JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220928/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220928/0036854601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz chodników i ścieżek rowerowych na terenie Powiatu K-K w sezonie zimowym 22÷23, w tym dróg na terenie Gmin: Cisek, Pawłowiczki i chodników na terenie Gminy K-K </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">PCUW KK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 366209564</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Konstantego Damrota 30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kędzierzyn-Koźle</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">47-220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@cuwkk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">bip.cuwkk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Powiatowe Centrum Usług Wspólnych</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 366209564</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">ul. Konstantego Damrota 30</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Kędzierzyn-Koźle</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">47-220</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL524 - Opolski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@cuwkk.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.bip.cuwkk.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz chodników i ścieżek rowerowych na terenie Powiatu K-K w sezonie zimowym 22÷23, w tym dróg na terenie Gmin: Cisek, Pawłowiczki i chodników na terenie Gminy K-K </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-68b125ef-3f10-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00368546</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-28</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00013780/11/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz chodników i ścieżek rowerowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego, w tym na terenie Gmin: Kędzierzyn-Koźle, Cisek, Pawłowiczki</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=77dc63a8-5c92-4a75-9319-a101d0990564 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://epropublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=77dc63a8-5c92-4a75-9319-a101d0990564 w wierszu<br/>oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W niniejszym postępowaniu komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy on-line działającej pod adresem https://epropublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=77dc63a8-5c92-4a75-9319-a101d0990564 w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto na Platformie.<br/>3. Zamawiający określa następujące wymagania sprzętowo – aplikacyjne pozwalające na korzystanie z Platformy:<br/>a) stały dostęp do sieci Internet;<br/>b) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),<br/>c) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,<br/>d) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa - Platforma współpracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich głównych przeglądarek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),<br/>e) włączona obsługa JavaScript oraz Cookies.<br/>4. Zamawiający dopuszcza następujący format przesyłanych danych: pliki o wielkości do 80 MB w formatach: .pdf, .doc, .docx.,xlsx,.xml, .xls., xades, .zip, przy zachowaniu zapisów z pkt 17.8. SWZ.<br/>5. Zamawiający określa następujące informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:<br/>a) załączony i przesłany przez Wykonawcę za pomocą Platformy plik oferty wraz z załącznikami, nie jest dostępny dla Zamawiającego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiający otrzyma dostęp do pliku dopiero po upływie terminu otwarcia ofert;<br/>b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przyporządkowaną do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny<br/>czas (hh:mm:ss), widoczne przy wysłanym dokumencie w kolumnie „Data przesłania”;<br/>c) o terminie przesłania decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.<br/>6. W postępowaniu, wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pośrednictwem Platformy<br/>(karta „Wiadomości”). Wnioski o wyjaśnienie treści SWZ, przekazać należy za pośrednictwem Platformy (karta „Zapytania/Wyjaśnienia). Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesłanych za pośrednictwem Platformy, przyjmuje się datę ich zamieszczenia na Platformie.<br/>7. Ofertę, wraz ze stanowiącymi jej integralną część załącznikami, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej podpisaną, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pośrednictwem Platformy.<br/>8. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca chce zastrzec w prowadzonym postępowaniu przy składaniu ofert, jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać przesłane za pośrednictwem Platformy, w osobnym podpisanym pliku, na karcie<br/>„Oferta/Załączniki”, w tabeli „Część oferty stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa”, za pomocą opcji „Załącz plik”. Plik z tajemnicą przedsiębiorstwa nie może być łączony z innymi plikami w jednym archiwum (zip) podpisywanym elektronicznie. Niespełnienie tych zasad zachowania poufności będzie skutkować uznaniem takich informacji za jawne.<br/>9. Podpis elektroniczny zastosowany z poziomu programu MS OFFICE nie spełnia wymogu poprawnej weryfikacji.<br/>10. Nie zaleca się podpisywania folderu Archiwum (zip) zawierającego niepodpisane pliki – powinno nastąpić najpierw podpisanie plików a potem ewentualnie spakowanie do zip.<br/>11. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane<br/>wraz z tłumaczeniem na język polski.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem<br/>informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 33 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych<br/>osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem<br/>informacyjnym RODO zawarto w rozdziale 33 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">CUW.262.59.2022.MS</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest:<br/>Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz chodników i ścieżek rowerowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w sezonie zimowym 2022÷2023, w tym dróg na terenie Gmin: Cisek, Pawłowiczki i chodników na terenie Gminy: Kędzierzyn-Koźle<br/>Opis przedmiotu zamówienia:<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie akcji zimowego utrzymania na drogach powiatowych (jezdniach) <br/>na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego z zachowaniem standardu V oraz chodników i ścieżek rowerowych <br/>w ciągu dróg powiatowych miejskich oraz terenów, chodników i parkingów przy budynkach Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie – Koźlu w sezonie zimowym 2022÷2023. <br/>2. Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>•	zimowe utrzymanie dróg powiatowych pozamiejskich poprzez odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu środków sprzętowo-transportowych<br/>•	zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich oraz terenów, chodników i parkingów przy budynkach Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie – Koźlu poprzez: odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu sprzętu mechanicznego lub ręcznie<br/>3. Zamówienie podzielono na trzy części: <br/>1)	CZĘŚĆ NR 1: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Pawłowiczki w sezonie zimowym 2022÷2023;<br/>2)	CZĘŚĆ NR 2: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Cisek w sezonie zimowym 2022÷2023.<br/>3)	CZĘŚĆ NR 3: Zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich <br/>na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla w sezonie zimowym 2022÷2023.<br/>4. Opis części zamówienia:<br/>CZĘŚĆ NR 1 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Pawłowiczki w sezonie zimowym 2022÷2023<br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie akcji zimowego utrzymania na drogach powiatowych (jezdniach) <br/>na terenie Gminy Pawłowiczki z zachowaniem standardu V.<br/>2)	Zamówienie obejmuje: zimowe utrzymanie dróg powiatowych poprzez: odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu następujących środków sprzętowo transportowych:<br/>•	nośnik samochodowy z napędem na minimum dwie osie, o ładowności powyżej 8 ton, dostosowany <br/>do montażu piaskarko–solarki i pługa ciężkiego – 3 szt.;<br/>•	piaskarko-solarka o pojemności co najmniej 3 m3 – 3 szt.;<br/>•	pług ciężki – 3 szt. (pługi odśnieżne powinny mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym);<br/>•	ładowarka (do odśnieżania) – 2 szt.;<br/>•	ładowarka (do załadunku) – 1 szt.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w/w jednostek sprzętowych sprawnych technicznie.<br/>3)	Łączna długość dróg objętych zimowym utrzymaniem (odśnieżaniem) wynosi – 68,8 km; długość odcinków do posypywania – 25,1 km.<br/>Odcinki do posypywania: skrzyżowania, łuki, przejazdy kolejowe, odcinki wzdłuż przystanków autobusowych i przed przejściami dla pieszych, odcinki dróg o znacznych spadkach podłużnych, obiekty mostowe.<br/>Szczegółowa lokalizacja odcinków dróg powiatowych objętych odśnieżaniem i usuwaniem gołoledzi została podana w Wykazie dróg powiatowych pozamiejskich objętych zimowym utrzymaniem w sezonie zimowym 2022÷2023 Gmina Pawłowiczki. <br/>4)	Przedmiot zamówienia oraz szczegółowy zakres usług określają: <br/>•	wykazy dróg powiatowych objętych zimowym utrzymaniem; <br/>•	standardy zimowego utrzymania dróg powiatowych;<br/>•	„specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót” (STWiOR);<br/>opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.