do zatrudnienia na umowę zlecenie do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku samo zatrudnienia oraz osób fizycznych ubiegających się o udzielenie zamówienia ocenie zostanie poddany status osoby starającej się o zamówienie- premiowane będzie posiadanie statusu osoby bezrobotnej.<br/><br/>Przez osobę bezrobotną należy rozumieć osobę spełniającą warunki, o których mowa w art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 690)<br/>Ocena ofert będzie ostatecznie wyliczana według wzoru: OCENA = C + D+ AS. Maksymalna liczba punktów w kryterium „cena” , „doświadczenie” i „ aspekt społeczny”. Kryteria oceny ofert nie podlegają zmianie podczas ich badania. Zamawiający ocenia ofertę do dwóch miejsc po przecinku. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert w zakresie danej części zamówienia.<br/>2. Kryteria oceny ofert nie podlegają zmianie podczas ich badania. <br/>3. Zamawiający ocenia ofertę do dwóch miejsc po przecinku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">aspekt społeczny – zatrudnienie osób bezrobotnych (</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opiekuńczych przez 1 opiekunkę/opiekuna<br/>Odbiorcami usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania/pobytu są osoby potrzebujące wsparcia <br/>w codziennym funkcjonowaniu. Są to osoby zagrożone ubóstwem/wykluczeniem społecznym które ze względu na stan zdrowia lub niepełnosprawność wymagają opieki lub wsparcia w związku z niemożnością samodzielnego wykonywania co najmniej 1 z podstawowych czynności dnia codziennego. W projekcie założono, że 28 osób biorących udział w projekcie objętych zostanie usługami opiekuńczymi w wymiarze średnio 16 godz./miesiąc, natomiast 12 osób biorących udział w projekcie objętych zostanie usługami opiekuńczymi w wymiarze średnio 8 godz./miesiąc. Łącznie realizowane będzie średnio 544 godz. miesięcznie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania. <br/>W okresie realizacji projektu przewiduje się wykonanie 5984 godz. usług opiekuńczych. <br/> Część obejmuje 1496 godz. przedmiotowej usługi w okresie realizacji projektu, średnio 136 godz. m-c. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych</p> <p class="mb-0">85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert: <br/> 1) Cena brutto (C) – waga 60pkt.: <br/>Liczona według wzoru: C=(CN brutto/CO brutto)x60pkt. <br/>Gdzie: C - Wartość punktowa ceny, <br/>CN brutto – Najniższa oferowana cena brutto, CO brutto – Cena oferty ocenianej brutto. <br/><br/> 2) Kryterium Doświadczenie w opiece nad osobami starszymi i/lub niepełnosprawnymi (D) – waga max. 35pkt. - doświadczenie Wykonawcy, tj. osoby, która będzie realizować usługę nad osobą potrzebującą wsparcia. Doświadczenie Wykonawcy usługi będzie oceniane na podstawie wykazu wykonanych lub wykonywanych usług, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługi te wykonane zostały lub są wykonywane należycie. <br/>W przypadku Wykonawców, którzy wykonywali tego rodzaju usługi na rzecz Zamawiającego, są znani - nie muszą doręczać dowodów potwierdzających wykonanie/wykonywanie usług. Brak doręczonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych lub wykonywanych usług lub doręczony lecz nieuzupełniony oznacza, że Wykonawca nie posiada doświadczenia. W takim przypadku Zamawiający nie będzie wzywał o doręczenie tego dowodu oraz dowodów potwierdzających wykonanie, wykonywanie usług, a Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0pkt.<br/>Ocena w tym kryterium będzie dokonywana odrębnie dla każdej części. Zamawiający w tym kryterium przyzna punktację osobie posiadającej doświadczenie w opiece nad osobami starszymi i/lub niepełnosprawnymi:<br/> a) do 1 roku doświadczenia – 0pkt.<br/> b) powyżej 1 roku do 2 lat (włącznie) doświadczenia – 10pkt.<br/> c) powyżej 2 lat do 3 lat (włącznie) doświadczenia – 20pkt. <br/> d) powyżej 3 lat do 5 lat (włącznie) doświadczenia – 30pkt. <br/> e) powyżej 5 lat doświadczenia – 35pkt. <br/>3) Kryterium aspekt społeczny – zatrudnienie osób bezrobotnych (AS) będą liczone następująco: waga max. 5 pkt.<br/> • za zaoferowanie zatrudnienia 1. osoby bezrobotnej do wykonywania danej części zamówienia – 5 pkt;<br/> • za nie zatrudnienie osoby bezrobotnej do wykonywania danej części zamówienia– 0 pkt;<br/>Powyższej ocenie zostanie podana zaoferowana przez wykonawcę w ofercie ilość osób bezrobotnych zamieszkałych na terenie Gminy Kutno, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy, jakie wykonawca zobowiąże się do zatrudnienia na umowę zlecenie do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku samo zatrudnienia oraz osób fizycznych ubiegających się o udzielenie zamówienia ocenie zostanie poddany status osoby starającej się o zamówienie- premiowane będzie posiadanie statusu osoby bezrobotnej.<br/><br/>Przez osobę bezrobotną należy rozumieć osobę spełniającą warunki, o których mowa w art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 690)<br/>Ocena ofert będzie ostatecznie wyliczana według wzoru: OCENA = C + D+ AS. Maksymalna liczba punktów w kryterium „cena” , „doświadczenie” i „ aspekt społeczny”. Kryteria oceny ofert nie podlegają zmianie podczas ich badania. Zamawiający ocenia ofertę do dwóch miejsc po przecinku. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy, który uzyska najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert w zakresie danej części zamówienia.<br/>2. Kryteria oceny ofert nie podlegają zmianie podczas ich badania. <br/>3. Zamawiający ocenia ofertę do dwóch miejsc po przecinku</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Koszt</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">35</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">aspekt społeczny – zatrudnienie osób bezrobotnych (</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia dla części 5 jest świadczenie przez rehabilitanta - fizjoterapeutę usługi rehabilitacji fizycznej i usprawniania zaburzonych funkcji organizmu w zakresie nieobjętym przepisami ustawy z 27.08.2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych zgodnie z zaleceniami lekarskimi lub specjalisty z zakresu rehabilitacji ruchowej lub fizjoterapii. <br/> a) odbiorcami świadczenia będzie 12 osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu. Wymiar świadczenia usługi: 12 osób x średnio 10h/ m-c/osobę = 120 h/m-c x 11 miesiąc. Razem 1320 h. Szacunkowa ilość godzin usług rehabilitacyjnych w 2022 r. - 360 godzin; w 2023 r. – 960 godzin. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85142100-7 - Usługi fizjoterapii</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dotyczy części zamówienia od 5 do 7:<br/>Ocena ofert będzie wyliczana według wzoru: OCENA = C + D<br/> 1) Cena brutto (C) – waga 60pkt.: <br/>Liczona według wzoru: C=(CN brutto/CO brutto)x60pkt. <br/>Gdzie: C - Wartość punktowa ceny, <br/>CN brutto – Najniższa oferowana cena brutto, CO brutto – Cena oferty ocenianej brutto. <br/><br/> 2) Kryterium doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie/w pracy z osobami potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (D) – waga max. 40 pkt. - doświadczenie Wykonawcy, tj. osoby, która będzie realizować usługę nad osobą potrzebującą wsparcia. Doświadczenie Wykonawcy usługi będzie oceniane na podstawie wykazu wykonanych lub wykonywanych usług, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługi te wykonane zostały lub są wykonywane należycie. <br/>W przypadku Wykonawców, którzy wykonywali tego rodzaju usługi na rzecz Zamawiającego, są znani - nie muszą doręczać dowodów potwierdzających wykonanie/wykonywanie usług. Brak doręczonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych lub wykonywanych usług lub doręczony lecz nieuzupełniony oznacza, że Wykonawca nie posiada doświadczenia. W takim przypadku Zamawiający nie będzie wzywał o doręczenie tego dowodu oraz dowodów potwierdzających wykonanie, wykonywanie usług, a Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0pkt.<br/>Ocena w tym kryterium będzie dokonywana odrębnie dla każdej części. Zamawiający w tym kryterium przyzna punktację osobie posiadającej doświadczenie w opiece nad osobami starszymi i/lub niepełnosprawnymi:<br/> a) do 1 roku doświadczenia – 0pkt.<br/> b) powyżej 1 roku do 2 lat (włącznie) doświadczenia – 10pkt.