<br/>5)	Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo:<br/>•	zapewnienie, zakupienie, składowanie, dysponowanie i stosowanie materiałów chemicznych koniecznych do zwalczania śliskości zimowej i uszorstniania jezdni, zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960);<br/>•	przygotowywanie mieszanki piaskowo – solnej min. 20%;<br/>•	załadunek materiałów do zimowego utrzymania dróg;<br/>•	zabezpieczenie „dyżurnego” do dysponowania sprzętem, podawania informacji o stanie dróg do ośrodka dyspozycyjnego akcji zimowej (Jednostka organizacyjna);<br/>•	prowadzenie dokumentacji technicznej zimowego utrzymania dróg (dokumentacja przebiegu zimowego utrzymania dróg, załączniki do faktur);<br/>•	zapewnienie stałej łączności telefonicznej z „dyżurnymi”, kierowcami, operatorami sprzętu przy użyciu telefonów komórkowych i stacjonarnych;<br/>•	uzgodnienie oznakowania pojazdów;<br/>•	wykonanie i stosowanie oznakowania w trakcie prowadzenia usługi;<br/>•	załadunek i wywóz śniegu z poboczy dróg w wyznaczone miejsce;<br/>•	uczestniczenie Wykonawcy wraz z przedstawicielem Jednostki organizacyjnej w kontroli stanu zimowego utrzymania jezdni, na każde żądanie Jednostki organizacyjnej.<br/>6)	Jednostka organizacyjna wymaga aby sprzęt Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana był zaopatrzony w lokalizatory GPS, celem kontroli pracy sprzętu.<br/>7)	Jednostka organizacyjna wymaga, aby zimowe utrzymanie dróg wykonywane było w całości przez jednostki (piaskarko-solarka, pług, ładowarka do odśnieżania) wyposażone w zintegrowany moduł GPS/GPRS wraz z czujnikami, umożliwiającymi telemetryczną transmisję danych.<br/>8)	Wykonawca gwarantuje sprawność i serwis sprzętu GPS/GPRS przez cały okres trwania umowy. Wymagane jest zapewnienie efektywnej reakcji serwisowej w ciągu maksymalnie 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii Jednostce organizacyjnej.<br/>9)	Wykonawca jest zobowiązany zapewnić Jednostce organizacyjnej dostęp/podgląd w formie elektronicznej np. przez stronę www do danych telemetrycznych pokazujących ruch pojazdów w czasie rzeczywistym oraz dostęp do historii danych przez okres min. 3 miesięcy od dnia zakończenia świadczenia usługi.<br/>10) Zakres przesyłania danych musi obejmować w szczególności następujące informacji:<br/>- rzeczywiste położenie pojazdów z okresowym odczytem nie dłuższym niż co 60 sek. na podstawie systemu GPS,<br/>- prędkość pojazdów,<br/>- droga przebyta przez pojazdy [km],<br/> - czas pracy pojazdów.<br/>11) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia Jednostce organizacyjnej awarii odbiornika GPS telefonicznie a następnie potwierdzenie tego faktu na piśmie lub faksem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Cena brutto (zł)<br/>Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/>- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert <br/>– Cof - cena podana w badanej ofercie<br/>2. Czas przystąpienia do rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg lub chodników i ścieżek rowerowych [minuty]<br/>Liczba punktów = (T min/T of ) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/> - T of - czas przystąpienia podany w ofercie<br/> - T min - najkrótszy czas przystąpienia spośród wszystkich ofert <br/>Uwaga! <br/>Czas przystąpienia do rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg lub chodników i ścieżek rowerowych należy podać w minutach.<br/>1)	W ramach tego kryterium oceny ofert Zamawiający oceniał będzie deklarowany przez Wykonawcę czas przystąpienia do rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg lub chodników i ścieżek rowerowych.<br/>2)	Czas rozpoczęcia akcji liczony będzie od wydania dyspozycji wyjazdu przez upoważnionego pracownika Jednostki organizacyjnej do momentu rozpoczęcia pracy sprzętu na drodze albo pracy na chodniku lub ścieżce rowerowej.<br/>3)	Zamawiający odrzuci oferty, które będą zakładały czas przystąpienia dłuższy niż 120 minut. <br/>4)	W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje czas przystąpienia krótszy niż 60 minut lub równy 60 minut, otrzyma tę samą maksymalną ilość punktów tj. 40, natomiast umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem deklaracji zawartej w ofercie. Przeliczenie wg powyższego wzoru nastąpi w przedziale 61÷120 minut.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas przystąpienia do rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg lub chodników i ścieżek rowerowych [minuty]</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz chodników i ścieżek rowerowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w sezonie zimowym 2022÷2023, w tym dróg na terenie Gmin: Cisek, Pawłowiczki i chodników na terenie Gminy: Kędzierzyn-Koźle<br/>Opis przedmiotu zamówienia:<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie akcji zimowego utrzymania na drogach powiatowych (jezdniach) <br/>na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego z zachowaniem standardu V oraz chodników i ścieżek rowerowych <br/>w ciągu dróg powiatowych miejskich oraz terenów, chodników i parkingów przy budynkach Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie – Koźlu w sezonie zimowym 2022÷2023. <br/>2. Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>•	zimowe utrzymanie dróg powiatowych pozamiejskich poprzez odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu środków sprzętowo-transportowych<br/>•	zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich oraz terenów, chodników i parkingów przy budynkach Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie – Koźlu poprzez: odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu sprzętu mechanicznego lub ręcznie<br/>3. Zamówienie podzielono na trzy części: <br/>1)	CZĘŚĆ NR 1: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Pawłowiczki w sezonie zimowym 2022÷2023;<br/>2)	CZĘŚĆ NR 2: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Cisek w sezonie zimowym 2022÷2023.<br/>3)	CZĘŚĆ NR 3: Zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich <br/>na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla w sezonie zimowym 2022÷2023.<br/>4. Opis części zamówienia:<br/>CZĘŚĆ NR 2 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Cisek w sezonie zimowym 2022÷2023<br/>1)	Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie akcji zimowego utrzymania na drogach powiatowych (jezdniach) <br/>na terenie Gminy Cisek z zachowaniem standardu V.<br/>2)	Zamówienie obejmuje: zimowe utrzymanie dróg powiatowych poprzez: odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu następujących środków sprzętowo transportowych:<br/>•	nośnik samochodowy z napędem na minimum dwie osie, o ładowności powyżej 6 ton, dostosowany do montażu piaskarko–solarki i pługu średniego – 2 szt.;<br/>•	pług średni – 2 szt. (pługi odśnieżne powinny mieć równomierny docisk na całej długości oraz gumę dociskową w dobrym stanie technicznym);<br/>•	ładowarka (do odśnieżania) – 1 szt.;<br/>•	ładowarka (do załadunku) – 1 szt.<br/>Wykonawca zobowiązany jest do posiadania w/w jednostek sprzętowych sprawnych technicznie.<br/>3)	Łączna długość dróg objętych zimowym utrzymaniem (odśnieżaniem) wynosi – 34,3 km; długość odcinków <br/>do posypywania – 10,1 km.<br/>Odcinki do posypywania: skrzyżowania, łuki, przejazdy kolejowe, odcinki wzdłuż przystanków autobusowych i przed przejściami dla pieszych, odcinki dróg o znacznych spadkach podłużnych, obiekty mostowe.<br/>Szczegółowa lokalizacja odcinków dróg powiatowych objętych odśnieżaniem i usuwaniem gołoledzi została podana w Wykazie dróg powiatowych pozamiejskich objętych zimowym utrzymaniem w sezonie zimowym 2022÷2023 Gmina Cisek.<br/>4)	Przedmiot zamówienia oraz szczegółowy zakres usług określają: <br/>•	wykazy dróg powiatowych objętych zimowym utrzymaniem; <br/>•	standardy zimowego utrzymania dróg powiatowych;<br/>•	„specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót” (STWiOR);<br/>opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.<br/>5)	Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo:<br/>•	zapewnienie, zakupienie, składowanie, dysponowanie i stosowanie materiałów chemicznych koniecznych do zwalczania śliskości zimowej i uszorstniania jezdni, zgodnych z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960);<br/>•	przygotowywanie mieszanki piaskowo – solnej min. 20%;<br/>•	załadunek materiałów do zimowego utrzymania dróg;<br/>•	zabezpieczenie „dyżurnego” do dysponowania sprzętem, podawania informacji o stanie dróg do ośrodka dyspozycyjnego akcji zimowej (Jednostka organizacyjna);<br/>•	prowadzenie dokumentacji technicznej zimowego utrzymania dróg (dokumentacja przebiegu zimowego utrzymania dróg, załączniki do faktur);<br/>•	zapewnienie stałej łączności telefonicznej z „dyżurnymi”, kierowcami, operatorami sprzętu przy użyciu telefonów komórkowych i stacjonarnych;<br/>•	uzgodnienie oznakowania pojazdów;<br/>•	wykonanie i stosowanie oznakowania w trakcie prowadzenia usługi;<br/>•	załadunek i wywóz śniegu z poboczy dróg w wyznaczone miejsce;<br/>•	uczestniczenie Wykonawcy wraz z przedstawicielem Jednostki organizacyjnej w kontroli stanu zimowego utrzymania jezdni, na każde żądanie Jednostki organizacyjnej.<br/>6)	Jednostka organizacyjna wymaga aby sprzęt Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana był zaopatrzony <br/>w lokalizatory GPS, celem kontroli pracy sprzętu.<br/>7)	Jednostka organizacyjna wymaga, aby zimowe utrzymanie dróg wykonywane było w całości przez jednostki (piaskarko-solarka, pług, ładowarka do odśnieżania) wyposażone w zintegrowany moduł GPS/GPRS wraz z czujnikami, umożliwiającymi telemetryczną transmisję danych.<br/>8)	Wykonawca gwarantuje sprawność i serwis sprzętu GPS/GPRS przez cały okres trwania umowy. Wymagane jest zapewnienie efektywnej reakcji serwisowej w ciągu maksymalnie 24 godzin od momentu zgłoszenia awarii Jednostce organizacyjnej.<br/>9)	Wykonawca jest zobowiązany zapewnić Jednostce organizacyjnej dostęp/podgląd w formie elektronicznej np. przez stronę www do danych telemetrycznych pokazujących ruch pojazdów w czasie rzeczywistym oraz dostęp do historii danych przez okres min. 3 miesięcy od dnia zakończenia świadczenia usługi.<br/>10) Zakres przesyłania danych musi obejmować w szczególności następujące informacji:<br/>- rzeczywiste położenie pojazdów z okresowym odczytem nie dłuższym niż co 60 sek. na podstawie systemu GPS,<br/>- prędkość pojazdów,<br/>- droga przebyta przez pojazdy [km],<br/>- czas pracy pojazdów.<br/>11) Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego zgłoszenia Jednostce organizacyjnej awarii odbiornika GPS telefonicznie a następnie potwierdzenie tego faktu na piśmie lub faksem. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Cena brutto (zł)<br/>Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/>- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert <br/>– Cof - cena podana w badanej ofercie<br/>2. Czas przystąpienia do rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg lub chodników i ścieżek rowerowych [minuty]<br/>Liczba punktów = (T min/T of ) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/> - T of - czas przystąpienia podany w ofercie<br/> - T min - najkrótszy czas przystąpienia spośród wszystkich ofert <br/>Uwaga! <br/>Czas przystąpienia do rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg lub chodników i ścieżek rowerowych należy podać w minutach.<br/>1)	W ramach tego kryterium oceny ofert Zamawiający oceniał będzie deklarowany przez Wykonawcę czas przystąpienia do rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg lub chodników i ścieżek rowerowych.<br/>2)	Czas rozpoczęcia akcji liczony będzie od wydania dyspozycji wyjazdu przez upoważnionego pracownika Jednostki organizacyjnej do momentu rozpoczęcia pracy sprzętu na drodze albo pracy na chodniku lub ścieżce rowerowej.<br/>3)	Zamawiający odrzuci oferty, które będą zakładały czas przystąpienia dłuższy niż 120 minut. <br/>4)	W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje czas przystąpienia krótszy niż 60 minut lub równy 60 minut, otrzyma tę samą maksymalną ilość punktów tj. 40, natomiast umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem deklaracji zawartej w ofercie. Przeliczenie wg powyższego wzoru nastąpi w przedziale 61÷120 minut.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas przystąpienia do rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg lub chodników i ścieżek rowerowych [minuty]</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz chodników i ścieżek rowerowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w sezonie zimowym 2022÷2023, w tym dróg na terenie Gmin: Cisek, Pawłowiczki i chodników na terenie Gminy: Kędzierzyn-Koźle.<br/>Opis przedmiotu zamówienia:<br/>1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie akcji zimowego utrzymania na drogach powiatowych (jezdniach) na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego z zachowaniem standardu V oraz chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich oraz terenów, chodników i parkingów przy budynkach Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie – Koźlu w sezonie zimowym 2022÷2023. <br/>2. Przedmiot zamówienia obejmuje:<br/>•	zimowe utrzymanie dróg powiatowych pozamiejskich poprzez odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu środków sprzętowo-transportowych<br/>•	zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich oraz terenów, chodników i parkingów przy budynkach Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie – Koźlu poprzez: odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu sprzętu mechanicznego lub ręcznie.<br/>3. Zamówienie podzielono na trzy części: <br/>1)	CZĘŚĆ NR 1: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Pawłowiczki w sezonie zimowym 2022÷2023;<br/>2)	CZĘŚĆ NR 2: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Cisek w sezonie zimowym 2022÷2023.<br/>3)	CZĘŚĆ NR 3: Zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich <br/>na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla w sezonie zimowym 2022÷2023.<br/>4. Opis części zamówienia:<br/>CZĘŚĆ NR 3 - Zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla w sezonie zimowym 2022÷2023<br/>1) Zamówienie obejmuje: zimowe utrzymanie chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich oraz terenów, chodników i parkingów przy budynkach Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie – Koźlu poprzez: odśnieżanie, usuwanie śliskości realizowane przy użyciu sprzętu mechanicznego lub ręcznie.