<br/> c) powyżej 2 lat do 3 lat (włącznie) doświadczenia – 20pkt. <br/> d) powyżej 3 lat do 5 lat (włącznie) doświadczenia – 30pkt. <br/> e) powyżej 5 lat doświadczenia – 40pkt. <br/><br/>Suma punktów w kryterium „cena brutto” i „doświadczenie w opiece nad osobami starszymi i/lub niepełnosprawnymi” wynosi maksymalnie 100pkt. <br/>Kryteria oceny ofert nie podlegają zmianie podczas ich badania. <br/>Zamawiający ocenia ofertę do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie/w pracy z osobami potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowani</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 6</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia dla części 6 jest świadczenie usługi wsparcia zdrowia psychicznego zmierzające do wielostronnej aktywizacji osób potrzebujących wsparcia w codziennym życiu. Usługa świadczona będzie w oparciu o indywidualny plan pracy z osobami potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu i mają być dostosowane do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności osób potrzebujących wsparcia <br/>w codziennym funkcjonowaniu. <br/> a) uczestnikami świadczenia będzie 12 osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu. Wymiar świadczenia usługi: 12 osób x średnio 7h/ m-c/osobę = 84 h/m-c x 11 miesiąc. Razem 924 h. Szacunkowa ilość godzin usług rehabilitacyjnych w 2022 r. - 252 godzin; w 2023 r. – 672 godzin. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Dotyczy części zamówienia od 5 do 7:<br/>Ocena ofert będzie wyliczana według wzoru: OCENA = C + D<br/> 1) Cena brutto (C) – waga 60pkt.: <br/>Liczona według wzoru: C=(CN brutto/CO brutto)x60pkt. <br/>Gdzie: C - Wartość punktowa ceny, <br/>CN brutto – Najniższa oferowana cena brutto, CO brutto – Cena oferty ocenianej brutto. <br/><br/> 2) Kryterium doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie/w pracy z osobami potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (D) – waga max. 40 pkt. - doświadczenie Wykonawcy, tj. osoby, która będzie realizować usługę nad osobą potrzebującą wsparcia. Doświadczenie Wykonawcy usługi będzie oceniane na podstawie wykazu wykonanych lub wykonywanych usług, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługi te wykonane zostały lub są wykonywane należycie. <br/>W przypadku Wykonawców, którzy wykonywali tego rodzaju usługi na rzecz Zamawiającego, są znani - nie muszą doręczać dowodów potwierdzających wykonanie/wykonywanie usług. Brak doręczonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych lub wykonywanych usług lub doręczony lecz nieuzupełniony oznacza, że Wykonawca nie posiada doświadczenia. W takim przypadku Zamawiający nie będzie wzywał o doręczenie tego dowodu oraz dowodów potwierdzających wykonanie, wykonywanie usług, a Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0pkt.<br/>Ocena w tym kryterium będzie dokonywana odrębnie dla każdej części. Zamawiający w tym kryterium przyzna punktację osobie posiadającej doświadczenie w opiece nad osobami starszymi i/lub niepełnosprawnymi:<br/> a) do 1 roku doświadczenia – 0pkt.<br/> b) powyżej 1 roku do 2 lat (włącznie) doświadczenia – 10pkt.<br/> c) powyżej 2 lat do 3 lat (włącznie) doświadczenia – 20pkt. <br/> d) powyżej 3 lat do 5 lat (włącznie) doświadczenia – 30pkt. <br/> e) powyżej 5 lat doświadczenia – 40pkt. <br/><br/>Suma punktów w kryterium „cena brutto” i „doświadczenie w opiece nad osobami starszymi i/lub niepełnosprawnymi” wynosi maksymalnie 100pkt. <br/>Kryteria oceny ofert nie podlegają zmianie podczas ich badania. <br/>Zamawiający ocenia ofertę do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie/w pracy z osobami potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 7</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia dla części 6 jest świadczenie usługi wsparcia zdrowia psychicznego 35 opiekunów faktycznych osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, w wymiarze śr. 8 godzin zegarowych/osobę - tj. łącznie 280 h zegarowych. Poradnictwo ma na celu poprawę kondycji psychicznej oraz wsparcie opiekunów faktycznych w rozwiązywaniu problemów psychologicznych, m.in. poprzez wzmacnianie umiejętności radzenia sobie z trudnymi emocjami i nagromadzonym