<br/>UWAGA! <br/> Ścieżka rowerowa znajdująca się w pozycji nr 13 w „Wykazie ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich w Kędzierzynie – Koźlu objętych zimowym utrzymaniem w sezonie zimowym 2022÷2023” znajduje się na terenie Gminy Bierawa.<br/>2) Powierzchnia miejsc objętych zimowym utrzymaniem wynosi – 55 806,76 m². <br/>3) Szczegółowa lokalizacja miejsc objętych odśnieżaniem i usuwaniem gołoledzi została podana w „Wykazie chodników w ciągu dróg powiatowych miejskich oraz terenów, chodników i parkingów przy budynkach Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie - Koźlu objętych zimowym utrzymaniem w sezonie zimowym 2022÷2023” oraz „Wykazie ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich w Kędzierzynie – Koźlu objętych zimowym utrzymaniem w sezonie zimowym 2022÷2023”.<br/>4)	Przedmiot zamówienia oraz szczegółowy zakres usług określają:<br/>•	wykaz chodników w ciągu dróg powiatowych miejskich oraz terenów, chodników i parkingów przy budynkach Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie – Koźlu objętych zimowym utrzymaniem;<br/>•	wykaz ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla objętych zimowym utrzymaniem;<br/>•	zasady odśnieżania i usuwania gołoledzi;<br/>•	„specyfikacja techniczna wykonania i obioru robót” (STWiOR);<br/>opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.<br/>5)	Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo:<br/>•	zapewnienie, zakupienie, składowanie, dysponowanie i stosowanie materiałów chemicznych koniecznych <br/>do zwalczania śliskości zimowej i uszorstniania chodników oraz ścieżek rowerowych, zgodnych <br/>z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogąbyć używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz.U. z 2005 r. nr 230 poz. 1960);<br/>•	przygotowywanie mieszanki piaskowo – solnej 10%;<br/>•	załadunek materiałów do zimowego utrzymania chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich oraz terenów, chodników i parkingów przy budynkach Starostwa Powiatowego w Kędzierzynie-Koźlu;<br/>•	zabezpieczenie „dyżurnego” do łączności z Jednostką organizacyjną;<br/>•	prowadzenie dokumentacji technicznej zimowego utrzymania;<br/>•	wykonanie i stosowanie oznakowania w trakcie prowadzenia usług;<br/>•	oczyszczenie z zanieczyszczeń i pozamiatanie nawierzchni chodników i ścieżek rowerowych w ciągu dróg powiatowych miejskich oraz terenów, chodników i parkingów przy budynkach Starostwa Powiatowego <br/>w Kędzierzynie – Koźlu podanych w Wykazach oraz wywóz zgromadzonego urobku na wysypisko po zakończeniu sezonu zimowego. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1. Cena brutto (zł)<br/>Liczba punktów = (Cmin/Cof) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/>- Cmin – najniższa cena spośród wszystkich ofert <br/>– Cof - cena podana w badanej ofercie<br/>2. Czas przystąpienia do rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg lub chodników i ścieżek rowerowych [minuty]<br/>Liczba punktów = (T min/T of ) * 100 * waga<br/>gdzie:<br/> - T of - czas przystąpienia podany w ofercie<br/> - T min - najkrótszy czas przystąpienia spośród wszystkich ofert <br/>Uwaga! <br/>Czas przystąpienia do rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg lub chodników i ścieżek rowerowych należy podać w minutach.<br/>1)	W ramach tego kryterium oceny ofert Zamawiający oceniał będzie deklarowany przez Wykonawcę czas przystąpienia do rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg lub chodników i ścieżek rowerowych.<br/>2)	Czas rozpoczęcia akcji liczony będzie od wydania dyspozycji wyjazdu przez upoważnionego pracownika Jednostki organizacyjnej do momentu rozpoczęcia pracy sprzętu na drodze albo pracy na chodniku lub ścieżce rowerowej.<br/>3)	Zamawiający odrzuci oferty, które będą zakładały czas przystąpienia dłuższy niż 120 minut. <br/>4)	W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje czas przystąpienia krótszy niż 60 minut lub równy 60 minut, otrzyma tę samą maksymalną ilość punktów tj. 40, natomiast umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem deklaracji zawartej w ofercie. Przeliczenie wg powyższego wzoru nastąpi w przedziale 61÷120 minut.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Czas przystąpienia do rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg lub chodników i ścieżek rowerowych [minuty]</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.<br/>4. Zdolność techniczna i zawodowa -<br/>DOTYCZY CZĘŚCI NR 1 ZAMÓWIENIA<br/>1.	Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:<br/>co najmniej jednej (1) usługi związanej z zimowym utrzymaniem dróg o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto (jeden rok lub jeden sezon zimowy) z potwierdzeniem jej należytego wykonania.<br/>DOTYCZY CZĘŚCI NR 2 ZAMÓWIENIA<br/>1.	Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:<br/>co najmniej jednej (1) usługi związanej z zimowym utrzymaniem dróg o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto (jeden rok lub jeden sezon zimowy) z potwierdzeniem jej należytego wykonania.<br/>W przypadku składania przez wykonawcę ofert na część 1 i 2 powyższe warunki muszą zostać spełnione łącznie. <br/>DOTYCZY CZĘŚCI NR 3 ZAMÓWIENIA<br/>1.	Wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:<br/>co najmniej jednej usługi związanej z zimowym utrzymaniem<br/>chodników lub ścieżek rowerowych o powierzchni nie mniejszej niż 40.000,00 m² (jeden rok lub jeden sezon zimowy)z potwierdzeniem jej należytego wykonania.<br/>Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnianie warunku Wykonawcy wykazują łącznie - Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczególnego sposobu spełnienia warunku o którym mowa w art. 117 ust. 1 ustawy. <br/>Zamawiający w przypadku gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe lub ciągłe, dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane <br/>(tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego.<br/>Zamawiający będzie wstępnie oceniał spełnienie powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu złożonego do oferty Wykonawcy, który na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE POTWIERDZAJĄCE BRAK PODSTAW DO WYKLUCZENIA WYKONAWCY /WYKONAWCÓW WYSTĘPUJĄCYCH WSPÓLNIE I PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO SWOJE ZASOBY WYKONAWCY, O KTÓRYCH MOWA W ART. 108 I ART. 109 ORAZ W USTAWIE Z DNIA 13 KWIETNIA 2022 ROKU O SZCZEGÓLNYCH ROZWIĄZANIACH W ZAKRESIE PRZECIWDZIAŁANIA WSPIERANIU AGRESJI NA UKRAINĘ ORAZ SŁUŻĄCYCH OCHRONIE BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA<br/>1. Oświadczenie w celu potwierdzenia aktualności informacji zawartych <br/>w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 i art. 109 ustawy Pzp.<br/>Oświadczenie składa:<br/>•	Wykonawca (druk nr 3);<br/>•	każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk nr 3);<br/>•	podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk nr 3A). Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.<br/>W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca składa jeden dokument.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">PODMIOTOWE ŚRODKI DOWODOWE POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIENIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU NA PODSTAWIE ART. 112 USTAWY PZP - DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA<br/>1. Wykaz usług (sporządzony wg wzoru druk Nr 5-U) wykonanych, <br/>a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.<br/>Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz usług dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie stawia wymogu złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Formularz oferty wypełniony ściśle wg załączonego do SWZ wzoru druku, podpisany przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy /Wykonawców występujących wspólnie określonych aktem rejestrowym z podaniem imienia i nazwiska wraz z kompletem oświadczeń dotyczących spełnienia warunków oferty i udzielenia zamówienia. <br/>DO FORMULARZA OFERTY NALEŻY OBOWIĄZKOWO ZAŁĄCZYĆ ODPOWIEDNIE FORMULARZE CENOWE opublikowane na stronie Zamawiającego jako integralną część formularza oferty (tylko te które dotyczą części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę).<br/>2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji <br/>i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.<br/>Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w Formularzu oferty.<br/>Dotyczy także podmiotu udostępniającego zasoby.<br/>W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca składa jeden dokument.<br/>3. Pełnomocnictwo wystawione wg wzoru załączonego do niniejszej SWZ (druk nr 4) lub pełnomocnictwa Wykonawcy. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt 2 niniejszej tabeli.<br/>Dotyczy także podmiotu udostępniającego zasoby.<br/>W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia wykonawca składa jeden dokument.<br/>4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.<br/>Oświadczenie składa:<br/>•	Wykonawca (druk Nr 1);<br/>•	każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk nr 1) <br/>w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;<br/>•	podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk nr 1A) w zakresie w jakim podmiot udostępnia swoje zasoby Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.<br/>W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca składa jeden dokument.<br/>5. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia, które na dzień składania ofert tymczasowo zastępuje podmiotowe środki dowodowe.