stresem związanym z opieką nad osobami potrzebujących wsparcia </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Ocena ofert będzie wyliczana według wzoru: OCENA = C + D<br/> 1) Cena brutto (C) – waga 60pkt.: <br/>Liczona według wzoru: C=(CN brutto/CO brutto)x60pkt. <br/>Gdzie: C - Wartość punktowa ceny, <br/>CN brutto – Najniższa oferowana cena brutto, CO brutto – Cena oferty ocenianej brutto. <br/><br/> 2) Kryterium doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie/w pracy z osobami potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu (D) – waga max. 40 pkt. - doświadczenie Wykonawcy, tj. osoby, która będzie realizować usługę nad osobą potrzebującą wsparcia. Doświadczenie Wykonawcy usługi będzie oceniane na podstawie wykazu wykonanych lub wykonywanych usług, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ wraz z dowodami potwierdzającymi, że usługi te wykonane zostały lub są wykonywane należycie. <br/>W przypadku Wykonawców, którzy wykonywali tego rodzaju usługi na rzecz Zamawiającego, są znani - nie muszą doręczać dowodów potwierdzających wykonanie/wykonywanie usług. Brak doręczonego przez Wykonawcę wykazu wykonanych lub wykonywanych usług lub doręczony lecz nieuzupełniony oznacza, że Wykonawca nie posiada doświadczenia. W takim przypadku Zamawiający nie będzie wzywał o doręczenie tego dowodu oraz dowodów potwierdzających wykonanie, wykonywanie usług, a Wykonawca otrzyma w tym kryterium 0pkt.<br/>Ocena w tym kryterium będzie dokonywana odrębnie dla każdej części. Zamawiający w tym kryterium przyzna punktację osobie posiadającej doświadczenie w opiece nad osobami starszymi i/lub niepełnosprawnymi:<br/> a) do 1 roku doświadczenia – 0pkt.<br/> b) powyżej 1 roku do 2 lat (włącznie) doświadczenia – 10pkt.<br/> c) powyżej 2 lat do 3 lat (włącznie) doświadczenia – 20pkt. <br/> d) powyżej 3 lat do 5 lat (włącznie) doświadczenia – 30pkt. <br/> e) powyżej 5 lat doświadczenia – 40pkt. <br/><br/>Suma punktów w kryterium „cena brutto” i „doświadczenie w opiece nad osobami starszymi i/lub niepełnosprawnymi” wynosi maksymalnie 100pkt. <br/>Kryteria oceny ofert nie podlegają zmianie podczas ich badania. Zamawiający ocenia ofertę do dwóch miejsc po przecinku.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie/w pracy z osobami potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: <br/> 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/> 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. <br/> 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>Części od 1 do 4. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, dokument potwierdzający:<br/>- w przypadku osób fizycznych wymogiem jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, tj. nie mniej 50 000,00zł.<br/>- w przypadku firm wymogiem jest posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, tj. nie mniej 100 000,00 zł.<br/>Część 5- Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, tj. nie mniej niż 150 000zł.<br/>Część 6 i część 7 - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie <br/> 4) zdolności technicznej lub zawodowej: <br/>Cz. od 1 do 4 - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca usługi złoży oświadczenie na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych tj., że posiada: <br/> a) posiada kwalifikacje do wykonywania jednego z zawodów: opiekun środowiskowy, AON, pielęgniarz, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, opiekun kwalifikowany <br/>w domu pomocy społecznej; <br/> b) posiada doświadczenie w realizacji usług opiekuńczych, w tym zawodowe, wolontariackie lub osobiste wynikające z pełnienia roli opiekuna faktycznego i odbyła minimum 80-godzinne szkolenie z zakresu realizowanej usługi, w tym udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej. <br/>Cz. 5 - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży: <br/> a) oświadczenie na temat posiadanego wykształcenia i kwalifikacji zawodowych, że jest specjalistą w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapii lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone specjalistyczne usługi. <br/> b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych: doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Jednakże osoby te muszą spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych: <br/>oraz <br/> ◦ posiadać zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej; <br/> ◦ posiadać zaświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy w ramach świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania. <br/>Cz. 6 i cz. 7<br/> Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży: <br/> a) oświadczenie na temat posiadanego wykształcenia i kwalifikacji zawodowych, że jest osobą ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym - Psychologa oraz posiadającą prawo do wykonywania zawodu Psychologa, która jednocześnie spełnia łącznie następujące warunki:<br/> • spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych;<br/> • posiada zaświadczenie o ukończeniu szkolenia w zakresie udzielania pierwszej pomocy lub pomocy przedmedycznej;<br/> • posiada zaświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do wykonywania pracy w ramach świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania.<br/> • posiada min. roczne doświadczenie zawodowe w danej dziedzinie/w pracy z osobami potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu.<br/> b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych: doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego <br/>Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych oraz ekonomicznej lub finansowej wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza Oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu Ofertowym. <br/> 2. Do oferty należy dołączyć: <br/> 1) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę̨ składa pełnomocnik - pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta, (tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się̨ o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie <br/>ubiegających się̨ o udzielenie zamówienia; <br/> 2) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się̨ o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców; <br/> 3) (dotyczy części od 1 do 4) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku zdolności technicznej lub zawodowej – Oświadczenie Wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3;<br/> 4) (dotyczy części od 5 do 7) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku zdolności technicznej lub zawodowej – Oświadczenie Wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3a oraz wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych: doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">5) w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku sytuacji ekonomicznej lub finansowej: <br/>- część 1 - 4 - dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, tj. nie mniej niż 50 000,00 zł dla osób fizycznych oraz 150 000,00 zł dla pozostałych oferentów;<br/>- część 5 - dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, tj. nie mniej niż 150 000,00 zł;<br/> - część6 i cz. 7 - nie dotyczy.<br/>- zaświadczenia z Urzędu Skarbowego i ZUS o braku zaległości płatności składek.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/> 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX SWZ, składa każdy z Wykonawców. <br/>Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału <br/>w postępowaniu. <br/> 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. <br/> 4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6/6a/6b/6c do SWZ, w zależności do części, do której przystępuje Wykonawca. <br/> 2. Pełna realizacja umowy przez Wykonawcę musi nastąpić nie później niż w terminie 5 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. <br/> 3. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. <br/> 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym projekcie Umowy. <br/> 5. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-06 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-06 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest: Rafał Augustyniak: e-mail: r.augustyniak@gminakutno.pl, tel. (24) 3848903 oraz Małgorzata Modrzejewska e-mail: m.modrzejewska@gminakutno.pl, tel. (24) 355 70 22.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com