<br/>Oświadczenie składa:<br/>•	Wykonawca (druk nr 2); <br/>•	każdy spośród Wykonawców występujących wspólnie (druk nr 2);<br/>•	podmiot udostępniający zasoby Wykonawcy (druk nr 2A). Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.<br/>W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca składa jeden dokument.<br/>6. Oświadczenie podmiotu trzeciego o udostępnieniu swoich zasobów <br/>w zakresie doświadczenia Wykonawcy w zakresie wskazanym w druku Nr 5A.<br/>Oświadczenie należy złożyć i dołączyć do oferty, gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu udostępniającego.<br/>W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia Wykonawca składa jeden dokument.<br/>7. Oświadczenie Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które usługi, wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>Niniejsze oświadczenie składa się w formularzu oferty w pkt 8 i dotyczy tylko Wykonawców występujących wspólnie. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego (w tym spółki cywilne) oraz winni spełniać następujące wymagania:<br/>1)	Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. <br/>2)	Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności:<br/>a)	Nazwę postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>b)	Wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>c)	Ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa.<br/>3)	Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa, natomiast w przypadku spółki cywilnej przez każdego z jej wspólników. <br/>4)	Pełnomocnictwo należy załączyć do składanej oferty w formie określonej w pkt 16 SWZ. <br/>5)	Zamawiający w okresie realizacji zamówienia nie dopuszcza możliwości zmiany pełnomocnika poza zdarzeniami losowymi nie wynikającymi z działań Wykonawcy. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>6)	Oferta wspólna winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika określonego w pełnomocnictwie, o którym mowa w punkcie powyżej. <br/>7)	Wszyscy Wykonawcy występują wspólnie, a w przypadku spółki cywilnej wspólnicy, będą odpowiedzialni solidarnie za wypełnienie zobowiązań umownych. Takie oświadczenie złożone przez każdego z Wykonawców/wspólników musi być częścią omawianego wcześniej pełnomocnictwa. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo to będzie załączone do umowy.<br/>8)	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.<br/>9)	W przypadku sformułowania przez Zamawiającego warunku dotyczącego uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>10) W przypadku sformułowania przez Zamawiającego warunku dotyczącego wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>11) W przypadku, o którym mowa w pkt 9 i 10, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>12) Dokumenty/oświadczenia dotyczące Wykonawców występujących wspólnie należy złożyć w formie określonej w pkt 16 SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w zakresie:<br/>1) Zmiany terminu wykonania zamówienia.<br/>2) Zmiany wartości wynagrodzenia umownego zadania.<br/>3) Inne zmiany umowy.<br/>Szczegółowe warunki zmian określono w §15 projektowanych postanowień umowy stanowiących druk nr 6 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę, wraz z załącznikami, należy złożyć za pośrednictwem Platformy pod adresem: https://epropublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=77dc63a8- 5c92-4a75-9319-a101d0990564 w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem niniejszego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-07 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-11-05</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Uchwałą Zarządu Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego nr 69/295/2020 z dnia 21 maja 2020 roku Zamawiający został wyznaczony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zadaniu: <br/>Zimowe utrzymanie dróg powiatowych oraz chodników i ścieżek rowerowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w sezonie zimowym 2022÷2023, w tym dróg na terenie Gmin: Cisek, Pawłowiczki i chodników na terenie Gminy: Kędzierzyn-Koźle.<br/>Podstawa prawna: art. 32 ust. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym (tj. Dz.U. z 2020 <br/>poz. 920) oraz na podstawie art. 41 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2021, poz. 1129 z późn. zm).<br/>JEDNOSTKA ORGANIZACYJNA NA RZECZ, KTÓREJ REALIZOWANE JEST POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ORAZ KTÓRA W IMIENIU POWIATU KĘDZIERZYŃSKO-KOZIELSKIEGO BĘDZIE REALIZOWAĆ UMOWĘ W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO ZWANA DALEJ JEDNOSTKĄ ORGANIZACYJNĄ:<br/>Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu, Wydział Infrastruktury Drogowej Plac Wolności 13, 47-220 Kędzierzyn-Koźle

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com